Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      12

    • Περιεχόμενα

      11.958


  2. tettris

    tettris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.087


  3. JohnnyHoliday

    JohnnyHoliday

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      792


  4. dib

    dib

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      5.017


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/10/2022 in Δημοσιεύσεις

  1. φυσικά μπορεί να εξαντλήσει το σημερινό σ.δ σχετικό το άρθρο 23 ΝΟΚ ή Ν 4067/12
    2 points
  2. το ΤΕΕ κάνει ότι γουστάρει. Άλλα λέει ο νόμος άλλα το ΤΕΕ. Κατά τα άλλα το σύστημα είναι προσαρμοσμένο!
    2 points
  3. Το ξέρω. Με έχουν ζαλίσει μέχρι και στο κινητό! Με υφάκι, λες και πλήρωσαν για εμπορικό λογισμικό και έχασαν τα χρήματα τους. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, το κατεβάζω μόνιμα. Πάντως, τώρα που είπα τον πόνο μου και ηρέμησα, δεν είναι απλή η αποσφαλμάτωση του. Ο server πήγε σε php8 και σε σχέση με την 7 που είχε πρίν (φαντάσου πως σε 5 ήταν γραμμένο το πρόγραμμα μια ντουζίνα χρόνια πριν) έχει διαφορές στο πως διαχειρίζεται τις μεταβλητές που έχουν εισάγονται ως κείμενο. Πρέπει να τις ελέγξω μία μία. Αν κλέψω λίγο ελεύθερο χρόνο, θα προσπαθήσω να δω μήπως βρω κανένα γρήγορο μπάλωμα. Προς το παρών θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε κάτι άλλο για δουλειές που επείγουν. Υπάρχουν αξιόλογα λογισμικά με δοκιμαστική περίοδο ενός μήνα, για όσους επιμένουν στο δωρεάν.
    2 points
  4. Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση. Απλά ξέχασα να αναφέρω ότι τα απευθύνω γενικά τα ερωτήματα, όχι σε συνέχεια όσων μου απάντησες ήδη. Να είσαι καλά!
    1 point
  5. Συνάδελφε δεν ξέρω να απαντήσω στα ερωτήματα σου. Αυτά που ρωτάς, άπτονται της ειδικότητας των πολ. μηχ. & αρχιτεκτόνων που ασχολούνται με προϋπολογισμούς. Ίσως κάποιοι πιο έμπειροι εδω μέσα, να σε κατευθύνουν πως πρέπει να ενεργήσεις.
    1 point
  6. Συνάδελφε πρέπει να έκανα λάθος στο σκεπτικό μου και μάλλον έχεις δίκιο οτι δεν πάει ριζική ανακαίνιση. Σε διάφορες δοκιμές που έκανα στον αναλυτικό , βάσει των όσων λες για τεχνικά συστήματα, πάντα έβγαζε μικρό ποσό (ΔΑΤΣ) και εκτιμώ οτι δεν θα ξεπερνάει το δικό σου ΟΚΡΑ, οπότε μάλλον πας με άδεια μικρής κλίμακας. Ο αναλυτικός που ανέφερα, είναι λάθος και δεν είναι απο τον 4495/17, αλλά απο το παράρτημα Β του 4178/13. (Δες το αρχικό μου μήνυμα, το επαναδιατύπωσα)
    1 point
  7. Το σύστημα δεν καταλαβαίνει αν έχεις νομιμοποίηση με υπολοιπομενες εργασίες οι οποίες απαιτούν επίβλεψη Οπότε βάλε ενημερωτικό σημείωμα Τα άλλα απαιτούνται εκτός από το ΙΚΑ το οποίο θα λάβει την Ο.Α. μέσω ΥΔΟΜ και θα πράξει τα δέοντα
    1 point
  8. Χίλια συγνώμη συν/φε JohnnyHoliday αλλά σε πέρασα για τον ερωτώντα! (κινητή αυτοκινούμενη υδραυλική πλατφόρμα)
    1 point
  9. Νομίζω ότι αυτά (κατ' άρθρο κλπ γιατί είναι πολλά και σε ζαλίζουν) τα είχα ψάξει και έβγαλα το συμπέρασμα ότι με όλα αυτά που αναφέρονται απλά καταργείται "το κόψιμο" του εξώστη κατά 1.0μ από το όμορο οικόπεδο όταν το κτίσμα εφάπτονταν σ' αυτό που ίσχυε με τον ΓΟΚ 85
    1 point
  10. ΑΔΑ: ΨΖ9Ψ46ΝΠΙΘ-ΜΟΙ - Καθορισμός τιμήματος στα 15€ του κόκκινου βιβλίου. 21-9-2022. Ισχύει από 1/10/2022 Στο σημείο γ αναφέρει ποιοι υποχρεούνται σε τήρηση βιβλίου. Εφόσον υποχρεούνται να εκδώσουν πιστοποιητικό, εφόσον απαιτείται από την ισχύουσα νομοθεσία πυρασφάλειας (πχ μεταποιητικές) και εφόσον απατείται κατά τη διαδικασία έκδοσης άδειας (πχ Notifybusiness) και απαλλάσονται από πιστοποιητικό (πχ ΚΥΕ, τουριστικά). Στα γραφεία μας ή σε εμπόριο χαμηλού κινδύνου που ασκείται ελεύθερα δε βγάζουμε βιβλίο.
    1 point
  11. Από τη στιγμή που η χρήση είναι ίδια, έχεις μια θ.ζ. Το ΠΕΑ θα αφορά σε πολυκατοικία (>1 διαμερίσματα)
    1 point
  12. λογικά πρέπει να εκδώσεις "νομιμοποίηση αποπεράτωσης αυθαιρέτου" σε αντιστοιχία με τη ¨νομιμοποίηση εργασιών Μ/Κ" ή της απλής "νομιμοποίησης αυθαίρετης κατασκευής" Φυσικά και πάλι θα επιβαρυνθείς με μειωμένα (20%) πρόστιμα ανέγερσης -διατήρησης (δες σχετικά με την μείωση το άρθρο 94 ή 96 Ν 4495/17)
    1 point
  13. όχι, πώς θα μπορούσε; δεν προβλέπεται. Η άδεια προϋποθέτει την έγκριση ΣΑ, όπως και τυχόν άλλες εγκρίσεις.
    1 point
  14. Συνάδελφοι αυτό που έχω καταλάβει εγώ, είναι ότι όταν υπάρχουν "μικρές" μεταβολές, είναι στην κρίση του μηχανικού αν θα ζητήσει και για αυτές διόρθωση των ομόρων γεωτεμαχίων. Τι θα πει "μικρές"? (επίτηδες έβαλα εισαγωγικά). Δεν ορίζεται σαφώς από τη νομοθεσία, αρκεί το τελικό γεωτεμάχιο που θα προταθεί, "να είναι κοντά στο αποτυπωθέν". Προσωπικά, το ερμηνεύω ως εντός αποδεκτής απόκλισης εμβαδού. Η συμβατότητα σχήματος δεν έχει θεσμοθετηθεί ακόμα. Κατά την άποψή μου, δεν θα διόρθωνα όμορα γεωτεμάχια για ofset μικρότερο της μη-θεσμοθετημένης ακόμα συμβατότητας σχήματος (δηλαδή 2μ στα εκτός και 0,5 (ή λίγο παραπάνω με βάση μία τροποποίηση του νόμου). Για του λόγου το αληθές στα υποδείγματα του κτηματολογίου για ΔΓΜ σε κατάτμηση και σε συνένωση, τα εξωτερικά όρια των πολυγώνων ΤOPO_PROP, TOPO_PROP_NEW και DGM_PROP_FINAL δεν ταυτίζονται. Στην περίπτωση του φίλου λοιπόν παραπάνω, θα έδειχνα τα γεωτεμάχιά μου ότι "πέφτουν" πάνω στο γεωτεμάχιο του δρόμου όπως είναι στη βάση του κτηματολογίου και δεν θα ζητούσα μεταβολή του.
    1 point
  15. Με την ευκαιρία κάποιες παρατηρήσεις που ίσως βοηθήσουν: 1. για να μετατρέψουμε polylines σε regions, μία επιλογή είναι η εντολή bpoly (την δίνουμε στην command line). Στο εμφανίζόμενο παράθυρο επιλέγουμε ως object type - region, μετά pick a point και κλικάρουμε μέσα στην επιθυμητή polyline. Αν δούμε μετά στα properties του αντικειμένου βλέπουμε ότι έχει μετατραπεί από Polyline σε region. 2. Η σωστή σειρά της εντολή subtract: την δίνω στην command line, επιλέγω την επιφάνεια από την οποία θα αφαιρέσω την οπή, πατάω enter, μετά επιλέγω την οπή που πρόκειται να αφαιρεθεί. Με αυτή την σωστή σειρά όπως είπε ο συνάδελφος πριν , όταν μετά την massprop πάω και επιλέξω ας πούμε το εξωτερικό περίγραμμα θα μου τα εμφανίζει και τα δύο επιλεγμένα: εξωτερικό περίγραμμα και περίγραμμα οπής. Και centroid είναι το κ.β της διατομής αφαιρουμένης της οπής και σου δίνει τις συντεταγμένες του σε αυτό το αρχείο report που σου ανοίγει. 3. Γενικώς όταν κάποια εντολή του autocad δεν την ξέρουμε / θυμόμαστε απλά την γκουγκλάρουμε: πλέον υπάρχουν άπειρα βιντεάκια που δείχνουν τα πάντα.
    1 point
  16. Πατήστε F2 και κάντε printscreen το παράθυρο που θα σας βγάλει. Κανονικα, θα πρέπει να σας εμφανίζεται το παρακάτω :
    1 point
  17. στο μήνυμα πιο πάνω αλλά με "του παρόντος" και "του παρόντος" κανείς δεν μπορεί να καταλάβει (ούτε και το ΤΕΕ φαντάζομαι) ποιος είναι ο "παρών"!
    1 point
  18. Παρακαλώ. Εύχομαι η έκβαση να είναι άμεση και αίσια.
    1 point
  19. Ορέστη, εκτός από την κοινοποίηση που ανέφερες το παρακάτω είναι από την εγκύκκλιο 1 ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42489/1824 της 10ης-05-2019: Αγαπητέ Venezia, καταλαβαίνω ότι οι κατοικίες δεν είναι στα κτίρια και άρα η περίπτωση κατοικίας ακολουθεί την απαίτηση που σημειώνω στο παραπάνω διάγραμμα για τήρηση των μέτρων σύμφωνα με τις πυροσβεστικές διατάξεις. Αυτό που δεν ξέρω σίγουρα είναι αν ανεβάζουμε στην ΕΕΔΜΚ σημείωμα/δήλωση που να αναφέρει και πώς το παραπάνω. ΥΓ: Και δεν νομίζω επειδή ήταν πριν κατάστημα να υπήρχε απαίτηση και να είχε συνταχθεί μελέτη πυροπροστασίας, για να ενημερωθεί σήμερα.
    1 point
  20. καλημέρα θα πρέπει να γίνει πρώτα σάρωση όλου του φακέλου της έντυπης οικ άδειας και μετά να μπεις στο σύστημα e-άδειες ζητώντας (edit πρώτα βεβαίωση όρων δόμησης αναθεώρησης υποβάλλοντας Τ.Δ- Τ.Ε κλπ) και μετά την ίδια την αναθεώρηση της Ο.Α. Μετά την έκδοση της αναθεώρησης θα ζητήσεις την θεώρηση της Ο.Α για ηλεκτροδότηση ή με Υ.Δ δική σου και τα λοιπά δικαιολογητικά του παλιού τρόπου ηλεκτροδότησης ή με αυτοψία της ΥΔΟΜ. Δεν απαιτείται έλεγχος Ε.Δ. Αφού πάρεις και την θεώρηση για ρευματοδότηση μετά εκδίδεις τη βεβαίωση σύνδεσης με ΔΕΗ μπαίνοντας και πάλι στο ε-άδειες "βεβαίωση σύνδεσης" καλή επιτυχία!
    1 point
  21. orestis_evg94 Δες το Π.Δ 41/2018 Άρθρο 2: Πεδίο εφαρμογής 2.1. Ο Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων έχει υποχρεωτική εφαρμογή: γ) Στις περιπτώσεις κτιρίων ή τμημάτων αυτών τα οποία ενέπιπταν στο πεδίο εφαρμογής του κεφ. Α΄ του προϊσχύοντος π.δ. 71/1988 (Α΄ 32), για τα οποία είχε συνταχθεί μελέτη πυροπροστασίας σύμφωνα με τις διατάξεις αυτού και στα οποία πραγματοποιείται μετά την ισχύ του παρόντος Κανονισμού αλλαγή της χρήσης τους, συνολικά ή μερικά, ή/και προσθήκη δόμησης λειτουργικά εξαρτημένη. Δες και εδώ από gregdel
    1 point
  22. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να σου παραθέσω τα αντίστοιχα ΦΕΚ (και ένα διάγραμμα ή πίνακα που έχουν), αλλά όσο το έψαξα και εγώ αυτό προκύπτει. Ότι αλλαγές χρήσεις σε κτίρια υφιστάμενα πριν τη 17-02-1989 (εκτός ξενοδοχείων) οφείλουν μόνο να τηρούν τις πυροσβεστικές διατάξεις. Όταν θα έχω πρόσβαση στο αρχείο μου, θα ενημερώσω το ποστ με τα σχετικά στοιχεία.
    1 point
  23. Άρθρο 90 ν. 4915/24-3-2022 Μεταφορά υπαγωγών των νόμων 4014/2011 και 4178/2013 κατηγορίας 5 στον ν. 4495/ 2017 Τροποποίηση περ. ε) και προσθήκη περ. στ) στην παρ. 1 του άρθρου 128 ν. 4759/2022 Στην παρ. 1 του άρθρου 128 του ν. 4759/2020 (Α’ 245), περί αναστολής των κυρώσεων του ν. 4495/2017 (Α’ 167), τροποποιείται η περ. ε) ως προς την αναφορά στο έτος 2020, προστίθεται περ. στ) και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής: «1. Αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης της Κατηγορίας 5 του άρθρου 96 του ν. 4495/2017 (Α’ 167) που είναι προγενέστερες της 28ης.7.2011 υπάγονται στις διατάξεις του ν. 4495/2017 για αναστολή κυρώσεων, εφόσον αφορούν σε: α. ακίνητα που αποκτώνται μέσω αναγκαστικού πλειστηριασμού, εφόσον η αίτηση υπαγωγής υποβληθεί εντός ενός (1) έτους από την έκδοση της κατακυρωτικής έκθεσης ή μέχρι τις 31.12.2025, β. ακίνητα που αποκτώνται κατόπιν κληρονομικής διαδοχής, εφόσον η αίτηση υπαγωγής υποβληθεί εντός ενός (1) έτους από την προθεσμία του άρθρου 1847 του Αστικού Κώδικα και το αργότερο μέχρι τις 31.12.2025, γ. ακίνητα που εκμισθώνονται με σύμβαση leasing και επανέρχονται στη χρήση του κυρίου ή επικαρπωτή τους μετά τη λύση ή λήξη της σύμβασης, εφόσον η αίτηση υπαγωγής υποβληθεί εντός ενός (1) έτους από την αποβολή του μισθωτή ή την απόδοση του μισθίου στον κύριο ή επικαρπωτή τους και το αργότερο μέχρι τις 31.12.2025, δ. ακίνητα που μεταβιβάζονται στην Ε.Τ.Α.Δ. Α.Ε., σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 196 του ν. 4389/2016 (Α’ 94), εφόσον η αίτηση υπαγωγής υποβληθεί εντός ενός (1) έτους από την καταχώρηση ή εγγραφή της μεταβίβασής τους στα οικεία κτηματολόγια ή υποθηκοφυλακεία, αντίστοιχα και το αργότερο μέχρι τις 31.12.2025, και ε. ακίνητα που βρίσκονται σε περιοχές, οι οποίες κηρύχθηκαν εντός των ετών 2020 και 2021 σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 25 του ν. 4662/2020 (Α’ 27), εφόσον η αίτηση υπαγωγής υποβληθεί εντός ενός (1) έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος. Για ακίνητα που βρίσκονται στις παραπάνω περιοχές, οι προσαυξήσεις των περ. β’στ’ της παρ. 3 του άρθρου 102 του ν. 4495/2017 ισχύουν μόνον όταν η αίτηση υπαγωγής υποβληθεί μετά την πάροδο ενός (1) έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος, στ. περιπτώσεις υπαγωγής στον ν. 4014/2011 (Α’ 209) ή στον ν. 4178/2013 (Α’ 174), οι οποίες μεταφέρονται στον ν. 4495/2017. Ακίνητα των περ. α’δ’ της παρ 4915 , για τα οποία το γεγονός από το οποίο εκκινεί η αντίστοιχη προθεσμία υπαγωγής έχει συμβεί κατά το τελευταίο έτος πριν την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, υπάγονται στις διατάξεις του ν. 4495/2017 για αναστολή κυρώσεων, εάν η αίτηση υπαγωγής υποβληθεί εντός ενός (1) έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος». Ετσι ισχυει σημερα μετα τον 4915 Εναρξη ισχυος "του παροντος" ειναι η 24-3-22.
    1 point
  24. @Tanasw οι παραλείψεις δεν είναι τόσο σημαντικές ώστε να επιφέρουν ακύρωση της σύστασης. Αφού το επιβεβαιώσεις με τον συμβολαιογράφο, προχωράς σε ρύθμιση και σύνταξη ταυτότητας (όπως αναφέρεις στην αρχική σου δημοσίευση).
    1 point
  25. @Aenor είναι υπερβολικό να καθοριστεί ως προϋπόθεση για την έκδοση ηλεκτρονικής ταυτότητας η ενημέρωση φακέλου εξαιτίας μιας τόσο μικρής αλλαγής.
    1 point
  26. Καλημέρα Βασίλη... Δεν έχει σημασία το "πρακτικό μέρος του θέματος" (καταχωρείς το γεωτεμάχιο και στη συνέχεια μια μια τις ΟΙ και βγαίνουν τόσες ΗΤΑ όσες οι ΟΙ).... Αυτό ήταν και θα είναι μια ακόμα παπαριά του ΤΕΕ στη δημιουργία της εφαρμογής του!!! Απάντησα κυρίως για το δεύτερο σκέλος... Η ανέχεια, η απειρία, η αναδουλειά, ο ανταγωνισμός, η μη ενημέρωση κ.λπ. οδηγούν σε φαινόμενα π.χ. ακίνητο με 10 ΟΙ του βγάζω 10 ΗΤΑ και ζητάω αμοιβή π.χ. 500 ευρώ και είμαι και ευχαριστημένος!!!
    1 point
  27. Καλησπέρα, το "εξολοκλήρου" προκύπτει από κάποια ερμηνευτική, ή κάτι άλλο σχετικό; Δεν μου φαίνεται λογικό ένα εξολοκλήρου αυθαίρετο να πληρώνει ένα μόνο παράβολο, ενώ με την ταυτόχρονη ύπαρξη ο.α. να προκύπτει πρόστιμο που μπορεί να είναι πολλαπλάσιο του παραβόλου δεδομένου ότι στην περίπτωση τακτοποίησης δεν επιλέγεται το "προς έκδοση κατεδάφισης"...
    1 point
  28. Καααααλα Εδω ακομα να βγάλουν update για την τελευταια αναθεώρηση του ΚΑΝΕΠΕ Περιμένουν το Jack Daniels να ωριμάσει..... Πολύ κακή υπηρεσια η υποστήριξη...... Υ.Γ. To downvote σας μαρανε κοπέλια...
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.