Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.737


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      9.027


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.919


  4. Latg

    Latg

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      427


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/12/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Καταρχάς άλλο το στέγαστρο άλλο το προστεγασμα (βλέπε ορισμούς άρθρο 2). Το προστεγασμα είναι πρόβολος στην όψη του κτιρίου. Το στέγαστρο έχει κατακόρυφα φέροντα υποστυλώματα. Επίσης έχω την υποψία από τις παραγράφους που αναφέρεις ότι δεν κοιτάς την νομοθεσία με τις τροποποιήσεις όπως ισχύει σήμερα. Σε κάθε περίπτωση για εντός Δ ή δ ισχύει η παρ. 4 του άρθρου 17, επομένως δεν επιτρέπεται πέργκολα καθώς δεν προβλέπεται στην εν λόγω παράγραφο, ενώ το στέγαστρο μπορεί να μπει μέχρι Δ/4 εντός Δ ή μέχρι δ/4 εντός δ (αρ.17 παρ. 4στ)
    3 points
  2. Πως ακριβως αναλαβατε θεση Τ/Α φιλτατε οταν δεν εχετε επιγνωση των καθηκοντων αλλα και των ευθυνων του ρολου σε περιπτωση που παει κατι στραβα; Για να μην ειμαι επικριτικος ομως και να προσπαθησω να φανω οσο χρησιμος γινεται, τι ακριβως βοηθεια θα θελατε και τι ειδους κατευθυνση δηλαδη;
    2 points
  3. .Σύσταση καθέτων μπορείς να κάνεις σε δυο κτίρια ακόμη και σε επαφή, όταν αυτά είναι αυτοτελή, δηλαδή δεν έχουν κοινό φέροντα οργανισμό. Τα κτίρια μπορούν να είναι σε επαφή και προφανώς να έχουν (ως ορίζουν άλλωστε οι κανονισμοί) ξεχωριστούς εξωτερικούς τοίχους πλήρωσης.
    2 points
  4. Η θέση μου είναι ότι κακώς εκδίδουν ΠΕΑ άλλοι εκτός από Η/Μ.
    1 point
  5. H Α.Θ. ρυθμίζει και τον συμπιεστή και τον κυκλοφορητή της, όχι για να προσαρμοστεί στις υδραυλικές ανάγκες της κατοικίας, αλλά για να προσαρμοστεί στις ενεργειακές ανάγκες ζήτησης. Διαβάζει θερμοκρασία προσαγωγής - επιστροφής και βλέπει το ΔΤ, αν βλέπει ΔΤ μεγαλύτερο από αυτό που έχει στόχο αυξάνει την παροχή, αν έχει μικρότερο την ρίχνει. Αντίστοιχα ο συμπιεστής επειδή έχει να θερμάνει περισσότερο ή λιγότερο διερχόμενο νερό στην ζητηθείσα θερμοκρασία αντίστοιχα, αυξάνει ή μειώνει κι αυτός την ισχύ του. Επομένως ορθά λέει ο antloukidis αν έχεις μια αντλία που έχει να καλύψει περισσότερα από ένα κυκλώματα που μεταβάλλονται, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις δοχείο στο οποίο θα δίνει η αντλία θερμά και θα παίρνει επιστροφές (πρωτεύον κύκλωμα), και από το οποίο με ανεξάρτητο(-ους) κυκλοφορητή(-ές) (δευτερεύον-τα κυκλώματα) θα παίρνουν και θα επιστρέφουν οι καταναλώσεις. Γι' αυτό το σκοπό, δεν θες δοχείο μεγάλου όγκου. Αν η αντλία έχει πχ απαίτηση 50-60 λίτρα ελάχιστο νερό λειτουργίας, με ένα 80άρι δοχειάκι είσαι μια χαρά.
    1 point
  6. Αναρτήθηκε εορταστικός ΕΦΚΑς νωρίτερα.
    1 point
  7. @Pavlos33 είναι ο ορισμός του ημιτελούς, μάλλον κάτι σου διέφυγε... όπως ακριβώς το αναφέρει του απόσπασμα ερωτήσεων που παρέθεσε ο @kan62 , στο οποίο αν το έγραφα εγώ θα πρόσθετα: "Σε κάθε περίπτωση, στο πεδίο «Υλοποιημένη Ιδιοκτησία» επιλέγετε «Ημιτελής» και αναφέρετε ρητά στην τεχνική περιγραφή το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η κατασκευή."
    1 point
  8. Ακριβώς!!! Αποκλειστική χρήση συγκεκριμένης επιφάνειας, δεν σημαίνει ότι μπορεί να κάνει οτιδήποτε επ' αυτής, διότι η κοινοκτησία παραμένει. Μπορεί π.χ. να φυτέψει λουλούδια ή ζαρζαβατικά, ή να βάλει ξαπλώστρες για να λιάζεται, κλπ
    1 point
  9. Αμέ γιατί όχι; Ειδικά αφού είναι και Κατηγορία 1!!!
    1 point
  10. Έχε υπόψην σου και ενημέρωσε τον πελάτη σου ότι, το γεγονός ότι έχει την αποκλειστική χρήση σε αυτό το τμήμα του ακάλυπτου χώρου, δεν σημαίνει αυτομάτως ότι, έχει και το δικαίωμα να κάνει την οποιαδήποτε κατασκευή σε αυτό! Δηλαδή, η χρήση του χώρου είναι συγκεκριμένη και δεν δύναται ν' αλλάξει απλώς με την επιθυμία του πελάτη σου και την έκδοση της ανάλογης οικοδομικής άδειας. Ούτε καν ενδιαφέρονται ή ασχολούνται οι πολεοδομίες για αυτό.... Νομίμως, απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του συνόλου των συνιδιοκτητών του ακινήτου και η "αποτύπωση" αυτής στη Σύσταση Οριζόντιας Ιδιοκτησίας του ακινήτου (υπάρχει βεβαίως ειδική νομολογία ανώτατων δικαστηρίων της χώρας μας). Δεν το κάνει κανένας, αλλά "όπως στρώνει κάποιος, έτσι και κοιμάται"....
    1 point
  11. Καλησπέρα. Ο φέρων οργανισμός έχει ολοκληρωθεί; Αν ναι τότε εισάγεις κανονικά τα μεγέθη επιφανειών και δεν το δηλώνεις "ημιτελές" στην ΗΤΚ.
    1 point
  12. Δεν κάνεις λάθος. Κάποιες έχουν inverter κυκλοφορητή και ρυθμίζουν την παροχή. Ωστόσο, άποψή μου είναι ότι οι όποιες ρυθμίσεις γίνονται από μία ΑΘ, σκοπό έχουν την καλή λειτουργία και απόδοση της ίδιας της ΑΘ, αδιαφορώντας για το δίκτυο κατανάλωσης. Όταν λοιπόν στο δίκτυο γίνονται μεταβολές στην παροχή με ηλεκτροβάνες ή θερμοστατικές βαλβίδες, η ΑΘ "δυσανασχετεί" και τις περισσότερες φορές αδυνατεί να βρεί το ιδανικό σημείο λειτουργίας. Με ένα δοχείο αδρανείας παράλληλα (πρωτεύον κύκλωμα) είναι η ιδανική εγκατάσταση για την ΑΘ γιατί κανείς δεν ενοχλεί την παροχή της και το μοναδικό της (πανεύκολο) μέλημα είναι να διατηρεί την θερμοκρασία του, εκεί που έχουμε ρυθμίσει
    1 point
  13. Κατά την άποψη μου, αφου επέλεξες ως σύστημα θέρμανσης με τοπικά Α/C, συνεπώς για θέρμανση = 1 (δηλ. θερμαίνεται όλο το σπίτι 60τμ), το κάθε υπνοδωματιο θα πρέπει να έχει δικό Α/C (έχεις βάλει στο ένα). Στο καθιστικό-κουζίνα (6Χ4,80 = ~ 30τμ), έχεις βάλει ένα 12αρι που αρκεί μόνο για αυτό το χώρο, συνεπώς δεν έχει τη δυνατότητα να θερμαίνει και το άλλο υπνοδωμάτιο, ανεξάρτητα αν γίνεται μεταφορά θερμάοτητας στους άλλους χώρους. Στο μπάνιο τι σύστημα θέρμανσης έχεις? Έκανες μετρήσεις με εξωτ. θερμοκρασία 190 ...αν είναι έξω 0-50, πιστεύεις οτι χώροι θα έχουν τις θερμοκρασίες που γράφεις στο σχέδιο? Πίστεψε με ... με τίποτα! Εκτιμώ οτι καλά κάνει ο συνάδελφος και βάζει στους υπόλοιπους χώρους το θεωρητικό σύστημα, γιατί δεν εφαρμόζεται η ΤΟΤΕΕ 1. Αλλά ας πουν κι άλλοι συνάδελφοι την άποψη τους.....
    1 point
  14. Καλημέρα, το αρχείο xml που έχεις φορτώσει, το έχει φτιάξει μέσω BC ή από αλλού; Δοκίμασε να το ανεβάσεις στο BC, και κατέβασέ το εκ νέου και ανοιξέ το.
    1 point
  15. Οκ άρα ούτε αυτό δείχνει να είναι. Πιό ΜS C++ έχεις περάσει; Δοκίμασε και το 2005 όπως στο παραπάνω ποστ συν/φου από πιο παλιά: https://www.michanikos.gr/forums/topic/22398-πρόβλημα-με-το-software-τεε-κενακ/?do=findComment&comment=1171218
    1 point
  16. Καλησπέρα, σωστές οι ρυθμίσεις σου ως προς αυτό το κομμάτι. Τώρα βλέπω ότι στην εικόνα που παρέθεσες η 1η γραμμή είναι μεν γκρι στους μήνες, όχι όμως και η 2η γραμμή. Άρα τι γίνεται αν σβήσεις την 1η γραμμή και συμπληρώσεις τους μήνες στην 2η γραμμή;
    1 point
  17. Γειά και πάλι, δεν ήταν ΕΓΣΑ αυτές οι συντ/νες αλλά βρέθηκε... 1650
    1 point
  18. Ναι πράγματι δεν προκύπτει υπέρβαση σ.δ ως προς την Ο.Α, αλλά υπάρχει Υ.Σ.Δ ως προς την αυτοτελή ιδιοκτησία (για αυτό και πρέπει να υπολογισθεί με Υ.Δ )
    1 point
  19. Εξισώνεις το ΠΕΑ για ενοικιαστήριο με όλη την διαδικασία που απαιτείται να κάνει ο επιθεωρητής για το Εξοικονομω? Καμία σχέση. Έλεγξε τιμολόγια, παρεμβάσεις, συμπλήρωσε παράρτημα παρεμβάσεων, ανέμενε ενδεχόμενο μελλοντικό έλεγχο,κλπ. Καμία σχέση. Η ερώτηση έγινε με αφορμή την εκτός έδρας επιθεώρηση που καλειται να κάνει κάποιος.. Όσο για την ηθική, ας προχωρήσουν τα Β' ΠΕΑ να δούμε πόσοι ηθικοί συνάδελφοι πάνε να εξαπατησουν άλλους συναδέλφους είτε περνώντας ότι να ναι στο Α' ΠΕΑ είτε μην υλοποιώντας τις παρεμβάσεις που απαιτούνται..
    1 point
  20. @Πάνος ναι, πρέπει. @Μέρσα η παρακάτω δημοσίευση θα σε βοηθήσει:
    1 point
  21. 1 point
  22. παυλε, πολυ σωστα οταν συστηνεται καθετη το αρχικο οικοπεδο δεν αλλαζει....παραμενει ιδιο κατα θεση, εμβαδον και ορια και οι μερικωτερες καθετες εχουν ποσοστο εξ αδιαιρετου σε ¨"ολο το οικοπεδο" και αναλογο σδ. στο "ολο οικοπεδο" η μονη ΠΟΛ που ξερω και αφορα το θεμα αυτο ειναι η παρακατω....και δειχνει τον τροπο....αλλα και τον βαθμο δυσκολιας -και εξοδων...βεβαιως βεβαιως... [νομιζω δεν πρεπει να εχει εφαρμοσθει μεχρι τωρα...] http://www.forin.gr/articles/article/1728/pol-1171-1997
    1 point
  23. Καλημέρα, ανεξαρτήτως αν υπάρχει καθετή ιδιοκτησία το οικόπεδο Β θεωρείτε ως ένα! Αυτό σημαίνει ότι θες να κατατμήσεις το οικόπεδο Β. Άρα πρέπει το κομμάτι που μένει (του Ψ κυρίως) να είναι άρτιο κατά κανόνα με τους τωρινούς όρους δόμησης και τα κτίρια που υπάρχουν να συνεχίζουν να είναι νόμιμα (αποστάσεις , εμβαδό , κάλυψη...)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.