Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. cvlengnr

    cvlengnr

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      502


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.152


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.345


  4. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.792


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/06/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. "Για αυτό το λόγο, προκειμένου να ολοκληρωθεί η καθολική προσπάθεια καθαρισμών από τους πολίτες- και μετά από σχετικό αίτημα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ακινήτων(ΠΟΜΙΔΑ)- αποφασίστηκε η παράταση της προθεσμίας υποβολής των δηλώσεων στην πλατφόρμα μέχρι τις 15.07.2024" https://civilprotection.gov.gr/deltia-tupou/paratasi-ypobolis-diloseon-katharismoy-oikopedon-stin-platforma-akatharistaappsgovgr
    2 points
  2. Δεν πιστεύω πως θα βρεθεί κάποιος εδώ στο φόρουμ που θα προτείνει στο συν. Τρόπο παραγωγής σχεδίου. Η λύση είναι, αφού χάθηκε το σχέδιο, πας και μετράς εξ' αρχής και κάνεις Καινούριο τοπογραφικο. Απλά εγώ έγραψα περισσότερο για να δείξω, έμμεσα, πόσο, τέλος πάντων, λυπάμαι όταν βλέπω να γίνονται, από συναδέλφους, κάτι τέτοιες αναρτήσεις. Παρατηρώ πως, τον τελευταίο καιρό, οι αναρτήσεις αυτού του είδους πληθαίνουν.
    2 points
  3. 103.406 downloads

    Το αρχείο περιλαμβάνει τα εξής: 1. ΙΚΑ - Αίτηση - Δήλωση απογραφής οικοδομοτεχνικού έργου 2. ΙΚΑ Πίνακας 1 - Μη εστεγασμένων επαγγελμάτων 3. ΙΚΑ Πίνακας 1α - Υπολογισμός ημερομησθίων 4. ΙΚΑ Πίνακας 1β - Κατανομής ημερομησθίων 5. ΙΚΑ Πίνακας 2 - Εστεγασμένων επαγγελμάτων 6. Έντυπο ΙΚΑ για έκδοση οικοδομικής άδειας 7. Πίνακας 3 ΙΚΑ - Αριθμός ημερομισθίων εργατοτεχνιτών 8. Πίνακας 3 ΙΚΑ
    1 point
  4. Κατά τον έλεγχο από ΥΔΟΜ, στην διαδικασία έκδοσης αδειών δόμησης, π.χ. στο στάδιο θεώρησης όρων δόμησης ή και προελέγχου, θεωρώ οτι υπάρχουν "υπερβάσεις" (κατ' ουσίαν καταστρατηγήσεις) στον ρόλο του ελέγχοντα. Συγκεκριμένα: 1. Δεν καταγράφει τις παρατηρήσεις άπαξ, αλλά επανέρχεται κάθε φορά με νέες, επιπρόσθετες. 2. Δεν λαμβάνει υπόψιν τις απαντήσεις του αρμοδίου μηχανικού, με μορφή υπομνήματος, αφού οι απαντήσεις δεν μπορούν να καταγραφούν σαν σχόλια. Αφορούν ουσιώδη θέματα, όπως ο Σ.Δ κλπ. 3. Δεν υπάρχει επίκληση διατάξεων στις εκάστοτε παρατηρήσεις, μα "εντολές". 4. Ζητώνται στοιχεία που δεν προβλέπονται, όπως π.χ. να υποβληθούν οικοδομικές άδειες, τακτοποιήσεις κλπ σε θεώρηση όρων δόμησης. 5. Ζητάται η αφαίρεση στοιχείων, τα οποία ο μηχανικός θεωρεί σημαντικά για την τεκμηρίωση κάθε βήματος στον σχεδιασμό του έργου, όπως π.χ. η παράθεση της νομοθεσίας (διατάξεων) που ο μηχανικός επικαλείται, επεξηγηματικά. 6. Ζητάται η αφαίρεση στοιχείων από σχέδια, όπως π.χ. αφαίρεση δηλώσεων, υπολογισμών προβλεπόμενων πολεοδομικών στοιχείων (που καταγράφονται και στα στοιχεία της αίτησης), απαιτώντας τα ελάχιστα που προβλέπει το υπόδειγμα του υπουργείου. Εφόσον κρίνεται από την πλευρά του αιτούντα ή και του μηχανικού, οτι η συμπεριφορά της ΥΔΟΜ δεν είναι σύννομη, ποία η αρμόδια ανωτέρα αυτής αρχή, για να την ελέγξει;; Επειδή τα θέματα άπτονται και ουσίας πολεοδομικών στοιχείων, π.χ. αν ο Σ.Δ. αφορά επαγγελματική χρήση ή κατοικία (κατά την ερμηνεία της ΥΔΟΜ), αλλά και θέματα δημοσιοϋπαλληλικής λειτουργίας και συμπεριφοράς όπως π.χ. να "πηγαινοέρχεται" μιά αίτηση επί μήνες, με απίστευτες παρατηρήσεις, τίθεται το ερώτημα: σε ποία ελέγχουσα τις ΥΔΟΜ υπηρεσία, μπορούν να τεθούν τα θέματα προς επίλυση;; Είναι η Αποκεντρωμένη Διοίκηση ή η Περιφέρεια; κάτι συγκεκριμένο για το ποία υπηρεσία ακριβώς, είναι η αρμόδια;; Αν κάποιος έχει ανάλογη εμπειρία, με τις ευχαριστίες μου.
    1 point
  5. Υπεύθυνη απάντηση με τα χαρτιά σου από μηχανικό φυσικά επί πληρωμή. Όχι από μεσίτες και βέβαια όχι από φόρουμ που ο κάθε πλακατζής cvlengnr σου λέει ανώνυμα το μακρύ και το κοντό του.
    1 point
  6. Η απάντηση στο ερώτημα είναι να συντάξετε τοπογραφικό διάγραμμα σε συνεργασία με διπλωματούχο μηχανικό σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές. Το αρχείο που έχετε σας είναι άχρηστο, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Κάθε άλλη πρόταση στερείται σοβαρότητας
    1 point
  7. Αν σας φαινονται ακριβα αναζητάτε άλλον που ενδεχομένως να ειναι φθηνότερος. Ελευθερη αγορά έχουμε. Το τι ειναι φτηνο ή ακριβο είναι κουβεντα καφενειου και ο καθενας έχει τη γνώμη του. Αντε και ειναι ακριβά.... και τι να κανουμε ? Ετσι ειναι η ζωη.... Ειναι υποχρεωτικό να εκδώσετε "κανονική" αδεια, και όποιος λέει το αντίθετο και βαφτίζει το σπιτι "τροχοβίλα" ή δεν ξερω και γω τι άλλο θα σας βαλει αργα ή γρήγορα σε περιπέτειες και πολλαπλάσια έξοδα Στο εξωτερικό σίγουρα θα πληρώνατε πολλά περισσότερα, για αυτο και οι φιλοι μας οι Ευρωπαιοι κάνουν κρα να αγοράζουν τις φτηνες μας υπηρεσίες
    1 point
  8. Πολύ καλές οι προτάσεις αυτές και συμφωνώ !!! Όταν γίνουν νόμος, ενημερώστε με !!! Το τοπογραφικό γίνεται για το οικόπεδο και όχι για το ΠΠΗΤ, άρα το σωστό είναι το ΠΠΗΤ να αναφέρεται στο τοπογραφικό και όχι το ανάποδο, αναφέρομαι κυρίως σε αδόμητα που δεν έχουν τοπογραφικό και καλώς εφαρμόστηκε και η ηλεκτρονική υποβολή ΚΗΔ για πολλούς λόγους. Τα προβλήματα που είχα εντοπίσει κι εγώ είναι τα εξής: α) το να αναγράφεται στο τοπογραφικό ότι συνοδεύει ένα πιστοποιητικό το οποίο λήγει σε 2 μήνες το καθιστά "μιας χρήσης" και ακυρώνει την όλη μελέτη του τοπογραφικού (ούτε αυτό αναφέρεται σε κανένα Νόμο, ότι το τοπογραφικό συντάσσεται κάθε 2 μήνες) β) Όταν ο τοπογράφος ΔΕΝ είναι ο ίδιος που συντάσσει το ΠΠΗΤ, δημιουργήται ένας φαύλος κύκλος με το τοπογραφικό να πηγαίνει γύρω-γύρω μέχρι να γραφτεί το σωστό/τελικό/ισχύον ΠΠΗΤ και μετά να ζητηθεί να ξαναγραφτεί γιατί έληξε, ΑΦΟΥ τσακωθούν για το ποιός υπογράφει τι, πάνω στο έρμο τοπογραφικό !!! Εδώ βλέπω ότι υπάρχει πρόβλημα, ενώ αν δεν αναγραφόταν το ΠΠΗΤ πάνω στο τοπογραφικό θα μπορούσε αυτό το τοπογραφικό να χρησιμοποιηθεί για όλες τις μετέπειτα μεταβιβάσεις, χωρίς ακατανόητες σημειώσεις τρίτων πάνω του.
    1 point
  9. Εγώ λεβέντες δεν πρόκειται να κάνω οτιδήποτε δεν αναφέρεται στο νόμο! Θα φτάνω στα άκρα τις υποθέσεις με τους συμβολαιογράφους που ζητούν παπαριές! Θα εχω εξασφαλίσει την όποια αμοιβή μου και θα προτρέπω τους ιδιοκτήτες ή αλλάζουν συμβολαιογράφο ή ας αλλάξουν μηχανικό!!! Δεν πρόκειται να παίξω το παιχνιδάκι του οποιουδήποτε συμβολαιογράφου που νομίζει ότι έχει το αλάθητο! Ήδη έχω "διαολοστείλει" καμια δεκαριά από δαύτους....
    1 point
  10. Εδώ λοιπόν τελειώνει το τυπικό σκέλος και ξεκινά η καφενειακη ιντερνετική κουβέντα που μπορεί να διαρκέσει επ άπειρον. Δεν υπάρχει "υποχρεωτικός" τρόπος ούτε φυσικά μπορεί να "προσβληθεί" η υπάρχουσα σύσταση. Εν ολίγοις : ας προσέχατε ΠΡΙΝ την αγορά
    1 point
  11. Να ζητήσεις μέσω του εντολέα σου να προσκομιστεί περαίωση της δήλωσης. Τι καθόμαστε τώρα και συζητάμε, αν θέλει ή δεν θέλει. Υποχρέωση είχε να περαιώσει.
    1 point
  12. Καλησπέρα, εσύ αν πας και το δεις σαν κατ/μα, τότε βγάλε ΠΕΑ για την χρήση που είδες. Είναι ένα διφορούμενο δυστυχώς σημείο αυτό από παλιά...
    1 point
  13. συγνώμη αλλά αν η τακτοποίηση που είχε γίνει είναι λανθασμένη, θα έπρεπε πρώτα να ανοίξει η δήλωση να διορθωθούν σχέδια και να γραφτούν τα σωστά εμβαδά και μετά να προχωρήσεις σε ΕΕΔΜΚ, ταυτότητες, συστάσεις και ρευματοδοτήσεις. Αν κάτι μου κάνει εντύπωση, είναι πως έκανε η συμβολαιογράφος σύσταση με λανθασμένη τακτοποίηση *edit τώρα είδα πως η τακτοποίηση αφορά τον Ν.3843/2010, επόμένως δεν ανοίγει καμιά δήλωση αλλά γίνετε νέα με τον Ν4495 και συμπληρώνεται σωστά η ταυτότητα με τα αρνητικά τετραγωνικά της τακτοποίησης.
    1 point
  14. @SIRADRAB Πολλά από αυτά που γράφουν δεν εφαρμόζονται . Με ανοικτό κτηματολόγιο σε περιοχές εκτός σχεδίου ο νομοθέτης ζητα να κατασκευαστούν μάντρες απο άκαυστα υλικά πολλών χιλιάδων ευρω , Με ψευδή δήλωση φυλάκιση και πρόστιμα εξοντωτικά !!! , Χωρίς δήλωση ένα χιλιαρικο!!! . Ο ι Λόγοι δημιουργίας αυτού του κατασκευάσματος είναι μόνο εισπρακτικοί , ( έτσι τουλάχιστον καταλαβαίνω ) γιατί αλλιώς πως να εξηγήσεις την απαίτηση για κατασκευή μαντρότοιχου ύψους 1.00 μετρου . Τι θα κάνει το 1.00 μέτρο σε περίπτωση φωτιάς όπως αυτή στο Μάτι ;; Με την άδεια για την κατασκευή τι θα κάνεις . Θα κατασκευάσεις αυθαίρετή μάντρα και μετά πως θα μεταβιβάσεις ;;; Ο υπουργός θα πρέπει να προβεί σε διορθώσεις .
    1 point
  15. δεν πιστεύω πια σε τίποτα..... Μπες στο ε άδειες επέλεξε το Για σύνδεση με δίκτυα συμπλήρωσε εκεί ότι σου ζητάει και βγάλε το έντυπο από εκεί ΘΑ σου ζητήσει τμ νόμιμα με άδεια και τμ με τακτοποίηση. οπότε κάνεις και την τακτοποίηση τα συμπληρώνεις σωστά τα μεν και τα δε και βγάνει η τελική επιφάνεια. Το δίνεις στον πελάτη, χρεώνεις για τον κόπο την γνώση και τον χρόνο σου, και τον έχεις βάλει να πληρώσει και το μικρό παράβολο και σχόλασες εσύ.
    1 point
  16. Σε παλαιότερη περίπτωση αυτό είχα κάνει. Ωστόσο, νομίζω κάποια στιγμή είχα βρει επιλογή για να κάνει τη μελέτη με πρόβλεψη ορόφου, αντί να τους παράγεις. (ότι ότι είναι δύσκολο να κάνεις μια παραγωγή, αλλά θυμάμαι ότι όντως υπήρχε επιλογή)
    1 point
  17. Απλα δημιουργεις τους επιπλεον προβλεπομενους οροφους και επιλυεις το κτιριο και με αυτους .
    1 point
  18. Πώς μεταφράζεται η "σχετική" ακρίβεια? Αν εννοείς τα 5 μ, δεν χρειάζεται μηχανικός για την οριοθέτηση. Να είσαι όμως σίγουρος ότι έτσι θα βάλεις σε μπελάδες τους πελάτες σου και θα εκτεθείς. Είτε θα έχεις ακρίβεια, είτε όχι. Μέση λύση δεν υπάρχει. Και ως σχετική ακρίβεια ορίζεται αυτή που δίνουν οι κατασκευαστές των συσκευών (π.χ. 5mm±5ppm) Ειλικρινά, τέτοιο ερώτημα δεν το περίμενα από μηχανικό. Άρα, η μόνη λύση είναι να βρεις κάποιον συνάδελφο ο οποίος, αφού πληρωθεί επαρκώς για την εργασία του, θα κάνει σωστά τη δουλειά
    -1 points
  19. μιλάει για οικόπεδο που, ακόμη και τα 10 εκ, είναι "casus belli"
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.