Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      4.117


  2. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      17.110


  3. GEORGE MICHEAL

    GEORGE MICHEAL

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.285


  4. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      3.682


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/04/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Μετά από 3 μήνες με την ενασχόληση με τις δηλώσεις τελικά πιστεύω ότι για το καλό του κτηματολογίου και για να μπορεί να γίνει πιο γρήγορα , με λιγότερα λάθη και με τρόπο που να είναι άμεσα αξιοποιήσιμα τα στοιχεία ενδεικνύεται η ηλεκτρονική εφαρμογή , ειδικά αν γίνεται από συναδέλφους μηχανικούς Αν μας ενδιαφέρει σε πρώτο επίπεδο η γρήγορη ολοκλήρωση του κτηματολογίου και όχι η είσπραξη χρημάτων περισσότερων ... θα πρέπει να την προτιμούμε Ασε που πολλά λάθη σε προειδοποιεί το ίδιο το σύστημα ... και είναι γενικά πολύ φιλικό (καλός ο σχεδιασμός του σε γενικές γραμμές) Αν θέλουμε να βγάλουμε περισσότερα χρήματα τότε καλύτερα η συμπλήρωση φακέλων όπου ο όγκος εργασίας γίνεται μικρότερος από εμάς (δεν απαιτούνται ψηφιακά αρχεία , σκαναρίσματα ) Επίσης ένα καλό της εφαρμογής είναι ότι μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο έχουν πρόσβαση οι ιδιοκτήτες στα στοιχεία τους (τοπογραφικά ,συμβόλαια κλπ ) αλλά δεν ξέρω αν αυτό γίνεται και στην κατάθεση στα γραφεία αν έχουν δυνατότητα να βλέπουν κάπου ψηφιακά μετά τα δεδομένα τους που κατάθεσαν
    5 points
  2. Φίλε μου, είσαι ο πρώτος τοπογράφος από όσους ξέρω που προτείνει την ηλεκτρονική εφαρμογή!!!!! Και εγώ ηλεκτρονικά τις κάνω....
    4 points
  3. ΘΑ πρόσθετα επίσης, ότι κάνετε καλά που ρωτάτε. Στο σωστό μέρος δεν ρωτάτε βέβαια αν και πιστευω από εδώ μια απαντηση την πηρατε. Επισημαίνω οτι, λετε πως έχετε το δικαίωμα στον όροφο και όμως έχει κτίσει η αδερφή σας, και ουσιαστικά μαντευω τωρα, της το δώσατε. Δεν πιστευω, έκτισε στην ταράτσα και εσείς δεν θέλατε κάπου που κατά τα λεγόμενα σας να κτισετε ανηκει σε εσας, εκτισε η αδερφη σας?
    4 points
  4. Στα γραφεία κτηματογρ. έχουν βάλει την κασέτα και λένε το ίδιο (για να εισπράξουν δικαιώματα). Αποτελεί συνταγματικό δικαίωμα του κάθε ιδιοκτήτη να καταχωρίσει την ιδιοκτησία του όπως αυτός επιθυμεί. Προς τούτο, αναρτώ πλήρως αιτιολογημένη σχετική απόφαση του Α.Π. (αλιευμένη απο τη ΔΟΜΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ) AP 1296 06.pdf
    3 points
  5. Υπέβαλα αρκετές δηλώσεις ηλεκτρονικά και διαπίστωσα ότι τα έτοιμα πολύγωνα του, ελάχιστα διαφέρουν απ' τα αντίστοιχα τοπογραφικά (και δεν αναφέρομαι σε δικά μου τοπογραφικά αλλά και συν/φων μας)
    2 points
  6. Καλέ μου φίλε, συμφωνώ κι επαυξάνω!!
    2 points
  7. Αν δείς στη σελίδα 50 του συνημμένου, μάλλον δεν.... http://www.efet.gr/portal/pls/portal/efet_schema.pck_practice_guides.getFile?fImgName=F13605/Οδηγός Πρακτικής για προστασία από ζωικούς εχθρούς έντομα.doc
    2 points
  8. ΚΑΝΑ σωστά δεν μπορούμε τον χώρο κάθε κτιρίου να καλύψουμε ώστε να πούμε ότι τώρα πια πάντα πρέπει ράμπα, ηλεκτρικό αναβατόριο, ψηλοί αναβαθμοί να μην υπάρχουν και παρόμοιες κατασκευές, ώστε σε κανένα κτίριο να μην είναι δυνατή η πρόσβαση ατόμων που κινούνται με αμαξίδιο, μπαστούνια, καροτσάκια να δείξω ότι οχι μόνο ΑΜΕΑ πρέπει να έχουν πρόσβαση σε κάθε χώρο, κυρίως Δημόσιες Υπηρεσίες και τους σημαντικότερους. Να θίξω ότι υπάρχουν μέρη οπου η πρόσβαση φυσικά δεν είναι εύκολη, όπως ο οικισμός Οια Σαντορίνη, μπορεί βέβαια το άτομο που θέλει να επισκεφτεί την Σαντορίνη, να πάει Φυρά ή Σύρο. Οσον αφορά το ερώτημα, δεν γνωρίζω καλά την συγκεκριμένη περίπτωση, και θα ομολογήσω ότι μου κάνει εντύπωση σε κτίριο που κτίστηκε το 2006 να μην έχει φτιαχτεί ράμπα να μην μπαίνουν οι ΑΜΕΑ, γνωρίζοντας όμως μερικές περιπτώσεις τι φτιάχναν το 2006 μερικοί, θα πω ότι δεν αποκλείω τιποτα.
    2 points
  9. Και με ότι έγγραφο επιθυμεί (ή δεν επιθυμεί). Δεν μπορείς σας υπάλληλος(γρ κτ) να τον υποχρεώσεις για ΤΙΠΟΤΑ
    2 points
  10. βαλτο κι εσυ σαν "επιπλεοντα" ...αγρο και την καμπινα στα "κτισματα χωρις συσταση"
    2 points
  11. Η συμβουλή που ζητείται από ένα κομπιούτερ μακριά, χωρίς να έχουν δει τον χώρο δεν δίνεται. Θα έλεγα, την αδερφή σας εσείς την ξέρετε ζητήματα όμως όπως πλάγιες αποστάσεις και ιδιοκτησιακά δεν τα γνωρίζετε. Από κοντά λοιπόν θα πάρετε έναν Μηχανικό, Αρχιτέκτονα ή Πολιτικό Μηχανικό, δεν ξέρω ποιοί άλλοι ασχολούντε. Να δει τον χώρο σας, το τοπογραφικό, το κτίριο να σας ενημερώσει αν το αμέσο επόμενο διάστημα ή μακροπρόθεσμα θα έχετε κάποιο πρόβλημα που να αφορά την ιδιοκτησία σας.
    2 points
  12. Version X5.4

    74.322 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον Ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  13. Κατά την γνώμη μου και στο πνεύμα του Ν4495 ,δεν υπάρχει περίπτωση να μην εξαιρούνται από κατεδάφιση τα εντός στάσιμου οικισμού αυθαίρετα. Εδώ ο νομοθέτης στα εντός στάσιμου κάνει τα "στραβά μάτια" σε όλα. Πρόστιμα χαμηλά, όχι ΜΣΕ, ελάχιστα δικαιολογητικα, κ.λ.π. και δεν θα έδινε εξαιρέση απο την κατεδάφιση; Δεν νομίζω.
    1 point
  14. Η ηλεκτρονική υποβολή ίσως είναι πολύ επικίνδυνη για πολύπλοκες νομικά περιπτώσεις. π.χ. έχετε πολλοί από εσάς την αυτοπεποίθηση της εμπειρίας και γνώσης να κάνετε μόνοι σας δηλώσεις γεωτεμαχίων από χρησικτησία; Το πρόβλημα είναι ότι δίνουν άλλα ντ'άλλων πολύγωνα που ποτέ δεν είχαν τοπογραφικά. [και υποψιάζομαι πολλοί θα τα πάρουν ευαγγέλιο]
    1 point
  15. Το κτηματολόγιο θα έπρεπε λογικά να δίνει μια μικρή έκπτωση για αυτόν που καταθέτει ηλεκτρονικά, εφόσον γλυτώνει δουλειά στο κτηματολογικό γραφείο (την οποία θεωρητικά την έχει υπολογίσει σε χρήμα). Κατά την γνώμη μου, η ηλεκτρονική δήλωση είναι πολύ πιο ασφαλής γιατί δεν υπάρχει πιθανότητα να χαθούν έγγραφα. Από την άλλη μπορεί να δημιουργήσει θέματα γιατί δεν επεξεργάζεται αρχικά από το κτηματολογικό γραφείο και επομένως αυτός που δηλώνει σηκώνει όλο το βάρος της ευθύνης. Πάντως, έχω απο νωρίς υπογραμμίσει ότι το πρόβλημα κατά την άποψη μου είναι ότι δεν ζητούν εξηρτημένο τοπογραφικό. ΥΓ. Αν ξέρει κάποιος συνάδελφος πως και αν αξιοποιείται το πολύγωνο που ανεβαίνει στο σύστημα είτε ηλεκτρονικά είτε καταθέτοντας στο κτημ γραφείο εξαρτημένο τοπογραφικό. Δεν θα έπρεπε να δώσει κάποιες εξηγήσεις το κτηματολόγιο τι ακριβώς σημαίνει αυτό το πολύγωνο? είναι απλώς για να βγάζει τις κεντροβαρικές συντεταγμένες ή εν δυνάμει χρησιμοποιείται από τον ανάδοχο κατά την επεξεργασία?
    1 point
  16. Εταιρίες που αναλαμβάνουν εδώ και δεκαετίες μεγάλους πελάτες (ΔΕΗ, τράπεζες κλπ) δεν κάνουν πλέον ηλεκτρονικές δηλώσεις. Ρωτήστε τους, δε θα χάσετε
    1 point
  17. Κλικ στο "Προβολή" και μετά κλικ στο "Γραμμή τύπων"
    1 point
  18. Μήτσε, μια μέτρηση με rtk θέλεις απλά??? Είτε με hepos, είτε με smartnet είτε με civilshop είτε με uranus???? Δεν θέλεις static μετρήσεις???
    1 point
  19. Πολλούς από τους λόγους τους έχω εξηγήσει πολλές φορές και πολύ αναλυτικά σε προηγούμενες σελίδες. Όπως διαβάζω κάνεις α) πρώτη φορά δήλωση ηλεκτρονικά β) δεν γνωρίζεις τι να κάνεις ΧΩΡΙΣ τίτλο θανόντος Μπορείς(στις προηγούμενες σελίδες): 1. Να διαβάσεις πολλούς από τους λόγους του να μην κάνεις ηλεκτρονικά 2. Μερικούς από τους τρόπους να κάνεις αναλογικά τη δήλωση (εφόσον είσαι μακριά) 3. Την ευθύνη του 2308 που έχει η δήλωση σου (χωρίς έλεγχο αναδόχου=ηλεκτρονικά) 4. Κάποιους από του λόγους για να την κάνεις ηλεκτρονικά (παραβλέποντας τα 1. 2. 3.) Φιλικά πάντα
    1 point
  20. Μπορεί να μην χρειάζεται η δημιουργία wc ΑΜΕΑ αλλά η προσβασιμότητα ΑΜΕΑ απαιτείται σε κάθε περίπτωση αλλαγής, πλην αν για λόγους στατικούς δεν μπορεί να κατασκευαστεί.
    1 point
  21. Μάλιστα οι τύποι που γράψαν τον οδηγό είναι τοσο εκτός κλίματος που έδωσαν αβατζο 8τ.μ απο την άδεια για ένταξη..... Ελα όμως που βάσει νόμου για ΕΕΜΚ πρέπει να τσεκάρεις μέχρι και αν έχασε 15πόντους ενα άνοιγμα.... Αρα έπρεπε εξαρχής να ρωτήσουν αυτόν τον ΕΝΑ που αναφέρεται παραπάνω και αναλαμβάνει να κάνει τη βρώμικη δουλειά.... Καλως η κακώς 9/10 δουλείες σήμερα σε υφιστάμενα κολλανε σε αυθαιρεσίες....Αν είσαι ΕΝΑΣ το χεις νιώσει και ξέρεις..... ΜΜ ΗΜ μπαίνουν μέσα και κάνουν τους καλλιτέχνες... Στο τέλος καταληγουν "Α εγώ δεν ασχολούμαι με αυθαιρεσίες. Ότι δω καταγράφω".....
    1 point
  22. Επειδή ένταξη πρώτα και μετά νομιμοποίηση / τακτοποίηση = πρόβλημα...., πιστεύω ότι ή κάνουμε ότι δεν απαιτεί ΕΕΜΚ ή συνεργαζόμαστε με φίλο ΠΜ, που ξέρουμε / εμπιστευόμαστε, ότι θα κάνει μόνο την τακτοποίηση. Τελικά, το φέρανε από δω, το φέρανε από κει ...." ΕΝΑΣ είναι ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, που τα κάνει ΟΛΑ και συμφέρει"
    1 point
  23. για ποιο λόγο? Είναι πολύ μακριά ..
    1 point
  24. > πολύγωνο που είναι έτοιμο από το κτηματολόγιο ή κάνω το δικό μου με βάση τις συντεταγμένες του τοπογραφικού? (υπάρχει μια μικρή απόκλιση) Εγώ πάντως βλέπω τεράστιες αποκλίσεις(>1μ ενίοτε ή και άλλο σχήμα εντελώς) όπου ασχολούμαι. Δεν ξέρω πως παρήγαγαν το προκαταρκτικό, μόνο με αεροφωτογραφίες, με παλιό αγροτικό ή με συνδυασμό αλλά ακόμα και όταν ο ορθοφωτοχάρτης του Κ. συμφωνεί σχετικά καλά (~5cm) με πολύ εμφανή σημεία (π.χ. ασβεστωμένος τοίχος στην εξοχή) κάνει ακριβώς δίπλα μεγάλα λάθη (π.χ. όταν προσπαθεί να δείξει ρυάκι) ή ακόμα και όταν προσπαθεί να δείξει υφιστάμενο αγροτικό δρόμο (ειδικά όταν υπάρχουν πολλά δέντρα). ΥΓ. Το έχω ξαναπεί αλλά βλέποντας αυτά αλλά και το ότι πολλοί δεν θυμούνται/δεν ενδιαφέρονται θα γίνουν γιγάντια λάθη σε αγροτικές περιοχές. Τι παράταση τον Ιούνιο, καταργήστε τις παρατάσεις, αναπτύξτε σύστημα που δεν κλείνει ποτέ σαν άνθρωποι.
    1 point
  25. συνενωθηκαν σε "ενα" πριν τον ν 3212/2003 ειναι πανω απο 4 στρ. τπτ ....καλυτεροτερο δεν θες
    1 point
  26. Εσύ καλά κάνεις, εγώ πως θα ξεμπλέξω με τον "πελάτη" που θέλει να τα κάνω όπως του είπε ο "κτηματολόγος" του αδελφού του να τα κάνει.... Πώς θα δείξω το χωράφι μέσα στη θάλασσα ή το άλλο στο διπλανό δήμο;;; Αϊ σιχτίρ με τη μαμακία τους....
    1 point
  27. Πήγε μόνος του και τον βοήθησαν στο γραφείο κτηματογράφησης της περιοχής του...... (!!!!)
    1 point
  28. Σήμερα ήρθε στο γραφείο ένας πελάτης για να δηλώσει στο κτηματολόγιο ηλεκτρονικά 10 ακινητα (οικόπεδα, χωράφια κ.λπ) σε έναν ΟΤΑ ενός νησίου. Είχε το 50% της πλήρους κυριότητας όλων. Το υπόλοιπο 50% το είχε ο αδελφός του, που ζει στο νησί και που είχε κάνει την αντίστοιχη δήλωση στο εκεί γραφείο κτηματογράφησης κι είχε ολοκληρώσει. Είχε δε δώσει στον αδελφό του φωτοτυπίες της δήλωσης από το γραφείο κτηματογράφησης, με τα πλήρη δεδομένα καθώς και συντεταγμένες στο "κέντρο" των γεωτεμαχίων.... Ήταν ΟΛΕΣ λάθος!!!! Λάθη στους ταχυδρομικούς κώδικες, λάθη στις θέσεις των γεωτεμαχίων, λάθη στα εμβαδά, λάθη και στον προκαποδιστριακό ΟΤΑ, σε πολλά οι συντεταγμένες έδειχναν άλλα ακίνητα, σε δύο έδειχναν θάλασσα και σε ένα κάποιον διπλανό ΟΤΑ κ.λπ. Πλήρωσε τα δικαιώματα, που ήταν 175 ευρώ και τα έστειλε για πρότυπο.... Το καταθέτω απλώς χωρίς άλλη κρίση....
    1 point
  29. ευχαριστώ @Largy και @jbosdas να τι παθαίνει λοιπόν κανείς οταν απο το πολύ διάβασμα ΦΕΚ καταλλήγει να σκέφτεται με όρους νομικής (το λεκτικό του νόμου είναι ΑΙΤΗΣΗ , και αφού το σύστημα του ΤΕΕ γράφει πάνω ΔΗΛΩΣΗ, τότε ..δεν πρόκειται για το ένα και αυτό..αρα πρέπει να συνταχθεί και μια ΑΙΤΗΣΗ κλπ κλπ )
    1 point
  30. Οι κοσμήτορες που έχουν επιλεγεί έχουν επιδείξει έως τώρα σημαντική ρητορική υπέρ των αποφοίτων. Σύντομα θα μάθουμε αν φοράνε παντελόνια ή όχι.
    1 point
  31. βασει του αρθ.31&4 γοκ/55 το ελευθερουψοσ κατω απο παταρι ειναι 2,40 και ισχυει απο 26/7/59 φεκ 167Α/59 το υψος του νοκ(2,65)δεν το λαμβανεισ υποψιν διοτι ισχυει απο εφαρμογησ του νοκ/12 για νεα κτιρια
    1 point
  32. Τα τμήματα αυτά και πριν έβγαζαν μηχανικούς, δεν αλλάζει κάτι λοιπόν στον αριθμό.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.