Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      12

    • Περιεχόμενα

      841


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      8.329


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      17.231


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      25.871


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/07/2020 in Δημοσιεύσεις

  1. Γιατί κάποιοι άλλοι χάνουν το δικό τους στην υποτιθέμενη υποστήριξη των ανεμογεννητριών και δεν ξέρουν ούτε το πως η ΔΕΗ τιμολογεί καθημερινά την kWh. Και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι. Μια φορά μας είχε ποστάρει στις ειδήσεις ο engineer ένα άρθρο ενός οικολογικού εθνοσωτήρα που είχε μπερδέψει τα kW με τα Kwh. Και αν θες απάντησέ μου εσύ σε αυτό το ερώτημα: Δεν ενδιαφέρει καμία κυβέρνηση το ότι τα μισά νοικοκυριά στην Ελλάδα δεν έχουν εγκατεστημένους ηλιακούς θερμοσίφωνες, ούτε το γεγονός ότι εκατομμύρια τετραγωνικά τσιμεντένιων ταρατσών δεν αξιοποιούνται σε παραγωγή ενέργειας, στη χώρα με την μεγαλύτερη ηλιοφάνεια της Ευρώπης.
    3 points
  2. Εννοείς προφανώς τον κεντρικό κρατικό σχεδιασμό. Ναι είναι τόσο δύσκολο και ακόμη δυσκολότερο. Γιατί αν αποφασίσει μια κυβέρνηση, η οποία υλοποιώντας τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει απέναντί στην Ε.Ε, ότι σε αυτά τα μέρη θα μπουν αεροτερατάκια και πουθενά αλλού, πρώτον περιορίζει το πεδίο κερδοφορίας των διεθνών αετονύχηδων και δεύτερον περιορίζει και τις μίζες τις δικές της. Άλλη τιμή έχει η μίζα σε περίπτωση πολιτικού κόστους, αντιδράσεων κλπ και άλλη σε ένα δεδομένο σχέδιο που σκάνε όλοι και το αποδέχονται. Αυτή είναι και μια απάντηση στο τρίτο ερώτημα που είχα θέσει. Διότι το Φ/Β και το ηλιακό, παρότι ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ είναι πάρα πολύ αποδοτικά δεν βγάζουν μίζα. Δεν ενδιαφέρει καμία κυβέρνηση το ότι τα μισά νοικοκυριά στην Ελλάδα δεν έχουν εγκατεστημένους ηλιακούς θερμοσίφωνες, ούτε το γεγονός ότι εκατομμύρια τετραγωνικά τσιμεντένιων ταρατσών δεν αξιοποιούνται σε παραγωγή ενέργειας.
    3 points
  3. Για να το ξαναθυμηθούμε αυτό που πολύ σωστά επισημαίνει η Δανάη, υπήρχε ως οδηγία στο εγχειρίδιο χρήσης του συστήματος δηλώσεων ν. 4178/13 (Νοεμβριος 2013) αναφορικά με το πρόστιμο της διαμερισμάτωσης. 16. ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΣΗ (ν. 4178/13) Με βάση την παρ. 10 του άρθρου 23 Ν. 4178/2013, στην περίπτωση διαφορετικής διαμερισμάτωσης πληρώνονται 500 ευρώ πρόστιμο και όχι παράβολο. Όταν η διαμερισμάτωση είναι η μοναδική παράβαση, επιλέγετε το αντίστοιχο πεδίο του ΦΚ και κατά την υποβολή της δήλωσης εκδίδεται μόνο η πληρωμή του τέλους ανταπόδοσης. Μετά την εξόφλησή του, η εντολή πληρωμής του προστίμου θα εμφανιστεί κατά την προώθηση σε «Υπαγωγή». Σε περίπτωση διαφορετικής διαμερισμάτωσης μαζί με άλλες αυθαιρεσίες, καταβάλλεται το παράβολο που αντιστοιχεί στις υπόλοιπες αυθαιρεσίες και το πρόστιμο των 500 ευρώ για την διαμερισμάτωση, προστίθεται στο συνολικό πρόστιμο. Για να γίνει αυτό, η διαμερισμάτωση δηλώνεται ως 1 λοιπή παράβαση, χωρίς να κάνετε αναλυτικό προϋπολογισμό. Μπορείτε να δηλώσετε σε χωριστό ΦΚ τη λοιπή παράβαση της Διαμερισμάτωσης, αναγράφοντας στην περιγραφή του "ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΣΗ". Η διαμερισμάτωση αφορά το σύνολο του ορόφου, οπότε μπορεί να γίνει μια δήλωση από οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη. Εάν υπάρχει συναίνεση μεταξύ των ιδιοκτητών, μπορεί να δοθεί βεβαίωση μεταβίβασης και για άλλη ιδιοκτησία. Στη περίπτωση αυτή θα χρειαστεί να εκδώσετε χωριστή βεβαίωση, αναφέροντας στη τεχνική περιγραφή τον α/α της δήλωσης αυθαιρέτου που ρυθμίστηκε η διαμερισμάτωση. βλ. και Εγκύκλιο 3 του ΥΠΕΚΑ (1/10/2013), Παράρτημα 1, Διευκρινίσεις
    2 points
  4. έντυσε μουσικά τα φιλμ της νιότης μας (και όχι μόνο) μετά από τόσο έργο, ήρθε η ώρα της ανάπαυσης... https://tvxs.gr/news/moysiki/pethane-o-thrylos-tis-kinimatografikis-moysikis-enio-morikone
    2 points
  5. Γεια!Όχι,αυτό που περιγράφεις είναι παραβίαση πλαγίων αποστάσεων,δεν ισχύουν οι διατάξεις περί προκηπίου στην εκτός σχεδίου☺️Εκεί όμως,να προσέξεις να μην έχεις την παραβίαση >50% από την minimum απόσταση από άξονα οδού,που εμπίπτει στο άρθρο 89 στις απαγορεύσεις της παρ.2δ (ζώνη διάστασης) του Ν.4495.
    2 points
  6. το 2010/11 είναι μόνο για Αττική. Στην υπόλοιπη Ελλάδα, για ότι δεν εμφανίζεται στο 2007/09 τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις το google earth. Επίσης υπάρχει και το https://zoom.earth της microsoft στο έχει υποτυπώδεις ημερομηνίες λήψεων (στο bing maps δεν φαίνονται) και το http://livingatlas.arcgis.com/wayback της Esri. (οι λήψεις είναι οι bold ασπρες γραμμές επάνω αριστερά, όλες οι ενδιάμεσες είναι ίδιες)
    2 points
  7. Θα επαρκούσε ένα απλό δικό σου ….. οπς, δεν κατάλαβα καλά… ή τι θέλεις να πεις … κάτι απλό μεταξύ συνομιλητών…. Φτάνει και περισσεύει το συγνώμη αν σε πρόσβαλα διατηρώντας την προσβολή σου προς τον συνομιλητή σου τότε εύκολα με χαρακτηρισμούς δεν θα μπορούσε να γίνει αποδεκτό από κανένα συνομιλητή σου. Φυσικά αν έπρεπε συντονιστικά να παρέμβω στο κείμενο σου, δεν χρειαζόταν καν να σε ρωτήσω, θα είχε φάει σουτ και πιθανά θα είχες πάρει και ποινή…. Ας λήξει εδώ. Παίρνω πίσω και το “κρίμα” … στην ένταση μερικές φορές βοηθά να κατανοήσουμε τον άλλον καλύτερα. Ας συνεχίσει ο διάλογος επί της ουσίας.
    2 points
  8. Στον δήμο πληρώνεις την εισφορά Δήμου και το ποσοστό εισφοράς ΚΗ που του αντιστοιχεί (συνήθως 75%) Στη ΔΟΥ πληρώνεις: ΕΙΣΦ. ΚΗ’ ΨΗΦ. (25%), ΕΙΣΦ. ΤΕΕ, Παράβολο Δημοσίου 5%, Χαρτόσημο επί ΤΕΕ – ΤΣΜΕΔΕ, Παράβολο Ν.1041/80 άρθ.77, ΟΓΑ Χαρτοσήμου Στο ΙΚΑ πληρώνεις την προκαταβολή με την απογραφή (1% ή 29,39€ κατ ελάχιστο) Μέσω Taxinet ο μηχανικός πληρώνει το ΦΕΜ επι της συμφωνηθείσας. Τα προγράμματα αμοιβών υπολογίζουν όλα τα παραπάνω. Αυτά που καταργήθηκαν είναι το ΤΣΜΕΔΕ(&ΕΜΠ) μηχανικού, ιδιοκτήτη και το 2,048% του ΤΕΕ (αντικαταστάθηκε με το ανταποδοτικό τέλος). Επίσης να ενημερώσεις τον ιδιοκτήτη πως θα πρέπει να πληρώσει και την αμοιβή ελεγκτών δόμησης καθώς και κόστος του ΣΔΑ (εγγυητική 0.5% επί του συνολικού προϋπολογισμού του έργου πριν τον αρχικό ελεγκτή συν το κόστος ανακύκλωσης ανά τόνο του διαχειριστή ΑΕΚΚ σε ότι προκύψει)
    2 points
  9. η παραταση... Ν 4700/2020: Αρθρο375 Άρθρο 375 Παράταση προθεσμιών 1. Στις παρ. 1, 2 και 4 του άρθρου 13 του ν. 4623/2019 (Α’ 134), η ημερομηνία «30.6.2020» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31.8.2021». Ειδικά για το πιστοποιητικό πυρασφάλειας της περ. α’ της παρ. 1 του άρθρου 6 του π.δ. 99/2017 (Α’ 141), η προθεσμία παρατείνεται έως 31.10.2020. 2. Η προθεσμία του πρώτου εδαφίου της παρ. 2 του άρθρου 51 του ν. 4647/2019 (Α’ 204), η οποία παρατάθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 10 της από 11.3.2020 Π.Ν.Π., που κυρώθηκε με τον ν. 4682/2020 (Α’ 76), παρατείνεται από τη λήξη της, έως τις 31.8.2020. Ειδικά για τις περιπτώσεις που υπάγονται στην παρ. 1 του άρθρου 102 του ν. 4495/2017 (Α’ 167), η προθεσμία παρατείνεται έως τη λήξη της προθεσμίας που προβλέπεται στη διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 102 του ν. 4495/2017. Η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2 του άρθρου 222 του ν. 4555/2018 (Α’ 133) παρατείνεται από τη λήξη της έως 31.8.2020.
    2 points
  10. Μανόλη θέλει σκέψη το πράγμα. Ενημέρωσέ μας το κτίριο πότε έχει κατασκευαστεί. Αν υποθέσουμε ότι το ελεύθερο ύψος των w.c ήταν 2.20 μ, ποια διαφορά θα είχε η βεβαίωση ότι ο εμφαινόμενος στο παρόν σχέδιο χώρος προορίζεται για φροντιστήριο και πληροί τις προυποθέσεις χώρου κύριας χρήσης, αφού και πάλι θα είχες χώρους βοηθητικής χρήσης που προορίζονται για να εξυπηρετούν την κύρια χρήση. Ας πάμε μετά στον αερισμό-φωτισμό. Λογικά τα w.c θα είναι "τυφλά". Αν δεν κάνω λάθος ο φορέας αδειοδότησης εγκρίνει τεχνητό αερισμό ή και φωτισμό σε βοηθητικής χρήσης χώρους. Γι αυτό λέω ότι θέλει σκέψη το πράγμα πριν το απορρίψουμε ή το δεχτούμε. Αποφ-3046/304/89 ΑΡΘΡΟΝ-8 (ΦΕΚ-59/Δ/3-2-89) ΚΤΙΡΙΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 1. ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΥΨΗ 1.1. Τα επιτρεπόμενα ελάχιστα ελεύθερα ύψη των χώρων των κτιρίων ορίζονται ως εξής: 1.1.1. Για κύρια χρήση 2,40 μέτρα. ( Οι χώροι κύριας χρήσης έχουν για τα κτίρια που κατασκευάζονται μετά τις 4-7-12-νοκ ελεύθερο ύψος τουλάχιστον 2,65 μ) 1.1.2. Για βοηθητικη χρήση 2,20 μέτρα και 1.1.3. Ανεξάρτητα από χρήση κάτω από δοκούς ή άλλα δομικά στοιχεία που προεξέχουν κάτ από τις οροφές ή τις ψευδοοροφές τους 2,00 Μ. 1.2. Τα παραπάνω επιτρεπόμενα ελάχιστα ελεύθερα ύψη των χώρων των κτιρίων μειώνονται σε 2,20 Μ, 2,00 Μ και 1,90 Μ αντίστοιχα, εφόσον έχουν διαμορφωθεί πριν από τις 30-9-55 (Ημέρα δημοσίευσης του από 9-8-55 Δ/τος "περί ΓΟΚ του Κράτους"). 2. ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΜΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΥΨΗ 2.1. Το πραγματοποιούμενο ελεύθερο ύψος χώρου κτιρίου ισούται με το λόγο του καθαρού όγκου του προς το εμβαδόν της επιφανείας του δαπέδου του. Για τον υπολογισμό τόσο του καθαρού όγκου, όσο και του εμβαδού της επιφανείας του δαπέδου, δεν λαμβάνονται υπόψη τα τμήματα του χώρου που έχουν ελεύθερο ύψος μικρότερο από 2,00 Μ. Για τον υπολογισμό του καθαρού όγκου λαμβάνεται υπόψη η κατώτατη επιφάνεια της οροφής ή της ψευδοροφής,όπως διαμορφώνεται με ή χωρίς κλίση και με ή χωρίς δοκούς ή άλλα δομικά στοιχεία. Σε περίπτωση, όμως, κατά την οποία η απόσταση ανάμεσα στις δοκούς (κενό) ή τα άλλα δομικά στοιχεία που τυχόν υπάρχουν κάτω από την οροφή ή την ψευδοροφή είναι μικρότερη από 1,50 μέτρα ή το ύψος του δομικού στοιχείου είναι μεγαλύτερο από το μισό της παραπάνω απόστασης, δεν προσμετράται στον καθαρό όγκο του χώρου, το τμήμα του που βρίσκεται ανάμεσα στα δομικά αυτά στοιχεία (κενό). 2.2. Το πραγματοποιούμενο ελεύθερο ύψος δοκού ή άλλου δομικού στοιχείου μετράται από το πιο χαμηλό σημείο του στοιχείου αυτού μέχρι το τελειωμένο δάπεδο του χώρου. "2.3. Προκειμένου για χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων , ισχύουν τα ελάχιστα ελεύθερα ύψη χώρων τα αναφερόμενα στα ειδικά για τους χώρους αυτούς Διατάγματα και δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του παραπάνω εδαφ.2.1". 3. Χώροι των υπόγειων ορόφων, που σύμφωνα με την παρ. 1Ββ του Αρθ-7 του Ν-1577/85 (ΓΟΚ) δεν προσμετρώνται στο συντελεστή δόμησης (σδ) που πραγματοποιείται, επιτρέπεται να έχουν ελεύθερο ύψος και μεγαλύτερο από 3,00 μέτρα, εφόσον χρησιμοποιούνται για: 3.1. Λεβητοστάσια, μηχανοστάσια ή ηλεκτρικούς υποσταθμούς που το ελάχιστο ελεύθερο ύψος τους καθορίζεται στις σχετικές διατάξεις του κανονισμού αυτού ή 3.2. Βοηθητικές χρήσεις που δεν εξυπηρετούν κατοικίες και το ελάχιστο ελεύθερο ύψος τους ορίζεται από το φορέα, που είναι αρμόδιος για τη λειτουργία της αντίστοιχης κατηγορίας ειδικής χρήσης που ανήκουν ή από τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ με απόφασή του, εφόσον δεν υπάρχει αρμόδιος φορέας. 4. Χώροι που χρησιμοποιούνται για τη συνάθροιση του κοινού (κατηγορία Γ) καθώς και αίθουσες διδασκαλίας έξι ή περισσοτέρων ατόμων που ανήκουν στην κατηγορία Δ απαιτείται να έχουν καθαρό όγκο, τόσο ώστε να αναλογούν 3 κ.μ. τουλάχιστον ανά άτομο του πληθυσμού τους. Ειδικά οι χώροι αναμονής ή οποιασδήποτε άλλης συνάθροισης όρθιων ατόμων απαιτείται να έχουν καθαρό όγκο, τόσο ώστε να αναλογούν 1,2 κ.μ. τουλάχιστον ανά άτομο του πληθυσμού τους.
    2 points
  11. ...δεν έχασαν τίποτε. Από τέτοια άρθρα έχουμε μπουχτίσει εδώ και 15 χρόνια. Να βάλουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους; Η μισή ιστορία για τις ανεμογεννήτριες γίνεται για τα κυκλαδίτικα νησιά. Κάποιους έχει ενοχλήσει εδώ και χρόνια η απόφαση για προστασία του παραδοσιακού των νησιών, που δεν επέτρεπε ούτε ηλιακούς θερμοσίφωνες. Σιγά - σιγά μπήκαν τα φωτοβολταϊκά από την κυρία Μπιρμπίλη (κυβέρνηση ΓΑΠ) και σήμερα ετοιμάζονται οι αεροκουμούτσες. Ως γνωστόν, ανεμογεννήτριες και παραδοσιακός τουρισμός (μόνο με αυτό το θέμα θα ασχοληθώ) δεν συνδυάζονται, εκτός αν ο συζητητής είναι ταχυδακτυλουργός. Το πρώτο ερώτημα που θέτω είναι το εξής: Έχει αποφασίσει το κράτος τι θα κάνει - για παράδειγμα - με τα νησιά των Κυκλάδων; Αν, ας πούμε, τα έσοδα από τον τουρισμό σε κάποια νησιά, είναι μικρότερα από την αξία του ρεύματος που θα δίνουν στο δίκτυο οι ανεμογεννήτριες, ας τα κάνει παραγωγικά, με πατατοκαλλιέργειες, κοπάδια και τυροκομία, ας κοτσάρει από 50 - 60 αεροκουμούτσες σε κάθε νησί και τέλος. Όποιος από τους κατοίκους, θέλει κάθεται, όποιος θέλει φεύγει. Μήπως το κράτος έχει σχεδιάσει να αφήσει μερικά από τα νησιά ως τουριστικά μέρη και κάποια άλλα να τα κάνει παραγωγικά; ...Σκοτάδι. Γιατί τόσα χρόνια δεν έχουν αξιοποιηθεί για εγκατάσταση ανεμογεννητριών, όσες ανατολικές ακριτικές βραχονησίδες έχουν καλό αιολικό δυναμικό, αλλά τα funds και οι μιζαδόροι δείχνουν Κυκλάδες; Ευκολάκι... Γιατί τα τελευταία 10 χρόνια όταν λέμε ΑΠΕ εννοούμε ανεμογεννήτριες; Ευκολάκι, αλλά κρύβει παγίδες... Αυτά και άλλα παρόμοια ερωτήματα, που ούτε ο κος Τάσιος μπορεί να απαντήσει στο άρθρο του, ούτε φυσικά ο κος Παπαχελάς στη φυλλάδα του.
    2 points
  12. βρε τους ηρωες του ΔΥ. Που διορίστηκαν με το σπαθί τους και την αξία τους με καθόλα αξιοκρατικές διαδικασίες. Και καθημερινά με παρρησία προσέρχονται στην εργασία τους για να τιμήσουν το "ψωροκάμματό" τους. ΚΑι τώρα αντιδρούν για το δημόσιο συμφέρον....
    2 points
  13. Επίσης μου φαίνεται περίεργο να έχουν ανακοινώσει 3 μηνες κ να δίνουν 4.5 χρόνια! 🤔🤔🤔 Μπουμπούνα άφοβα!
    1 point
  14. Αυτό ότι ακόμα και για την παράταση πρέπει να μασήσουμε δαφνόφυλλα... Πάντως μόλις υπέβαλλα κατηγορία 5, χωρίς προσαύξηση.
    1 point
  15. Πλωτά αιολικά. Δεν είναι κακή ιδέα, αλλά, θα συμφωνήσουν οι κάτοικοι Δωδεκανήσου, Επτανήσου, Βορείου Αιγαίου, Κρήτης και οι σκαφάτοι; Δεν θα προσβληθεί η αισθητική τους; Οι ψαράδες δεν θα χάσουν τις ψαριές τους; Δύσκολο το βλέπω, ακόμα κι αν αποκτήσουμε ΑΟΖ. μπρέιν στορμινγκ κοντίνιουζζζζζζζζζζζζ
    1 point
  16. αφου τακτοποιείς "ολη" την οικοδομη "με συναινέσεις" αρα μαλλον προκειται να γινει τροποποιηση της συστασης, θες μία ξεχωριστη βεβαιωση για τα κοινοχρηστα αλλά και να ειναι τακτοποιημενο το 100%.
    1 point
  17. Παιδιά το πρόβλημα είναι γνωστό από τον 4014 ακόμη. Γι αυτό και στις οδηγίες/εγκύκλιο δε θυμάμαι τώρα που ακριβώς, έλεγε ότι τικάρουμε το κουτάκι της διαμερισμάτωσης μόνο όταν αυτή είναι η μοναδική παράβαση (ωστε το σύστημα να ζητήσει μόνο τα απαιτούμενα λιγότερα δικαιολογητικά). Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση απλώς προσθέτουμε μια λοιπή παράβαση και αναφέρουμε στην τεχνική έκθεση ότι αφορά τη διαμερισμάτωση.
    1 point
  18. Γειά σου, 1.050 για πρόσοψη στην 7ης Μεραρχίας.
    1 point
  19. Σου συνιστώ (έντονα) να επικοινωνήσεις μαζί του. Για πολλούς λόγους πέραν της δεοντολογίας. Και πρώτα απ’ όλα το «μπερδεγουέει» που έχει γίνει από τον ίδιο στον 4014/2011 να λυθεί με δική του ευθύνη και υπογραφές και όχι δική σου. Εσυ να ελέγχεις μη γίνουν πάλι πατατιές…. Ή «αβλεψίες» Μη ξεχνάς ότι θα πρέπει να μεταφερθεί πια η υπαγωγή στον εν ισχύ 4495 αφού αλλάζουν πολεοδομικά μεγέθη κλπ. κλπ.…. Δεν νομίζω πως μπορείς να λύσεις το πρόβλημα μόνο μιλώντας εδώ με εμάς και όχι με τον ίδιο και μετά με το ΤΕΕ για την διαδικασία Θέλει αρκετούς και λεπτούς χειρισμούς το όλο ζήτημα. Στο ξανα τόνισα.
    1 point
  20. Γεια χαρά σε όλους.Θα ήθελα προτάσεις για κάποιο πρόγραμμα μελέτης ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων;
    1 point
  21. στο ΕΤΕΑΕΠ όταν προπληρώσουμε, το ποσό πάει να αποπληρώσει τα αναδρομικά του 2017 και 2018, δεν μένει μέσα για την επόμενη δόση του τρέχοντα ή του επόμενου μήνα.
    1 point
  22. Εμαθα οτι συμβαινει οταν εχεις και διαμερισματωση.εχει συμβει σε πολλους συνσδερφους.εχω μεταξυ των αλλων κατηγοριων και διαμερισματωση κι γω.ειναι αστοχια του συστηματος μαλλον
    1 point
  23. Μπα, δεν είναι και σίγουρο. Ο κουμπαράς μου με το παλιό RF (προ επιλογής ΑΚ) παραμένει ως πιστωτικό υπόλοιπο χωρίς να έχει πιστωθεί σε καμία νέα οφειλή. Βέβαια δεν έχει γίνει και καμία εκκαθάριση πληρωμών με το νέο RF οπότε περιμένουμε. Πλέον το παρακολουθούμε καθαρά ως πείραμα και για διασκέδαση. Έχει ένα σασπένς το όλο θέμα, πως να το κάνουμε......
    1 point
  24. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις αεροφωτογραφίες του google earth κανονικά.
    1 point
  25. Όχι. Άλλο οι πλάγιες αποστάσεις άλλο το προκήπιο. Εκεί θα βάλεις συντελεστή παραβίασης Δ αλλά δεν είναι υποχρεωτικά κατηγορία 5. Εξαρτάται κανονικά από τα ποσοστά υπέρβασης.
    1 point
  26. @konmvr συγνώμη... εσύ με ποιόν είναι?? Δεν είσαι Μηχανικός του ιδιοκτήτη αλλά είναι άλλος Δεν είσαι ο Μηχανικός που έδωσε την Βεβαίωση ή την υπαγωγή Ζητά κάτι η συμβολαιογράφος κι αναζητάς εσύ απαντήσεις Ο ρόλος σου τι αφορά? Λογικά το ερώτημα αυτό θα το έθετε ή εμπλεκόμενος Μηχανικός ή εμπλεκόμενος ιδιοκτήτης.... Τι είσαι από αυτά για να ξέρουμε και γιατί μιλάμε.
    1 point
  27. Αφαιρέθηκε λόγω λήξης της παρεξήγησης.
    1 point
  28. η συγνώμη δεν μπορεί να γίνει δεκτή όσο διατηρείς τα "κωμικά μιμίδια". Διάβασε τι έγραψα.... ακόμα νομίζεις ότι το "χάνουμε σε κατανάλωση" ισοδυναμεί με το = φωτοβολταϊκά .... αντί για εξοικονόμηση ενέργειας από την θερμοχωρητικότητα των υλικών στην πόλη. Κρίμα.....
    1 point
  29. για τόσο ηλίθιο με περνάς? Πριν προσβάλλεις τον συνομιλητή σου διάβασε με προσοχή τι έγραψε.
    1 point
  30. Η όψη της αδείας δεν έχει στάθμες. Και αν είδα καλά έχει συνολικό ύψος 7+1.8=8.8. Έχει τη σχέση του όγκου με το διαμ. έδαφος.Όπως είδα την αντίστοιχη πλαϊνή σου όψη αυτή δεν έχει αλλάξει. Επισυνάπτω ένα σκίτσο. Θεωρώ πως το διαγραμμισμένο είναι το έδαφος που έφυγε και έτσι αποκάλυψε τη μια όψη. Όταν βάζεις ξεμπάζωμα (γιατιί ξεμπάζωμα καταλαβαίνω ότι έχεις )δεν χρειάζεσαι και ΥΥ (δες άρθρο 100 παρ.11). Τώρα ουσιαστικά εσύ πρέπει να κάνει 2 πράγματα: 1. να επιβεβαιώσεις ότι το κτίριο έκατσε εκεί που πρέπει (δλδ ότι η στάθμη του υπογείου μπήκε εκεί που έπρεπε) 2. να δεις εάν ο νέος χώρος που θα πας με ΥΔ μπορεί να λάβει τον μειωτικό 0.3 ή 0.5
    1 point
  31. Τώρα το πρόβλημα είναι ακόμα πιο μεγάλο. Το συμβόλαιο είναι ακυρωτέο Ο Μηχανικός που έδωσε την Βεβαίωση θα έχει διοικητικό πρόστιμο από 30,000€ έως 100.000€ Οι πωλητές / αγοραστές μπορούν να του απαιτούν και αποζημιώσεις για το σφάλμα του (κι ας ήταν αυτοί που το ζήτησαν)... κλπ κλπ Σου εύχομαι να μη είσαι εσύ που το έκανες. Για να βρεθεί λύση (αν βρεθεί) θέλει λεπτούς χειρισμούς, όλοι οι εμπλεκόμενοι να συμφωνούν και επαφή με το Τ.Ε.Ε. για επαναφορά με διόρθωση της όποιας υπαγωγής και φυσικά διορθωτικές διαδικασίες απο μεριά συμβολαιογράφου.
    1 point
  32. υποτιθεται..... Δεν ειμαι κατα τις παραγωγης απο ΑΠΕ ισα ισα , η επαγγελματικη μου ενασχοληση εχει να κανει κ με αυτου του ειδους την τεχνολογια.... ζηταω να μην φυτεβωντε ετσι αυθερετα στα βουνα μας κ οχι μονο , θελω πρωτα να δουμε ολες τις πιθανες κ απιθανες επιπτωσεις θετικες η αρνιτικες που θα δημιουργηθουν....Τοσο δυσκολο ειναι δλδ να εκπονησουμε περιβαντολογικες μελετες ?
    1 point
  33. Εύγε φίλε μου. Απάντησες και στο δεύτερο ερώτημα! Αυτό είναι λοιπόν. Δεν έχουμε εγκαταστήσει ανεμογεννήτριες σε βραχονησίδες γιατί αποτελούν βιότοπο για τα "προστατευόμενα είδη". Δεν λέω, σωστό είναι. Σεβασμός στο περιβάλλον. Ας τις βάλλουν λοιπόν και στη Μύκονο, και στην Πάρο, και στην Ρόδο και όπου αλλού θέλουν, και να δω μετά πως θα βγάλουμε λεφτά να πληρώσουμε τα μνημόνια. Όταν λοιπόν αρχίζουμε και μιλάμε για έλλειψη κεντρικού σχεδιασμού ΑΠΕ και υποψιαζόμαστε υποταγή στις μίζες και τα ανεμο-funds, αρχίζει η μαύρη προπαγάνδα περί "ρατσισμού στις ανεμογεννήτριες". Τα υπόλοιπα ερωτήματα που έθεσα, για όποιον θέλει να τα απαντήσει, παραμένουν ανοικτά... Υ.Γ. Όταν λέω μαύρη προπαγάνδα δεν εννοώ τον φίλο μου τον Δημήτρη, που συχνά τον συμβουλεύομαι και στο φόρουμ, ούτε κάποιον άλλον συνάδελφο που συνομιλούμε εδώ. Εννοώ την εδώ και 20 χρόνια κατευθυνόμενη ΜΑΥΡΗ - ΚΑΤΑΜΑΥΡΗ προπαγάνδα που γίνεται από τις ψευτο-οικολογικές οργανώσεις και τα ψευτο-blogs που προπαγανδίζουν στεγνά τα συμφέροντα των αερο-money σε όλη την ελλαδική επικράτεια.
    1 point
  34. Κανονικά λειτουργεί ως κουμπαράς. Ό,τι μπει θα χρησιμοποιηθεί όταν χρειάζεται. Το αν το εμπιστεύομαι να μην κάνει ποτέ λάθος είναι άλλο ερώτημα βέβαια.
    1 point
  35. αγαπητε @dimitris GM πολά βαρύγδουπος ο τίτλος που έδωσες στο νήμα σου ''το μίσος κατα της αιολικής ενέργειας''. https://ecozen.gr/2020/06/ypen-quot-ochi-quot-stin-egkatastasi-aiolikon-parkon/ ασ τις βαλουμε παντου, ακομα κ στα αγραφα .....
    1 point
  36. Αντιδρούν, όχι γιατί η συγκεκριμένη περίπτωση αντίκειται στη νομοθεσία αλλά, γιατί θίγονται τα συμφέροντά τους. Γιατί (ενδεχομένως) αποδειχθεί ότι "ο βασιλιάς είναι γυμνός". Τουτέστιν, θα φανεί η ανικανότητα των στελεχών της δημόσιας διοίκησης να κουμαντάρουν τα του οίκου τους. Και αντίθετα με ότι ισχυρίζονται διάφοροι πολιτικάντηδες, δεν χρειαζόμαστε λιγότερο, αλλά καλύτερο Δημόσιο. Κι αυτό θα επιτευχθεί μόνο με την τοποθέτηση ικανών μάνατζερς σε θέσεις-κλειδιά.
    1 point
  37. Συνάδελφε a.petroulaki Θα πρέπει να κάνεις επανεφαρμογή ορίων. Η μεθοδολογία που θα ακολουθήσεις εξαρτάται απο πολλούς παράγοντες. Θα βρεις στο φόρουμ εκτεταμένες αναφορές και συζητήσεις. Θα προσέξεις τον χρόνο και τρόπο της κατάτμησης και το τι ίσχυε. Είναι καίριο το ερώτημα του dimitris GM τι εννοείς ένταξη. Είναι μήπως σε οριοθετημένο οικισμό εντός της οριοθέτησης?? και εκκρεμεί η πολεοδομική μελέτη??? τότε δεν είναι εκτός σχεδίου. Θα πρέπει να δώσεις κάποια στοιχεία παραπάνω και διευκρινίσεις
    1 point
  38. θα μπορούσε κανείς να καταγράψει τι απαιτείται σήμερα το 2020 να πληρωθεί για τα φορολογικά της αδείας? ΕΙΣΦ ΚΗ ΕΙΣΦ ΤΕΕ ΕΙΣΦ ΤΣΜΕΔΕ ΕΙΣΦ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΑΡΤΟΣΗΜΑ ΚΛΠ ΟΓΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΙΚΑ Τελικά ποιά ισχύουν και ποιά όχι?
    1 point
  39. Αν θα αποφασιστεί να κοπεί το τμήμα εξώστη και να μείνει το τμήμα που είναι πάνω από τα 3 μ. το οποίο και θα πρέπει να τακτοποιηθεί ως κατηγορία 3 και μόνον και στη συνέχεια χορήγηση βεβαίωσης. Έτσι όπως είναι τώρα δεν τακτοποιεί.
    1 point
  40. Όσον αφορά την ερώτηση του jbosdasα για τη βεβαίωση είναι πιστεύω αυτονόητο ότι δεν μπορεί να πάει με το 2β). Αυτό είναι για βεβαιώσεις σε περίπτωση που δεν υπάρχει κανένα αυθαίρετο - ούτε καν ρυθμισμένο - ή με μικρές αποκλίσεις. Και να το καθαιρέσεις πάλι δεν μπορεί να γίνει σύννομα μόνο με βεβαίωση.
    1 point
  41. Κ εμένα μου έχει συμβεί. Εγώ ανέβασα ο,τι έλεγε ο νόμος καί όχι ο τι απαιτούσε το σύστημα.
    1 point
  42. Πέρα απο τις άλλες πτυχές του θέματος που έχουν αναφερθεί, για μένα ακόμα σημαντικότερο είναι ότι απ'ότι καταλαβαίνω θα είναι επενδύσεις ιδιωτών και όχι δημόσιες.Απο τις επενδύσεις αυτές σε μερικά χρόνια όταν τα εργοστάσια με μαζούτ/λιγνήτη κλπ κλείσουν θα εξαρτώμαστε σε μεγάλο βαθμό και θα γίνουν όργανο πίεσης-εξυπηρέτησης προσωπικών συμφερόντων. Ναι απο εμένα στην αιολική ενέργεια, αλλά υπό προυποθέσεις στη χωροθέτηση και μόνο με δημόσιες επενδύσεις και διαχείρηση για να μην εξαρτώμαστε απο κανέναν. Αν δεν το αντέχουμε τώρα ως χώρα, ας το αναβάλουμε για λίγα ακόμα χρόνια. Καλύτερο απο να το ξεπουλήσουμε και αυτό.
    1 point
  43. Μήπως έκανες κατά λάθος υπαγωγή, με άλλες κατηγορίες, και έχουν κλειδώσει τα απαιτούμενα;
    1 point
  44. H λύση στο ενεργειακό πρόβλημα λέγεται πυρηνική ενέργεια. Σε κάθε διαφορετική περίπτωση το ρεύμα θα είναι ακριβό.
    1 point
  45. Nefeli86, υπάρχει ο "λογος του" και η υπογραφη του στην ΥΔ. Εσυ, αφου δεν βρισκεις στοιχεια εναντιον αυτου, θα το προχωρησεις. υγ αν προκειται στο μελλον να βρεθει ελεγκτης που θα ασχοληθει και θα ελεγξει ενα κ##οστεγαστρο... να περιμενεις να ακυρωθούν οι μισες τακτοποιησεις
    1 point
  46. Συστημικό πρόβλημα εδώ και χρόνια αυτό. Όταν σχεδιάστηκε το σύστημα μάλλον είχαν σκεφτεί μόνο την περίπτωση να υπάρχει αυθαίρετη επέκταση η οποία θα παραβίαζε την Δ. Έτσι για κακή μας τύχη, η παραβίαση Δ, δεν μπορεί να καταχωρηθεί (δηλαδή δεν υπολογίζεται το πρόστιμο) αν δεν βάλουμε στο αντίστοιχο κελί της ΥΔ ΚΧ την επιφάνεια του κτιρίου η οποία παραβιάζει την απόσταση αυτή. Άρα, επειδή η καταχώρηση αυτή γίνεται για καθαρά συστημικούς λόγους εφαρμογής υπολογισμού προστίμου και δεν υπάρχουν νέες αυθαίρετες επιφάνειες, θεωρώ ότι το σωστό είναι να μπαίνει ο συντελεστής 1 (ΥΔ<50%). Στην περίπτωση μιας τέτοιας παραβίασης Δ, το σημαντικό είναι να γραφεί στην τεχνική έκθεση ποια είναι η επιφάνεια αυθαίρετων χώρων κύριας χρήσης και ποια είναι η επιφάνεια που καταχωρείται για συστημικούς λόγους υπολογισμού προστίμου και δεν αποτελεί επιφάνεια αυθαίρετων κατασκευών και αυτό διότι στην πρώτη σελίδα του εντύπου της δήλωσης θα μας έχει αθροίσει το σύνολο της ΥΔ, οπότε πρέπει οπωσδήποτε να αναλυθεί στην ΤΕ για κάθε χρήστη της δήλωσης αυτής (πχ συμβολαιογράφος, ΔΕΗ κλπ), διαφορετικά δεν θα καταλαβαίνει και δεν θα δέχεται κανείς ότι η πραγματική επιφάνεια αυθαίρετων κατασκευών είναι μικρότερη από το αναγραφόμενο στη δήλωση νούμερο της πρώτης σελίδας ("αυθαίρετοι κύριοι χώροι).
    1 point
  47. Στην Ελλάδα, το 80% των "καθηγηταράδων" είναι το χειρότερο στυλ δημόσιου υπαλλήλου. Μπήκαν μέσω κομμάτων, ωραία. Διδακτορικό με αναφορες ΄των επιβλεπόντων και των ιδίων. Ο νόμος τους υποχρεώνει ΜΟΝΟ 20 ώρες την εβδομαδα (!!!) παραμονή στο Πανεπιστήμιο. Καμία μέτρηση δημοσιεύσεων, ερευνητικών, παρουσίας, και ποιότητας φοιτητών. 4 μήνες ξαπλα λόγω διακοπων. Παραδόσεις ίδιες τα τελευταία 20 χρόνια. 8 ώρα καφεδάκι κυλικείο, 9-1 μμ "δουλειά" γραφείου και 2 μμ σπίτι για φασολάδα... Φυσικά, το 20 % δουλεύει...αλλά μην τυχόν δείξει ότι ξεπερνάει το 80%..Κ Α Η Κ Ε !!! ΥΔ μόνο καμματοκύνες...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.