Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      840


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      25.855


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.098


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.110


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/10/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. μαλλον θα ελεγα να το συζητησουμε, μια και δεν θυμαμαι να εχει ξανασυζητηθει το θεμα, στα πλαισια της ευθυνης του μηχανικου να "ελεγξει" μια υπαγωγη, αλλα και των αποτελεσματων που μπορει να εχει μια υπαγωγη, με "λαθος" συντελεστες υπολογισμου προστιμων. - με βαση ποιες διαταξεις εχει την δυνατοτητα και τη υποχρεωση να ελεγξει ο μηχανικος του αγοραστη την "σωστη" υπαγωγη ως προς την Α' κατοικια; - Στην περιπτωση αυτη, υπαρχει μια παραβαση υπολογισμου των "συντελεστων". Το αυθαιρετο δεν παυει να ειναι αυθαιρετο, αν δεν δικαιουται τον μειωτικο συντελρστη Α κατοικιας.. - Γιατι να μην ανηκει στην κατηγορια των ελλειψεων που τακτοποιουνται, μετ' ελεγχον, μεσω ΤΕΕ, με κληση...εντος 30 ημερων.. - "πασχει" το συμβολαιο και σε τί; Ευθυνεται ο αγοραστης και σε τί;; υγ1 ποια παραβαση χρησης μειωτικου α' κατοικιας εχει; υγ 2 αρθρο 108 α) Αν διαπιστωθούν ελλείψεις ή λάθη στον τρόπο υπολογισμού του προστίμου, ο εξουσιοδοτημένος μηχανικός, υποχρεούται μέσα σε ένα (1) μήνα από την έκδοση του πορίσματος να συμμορφωθεί με τις παρατηρήσεις που έγιναν.
    2 points
  2. Κώλυμα και θεώρηση δική σου. Ο νόμος άλλα λέει : υπαγωγή με το παράβολο για όλες τις κατηγορίες και κατευθείαν εξαίρεση για τις κατ.1-3 και εξαίρεση για τις κατ.2-4 με την εξόφληση του προστίμου. Η κατ.5 δεν ενδιαφέρει τη συζήτησή μας γιατί δεν προκύπτει ποτέ. Αν για εξωγενείς λόγους προκύψει αδυναμία νομιμοποίησης το αυθαίρετο "κατ.4" αλλάζει σε "προς κατεδάφιση". Σε κάθε περίπτωση διαγράφονται τα βεβαιωμένα πρόστιμα.
    2 points
  3. 1. Βεβαίωση Ν.4495 σήμερα δεν υφίσταται, δεν ισχύει, περιμένουμε μέχρι τη δημοσίευση σε ΦΕΚ της παράτασης (εντός των επόμενων δύο εβδομάδων και μέχρι τέλος του έτους).... 2. Βεβαίωση Ν.4495 δεν απαιτείται στην αποδοχή κληρονομιάς.... 3. Προσωπική μου άποψη, ακόμα και ερείπια να βρίσκονται εντός γεωτεμαχίου, δεν εκδίδω Βεβαίωση Ν.4495 για αδόμητο πριν, ή εξαφανιστούν (νύχτα) ή κάνω υπαγωγή στον αντίστοιχο νόμο για ρύθμιση αυθαιρεσιών...
    2 points
  4. απο οσα θυμαμαι, το συνηθες ειναι οτι ο Δασαρχης κηρύσει αναδασωτεα μια ευρυτερη περιοχη η οποια πιθανον να αφορα και ιδιωτικες καλλιεργειες. Σε αυτη την απόφαση ο καθε ενδιαφερομενος καταθετει ενσταση. βλεπεις, κατ. αρχας, εδω https://dasarxeio.com/2021/08/05/99976/ και εδω Κάθε αποψιλούμενη δασική έκταση, δημόσια ή ιδιωτική, κηρύσσεται υποχρεωτικώς αναδασωτέα με μόνη την αντικειμενική διαπίστωση της συνδρομής των προϋποθέσεων που προβλέπει η οικεία συνταγματική διάταξη, η δε απόφαση περί αναδασώσεως πρέπει να αιτιολογείται πλήρως ως προς το χαρακτήρα της έκτασης ως δάσους ή δασικής έκτασης, η αιτιολογία, όμως, αυτή μπορεί να συμπληρώνεται και από τα λοιπά στοιχεία του φακέλου. Βάσιμη αίτηση ακύρωσης κατά αποφάσεως του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας με την οποία κηρύχθηκε ως αναδασωτέα έκταση που κάηκε το 2009. Μη νόμιμη κήρυξη αναδάσωσης σε μη νομίμως οριοθετηθέντα οικισμό προϋφιστάμενο του 1923. Δεν εκφέρεται ειδικώς αιτιολογημένη κρίση σχετικά με τον δασικό χαρακτήρα των επίδικων εκτάσεων. http://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomologia/TrDEf_Ak 657.2020.htm
    2 points
  5. 2.107 downloads

    Πηγές κινδύνου που μπορουν να φανούν χρήσιμες σε μελέτη εκτίμησης επαγγελματικου κινδύνου.
    1 point
  6. Όχι δεν χρειάζεται, ούτε τον Πίν.3, αυτά αφορούν το ΕΦΚΑ και θα τα διεκπεραιώσεις με αυτούς, αν σου ζητηθούν τιμολόγια κλπ.
    1 point
  7. Έχει αναρτηθεί η 32η δόση του 2017 και 2018 και είναι μέχρι 29/10 η πληρωμή
    1 point
  8. δα ή δβ και σταματάει η συζήτηση γιατί "...μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού..."
    1 point
  9. Θέλει πολύ μεγάλη προσοχή, γιατί αν τυχόν εκδόσεις βεβαίωση, βάσει ν. 4495/17, για αδόμητο θα πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύεται από σύγχρονο τοπογραφικό.
    1 point
  10. Για το ασκεπες υπαρχει οδηγια στην ΠΟΛ 1237/14 Εξ αλλου πρεπει να δεις και πώς το γραφει ο αποβιωσας και οι υπολοιποι συνιδιοκτητες στο Ε9. Ξαναδες τα καλημερα ιασονα
    1 point
  11. Τίποτα δεν εξαφανίζεται….. οι δορυφόροι έχουν δει τα πάντα (σχεδόν) Οπότε ούτε για πλάκα ας μη περνάνε τέτοιες σκέψεις και μάλιστα σε δημόσιο φόρουμ ...
    1 point
  12. Να επισημάνουμε πως το Stereostatika του Κων/δη (παλαότερα HoloStatika) πλέον λέγεται HoloBIM και κάνει και αποτίμηση βάσει ΚΑΝΕΠΕ.
    1 point
  13. Βάλε κάτι στην ψύξη - θέρμανση ώστε να σου βγάζει ένα ποσό κοντά στης α.θ.
    1 point
  14. chatzal, Αν έχεις τουλάχιστον 274 τμ ΣΔ το προσπαθείς. Αν όχι πρέπει να υπάρξει και κατεδάφιση. Καλησπέρα Δημήτριε και ΙΑΣΟΝΑ. Πολύ παλιά υπήρχε μια Πυθία μέσα σε ένα ρέμα, πήγαιναν οι ανήμποροι, άφηναν κάτι, τους έλεγε κάτι ανώδυνο και όλοι ήταν ικανοποιημένοι για εκατοντάδες χρόνια... Μετά άλλαξαν τα πράγματα και με τον ίδιο τρόπο φτάσαμε να λέμε "το μοναστήρι νάναι καλά", πάλι για εκατοντάδες χρόνια... Και ζωή συνεχίζεται με τον ίδιο τρόπο, για πόσα ακόμη χρόνια δεν ξέρω..
    1 point
  15. Εφόσον δεν έγινε καμία εργασία και δεν είχαν ζητήσει αναθεώρηση για παράταση ισχύος, η άδεια προφανώς έχει λήξει. Άρα δεν είναι σε ισχύ και θα πρέπει να βγάλουν νέα άδεια.
    1 point
  16. Άριστα. Όταν ο κύριος Αμυράς δηλώνει ότι όταν καίγεται μια έκταση, λόγω της υποχρέωσης να κηρύσσεται αναδασωτέα και λόγω της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, είναι πολύ πιο δύσκολο να εγκριθεί μια μελέτη περιβαλλοντικών όρων για εγκατάσταση ανεμογεννητριών, βασίζεται στο τελεσίδικο της 2499/2012 (link) ολομέλειας του ΣΤΕ που επιτρέπει εγκατάσταση αιολικού πάρκου σε αναδασωτέα έκταση χωρίς την προϋπόθεση της άρσης της απαγόρευσης και με αποδοχή σκληρώτερων περιβαλλοντικών όρων. Άρα λοιπόν αφού ο Υφ.ΠΕΝ λέει "άσπρο" δεν μπορεί ο Υπ.ΠΕΝ να λέει "μαύρο". Επομένως είναι πολύ πιθανό η απόφαση του ΥΠΕΝ περί ανάκλησης των αρχικών αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας αιολικών στην Εύβοια να είναι στην κατεύθυνση της αναβάθμισης των περιβαλλοντικών όρων, αφού στο μεταξύ το δάσος κάηκε και η περιοχή του κηρύσσεται αναδασωτέα. Αν, και πάλι λέω "αν", πράγματι συμβαίνει αυτό θα το δούμε οσονούπω. Τότε η απόφαση του κου Σκρέκα δεν θα κρύβει κανένα λαϊκισμό, ούτε συνωμοσία, ούτε θα υπάρχει κανένα "υπόγειο Μπρα Ντε Φερ", αλλά θα είναι πολύ ρεαλιστική. Δεν μπορεί ο ένας εργολάβος, να μπαίνει σε καμένη δασική έκταση με αυστηρότερη ΜΠΕ και ο άλλος να κάνει πάλι το ίδιο με την προγενέστερα αναφερόμενη σε υγειές δάσος, ακόμη και αν είναι ο ίδιος εργολάβος και στις δύο περιπτώσεις. Όσο για το γεγονός ότι δήθεν δημοσιεύτηκε καθυστερημένα μια προειλημμένη απόφαση που δεν ισχύει τελικά, επαναλαμβάνω ότι το θεωρώ "πιτσικουλιές".
    1 point
  17. Η Νομική είναι η επιστήμη σου. Εμένα δεν είναι. Βλέπω όμως, δεν ξέρω αν είναι λάθος και θέλω τη γνώμη σου περί αυτού, ότι όσο υπάρχει πάνω από τις συνταγματικές διατάξεις περί προστασίας των δασών μια άλλη που λέγεται "δημόσιο συμφέρον" δεν μπορούμε να στηριχθούμε σε μια σαφή συνταγματική ερμηνεία περί της χρήσης των καμένων δασικών εκτάσεων. Παράδειγμα: Αν η ΡΑΕ παρουσιάσει στο ΣΤΕ μια γνωμοδότηση ότι από τη μη εγκατάσταση ανεμογεννητριών στο όρος "Μπούμπουρη", που προσφάτως κάηκε, το δημόσιο ζημιώνεται από πολλούς και διαφόρους παράγοντες 500.000 ευρώ την ημέρα, το καμένο δάσος πάει περίπατο. Παίρνεις και μια ωραία απάντηση απ' το υπουργείο πως η γνωμοδότηση αυτή βασίστηκε σε όλους τους κανόνες της επιστήμης του περιβάλλοντος, της ενέργειας και της οικονομίας και γεια - χαρά. Σχετικώς άσχετο: Με έχουν πληροφορήσει κάποιοι φίλοι νομικοί ότι η έννοια της δημοσίου συμφέροντος, σχεδόν με τον ίδιο τρόπο που ορίζεται* στο ελληνικό σύνταγμα, ορίζεται σε ΟΛΑ τα συντάγματα, όλων των ευρωπαϊκών χωρών. *Το "ορίζεται" είναι επίσης σχετικό.
    1 point
  18. Απ' το προ-προηγούμενο link: "Επί της ουσίας, όμως, η έγκριση των αιτήσεων αυτών δόθηκε στις 15 Ιουλίου από την Ολομέλεια της Αρχής, πολύ πριν τα γεγονότα του Αυγούστου. Απλά, οι σχετικές αποφάσεις δημοσιοποιήθηκαν στη Διαύγεια στις 23 Σεπτεμβρίου, προκαλώντας θυελλώδεις αντιδράσεις από τον δήμαρχο Ιστιαίας-Αιδηψού Γιάννη Κοντζιά." Πως το λένε αυτό, "Πιτσικουλιές";
    1 point
  19. Μα εδώ άλλα γίνονται! Αντί η "κυβέρνηση" - τα εισαγωγικά δεν είναι τυχαία, έχουν το νόημά τους - να επισπεύδει τα δασοτεχνικά, τα αντιπλημμυρικά και τις αναδασώσεις, προωθεί την εγκατάσταση ανεμογεννητρών! Εντάξει θα μπουν δε λέω, από το 2014 το ψήνουν αλλά...Να ρωτήσω κάτι τον κο Αμυρά: Πότε πρόλαβαν και εγκρίθηκαν οι μελέτες περιβαλλοντικών όρων που μας έλεγε ότι ήταν δύσκολο...Και πότε πρόλαβαν και τις κατέθεσαν...Έτοιμες τις είχαν; Μπα σε καλό τους. Ακόμα δεν έχει λήξει ούτε η αντιπυρική περίοδος που κάηκαν τα συγκεκριμένα δάση. Πολύ μυστήρια πράγματα γίνονται εδώ πέρα. Και σταμάτησε και ο Χαρδαβέλας τις εκπομπές με τον "Κόσμο του Ανεξήγητου". Μαζί με τη σπηλιά του Νταβέλη, το αντιτορπιλικό "Λέων" και τους 'Έψιλον" να βάλει και τις φετινές πυρκαγιές στην Ελλάδα.
    1 point
  20. Για δοκιμάστε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα κοινωνικής αρωγής, Λ. Αλεξάνδρας 196, τηλ: 2131600341
    1 point
  21. @Didonis<>Στοιχεία για τα προσφυγικά έδινε η διεύθυνση πρόνοιας (ή πρώην υπουργείο πρόνοιας). Κάπου στην Αθήνα ήταν, αλλά δεν θυμάμαι την ακριβή τοποθεσία. Αναφέρομαι σε άλλες περιοχές, γιατί με προσφυγικά στον Βύρωνα δεν έχω ασχοληθεί. Προφανώς, ισχύει το ίδιο και για αυτόν τον Δήμο. Τα τελευταία χρόνια έχει περάσει η αρμοδιότητα αυτή στην περιφέρεια. Γι’ αυτό πρότεινα να τηλεφωνήσει στο αρχείο των αδειών στην Σωκράτους. Αυτοί λογικά θα γνωρίζουν να την καθοδηγήσουν. @irini g<>Με ποια πολεοδομία επικοινώνησες;
    1 point
  22. @irini g<>Ο Δήμος Βύρωνα ανήκε στην δικαιοδοσία της πολεοδομίας στην Συγγρού. Εδώ και αρκετά χρόνια σταμάτησε να λειτουργεί (όπως και όλες οι νομαρχιακές). Ο Βύρωνας πολεοδομικά ανήκει –πλέον- στην πολεοδομία της Σωκράτους (Δήμος Αθηναίων). Όμως το αρχείο παρέμεινε στη Συγγρού με προοπτική μεταφοράς στην Σωκράτους. Για τον Βύρωνα είχα αναζητήσει σχετικά νέες άδειες, οπότε δεν γνωρίζω που βρίσκεται τώρα το αρχείο των παλαιών αδειών. Σε αυτόν τον σύνδεσμο: Θεματική Ενότητα: Πολεοδομικά Θέματα, θα βρεις τα τηλέφωνα που σε ενδιαφέρουν. Την φόρμα αιτήματος δεν την έχω χρησιμοποιήσει και δεν μπορώ να ξέρω αν υπάρχει ανταπόκριση, πάντως οι τηλεφωνικοί αριθμοί ισχύουν.
    1 point
  23. Το άρθρο 24 του Συντάγματος, όπως διαμορφώθηκε από την Συνταγματική Βουλή του 2001, είναι σαφώς δικαιότερο από το προηγούμενο του 1975 γιατί δίνει το "δικαίωμα" σε όλους να προσφύγουν στη δικαιοσύνη εναντίον αποφάσεων του κράτους περί διαχείρισης δασικών εκτάσεων. Παραμένει όμως - και σωστά - το δικαίωμα στο κράτος να επιτρέπει παραγωγικές και άλλες δραστηριότητες μέσα σε δασικές εκτάσεις για λόγους "δημοσίου συμφέροντος". Αυτό ακριβώς το "δημόσιο συμφέρον" είναι που θέλει εξέταση, όχι μόνο ως προς τον επιστημονικό του ορισμό αλλά κυρίως προς τον ουσιαστικό του προσδιορισμό. Τι είναι δλδ αυτό το κράτος και σε ποιον λογοδοτεί και ποιοι είναι εκείνοι που αντιδρούν και τι θέλουν τελικά. Είναι όμως άλλο το θέμα της διάθεσης μέρους υγειών δασικών εκτάσεων σε παραγωγικές δραστηριότητες για το δημόσιο συμφέρον και άλλο το θέμα της διάθεσης των ΚΑΜΕΝΩΝ δασών (βαρέως τραυματισμένης φύσης) σε παραγωγικές δραστηριότητες...για το δημόσιο συμφέρον πάλι...λέει. Αυτοί λοιπόν οι 9 σύμβουλοι του ΣΤΕ που αντιτίθενται στην διάθεση των καμένων δασικών εκτάσεων σε οποιαδήποτε δραστηριότητα πέραν της αναδάσωσης, ούτε βλάκες είναι, ούτε λένε για να πουν, ούτε γράφουν για να γράψουν. Και βεβαίως το πολύ ειδικό αυτό θέμα ΔΕΝ είναι λυμένο από κανένα Σύνταγμα και δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να λύνεται από οποιοδήποτε Σύνταγμα.
    1 point
  24. Μα σου παραθέτω την περίπτωση ιθ) (που είναι για εξωτερική θερμομόνωση) όπως αναφέρει ο νόμος για τα επιπλέον δικαιολογητικά σε κάθε περίπτωση.. στο σύστημα ανέβασε ΥΔ ότι δεν αλλοιώνονται οι όψεις και οτι δεν είσαι σε παραδοσιακό οικισμό.
    1 point
  25. Από το άρθρο του κου Μενουδάκου: "Αντιθέτως, η απαγόρευση εγκατάστασης σταθμού αιολικής ενέργειας σε αναδασωτέες εκτάσεις θα δημιουργούσε ισχυρό κίνητρο εμπρησμού για όσους αντιτίθενται σε τέτοιου είδους έργα, οι οποίοι, όπως έχει αποδειχθεί, είναι πολλοί." Δηλαδή όσοι αντιτίθενται σε τέτοιου είδους έργα είναι και εν δυνάμει εγκληματίες...Είναι, σα να λέμε, τόσο το μίσος τους για την αιολική ενέργεια που θα γινόντουσαν ακόμη και εμπρηστές προκειμένου να την αποτρέψουν. Κάτι σαν...ψυχοπαθείς. Και επιπλέον λέει, έχει αποδειχθεί (;) ότι είναι πολλοί όλοι αυτοί... Τα θερμά μου συγχαρητήρια και στον ίδιο και στην κυβέρνηση. Δεν του ζητάμε αποδείξεις γι' αυτά τα οποία ισχυρίζεται, ξέρουμε ότι είναι μάταιος ο κόπος, θέλουμε μόνο να τον πληροφορήσουμε ότι οι κύριες αντιδράσεις κατοίκων και φορέων στην εγκατάσταση ανεμογεννητριών είναι σε περιοχές Natura και όχι γενικώς δασικές. Να του υπενθυμίσουμε δε ότι οι περιοχές αυτές δεν είναι απαραιτήτως δάση...
    1 point
  26. Καλημέρα Venezia,εδώ η εγκύκλιος-διάβασε σελ.2 -προέγκριση άδειας αναθεώρησης- ( μεταβολή μεγεθών). 2021-07-28 Προέγκριση οικοδομικών αδειών εγκρίσεις φορέων και κατηγορία έκδοσης αδειών.pdf
    1 point
  27. Αυτό φαίνεται να χάλασε στην τελευταία έκδοση του AutoCAD όσον αφορά τα γράμματα στις κορυφές/πίνακα, διότι το toposynt φαίνεται να αρχίζει να μετράει από το Ελληνικό Άλφα μόνο μέσω ASCII, το οποίο εδώ που τα λέμε ποτέ δεν ήταν σωστό όταν ο σκοπός ήταν να γράψει ελληνικά.
    1 point
  28. Από κατασκευαστικής σκοπιάς, πώς υλοποιείται ένα υπόσκαφο; Γίνεται γενική εκσκαφή, κατασκευάζεται ο υπόγειος χώρος, και τέλος επιχωματώνεται η οροφή μέχρι το φυσικό έδαφος; Ή το υπόσκαφο κατασκευάζεται μέσω διάνοιξης ορύγματος (κάτι σαν σήραγγα);
    1 point
  29. Καλησπέρα Δημήτρη, το βρήκα δόκιμο να συνεχίσω την συζήτηση εδώ γιατί αφορά την αποσαφήνηση του όρου κάλυψη. Σχετικά με αυτό, συμφωνώ μαζί σου ότι το ΠΔ 270Δ-Άρθ.6 εξειδικεύεται για τη χρήση κατοικίας, όμως χρησιμοποιώντας ο νομοθέτης τον όρο 'μεγιστη επιτρεπόμενη επιφάνεια κτιρίου' (ενώ σε όλο το υπόλοιπο κείμενο χρησιμοποιεί σε πολλές περιπτώσεις συγκεκριμένα τον όρο 'κάλυψη') κάνει σαφές ότι μιλάει για κάτι "επιπλέον" στις διατάξεις του Αρθρου 1. Με βάση αυτό το συλλογισμό και με απλή λογική, μπορεί κανείς να θεωρήσει ότι ναι μεν η μέγιστη επιτρεπόμενη επιφάνεια του κτιρίου πρέπει να είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του Αρθ.6Παρ.1β) όμως δεν προκύπτει από κάπου ότι αναιρείται το Αρθ.1 που μιλάει για κάλυψη 10% γενικά. Πιστεύω ότι μπορεί να στηριχθεί η ερμηνεία ότι συνεχίζει να ισχύει η μέγιστη κάλυψη =10% του Αρθ.1, η οποία αναφέρεται στο συνόλο των κατασκευών (Κτίριο+Η/Χ+Στέγαστρα+Πέργκολες κλπ) και όχι μονοσήμαντα στην μεγ. επιτρεπόμενη επιφάνεια κτιρίου η οποία υπόκειται στους περιορισμούς του Αρθ.6.
    1 point
  30. Το λοιπόν, ως μηχανολόγος και επειδή με ενδιαφέρει το θέμα έκανα την ψακτική μου για την απαίτηση ή μη ΕΕΜΚ για την εγκατάσταση αυτόνομων συστημάτων θέρμανσης. Σύμφωνα λοιπόν με την εξής νομοθεσία: ΦΕΚ 2018 περι δικαιολογητικών για ΕΕΜΚ Ν.4495/2017 Ν.4067/2012 Γενικά απαιτείται η έκδοση ΕΕΜΚ για αυτόνομα συστήματα θέρμανσης. Σύμφωνα με το ΦΕΚ του 2018 τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι: Δήλωση ανάθεσης/ανάληψης Τεχνική έκθεση Πλήρη μελέτη θερμανσης. Εξαιρούνται από την παραπάνω απαίτηση για εκδοση ΕΕΜΚ: Τα αναφερόμενα στο άρθρο 30 του Ν.4495/2017. Δηλαδή: Κλιματιστικά Επίτοιχοι λέβητες αερίου Συστοιχία λεβήτων σε ισόγειους υπαίθριου χώρους Συστήματα ΣΥΘΗΑ Αν κάποιος γνωρίζει κάτι άλλο ας συμπληρώσει!
    1 point
  31. Εγω για 2 εκ δεν το κάνω θέμα. Νταξ, αν φτάσουμε να το κάνουμε θέμα για 2εκ, να παραιτηθουμε ολοι μαζί και να ζητήσουμε να αναλάβει η πολεοδομία τέτοιους ελέγχους, εμεις δεν ξέρουμε και δεν μπορούμε. Εφτασα στο σημείο να νοσταλγώ την πολεοδομία και τους υπαλλήλους της έτσι όπως τακαταφέραμε εμεις οι ΕΕ.
    1 point
  32. Δεν ανήκει σε καμία από τις δύο περιπτώσεις κατ.4 που ανέφερες(και γενικά στην κατ. 4) και εξηγώ γιατί. Στο παράρτημα του νόμου(το παράρτημα επίσης ανήκει στο νόμο) λέει βάζουμε ναι στο πεδίο της άδειας όταν υπάρχει οικ. άδεια στο οικόπεδο, όχι όταν θα υπάρξει (μόλις βγεις η άδεια νομιμοποίησης). Θα κλείσω κ εγώ την κουβέντα εδώ λέγοντας πως όλες αυτές τις ημέρες συζήτησα και με άλλους γνωστούς μου συνάδελφους οι οποίοι είχαν την ίδια άποψη με μένα, άποψη την οποία είχαν η πολεοδομία, το helpdesk του τεε και οι ερωτοαπαντήσεις του τεε Πελοποννήσου. Οπότε η δικιά μου συμβουλή προς και προς άλλους συναδέλφους που έχουν παρόμοιες περιπτώσεις είναι υπομονή μήπως βγει κάποια εγκύκλιος που να επιτρέπει την κατ. 4 ή ξανανοίξει η κατ. 5 ή αλλιώς άδεια νομιμοποίησης με πρόστιμα ανέγερσης.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.