Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      8.110


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.323


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.230


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.432


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/04/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλό είναι να μην προτείνεται, και να αποφεύγεται η χρήση χημικών. Ειδικά δε της γλυφοσάτης. Μπορεί να φαίνεται εύκολη λύση, αλλά οι επιπτώσεις στην υγεία μας είναι μακροχρόνιες και σοβαρές.
    2 points
  2. Δημόσια διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών, γ) της αστικής ανθεκτικότητας και πολιτικής, δ) της καταπολέμησης της αυθαίρετης δόμησης, ε) της ενεργειακής ασφάλειας» http://www.opengov.gr/minenv/?p=13310 01.-ΣΝ-Clean-003.pdf
    1 point
  3. Το εδάφιο που παραθέτεις αφορά την μη προσμέτρηση επιφάνειας αλλαγής χρήσης για τον προσδιορισμό της κατηγορίας 4. Δες όμως το άρθρο 97 Άρθρο 97 Ρύθμιση αναστολής και εξαίρεσης από την κατεδάφιση Μετά την καταβολή του ενιαίου ειδικού προστίμου ή του προβλεπόμενου σχετικού παραβόλου, αναστέλλεται η κατεδάφιση, η επιβολή κάθε κύρωσης και η είσπραξη προστίμου για το χρονικό διάστημα που προβλέπεται στον παρόντα νόμο ή η κατασκευή εξαιρείται οριστικά από την κατεδάφιση, ανάλογα με την κατηγορία της αυθαίρετης κατασκευής, όπως ορίζεται στο άρθρο 96 του παρόντος. Η αναστολή ή και η εξαίρεση από την κατεδάφιση, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, ισχύει για κτίρια των οποίων έχει ολοκληρωθεί ο φέρων οργανισμός και για χρήσεις που έχουν εγκατασταθεί μέχρι τις 28.7.2011, καθ’ υπέρβαση είτε των διατάξεων του ν.1577/1985 (Α210) είτε της οικοδομικής άδειας, είτε των όρων ή περιορισμών δόμησης του ακινήτου, είτε χωρίς οικοδομική άδεια και εφόσον η χρήση τους δεν απαγορεύεται από τις πολεοδομικές διατάξεις για τις χρήσεις γης που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 51 του ν.4030/2011 (Α249) ή δεν απαγορευόταν κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής άδειας ή κατά το χρόνο εγκατάστασης της αυθαίρετης χρήσης.
    1 point
  4. Η γνώμη μου ταυτίζεται με αυτή που παρουσιάζεται και στο εγχειρίδιο χρήσης του ΤΕΕ. Οι χρήσεις καταχωρούνται σύμφωνα με τις κύριες χρήσεις όπως αυτές κατηγοριοποιούνται στον κτιριοδομικό κανονισμό. Στην περίπτωσή σου χρήση κατοικία. Οι λοιπές χρήσεις αφορούν τις κύριες που δεν εντάσσονται σε προηγούμενες του κτιριοδομικού. Επίσης, η χρήση αποθήκη κατά κτιριοδομικό, αφορά κτίρια αποθήκευσης (πx logistics κλπ).
    1 point
  5. Έχεις δίκιο 1000 ευρώ είναι, λάθος κατά την πληκτρολόγηση.
    1 point
  6. Η άδεια κατεδάφισης δε συνδυάζεται με άλλες άδειες, λόγω διαφορετικής χρονικής ισχύος και κατηγορίας. Επιπλέον μη ξεχαστείς και καλέσεις απ' ευθείας ελεγκτή μετά την έκδοση της γιατί σύμφωνα με το άρθ 43 παρ 2 του 4495, "οι άδειες κατεδάφισης των κτιρίων δεν εκτελούνται πριν συμπληρωθούν είκοσι (20) ημέρες από την ανάρτησή τους στο διαδίκτυο". Για τις άδειες νομιμοποίησης θα πρέπει να συνεννοηθείς με την αρμόδια ΥΔΟΜ. Δεν καταλογίζει ο ελεγτής δόμησης κάποιο πρόστιμο όπως γράφεις, γίνεται αυτοκαταγγελία και καταλογίζεται απο την ΥΔΟΜ. Θέλει όμως πολύ προσοχή, γιατί αν σου ξεφύγει κάτι και δε προχωρήσει η νομιμοποίηση, ο ιδιοκτήτης θα αυτομαστιγώνεται κάθε χρόνο με το πρόστιμο διατήρησης... Πάτνως αν θεωρείς ότι καλώς έπραξε ο ιδιοκτήτης ανέλαβε τον. Εγώ δε θα σπαταλούσα χρόνο με άνθρωπο που εν γνώση του εκτελεί αυθαίρετα εργασίες σε πρόσφατα αποκτηθέν ακίνητο. Αύριο μεθαύριο δε θα σεβαστεί ούτε τη δική σου δουλειά και ενδέχεται να σε εκθέσει.
    1 point
  7. Δεν ρυθμίζεται. Ξεκάθαρα. Ερευνάται η δυνατότητα νομιμοποίησης, είτε η επαχθής λύση της καθαίρεσης.
    1 point
  8. Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με τη λέξη «πηγή». Εάν εννοείς πρότυπο βεβαίωσης, δεν χρειάζεσαι κάτι ιδιαίτερο. Απλώς βεβαιώνεις ό,τι απαιτείται από την απόφαση για τα δικαιολογητικά, χωρίς περιττά λόγια. Εάν ρωτάς για το δικαίωμα υπογραφής, δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος ανησυχίας. Είναι αυτονόητο 100% και προκύπτει από τα δικαιώματα της ειδικότητάς σου.
    1 point
  9. γιατί μου θυμίζει μιαν άλλη περίπτωση, 50 χρόνια πίσω?
    1 point
  10. για δες (κατ' αρχάς) εδώ
    1 point
  11. @janna Όχι, δεν τίθεται θέμα διόρθωσης της δήλωσης λόγω πάχους τοίχων. Στην κάτοψη για την ΕΕΔΜΚ σχεδίασε τους τοίχους με το σωστό πάχος.
    1 point
  12. Καλύτερα να καθαρίσεις τώρα από μπάζα και φυσικά θα σου πάρει και τα αγριόχορτα μαζί και να ψεκάσεις (αν επιτρέπεται-που μάλλον δεν επιτρέπεται στην περίπτωσή σου) τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο τα βάτα που θα βγουν. Ρώτησε και γεωπόνο για πλήρεις οδηγίες εφαρμογής.
    1 point
  13. Ευχαριστώ πολύ. Προσπάθησα να μιλήσω με την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής Τμήμα Τμήμα Πολεοδομικού Σχεδιασμού & Εφαρμογών. Βρήκα τον τηλεφωνικό κατάλογο από το παρακάτω link και τους πήρα τηλέφωνο στην σειρά τους περισσότερους. https://apdattikis.gov.gr/service/grammateas/geniki-dieythynsi-perivallontikis-agrotikis-politikis/dn-si-perivallontos-chorikou-schediasmou/tmima-peleodomikou-schediasmou-efarmogon/ Προφανώς κανείς δεν πήρε θέση αλλά ήταν όλοι ευγενέστατοι. Γενικά κατάλαβα πως το ερώτημα θα σταλεί γραπτώς από πολεοδομία μετά από αίτημα μου θα πάει στην αποκεντρωμένη και θα το προωθήσουν σε ΔΑΟΚΑ αν δεν είναι ξεκάθαρο γιαυτούς. Σχεδόν όλα τα ερωτήματα φεύγουν για ΔΑΟΚΑ. Χρονικά δεν ξέρω που θα πάει.... Αφήνω και το Link αν το χρειαστεί κάποιος συνάδελφος και έχει περισσότερη τύχη.
    1 point
  14. @GP80 με μία νέα άδεια κατεδάφισης, θα έχεις μόνο τελικό έλεγχο δόμησης, οπότε αν βρεις κάπου φωτογραφίες των κατασκευών πριν την κατεδάφιση (πχ street view), βγάλε μια άδεια ότι η κατεδάφιση θα γίνει τώρα. Βεβαιώσου όμως πρώτα ότι οι κατασκευές ήταν νόμιμες και ότι η απώλεια των κατασκευών που κατεδαφίζονται δεν επηρεάζουν τη νομιμότητα του απομένοντος. (πχ μπορεί να απαιτείται 2ο κλιμακοστάσιο ως έξοδος κινδύνου απο την μελέτη πυρασφάλειας). @angelikipa Αν ο πελάτης θέλει να κάνει και δεν έχει κάνει ήδη, δε μιλάμε για άδεια νομιμοποίησης αλλα να αλλαγή χρήσης. Αν έχει ήδη κάνει τότε εξετάζουμε αν είναι πριν απο το 2011 ώστε να εμπίπτει στις πιθανώς "ευνοϊκότερες" διατάξεις του 4495. Είτε ως νομιμοποίηση είτε ως τακτοποίηση.
    1 point
  15. Δεν γνωρίζω ακριβώς τι διαδικασία, αλλά γίνεται μέσω της ΥΔΟΜ. Κάνε αίτημα για να σου δώσουν γραπτή απάντηση και πες τους ότι θες στη συνέχεια να σταλεί η διαφωνία σας στην αποκεντρωμένη να σου πουν ποια είναι η διαδικασία. (Σε κάποιες περιπτώσεις η αποκεντρωμένη στέλνει το ερώτημα και στην ΔΑΟΚΑ για να αποφανθεί).
    1 point
  16. Το πλήθος, η ασάφεια και η έλλειψη χρονοδιαγράμματος των απαιτούμενων αποφάσεων για την έναρξη εφαρμογής θυμίζουν την Ηλεκτρονική Ταυτότητα του 2010.
    1 point
  17. για να προβείς σε αλλαγή της Σ.Ο.Ι ώστε να δώσεις χιλιοστά στο κτίσμα της πυλωτής πρέπει να ρυθμίσεις και όλα τα διαμερίσματα και να εκδώσεις ταυτότητες για όλα (κοιν/στα και αυτοτελείς)
    1 point
  18. Το σημαντικό δεν είναι το πρόγραμμα (ένα εξελόφυλλο αρκεί), αλλά η εμπειρία στη σύνταξη του διαγράμματος. Δηλ. η γνώση του χρόνου και της σειράς της κάθε φάσης. Επίσης, και για τα οικονομικά, ένα (ειδικό) εξελόφυλλο επαρκεί πλήρως.
    1 point
  19. δες και αυτό σε μορφή εξέλ.... Ενδεχόμενα να έχουμε κι άλλα στα ντάουνλόατ.... κάνε αναζήτηση Υπάρχουν και πιο σύνθετα με πληρωμή ..... νομίζω και η μάικροσφοτ είχε κάποιο διάγραμμα Gantt
    1 point
  20. Επανέρχομαι γιατί τυχαίνει να έχω κάποια στοιχεία/χάρτες από Πιερία παρόλο που δεν έχω καμία σχέση με την περιοχή.... (κ επειδή είναι κ Κυριακή κ έχω λίγο χρόνο για σκότωμα🤣) .... ο δρόμος όντως έχει αυτό μεγάλο πλάτος... το πόσο ακριβώς θα το κρίνεις εσύ.... οπωσδήποτε θα πρέπει να βρεις εάν αυτός ο δρόμος έχει κάποιο χαρακτηρισμό..... πχ δημοτική ή επαρχιακή.... από το '88 μπορεί να έχουν γίνει πολλά... το κτηματολόγιο πάντως δείχνει αυτό που σου έγραψα παραπάνω.... Σε κάθε περίπτωση σου συνιστώ, όπως σου είπαν και οι συν/φοι παραπάνω επειδή τα εκτός σχεδίου θέλουν πολύ προσοχή τον τελευταίο καιρό, να ρωτήσεις/συμβουλευτείς/συνεργαστείς με κάποιον έμπειρο συνάδελφο που να γνωρίζει ΚΑΛΑ το καθεστώς που ισχύει στην περιοχή... αυτά από εμένα...
    1 point
  21. Μωσαικό πάχους 2,5-3cm βάρους 80κγρ/μ2 λέει ο κανονισμός. Άρα για πάχος 2,5εκ το ειδικό βάρος του μωσαικού είναι: 0,80kN/m2 / 0,025m = 32kN/m3 Για πάχος 3εκ το ειδικό βάρος του μωσαικού είναι: 0,80kN/m2 / 0,03m = 27kN/m3 Ας θεωρήσουμε λοιπόν ένα ειδικό βάρος περί τα 30kN/m3. Άρα ένα μωσαικό πάχους 5εκ, εύλογο είναι να έχει ένα βάρος 30kN/m3 * 0.05m = 1.5kN/m2 δηλαδή 150kgr/m2. Για τις τσιμεντοκονίες τα πράγματα ποικίλουν πολύ. Ας πούμε ο κανονισμός φορτίσεων δίνει φαινόμενο βάρος τυπικού τσιμεντοκονιάματος 2100kgr/m3, άρα στα 5cm πάχος είναι 2100*0.05 = 105kgr/m2.
    1 point
  22. Για μένα συνάδελφε δεν πρέπει καν να προχωρήσεις σε κατάτμηση μέχρι να βγει τουλάχιστον το νομοσχέδιο για τα εκτος σχεδίου. Για να μην εισαι εκτεθειμενος σ'το λεω. Απο τη στιγμη που δεν εχουν το απαιτουμενο πρόσωπο σε εγκεκριμένη οδο, δηλαδή με ΦΕΚ, είτε αυτό είναι 25m ή 45m , δεν είναι ούτε άρτια. Η αρτιότητα εξετάζεται πάντα σε σχέση με το εμβαδο ΚΑΙ το πρόσωπο. Παλαιότερα έπαιζε ρόλο και το βάθος, όχι πλεον. Και το τονιζω γιατι προσφατα άκουσα και απο αλλο συνάφελφο ότι "το πρόσωπο έχει να κάνει μόνο για την οικοδομησιμότητα". Μέγα λάθος. Μπορεί πχ ενα οικόπεδο να έχει και το πρόσωπο και το εμβαδό, αλλα επειδη ο δρόμος δεν εχει διανοιχθει να μην μπορει να οικοδομήσει. Στην περίπτωση αυτή γράφουμε άρτιο και θα καταστει οικοδομησιμο μετα τη διανοιξη της εγκεκριμένης οδου. Εγω πάντως στη θέση σου συνάδελφε θα πήγαινα στην πολεοδομία, τεχνική υπηρεσία δήμου, κτηματική, Δ12 και δεν ξέρω που αλλού έτσι όπως τα έχουν κάνει, να ρωτήσω μηπως υπάρχει καμμια απαλλοτριωση εκει. Γιατι αγροτικη οδο πλατους 30m δυσκολα συναντάς. Μήπως έχουν καθοριστεί γραμμές ήδη. Υ.Γ. Απο τη στιγμή που λες ότι η αγροτικη οδός έχει ασφαλτοστρωθεί θέλω να ρωτήσω. Ο δρόμος έχει διπλή διαχωριστική γραμμή? Γιατι συνηθως στα εκτός σχεδίου η διπλή διαχωριστική γραμμή είναι ένα καλό hint για πιθανή ύπαρξη απαλλοτρίωσης. Φτάσαμε βλέπεις να παρατηρούμε καταστάσεις και να λειτουργούμε σαν τους Ινδιάνους στο κράτος που ζούμε για να βρίσκουμε απαντήσεις.
    1 point
  23. Η νέα παράταση των 2 μηνών που έδωσαν χθες, μας πιάνει όλους?
    1 point
  24. Πες στην υπάλληλο ότι η διάταξη τροποποιήθηκε με τον 4315/2014 ως εξής: 1. α) Το ποσοστό κάλυψης του οικοπέδου δεν μπορεί να υπερβαίνει το 60% της επιφάνειάς του. Στην περίπτωση που δεν εξασφαλίζεται κάλυψη 120 τ.μ. το μέγιστο ποσοστό κάλυψης προσαυξάνεται έως τα 120 τ.μ. εφόσον η κάλυψη δεν υπερβαίνει το 70% του οικοπέδου και το ισχύον ποσοστό κάλυψης . Από το 2014 λοιπόν που διαγράφηκε το "και το ισχύον ποσοστό κάλυψης" είναι σαφές ότι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε όλες τις εντός σχεδίου περιοχές (καθώς σύμφωνα με το άρθρο 1 του ΝΟΚ η παρ. 1α του αρ. 12 ισχύει μόνο εντός σχεδίου). Για τα περαιτέρω να ζητήσεις σου δώσει γραπτή απάντηση και στην συνέχεια να ζητήσεις να αποφανθεί η αποκεντρωμένη που θα σε δικαιώσει.
    1 point
  25. Δεν απάντησα .......ενημέρωσα για κάποιον που μπορεί να ψάχνει σχετικά με το θέμα. Εκανα κατι κακό;
    1 point
  26. Ευχαριστούμε πολύ για την προσπάθεια και δημοσίευση στην σελιδα
    1 point
  27. Είναι η αντιμετώπιση σε κάποιον που γράφει σε πρώτο ενικό πρόσωπο, και αφού καταλάβει ότι ' συνελήφθη με την γίδα στην πλάτη ΄ ανακαλύπτει έναν συνάδελφο που δεν μπορεί να γράψει ο ίδιος και ορίζει πληρεξούσιο. Δυστυχώς συνάδελφε η αλήθεια δεν έχει ιδιοκτήτη
    1 point
  28. Ναι φταίει ότι κατ'εξακολουθηση παρανομείτε υπογράφοντας και αναρτώντας διαγράμματα για τα οποία δεν έχετε κανένα απολύτως επαγγελματικό δικαίωμα. Με την ερώτηση δε αναδεικνύεται και το σοβαρότατο πρόβλημα του μή ελέγχου από την ΕΚΧΑ του τι και ποιός ανεβάζει. Απορώ με τους συναδέλφους στο Ηράκλειο που δεν αντέδρασαν ούτε μαζί σας ούτε με τους συμβολαιογράφους που αποδέχονται τα διαγράμματά σας.
    1 point
  29. Αν ένα πράγμα πρέπει να θυμάται κάποιος που ασχολείται έστω και ελάχιστα με αυθαίρετα είναι η κόκκινη γρμμή του 2011! Επίσης αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι έρχεται ένας πελάτης που θέλει να κάνει εργασίες (και απ' ότι καταλαβαίνω μικρές και υλοποιήσιμες όχι τίποτα τεράστιες προσθήκες που δε γίνονται) και η πρώτη αντίδραση είναι πως θα μπορέσει να τις κάνει αυθαίρετα και να τις δηλώσουμε σε κανένα νόμο και όχι πως θα βγάλει την απαιτούμενη νόμιμη άδεια η Μικρή κλίμακα;
    1 point
  30. Για όνομα του Θεού. Τι αντιμετώπιση είναι αυτή? Για λογαριασμό συναδέλφου το ανεβάζω που έχει όλα τα δικαιώματα!
    -1 points
  31. Μάλλον κύριε Θεοχάρη, εκτός από αστυνόμος που ανακαλύπτετε "γίδες" στις πλάτες των άλλων και συλλαμβάνετε επ' αυτοφόρω, είστε και μέντιουμ που κομίζει την "αλήθεια" και εξαπολύει κατηγορίες δίχως να γνωρίζει τίποτα απολύτως. Λυπάμαι, γιατί είστε και διακεκριμένο μέλος και διαβάζω αναρτήσεις σας τόσα χρόνια, πλην όμως δεν είχα ιδέα για το ήθος, γι' αυτό και δεν θα μπω σε περεταίρω λεπτομέρειες. Δυστυχώς ή ευτυχώς κάποιοι συνάδελφοί σας εκτιμούν την βοήθειά μου. Εάν έχετε να προσθέσετε κάτι για το θέμα της ανάρτησης θα το εκτιμούσα, ειδάλλως δεν θα μπω σε κανενός είδους υπεράσπισης σε κακεντρεχή προσωπική επίθεση.
    -1 points
  32. Η γίδα μάλλον είναι ατίθαση... Ο συνάδελφος έχει κάθε επαγγελματικό δικαίωμα να συντάσσει τοπογραφικά σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών του ως Πολιτικός Μηχανικός. Τα δικαιώματα των Πολιτικών Μηχανικών καθορίστηκαν το 2018, αλλά ρυθμίστηκαν μόνο ως προς τους ΠΕ. Εξαιτίας αυτού, έχει κάθε δικαίωμα υπογραφής, αλλά δυστυχώς θα πρέπει να το αποδεικνύει σε κάθε κακεντρεχή μέσα από τα δικαστήρια. Εκεί, μάλιστα, πιθανότατα θα ελάμβανε και αποζημίωση για ηθική βλάβη από την πολιτεία, όπως γίνεται σε πολλούς συναδέλφους του μηχανικούς ΤΕ που κυνηγούν το ζήτημα δικαστικά. Ο κάθε συμβολαιογράφος που δέχεται τα τοπογραφικά πράττει ορθώς. Βέβαια, η προσωπική μου άποψη είναι ότι κακώς οι πολιτικοί μηχανικοί διατηρούμε δικαίωμα υπογραφής τοπογραφικών εν έτι 2024. Έπρεπε να είναι αποκλειστικό δικαίωμα των τοπογράφων που έφαγαν τα νιάτα τους να σπουδάζουν αυτό το εξειδικευμένο αντικείμενο. Ο κόσμος προχωρά μπροστά κι εμείς ζούμε στο 1930. Εντούτοις, φαίνεται ότι το πρόβλημα με την πλατφόρμα δεν βρίσκεται σε οτιδήποτε τέτοιο, όπως μαρτυρεί κι άλλος συνάδελφος που έχει ρυθμισμένα τα δικαιώματά του. Φροντίζουμε να τηρούμε τους κανόνες της κοινότητας: 2. Αναρτούμε ουσιώδη μηνύματα. • το κείμενο των δημοσιεύσεων πρέπει να είναι περιγραφικά, ουσιώδη και να συνεισφέρουν στην συζήτηση. - jbosdas
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.