Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. @kijis Καλησπέρα. Από τη στιγμή που υπάρχει κτίσμα θα μπει υλοποιημένη ιδιοκτησία. Αδόμητο=όχι (διότι υπάρχει κτίριο). Στην περιγραφή τα υπόλοιπα (αφορά δικαίωμα μελλοντικής ανοικοδόμησης επί του οποίου υφίσταται αποθήκη τάδε επιφάνειας τακτοποιημένη με την τάδε δήλωση υπαγωγής κλπ).
  3. Έχει σχέση; Ασκεί όμως πίεση Και προφανώς μεγαλύτερη από το νερό .Όμως αν εννοείς διόγκωση λόγω πάγου τότε θα πρέπει να έχει παγώσει όλη η στήλη στα 2,70 και να είναι κλειστή η κοιλοδοκος από επάνω(τότε πως μπήκε το νερό μέσα?). Και πάλι η πίεση δεν δικαιολογεί την θραύση της συγκόλλησης παρά μόνο αν το υλικό ήταν στρατζαριστη λαμαρίνα αναδιπλούμενη και συγκολλητή και όχι χάλυβας.
  4. καλησπέρα σε όλους, θέλω να κάνω ταυτότητα κτιρίου για μεταβίβαση του δικαιώματος υψούν. Έχει γίνει όμως ρύθμιση με το 4495/17 καθώς έχουν κατασκευάσει μια αποθήκη ενώ έπρεπε να είναι αδόμητο. Καταλαβαίνω ότι στο τέλος θα επιλέξω έκδοση βεβαίωσης για ρυθμισμένη ιδιοκτησία και όχι αδόμητη, όμως στην αρχή στα "στοιχεία ιδιοκτησίας", στο πεδίο "υλοποιημένη ιδιοκτησία", επιλέγω "ναι" ή "όχι" σε αυτή την περίπτωση? Γνωρίζει κάποιος; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  5. Καλησπέρα στους συναδέλφους, σε κατοικία που ηλεκτροδοτήθηκε για χρήση γύρω στο 1996, για να εκδώσουμε ΥΔΕ, χρησιμοποιούμε το έντυπο "Πρωτόκολλο Ελέγχου Εσωτερικής Ηλεκτρικής Εγκατάστασης κατά ΚΕΗΕ"; Για αντίσταση γείωσης αρχικά μετράμε το ηλεκτρόδιο πριν τον μετρητή (ΤΝ), αλλά και τη συνέχεια της μέχρι τον πίνακα και τις παροχές;
  6. Σήμερα
  7. Με μια γρήγορη ματιά στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ, εντοπίζεται η εν λόγω άδεια, η οποία μνημονεύει εγκρίσεις για: μελέτη περιβαλλοντικών ρεμάτων, Σ.Α., δασική υπηρεσία, εφορεία αρχαιοτήτων, οριοθέτηση ρέματος, οριογραμμή αιγιαλού, καθώς και για υποσταθμό. Άρα, κλασικά, δημοσιογράφοι και Ελλάδα. Στο σύστημα του ΤΕΕ, η άδεια δεν είναι διαθέσιμη, ωστόσο υπάρχει το τοπογραφικό από την βεβαίωση όρων δόμησης, όπου όντως γίνεται αναφορά σε αγροτικό δρόμο. Παρ’ όλα αυτά, το άρθρο 34 του ν. 4759/2020 δεν φαίνεται να σχετίζεται με πρόσωπο σε εγκεκριμένο δρόμο για τουριστικές εγκαταστάσεις, ούτε κάνει κάποια αναφορά στο συγκεκριμένο θέμα. Τα γράφω όλα αυτά κυρίως για να μαθαίνω κι εγώ καλύτερα, και για να λύνουμε και καμιά απορία όλοι μαζί κουράγιο
  8. Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Την Πέμπτη 24 Ιουλίου 2025 θα πιστωθεί με την 9η απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 735 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 5.204.998,25 ευρώ. Από αυτά, το ποσό των 2.933.935,35 ευρώ αφορά 469 φυσικά πρόσωπα και το ποσό των 2.271.062,90 ευρώ αφορά 266 νομικά πρόσωπα. Συνολικά θα επιδοτηθούν 885 ηλεκτρικά οχήματα. Συνολικά, από την έναρξη του Προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», τον Ιούνιο του 2024, έχουν καταβληθεί 32.306.522,39 ευρώ. Περισσότερες λεπτομέρειες: https://kinoumeilektrika3.gov.gr/index.html View full είδηση
  9. Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Την Πέμπτη 24 Ιουλίου 2025 θα πιστωθεί με την 9η απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 735 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 5.204.998,25 ευρώ. Από αυτά, το ποσό των 2.933.935,35 ευρώ αφορά 469 φυσικά πρόσωπα και το ποσό των 2.271.062,90 ευρώ αφορά 266 νομικά πρόσωπα. Συνολικά θα επιδοτηθούν 885 ηλεκτρικά οχήματα. Συνολικά, από την έναρξη του Προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», τον Ιούνιο του 2024, έχουν καταβληθεί 32.306.522,39 ευρώ. Περισσότερες λεπτομέρειες: https://kinoumeilektrika3.gov.gr/index.html
  10. Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχουν προστεθεί συγκεκριμένες νέες υπηρεσίες που να δικαιολογούν τις εν λόγω αυξήσεις στα παράβολα. Υπάρχουν, για παράδειγμα, νέες υπηρεσίες, εντατικοί έλεγχοι ή αυξημένες απαιτήσεις σε πόρους που να αιτιολογούν το κόστος; (Ρητορικά, γνωρίζουμε πως όχι.) Πρόκειται για μια απότομη και τεχνητή αύξηση, χωρίς σαφή και αντικειμενικά κριτήρια και – όπως δυστυχώς συνηθίζεται – χωρίς τη δημοσίευση κάποιας τεκμηριωμένης έκθεσης.
  11. 2 χρόνια μετά, τελικά έχει κάνει κάποιος τη διαδικασία ως το τέλος και έχουν επιστραφεί τα χρήματα; Επίσης, γνωρίζουμε αν αυτή περιλαμβάνει και δηλώσεις Ν3843/10, με απένταξη των επιφανειών και επανένταξή τους στον Ν4495; Έχω περίπτωση όπου η διαφορά στο πρόστιμο είναι 9.400€, και εννοείται ότι οι ιδιοκτήτες θέλουν να τα διεκδικήσουν.... Το ΦΕΚ δεν αναφέρει τίποτα για το νόμο αυτό.
  12. Παγώνει και το τσιμεντοκονίαμα;
  13. Αν η κοιλοδοκος ήταν κατάλληλη (π.χ μεταλλική και όχι απο στρατζαριστη λαμαρίνα δεν θα είχε πρόβλημα με το νερό. Τις δικές μου (SHS 80*80*2.5 ανα 3μ ) που στηρίζουν πέργκολες τις έχω γεμίσει με τσιμεντοκονίαμα και δεν έχουν κανένα πρόβλημα (εδώ και 25 χρόνια και με φορτίο στην οροφή )
  14. H προσκόμιση των στοιχείων αυτών είναι δουλειά του ιδιοκτήτη! Η ανάληψη της εργασίας αυτής από επαγγελματία μηχανικό προϋποθέτει την έγγραφη συμφωνία για καταβολή ικανοποιητικής αμοιβής (ανεξαρτήτως αποτελέσματος)! Απλώς το θυμίζω....
  15. Με τα κατάλληλα addons, το Blender μπορεί να σηκώσει άνετα τόσο ArchViz όσο και βασικό CAD modeling. Είναι πραγματικά ανεκτίμητο εργαλείο όταν ο προϋπολογισμός είναι περιορισμένος και δεν μπορείς να επενδύσεις σε ακριβές άδειες. Είναι σαν το πολυεργαλείο για σχεδιαστές και αρχιτέκτονες, αντικαθιστώντας άνετα μια ολόκληρη σουίτα προγραμμάτων. Φυσικά, χρειάζεται λίγος χρόνος για να μάθεις το interface και να στήσεις τα σωστά addons, αλλά το αποτέλεσμα αξίζει τον κόπο. Για πολλούς είναι η καλύτερη δωρεάν λύση που υπάρχει, και μάλιστα συνεχώς εξελίσσεται.
  16. Είναι ευνόητο ότι, καθένας από τους "συμμετέχοντες", άμεσα ή έμμεσα στη διαδικασία, εισέπραξε το κατιτίς του και βγήκε η "άδεια"....
  17. Εγώ ανακεφαλαίωση έκανα (για όσους βαριούνται να διαβάζουν απο την αρχή). Το πρόβλημα το έλυσαν οι δύο συνάδελφοι που σχολίασαν πρώτοι. Καλή συνέχεια.
  18. Απορώ πώς δεν εντοπίστηκε αυτό το ζήτημα ήδη στο στάδιο της έγκρισης. Αν το οικόπεδο δεν έχει πρόσωπο σε εγκεκριμένο δρόμο, με ποια λογική δόθηκε η άδεια δόμησης; Κάποιος δεν έκανε σωστά τη δουλειά του ή απλώς έκαναν τα στραβά μάτια;
  19. Μπορεί να βοηθήσει κανείς; Έχω ξεχάσει πως κάνουμε ηλεκτρονικά απδ, για μεροκάματα τεχνίτη. Πρέπει να μπω με τους κωδικούς taxis του πελάτη; Ευχαριστώ .
  20. Καλημέρα σας. Για μια ΗΤΚ σε κατάστημα στη Θεσσαλονίκη το μόνο που βρήκα ένα φύλλο αδείας του 1952 για προσθήκη, από Υπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας. Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να βρω στην κοινωνική πρόνοια σχέδια ; και πως μπορώ να επικοινωνήσω με την κοινωνική πρόνοια; (δεν βρίσκω στοιχεία)
  21. Kαλημέρα, ο κύριος του έργου μπορεί να μην είναι ιδιοκτήτης π.χ. η ιδιοκτησία που μένει να ανήκει στον/στην σύζυγο ή να μην έχει προβεί ακόμα σε αποδοχή κληρονομιάς. Φυσικά ορίζεται και εξουσιοδοτείται ομόφωνα εκπρόσωπος όλων των συνιδιοκτητών με πρακτικό ΓΣ για την ΕΕΔΜΚ, τον ΕΦΚΑ και ό,τι άλλο απαιτείται. Σε αυτήν την περίπτωση λοιπόν αν αντί των τίτλων, μήπως αρκεί η ανάρτηση μόνο του πρακτικού ΓΣ;
  22. Αναρτήθηκαν και εκκαθαρίσεις για το 2024
  23. Καλημέρα. Είμαι καινούργιος και θα ήθελα να ρωτήσω τι παίζει με την έκδοση ΑΜΟΕ για μια άδεια μικρής κλίμακας. Πλέον γίνεται ηλεκτρονικά ? δεν χρειαζεται να πάω απο τον έφκα ?
  24. Είδες λοιπόν πως σιγά -σιγά με απλούς συλλογισμούς, έβγαλες τελικά ένα λογικό συμπέρασμα!
  25. μερσί ΙΑΣΟΝΑ ..... ναι και κάλυψη και πλάγιες αποστάσεις έχει υπέρβαση.....
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.