Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Σήμερα
  2. Και φαντάσου λέει τώρα, άλλος να έχει το δικαίωμα υψούν κι άλλος να διεκδικεί την "ιδιοκτησία" της αποθήκης.... Η' ακόμα χειρότερα, ο μελλοντικός αγοραστής του δικαιώματος υψούν να μην γνωρίζει ότι, τα τ.μ. της αποθήκης αφαιρούνται από αυτά που του αναλογούν και η αποθήκη μένει ως κοινόχρηστος χώρος του ακινήτου....
  3. Με το ν. 5037/2023 (ΦΕΚ Α’ 78/ 28.3.2023) ανατέθηκαν, μεταξύ άλλων, στη Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (Ρ.Α.Α.Ε.Υ.) η διαδικασία αξιολόγησης και ο εποπτικός έλεγχος των Παρόχων Υπηρεσιών Ύδατος και ορίστηκαν με σαφή τρόπο οι αρμοδιότητες της Αρχής ως προς την οργάνωση, τις παρεχόμενες υπηρεσίες ύδατος, το κόστος και την τιμολόγησή τους. Επιπλέον, σχετικές υποχρεώσεις υποβολής στοιχείων προβλέπονται στην Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΓρΓΓΦΠΥ/103755/2994/2024 (ΦΕΚ Β’ 5438/27-09-2024) για τον καθορισμό γενικών κανόνων κοστολόγησης – τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος, στην Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΔΣΔΥΥ/53924/460 (ΦΕΚ Β’ 3309/18.05.2023) για τα κριτήρια αξιολόγησης της διαχειριστικής ικανότητας των Παρόχων Υπηρεσιών Ύδατος, και στην Υ.Α. Δ1(δ)/ΓΠ οικ. 27829/2023 (ΦΕΚ 3525/Β’ 25.5.2023) για την ποιότητα νερού ανθρώπινης κατανάλωσης σε συμμόρφωση προς τις διατάξεις της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/2184. Βάσει του ως άνω πλαισίου, και κατ’ εφαρμογή του άρθρου 35 του ν. 5037/2023 η Ρ.Α.Α.Ε.Υ. εκπονεί (2) δύο προσχέδια Πρότυπων Οδηγών για την υποβολή των Γενικών Σχεδίων Υπηρεσιών Ύδατος (Γ.Σ.Υ.Υ.) και των Ετήσιων Εκθέσεων Προγραμματισμού (Ε.Ε.Π.), στο πλαίσιο ενίσχυσης της εφαρμογής του σχετικού κανονιστικού πλαισίου. Σημειώνεται ότι το παρόν δεν αποτελεί τελικό ή εγκεκριμένο κανονιστικό ή νομικό κείμενο. Οι Πρότυποι Οδηγοί των Γ.Σ.Υ.Υ. και των Ε.Ε.Π. αποσκοπούν στην υποστήριξη των παρόχων υπηρεσιών ύδατος, παρέχοντας σαφείς και εναρμονισμένες οδηγίες σχετικά με τη συμπλήρωση των απαιτούμενων στοιχείων, την απαραίτητη τεκμηρίωσή τους και τη διαδικασία υποβολής τους στη Ρ.Α.Α.Ε.Υ., σύμφωνα με το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο. Με στόχο την ενίσχυση της διαφάνειας και της συμμετοχής των ενδιαφερόμενων φορέων, η Ρ.Α.Α.Ε.Υ. θέτει τα προσχέδια των ανωτέρω Οδηγών σε δημόσια διαβούλευση, η οποία θα διεξαχθεί μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Αρχής. Οι ενδιαφερόμενοι φορείς καλούνται να συμμετάσχουν στη διαβούλευση υποβάλλοντας τις απόψεις και προτάσεις τους επί του προσχεδίου του Οδηγού στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], έως και την Παρασκευή 22 Αυγούστου 2025 και ώρα 17:00. Η Ρ.Α.Α.Ε.Υ., τηρώντας τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 5 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, ΦΕΚ Α΄ 45), θα δημοσιοποιήσει κατάλογο των συμμετεχόντων στη διαβούλευση, καθώς και το περιεχόμενο των υποβληθέντων σχολίων, εκτός εάν υπάρχει ρητό αίτημα για μη δημοσιοποίησή τους από τον συμμετέχοντα. Συνημμένα αρχεία: Πρότυποι Οδηγοί Πίνακας Συσχέτισης της ΕΕΠ με ΣΔΛΑΠ View full είδηση
  4. Με το ν. 5037/2023 (ΦΕΚ Α’ 78/ 28.3.2023) ανατέθηκαν, μεταξύ άλλων, στη Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (Ρ.Α.Α.Ε.Υ.) η διαδικασία αξιολόγησης και ο εποπτικός έλεγχος των Παρόχων Υπηρεσιών Ύδατος και ορίστηκαν με σαφή τρόπο οι αρμοδιότητες της Αρχής ως προς την οργάνωση, τις παρεχόμενες υπηρεσίες ύδατος, το κόστος και την τιμολόγησή τους. Επιπλέον, σχετικές υποχρεώσεις υποβολής στοιχείων προβλέπονται στην Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΓρΓΓΦΠΥ/103755/2994/2024 (ΦΕΚ Β’ 5438/27-09-2024) για τον καθορισμό γενικών κανόνων κοστολόγησης – τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος, στην Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΔΣΔΥΥ/53924/460 (ΦΕΚ Β’ 3309/18.05.2023) για τα κριτήρια αξιολόγησης της διαχειριστικής ικανότητας των Παρόχων Υπηρεσιών Ύδατος, και στην Υ.Α. Δ1(δ)/ΓΠ οικ. 27829/2023 (ΦΕΚ 3525/Β’ 25.5.2023) για την ποιότητα νερού ανθρώπινης κατανάλωσης σε συμμόρφωση προς τις διατάξεις της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/2184. Βάσει του ως άνω πλαισίου, και κατ’ εφαρμογή του άρθρου 35 του ν. 5037/2023 η Ρ.Α.Α.Ε.Υ. εκπονεί (2) δύο προσχέδια Πρότυπων Οδηγών για την υποβολή των Γενικών Σχεδίων Υπηρεσιών Ύδατος (Γ.Σ.Υ.Υ.) και των Ετήσιων Εκθέσεων Προγραμματισμού (Ε.Ε.Π.), στο πλαίσιο ενίσχυσης της εφαρμογής του σχετικού κανονιστικού πλαισίου. Σημειώνεται ότι το παρόν δεν αποτελεί τελικό ή εγκεκριμένο κανονιστικό ή νομικό κείμενο. Οι Πρότυποι Οδηγοί των Γ.Σ.Υ.Υ. και των Ε.Ε.Π. αποσκοπούν στην υποστήριξη των παρόχων υπηρεσιών ύδατος, παρέχοντας σαφείς και εναρμονισμένες οδηγίες σχετικά με τη συμπλήρωση των απαιτούμενων στοιχείων, την απαραίτητη τεκμηρίωσή τους και τη διαδικασία υποβολής τους στη Ρ.Α.Α.Ε.Υ., σύμφωνα με το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο. Με στόχο την ενίσχυση της διαφάνειας και της συμμετοχής των ενδιαφερόμενων φορέων, η Ρ.Α.Α.Ε.Υ. θέτει τα προσχέδια των ανωτέρω Οδηγών σε δημόσια διαβούλευση, η οποία θα διεξαχθεί μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Αρχής. Οι ενδιαφερόμενοι φορείς καλούνται να συμμετάσχουν στη διαβούλευση υποβάλλοντας τις απόψεις και προτάσεις τους επί του προσχεδίου του Οδηγού στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], έως και την Παρασκευή 22 Αυγούστου 2025 και ώρα 17:00. Η Ρ.Α.Α.Ε.Υ., τηρώντας τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 5 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, ΦΕΚ Α΄ 45), θα δημοσιοποιήσει κατάλογο των συμμετεχόντων στη διαβούλευση, καθώς και το περιεχόμενο των υποβληθέντων σχολίων, εκτός εάν υπάρχει ρητό αίτημα για μη δημοσιοποίησή τους από τον συμμετέχοντα. Συνημμένα αρχεία: Πρότυποι Οδηγοί Πίνακας Συσχέτισης της ΕΕΠ με ΣΔΛΑΠ
  5. Κάνω, εκ των υστέρων, τη διόρθωση γιατί έτσι όπως ήταν δεν έβγαινε νόημα...
  6. Χθες
  7. Λογικές οι σκέψεις σου @Pavlos33 απλά αν κάθε φορά ελέγχω το προς υλοποίηση έργο διάστρωσης με το 1/3, στο τέλος μπορεί να υπερβώ και τα όρια του υποχρεωτικού ακάλυπτου. Θεωρώ πως ο νομοθέτης θέλει συνολικά να αποκλείσει την μαζική διάστρωση του ακάλυπτου και στην έννοια του 1/3 εννοεί το σύνολο τους. Κατά την λογική της κάλυψης, της δόμησης κλπ όπου ελέγχονται όλα για ένα νέο έργο και όχι μεμονωμένα..
  8. Καλησπέρα. Αρχικά να προσέξεις την νομιμότητα. Οι δυο δηλώσεις Ν. 1337/83 δεν σημαίνουν οριστική εξαίρεση από κατεδάφιση, αλλά αναστολή κυρώσεων μέχρι το αυθαίρετο να κριθεί οριστικά (η πρόβλεψη ήταν για την Γ' φάση και την νομιμοποίηση μεταγενέστερα που σίγουρα θα έχεις δει σε πολλές περιπτώσεις με απόφαση Νομάρχη). Άρα, σε πρώτη φάση να κάνεις υπαγωγή (σίγουρα θα έχεις διαφορές σε σχέση με την τότε δήλωση) στο Ν. 4495/17 ώστε το υφιστάμενο διαμέρισμα να εξαιρεθεί οριστικά από την κατεδάφιση και να είναι νομίμως υφιστάμενο. Η αναφορά που γίνεται στο άρθρο 23 του ΝΟΚ για εξαίρεση στο Ν. 1337/83 δεν είναι ξεκάθαρη αν παραπέμπει στην αναστολή κυρώσεων ή στην απαίτηση για την μετέπειτα οριστική εξαίρεση δυνάμει των διατάξεων του τότε νόμου. λστ) Για την περίπτωση λστ όπως αυτή προστέθηκε με την παρ. 2 του αρθ. 3 της παρούσας για τον διαχωρισμό οριζόντιων ιδιοκτησιών, κατατίθενται επιπρόσθετα των γενικών δικαιολογητικών του αρ. 2 της παρούσας: αα) Αντίγραφο τοπογραφικού διαγράμματος. ββ) Τεχνική έκθεση μηχανικού, στην οποία αναγράφονται οι εργασίες που θα εκτελεστούν για το διαχωρισμό της οριζόντιας ιδιοκτησίας και υπεύθυνη δήλωση αυτού ότι δεν θίγονται τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτιρίου. γγ) Σχέδιο κάτοψης σε κλίμακα 1:100 ή 1:50. δδ) Συμβολαιογραφική δήλωση του ν. 1221/1981 και μεταγραφή της, για την εξασφάλιση των υποχρεωτικών θέσεων στάθμευσης, εφόσον απαιτείται. Σε περίπτωση που από το διαχωρισμό της ιδιοκτησίας τροποποιούνται μελέτες του κτιρίου (π.χ. παθητική/ενεργητική πυροπροστασία ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις, κ.λπ.), κατατίθενται παράλληλα οι κατά περίπτωση τροποποιημένες μελέτες.
  9. Κοίταξε να δεις τώρα πως δουλεύει το εν λόγω άρθρο. Από τη μια στο αφήνει "αφηρημένο", από την άλλη όμως στο εισαγωγικό του άρθρου αναφέρει "Δεν απαιτείται οικοδομική άδεια ούτε έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας για τις εξής εργασίες, με την επιφύλαξη των ειδικών διατάξεων που αφορούν την περιοχή ή το κτίριο : Διαβάζοντας αυτολεξεί την παρ. ιστ καταλαβαίνουμε ότι δεν υπάρχει κάπου η επιβολή ελέγχου περί ποσοστού 2/3 επιφάνειας υποχρεωτικού ακαλύπτου που δεν πρέπει να επιστρωθεί (αρ. 17 ΝΟΚ). Βεβαίως το "1/3" μάλλον δεν μπήκε τυχαία, αλλά κάποιος φευγαλέα διάβασε το άρθρο 17 που μιλάει για τον υποχρεωτικό ακάλυπτο του οποίου τα 2/3 της επιφάνειάς του πρέπει να παραμείνει άνευ επίστρωσης και το συνδύασε έτσι (1/3 μέγιστη επίστρωση στον ακάλυπτο έχοντας κάνει μίγμα στο μυαλό τον υποχρεωτικό ακάλυπτο με τον ακάλυπτο). Συμπέρασμα σε όλα αυτά. Κάνε αυτό που σκέφτηκες ...
  10. Καλησπέρα, σε περιπτώσεις που υπάρχει αναθεώρηση για αλλαγή στα αρχιτεκτονικά (κατόψεις, όψεις κλπ), προτείνετε να αναρτώνται και τα αντίστοιχα σχέδια της αρχικής άδειας;
  11. Στην περίπτωση "ιστ) διάστρωση δαπέδου ακάλυπτου χώρου, με την προϋπόθεση ότι αυτή δεν υπερβαίνει το 1/3 του ακάλυπτου χώρου" Στον υπολογισμό για το 1/3 συμπεριλαμβάνεται και το εμβαδόν όλων των λοιπών διαστρώσεων που ειναι ήδη υλοποιημένα στον ακάλυπτο χώρο ή εξετάζουμε μόνο το εμβαδόν του προς υλοποίηση έργου;;
  12. Δεν ξέρω. Πώς μπορώ να καταλάβω το είδος; Πώς μπορώ να μετρήσω το πάχος σε κλειστή σωλήνα; Υπάρχει τρόπος;
  13. @Pavlos33 καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! το συγκεκριμένο κτήριο είναι στο Αιγάλεω και τα διπλανά κτήρια είναι πολυκατοικίες! Η οριζόντια που με ενδιαφέρει είναι γραφείο και ως εκ τούτου μάλλον δεν θα χρειαστεί καν να επέμβου στις όψεις!
  14. Καλησπέρα. Ναι, ηλεκτρονικά. ΥΓ. Βέβαια αυτό ΔΕΝ είναι δουλειά Μηχανικού!
  15. οπότε αν βαλω μόνο τον ψιλό κύριο με την ιδιότητα στο αντίστοιχο πεδίο "Ψιλή κυριότητα" είμαι οκ? Έτσι και αλλιώς παρατήρησα ότι αν βάλω και τους δυο πρέπει να έχουν συνολικά ποσοστά 100% οπότε δεν γίνεται! όσο για την συναίνεση δυστυχώς την ζητάει επίμονα η ΥΔΟΜ οπότε δε βαριέσαι!
  16. Δεν απαιτείται να γράψεις κάτι άλλο πέραν όσων έγραφες στο προηγούμενο απόσπασμα ΗΤΚ. Αν όμως έχουν επέλθει αλλαγές (πχ. έγινε συμβόλαιο αγοράς) τότε θα αναγράψεις τον νέο κύριο του ακινήτου.
  17. ο σκοπός είναι αγοροπωλησία ακινήτου και λόγω λήξης του διμήνου
  18. Ο έχων την ψιλή κυριότητα έχει και το έννομο δικαίωμα να εκδώσει Ο.Α. Δεν χρειάζεται να συναινέσει ο επικαρπωτής.
  19. Καλησπέρα όταν εχουμε ψιλο κυριο και επικαρπωτή στα στοιχεία κυρίου του έργου στο eadeies αναγράφω ως αιτών τον ψιλό κυριο με την ιδιότητα "Ψιλή κυριότητα" και ποσοστό 100% η πρέπει να αναγράψω και τα στοιχεία του επικαρπωτή? Η άδεια θα ειναι στο όνομα του ψιλού κυρίου με συναίνεση του επικαρπωτή
  20. @sdakos Kαλησπέρα. Αναφέρεσαι σε κτίριο με χρήση γραφείων καταστημάτων, κάτι που μας παραπέμπει σε περιοχή με επαγγελματικές χρήσεις (πχ. κέντρο κλπ). Η χρήση κατοικίας επιτρέπεται στο εξεταζόμενο οικοδομικό τετράγωνο;
  21. @marianna xen Καλησπέρα. Εξαρτάται τι σκοπό έχει η τροποποιητική. Την κάνεις λόγω λήξης του διμήνου προς επανέκδοσης ΠΠΗΤΚ ή έχεις περίπτωση διαφορετικών Ο.Ι (ή τροποποίησης σύστασης) κατά την οποία αρχειοθετήθηκε η αρχική ΗΤΚ;
  22. (Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Καλησπέρα σας, Για την επανέκδοση της ηλ. ταυτότητας σε κτίριο με περαιωμένη δήλωση, εκτός από την τροποποιητική που θα κάνω για την επανέκδοση, χρειάζεται να σημειώσω κάποιο λεκτικό ή κατι άλλο?
  23. Καλησπέρα σε όλους, Θα ήθελα να ρωτήσω εάν εξακολουθεί να ισχύει η υποχρέωση των εργοδοτών να προσκομίζουν προς έλεγχο χειρόγραφες Υπεύθυνες Δηλώσεις εργατών (άρθρο 8 Ν. 1599/1986) ως αποδεικτικό στοιχείο εργασιακής σχέσης, σύμφωνα με την εγκύκλιο ΙΚΑ 141/3/22.10.2012 (Α41). Με την πλήρη μετάβαση σε ηλεκτρονικά συστήματα (e-ΕΦΚΑ, Taxisnet), απαιτούνται ακόμα αυτές οι χειρόγραφες δηλώσεις ή έχουν αντικατασταθεί/καταργηθεί από ψηφιακά έντυπα; Υπάρχει κάποια νεότερη νομοθετική ή διοικητική παρέμβαση που να τροποποιεί ή καταργεί την εγκύκλιο Α41 του 2012; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις πληροφορίες! Ι.Κ.Α. αριθ. πρωτ.: Α41/ ΟΕ/3/22.10.2012 Επιπρόσθετες διευκρινίσεις αναφορικά με την εφαρμογή Σ.Σ.Ε. εργατοτεχνιτών οικοδόμων – διενέργεια κατά προτεραιότητα επιτόπιων ελέγχων
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.