Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
Με το ν. 5037/2023 (ΦΕΚ Α’ 78/ 28.3.2023) ανατέθηκαν, μεταξύ άλλων, στη Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (Ρ.Α.Α.Ε.Υ.) η διαδικασία αξιολόγησης και ο εποπτικός έλεγχος των Παρόχων Υπηρεσιών Ύδατος και ορίστηκαν με σαφή τρόπο οι αρμοδιότητες της Αρχής ως προς την οργάνωση, τις παρεχόμενες υπηρεσίες ύδατος, το κόστος και την τιμολόγησή τους. Επιπλέον, σχετικές υποχρεώσεις υποβολής στοιχείων προβλέπονται στην Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΓρΓΓΦΠΥ/103755/2994/2024 (ΦΕΚ Β’ 5438/27-09-2024) για τον καθορισμό γενικών κανόνων κοστολόγησης – τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος, στην Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΔΣΔΥΥ/53924/460 (ΦΕΚ Β’ 3309/18.05.2023) για τα κριτήρια αξιολόγησης της διαχειριστικής ικανότητας των Παρόχων Υπηρεσιών Ύδατος, και στην Υ.Α. Δ1(δ)/ΓΠ οικ. 27829/2023 (ΦΕΚ 3525/Β’ 25.5.2023) για την ποιότητα νερού ανθρώπινης κατανάλωσης σε συμμόρφωση προς τις διατάξεις της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/2184. Βάσει του ως άνω πλαισίου, και κατ’ εφαρμογή του άρθρου 35 του ν. 5037/2023 η Ρ.Α.Α.Ε.Υ. εκπονεί (2) δύο προσχέδια Πρότυπων Οδηγών για την υποβολή των Γενικών Σχεδίων Υπηρεσιών Ύδατος (Γ.Σ.Υ.Υ.) και των Ετήσιων Εκθέσεων Προγραμματισμού (Ε.Ε.Π.), στο πλαίσιο ενίσχυσης της εφαρμογής του σχετικού κανονιστικού πλαισίου. Σημειώνεται ότι το παρόν δεν αποτελεί τελικό ή εγκεκριμένο κανονιστικό ή νομικό κείμενο. Οι Πρότυποι Οδηγοί των Γ.Σ.Υ.Υ. και των Ε.Ε.Π. αποσκοπούν στην υποστήριξη των παρόχων υπηρεσιών ύδατος, παρέχοντας σαφείς και εναρμονισμένες οδηγίες σχετικά με τη συμπλήρωση των απαιτούμενων στοιχείων, την απαραίτητη τεκμηρίωσή τους και τη διαδικασία υποβολής τους στη Ρ.Α.Α.Ε.Υ., σύμφωνα με το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο. Με στόχο την ενίσχυση της διαφάνειας και της συμμετοχής των ενδιαφερόμενων φορέων, η Ρ.Α.Α.Ε.Υ. θέτει τα προσχέδια των ανωτέρω Οδηγών σε δημόσια διαβούλευση, η οποία θα διεξαχθεί μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Αρχής. Οι ενδιαφερόμενοι φορείς καλούνται να συμμετάσχουν στη διαβούλευση υποβάλλοντας τις απόψεις και προτάσεις τους επί του προσχεδίου του Οδηγού στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], έως και την Παρασκευή 22 Αυγούστου 2025 και ώρα 17:00. Η Ρ.Α.Α.Ε.Υ., τηρώντας τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 5 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, ΦΕΚ Α΄ 45), θα δημοσιοποιήσει κατάλογο των συμμετεχόντων στη διαβούλευση, καθώς και το περιεχόμενο των υποβληθέντων σχολίων, εκτός εάν υπάρχει ρητό αίτημα για μη δημοσιοποίησή τους από τον συμμετέχοντα. Συνημμένα αρχεία: Πρότυποι Οδηγοί Πίνακας Συσχέτισης της ΕΕΠ με ΣΔΛΑΠ View full είδηση
-
Με το ν. 5037/2023 (ΦΕΚ Α’ 78/ 28.3.2023) ανατέθηκαν, μεταξύ άλλων, στη Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (Ρ.Α.Α.Ε.Υ.) η διαδικασία αξιολόγησης και ο εποπτικός έλεγχος των Παρόχων Υπηρεσιών Ύδατος και ορίστηκαν με σαφή τρόπο οι αρμοδιότητες της Αρχής ως προς την οργάνωση, τις παρεχόμενες υπηρεσίες ύδατος, το κόστος και την τιμολόγησή τους. Επιπλέον, σχετικές υποχρεώσεις υποβολής στοιχείων προβλέπονται στην Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΓρΓΓΦΠΥ/103755/2994/2024 (ΦΕΚ Β’ 5438/27-09-2024) για τον καθορισμό γενικών κανόνων κοστολόγησης – τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος, στην Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΔΣΔΥΥ/53924/460 (ΦΕΚ Β’ 3309/18.05.2023) για τα κριτήρια αξιολόγησης της διαχειριστικής ικανότητας των Παρόχων Υπηρεσιών Ύδατος, και στην Υ.Α. Δ1(δ)/ΓΠ οικ. 27829/2023 (ΦΕΚ 3525/Β’ 25.5.2023) για την ποιότητα νερού ανθρώπινης κατανάλωσης σε συμμόρφωση προς τις διατάξεις της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/2184. Βάσει του ως άνω πλαισίου, και κατ’ εφαρμογή του άρθρου 35 του ν. 5037/2023 η Ρ.Α.Α.Ε.Υ. εκπονεί (2) δύο προσχέδια Πρότυπων Οδηγών για την υποβολή των Γενικών Σχεδίων Υπηρεσιών Ύδατος (Γ.Σ.Υ.Υ.) και των Ετήσιων Εκθέσεων Προγραμματισμού (Ε.Ε.Π.), στο πλαίσιο ενίσχυσης της εφαρμογής του σχετικού κανονιστικού πλαισίου. Σημειώνεται ότι το παρόν δεν αποτελεί τελικό ή εγκεκριμένο κανονιστικό ή νομικό κείμενο. Οι Πρότυποι Οδηγοί των Γ.Σ.Υ.Υ. και των Ε.Ε.Π. αποσκοπούν στην υποστήριξη των παρόχων υπηρεσιών ύδατος, παρέχοντας σαφείς και εναρμονισμένες οδηγίες σχετικά με τη συμπλήρωση των απαιτούμενων στοιχείων, την απαραίτητη τεκμηρίωσή τους και τη διαδικασία υποβολής τους στη Ρ.Α.Α.Ε.Υ., σύμφωνα με το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο. Με στόχο την ενίσχυση της διαφάνειας και της συμμετοχής των ενδιαφερόμενων φορέων, η Ρ.Α.Α.Ε.Υ. θέτει τα προσχέδια των ανωτέρω Οδηγών σε δημόσια διαβούλευση, η οποία θα διεξαχθεί μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Αρχής. Οι ενδιαφερόμενοι φορείς καλούνται να συμμετάσχουν στη διαβούλευση υποβάλλοντας τις απόψεις και προτάσεις τους επί του προσχεδίου του Οδηγού στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], έως και την Παρασκευή 22 Αυγούστου 2025 και ώρα 17:00. Η Ρ.Α.Α.Ε.Υ., τηρώντας τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 5 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, ΦΕΚ Α΄ 45), θα δημοσιοποιήσει κατάλογο των συμμετεχόντων στη διαβούλευση, καθώς και το περιεχόμενο των υποβληθέντων σχολίων, εκτός εάν υπάρχει ρητό αίτημα για μη δημοσιοποίησή τους από τον συμμετέχοντα. Συνημμένα αρχεία: Πρότυποι Οδηγοί Πίνακας Συσχέτισης της ΕΕΠ με ΣΔΛΑΠ
-
Κάνω, εκ των υστέρων, τη διόρθωση γιατί έτσι όπως ήταν δεν έβγαινε νόημα...
- Χθες
-
Λογικές οι σκέψεις σου @Pavlos33 απλά αν κάθε φορά ελέγχω το προς υλοποίηση έργο διάστρωσης με το 1/3, στο τέλος μπορεί να υπερβώ και τα όρια του υποχρεωτικού ακάλυπτου. Θεωρώ πως ο νομοθέτης θέλει συνολικά να αποκλείσει την μαζική διάστρωση του ακάλυπτου και στην έννοια του 1/3 εννοεί το σύνολο τους. Κατά την λογική της κάλυψης, της δόμησης κλπ όπου ελέγχονται όλα για ένα νέο έργο και όχι μεμονωμένα..
-
Ναι η άδεια έχει κλείσει, απλώς ρωτάω εάν υπάρχει λόγος να αναρτώνται όλα τα σχέδια, από τη στιγμή που η υφιστάμενη κατάσταση αποτυπώνεται στην αναθεώρηση.
-
Καλησπέρα. Αρχικά να προσέξεις την νομιμότητα. Οι δυο δηλώσεις Ν. 1337/83 δεν σημαίνουν οριστική εξαίρεση από κατεδάφιση, αλλά αναστολή κυρώσεων μέχρι το αυθαίρετο να κριθεί οριστικά (η πρόβλεψη ήταν για την Γ' φάση και την νομιμοποίηση μεταγενέστερα που σίγουρα θα έχεις δει σε πολλές περιπτώσεις με απόφαση Νομάρχη). Άρα, σε πρώτη φάση να κάνεις υπαγωγή (σίγουρα θα έχεις διαφορές σε σχέση με την τότε δήλωση) στο Ν. 4495/17 ώστε το υφιστάμενο διαμέρισμα να εξαιρεθεί οριστικά από την κατεδάφιση και να είναι νομίμως υφιστάμενο. Η αναφορά που γίνεται στο άρθρο 23 του ΝΟΚ για εξαίρεση στο Ν. 1337/83 δεν είναι ξεκάθαρη αν παραπέμπει στην αναστολή κυρώσεων ή στην απαίτηση για την μετέπειτα οριστική εξαίρεση δυνάμει των διατάξεων του τότε νόμου. λστ) Για την περίπτωση λστ όπως αυτή προστέθηκε με την παρ. 2 του αρθ. 3 της παρούσας για τον διαχωρισμό οριζόντιων ιδιοκτησιών, κατατίθενται επιπρόσθετα των γενικών δικαιολογητικών του αρ. 2 της παρούσας: αα) Αντίγραφο τοπογραφικού διαγράμματος. ββ) Τεχνική έκθεση μηχανικού, στην οποία αναγράφονται οι εργασίες που θα εκτελεστούν για το διαχωρισμό της οριζόντιας ιδιοκτησίας και υπεύθυνη δήλωση αυτού ότι δεν θίγονται τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτιρίου. γγ) Σχέδιο κάτοψης σε κλίμακα 1:100 ή 1:50. δδ) Συμβολαιογραφική δήλωση του ν. 1221/1981 και μεταγραφή της, για την εξασφάλιση των υποχρεωτικών θέσεων στάθμευσης, εφόσον απαιτείται. Σε περίπτωση που από το διαχωρισμό της ιδιοκτησίας τροποποιούνται μελέτες του κτιρίου (π.χ. παθητική/ενεργητική πυροπροστασία ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις, κ.λπ.), κατατίθενται παράλληλα οι κατά περίπτωση τροποποιημένες μελέτες.
-
Κοίταξε να δεις τώρα πως δουλεύει το εν λόγω άρθρο. Από τη μια στο αφήνει "αφηρημένο", από την άλλη όμως στο εισαγωγικό του άρθρου αναφέρει "Δεν απαιτείται οικοδομική άδεια ούτε έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας για τις εξής εργασίες, με την επιφύλαξη των ειδικών διατάξεων που αφορούν την περιοχή ή το κτίριο : Διαβάζοντας αυτολεξεί την παρ. ιστ καταλαβαίνουμε ότι δεν υπάρχει κάπου η επιβολή ελέγχου περί ποσοστού 2/3 επιφάνειας υποχρεωτικού ακαλύπτου που δεν πρέπει να επιστρωθεί (αρ. 17 ΝΟΚ). Βεβαίως το "1/3" μάλλον δεν μπήκε τυχαία, αλλά κάποιος φευγαλέα διάβασε το άρθρο 17 που μιλάει για τον υποχρεωτικό ακάλυπτο του οποίου τα 2/3 της επιφάνειάς του πρέπει να παραμείνει άνευ επίστρωσης και το συνδύασε έτσι (1/3 μέγιστη επίστρωση στον ακάλυπτο έχοντας κάνει μίγμα στο μυαλό τον υποχρεωτικό ακάλυπτο με τον ακάλυπτο). Συμπέρασμα σε όλα αυτά. Κάνε αυτό που σκέφτηκες ...
-
Καλησπέρα, σε περιπτώσεις που υπάρχει αναθεώρηση για αλλαγή στα αρχιτεκτονικά (κατόψεις, όψεις κλπ), προτείνετε να αναρτώνται και τα αντίστοιχα σχέδια της αρχικής άδειας;
-
Στην περίπτωση "ιστ) διάστρωση δαπέδου ακάλυπτου χώρου, με την προϋπόθεση ότι αυτή δεν υπερβαίνει το 1/3 του ακάλυπτου χώρου" Στον υπολογισμό για το 1/3 συμπεριλαμβάνεται και το εμβαδόν όλων των λοιπών διαστρώσεων που ειναι ήδη υλοποιημένα στον ακάλυπτο χώρο ή εξετάζουμε μόνο το εμβαδόν του προς υλοποίηση έργου;;
-
Δεν ξέρω. Πώς μπορώ να καταλάβω το είδος; Πώς μπορώ να μετρήσω το πάχος σε κλειστή σωλήνα; Υπάρχει τρόπος;
-
kierion started following ΕΚΔΟΣΗ ΑΜΟΕ
-
Καλησπέρα. Ναι, ηλεκτρονικά. ΥΓ. Βέβαια αυτό ΔΕΝ είναι δουλειά Μηχανικού!
-
Επανέκδοση πιστοποιητικού πληρότητας
Pavlos33 replied to Civil Gangster's θέμα in Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου
@marianna xen Καλησπέρα. Εξαρτάται τι σκοπό έχει η τροποποιητική. Την κάνεις λόγω λήξης του διμήνου προς επανέκδοσης ΠΠΗΤΚ ή έχεις περίπτωση διαφορετικών Ο.Ι (ή τροποποίησης σύστασης) κατά την οποία αρχειοθετήθηκε η αρχική ΗΤΚ; -
Επανέκδοση πιστοποιητικού πληρότητας
marianna xen replied to Civil Gangster's θέμα in Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου
(Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Καλησπέρα σας, Για την επανέκδοση της ηλ. ταυτότητας σε κτίριο με περαιωμένη δήλωση, εκτός από την τροποποιητική που θα κάνω για την επανέκδοση, χρειάζεται να σημειώσω κάποιο λεκτικό ή κατι άλλο? -
Καλησπέρα σε όλους, Θα ήθελα να ρωτήσω εάν εξακολουθεί να ισχύει η υποχρέωση των εργοδοτών να προσκομίζουν προς έλεγχο χειρόγραφες Υπεύθυνες Δηλώσεις εργατών (άρθρο 8 Ν. 1599/1986) ως αποδεικτικό στοιχείο εργασιακής σχέσης, σύμφωνα με την εγκύκλιο ΙΚΑ 141/3/22.10.2012 (Α41). Με την πλήρη μετάβαση σε ηλεκτρονικά συστήματα (e-ΕΦΚΑ, Taxisnet), απαιτούνται ακόμα αυτές οι χειρόγραφες δηλώσεις ή έχουν αντικατασταθεί/καταργηθεί από ψηφιακά έντυπα; Υπάρχει κάποια νεότερη νομοθετική ή διοικητική παρέμβαση που να τροποποιεί ή καταργεί την εγκύκλιο Α41 του 2012; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις πληροφορίες! Ι.Κ.Α. αριθ. πρωτ.: Α41/ ΟΕ/3/22.10.2012 Επιπρόσθετες διευκρινίσεις αναφορικά με την εφαρμογή Σ.Σ.Ε. εργατοτεχνιτών οικοδόμων – διενέργεια κατά προτεραιότητα επιτόπιων ελέγχων
-
3μηνη υποστήριξη με την αγορά. Μετά το τρίμηνο απαιτούν αγορά πακέτου υποστήριξης. Αναβαθμίσεις θα πάρεις μαζεμένες μέχρι τον Σεπτέμβρη το πολύ. Μετά αραιά και πού. Οι αναβαθμίσεις στηρίζονται στον χρόνο χρηστών που τους δίνουν feedback. Μέχρι πρότινος, στο module των ξύλινων δεν είχαν έλεγχο ΟΚΛ, ούτε και κλασεις λειτουργίας. Πρακτικά δηλαδή, τα "πώς κάνω ΟΚΛ;", μετατρέπονται σε "δεν το κάνει, αλλά θα το ενσωματώσουμε σε μελλοντική αναβάθμιση" και εν συνεχεία σε "πληρώστε για αυτά που δεν είχαμε και βάλαμε τώρα". Μιλάμε για πολύ βασικούς από τον Κανονισμό ελέγχους εν προκειμένω, όχι επικουρικούς. Με το έτσι θέλω (μια κυρία στο support), χρησιμοποίησε ένα μοντέλο μου (χωρίς τη εγγραφη ή προφορική συναίνεσή μου, στα πλαίσια αγορασμένου επί πληρωμή πακέτου υποστήριξης / το είχα αποστείλει για να το δουν, οι ίδιοι το ζήτησαν), ενσωματώνοντας το στο video "what's new" του scada pro 2025 (ή του 2024, δεν θυμάμαι). Συστήνω να είσαι αρκετά έως και πολύ προσεκτικός στην τελική σου επιλογή.
-
θεωρώ απίθανο να μπορέσεις να βρεις άκρη. Υπήρχε νομοθετικό πλαίσιο της εποχής για σύστημα ανέγερσης κατοικιών (προς οικιστική αποκατάσταση προσφύγων) με την διαδικασία της αυτοστέγασης. Για το πρόγραμμα της στέγασης ήταν αρμόδιο το τότε Υπ. Κοινωνικής Πρόνοιας. Αυτό που είναι και εύκολο και απλό, να θεωρήσεις είτε νομίμως υφιστάμενο ως προ 55 ή για πιο σίγουρα (επειδή ένα κτίσμα προ 55 για να είναι λειτουργικό θα έχει σίγουρα μεταγενέστερες παρεμβάσεις) να το υπάγεις ως προ 75 (κατηγορία 1) και να ξεμπερδεύεις. Με τον τρόπο αυτό δεν θα ψάχνεις σχέδια (αν ποτέ βρεθούν το πιθανότερο είναι να αφορούν σχέδια κτιριακού τύπου που ενέκριναν Νομομηχανικοί της εποχής από το τότε Υπουργείο). Παρεμπιπτόντως, θα πρέπει να έχει ο ιδιοκτήτης και κάποιο τίτλο (στο ιστορικό του λογικά θα αναφέρει και κάποιο παραχωρητήριο).