Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. stayros

    stayros

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.634


  2. terry

    terry

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      12.994


  3. Elounda

    Elounda

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      944


  4. Earl

    Earl

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.098


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/07/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    546 downloads

    Λεπτομέρειες για την κατασκευή υποσταθμού ΔΕΗ, το σχέδιο είναι απο το 1993
    1 point
  2. Δεν ανάφερα ποτέ ότι τα σχέδια της οριζοντίου είχαν διαφορά, ουτε καν που εχω δει τα σχέδια της οριζοντίου ακόμα. Είδα ότι η κατασκευή διαφέρει από την οικ άδεια οπότε συμπέρανα ότι μια "διαφορετική διαμερισμάτωση" την έχω.
    1 point
  3. Όχι, δεν είναι σωστό. Ακόμη και σε ιδιοκτησίες που δε διαθέτουν εγκατάσταση κεντρικής θέρμανσης (έστω εξαρτημένη από κοινόχρηστο λέβητα/καυστήρα), η νέα εγκατάσταση απαιτεί ΕΕΔΜΚ (29λ Ν. 4495/2017) στα δικαιολογητικά της οποίας -μεταξύ άλλων - απαιτείται "πλήρης μελέτη εγκατάστασης αυτόνομου (αφού αυτόνομο θα είναι) συστήματος θέρμανσης" (μελέτη απωλειών, μονοσωληνίου, κ.ο.κ.). Πριν από το Ν. 4495/2017 και τη σχετική ΥΑ για την ΕΕΔΜΚ που ακολούθησε, πολλές ΥΔΟΜ απαιτούσαν είτε έκδοση νέας ΟΑ είτε αναθεώρηση της υφισταμένης λόγω μεταβολής των Η/Μ μελετών και σχεδίων θέρμανσης και ύδρευσης. Τώρα, σε ό,τι αφορά στην τοποθέτηση της ΑΘ είτε στον εξώστη είτε στο δώμα, στην παράγραφο 2 του άρθρο 127 Ν. 4495/2017 -προσθήκη 7.- αναφέρεται (η περιπτωσή σας είναι ξεκάθαρα "αυτόνομο σύστημα θέρμανσης) : "...ο ιδιοκτήτης ...δικαιούται, με δική του δαπάνη, ευθύνη και επιμέλεια και κατά τρόπο που να μη θίγει τη θέρμανση των ιδιοκτησιών των λοιπών συνιδιοκτητών, ...να εγκαταστήσει σε αυτήν αυτόνομο σύστημα θέρμανσης κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 5. Ο απαιτούμενος εξοπλισμός εγκαθίσταται σύμφωνα με τις προδιαγραφές ασφαλούς λειτουργίας των εγκαταστάσεων, όπως ορίζονται από τις κείμενες διατάξεις κατά περίπτωση, και τοποθετείται εντός της αυτονομούμενης οριζόντιας ιδιοκτησίας ή σε χώρο που ανήκει στην κυριότητα ή στην αποκλειστική χρήση του ιδιοκτήτη. Οι σωληνώσεις της παροχής μπορεί να διέρχονται από την πρόσοψη του κτιρίου ή άλλους κοινόχρηστους χώρους σύμφωνα με τους όρους των κείμενων πολεοδομικών διατάξεων." Όπως βλέπετε, η ΑΘ μπορεί να τοποθετηθεί σε εξώστη του διαμερίσματος, καθώς αυτός αποτελεί χώρο αποκλειστικής χρήσης του ιδιοκτήτη (ακόμη και στη θέση στάθμευσης ή την αποθήκη). Το ίδιο όμως δεν μπορεί να γίνει και σε στέγη ή δώμα, παρ' ότι προβλέπεται αποκλειστική χρήση της συγκεκριμένης ιδιοκτησίας από τη σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας και τον κανονισμό της πολυκατοικίας γιατί -πολύ απλά- τα Η/Μ συστήματα των οποίων η τοποθέτηση επιτρέπεται στις στέγες σύμφωνα με το άρθρου 19 του ΝΟΚ (4067/2012) είναι: "Καπνοδόχοι, αγωγοί αερισµού, εγκαταστάσεις ηλιακών συστηµάτων µε τοποθέτηση του δοχείου σε άµεση επαφή µε την άνω στάθµη του δώµατος και τοποθέτηση του συλλέκτη πάνω από αυτό, πύργοι ψύξης - η ΑΘ δεν είναι πύργος ψύξης- και δοχεία διαστολής", "... σύστηµα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιµες πηγές ενέργειας"" σε απόληξη κλιμακοστασίου (δώμα), ."...φωτοβολταϊκά πανέλα και...η τοποθέτηση αλεξικέραυνου." Σε ό,τι αφορά τη συναίνεση για κοινόχρηστα/κοινόκτητα, ακόμη και αν αυτή υπάρχει, αφορά μόνο τη διέλευση των σωληνώσεων και όχι την τοποθέτηση μέρους του εξοπλισμού (ΑΘ, λέβητες παντός είδους, δοχεία διαστολής,, εναλλάκτες, κυκλοφορητές, κ.λ.π.). Εφ' όσον το νέο σύστημα είναι "αυτόνομο" (δηλαδή ατομικό) αφ' ενός απαιτείται η εξασφάλιση της σχετικής ΕΕΔΜΚ, αφ' ετέρου πρέπει να ακολυθηθούν οι σχετικές πολεοδομικές διατάξεις που σας παρέθεσα πιο πάνω. Δύσκολα τα πράγματα, αγαπητέ μου...
    1 point
  4. Εγώ όλες τις ΑΠΥ φέτος τις εκοψα. Αφού τώρα στο τέλος με εξοφλησαν όλοι. Κ ενημερωτικά, δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα σε καμία αιτηση.
    1 point
  5. Είναι εδώ ένας γύφτος που ζητιανεύει και φωνάζει συνέχεια "ΛΥΠΗΣΟΥ ΜΕ ΤΕΕ ΜΟΥ". Κουράγιο ρε φιλαράκι, και συ μηχανικός ε; 😂😂😂
    1 point
  6. Καλημέρα, Στην Αγγλία ίδιες προοπτικές με τους Βρετανούς => Equality. Επίσης βαθμοί πτυχίων δεν μπαίνουν πια στα CV => Αποφυγή Discrimination Το μεταπτυχιακό "ανοίγει" ευκολότερα πόρτες μιας και δείχνει ότι ξέρεις τη χώρα και έχεις ζήσει εδώ, όπως και σου δίνει γρηγορότερα πρόσβαση στο υψηλότερο σκαλί ανάληψης επαγγελματικής ευθύνης (επαγγελματικά δικαιώματα). "Καλά" μεταπτυχιακά δεν υπάρχουν - να κάνεις αυτό που σου αρέσει. Εδώ μετράει ο ενθουσιασμός και οι στόχοι για εξέλιξη.
    1 point
  7. Το θέμα δεν είναι να μπει μόνο κάποιος η δεν θα μπει. Το θέμα είναι ότι αυθαίρετα γίνονται ακόμα γιατί θα βγει κάποιος νόμος πάλι (άσε να δεις τι θα γίνει με την κατηγορία 3 έκδοσης Ο. Α.) να το τακτοποίησει. Δεν φταίει μόνο όμως ο πολίτης η ο μηχανικός. Πρώτα να καταργήσουν ένα εκατομμύριο αντιφατικές εγκυκλίους έγγραφα κτλ. Και μετά να κάτσουν να δουν τα αυθαίρετα. Ο 4495 έχει ανοχή 2% διαστάσεων μόνο. Πως σας φαίνεται ένας άνθρωπος να υποστεί ότι υποστεί γιατί έκανε ένα σκαλοπάτι μεγαλύτερο αλλά δεν είναι στο 2% και άλλος με κτίριο 100 Χ 50 να κερδίζει 100 τμ εντός 2%..Σκέψου να πάει τώρα σε παρόμοιο κτίριο αλλά με τον 4178..... Για μένα έπρεπε να βάλουν 20 cm ότι και να ναι στα κτίρια προ 2000 όπου η κορδέλα βασίλευε (αλήθεια πόσο χάνει μια κορδέλα στο μέτρο , από την κατασκευή της και όχι αν είναι τεντωμένοη κτλ, έχει μετρήσει κάνεις??) και τα λατακια- σανίδες και στα υπόλοιπα μετά 2% με Μαξ εμβαδό
    1 point
  8. Όχι, θέλει τα τετραγωνικά του διαμερίσματος βάσει της οικοδομικής άδειας.
    1 point
  9. απλά...δεν γνωριζει για αυτό ισχυει αυτο που ειπες, "Μας βλέπω όλους στα δικαστήρια ..." [+1] Συμφωνω και με τον ελουντα [+1] "... οι νέοι συμβουλάτορες του ΥΠΕΝ να κρατήσουν μερικά από τον 4495 (δεν ηταν κακός στο σύνολο) να απλοποιήσουν κάποια πράγματα επιτέλους ακόμα περισσότερο,να αποφασίσουν τι πραγματικά είναι αυθαιρεσία πραγματική και να εστιάσουν στο πρόβλημα οτι είμαστε μηχανικοί και όχι δικηγόροι-μεταφραστές-ψυχολόγοι ."
    1 point
  10. Θα γίνει το ελα να δεις...... Μας βλέπω όλους στα δικαστήρια ... Απο την άλλη ποιός μου λέει οτι ο Χ ελεγκτής δόμησης γνωρίζει τη νομοθεσία περί αυθαιρέτων?....
    1 point
  11. Πόντιος Πιλάτος. Τωρα μαλιστα που δεν βγηκε ξανά έχει την συνείδηση ήσυχη. Κάποιος εκεί στο υπουργείο μας μισεί δεν εξηγείται αλλιώς κάθε καλοκαίρι να ρίχνουν βόμβες .Ελπίζουμε (ο απελπισμένος πάντα ελπίζει ) οι νέοι συμβουλάτορες του ΥΠΕΝ να κρατήσουν μερικά από τον 4495 (δεν ηταν κακός στο σύνολο) να απλοποιήσουν κάποια πράγματα επιτέλους ακόμα περισσότερο,να αποφασίσουν τι πραγματικά είναι αυθαιρεσία πραγματική και να εστιάσουν στο πρόβλημα οτι είμαστε μηχανικοί και όχι δικηγόροι-μεταφραστές-ψυχολόγοι
    1 point
  12. Και ο Σταθάκης, από τον Οκτώβριο του 2017, περίμενε 2 μέρες πριν τις εκλογές να βγάλει την ΥΑ... οκ.....
    1 point
  13. Δεν πρόκειται να βγει η διαπιστωτική πράξη του Υπουργού.
    1 point
  14. Ωραία, με στέλνουν πιο γρήγορα προς τη διαγραφή από τα μητρώα ελεγκτών γιατί μέχρι τώρα το σκεφτόμουν.
    1 point
  15. Για να δούμε θα υπάρξει η διαπιστωτική πράξη ή θα μείνει το πυροτέχνημα. Συμφωνώ με το συνάδελφο ΚΑΝΑ. Εμπλοκές από πολλά μέρη με απρόβλεπτες συνέπειες προς πάσα κατεύθυνση. Θεωρώ ότι τα πρώτα "θύματα" στην όλη διαδικασία θα είναι οι συνάδελφοι ελεγκτές που θα επιχειρήσουν να προβούν σε έλεγχο δήλωσης αυθαιρέτου, γνωρίζοντας τις παθογένειες των αυθαιρετονόμων και των δηλώσεων. Άρθρο 9 Έναρξη λειτουργίας Η έναρξη λειτουργίας πραγματοποιείται με διαπιστω- τική πράξη του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, η οποία πρέπει να εκδοθεί μέχρι έξι (6) μήνες μετά την δημοσίευση της παρούσας. Άρθρο 10 Μεταβατική διάταξη Μέχρι τη στελέχωση και λειτουργία των Τοπικών και Περιφερειακών Παρατηρητηρίων οι αρμοδιότητες της παρούσας ασκούνται από τις Υπηρεσίες Δόμησης (Υ.ΔΟΜ.).
    1 point
  16. Εύγε! Μάλλον θα γίνουμε μαλλιά κουβάρια όλοι μας ιδιοκτήτες-μηχανικοί- ελεγκτές δόμησης-διαμεσολαβητές -τοπικά παρατηρητήρια -ΥΔΟΜ-Εισαγγελείς-δικηγόροι και με τους ρυθμούς που ήδη αποδίδεται η δικαιοσύνη μάλλον θα πεθαίνουμε και θα εκκρεμούν οι υποθέσεις μας είτε ως μηχανικών είτε ως ελεγκτών είτε ως ιδιοκτητών είτε ως διαμεσολαβητών
    1 point
  17. Την καλησπέρα μου... και να υπενθυμίσω εδώ ότι, όπως αναφέρεται πρόσφατα και στην παρ.28 Εγκ.3/13 ..... "η έννοια της αλλαγής χρήσης καθιερώθηκε με το άρθρο 5 του Ν 1577/85" ... οπότε η τυχόν προ 1975 αλλαγή χρήσης από κ.χ σε κ.χ δεν θεωρείται αυθαίρετη...
    1 point
  18. Και για τα θερμομονωτικά, η μεταγενέστερη απόρριψη της γνώμης της ΔΟΚΚΑ από την επιτροπή Αντισεισμικού Κανονισμού του ΟΑΣΠ. 3_ΣΕΙΣΜΙΚΟΣ_ΑΡΜΟΣ.pdf
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.