Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      9.056


  2. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      11.963


  3. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.533


  4. Pyrasfaleia

    Pyrasfaleia

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      234


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/11/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα στο google earth Πήγαινε σε αυτό http://www.rae.gr/geo/?lang=EN το πρόγραμμα και προσπάθησε να εξοικειωθείς με πρώτη κίνηση να απενεργοποιήσεις-αποκλικάρεις τα layers Μετά επέλεξε τα 2 τελευταία εικονίδια της δεξιάς δεύτερης σειράς Για βοήθεια δες την εικόνα -έτσι θα έχεις και τις συντεταγμένες σε google earth και σε ΕΓΣΑ 87
    3 points
  2. Για να εκδοθεί πιστοποιητικό πυροπροστασίας θα πρέπει να εγκριθεί μελέτη πυροπροστασίας με την υπάρχουσα χρήση στην Πυροσβεστική Υπηρεσία.
    2 points
  3. Μην αγχώνεστε για κανέναν και για τίποτα.... Κι αυτοί θ' ακολουθήσουν την ίδια μαμακία με τους προηγούμενους.... Είναι κι αυτοί άβουλοι, αλλά κυρίως απροετοίμαστοι κι αδιάβαστοι.... Γι' αρχή, θα έχετε περιθώριο έως και το ερχόμενο Πάσχα.... Για όλα....
    2 points
  4. Μια χαρά όλα όσα αναφέρεις..... Η εμπειρία μου όμως μου επιβάλλει να σημειώσω ότι, από το 100% των εν δυνάμει αγοραστών ενός διαμερίσματος (ΟΙ) με αυτή τη "λεπτομέρεια" στον τίτλο ιδιοκτησίας του, το 50% δεν θα αποφάσιζε ν' το αγοράσει και θα στρέφονταν απλώς σε άλλο ιδίων προδιαγραφών και με απούσα αυτή τη "λεπτομέρεια" και το υπόλοιπο 50& (οι ποιο ψαγμένοι) θα χρησιμοποιούσαν αυτή τη "λεπτομέρεια" για να κατεβάσουν το τίμημα της αγοραπωλησίας κατά π.χ. 15%... Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο παρενέβειν και συνιστώ ..."προσοχή".
    2 points
  5. Έθεσα στο e-άδειες με email το ερώτημα Έχω εκδώσει Ε.Ε.Δ.Μ.Κ ηλεκτρονικά μέσω e-άδειες η οποία λήγει σε 20 ημέρες. Μπορώ να την αναθεωρήσω: 1. ως προς το χρόνο λήξης και 2. ως προς την προσθήκη και νέων εργασιών? ή αν το σύστημα σας δεν το επιτρέπει ακόμη μπορώ να εκδώσω νέα Ε.Ε.Δ.Μ.Κ με όλες τις εργασίες (παλιές και νέες) ? και πήρα τις παρακάτω προφορικές οδηγίες Βήμα 1ο : επιλέγουμε «εισαγωγή/αναζήτηση/κλπ» Βήμα 2ο : πατάμε το «+» στο δεξιό παράθυρο Βήμα 3ο : επιλέγουμε από το νέο δεξιό παράθυρο (.. σε συνέχεια ηλεκτρονικής) «αναθεώρηση Ε.Ε.Μ.Κ» Βήμα 4ο : α. κλικάρουμε ότι εργασίες θέλουμε να προσθέσουμε ή να τροποποιήσουμε και β. την «παράταση ισχύος της» Βήμα 5ο : εκδίδουμε την Ε.Ε.Δ.Μ.Κ Βήμα 6ο : εκτυπώνουμε ή κατεβάζουμε α. την αίτηση και β. το νέο στέλεχός της Βήμα 7ο : τα στέλνουμε στο [email protected] για να μας αλλάξουν οι ίδιοι την νέα ημερομηνία ισχύος της
    2 points
  6. Αφού έχεις Ο.Α του 2007 θα πρέπει να υποβάλεις μελέτη στην Πυροσβεστική Υπηρεσία με ταυτόχρονη ενημέρωση του φακέλου στο e-adeies. H Π.Υ (Πυροσβεστική Υπηρεσία) πρακτικά μπορεί να ελέγξει ότι ανέβασες την μελέτη πυροπροστασίας στο σύστημα e-adeies αν δει το αντίστοιχο barcode εκτυπωμένο πάνω στα αντίτυπα των μελετών-σχεδιών πυροπροστασίας που θα υποβάλλεις. Η Π.Υ δεν απασχολείται αν εσύ έχεις κάνει αλλαγή χρήσης. Τώρα αν εσύ πρέπει να κάνεις αλλαγή χρήσης γιατί η μελέτη πυροπροστασίας που θα υποβάλλεις έχει χρήση ΧΣΚ ενώ ο χώρος έχει χρήση κατάστημα, είναι άλλο θέμα.
    1 point
  7. Α ΌΡΟΦΟΣ 800€/TM*120ΤΜ = 96000€ ΙΣΟΓΕΙΟ 800€/ΤΜ*20ΤΜ = 16000€ ΕΙΣΟΔΟΣ PILOTI 200€/ΤΜ*100ΤΜ = 20000€ ΥΠΟΓΕΙΟ 250€/ΤΜ*120ΤΜ = 30000€ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΧΩΡΟΣ 10000€ κατ΄αποκοπη + αξια οικοπεδου Ποιο οικονομικό είναι η μεζονέτα ισογείου + Α ορ χωρίς υπογειο 900€/τμ*120τμ = 108000€
    1 point
  8. "β)υπάρχει κατα τον ΝΟΚ κατασκευή που να ανήκει στο Φ.Ο. και να μετράει μόνο στη κάλυψη (το ερώτημα προκύπτει από το διαζευτικό ή); "προσμετράται τουλάχιστον σε έναν από τους συντελεστές δόμησης ή κάλυψης ". Ο Α.Η.Χ. μετρά μόνο σε κάλυψη αν είσαι εντός των επιτρεπόμενων ποσοστών εμβαδού (20% χ μέγιστη δόμηση). α) για την πέργκολα: Η πέργκολα δεν προσμετρά σε κάλυψη - δόμηση. Επίσης δεν έχω βρεί κάτι που να αποτρέπει την κατασκευή του Φ.Ο. της πέργκολας από οπλισμένο σκυρόδεμα. ορισμός της πέγκολας. αρθρο 1, ΝΟΚ: 60. Πέργκολα είναι η εξωτερική ασκεπής σταθερή κατασκευή με μέγιστο ύψος τα τρία μέτρα, που προορίζεται για την αναρρίχηση των φυτών ή την τοποθέτηση προσωρινών σκιάστρων από ύφασμα, καλαμωτή και κινητά στοιχεία, αποκλειομένων οποιωνδήποτε άλλων κατακόρυφων στοιχείων πλήρωσης του φέροντα οργανισμού της κατασκευής. Με βάση αυτό μια πέργκολα με φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα (υποστηλώματα και δοκούς), και πλήρωση από "προσωρινά σκίαστρα από ύφασμα, καλαμωτή, και κινητά στοιχεία" παραμένει πέργκολα. Επομένως δεν προσμετρά ούτε στη δόμηση (βάσει άρθρου 11 παρ.6.ιστ ούτε στην κάλυψη βάσει του άρθρου 12 παρ 4.δ που παραπέμπουν στο άρθρο 17 παρ.7.α. Έτσι νομίζω. ΑΡΘΡΟ 11 6. Στο σ.δ. δεν προσμετρώνται : ιστ. Οι κατασκευές που ορίζονται στα άρθρα 16, 17 και 19 του παρόντος με τις ελάχιστες διαστάσεις που προβλέπονται σε αυτά. ΑΡΘΡΟ 12 4. Στον υπολογισμό της επιτρεπόμενης κάλυψης του οικοπέδου δεν προσμετρώνται οι επιφάνειες των ορθών προβολών σε οριζόντιο επίπεδο : δ. Χώρων και κατασκευών όπως ορίζονται στα άρθρα 16 και 17 με τις ελάχιστες διαστάσεις που προβλέπονται σε αυτά. ΑΡΘΡΟ 17 7. Επί των ακάλυπτων χώρων του οικοπέδου και εφόσον καλύπτεται η υποχρέωση για φύτευση, σύμφωνα με την παράγραφο 2, επιτρέπονται οι παρακάτω κατασκευές : α) Πέργκολες με προσωρινά σκίαστρα.
    1 point
  9. Προς stsogias. Αντε και τις πήρες. Να τις κάνεις τι?, αυτές τις συντ/νες που θα πάρεις, στο ΕΓΣΑ??? Εγω πάντως δεν γνωρίζω !
    1 point
  10. Εχω διαβάσει αρκετές απο τις συζητήσεις που υπάρχουν στο forum και εχω βρει σημαντικές πληροφορίες. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
    1 point
  11. Παίδες, η λίστα από μόνη της δεν έχει κάτι παράνομο. Παραθέτω απόσπασμα από το link του Astrah Με βάση το σκεπτικό της απόφασης, οι ως άνω ενώσεις επιχειρήσεων έλαβαν μέρος σε απαγορευμένες οριζόντιες συμπράξεις, ιδίως όσον αφορά στην τιμολογιακή εναρμόνιση και ειδικότερα τον καθορισμό κατά περίπτωση ελάχιστης ή ενιαίας αμοιβής θεώρησης ή / και εκπόνησης μελέτης – σχεδίου ηλεκτρολογικής εγκατάστασης..... Η εν λόγω οριζόντια σύμπραξη υλοποιήθηκε, κυρίως, μέσω καταστατικών διατάξεων ή διατάξεων του Κώδικα Δεοντολογίας των Ενώσεων, ενεργειών και αποφάσεων των εμπλεκομένων μερών, μέσω υιοθέτησης μηχανισμών είσπραξης και τήρησης των ελάχιστων ή ενιαίων αμοιβών, διανομής των αμοιβών μεταξύ του Συνδέσμου και των ηλεκτρολόγων μελών τους, εφαρμογής τιμοκαταλόγων, παρακολούθησης της συμμόρφωσης των μελών με την απόφαση της ένωσης επιχειρήσεων, κ.λπ. ΥΓ. Άλλαξα το όνομα της λίστας, από "τιμοκατάλογος..." σε "προτεινόμενες τιμές..." Νομίζω είναι πιο κομψό από όλες τις απόψεις.
    1 point
  12. Κατα την γνωμη μου οταν κανουμε ελεγχο επαρκειας ΔΕΝ μας αφορουν οι διαταξεις περι υποχρεωτικων παχων-διαστασεων κ.λ.π Καταγραφουμε τα υπαρχοντα και ελεγχουμε την επαρκεια τους.
    1 point
  13. Βασικά ο ΕΔ έπρεπε να ενημερώσει την ΕΥΕΔ ότι αδυνατεί να εκτελέσει τον έλεγχο. Αυτό θα είχε σαν αποτέλεσμα νέο ορισμό... Τώρα ο ΕΔ είναι έκθετος αφού αν ανεβάσει τώρα πόρισμα θα έχει ποινή. Η μόνη λύση είναι να επικοινωνήσει με την ΕΥΕΔ ώστε να δουν πως θα διεκπεραιώσουν την αίτηση...
    1 point
  14. Δεκτον!!!, ας το δουμε όμως και πρακτικα... Με την τακτοποιηση του 4495, ο ιδιοκτητης πλέον το δηλώνει στο ε9, οπότε φορολογικά είναι νόμιμος... Επίσης εξαιρείται και της κατεδάφισης λόγω κατηγορίας 4... ( Για αυτο και το άρθρο 98 άλλαξε ως έχει, ο νομοθέτης λέει ότι έφοσων εγίνε εκ της αρχικής κατασκευής-ανέργεσης όποια διαφώνια των μελλοντικών συνιδιοκτήτων θα μπορούσε να κοινοποιήθει τότε (δεν τους αναγκασε κανένας να αγορασουν ή να παραλάβουν το ποσοστό αντιπαροχής ( εαν είναι από αντιπαρόχη) και τέλος πάντων ήταν υπόχρεωση τους πριν την αγορά ή παραλάβη να ελεγξουν ότι γουστάρουν... ( σημείωση... είναι προφανές ότι και οι υπόλοιποι ίδιοκτήτες έχουν πολεοδόμικες παράβασεις (συνηθισμένο γαρ), όποτε κατά την αγορά παραλαβή δέχονται και αυτές που είναι προς το συμφέρον τους και αυτές που δεν είναι.......) Άρα γιατί να μην μπορεί να μεταβιβαστεί?????? ή ποιος λέει ότι πρέπει να πουλήθουν αυτά τα μέτρα.... Ο νόμος είναι ξεκάθαρος... έχουν εξαιρέθει της κατεδάφισης χώρις να χρείαζεται συναίνεση και προσμετρώνται στην φορολόγηση.... Η λεπτομέρεια ναι θα συμφώνησω είναι ένα είδος συγχωροχάρτιου αλλά δεν αλλάζει και τίποτα, ουτος η αλλως έχει γινει σιωπηρη αποδοχή όλων το εμπλεκόμενων μερών για πάνω από δέκα χρόνια, τι θα αλλάξει και τι πρόβλημα μπόρει να δημιουργηθεί στον νέο ιδιοκτήτη??????? Γκρίζα ζώνη συμβολαιογραφικά είναι τώρα ( μόνο συμβολαιογραφικά γιατί φορολογικα και πολεοδομικά είναι τακτοποιήμενο...) και έτσι θα παραμείνει, λογικό καθώς πως γίνεται να ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΔΟΜΗΣΗΣ?? δηλαδή επειδή βγήκε ένας νόμος τακτοποιήσης πολεοδομικών παραβάσεων θα ακυρώσουμε συντελέστες δόμησης, κάλυψης και ύψους (μια βιβλιοθήκη ισχύουσα νομολόγια δηλάδη κατ'εξαιρεση και κατα περίπτωση??????) Το λέω γιατί δεν μπορούν τα τετρ μετρα της συστασης να ξεπέρνουν τα νομοθετημένα μέτρα εκμεταλευσίμης επιφάνειας ...... ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ... δηλαδή για να καλυφθεί ο συμβολαιογράφος από δέκα χιλιαδές μεριές, πρέπει να κατεβάσει τα παντελόνια ο μήχανικός υπογράφοντας ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ που ξεπερνουν τα μέτρα της ΝΟΜΙΜΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ????
    1 point
  15. Ο παρακατω τροπος ειναι και συννομος και συμφωνος με το γραμμα και το πνευμα του νόμου: Α περιπτωση, λέει ο ένας συμβολαιογράφος (για την μεταβίβαση)... Τακτοποιώ κανονικά, και τα τετραγωνικά μέτρα της καταπάτησης απλώς αναφέρονται στο συμβόλαιο (ΔΕΝ ΠΟΛΟΥΝΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ?????) σύμφωνα με την Τεχνική Έκθεση, η οριζόντια σύσταση δεν αλλάζει.... Δεν εχει και δεν θα εχει καμμια "κυριοτητα" σε αυτα τα 5 τμ. ούτε ο πωλητης ούτε ο αγοραστης. Ο πωλητης, ειναι απλα ενας καταπατητης - κατα χρηση - και ετσι παραμενει και ο αγοραστης. Η περιπλοκη δημιουργειται οταν γινεται συζητηση/απαιτηση "να αποκτησει κυριοτητα" και σε αυτα. Αυτο δεν λυνεται, παρα μόνον με την συνολικη τροποποιηση της συστασης κατα τμ. και κατα χιλιοστα. Αλλά, αυτό δεν το ζηταει ο νομος. Ο νομος ζηταει τακτοποιηση/πληρωμη/βεβαιωση, χωρις να ζηταει την "αποκτηση κυριοτητας" Για αυτα τα τμ. γινεται απλη αναφορα στη βεβαιωση. Απλά, ειναι θεμα σωστης διατύπωσης στο συμβόλαιο. Ας περιμενουμε νεωτερα...απο το βορειο μετωπο...
    1 point
  16. @kokoleko1 μπορείς να μας πεις πόσα πλήρωσες το Α1998; για να δούμε πόσο απειροελάχιστα είναι σε σχέση με αυτά που πληρώσαμε μετά το 2002. για να μην σε βάλλω σε κόπο σου λέω ότι είχες πληρώσει 750.000 δραχμές, δηλ. 2000 περίπου ευρώ, επίσης να σου θυμίσω ότι πρέπει να περιμένουμε το νέο ασφαλιστικό νόμο για να κρίνουμε, @ted78 εντάξει τα παραδείγματα και γενικά η συζήτηση αυτή μπορεί συνεχίζεται επ' άπειρον, η οικονομία γενικώς δεν είναι μόνο νούμερα είναι και σκοπιμότητες και είναι και παρεμβάσεις από το εξωτερικό οι οποίες φτιάχνουν ή χαλάνε τα νούμερα.
    1 point
  17. μίλησε με την ΤΕΔΚ σου και θα σου πουν τη διαδικασία. Θεωρώ ότι έπρεπε ήδη να έχεις κάνει αίτημα παράτασης
    1 point
  18. Για μένα και το έχω γράψει από την αρχή το σωστό είναι να εξισωθούν όλοι σε κάτι δίκαιο δηλαδή η κατάσταση Γ. Όσο όμως εξακολουθούμε να έχουμε και στο ξαναγράφω (γιατί μου είπες σε αρχικό ποστ ότι δεν σε νοιάζουν οι παλιές συντάξεις), συνταξιούχους ΟΓΑ με μηδενικές εισφορές να παίρνουν 500 ευρώ πλέον το μήνα, ΔΕΚΟτζήδες να εισπράττουν τώρα που μιλάμε 2000-2500 χιλιάδες καθαρές συντάξεις, απόστρατους και λοιπούς 49χρονους να εισπράτουν 1400 ευρώ κτλ δεν μπορούμε να λέμε ότι όλα είναι ΟΚ και βάρα μόνο όσους βγαίνουν από εδώ και πέρα, πολλώ δε μάλλον όταν έχουμε ανθρώπους που έχουν κατοχυρώσει και θεμελιώσει ήδη δικαιώματα πολύ πριν τις 12/5/2016. Όσον αφορά την ειδική προσαύξηση οι εισφορές έφτασαν 499ευρώ το εξάμηνο και εκεί προστέθηκαν και άλλα 100 ευρώ περίπου από τον Βρούτση με τον νόμο του 2011. Οπότε οι συνολικές εισφορές μόνο για σύνταξη τον μήνα ήταν 222ευρώ περίπου. Και στην όλη εξίσωση δεν περιλαμβάνονται καθόλου οι εισφορές υπέρ τρίτων, ειδικά αυτές που πληρώναμε από την τσέπη μας . Επίσης, είμαι υπέρ της αύξησης των εισφορών στον κλάδο σύνταξης εφόσον αυτές αντικατοπτρίζουν ορθά τους ασφαλιστέους μισθούς και ορθά την προσδοκώμενη σύνταξη. Εφόσον κάτι τέτοιο προφανώς ισχύει για όλους και όχι μόνο για μερικούς. Και φυσικά δεν αναφέρομαι στις εισφορές υπέρ υγείας που εκτοξεύθηκαν με τον Κατρούγκαλο, ούτε στο επικουρικό και στο εφάπαξ.
    1 point
  19. Δεν είναι υποχρεωτικό να κάνουμε ό,τι θέλει ο αρχιτέκτονας. Εμείς εφαρμόζουμε τους κανονισμούς, φροντίζοντας για την ασφάλεια της κατασκευής. Αν αυτός θέλει να κάνει ταρζανιές, ας υπογράψει τη στατική μελέτη(*). Επειδή δεν έχω πλήρη εικόνα του σχεδίου δεν μπορώ να σου προτείνω κάτι συγκεκριμένο. Το βέβαιο όμως είναι ότι δοκοί επί δοκών, σε περίπτωση σεισμού, θα πάνε περίπατο... Δες αν στέκει η περίπτωση προβόλου με φόρτιση στο ελεύθερο άκρο (*) Σε μια παρόμοια περίπτωση που μου έτυχε πριν χρόνια, του πρότεινα να υπογράψει αυτός, και αρνήθηκε. Τον ξαπόστειλα, και κοιμάμαι ήσυχος. ..
    1 point
  20. Το παρακάτω άσχετο (???) και εκτός θέματος (????) από τα μαθητικά στο δημοτικό χρόνια ... άραγε γράφουν ακόμη σχετικές εκθέσεις ... και κάνουν αναφορά την ώρα του μαθήματος ... https://www.sansimera.gr/worldays/100
    1 point
  21. εγω δεν εχω καμια αποψη και συγνωμη δηλαδη που επενεβηκα
    1 point
  22. Συμφωνώντας με τον Largy, συμπληρώνω πως έχει να κάνει και με το πως θα δηλώσει κανέις τις παραβάσεις. Δηλαδή αν βάλεις 2 ΦΚ, ένα κατ.1 με ΛΠ (ή ΔΔ) και ένα με παραβάσεις κατηγορίας 3 θα χρεώσει 2 παράβολα. Το θέμα είναι ότι στη περίπτωση της IoanSiou είναι ορθό να δηλωθούν και τα δύο είδη παραβάσεων με 1 ΛΠ άρα και ένα ΦΚ. Νομίζω επίσης πως στο ίδιο ΦΚ κατηγορίας 1, μία ΛΠ και τσεκάρισμα στο "διαφορετική διαμερισμάτωση", διατηρεί το πρόστιμο στο ποσό του ενός παραβόλου 250€.
    1 point
  23. Μάλλον έχουμε διαφορετική αίσθηση του χιούμορ.... Το ποιους υπολογισμούς αστείους ή όχι έχει αντικαταστήσει ο υπολογιστής είναι ένα άλλο ζήτημα. Το πρόβλημα μου είναι ότι με το λοξό κορφιά που δημιουργείται όταν χαράζω τις γραμμές ροής θα πρέπει να δώσω στον εργολάβο ένα σωρό σημεία και πολύ φοβάμαι ότι δεν του δώσω την ακριβή λογική θα γίνει το δάπεδό μου ένταμ.... Όπως ξαναείπα υπάρχει σχετικό πρόγραμμα (δεν είμαι σίγουρη ότι κάνει μόνο αυτό... ή έχει σχεδιαστεί για αυτόν ακριβώς για το λόγο...)
    1 point
  24. Συνάδελφε Didonis, τον ρίχνεις όμως στο κλασικό λάθος που πεφτουν πολλοί Πολ. Μηχ. νομίζω δεν έχει σημασία να συζητήσουμε γιατί τα σχέδια πρέπει να τα κάνει Αρχιτέκτονας. Θες η οργάνωση των χώρων, η λειτουργικότητα, η αρχιτεκτονική σύνθεση. Οι Πολιτικοί Μηχανικοί δεν τα έχουν σπουδάσει αυτά τα πράγματα οπότε πέφτουν έξω. Η γνώση τους επίσης δεν επαρκεί (της πλειοψηφίας έστω, μην σκοτωθώ με όλον τον κόσμο πάλι σήμερα) να κάνουν σύνθεση κατοικίας. Οπότε φάουλ στο ότι θα κάνει κάτι καλύτερο αν ασχοληθεί ο ίδιος, πιστευω ότι κάνεις. Ο καθένας με το αντικείμενο του πρέπει να ασχολείται πιστευω εγώ.
    0 points
  25. Το άρθρο καλύπτει ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος. Εξηγεί ορθά την αντισυνταγματικότητα και τη διαφορετική φύση του εε και του μισθωτού. Θεωρώ πως τα κριτήρια επιβολής εισφορών πρέπει να συνδέονται με το εισόδημα και όχι με τα έτη ασφάλισης καθώς αυτά δεν αποτελούν ασφαλές κριτήριο. Υπάρχουν εε που στην 6ετία βγάζουν πολλά, υπάρχουν και εε που στα 35 χρόνια δεν βγάζουν τίποτα. Επίσης το ζήτημα της παράλληλης ασφάλισης είναι εξίσου σημαντικό. Δεν πρέπει να επιστρέψουμε στην προηγούμενη κατάσταση όπου πλήρωνε κάποιος μία φορά ως μισθωτός πχ και μετά ως εε μπορούσε να έχει πολλαπλάσια έσοδα χωρίς καμία ασφαλιστική εισφορά. Πρέπει δηλαδή με κάποιο τρόπο να διατηρηθεί το εισόδημα ως κριτήριο αλλά το ποσοστό να κυμανθεί σε πιο λογικά επίπεδα (το 10%-13%) φαντάζει το πιο λογικό. Όλα αυτά μόνο για την ΚΣ. Για την υγεία μία εισφορά είναι αρκετή απ'όπου και αν προέρχεται, όπως και για το επικουρικό και το εφάπαξ. Αρκεί και εδώ να επικρατήσει η λογική, πλούσιος ή φτωχός στη δημόσια υγεία όλοι έχουν την ίδια πρόσβαση οπότε η εισφορά υπέρ υγείας θα πρέπει μεν να είναι αναλογική αλλά όχι με τη λογική της αφαίμαξης. Τέλος, επιμένω και το έχω τονίσει σε όλα τα φόρα και με όλους τους τρόπους ότι πρέπει να γίνει υποχρεωτική η αυτασφάλιση σε όλους ανεξαιρέτως έστω και με ελάχιστα ποσά της τάξης των 30-50 ευρώ μηνιαίως. Και αυτό κυρίως για οικοδόμους,εργάτες κτλ όπου τα μαύρα πάνε σύννεφο και με 50 ένσημα το χρόνο όλοι έχουν βιβλιάριο υγείας. Κρατάμε τα ΠΕΔ σε ιδιωτικά και δημόσια έργα , το κράτος εισπράττει τα λεφτά του αλλά ταυτόχρονα σταματάμε αυτή τη χρονοβόρα και άθλια τακτική των ενσήμων και του αλισβερισιού.
    0 points
  26. Η προκατάληψη ή η αποσπασματική γνώση, μπορεί να οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα, οι απλοί υπολογισμοί είναι γεγονότα. Τότε ένα πακέτο τσιγάρα είχε περίπου 500 δρχ, ο φραπές σε καφετέρια κάπου 400 - 500 δρχ, η μπύρα στο μπαρ 1.000 δρχ, και το ενοίκιο για μία μέση γκαρσονιέρα στους Αμπελόκηπους της Αθήνας, περίπου 45.000 με 50.000 δρχ. Οπότε λίγο δύσκολο ένας φοιτητής να τα έβγαζε πέρα με 20.000 δρχ, εκτός κι αν πρόκειται για τα προσωπικά του έξοδα και με την προϋπόθεση ότι σιτίζεται στην εστία ή από ταπεράκια της μαμάς. Η λειτουργία των δεικτών είναι να μας δώσουν την αξία του χρήματος στην εκάστοτε χρονική στιγμή. Είναι αδιάφορο τι μπορείς να αγοράσεις, αφού οι τελικές τιμές των προϊόντων διαμορφώνονται και από άλλους παράγοντες. Για παράδειγμα, σε όλα τα προϊόντα ο ΦΠΑ είναι σήμερα 6 μονάδες περίπου μεγαλύτερος από το 1992 ή έχουν θεσπιστεί έμμεσοι φόροι μεγαλύτεροι σε σχέση με τότε π.χ. βενζίνη & τσιγάρα. Επιπλέον, έχουν αλλάξει και οι ανάγκες από τότε. π.χ. τότε δεν είχες ανάγκη το κινητό, ή πολύ λίγα τεχνικά γραφεία είχαν ηλεκτρονικό υπολογιστή. Σήμερα, με τα "ίδια" χρήματα με τότε μπορείς να αγοράσεις πολύ ανώτερο τεχνολογικά υπολογιστή και εξοπλισμό για το γραφείο σου ή με 150 € να αγοράσεις το Xiaomi Note 7, που παρεπιφτού τα σπάει! Συνεπώς, η πρόταση ότι οι 20.000 δρχ του 1992 αντιστοιχούν περίπου σε 150 € σημερινά είναι πέρα για πέρα αληθής και δεν υπάρχει κανένα λάθος. Το θέμα είναι το πώς αντιλαμβάνεσαι αυτή την πληροφορία και τι αξία έχει τελικά σε σχέση με τις εισφορές και όχι με τις πόσες τυρόπιτες μπορείς να αγοράσεις.
    -1 points
  27. Το ΣΤΕ είπε ότι το να υπολογίζεις 20% επι του εισοδήματος των ΕΕ είναι αντισυνταγματικό. Ε! αυτό είπα κι εγώ εδώ κι εδώ. Το 20% είναι πολύ, αν και οΕΕ έχει την ευελιξία να περάσειτο κόστος των εισφορών στον πελάτη του. Το σωστό είναι το 17.65% γιατί με πιό λίγο ρίχνεται ο μισθωτός. Το θέμα είναι ότι το 20% θα το υποστείς από την ανάποδη απ' ότι φαίνεται.Δηλαδή, αντί να σε ρωτάει πές μου πόσα έβγαλες (ασφαλιστέο) να σου πώ τι εισφορές θα πληρώσεις (20% x ασφαλιστέου), τώρα θα σου λέει πές μου πόσες εισφορές πλήρωσες, να σου πώ πόσο είναι το ασφαλιστέο σου (5 x εισφορές).
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.