Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/11/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Σήμερα το σύστημα του ΤΕΕ δέχεται αρχεία του 4178. Εφόσον το ίδιο το ΤΕΕ έχει πει ότι θα πάρει παράταση, ο ίδιος ο πρόεδρος έχει κάνει δήλωση και ο υπουργός το έχει δηλώσει εμμέσως γιατί τέτοιος πανικός; Kαι δεν νομίζω ότι συμφέρει κάτι διαφορετικό την κυβέρνηση, μάλιστα όταν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ήδη προνοήσει να υποβάλλει εγκαίρως πρόταση.2 points
-
Κτιριοδομικός κανονισμός, άρθρο 13, και συγκεκριμένα 2. Για την κυκλοφορία ατόμων και μεταφορά αντικειμένων μεταξύ διαδοχικών ορόφων σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, απαιτείται σε κάθε κτίριο μια τουλάχιστον κλίμακα ελεύθερου πλάτους τουλάχιστον 1,20 μ. Κατ' εξαίρεση,το ελεύθερο πλάτος της αρκεί να είναι 0,90 μ. σε κτίρια με χρήση κατοικίας με τρείς ή λιγότερους ορόφους (όπου προσμετράται και τυχόν PILOTIS), εκτός τυχόν υπογείου. Το ελεύθερο πλάτος της αρκεί να είναι 0,60 μέτρα, όταν είναι εσωτερική κλίμακα μιας ενιαίας κατοικίας. Τα αναφερόμενα ελεύθερα πλάτη είναι πλάτη ελεύθερα από κάθε εμπόδιο, εκτός από κουπαστές που δεν προεξέχουν περισσότερο από 0,10 μ. και εκτός από προεξοχές δοκών σε τοίχους που δεν προεξέχουν περισσότερο από 0,05 μ. (Βλέπε σχήμα 1). Η κλίμακα αυτή χρησιμοποιείται και σε περίπτωση κινδύνου και συνυπολογίζεται στο σύνολο των κλιμάκων που απαιτούνται για την ασφαλή διαφυγή ατόμων σε περίπτωση κινδύνου. Τυχόν μικρότερα ελεύθερα πλάτη που απαιτούνται κατ' εφαρμογή των επόμενων παραγράφων του παρόντος άρθρου, δεν εφαρμόζονται σε αυτή την κλίμακα του κτιρίου.1 point
-
Από τη στιγμή που έχεις λοξές βαθμίδες και η ακτίνα καμπυλότητας του "φαναριού" είναι <7.50 μ. εφαρμόζεις τύπο ΙΙΙ (με ελάχιστο καθαρό πλάτος 0,90 μ.). Θέλει όμως προσοχή στο σχεδιασμό (και κατασκευή) δεδομένου ότι το ελάχιστο πλάτος του πατήματος στο "φανάρι" πρέπει να είναι 7 εκ.. Το πλατύσκαλο θα είναι 1.20 μ.1 point
-
@Siopatos οι μόνες αυθαιρεσίες που μπορούν να νομιμοποιηθούν είναι αυτές που είναι "εν δυνάμει νόμιμες" και αυτό επιτυγχάνεται με αναθεώρηση της άδειας. Για τις υπόλοιπες αυθαιρεσίες προβλέπεται γκρέμισμα. Σε κάθε περίπτωση όλα γίνονται με τον επιβλέποντα παρεούλα... Δεν μπορεί πλέον να αναλάβει άλλος μηχανικός πριν θεραπευτούν τα πάντα. Το εργοταξιακό θα μπορείτε να το έχετε όσο ισχύει η άδειά σας. Είναι παράνομο να το χρησιμοποιείται σε κατοικία.1 point
-
Ο καλός μηχανικός πωλήσεων πρέπει να συνδυάζει πολύ καλή εξειδικευμένη γνώση των ειδών που πουλάει, αλλά και εμπορικές ικανότητες. Οι τεχνικές γνώσεις αποκτώνται μετά από εξειδικευμένα σεμινάρια που προσφέρουν οι εταιρείες αλλά και από εμπειρία. Οι εμπορικές ικανότητες είναι επίσης κάτι που μαθαίνει κάποιος αλλά πρέπει να διαθέτει και κάποιο έμφυτο ταλέντο. Συνήθως στις εμπορικές εταιρίες, πρωτεύοντα λόγο εξέλιξης έχουν οι εμπορικές ικανότητες και δευτερευόντως οι τεχνικές γνώσεις. Προσωπικά, όχι μόνο δεν διαθέτω εμπορικό ταλέντο, αλλά μάλλον απεχθάνομαι τις ικανότητες αυτές. Έτσι, παρότι τεχνικά μπορώ να πώ ότι έφτασα κοντά στην κορυφή του αντικειμένου που ασχολήθηκα, δεν είμαι και τόσο υπερήφανος από την επαγγελματική μου εξέλιξη.1 point
-
Δηλαδή βρε feim εσύ τι κατάλαβες από τη δήλωση Χατζηδάκη για τον 4178 ? Εχθές μου μεταφέρθηκε ότι επειδή στο ΥΠΕΝ έχουν πέσει με τα μούτρα στο θέμα ΔΕΗ δεν ασχολήθηκαν καν με το δικό μας. Θα μπορούσαν να το είχαν βάλει ήδη ως τροπολογία στον αναπτυξιακό Ατυχήματα γίνονται και από απλή βλακεία....1 point
-
Υπενθύμιση κανόνα 7 του φόρουμ: "Απαγορεύεται η αναζήτηση μηχανικών, τεχνικών γραφείων, ατομικών επιχειρήσεων και εταιρειών πάσης φύσεως παροχής υπηρεσιών, κατασκευαστικών προσφορών, σύνταξης μελετών, παροχής συμβουλών κ.λ.π., όπως και η χορήγηση πληροφοριών με σκοπό την προώθηση οποιασδήποτε ατομικής ή εταιρικής επιχείρησης." Οι επόμενες απαντήσεις, παρακαλώ να περιοριστούν στη συζήτηση επί του θέματος Επί της ουσίας, να απαντήσω ότι όλα γίνονται από στατικής απόψεως με το ανάλογο κόστος, για τα πολεοδομικά και το υπόλοιπο δόμησης, είναι απαραίτητο να το δει συνάδελφος, όπως απαντήθηκε ήδη από την αρχή1 point
-
για το ασανσερ δε χρειαζεται σχολιασμός, την ελλειψη την ειχατε παρατηρήσει πριν την αγορά. Αν δεν αίσθανεστε ασφαλής με το γυάλινα κ επειδή έχετε πρόβλημα με τον χώρο, κοιτάξτε τα μεταλλικά καγκελα (και κουπαστή ξύλινη για πιο "ζεστή επαφή" .. )1 point
-
θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο από πάνω. Φτιάχνεται εμπιστευτείτε Μηχανικο εμπιστοσύνης σας να δει τον χώρο σας και να σας ενημερώσει για το τι λύσεις μπορούν να βρεθούν.1 point
-
Καλημέρα, Σύμφωνα με την από 14/12/2018 διευκρίνηση του ΤΕΕ Κερκύρας: "... Αυτό σημαίνει ότι το τρέχον έτος (2019) πρέπει να έχουν εξοφληθεί οι συνδρομές ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΤΟΣ 2016, ώστε να μπορούν να εισάγουν νέα αίτηση ή να υποβάλουν για επανυπολογισμό παλαιά αίτηση από το σύστημα αμοιβών του ΤΕΕ. ..." Edit: Ήταν 15 έτη και πήγε 10 έτη ... πολύ-πολύ σύντομα ... από 10 έτη πήγε 5 έτη και μετά τα παραπάνω ... 3 ... έτη.1 point
-
Υπάρχουν πολλές λύσεις, και δεν είναι εφικτό να δοθούν εξ αποστάσεως. Απευθυνθείτε σε έμπειρο μηχανικό (π.μ. ή αρχιτ.)1 point
-
https://www.b2green.gr/el/post/74352/afthaireta-pros-7-mines-prothesmia-o-n4495-17-sto-trapezi-i-klimakoti-paratasi-gia-ton-n4178-13 Όντως υπάρχει δημοσίευμα στο Έθνος που το έχουν αναδημοσιεύσει κάποια σάιτ όπως το b2green. Σε αυτό γίνεται αναφορά ότι εξετάζεται λύση με κλιμακωτή τρίμηνη παράταση του 4178 ανάλογα «με την ημερομηνία μεταφοράς». Τι στο καλό σημαίνει αυτό; Γιατί πρέπει να περιπλέκεται τόσο πολύ ενα ζήτημα απλό το οποίο είναι καθαρά τεχνικό;1 point
-
1 point
-
παραδειγμα ΑΠΝΜ 0-1//1980 (ΑΠΝΜ 0-11016 ΦΕΚ Δ 334 1980): Καθορισμός αναλογίας επιφάνειας κατηγοριών οικοδομών για κάθε υποχρεωτική θέση σταθμεύσεως,πόλη Αργους. (39051) Αρθρο Απόφ. Νομ. 011016 (Αργολίδος) της 17.5/3.6.1980 : Περί καθορισμού αναλογίας επιφάνειας κατηγοριών οικοδομών για κάθε υποχρεωτική θέση σταθμεύσεως αυτοκινήτων (γκαράζ) στην πόλη του Αργους. (Δ 334). Εχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρ.2 σε συνδυασμό με το άρθρ. 9 παρ. 1 του Ν. 960/79 περί επιβολής υποχρεώσεων προς δημιουργία χώρων σταθμεύσεως αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση των κτιρίων και ρυθμίσεως συναφών θεμάτων (ΦΕΚ 194 Α/1979). 2. Το Π.Δ. 720/1979 (ΦΕΚ 216 Α/1979) περί ρυθμίσεως των υποχρεώσεων εξασφαλίσεως χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων εις πόλεις ή οικισμούς της χώρας πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων και εις εκτός εγκεκριμένου σχεδίου περιοχάς και ειδικότερα τα άρθρα 1, 2 και 10 αυτού. 3. Το εγκεκριμένο σχέδιο πόλεως Αργους και τον οικισμό αυτού, τον προυφιστάμενο του έτους 1923 κ.λ.π. Αποφασίζουμε : Α. Καθορίζουμε την επιφάνεια που αναλόγως της χρήσεως και του μεγέθους του κτιρίου απαιτείται γιά κάθε υποχρεωτική θέση σταθμεύσεως αυτοκινήτου στην πόλη του Αργους, ως ακολούθως: 1) Για την παράγραφο 2 του άρθρου 2 του Π.Δ. 720/15.9.1979 (κατοικίες), μία θέση σταθμεύσεως ανά 300 μ2 επιφανείας κτιρίου, μη υπολογιζομένων των διαμερισμάτων επιφανείας μικρότερης των 100 τ.μ. 2) Για την παρ. 3 (γραφεία κλπ.) μια θέση σταθμεύσεως ανά 100 τ.μ. επιφάνειας κτιρίου. 3) Για την παρ. 4 (καταστήματα) μία θέση σταθμεύσεως ανά 150 μ2 επιφάνειας κτιρίου. 4) Για την παρ. 5 (ειδικές περιπτώσεις καταστημάτων) για επιφάνειες από 200-500 τ.μ. μία θέση σταθμεύσεως ανά 80 τ.μ. επιφάνειας κτιρίου. Για επιφάνειες κτιρίων μεγαλύτερες των 500 τ.μ., μία θέση σταθμεύσεως ανά 60 τ.μ. επιφανείας κτιρίου. 5) Για την παρ. 6 (εστιατόρια, ζαχαροπλαστεία κλπ.) μία θέση σταθμεύσεως ανά 60 τ.μ. επιφάνειας κτιρίου. 6) Για την παρ. 7 (ξενοδοχεία) μία θέση σταθμεύσεως ανά 15 κλίνες. 7) Για την παρ. 8 (βιομηχανία, βιοτεχνία, αποθήκη) μία θέση σταθμεύσεως ανά 200 τ.μ. επιφάνειας κτιρίου. Για την παρ.9 (Γηροκομεία,Ασυλα κλπ.) μία θέση σταθμεύσεως ανά 30 κλίνες. 9) Για την παρ. 10 (Νοσοκομεία, Κλινικές) μια θέση σταθμεύσεως ανά 25 κλίνες. 10) Για την παρ. 11 (Εκπαιδευτήρια κλπ.) μία θέση σταθμεύσεως ανά 4 αίθουσες. Για τη δεύτερη περίπτωση της ίδιας παραγράφου (Ανώτατα Εκπαιδευτήρια κλπ.) ανά 200 τ.μ. επιφάνειας κτιρίου. 11) Για την παράγραφο 12 (Αθλητικές εγκαταστάσεις) μια θέση σταθμεύσεως ανά 350 τ.μ. προστιθεμένης μιας θέσεως ανά 35 θέσεις θεατών. Β. Κατά τα λοιπά ισχύουν και εφαρμόζονται οι οικείες διατάξεις του 1960/1979 Π. Δ/τος και των Π. Δ/των που εκδόθηκαν σε εκτέλεση αυτού. ν 960/79 1. Οι νομαρχιακές αποφάσεις της παρ. 4 του άρθρου 2 του Ν. 960/79 όπως ισχύει, εκδίδονται μετά από αιτιολογική έκθεση της αρμόδιας Πολεοδομικής Υπηρεσίας μετά από πρόταση του οικείου δήμου ή και με δική της πρωτοβουλία, κατά τη διαδικασία που προβλέπεται, στην ίδια ως άνω παράγραφο. Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται οι διατάξεις της προαναφερόμενης παρ. 4, του άρθρου 2 του Ν. 960/79. 2. Με τις αποφάσεις της προηγούμενης παραγράφου μπορεί να καθορίζονται για κάθε ένα οικισμό συνολικά ή κατά τμήματα, πέρα από τον απαιτούμενο αριθμό θέσεων στάθμευσης το κύριο οδικό δίκτυο του οικισμού, οι συγκεκριμένες περιοχές ή θέσεις στις οποίες απαγορεύεται η δημιουργία χώρων στάθμευσης, για λόγους πολεοδομικούς, κυκλοφοριακούς, αισθητικούς, προστασίας περιβόλλοντος. Με τις αποφάσεις αυτές μπορεί για συγκεκριμένες περιοχές ή θέσεις του οικισμού να επιβάλλονται υποχρεώσεις όσον αφορά το είδος του χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων (στεγασμένου υπέργειου ή υπόγειου ή υπαίθριου), ανάλογα με τις πιο πάνω πολεοδομικές και λοιπές συνθήκες των υπόψη περιοχών ή θέσεων. 3. Οι νομαρχιακές αποφάσεις του παρόντος άρθρου δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 4. Μέχρι την έκδοση των πιο πάνω αποφάσεων εφαρμόζεται ως υποχρεωτικά απαιτούμενος αριθμός θέσεων στάθμευσης, το κατώτερο από τα όρια που αναφέρονται στο άρθρο 2 το παρόντος δ/τος. 5. Νομαρχιακές αποφάσεις του παρόντος άρθρου που έχουν εκδοθεί πριν από την ισχύ του παρόντος δ/τος εξακολουθούν να ισχύουν κατά το μέτρο που δεν αντίκεινται στις διατάξεις του παρόντος.1 point
-
να διευκρινισω οτι, το 111/2004 αφορα την Αττικη μονον. Καθορισμός του απαιτουμένου αριθμού θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων αναλόγως των χρήσεων και του μεγέθους των κτιρίων στο ηπειρωτικό τμήμα της Περιφέρειας Αττικής και κατάργηση του π.δ/τος 230/1993 (Α΄94) Για την υπολοιπη Ελλαδα ειναι το φεκ Α 230/96 και ο βασικος νομος ειναι ο 960/791 point
-
εμείς (εσύ) μπορείς να βάλεις όσο θέλεις. ΤΟ πρόγραμμα αναφέρει (σαφέστατα) πόσο είναι το επιλέξιμο ποσό.-1 points
-
ένα, δυαμαρτύρομαι πολύ με την σύσταση "να πάει σε γραφείο Πολιτικού Μηχανικού". Δηλώνω παρόν και ξέρω την δουλειά και συνεργάτη Πολιτικό Μηχανικό έχω που μπορεί να ασχοληθεί με το κομάτι στατικά υπολογισμός και επίβλεψη όποτε χρειάζεται. Δύο, διαφωνώ Παυλο, ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η κουβέντα. Συμβαίνει σήμερα ιδιώτες στο φόρουμ να λένε ένα σοβαρό θέμα όπως το εν λόγο ή έναν προβληματισμό ενός θέματος απλούστερου. Και αυτό συμβαίνει μερικές φορές. Και συνάδελφοι, εγώ δεν αρνούμαστε ποτέ να τους συμβουλέψουμε λίγο. Οποτε η συζήτηση και σε γραφείο Αρχιτέκτονα που ειδικεύεται θα μπορουσε να γίνει. Και δυο κουβέντες σε όσα είπε ο κύριος από πάνω θα ήθελα να πω. Γίνεται, το πιθανότερο, στο οικονομικό μην κολλήσουμε. Κάποιες ιδέες που μου έρχονται, η σκάλα δεν θα έπρεπε να γίνει ασανσερ και να φτιαχτεί μετά σκάλα έξω. Η σκάλα θα μείνει ως έχει εφόσον οι ιδιοκτήτες βρίσκουν οτι επαρκεί. Το ασανσερ θα γινει εξω, εφοσον γινεται πολεοδομικά και κατασκευαστικά. Ενδέχεται το κτίριο να χρειαστεί επιπλέον στήριξη, θα χρειαστεί μελέτη και αυτοψία. Οντως χρειάζεται επίσκεψη σε γραφείο Μηχανικού, εγώ λέω Αρχιτέκτονα ή Πολ. μηχ. να ασχολείται ομως με αυτήν την δουλειά. Απο φόρουμ λίγες πληροφορίες μπορούν να δοθούν. Εκτιμώ ότι γίνεται, το πιθανότερο.-1 points
-
Γειά σου Συνάδελφε, επανέρχομαι καθότι δεν απάντησες το μήνυμα μου μια μέρα, να σου πω ότι φτιάχνεται, όλα φτιάχνονται, το αν γίνεται αυτοψία ορόφων δεν το ξέρω, καλό όμως να τακτοποιηθούν, με την σημερινή νομοθεσία τα πρόστιμα έχουν μειωθεί, μην απελπίζεσαι, φτιάχνεται, σε καλό δρόμο είσαι.-3 points
-
Νοτια προαστια δεν ειμαι αλλα αν η δουλεια ειναι καλη ερχομαι. Θες να μου πεις τετραγωνικα μετρα ας πουμε α' οροφου ποσα εχετε?-4 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-