Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.981


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.999


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.312


  4. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/03/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. μπα δεν τους συμφέρει γιατί άμα αρρωστήσουμε από κορονοϊό και πεθάνουμε θα χάσουν και τις τρέχουσες εισφορές, 😜
    2 points
  2. Έγινε η κοινοποίηση του θέματος και στο Τ.Ε.Ε. στα παρακάτω εμαίλ που έχει η ιστοσελίδα του. Κάθε άλλη κοινοποίηση και από άλλους συναδέρφους σε αρμόδιους σε θέματα αποφάσεων αλλά και στα Περιφερειακά τμήματα του Τ.Ε.Ε. είναι καλοδεχούμενη και συμβάλει να λυθεί όσο το δυνατό πιο σύντομα το πρόβλημα. Διότι το βασικό δεν είναι να γίνει το αυτονόητο της παράτασης των ανωτέρω αλλά να γίνει ΤΩΡΑ και όχι ΜΕΤΑ .... Ενδεικτικά χτές η Ελλάδα είχε 100 νέα κρούσματα σε μία μέρα όσα έκανε μια βδομάδα πριν και η Ιταλία σε μία μέρα 360 περίπου νεκρούς. Κάθε μέρα μετράει. Τμήμα Τηλεφωνα Fax Διευθυνση οροφος e-mail Πρόεδρος ΤΕΕ 2103291733-6 2103222504 Νίκης 4, 10563, Αθήνα 8ος [email protected] Γραμματεία Προέδρου ΤΕΕ 2103291733-6 2103222504 Νίκης 4, 10563, Αθήνα 8ος [email protected] Γραμματεία Διοικούσας Επιτροπής ΤΕΕ 2103291733-6 2103222504 Νίκης 4, 10563, Αθήνα 8ος [email protected] Πρόεδρος Αντιπροσωπείας ΤΕΕ 2103291510-11 2103248267 Νίκης 4, 10563, Αθήνα 7ος [email protected] Γραμματεία Αντιπροσωπείας ΤΕΕ 2103291509-12 2103248267 Νίκης 4, 10563, Αθήνα 7ος [email protected]
    2 points
  3. Version 1.0.0

    11.609 downloads

    Προϋπολογισμός σε excel του παραρτήματος Β του Ν. 4495/2017
    1 point
  4. Πρόταση – Απαίτηση Έχοντας υπ’ όψη ότι ένα σημαντικό φάσμα καταληκτικών ημερομηνιών που αφορούν ακίνητα (κτίρια, διαμερίσματα, γραφεία, καταστήματα, οικόπεδα, γεωτεμάχια κ.λπ.) έχουν προγραμματιστεί για τους επόμενους μήνες. Ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά αφορά τις υπαγωγές στον Νόμο 4495/2017, τελικές ημερομηνίες αναρτήσεις αρχείων, Δημοτικά Τέλη, Κτηματολόγια, Δασικοί Χάρτες και ενστάσεις κ.λπ. Γνωρίζοντας ότι για την ολοκλήρωση των άνω εργασιών ένα φάσμα από 60000 περίπου ενεργούς Μηχανικούς, πλέον άλλο τόσοι προσωπικό υποστήριξης των τεχνικών γραφείων για αυτά, όπως χιλιάδες πολίτες που τρέχουν να προλάβουν τις ημερομηνίες. Γνωρίζοντας επίσης ότι ο χρόνος από την στιγμή που κάποιος αποφασίσει να φροντίσει το ακίνητο του συχνά πυκνά βγάζει πολλά χρονοβόρα προβλήματα στην αναζήτηση τίτλων των ιδιοκτησιών τους σε υποθηκοφυλακεία, σχεδίων σε αρχεία ΥΔΟΜ τα οποία σχεδόν στο σύνολο τους όλα ειδικά στην Αττική έχουν αρχεία σε διάφορα σημεία η κάθε μία και συχνά πυκνά οι πολίτες ή οι μηχανικοί ή οι συνεργάτες υποστήριξης θα πρέπει να πάνε περισσότερο από μία φορά για κάθε ακίνητο για να τα βρουν διότι η μηχανογράφηση έστω των καταλόγων αυτών είναι στην πράξη ανύπαρκτη. Με αποτέλεσμα την συγκέντρωση μεγάλου αριθμού ατόμων σε κλειστούς χώρους στο σύντομο εναπομείναντος χρονικού διαστήματος. Και όλες οι μεγάλης μάζας ανθρώπων για αυτά που όσο πλησιάζουν οι κρίσιμες καταληκτικές ημερομηνίες τόσο εντείνουν τις μετακινήσεις και την πίεση σε Αρχεία ΥΔΟΜ, Υποθηκοφυλακεία, Δήμους, Εφορίες, Κτηματολογικά Γραφεία και φυσικά τα μέσα μεταφοράς. Όλα αυτά σε στιγμές που σαν λύση το πρόβλημα με τον κορονοϊό είναι όσο το δυνατό να μειωθούν οι επαφές από κοντά και μάλιστα σε μαζικούς χώρους. Ζητούμε όλες οι καταληκτικές ημερομηνίες που αφορούν ακίνητα κάθε τύπου ειδικά οι ημερομηνίες 4495/2017, Πρόστιμα για Δημοτικά Τέλη, Κτηματολόγια, Ενστάσεις κ.λπ. να πάρουν παράταση ενός χρόνο (12 μήνες), ελπίζοντας μέχρι τότε να έχει βρεθεί και η αντιμετώπιση τους ιού. Δεν επιφέρει ζημία στο κράτος αυτό διότι ακόμα και τα προσδοκόμενα έσοδα που είχε δεν θα χαθούν, αλλά θα κατανεμηθούν σχετικά λίγο στον χρόνο. Ούτε θα επιφέρει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα όταν εκκρεμότητες που υπάρχουν εδώ και δεκαετίες (αυθαίρετα, κτηματολόγια, δασικά κ.λπ.) αντί να λυθούν άμεσα επόμενους μήνες ας λυθούν μερικούς μήνες αργότερα. Ακόμα και οι Δήμοι που προσδοκούν να εισπράξουν αυξημένα τέλη με τις διαφορές που προκύπτουν στις υπαγωγές στον 4495/2017 θα καθυστερήσουν μερικούς μήνες. Πιο καλά όμως να χάσουν μερικούς μήνες από Δημοτικά τέλη για διαφορές τετραγωνικών παρα να χάσουν αρκετούς Δημότες τους. Για αυτό υπάρχει η παρούσα πρόταση απαίτηση ως Μηχανικοί να δοθεί σε όλα τα ανωτέρω παράταση 12 μηνών. Πιο καλά να παρθούν σήμερα (ούτε καν αύριο) μέτρα πρόληψης για μείωση σημαντικό φάσμα μετακινήσεων και ας φανούν άχρηστα διότι δεν θα έχουμε όξυνση κρουσμάτων, παρά να τρέχουμε από βδομάδα όπως τρέχει σήμερα όλη η Ιταλια που είναι ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ της μέσα στα σπίτια τους. - - - - - - - - - - - - ( Προτάσεις βελτίωσης του άνω κειμένου είναι καλοδεχούμενες φυσικά και θα γίνει διόρθωση του τελικού κειμένου πριν σταλεί σε αρμόδιους φορείς, ΤΕΕ κ.λπ. Η Ψήφος του καθένα μας θα είναι φανερή στην παρούσα )
    1 point
  5. εάν ειχε συσταθει καθετη πριν το 1992, [αλλά και μεχρι το 2011] με βαση το αρθρο 107 2. Αν το ακίνητο ανήκει σε περισσότερους συνιδιοκτήτες και έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, μέχρι τις 28.7.2011, για τον υπολογισμό των πολεοδομικών μεγεθών και την έκδοση οικοδομικής άδειας που αναλογούν στα ιδανικά μερίδια κάθε συνιδιοκτήτη, δεν λαμβάνονται υπόψη οι αυθαίρετες κατασκευές που έχουν εκτελεστεί σε άλλη οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία. Από τα αναφερόμενα στην παρ.2 σε συνδυασμό με τα οριζόμενα στην παρ.3 του άρθρου 23 του ν.4067/12 προκύπτει ότι δεν εμποδίζεται η χορήγηση διοικητικών πράξεων του άρθρου 28 από την ύπαρξη στο οικόπεδο/γήπεδο αυθαιρέτων κατασκευών άλλων ιδιοκτητών. Συνεπώς, στην περίπτωση που εκδίδεται διοικητική πράξη σε αυτοτελή οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, δεν απαιτείται έλεγχος νομιμότητας των υπολοίπων αυτοτελών ιδιοκτησιών. Θεωρωντας οτι ειχες ήδη νομιμη συσταση καθετης, τακτοποιεις απο μονος σου Γνωμη μου ειναι οτι, δεν θα πηγαινα στο 98, το οποιο εχει αλλη "βαση" Άρθρο 98 Ρυθμίσεις του ν.δ.1024/1971 και του ν.3741/1929 1. Οι διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 1 του ν.δ.1024/1971 (Α232) εφαρμόζονται και επί γηπέδων, που κείνται εκτός σχεδίου πόλεως και εκτός ορίων οικισμών και ανήκουν σε έναν ή πλείονες ιδιοκτήτες, επί των οποίων έχουν ανεγερθεί μέχρι τις 28.7.2011 οικοδομήματα νομίμως ανεγερθέντα ή αυθαίρετα, υπαγόμενα στις διατάξεις του παρόντος, με την επιφύλαξη των οριζομένων στις διατάξεις του άρθρου 89 του παρόντος. Υπό τις ανωτέρω προϋποθέσεις επιτρέπεται η σύνταξη και υπογραφή συμβολαιογραφικών πράξεων σύστασης διηρημένων ιδιοκτησιών επί των ανωτέρω γηπέδων και η μεταγραφή αυτών στα βιβλία μεταγραφών ή η καταχώριση στα κτηματολογικά γραφεία. Υπό τις ίδιες ανωτέρω προϋποθέσεις θεωρούνται εξ υπαρχής έγκυρες και ισχυρές συστάσεις διαιρεμένων ιδιοκτησιών, οι οποίες έχουν συσταθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος και δεν έχουν κηρυχθεί άκυρες με αμετάκλητη δικαστική απόφαση. Η ανέγερση των οικοδομών μέχρι τις 28.7.2011 αποδεικνύεται από αεροφωτογραφίες που έχουν ληφθεί μέχρι την ημερομηνία αυτή και βεβαιώνεται από το μηχανικό, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος.
    1 point
  6. Πάντα ... εδώ και άπειρα χρόνια ... (και επι τ.ΤΣΜΕΔΕ) οι εισφορές υγείας αποτελούνται από δύο μέρη: α) για παροχές Υγείας σε είδος (ήτοι δηλαδή νοσοκομειακή, ιατρική περίθαλψη (εξωτερικά ιατρεία των κρατικών νοσοκομείων, κέντρα υγείας, παρακλινικές εξετάσεις, θεραπευτικά μέσα, οδοντιατρική περίθαλψη κλπ) και σε β) χρήμα (ήτοι επιδόματα λοχείας/τοκετού, λουτροθεραπείας, φυσιοθεραπείες, δαπάνες για κατασκηνώσεις κλπ)
    1 point
  7. .οπότε έχουμε δύο κουβάδες για τον ΕΦΚΑ ... έναν για οφειλές των ετών 2017-2018-2019 και έναν για το 2020 και μετά... Οπότε αν κάποιος θέλει να πληρώσει μόνο του 2020 πρακτικά μπορεί και δεν θα πάει το ποσό να εξοφλήσει παλαιότερες οφειλές του ΕΦΚΑ ... δεν το βλέπω αρνητικά αυτό ως ... επιλογή ...
    1 point
  8. Αναρτήθηκαν τα ειδοποιητήρια Ιανουαρίου με τις νέες τιμές και έχουν ημ ληξης 20/03/2020 ΠΡΟΣΟΧΗ Ο ηλεκτρονικός κωδικός πληρωμής, έχει αλλάξει
    1 point
  9. Από τη στιγμή που στο Google προκύπτει ότι το 2013 δεν υπάρχει σκέπη.....είναι ανόητο να επικαλείται κάποιος το αποδεικτικό πληρωμής. Δες αν υπάρχει δυνατότητα έκδοσης άδειας νομιμοποίησης της στέγης σε συνδιασμό με την νομιμοποίηση των υπολοιπων παραβάσεων .
    1 point
  10. ειναι το ΦΕΚ Β 4520/18 μην σε μπερδεψει ο τιτλος του που ειναι λαθος😀 το σωστο ειναι κγ... αλλα, εσυ δεν πας σαν μη αρτιος και δεν θες τα 1000 τμ εσυ πας με την παρεκλιση που εχεις κανονικα κι ωραιος...
    1 point
  11. Σε μια τέτοια περίπτωση , στην οποίο το εφαπτόμενο στο όριο μελλοντικό κτίριο, δεν καλύπτει απόλυτα τα εσωτερικά κτίρια, ζήτησαν όψη. Το τμήμα που εφάπτεται απλώς φτιάχνεις ένα κενό περίγραμμα (δεν έχει κουφώματα). Ουσιαστικά η όψη αφορά , την προβολή σε κατακόρυφο επίπεδο των εσώτερων στο οικόπεδο κτιρίων.
    1 point
  12. Ο υποθηκοφύλακας διαβάζει και γνωρίζει το νόμο. Η παραπομπή στο εδάφιο του ν. 4495 περί απόκλισης μέχρι και 2% που δεν αποτελεί αυθαιρεσία και στη συνέχεια και η ερμηνεία της εγκ. 2/ν4495, δεν τον ικανοποιεί; Σωστά ως προς την τελική έκβαση. Ο πελάτης θέλει να τελειώνει οπότε πληρώνει τα κερατιάτικα μετά.
    1 point
  13. Έγινε η κοινοποίηση του θέματος και στα Γραφεία ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑΒρυσακίου 15, Μοναστηράκι στα παρακάτω εμαίλ που έχει η ιστοσελίδα του sadas-pea.gr. Βρυσακίου 15, Μοναστηράκι 10555 – Αθήνα Τηλ. 210 3215146, 210 3215147 E-mail: [email protected] ή [email protected] * * * * * * * * * * Έγινε η κοινοποίηση του θέματος και στα ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ Τμήμα Αττικής Βρυσακίου 15, Μοναστηράκι στα παρακάτω εμαίλ που έχει η ιστοσελίδα του sadas-pea.gr. Κλάδου & Βρυσακίου 15, Μοναστηράκι 10555 Τηλ. : 2103213871 / Fax: 2103215147 e-mail: [email protected], [email protected] Δ.Σ. Πρόεδρος: Αντώνης Μαούνης Αντιπρόεδρος: Βασίλης Γρηγοριάδης Γραμματέας: Ελένη Βαφειάδου Ταμίας: Όλγα Μπαλαούρα Αναπλ. Γραμματέας: Κώστας Βουρεκάς Μέλη: Θανάσης Γρηγορόπουλος, Αρετή Καραμπούκαλου, Νικόλαος Κουρέτας, Νίκος Μιχαλόπουλος, Αννα Μελανίτου, Φωτεινή Ξυράφη, Ουρανία Οικονόμου, Κατερίνα Πατσαδέλη, Χρήστος Σελιανίτης, Σταύρος Σταυρίδης * * * * * *
    1 point
  14. Συνάδελφε καλημέρα, Υπάρχουν πολλοί πιο έμπειροι συνάδελφοι απο εμένα σε αυτόν τον τομέα, μιας και κάνω τα πρωτα βήματα. Οταν λες rtk φαντάζομαι εννοείς το phantom 4 pro RTK. Τα άλλα ξεφεύγουν αρκετά σε τιμή. Για το συγκεκριμένο έχω ακούσει ότι υπάρχει μια δυσλειτουργία σχετικά με τον χρόνο που παίρνει την φωτογραφία και τον χρόνο που καταγράφει ότι την πήρε. Με το απλό drone θα χρειαστείς κατ' ελάχιστον 11 φωτοσταθερά, σύμφωνα με εργασίες που έχω διαβάσει. Βάλε και 4-5 check points. Τα αποτελέσματα που έχω δει εχώ με τα παραπάνω, ειναι ακρως ικανοποιητικά, μας και ακομά πετάω αλλά και μετράω για να τσεκάρω τι κάνω. Σημαντικό ρόλο παίζει η επιλογή των θέσεων των φωτοσταθερών. Με ένα απλο googlarisma θα βρεις εργασίες, και ελληνικές, που τα εξηγούν ωραία. Π.χ. γνωστός συνάδελφος που έχει fixed wing RTK, πάντα βάζει 8-10 σημεία για να διορθώνει και να ελέγχει. Εν συντομία η γνώμη μου είναι η εξης: Σίγουρα το rtk ειναι το μέλλον, απλά δεν ξέρω αν έχουμε φτάσει ακόμα εκεί.
    1 point
  15. Θα πρέπει για όσο διάστημα συνεχίζουν να προσέρχονται πολίτες με σχετικά υψηλό ρυθμό, να μην λήγουν οι προθεσμίες. Τραγικότερο όλων το παράδειγμα των αυθαιρετονόμων, όπου από την ημέρα που βγήκαν μέχρι σήμερα, ο ρυθμός είναι ο ίδιος και όμως έχουμε συνέχεια 3μηνες προθεσμίες. Υπάρχουν ένα σωρό εργαλεία, κίνητρα και αντικίνητρα, ώστε να μην χρειάζονται οι προθεσμίες σε πάρα πολλές περιπτώσεις. Οι προθεσμίες εκτός από άγχος, πανικό και λάθη, συνήθως δεν προσφέρουν κάτι άλλο. Είναι αφελές τουλάχιστον να τις χρησιμοποιούμε με αυτό τον τρόπο.
    1 point
  16. @vassoul κατηγορία 3 και μόνο εφόσον πληροί την περίπτωση ιειε (δες και την ερμηνεία της εγκ. 2). Πολύ σωστά αναφέρεις ότι θα προστεθεί επιπλέον πρόστιμο και έτσι πρέπει να γίνει και αν πληρωθεί εφάπαξ, δεν θα βγει 250+250 αλλά 250+150 λόγω έκπτωσης 20% για εφάπαξ εξόφληση. ιειε) αλλαγές στις εξωτερικές διαστάσεις του περιγράμματος του κτιρίου ή της αυτοτελούς ιδιοκτησίας έως πέντε τοις εκατό (5%) και εφόσον δεν μεταβάλλεται η επιφάνεια άνω του ποσοστού πέντε τοις εκατό (5%) και κατά παρέκκλιση των περιπτώσεων α, β και γ της παραγράφου 2 του άρθρου 89 Ερμηνεία της εγκ. 2/Ν.4495: Στην έννοια των υπερβάσεων των εξωτερικών διαστάσεων του κτιρίου συμπεριλαμβάνονται και τυχόν εξοχές για τη διαμόρφωση της όψης του κτιρίου (π.χ. έρκερ). Ο έλεγχος της υπέρβασης έως 5% γίνεται συγκρίνοντας το μήκος της εξοχής προς τη διάσταση του βάθους του κτιρίου στο συγκεκριμένο σημείο.
    1 point
  17. Και επιβεβαιώνεται αυτό και από την μη απαίτηση "όψης" κατά την έκδοση άδειας από τις Πολεοδομίες, όταν το κτίριο εφάπτεται με το όριο σε όλο το μήκος του.
    1 point
  18. δες το θεμα της "μη υλοποιησης ΘΣΑ" και τα ΠΜ
    1 point
  19. Να επισημανω οτι το επομενο διαστημα (διολου απιθανο να προσεγγισει και τους 2 μηνες) η αγορα, η οικονομια, ο προϋπολογισμος επαγγελματιων και νοικοκυριων, θα υποστει ανεπανορθωτη ζημια και φυσικα οι πολιτες θα επιδιωξουν να περιορισουν τις δαπανες στα απολυτως βασικα εξοδα διατροφης και υγειας. Αυτο πρακτικα σημαινει οτι υπηρεσιες μηχανικου και πληρωμες προστιμων προς το κρατος θα αποτελεσουν ειδος πολυτελειας και θα παψουν να διεκπεραιωνονται. Προσωπικα ηδη εχω λαβει αναβολες ενταξης στον 4495 και πληρωμης αμοιβων για ολοκληρωμενες εργασιες. Μια σημαντικη παραταση απαιτειται για να ηρεμησει ο κοσμος και να επανελθει στους σημερινους ρυθμους κατοπιν επανασταθεροποιησης της οικονομιας.
    1 point
  20. Εκτός αυτών , όμως ,πρέπει να μπει στο κείμενο και να τονιστεί ότι η εργασία μας απαιτεί πρόσβαση και πολύωρη παραμονή στο εσωτερικό κατοικιών και επαγγελματικών χώρων , η οποία πέρα του προφανούς κινδύνου μετάδοσης, μπορεί να είναι και απαγορευτική λόγω ασθένειας των ιδιοκτητών / εργαζομένων. Πρέπει να παραταθούν και ΟΛΕΣ οι προθεσμίες του 4178 , καθώς και εκεί υπάρχει μεγάλη εμπλοκή με υπηρεσίες όπως Πολεοδομίες ( αρχεία ) , Συμβολαιογραφεία , ΟΚΧΕ και ΓΥΣ για αεροφωτογραφίες κλπ. Υπάρχει επίσης υπάρχει το ενδεχόμενο πολλοί συνάδελφοι να νοσήσουν και να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν εντός των προθεσμιών.
    1 point
  21. Σωστά. @GeorgePi, ΕΣΥ, με την βεβαίωση πιστοποιείς τα αναγραφόμενα στην συγκεκριμένη ημερομηνία της αυτοψίας και όχι για όλο το χρονικό διάστημα των δύο μηνών της ισχύος της βεβαίωσης. Άλλο αφορά η ημερομηνία αυτοψίας και άλλο αφορά η χρονική διάρκεια της βεβαίωσης. Οι αυθαιρεσίες "έχουν να κάνουν" με την ημερομηνία που τις κατέγραψες (της αυτοψίας). Οι δύο μήνες "έχουν να κάνουν" με την χρονική διάρκεια ισχύος της βεβαίωσης εντός της οποίας πρέπει.μπορεί να πραγματοποιηθεί η εν ζωή δικαιοπραξία και όχι της μη ύπαρξης νέων αυθαιρεσιών μετά την συγκεκριμένη ημερομηνία της αυτοψίας.
    1 point
  22. Η βεβαίωση συνοδεύεται και από μια τεχνική έκθεση στην οποία γράφεις κάποια πράγματα (πχ εμβαδόν, χρήση, όροφοι κλπ) , μια μικρή περιγραφή και τα στοιχεία στα οποία βασίζεται (πχ άδεια, προηγούμενη τακτοποίηση, τοπογραφικό διάγραμμα, συμβόλαιο κλπ). Επίσης έχεις κρατήσει στο αρχείο σου και φωτογραφίες. Το σύνολο των στοιχείων αυτών τεκμηριώνει τα νόμιμα πολεοδομικά μεγέθη βάσει τον οποίων χορήγησες την βεβαίωση. Αν ο ιδιοκτήτης είναι τόσο ανόητος που πάει μετά από την βεβαίωση και φτιάχνει αυθαίρετες κατασκευές κακό του κεφαλιού του θα κάνει και φυσικά ο υποψήφιος αγοραστής αν δεν βάλει μηχανικό να ελέγξει το ακίνητο που πάει να αγοράσει για λογαριασμό του, απλά την πάτησε. Εσύ μια φορά αν έχεις περιγράψει όπως στα αναφέρω δεν έχεις να φοβηθείς κάτι.
    1 point
  23. Δυστυχώς διαφωνώ και επιτρέψτε μου να έχω αρκετά παραδείγματα από την εμπειρία μου για την "αθάνατη" πατητή.... Αφενός υλικό αθάνατο δεν υπάρχει από μόνο του... έχει να κάνει με τον εφαρμοστή... ο αιώνιος "ανθρώπινος παράγοντας" που συνήθως κάνει άλλα από αυτά που πρέπει γιατί θεωρεί ότι τα ξέρει όλα και ότι δεν πληρώνεται αρκετά για να κάνει σωστά τη δουλειά... Αφετέρου όλα τα υλικά που ακολουθούν τη πατητή έχουν ιδιότητες που φθίνουν με τον χρόνο, ειδικά σε συνδιασμό με το συχνό και έντονο καθάρισμα. Ετσι, ένα υλικό π.χ. πολυουρεθανικό βερνίκι ή εποξειδικό (διαλύτης νίτρου) θα πρέπει να ξαναπεραστεί μετά από ορισμένα χρόνια... Ομως ο ιδιώτης ήδη το έχει ξεχάσει, επίσης είναι υλικά με αβάσταχτη βρώμα για τουλάχιστον 2-3 μέρες και σου απάγορεύουν τη χρήση του χώρου... Τόσο λοιπόν σε κουζίνα όσο και σε μπάνιο δεν είναι εύκολο να ασχοληθεί κανείς... και την αστοχία τη βλέπεις μόνο μετά από τη ζημιά... Σε καμία περίπτωση δεν θα συγκρίνω την ασφάλεια του πλακακιού με το ρίσκο της πατητής. Δέχομαι την άποψή σας γιατί πιστεύω ότι όλο το θέμα είναι κατάθεση εμπειριών... αλλά επιτρέψτε μου να επιμείνω και στη δική μου...
    1 point
  24. Μιλάς για Αγγλία συνάδελφε, εδώ όπως σου είπα ξεκινήσαμε 1000 και φτάσαμε 30-40 στο Master. Επίσης εδώ δεν έχει δίδακτρα εκτός τα 300€/εξάμηνο ανάλογα την σχολή που μέσα είναι και το εισιτήριο για τρένα, λεωφορεία κ.τ.λ. Επίσης συνάδελδε @rootbreaker σου εύχομαι κάθε επιτυχία τόσο στις σπουδές αλλά και επαγγελματικά.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.