Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. curzondax

    curzondax

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      765


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.981


  3. dib

    dib

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      5.017


  4. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.350


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/04/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Το ζητημα ειναι αρκετα πολυπλοκο και κυριως με αρκετες ανακριβειες στο τελικο αποτελεσμα .Πιθανοτατα θα εχετε τριβες με το λατομειο. Μια λυση (την εχουμε εφαρμοσει εδω και πολλα-πολλα χρονια στη ΜΟΜΑ οταν κατασκευαζαμε το αεροδρομιο Λημνου με 3Α που ερχοταν απο Αλεξανδρουπολη και Καβαλα) ειναι να πληρωνετε και να επιμετρατε ασυμπυκνωτο ογκο ως εξης. 1) Κυβιζετε την καροτσα των φορτηγων που θα μεταφερουν το υλικο . 2) Ζητατε να ερχεται το υλικο επιπεδωμενο στην καροτσα ή βαζετε εσεις ανθρωπους να το επιπεδωνουν 3) Μετρατε το ογκο που προκυπτει μετα την επιπεδωση 4) Κοβετε ενα δελτιο με τον ογκο που μετρησατε και υπογραφετε εσεις και ο οδηγος.Κρατατε απο ενα αντιγραφο Με αυτον τον τροπο (αν βεβαια συμφωνει το λατομειο σας) παραλαβαμε 120000 μ3 3Α για την κατασκευη μας . Τωρα για την παραγγελια θα εφαρμοσεις ενα συντελεστη (υπηρχε στις παλιες ΠΤΕΟ ) της ταξης του 1.35 . Για αναγωγη σε βαρος απο τη δικη μου εμπειρια : 3Α περιπου =1.60 tn/m3 σε ασυμπυκνωτο με μικροαποκλισεις.. Ετσι για βαση συμπυκνωμενη π.χ 10 εκατ. 16000 μ2 * 0.1 μ = 1600 μ3 συμπυκν. * 1.35 = 2160 μ3 επι αυτ. * 1.6 τν/μ3 = 3456 περιπου 3500 τονους.παραγγελια Για το συντελεστη συμπυκνωσης μπορεις να κανεις μια δοκιμη επι τοπου .
    2 points
  2. Εχουν περάσει 9 χρόνια και 3νόμοι και δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε στα στοιχειώδη,διαβάζοντας τις 3 τελευταίες σελίδες ,με τις απόψεις των συναδέλφων,τα διαχωρίζω ως εξής 1.υδ για επιβάρυνση συντελεστών--->αυθαιρετα /επιτρεπόμενα τότε η σήμερα (νομίζω στο 4178 ίσχυε μόνο τα σημερινά). Αρα στο παράδειγμα του tettris υδ --->51αυθ/100 επιτρ,είτε είχαν νόμιμα 50,είτε 100 νόμιμα εξαντλώντας το σδ 2.υδ για εύρεση κατηγ---->υπάρχουν 2 απόψεις α)αυθαίρετα/επιτρεπόμενα τότε η σήμερα (στο 4178 ίσχυε προβλεπόμενα αδείας),όπως αναφέρει ο Παύλος παραπάνω Η β)(αυθαίρετα+νόμιμα/επιτρεπόμενα σήμερα η τότε )-1 όπως αναφέρει η venezia πιο πάνω (όχι ομως για τους συντελεστές αλλά για την κατ) Για την υυ όπως τα ξεχωρίζει ο Παύλος Επίσης αν έχω ισόγειο κ γίνει αυθαίρετη προσθήκη ορόφου χωρίς υυ της περιοχής,παω αναλυτικό υπολογίζωντας τον πώς;;;;
    1 point
  3. Σωστά το έχεις καταλάβει. Οι όποιες πληρωμές γίνονται, εξοφλούν χρονικά τις πιο παλαιά βεβαιωμένες. Απ' όσο έχω καταλάβει αναζητούνται με την εκκαθάριση ή με την βεβαίωση στο ΚΕΑΟ. Αλλά ρώτα και στον ΕΦΚΑ.
    1 point
  4. Γενικά αυτά τα συστήματα (και ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΠ) φαίνεται να έχουν στηθεί με τρόπο "first in first out"(FIFO) δηλαδή το πρώτο χρέος της πλατφόρμας εξοφλείται πρώτα από τις καταβολές χωρίς καμία περαιτέρω "νοημοσύνη" από το σύστημα (σε περίπτωση δόσεων ρύθμισης του ΕΤΕΑΠ κάποιο από τα δύο θα έχει προτεραιότητα (ίσως τυχαία)). Πάντως πρέπει να υπήρχε άτυπη παράταση προσαυξήσεων σε εκπρόθεσμα του ΕΦΚΑ τα τελευταία χρόνια. Νομίζω έχω δει καθυστερημένη πληρωμή χωρίς ποτέ να φανεί προσαύξηση.
    1 point
  5. μίλα με τον συμβολαιογράφο .... όπως τα δικά μας έχουν 500 μπιχλιμπίδια έτσι και τα δικά τους.... Και δεν ρωτάς τον συμβολαιογράφο. Πρέπει να έχει όλο το συμβόλαιο στα χέρια του και πιο σωστά αυτή την διαδικασία να την κάνει ο ιδιοκτήτη και όχι εσυ. Να έχεις δεδομένο απο τον πελάτη σου συμβολαιογράφο του (δηλαδή όχι ευθύνη δική σου, στην τελική εσύ είσαι ο μηχανικός και όχι δια πάσα νόσο παλικάρι) να σου δώσουν δεδομένα και με βάση αυτά θα προχωρήσεις. Κι άν κάνουν λάθος.... δικό τους ζήτημα και ξανά χρέωση αν πρέπει να γίνουν όλα εξ αρχής. αυτά και καλή καραντίνα ....
    1 point
  6. Θέτεις το ερώτημα στον συμβολαιογράφο του ιδιοκτήτη αν ο τίτλος που έχει και η σύσταση διηρήμενης ιδιοκτησίας που έχει το γεωτεμάχιο νοείται ως κάθετη συνιδιοκτησία ή όχι. Τσέκ και στο ΚΑΕΚ (άν έχει) ως τι το έχουν δηλώσει. Αν ναι κάθετη, τότε προχωράς για άδεια Δόμησης άνευ συναίνεσης. Αν όχι συναίνεση και θα ελέγξει και το όλο της Δόμησης, Κάλυψης και όγκου του ακινήτου για να δείς τι έχει υπόλοιπο εχεις. Η διαδικασία ότι προβλέπει και ο 4030 για άδειες, και ο ΝΟΚ και τα σχετικά άρθρα που αφορά τις άδειες στον 4495 ανάλογα με τα υπόλοιπα δεδομένα του ακινήτου σου.
    1 point
  7. Το απαντητικό έγγραφο παραπέμπει στις τότε δηλώσεις με αριθμό πρωτοκόλλου κλπ. Αφού βρήκες δικαιολογητικά και σχέδια (τοπογραφικό-δ κάλυψης και κάτοψη) μπορείς να κρίνεις τι δηλώθηκε τότε. Θα δώσεις βάση, όχι στην πρώτη δήλωση (ΥΔ ιδιοκτήτη), αλλά σε αυτή του μηχανικού (αν θυμάμαι καλά υπάρχει και τεχνική έκθεση). Εκεί αναγράφει ( σε συνδυασμό και με τα σχέδια) τα πολεοδομικά μεγέθη που ρυθμίζονται. Βλέπεις και το πρόστιμο που έχει υπολογίσει και τα συνδυάζεις. Βαρύτητα δίνεις πρώτα στα σχέδια και παράλληλα στα έγγραφα. Αναφέρεται επίσης ότι η οικοδομή κατά την ρύθμισή της ήταν στα τούβλα. Άρα έχεις και να βάλεις επιπλέον πρόστιμο για την αποπεράτωσή της, εφόσον αυτή αποπερατώθηκε και βεβαίως το πρόστιμο για τις επιπλέον κατασκευές. Από εμπειρία αναφέρω ότι 99 στις 100 περιπτώσεις τέτοιων τακτοποιήσεων δεν είναι σωστά ρυθμισμένες, με τα πιο συχνά προβλήματα να είναι άλλα αντί άλλων τοπογραφικά και λανθασμένες αποτυπώσεις. Αν τελικά αποφασίσεις να θεωρήσεις ως ορθά τακτοποιημένα τα σχετικά αναφερόμενα στη δήλωση Ν. 1337 (α+β φάση), τότε επιλέγεις "ΟΧΙ" στην ύπαρξη Ο.Α προκειμένου να υπολογίσεις το πρόστιμο των επιπλέον αυθαίρετων κατασκευών.
    1 point
  8. Ενημερωτικά καταβολή που είχε γίνει πολλές μέρες πριν δεν έχει συμπεριληφθεί στην εξόφληση του 1/2020 Οι "οφειλές" φαίνεται να είναι 440. Υπονοείται και εννοείται από το PDF ότι το ένα είναι δυνητικά 165.
    1 point
  9. Στο παραπάνω απόσπασμα του 2/2020 ειδοποιητηρίου ΕΦΚΑ αναγράφει στην παρατήρηση Β, ότι η έκπτωση θα ισχύει αν έχει εξοφληθεί μέχρι την 10/4/2020 η εισφορά Ιανουαρίου 2020. Αυτό μπορεί να σημαίνει και εμμέσως παράταση προθεσμίας του 1/2020 ειδοποιητηρίου του οποίου η κανονική προθεσμία πληρωμής ήταν μέχρι την 20/3/2020 ;
    1 point
  10. Κεφ. 10.4. Στον πάροχο κατάρτισης αποδίδεται για την παροχή υπηρεσιών τηλεκατάρτισης εκατό (100) διδακτικών ωρών, έως το ποσό των 470,00 ευρώ, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η αμοιβή του φορέα πιστοποίησης. Συνάδελφε @andreas-p το ίδιο λέμε με άλλα λόγια ... έγραψα ''...ΑΝ ο ωφελούμενος δώσει εξετάσεις ο φορέας πιστοποίησης θα πάρει 50€/εξεταζόμενο απο το πάροχο κατάρτησης...''.
    1 point
  11. Τσέκαρα μόλις την καρτέλα μου. Έβγαλαν τον Φεβρουάριο με deadline 10/4. Στην αρχική οθόνη υπάρχει το ποσό χωρίς έκπτωση. Μέσα στο ειδοποιητήριο όμως υπάρχει αναφορά και ποσό για την έκπτωση 25% σε περίπτωση εμπρόθεσμης πληρωμής.
    1 point
  12. εγώ θα πάρω το 9 τις λοιμώξεις γιατί δεν είμαι καλός μηχανικός, θα δοκιμάσω την τύχη μου στην ιατρική - νοσηλευτική
    1 point
  13. Δε λέει μόνο ο Τσίπρας ότι ότι κοροϊδεύουμε με τη διαδικασία ΕΣΠΑ για τα 600. Και ο Άδωνης τα ίδια υπονοεί στο twitter. Γενικά ντροπή το ότι η χώρα ακόμα νομίζει ότι κοροϊδεύει τους "κουτόφραγκους" λες και είναι δεκαετία του 1980.
    1 point
  14. Θα πρέπει να κάνουν οι ιδιοκτήτες σχετικές υ/δ και να τις στείλεις με mail στην αντίστοιχη υπηρεσία Βορείου ή Νοτίου Ελλάδος μαζί με πχ την άδεια και σε λίγες μέρες σου κάνουν την ανάκληση, δε χρειάζεται δηλαδή να ασχοληθείς με άλλους μηχανικούς.
    1 point
  15. Τις προηγμένες χώρες δεν τις ενδιαφέρει καθόλου αν εμείς αξιοποιούμε σωστά τα ευρωπαϊκά κονδύλια, ώστε να έχουμε οικονομική ανάπτυξη. Αντίθετα τους συμφέρει να είμαστε μπορντέλο, να μην έχουμε ανταγωνιστική οικονομία (και κυρίως προϊόντα) και να μας κουνάνε και το δάχτυλο. Μια χαρά ενημερωμένοι είναι για την κατάσταση αλλά και για την ποιότητα της πολιτικής ηγεσίας διαχρονικά. Μπορεί να τους λένε και μπράβο.... Οι βόρειες χώρες παράγουν από αγροτικά/κτηνοτροφικά προϊόνται μέχρι υψηλή τεχνολογία και έχουν και τουρισμό. Εμείς συνεχίζουμε να μην παράγουμε ούτε βίδες.
    1 point
  16. Εδώ θα δεις ένα πολύ καλό βιβλίο που το ΤΕΕ έχει ψηφιοποιήσει και ανεβάσει στην βιβλιοθήκη του. Στις σελίδες 53-54 του βιβλίου δες το παράδειγμα 2 αλλά και το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει. Όπως θα δεις για να απαντηθεί αυτό το πολύ θεωρητικό ερώτημα που βάζεις χρειάζεται κανείς να ξέρει το μέγιστο φαινόμενο βάρος του υλικού κατά Proctor (τα 22kN/m3 που βάζει είναι μια ψιλοτυπική τιμή) καθώς και τον απαιτούμενο βαθμό συμπύκνωσης, που καθορίζουν οι προδιαγραφές της εργασίας που θα κάνουμε. Κι εδώ επίσης το 95% είναι μια τιμή συνήθης.
    1 point
  17. Για να ακυρωθούν τα 2 αρχικά ΠΕΑ πρέπει οι αντίστοιχοι ιδιοκτήτες (δια μέσου των αντίστοιχων μηχανικών που εξέδωσαν τα ΠΕΑ) να υποβάλλουν (αναρτήσουν) στο σύστημα υπ. δηλώσεις οτι επιθυμούν την ΑΝΑΚΛΗΣΗ των ΠΕΑ (τους) .... ''για επανέκδοση ενος ΠΕΑ με τη συνένωση των 2 γραφείων σε 1'' (κάπως έτσι πρέπει να είναι το κείμενο της υπ. δήλωσης)
    1 point
  18. Για εμένα όλο αυτό είναι ένα "κολπάκι" για να πάρουμε οι μηχανικοί επιδότηση μέσω ΕΣΠΑ και όχι από τον κρατικό προυπολογισμό, αλλά κάνοντας τις πράξεις καταλαβαίνεις ότι τελικά πιο μεγάλη βοήθεια είναι για τα ΚΕΚ. Οπότε θα μπορούσαν τουλάχιστον να δίνουν 800€ σε κάθε μηχανικό και να μειώσουν ανάλογα το ποσό των ΚΕΚ
    1 point
  19. ακόμη και από το Νόμο της "Βασούλας" (5219 Υπουργικη Αποφαση 2004) αυτό προβλέπονταν και έτσι εκλαμβάνονταν από της ΥΔΟΜ (ότι δεν επιτρέπεται και όχι ότι δεν απαιτείται) "2. Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί για το ακίνητο οικοδομική άδεια ή άδεια δόμησης, η οποία βρίσκεται σε ισχύ και δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν απαιτείται Έγκριση Εργασιών, αλλά ενημέρωση της ισχύουσας άδειας." Εξάλλου αν δεν απαγορεύονταν και επιτρέπονταν σε κάθε περίπτωση ποιος ο λόγος ύπαρξης αυτής της παραγράφου και στις 2 ΚΥΑ
    1 point
  20. Μεταφέρω από την ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας "Ελεύθερος Τύπος": "... Η τελική απόφαση υπουργείου Εργασίας και ΕΦΚΑ είναι να περιλαμβάνονται δύο εισφορές στα ειδοποιητήρια που θα εκδοθούν για τους δύο μήνες, μία με το ποσό προ έκπτωσης και μία με την έκπτωση 25% για εμπρόθεσμη πληρωμή. .... Έτσι, τα ειδοποιητήρια που θα αναρτηθούν στα επόμενα 24ωρα από τον ΕΦΚΑ για τις εισφορές Φεβρουαρίου θα έχουν δύο εισφορές, την κανονική και με έκπτωση 25%. Για παράδειγμα, όσοι πληρώνουν το κατώτατο ποσό θα έχουν στο ίδιο ειδοποιητήριο την κανονική εισφορά των 220 ευρώ και τη μειωμένη κατά 25%, με ποσό 165 ευρώ. Αν πληρώσουν ως 10 Απριλίου, θα καταβάλουν τα 165 ευρώ. Αν δεν πληρώσουν και κάνουν χρήση των διευκολύνσεων της κυβέρνησης, τότε δικαιούνται αναστολή πληρωμής ως τον Σεπτέμβριο, αλλά με την κανονική εισφορά των 220 ευρώ. ..."
    1 point
  21. Version 1.6

    298 downloads

    Διορθώσεις, προσθήκες, αναβαθμίσεις κλπ κλπ😁
    1 point
  22. Η ερώτησή σου έχει δύο σκέλη. Το ένα αφορά το πως θα χειριστεί τα μικροπολύγωνα αυτά το κτηματολόγιο. Το άλλο αφορά το πως θα χειριστεί τα μικροπολύγωνα αυτά ο αναρτημένος και στη συνέχεια κυρωμένος δασικός χάρτης. Για το πρώτο σκέλος θα σου απαντήσω με σιγουριά μιας και εργάζομαι σε ανάδοχο κτηματολογίου. Για το δεύτερο θα κάνω μία εκτίμηση χωρίς 100% βεβαιότητα. - Όταν γίνει κτηματολόγιο στην περιοχή σου, και με δεδομένο ότι θα εφαρμοστεί πλήρως η δική σου νέα καταμέτρηση, ο ανάδοχος θα απορρίψει όλα τα δασικά μικροπολύγωνα εμβαδού μικρότερου των 100 τ.μ. υπέρ της ιδιοκτησίας που σε αφορά. Θα τα αγνοήσει δηλαδή παντελώς, και όταν το κτηματολόγιο γίνει λειτουργούν, το πολύγωνο της ιδιοκτησίας σου θα φαίνεται χωρίς καμία διεκδίκηση από το δημόσιο. Έχε υπόψιν ότι κατά την ανάρτηση του κτηματολογίου, οι διευθύνσεις δασών αυτομάτως κάνουν ένσταση εναντίον αυτής της απόφασης του αναδόχου για όλα τα μικροπολύγωνα αλλά από όσο ξέρω κατά την εκδίκαση των ενστάσεων δικαιώνεται ο ανάδοχος και ο πολίτης στο θέμα αυτό. - Όταν γίνει ανάρτηση των δασικών χαρτών και στη συνέχεια κύρωση, το πιθανότερο είναι ότι θα έχει εφαρμοστεί επακριβώς το αρχικό πολύγωνο, αυτής της πράξης χαρακτηρισμού με αποτέλεσμα την ύπαρξη αυτών των μικροδιαφορών που σε απασχολούν. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, επειδή δεν έχουμε ακόμα κτηματολόγιο και δασικούς χάρτες ταυτόχρονα σχεδόν πουθενά, δεν έχει προβλεφθεί επακριβώς η αντιμετώπιση του θέματος. Από συζήτηση πρόσφατη που έκανα όμως με υπάλληλο διεύθυνσης δασών, είχε εκφράσει την άποψή του ότι θα δοθεί οδηγία για την αντιμετώπιση αυτών των μελλοντικών περιπτώσεων, η οποία θα βασίζεται στην "ζώνη συμβατότητας σχήματος" όπως αυτή ορίζεται στις τεχνικές προδιαγραφές σύνταξης δασικών χαρτών, η οποία έχει πλάτος 2,5 μέτρα. Η ζώνη αυτή συμβατότητας έχει κάνει ήδη το ντεμπούτο της στην κύρωση των δασικών χαρτών, εκεί που έχουν ασκηθεί αντιρρήσεις. Η μερική κύρωση εμφανίζεται σε απόσταση ofset 2,5 μέτρων από τα πολύγωνα των αντιρρήσεων. Μελλοντικά λοιπόν, πιθανολογείται ότι θα επιτρέπονται μικροαποκλίσεις υπέρ του χαρακτήρα ΑΑ. Μπαίνουν βέβαια τότε νέα θέματα του τύπου, τι θα γίνει αν σε βάθος ετών κάποιος κάνει συνέχεια νεότερες καταμετρήσεις και εισβάλλει λίγο λίγο στο δασικό, 2,49 μέτρα κάθε φορά? 😂 Όπως καταλαβαίνεις, θαρρώ πως είναι ένα νέο θέμα το οποίο πρέπει να αντιμετωπιστεί με αναλυτικές οδηγίες.
    1 point
  23. Συνάδελφε. Είναι ντροπή, απο άτομα του κλάδου σας/μάς-πάρτοοπωςθες, να μιλάμε για τοπογραφικά σε ΕΓΣΑ με μετατροπές και μόντες. Πολύ όμορφα και ωραία, θα πάρεις το total σου, με τον βοηθό σου και θα φάς μια μέρα για το τοπογραφικό. Δεν έχουμε όλοι GPS, οπότε όλοι κάνουμε την ίδια δουλειά...Η οποία φυσικά πρέπει να πληρωθεί. Οπότε για το τοπογραφικό στη Χαλκιδική, θα πάρεις τα ορόσημα της περιοχής (έχω κι εγώ ένα να κάνω εκεί) και θα ζητήσεις κάποιες στάσεις σε ΕΓΣΑ απο κάποιο συνάδελφο εκεί. (οι περισσότεροι θα σε εξυπηρετήσουν). Διότι αν πάς να βρείς τριγωνομετρικά ΓΥΣ και να κάνεις όδευση, θα "νυχτώσεις" και θα φάς τα 100ε του GPS σε βενζίνες. Πές μου λίγο τον αρ. του αγρ. που θέλεις να δώ αν είμαστε κοντά. Για το τοπογραφικό στη Θεσ/νίκη, είναι το ευκολότερο! Η θεσ/νίκη έχιε δικό της σύστημα συν/νων, το οποίο είναι αρκετά πυκνό και οι τιμές των στάσεων είναι δωρένα και υπάρχουν στο ιντερνετ. Μπες κάπου gis (δε θυμάμαι ακριβώς τη σελίδα), βάζεις οδούς και Ο.Τ. και σου βγάζει ένα κάρο στάσεις/ρεπερ με τις τιμές τους. Πάς τις βρίσκεις και αποτυπώνεις... Δε νομίζω να θέλεις ΕΓΣΑ μέσα στη πόλη, διότι πλέον, εφόσον υπάρχει μια οικοδομική άδεια, δεν απαιτούνται ΕΓΣΑ.
    1 point
  24. Συναδελφοι νομιζω οτι κανετε λαθος... Μακαρι να εχετε δικιο, αλλα στο gis.thessaloniki.gr, οπως λεγεται το site του Δημου, οντως βγαζει ενα σωρο στασεις, αλλα αυτες ειναι στο τοπικο συστημα αναφορας, και οχι σε ΕΓΣΑ. Οσο για το αν απαιτειται νεο τοπογραφικο, η τεχνικη υπηρεσια λεει ΝΑΙ, ακομα κι αν υπαρχει οικοδομικη αδεια. Kane, το οικοπεδο μου ειναι το 538 του Ο.Τ. 50α στο Λακκωμα... Και οχι, οι ντοπιοι τοπογραφοι δεν εχουν συντεταγμενες ΕΓΣΑ, μονο hatt 40 21, 0 39.... Τις οποιες φυσικα αντε να τις βρεις μεσα στους χωματοδρομους...
    -1 points
  25. Ευχαριστω πολυ... Κατι τελευταιο... εφ οσον ολες οι μεθοδοι κλωτσανε αρκετα, το να παρω - στην αναγκη - τις συντεταγμενες της "Κτηματολογιο" (μου το προτεινε ακομα και πανεπιστημιακος καθηγητης!) ειναι μια καποια λυση...?
    -1 points
  26. Συναδελφοι καλησπερα και καλως σας βρισκω, με λενε Γιαννη και ειμαι 25 ετων, φρεσκος στο επαγγελμα. Προσπαθω να συνταξω καποια τοπογραφικα σε ΕΓΣΑ, οπως απαιτειται σημερα, ομως μην εχοντας τη δυνατοτητα να νοικιαζω gps με 100 ευρω τη μερα, προσπαθω να βρω εναν εναλλακτικο τροπο. Εχω αναλαβει ενα τοπογραφικο εξω απ την καλλικρατεια χαλκιδικης, ομως η πιο αξιοπιστη πηγη που εχω, οι χαρτες της Κτηματολογιο, αποκλινουν σημαντικα ΚΑΙ απο τη διαδικασια google Earth -> μετατροπη των φ,λ σε Ε, Ν απο τη σελιδα της ΓΥΣ, ΚΑΙ απο τη διαδικασια αλλαγης φυλλου hatt με το coord.gr -> μετασχηματισμος μεσω των πολυωνυμων του ΟΚΧΕ, που υποτιθεται πως εχουν ακριβεια καλυτερη των 10 εκ. Σαν να μην εφτανε αυτο, μου ανατεθηκε κι ενα τοπογραφικο στη Θεσσαλονικη, ο δημος της οποιας χρησιμοποιει ανεξαρτητο συστημα αναφορας, για το οποιο δεν υπαρχουν πολυωνυμα μετασχηματισμου, οποτε η λυση ειναι μονο gps. Τι θα κανατε στη θεση μου, στις δυο αυτες περιπτωσεις; Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων...
    -1 points
  27. Φίλε ΚΑΝΑ καλημέρα, εννοείται πως δεν απαιτείται. Το θέμα είναι αν είναι νόμιμή η έκδοση αν δεν επιθυμεί ο ιδιοκτήτης της ενημέρωση. Νομίζω πως δεν απαγορεύεται.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.