Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/10/2020 σε όλες τις περιοχές
-
απο το ΤΕΕ Πελοπονησου, το οποιο..."δεν λεει οσα "λενε οτι λεει" 1539. Για την απόδειξη παλαιότητας προ του 1983, μπορεί να χρησιμοποιηθεί το Ε9 του ιδιοκτήτη; Δεδομένου ότι η υποχρέωση υποβολής δήλωσης στοιχείων ακινήτων (Έντυπο Ε9) θεσπίστηκε με τις διατάξεις της παρ.15 του άρθρου 5 του Ν. 3296/2004 ΦΕΚ 253Α/14-12-04, το παλαιότερο Ε9 που αναγράφεται η χρονολογία κατασκευής και μπορώ να χρησιμοποιήσω είναι αυτό του 2005. Σύμφωνα με την παράγραφο 4 του άρθρου 87, για την απόδειξη παλαιότητας απαιτούνται δημόσια έγγραφα. Σύμφωνα με το άρθρο 5 του νόμου 2690/1999 που ονομάζεται Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας («ΚΔΔιαδ»), δημόσια έγγραφα είναι τόσο τα διοικητικά έγγραφα όσο και τα ιδιωτικά έγγραφα που φυλάσσονται στις δημόσιες υπηρεσίες. Στην παρ. 1 του άρθρου 5 γίνεται μια ενδεικτική απαρίθμηση των διοικητικών εγγράφων και συγκεκριμένα «ως διοικητικά έγγραφα εννοούνται όσα συντάσσονται από τις δημόσιες υπηρεσίες, όπως εκθέσεις, μελέτες, πρακτικά, στατιστικά στοιχεία, εγκύκλιες οδηγίες, απαντήσεις της Διοίκησης, γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις». Συνδυαστικά λοιπόν και παρότι ΔΕΝ διευκρινίζεται (ακόμα) όπως γινόταν για τον 4178 μέσω εγκυκλίου, προσωπικά πιστεύω ότι μπορεί να γίνει χρήση του Ε9 όποιας χρονιάς. Πλεον αυτου να προσθεσω οτι τα τελευταια 6 χρονια εχουν εκδοθει επανειλημενες εγκυκλιοι, για να δηλωσουν/διορθωσουν τα Ε9. Η τελευταια εγκυκλιος οριζει οτι αυτο γινεται χωρις προστιμο μεχρι την ολοκληρωση του Κτηματολογιου. ακι καλησπερα3 points
-
2 points
-
Version μετά τον ΝΟΚ ...
108.450 downloads
Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)1 point -
Version 1.0
10.748 downloads
Όλα τα περιγραφικά τιμολόγια και πίνακες τιμών σε επεξεργάσιμη μορφή. 1. ΕΡΓΑ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ σελ. 1 - 205 1.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Έργων Οδοποιίας σελ. 1 - 184 1.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Έργων Οδοποιίας σελ. 185 - 205 2. ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 206 - 626 2.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Υδραυλικών Έργων σελ. 206 - 566 2.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Υδραυλικών Έργων σελ. 567 - 626 3. ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 627 - 691 3.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Λιμενικών Έργων σελ. 627- 687 3.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Λιμενικών Έργων σελ. 688 - 691 4. ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ σελ. 692 - 963 4.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Οικοδομικών Έργων σελ. 692 - 948 4.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Οικοδομικών Έργων σελ. 949 - 963 5. ΕΡΓΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ σελ. 964 - 1112 5.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Εργασιών Έργων Πρασίνου σελ. 964- 1094 5.2 Πίνακας Τιμών Εργασιών Έργων Πρασίνου σελ. 1095 - 1112 6. ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Η/Μ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΡΓΩΝ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ, ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ) σελ. 1113 - 1189 6.1 Περιγραφικό Τιμολόγιο Ηλεκτρομηχανολογικών Εργασιών σελ. 1113- 1182 6.2 Πίνακας Τιμών Ηλεκτρομηχανολογικών Εργασιών σελ. 1183 - 11891 point -
13.558 downloads
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ Δημοσίων Εργων (Εϊναι τα παλαιά άρθρα, με τις αναλύσεις στις τιμές τους, για τα Δημόσια Εργα, αυτά δηλαδή πριν τα Ενιαία Τιμολόγια του "Σουφλιά") Πιστεύω ότι είναι μια αξιόλογη προσπάθεια ώστε να είναι συγκεντρωμένες όσες περισσότερες κατηγορίες μπόρεσα. Ελπίζω σε κάποιους από εμάς να φανούν χρήσιμα που είτε δεν τα έχουν, είτε τα έχουν και θα τα ήθελαν και σε ηλεκτρονική μορφή. (Για λόγους καθαρά περιορισμού του όγκου από το forum των αρχείων που μπορούν να "ανέβουν" κάποια έχουν σπάσει σε μικρότερα)1 point -
Οι δηλώσεις δεν ακυρώνονται! Μπορείς όμως να χρησιμοποιήσεις αυτή τη δήλωση για άλλον πελάτη σου, αλλάζοντας τα στοιχεία του κ.λπ. και κάνοντας "σκάντζα" τα λεφτά του παραβόλου....1 point
-
Ναι,απαιτείται πλέον στα γενικά δικαιολογητικά1 point
-
1 point
-
Η ορθότερη αντιμετώπιση! Μην ξεχάσεις κι ένα εξαρτημένο τοπογραφικό (ανεξαρτήτως του ότι, δεν ζητείται). Καλό είναι μαζί με το σχέδιο της κάτοψης να υπάρχει και μια τομή. Έτσι ολοκληρώνεται το "πακέτο" των "εγκεκριμένων" σχεδίων για το ακίνητο (αφού θα περάσουν από τον 4495). Μικρό το πρόστιμο για τον ιδιοκτήτη, μεγαλύτερη αμοιβή για σένα (αν κινηθείς έξυπνα). Όχι, δεν χρειάζεται. Ας κόψει το κεφάλι της η πολεοδομία (τρόπος του λέγειν)....1 point
-
Καταρχήν αδιαφορούμε για οτιδήποτε λέει η πολεοδομία! Δεν γνωρίζει και βεβαίως δεν είναι η δουλειά της να γνωρίζει! Δεν της πέφτει λόγος.... Kαι δεν έχουμε κι εμείς λόγο να της "ταράζουμε τα νερά".... Από την άλλη, μια ΟΑ μόνο η πολεοδομία μπορεί οποτεδήποτε το θεωρήσει σκόπιμο κι αναγκαίο να την ανακαλέσει, ειδικά αυτή που στηρίχθηκε σε ψευδές τοπογραφικό. Τονίζω το, "οποτεδήποτε" θέλει... Για να ξεμπερδεύει σήμερα ο ιδιοκτήτης (εν μέρει κατά τη γνώμη μου) νόμιμα μπορεί ν' ακολουθήσει αυτό που λέει το Παράρτημα του 4495, δηλαδή "όχι" στην ύπαρξη ΟΑ και δηλώνονται μόνο οι αυθαιρεσίες... Βεβαίως υποβάλλεται νέο εξαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα!!! Εξοφλούνται, περαιώνεται η δήλωση, τελειώσαμε με τα πρόστιμα κ.λπ. Συνεχίζει όμως και υφίσταται η "Δαμόκλειος Σπάθη" της ΟΑ, που στηρίχθηκε σε ψευδές τοπογραφικό, την οποία οποτεδήποτε μπορεί να χρησιμοποιήσει η οικεία πολεοδομία και για τον οποιοδήποτε λόγο, γεγονός που θα καταστήσει αυθαίρετο το "βασικό" κτίριο. Ο άλλος δρόμος, που "πονάει" οικονομικά, είναι ο ορθότερος (κατά τη γνώμη μου). Όλο το κτίριο αυθαίρετο, χωρίς δηλαδή ΟΑ (τεκμηρίωση σε τεχνική έκθεση κ.λπ.), υπάγονται τα πάντα κ.λπ. και καθαρίζει "μία δια παντός"!!! Σήμερα βέβαια στα Κατηγορία 5 stop....1 point
-
1 point
-
1 point
-
Καλημέρα. Στην περίπτωση ανασύστασης φακέλου, θα πρέπει να κάνεις ένα τοπογραφικό με συγκεκριμένες προδιαγραφές και ένα διάγραμμα κάλυψης με έλεγχο κατά ΓΟΚ 1955. Συν κατόψεις. Στην περίπτωση 4495, μόνο κατόψεις. Επομένως η απάντηση στο συγκριτικό πίνακα ενεργειών βρίσκεται στο εξής ερώτημα: υπάρχει μηχανικός που να κάνει τοπογραφικό συν διάγραμμα κάλυψης συν επισκεψεις σε πολεοδομία αλά old school σε τιμή μικρότερη απ' ο,τι θα έκανε μια κατηγορία 1 του 4495? Διότι το τελικό αποτέλεσμα και των 2 επιλογων είναι ακριβώς το ίδιο.1 point
-
η πιο καλή και σίγουρη λύση κάνεις υπαγωγή στον 4495 ως προ 1975. Ελάχιστο πρόστιμο (μόνο το παράβολο) Κάνεις και μια πολύ καλή αποτύπωση του κτηρίου και το ακίνητο αποκτά και σχέδια.1 point
-
Καλησπέρα, προσωπικά θα έκανα την 2η λύση αλλά συζήτησέ το με την Υπηρεσία να δεις τι θα σου πούνε. Αν δεις ότι σου κάνουν νερά, στην τελικά βάλτο όλο ώς κατ.1 με άδεια αφού το πρόστιμο θα είναι μικρό ως κατ.1.1 point
-
Εννοώ ότι θα έπρεπε να ξεκαθαρίζει πως η περίφραξη δεν περιλαμβάνεται στις απαγορεύσεις Έτσι όμως όπως τα λέει, (φαίνεται πως) απαγορεύει τα πάντα ... Είναι σύνηθες φαινόμενο να συντάσσουν διατάξεις άνθρωποι που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν την ήρα από το σιτάρι...1 point
-
1 point
-
Οι οπτόπλινθοι, ο σοβάς και τα υπόλοιπα αδρανή υλικά (αναφέρεται στο παράρτημα Δ του 77/88, το οποίο δεν τροποποιήθηκε, ή καταργήθηκε από τα επόμενα) δεν χρειάζονται ειδική πιστοποίηση πυραντίστασης. θεωρούνται γενικά άκαυστα κατηγορίας μηδέν (0).1 point
-
δες ΠΔ71/88 αρθρο 14 και 41/18 παραρτημα Δ. Με 9εκ δρομικο με διατρητες πλινθους+επιχρισμα εχεις 60'1 point
-
1 point
-
Η Χαλκιδική είναι πολύ ζόρι, αλήθεια...Ίσως κάνουμε κάτι με συναδέλφους που έχουν αρχείο. Επίσης, έχουμε και από νομό Δράμας αρκετό υλικό... Δεν έχω ιδέα από Δυτική Μακεδονία και Ήπειρο...Και μιλάω για μεγάλους νομούς όπως Κοζάνηςκαι Ιωαννίνων1 point
-
jojo, έχω από συναδέλφους μετρημένα τριγωνομετρικα σε GNSS σε 6-8 βάθρα του 1721 point
-
nbr, συμμετείχε πολύς κόσμος τότε! οσμίζομαι, ότι ΔΕΝ φτάσανε στην κορυφή... Καταθέτω την προσωπική μου θεώρηση και ότι κατάλααβα κατόπιν συνομιλίας με τον καθηγητή Κ. Κατσάμπαλο. Το 1996, έγινε μία καμπάνια του Τομέα Γεωδαισίας και Τοπογραφίας/ΤΑΤΜ με την συμβολή του Συλλόγου Ορειβατών. Τί έκαναν πρακτικά: 1. Δώσανε ορθομετρικά υψόμετρα με γεωμετρική χωροστάθμηση σε κάποια σημεία, ψηλά μεν αλλά όχι στον Μύτικα 2. Στα ίδια σημεία μέτρησαν με GPS τα γεωμετρικά υψόμετρα. 3. Στα σημεία αυτά, εφήρμοσαν ένα μοντέλο επιπέδου για το γεωειδές: Ν=h-H=ao+a1X+a2Y 'ωστε να δημιουργήσουν ένα μοντέλο για το γεωειδές (πρακτικά, μία σταυερά και μία κλίση επιπέδου) 4. Στον Μύτικα, υπολογισαν το γεωμετρικό υψόμετρο h_Μυτικας. 5. Άρα, το ορθομετρικό Η_Μύτικας υπολογίζεται: Η_Μύτικας = h_Μυτικας - a0 - a1X - a2Y (X,Y οι προβολικές συντεταγμένες ως προς μία προβολή) Με τον @jojo θέλουμε να το ξαναμετρήσουμε είσαι μέσα @Kane ;;;1 point
-
Όταν γράφει άρθρα ο jojo, έτσι είναι! Και όταν έχει συλλέξει πληροφορία για κάθε τριγωνομετρικό σε Μακεδονία και Θράκη!1 point
-
Νότια Ελλάδα (παλαιές χώρες κατά την Εκκλησιαστική Διατύπωση!) σαφώς λιγότερες από Νέες Χώρες! Εκεί, μετράτε και φεύγετε!1 point
-
Επί τη ευκαιρία, να προτείνω σε όλους τους συναδέλφους αν βρίσκουν βάθρο της ΤΥΥΓ να το χτυπάνε με το GNSS. Να μπορέσουμε να έχουμε διπλές τιμές, ώστε να μπορούμε να κάνουμε αξιόπιστους μετασχηματισμούς. Αν συμφωνείτε, μπορούμε να κάνουμε μία βάση δεδομένων1 point
-
Πάντως ο συνάδελφος καλά έκανε κι έβαλε νέο...Όπως κι εσύ που το χτύπησες...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Που να δεις τί κάνουν άλλοι "συνάδελφοι" που θάβουν βάθρα της Τοπογραφικής...(μάλλον το ξέρεις...)1 point
-
οι ΤΟΕΒ πρέπει να έχουν διαγράμματα που δείχνουν τους αγωγούς άρδευσης και άλλα στοιχεία. Αν λέω αν βρεςι κανέναν, ρώτα Την καλημέρα μου Ανάστασιε και Νίκο!1 point
-
Σωστή η σκέψη για ΤΟΕΒ, μέσω αυτής της οδού κατέληξα στον "παλιό" ο οποίος με ενημέρωσε για όσα σας έγραψα πριν.1 point
-
Έχεις στάσιμο οικισμό που δεν έχει συμπεριληφθεί στην απόφαση; Προσοχή στα κριτήρια υπαγωγής: α) Αυθαιρεσίες σε κτίρια με αποκλειστική χρήση κατοικία (Μην παραβλέψετε αυτό το κριτήριο. Δεν εννοεί όπως στην κατηγορία 1 του ν. 4178 επικρατούσα χρήση και αυτό προκύπτει από το άρθρο 3 του ΠΔ/6-12-82 (ΦΕΚ-588/Δ/23-12-82) β) Στάσιμοι οικισμοί της απόφασης: Γ 35468/1417 ΦΕΚ 292/Δ/12-7-1983 (επισυνάπτεται στο παρόν μήνυμα) γ) Απόσταση από τη θάλασσα ή χιονοδρομικά κέντρα: Μεγαλύτερη των 2.000 μ. Το πρόστιμο είναι μειωμένο κατά 30% Σε περίπτωση που έχει συσταθεί Ο.Ι ή Κ.Ι η δήλωση υποχρεωτικά ανά διηρημένη ιδιοκτησία. Δικαιολογητικά: Για την υπαγωγή υποβάλλονται μόνο τα δικαιολογητικά των περιπτώσεων α΄, ε΄, και ζ΄ του άρθρου 99 και αποτύπωση των κατόψεων του κτιρίου ή της ιδιοκτησίας (Προσοχή! Οι περιπτώσεις α΄, ε΄και ζ΄του Α99 ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 99 και μάλλον πρόκειται για λάθος αρίθμηση) ΦΕΚ 292 Δ 12-7-1983 ΣΤΑΣΙΜΟΙ ΟΙΚΙΣΜΟΙ-ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΔΗΛΩΣΗΣ ΑΡΘΡΟΥ 15 Ν1337.pdf1 point
-
Θύρα διαστάσεων 1,80 Χ 0,60 m min. Καθαρό ύψος στις περιοχές εργασίας 2 m min. Χώρος εργασίας 0,50 Χ 0,60 m min εμπρός από τον κινητήριο μηχανισμό. Και σύμφωνα με τον κτιριοδομικό: ελεύθερη απόσταση 0,80 m εμπρός από την μεγαλύτερη πλευρά του κινητήριου μηχανισμού. Χώρος εργασίας min μ:0,70 Χ π:0,50 m ή 0,70 Χ πλάτος πίνακα (όποιο πλάτος είναι μεγαλύτερο) εμπρός από τον πίνακα χειρισμών. Και σύμφωνα με τον κτιριοδομικό: ελεύθερη απόσταση 0,80 m εμπρός από τον πίνακα. Εξαερισμός απαιτείται εάν το φρεάτιο δεν επικοινωνεί με το μηχανοστάσιο (το φρεάτιο εξαερίζεται υποχρεωτικά με άνοιγμα επιφάνειας ίσης με το 1% της οριζόντιας προβολής του κατά ΕΝ81, και 0,10 m² min κατά ΠΔ71/88). Απαγορεύεται κάθε άνοιγμα προς το εσωτερικό του κτιρίου εκτός από τη θύρα. Λύση θύρας με περσίδες -> check παθητική πυροπροστασία (βλέπε ΠΔ71/88 Δομική Πυροπροστασία), μηχανοστάσιο και φρεάτιο πρέπει να έχουν δείκτη πυραντίστασης 60 min. Οι χώροι γύρω έχουν τόσο ή το μηχανοστάσιο θα αποτελεί ξεχωριστό πυροδιαμέρισμα οπότε απαγόρευση περσίδων; Επίσης check εάν υπάρχει θέμα με οσμές λαδιού εάν εγκατασταθεί υδραυλικός ανελκυστήρας.1 point
-
Αγαπητέ συνάδελφε Ο ΟΚΧΕ έχει δημοσιεύσει μόνο 3 μεταθέσεις από Παλιο Ελληνικό Datum στο WGS84 και αντίστροφα με μία ακρίβεια 5-10 μέτρα. 7 Παράμετροι μετασχηματισμού υπάρχουν μόνο μεταξύ WGS84 και ΕΓΣΑ87 με μία μέση ακρίβεια 50-60 εκατοστά1 point
-
συναδέλφισσα κλαιρη κάνε μιά ερώτηση στην αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία μην μπερδεύουμε τις αποστάσεις για την εκτός σχεδίου δόμηση με αποστάσεις για οικόπεδα εντός σχεδίων η εντός οικισμών απ'όπου διέρχεται εθνική-επαρχιακή κλπ οδός όπου κατα κανόνα οι αποστάσεις διαφοροποιούνται(είναι μικρότερες) και αναφέρονται στους όρους δόμησης τα ξαναλέμε1 point
-
Α) Δεν είμαι λεβέντης αλλά λεβέντισσα . Β)Για να ήταν σαφής θα μπορούσες να αναφέρεις να κοιτάξει στον κτιριοδομικό που υπάρχει ανεβασμένος στο φόρουμ .Δεν τα ξέρουν όλοι όλα και τα θέματα τα διαβάζουν και νέα μέλη . Γ)Μπράβο για τη συναδελφικότητα που δείχνεις μη βοηθώντας κανέναν (σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενά σου). Δ)Αφού δεν έχεις όπως λες χρόνο τότε γιατί έγινες mod; Ε)Δεν είναι ανάγκη να είναι κανείς τροχονόμος για να δει τα αυτονόητα...1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-