Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.557


  3. GriGaS

    GriGaS

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      374


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.743


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/11/2020 in Δημοσιεύσεις

  1. Και επίσημα http://www.ypeka.gr/el-gr/Υπουργείο/Γραφείο-Τύπου/Δελτία-Τύπου/ID/1014/3----40142011-209--41782013-174
    3 points
  2. https://eleftherostypos.gr/ellada/654329-molis-anakoinothike-paratasi-3-minon-gia-taktopoiisi-aythaireton/
    3 points
  3. Ετοίμασε μια δοκιμαστική δήλωση στον 4495 σαν να μην είχες κάνει ποτέ αυτήν του 4178.Με τους συντελεστές,κατηγορία κλπ. και ό,τι θα χρειαζόταν να συμπληρώσεις αν σε καλούσαν να το ρυθμίσεις σήμερα.Δες τι πρόστιμο βγαίνει.Σύγκρινε το με το πληρωμένο.Αν αναγκαστείς να κάνεις αλλαγές, αυτή θα είναι η εικόνα της διαφοράς.*Αν προκύπτει ΦΚ κατ.5 στον 4495,μην την μεταφέρεις.
    2 points
  4. 3μηνη παράταση για την ανάρτηση δικαιολογητικών ν. 4014/2011 (Α’ 209) στον ν. 4178/2013 (Α’ 174) Αθήνα, 05 Νοεμβρίου 2020 http://www.ypeka.gr/el-gr/Υπουργείο/Γραφείο-Τύπου/Δελτία-Τύπου/ID/1014/3----40142011-209--41782013-174
    1 point
  5. Υπάρχουν στο σύστημα ένα σωρό "άκυρες" δηλώσεις ή σε κατάσταση επεξεργασία που δεν βρίσκω τρόπο να τις διαγράψω (υπάρχει τρόπος?)... Πως μπορεί να κλειδωθεί ο λογαριασμός μηχανικού? πλάκα κάνουμε??
    1 point
  6. Επιλέγεις το '' Εντός με διαδικασία Επιτροπής '', βάσει του 116 παρ. 9. α) Αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις κατηγορίας 1-4 του άρθρου 96 σε αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους.........., ......τακτοποιούνται μετά από έγκριση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού με την εξής διαδικασία:...
    1 point
  7. Να επικοινωνήσεις με το ΤΕΕ μήπως και καταφέρεις κάτι. Μόνος σου δεν μπορείς πλέον να κάνεις οτιδήποτε....
    1 point
  8. Πέρα από την πλάκα, το μπλοκάρισμα των μετακινήσεων θα φέρει καταστροφή σε ένα όχι ασήμαντο κομμάτι της γεωργικής παραγωγής, που στηρίζει επισιτιστικά πολύ κόσμο. Το πιο επίκαιρο είναι η ελαιοπαραγωγή. Χιλιάδες κάτοικοι πόλεων, όχι κατ' επάγγελμα αγρότες, επρόκειτο να μετακινηθούν για να μαζέψουν το λάδι τους, για την οικογένειά τους. Τώρα θα πάει χαμένο και μπορεί να έχουμε μέχρι και εισαγωγές από το εξωτερικό για να καλυφθούν οι ανάγκες. Καταστροφή.
    1 point
  9. Για την ΥΔΚΧ δεν το ξανασυζητάμε ... κανονικά. Για την κατηγοριοποίηση, αν ο πιτσιρικάς που κοιμάται στη σοφίτα ξυπνάει τους γονείς του που έχουν κλειδώσει για να πάει για ύπνο τα ξημερώματα τότε Κατ.4. Αν πάει με δικό του κλειδί Κατ.5.
    1 point
  10. Αν, όπως γράφεις, το έχουν μετρήσει στο ΣΔ προφανώς είναι και εντός νόμιμου όγκου ...
    1 point
  11. Αν κάνεις επισκευή με ικριώματα θα εκδώσεις περ.ιβ και κ ,θα πάρεις έγκριση ΣΑ και θα ανεβάσεις και σχέδια όψεων παρότι δεν τις αλλάζεις ,όπως αναφέρεται στην ιβ.Άρα πλήρης αρχιτεκτονική (ούτως ή άλλως λόγω ΣΑ) και Αντίγραφο τοπογραφικού ή νέο Τοπογραφικό.
    1 point
  12. Ενδιαφέρον ερώτημα. Στο βββ για διαμερισμάτωση/αλλαγή διαρρύθμισης μιλάει σαφώς για την επιφάνεια της παρέμβασης, ενώ στο ζζζ δεν το αναφέρει. Τώρα τι εννοεί ο ποιητής-νομοθέτης... αν τον βρεις ρώτα τον και για μένα! Η δήλωση σου αφορά όλη την οριζόντια φυσικά, η αλλαγή χρήσης τμήμα της. Χμμ. Νομίζω η σωστή αντιμετώπιση ειδικά σε αυτό το θέμα, είναι του δομοστατικού και όχι του νομοθέτη. Δλδ να εξετάσεις το τμήμα του φορέα που επηρεάζεται από την αλλαγή χρήσης. Δλδ αν όλη η οριζόντια πατάει σε μια πλάκα (απίθανο για να χώρεσε και κατοικία) εξέτασε το όλο μαζί, με το συνολικό αρχικό μόνιμο. (Αν έχεις διαρρυθμίσεις στο ημιτελές κατάστημα θα πρέπει να τις προσθέσεις στο νέο μόνιμο (και να κάνεις και το βββ μόνο για το τμήμα αυτό). Αν όχι, αυτά που επηρεάζονται. Πάντως αύξηση κινητού, βάση ΚΦ45, δεν έχεις, αντίθετα έχεις γενναία μείωση 500->200kgr/m². Πάει αυτό. Ελέγχεις το πάτωμα που έχει μπει στην κατοικία αν καλύπτεται από την παραδοχή που έχει γίνει στη μελέτη. Αν είναι μεγαλύτερο το φορτίο, το προσθέτεις στον υπολογισμό, αν είναι μικρότερο το αφαιρείς (ή το αγνοείς μέχρι να δεις αν βγαίνει και με αυτό το 30%)*. Τέλος υπολογίζεις και τη διαφορά από τη διαρρύθμιση. Ξεκινάς για ευκολία χωρίς να αφαιρείς κουφώματα, μετά αν βρεις τα σκούρα, αρχίζεις τις αφαιρέσεις. Αν τα έχεις κάνει όλα αυτά και πάλι δεν βγει, ε σου αξίζει να κάνεις και τη μσε... *εδώ υπάρχει η αντίρρηση ότι μπορεί να αλλάξει το πάτωμα και γιαυτό να μην πειράξεις την παραδοχή της μελέτης, αλλά εσύ, από την άλλη, εξετάζεις μια πολύ συγκεκριμένη σημερινή αυθαιρεσία. Αν θέλουν να αλλάξουν πάτωμα να το τσεκάρουν! Αν ο μελετητής είχε βάλει στις παραδοχές του έστω μια απλή πρόβλεψη /μ² για τοιχοποίιες μάλλον θα είσαι οκ. Πάντα έχεις και την καβάτζα της μείωσης των κινητών, αλλά εκεί ο 'νομοθέτης' το χάνει λίγο. Εκτός και αν γράψεις μόνιμα + κινητά και βάλεις τα κινητά με αρνητικό πρόσημο. Αν το δεις σαν μηχανικός στέκει, από νομικής πλευράς δεν μπορώ να σου απαντήσω και ούτε θέλω! Κάνε όλα τα άλλα πρώτα και βλέπεις... Δεν ξέρω @dadabook ίσως με το 'δεν επιφέρει αθροιστική αύξηση των κινητών και μόνιμων φορτίων' να εννοεί ακριβώς αυτό, ότι μπορείς να βάλεις τα κινητά με αρνητικό πρόσημο, πρέπει να μασήσεις πολλά δαφνόφυλλα για να το απαντήσεις και στην ηλικία μου δεν κάνει.... Εγώ αν το έβλεπα πάντως κάπου θα το προσπερνούσα ως λογικότατο.
    1 point
  13. Το κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο που εξυπηρετεί μια χρήση δεν το ονομάζουμε "απόληξη κλιμακοστασίου". Η απόληξη είναι κατασκευή του άρθρου 19 που δεν μετράει στον όγκο, άρα δεν βρίσκεται και εντός αυτού ...
    1 point
  14. Όχι..μόλις πας να πατήσεις το κουμπί για αρχική υποβολή με δηλωμένη κατ.5 παρότι έχεις "προς έκδοση κατεδάφισης" το σύστημα "βλέπει" το κατ.5 και δεν σε αφήνει να προχωρήσεις...👀
    1 point
  15. Καλησπέρα, σε μια οριζόντια ιδιοκτησία ισογείου με χρήση κατάστημα, η μισή περίπου αυθαίρετα έγινε κατοικία και η υπόλοιπη παραμένει ημιτελής με χρήση κατάστημα. Για την απαλλαγή από ΜΣΕ είδα την περίπτωση ζζζ) του άρθρου 99 του Νόμου, η οποία αναφέρει για αλλαγή χρήσης ότι η κατηγορία σπουδαιότητας πρέπει να παραμένει η ίδια (ισχύει γιατί κατοικία και κατάστημα είναι ίδια κατηγορία) και επίσης τα μόνιμα και κινητά φορτία που προκύπτουν από την αυθαίρετη αλλαγή χρήσης να μην είναι πάνω από το 30% του μόνιμου φορτίου πριν την παρέμβαση. Όπως ανέφερα και προηγουμένως, η μισή περίπου οριζόντια ιδιοκτησία μετατράπηκε από κατάστημα σε κατοικία. Άρα το προ παρεμβάσεων μόνιμο φορτίο το υπολογίζω για όλη την επιφάνεια της οριζόντιας ιδιοκτησίας ή για την επιφάνεια στην οποία συντελέστηκε η αυθαίρετη αλλαγή χρήσης?
    1 point
  16. Μιας και θα έχετε άφθονο χρόνο εντός καραντίνας, καλό διάβασμα: Απόφαση 974 / 2010
    1 point
  17. O νόμος νομίζω είναι σαφής ότι ζητάει την τιμή ζώνης και όχι τον ΕΝΦΙΑ, από εκεί και πέρα ότι διαφορετικό μπορεί να οδηγήσει σε λάθη κλπ.
    1 point
  18. "Μετά την πάροδο της παράτασης και με ευθύνη του ΤΕΕ θα κλειδώνονται όλοι οι λογαριασμοί των μηχανικών που θα έχουν εκκρεμότητες στο σύστημα" ελπίζω ο μπαγλαμάς που το έγραψε να εννοεί ότι θα κλειδώνονται οι δηλώσεις με εκκρεμότητες και όχι οι λογαριασμοί
    1 point
  19. 1 point
  20. Καλημέρα-Εάν πρόκειται για οριζόντια ιδιοκτησία (κατάστημα) τότε είναι συνδυασμός της λστ. και της ιζ ΕΕΔΜΚ Διαβάζουμε ΦΕΚ1843Β/20, Άρθρο 2 παρ.1β: β) Η περίπτωση ιζ της παρ. 2 του αρθ. 29 του ν. 4495/2017, τροποποιείται ως εξής: «ιζ) εσωτερικές διαρρυθμί- σεις, καθώς και εργασίες αλλαγής χρήσης για τις οποίες σύμφωνα με το άρθρο 5 του ν. 4067/2012, όπως ισχύ- ει, δεν απαιτείται η έκδοση οικοδομικής αδείας, με την προϋπόθεση ότι δεν θίγονται τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτιρίου και δεν μεταβάλλονται προς το δυσμενέστερο τα φορτία και η κατηγορία σεισμικής σπουδαιότητας σύμφωνα με τον ΕΑΚ. και Άρθρο 2 παρ.2:λστ)Διαχωρισμός οριζοντίων ιδιοκτησιών. Για την ιζ):Εφόσον λοιπόν τηρούνται οι προϋποθέσεις (Α.δεν θίγονται στοιχεία του Φ.Ο. και Β.δεν μεταβάλλονται δυσμενώς φορτία και κατηγορία σεισμικής σπουδαιότητας).Προφανώς στην περίπτωση σου ισχύει το Β (από κατάστημα--> κατοικία) και προφανώς αν δεν πειράξεις στοιχεία του φ.ο. θα ισχύει και το Α. Για την λστ):Ισχύει επίσης η προϋπόθεση Α. δηλαδή να μην θίγεται ο Φ.Ο. Άρα μπορείς να βγάλεις ΕΕΜΚ περ.ιζ και περ.λστ που θα περιλαμβάνει όλες τις διαρρυθμίσεις και την αλλαγή χρήσης τμήματος κατ/τος σε κατοικία,καθώς και τον διαχωρισμό οριζοντίων. Μετά την έκδοση της μη ξεχάσεις τα περαιτέρω σημαντικά: 1.Πρέπει να ενημερώσεις την αρχική άδεια με όλες τις επί μέρους μελέτες που τροποποιήθηκαν 2.Πρέπει να τροποποιήσει την οριζόντια γιατί δημιούργησε πλέον δύο (2).2.Πρέπει να δηλώσει φορολογικά χωριστά το κατάστημα με την νέα του επιφάνεια και την κατοικία με την επιφάνεια της.
    1 point
  21. Εγώ ειλικρινά δεν έχω ιδέα, πάντως δεν θα το εμπιστευόμουνα. Το μόνο εάν θέλεις να το επαληθεύσουμε εδώ και να δούμε την αλήθεια.
    1 point
  22. 1 point
  23. Ως Υπέρβαση Δόμησης Χώρου με Μειωμένο Συντελεστή (υπόγεια στάθμη)....
    1 point
  24. α] εχεις δυο αρτια και οικοδομησιμα εντος οικισμου. β] χτιζουν τα ίδια τμ. 3] Μην τα "πειραξεις¨"...και μην μπλεκεις με "προσωπα" κλπ. περιεργα, μην σου βγει κανα "φασουλι" απο εκει που δεν το περιμενεις. 4] θα χτισει ο ιδιος? Αρα θα εχει μεγαλα ποσα αξιας γονικης [και θεματα ποθεν εσχες για οσα χτισει] 5] θα χτισουν τα παιδια? Θα εχουν αυτα θεμα ποθεν εσχες. Ξαναδες τα
    1 point
  25. το γεγονός ότι δεν βρέθηκε κάτι στη Σωκράτους δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει κιόλας. Έχω βρει άδεια που και το όνομα και και η οδός ήταν σωστά (με αυτά είχα ρωτήσει στον υπάλληλο στο pc) αλλά μου είχε απαντήσει ότι δεν υπάρχει κάτι. Αρχικά έμπα στην υπηρεσία με τις ορθοφωτογραφίες http://gis.ktimanet.gr/wms/apr1/ και βρες πότε κτίστηκε. Στα συμβόλαια αναγράφεται καποια ημερομηνία κατασκευής ή αναφέρεται το κτίσμα; Ίσως στη ΔΕΗ (αν είχε ρευμαδοτηθεί κάποτε) να μπορείς να βρεις κάποια ημερομηνία ηλέκτροδότησης. Στη χειρότερη περίπτωση και αφου έχεις κάνει την έρευνα σου με τις αεροφωτογραφίες , θα το περάσεις όλο αυθαίρετο κατ 1 (προ 75) ή κατ. 2.
    1 point
  26. Καλημέρα-ναι,απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση και στο δευτερεύον εθνικό δίκτυο.Θα διαβάσεις όλο το ΠΔ118/09*( ΦΕΚ119Α/2006) προσεκτικά για μπορέσεις να κάνεις τον σχεδιασμό της πάνω στο Τοπογραφικό σου Διάγραμμα,με όλα όσα απαιτεί η νομοθεσία (μήκη ορατότητας,νησίδες κλπ κλπ).Στο τέλος του ΦΕΚ που διαβάζεις υπάρχουν οι τύποι συνδέσεων για διάφορες περιπτώσεις,που βοηθούν στην κατανόηση του τρόπου σχεδιασμού και την επιλογή Τύπου σύνδεσης.Τις συνδέσεις τις εγκρίνει το οικείο τμήμα Συγκοινωνιακών Έργων της Περιφέρειας που ανήκει,και εκεί μπορείς να απευθυνθείς τόσο για λεπτομέρειες,όσο και για την επιλογή τύπου και σχεδιασμού. υγ.-*ΠΔ118/06 (έγραψα 09)
    1 point
  27. θα απαγορευτεί να λες μπουγάτσα τυρί κλπ..... Όλες οι μπουγάτσες θα έχετε δεδομένο και εκεί ότι είναι γλυκό.... Τέλος.
    1 point
  28. Προσοχή να μην πείτε τώρα τίποτα στον φοιτητή οτι θα τον διώξετε γιατί δεν θα είναι συνεργάσιμος να σας δώσει στοιχεία που θα χρειαστείτε. Αν τηλεφωνήσετε στο HelpDesk, κατά 99% θα σας πουν να περιμένετε τον οδηγό του προγράμματος για περισσότερες λεπτομέρειες. Δεν έχουν ιδέα για λεπτομέρειες περά απο τα πολύ βασικά, έχω τηλεφωνήσει 3 φορές.
    1 point
  29. Μπορεί να μην εγκριθεί αν δεν πληρούνται διάφορα κριτήρια. Μήκη ορατότητας, κοντά σε κόμβους κλπ. Δες και στο σχετικό θέμα στο φόρουμ.
    1 point
  30. Για να μην αφήσουμε το προγραμματάκι στην μοίρα του, μία μικρή ενημέρωση στα δεδομένα. Αν δε βγάζει με την πρώτη τα νέα ποσοστά, πατήστε Ctrl+F5 στη σελίδα εισαγωγής δεδομένων για να ενημερωθεί. 30/7/2020 Update! Ενημέρωση ποσοστού ΙΚΑ εργαζόμενου & εργοδότη (ισχύει απο 1/6/20) Update! Ενημέρωση μέσου ημερομίσθιου εργάτη ΙΚΑ (Μ.Η)
    1 point
  31. Το καλή είναι κάπως σχετικό. Αν το θες κυρίως για χρήση αποσπάσματος το web είναι αρκετό αφού γίνει σωστή κλίμακα με ένα SCALE. Από την άλλη για 1 προς 50 το κτηματολόγιο pixel-ώνει δραματικά οπότε τι μιλάμε καν για ανάλυση..
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.