Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      16

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.312


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.979


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/02/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλημέρα- 1.Εάν το ακίνητο έχει μόνο την διαμερισμάτωση και άλλη μια παράβαση Κατηγορίας 3 ,όπως αναφέρεις,τότε ναι ,ανήκει στην Κατ.4 (εννοείται πως αν υπήρχαν και υπερβάσεις δόμησης,κάλυψης,ύψους, θα έπρεπε να κάνεις και τον έλεγχο ποσοστών υπερβάσεων για να την κατατάξεις στην Κατ.4) 2.Το πρόστιμο είναι (για αυτό το έτος που διανύουμε και μέχρι 30-9) 300€.Αφού υπάρχει και άλλη παράβαση στο ακίνητο (η Κατ.3) για την διαμερισμάτωση θα επιλέξεις--->1 λοιπή παράβαση (300€). Συνολικά,1 ΦΚ με μία λοιπή παράβαση που αναφέρεται στην ΔΔ και 1 ΦΚ με μία Κατ.3 300+250=550€ 3.Απαιτείται κάτοψη για την διαμερισμάτωση,αλλά επειδή την δηλώνεις ως λοιπή παράβαση,το σύστημα δεν την απαιτεί ως υποχρεωτικό αρχείο,παρ΄όλα αυτά απαιτείται και την ανεβάζεις.Δεν απαιτούνται τομές (αν θυμάμαι καλά). 4.Δεν απαιτείται διάγραμμα κάλυψης για καμία από τις παραπάνω επιλογές. 5. α.Η λοιπή παράβαση και η διαμερισμάτωση έχουν πλέον προσαυξημένο πρόστιμο κατά 20%,άρα 250χ1,20=300 5.β.Το παράβολο παραμένει 250 € (άρα και η Κατ.3 που οφείλει μόνο παράβολο ,250€) -Συμπληρώνω το εξής προς αποφυγή παρεξηγήσεων: Στο άρθρο 100 παρ.8 αναφέρεται: "8. Η διαφορετική διαμερισμάτωση ορόφου από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, υπάγεται στις διατάξεις του παρόντος. Ύστερα από αίτηση οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου ιδιοκτήτη διαμερίσματος, υποβάλλεται κάτοψη αποτύπωσης της υφιστάμενης κατάστασης του ορόφου. Στην περίπτωση αυτήν, ως ειδικό πρόστιμο καταβάλλεται εφάπαξ το παράβολο των διακοσίων πενήντα (250) ευρώ ανά όροφο." Στο σύστημα αυθαιρέτων όμως η επιλογή "Διαφορετική Διαμερισμάτωση" υπολογίζει πρόστιμο ίσο με αυτό της λοιπής παράβασης (300€ για το τρέχον έτος προστίμων) και όχι παραβόλου.Έτσι προκύπτει υπολογισμός διαμερισμάτωσης 300 €,όπως και υπολογισμός ως λοιπής παράβασης 300€.(Με άλλα λόγια δεν υπολογίζεται ως παράβολο αλλά ως λοιπή παράβαση).
    5 points
  2. Καλημέρα-Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι εκδίδεται έγκριση εκτέλεσης εργασιών,είναι κατεδάφιση και μετά την ολοκλήρωσης της καλείται ΕΔ για τελικό έλεγχο.
    3 points
  3. εδω σελ. 7, απο την Λεμπέση επεση Ρεματα κλπ..pdf υγ μια βολτα μεχρι την αναζητηση...θα βοηθουσε εδω https://www.michanikos.gr/forums/topic/24302-το-ρέμα-είναι-ιδιόκτητο-ή-όχι/page/3/
    2 points
  4. Ναι,φυσικά η προ 75 ακολουθεί την δική της (λόγω παλαιότητας) κατάταξη,άρα Κατ.1 (τηρουμένων των λοιπών προυποθέσεων Κατ.1).Η από 1-1-83 ανάλογα με την κατάταξη 4 ή 5 του ακινήτου. (Κατ.5 αν ανήκει στις εξαιρέσεις που υπάγονται κλπ.)
    2 points
  5. @iks Ο Δημήτρης εννοεί ότι εντός διετίας από την έναρξη ισχύος του 4759 μπορείς να προβείς σε προέγκριση ο.α στο κατά παρέκκλιση άρτιο γήπεδο που κατ εξαίρεση και εφόσον λάβει την προέγκριση μπορεί να οικοδομηθεί. Οπότε μετά θα εκδοθεί Ο.Α η οποία σύμφωνα με το άρθρο 42 Ν. 4495 θα έχει από την ημερομηνία χορήγησής της, ισχύ τεσσάρων ετών. Σύμφωνα με την παρ 5 του ίδιου άρθρου, η οικοδομική άδεια αναθεωρείται, μετά τη λήξη της, για την παράταση της ισχύος της, ύστερα από αίτηση του δικαιούχου και αυτοψία από ελεγκτή δόμησης : α) για τέσσερα (4) έτη από την ημερομηνία λήξης της και σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν κατά τον χρόνο έκδοσης της πράξης αναθεώρησης, αν μέχρι τη λήξη της ισχύος της άδειας δεν έχει περατωθεί ο φέρων οργανισμός του κτιρίου. Οπότε, χρόνος υπάρχει, αρκεί να μπορέσει να εκδοθεί η Ο.Α Τώρα, για το κυρίως ερώτημα που θέτεις, αν δεν κάνω λάθος σε περιοχές προτεινόμενης επέκτασης ή πολεοδομήσης στην περιοχή του ΓΠΣ παρέμεναν (προ 4759) σε ισχύ οι παρεκκλίσεις αρτιότητας της εκτός σχεδίου δόμησης, ασχέτως αν στην υπόλοιπη περιοχή (κατά το σύνηθες) τα ΓΠΣ ορίζουν ελάχιστη αρτιότητα 4.000 τμ ή και μεγαλύτερη καταργώντας την οικοδόμηση σε κατά παρέκκλιση άρτια γήπεδα επιφάνεια κάτω των 4.000 τμ. Τώρα με το Ν. 4759 έχουμε μέσα στα πολλά ερωτήματα και αυτό. Τι στο καλό συμβαίνει μέσα στα ΓΠΣ και τα ΣΧΟΟΑΠ.
    2 points
  6. 22.775 downloads

    Εντυπα ΙΚΑ για Εγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας (ΕΕΜΚ). 1) Πρόσθεσα ένα ακόμα αρχείο "8.Τεχνική Εκθεση I.K.A" που μου έστειλε ο φίλος vagelis_lam
    1 point
  7. ολοι μας τις εχουμε διαβασει απο "δυο φορες"...το ίδιο με εσενα - δεν βγαλαμε -σαφες -συμπερασμα🙁 διοτι καθε περιπτωση εχει τα "δικα της"
    1 point
  8. Εσύ έχεις επισκεφτεί το γήπεδο? Ο ιδιοκτήτης μπορεί να λέει ότι αυτός θέλει να λέει! Εσύ πρέπει να επισκεφτείς το γήπεδο και να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα. Αν και δεν έχουν όλες οι ισοϋψείς αναγραφόμενο το υψόμετρο είναι έντονη η υποψία πως εδώ έχουμε συνεχόμενες "αντερίδες", που αυτές σίγουρα δημιουργούν και ρέματα. Εκτός αυτού είναι και οι συνεχόμενες αναβαθμίδες ..... Δεξιά και αριστερά, από τις από αυτές τις αντερίδες (που δημιουργούν και αυτό το πλάτωμα του γηπέδου σου), οι ισοϋψείς σου είναι αρκετά πυκνές (??) Αυτό βόρεια στο σχέδιο και από το είδος της "στραφίρουνγκ στα πρανή" του, πρέπει να είναι τεχνικό ανάχωμα (επίχωμα) πάνω στο οποίο υπάρχει δρόμος. Ίσως εκεί να καταλήγει και ο δρόμος που "τρέχει" βόρεια- νότια.
    1 point
  9. Καμία υπερβολή δεν είναι. Σκέψου ότι έχεις και την ΗΤΚ στην οποία θα ενσωματώσεις και την ΕΕΔΜΚ. Άσε που δεν εκδίδεις βεβαίωση χωρίς να τακτοποιήσεις το αυθαίρετο τμήμα εξώστη. Αν η συζήτηση αφορά τακτοποίηση αυθαιρέτων να μεταφερθούμε στα αντίστοιχα θέματα του Ν. 4495.
    1 point
  10. Δεν ξέρω, εσύ θα το κρίνεις. Ταυτότητα δεν θα πρέπει να κάνεις σε 4 μήνες; Αυτά γενικά προσπαθώ να τα κρίνω όπως θα τα έκρινε ένας ελεγκτής δόμησης ή ένας μηχανικός αγοραστή.
    1 point
  11. Καλημέρα σας-πρέπει να απευθυνθείτε σε Μηχανικό της επιλογής σας,που θα κάνει πρώτα αυτοψία και ύστερα θα συγκεντρώσει και τα απαραίτητα δικαιολογητικά που χρειάζεται για να σας προτείνει μια τεκμηριωμένη απάντηση για την λύση του προβλήματος σας.Για όλα τα προβλήματα υπάρχει τεχνική λύση,αλλά το ερώτημα σας δεν είναι δυνατόν να απαντηθεί χωρίς αυτοψία και έρευνα από ειδικό, που είναι ο Μηχανικός.Αυτός θα διαπιστώσει την πηγή του προβλήματος και θα αποφασίσει τον καλύτερο τρόπο επίλυσης.Επίσης,δεν θα σας προέτρεπα να προχωρήσετε μόνος σας σε κατασκευαστικές λύσεις που αφενός μπορεί να είναι δαπανηρές και χωρίς αποτέλεσμα, και αφετέρου μπορεί να μην είναι νόμιμες και να δημιουργήσετε μόνος σας κάποιο νέο πρόβλημα για εσάς...
    1 point
  12. Αυτό το ξεκαθάρισα σε προηγούμενη ανάρτηση Αν είναι μόνο για κτηματολόγιο (χωρίς δήλωση 651), εντάξει Το πρόβλημα είναι εδώ: "...Άρα χρησιμοποιώ για την δήλωση του 651/77 το συμβολαιογραφικό ιστορικό και ως ιδιοκτήτη τον "τρίτο" που επικαλείται χρησικτησία από δωρεά εν ζωή κλπ."
    1 point
  13. Δεν χρειάζεται να την βρεις σε word, απλά κάνε copy-paste το κείμενο που σε ενδιαφέρει απο την ΚΥΑ 52891 που θα βρεις σε pdf.
    1 point
  14. Αντί για ΣΑΥ-ΦΑΥ στο ανάλογο πεδίο ανέβασε Τ.Ε. που να λέει ότι δεν απαιτείται για την φύση των εργασιών σου καθόσον δεν γίνεται χρήση ικριωμάτων και δεν τροποποιούνται η/μ εγκαταστάσεις 😀 . Στο πεδίο στοιχεία διαγράμματος κάλυψης αν θες συμπληρώνεις και τα εμβαδά ( δεν είναι υποχρεωτικό ) . Τα υπόλοιπα τα περιγράφεις στις απαιτούμενες τεχνικές εκθέσεις
    1 point
  15. Συνάδελφοι κατεβάστε τα υποδείγματα στα dowνloads όπως γράφουν παραπάνω . Στο υπόδειγμα προσαρμόζουμε τις δικές μας εργασίες και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν ανάλογα για την ασφάλεια και υγιεινή των εργαζομένων , από τυχόν επικίνδυνες εργασίες . Π.χ. για κοπή δένδρων από πτώση ύψους εργαζομένων ή πτώση κορμών ....για διαρρυθμίσεις από ηλεκτροπληξία κλπ ...
    1 point
  16. Για τα τοιχία δεν είναι απαραίτητο ειδικά μέσω EC, αν ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ (το τονίζω και με κεφαλαία)!!!!! Ο κάτω οπλισμός στους εξώστες άστο.........πονεμένη ιστορία στο Fespa!!!!!
    1 point
  17. Οι ενισχυμένες ζώνες δεν είναι στηρίξεις πάντως όπως ένα δοκάρι.
    1 point
  18. να διορθωσω melissa αδομητο δεν θα θεωρειτε αν υπαρχει περιφραξη για την οποια αυτη περιφραξη ομως να έχει εκδοθεί άδεια Ωχ και εχω ενα χωραφι στο χωριό, με συρματόπλεγμα γυρω γυρω, τωρα πρέπει να το ψάξω, προ 40 χρόνια να είχε βάλει την περίφραξη ο πατέρας μου με άδεια? Ωχ ωχ ωχ ωχ να το δηλώσω αδόμητο? Και αν είχε ζητήσει άδεια?
    1 point
  19. Αδόμητο, απαραίτητα θα πρέπει να μην υπάρχει ΟΑ, στην βεβαίωση δηλώνουμε ότι πήραμε στέλεχος ΟΑ και εγκεκριμένα σχέδια από τον ιδιοκτήτη... Τι πίνουν;
    1 point
  20. Καλησπέρα Σοφία,αν η άδεια είναι ακόμη σε ισχύ,θα πρέπει να γίνει αναθεώρηση για αλλαγή επιβλέποντος μηχανικού με την νέα ηλεκτρονική διαδικασία του e-adeies-Καλό είναι να συνεννοηθείς εκ των προτέρων και με την Υδομ για τα δικαιολογητικά που πρέπει να παραλάβεις στα χέρια σου από τον παλιό μηχανικό,ώστε να είσαι σίγουρη ότι μπορούν αυτά να εξασφαλιστούν, πριν προχωρήσεις παρακάτω.
    1 point
  21. Καλησπέρα-δεν μου έχει τύχει αλλά θα σου πω την άποψη μου-Σε περίπτωση κατεδάφισης όλου του κτιρίου με εφαρμογή του άρθρου 106 και επιλέγοντας "προς κατεδάφιση" ,δεν θεωρώ ότι έχει εφαρμογή η υποχρέωση που απορρέει από το άρθρο 96 Κατ.1,για ξεχωριστές δηλώσεις ανά οριζόντια ιδιοκτησία.Η υποχρέωση για ξεχωριστές δηλώσεις ανά ΟΙ προ ΄75,κατά την λογική μου,αναφέρεται σε "Ρύθμιση" και όχι σε έκδοση άδειας κατεδάφισης. Σου προτείνω να το επιβεβαιώσεις και με το ΤΕΕ,πριν προχωρήσεις,καθώς μου φαίνεται λογικό να πληρώσεις ένα παράβολο για όλο το κτίριο,εφόσον πηγαίνει ολόκληρο προς κατεδάφιση,και όχι όσες φορές επί 250€, θα πλήρωναν οι ξεχωριστές ΟΙ,μία προς μία, για να εξαιρεθούν οριστικά από κατεδάφιση... -edit-Συμπληρώνω την απάντηση μου,αφού θυμήθηκα και κάτι άλλο:αφού ο νόμος μας δίνει το δικαίωμα να μεταβούμε και σε δυσμενέστερη κατηγορία (στην περίπτωση μας να πάμε σε Κατηγορία 2),θα μπορούσε να ενταχθεί όλο το κτίριο ,και στην Κατ.2,με μία δήλωση και πληρωμή παραβόλου(αντιστοίχου του συνόλου των τ.μ. του κτιρίου) προς έκδοση εγκρισης εκτέλεσης εργασιών κατεδάφισης.
    1 point
  22. Καλημέρα-δεν καταλαβαίνω αυτό με την εκσκαφή...-αν σύμφωνα με το άρθρο 89,μπορεί να γίνει δήλωση, [(θ) σε αρχαιολογικό χώρο Ζώνης Α, εξαιρουμένων των αυθαιρέτων κατασκευών που πραγματοποιήθηκαν πριν την κήρυξη της αρχαιολογικής ζώνης εφόσον δεν απαγορευόταν η δόμηση, ι) σε αρχαιολογικό χώρο εκτός Ζώνης Α, εκτός αν δεν απαγορευόταν η εκτέλεση οικοδομικών εργασιών κατά το χρόνο εκτέλεσης της αυθαίρετης κατασκευής ή εγκατάστασης της αυθαίρετης χρήσης. Σε κάθε περίπτωση εξαιρούνται οι αυθαίρετες κατασκευές που πραγματοποιήθηκαν πριν την κήρυξη της αρχαιολογικής ζώνης εφόσον δεν απαγορευόταν η δόμηση,)] θα τσεκάρεις το κουμπάκι εντός προστ/νης περιοχής με επιτροπή. Πας με το 116 9α ή 9β (ανάλογα με την κατηγορία αυθαιρέτων) Για μεταβίβαση,στο άρθρο 116 παρ.6: "6. Η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπραγμάτων δικαιωμάτων σε ακίνητα με αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις, για τα οποία απαιτείται έγκριση της επιτροπής του παρόντος, μπορεί να πραγματοποιηθεί μετά την υποβολή των δικαιολογητικών της περίπτωσης α της παραγράφου 2* και την καταβολή ποσοστού 30% του συνολικού ποσού του προστίμου, την υποχρέωση δε ολοκλήρωσης της διαδικασίας αναλαμβάνει ο νέος κύριος, με ειδική μνεία στο σχετικό συμβολαιογραφικό έγγραφο." *116.2.α.:α) μετά την υποβολή των δικαιολογητικών των περιπτώσεων α, ι και ια του άρθρου 99, απαιτείται και υποβολή αίτησης στην επιτροπή αυθαίρετων κατασκευών της παραγράφου 3, (Δηλαδή αίτηση ιδιοκτήτη,υπολογισμός προστίμου και εξόφληση παραβόλου) Στέλνεις μήνυμα στο ΤΕΕ στο σύστημα αυθαιρέτων δηλώνοντας ότι για την υπ'αρ.Α/Α........ δήλωση,πρέπει να πληρωθεί το 30% του προστίμου σε αρχική υποβολή,επειδή έχει διαδικασία επιτροπής,γιατί πριν την έγκριση θα γίνει μεταβίβαση.Για την εξόφληση του 30%,εφόσον δεν έχει καλυφθεί ήδη από το παράβολο, θα σου δώσουν οδηγίες από το τεε.(βγαίνει εντολή πληρωμής του υπολοίπου και μπορείς να εκδώσεις βεβαίωση από το σύστημα με εξόφληση του 30%). Στην συνέχεια,γίνεται μεταβίβαση με υποχρέωση του νέου ιδιοκτήτη,να συνεχίσει την διαδικασία,από εκεί που έμεινε(αναμονή θετικής κρίσης της επιτροπής,υπαγωγή,οριστική υπαγωγή). Συμπλ.στο εγχειρίδιο μεταβολών υπάρχει το αντίστοιχο αίτημα:έκδοση εντολής 30% για δικαιοπραξία.
    1 point
  23. Αν έχει γίνει υπαγωγή σε νόμο τακτοποίησης, τότε ο μηχανικός που έκανε τη δήλωση θα σου δώσει αντίγραφα των σχεδίων που έχει ανεβάσει (ή που πρόκειται να ανεβάσει εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών) στο σύστημα.
    1 point
  24. Καλημέρα-άρθρο 107,παρ.5β αα): αα) εργασιών επισκευής, οι οποίες αποβλέπουν στην υγιεινή, την αισθητική βελτίωση-αποκατάσταση, τη συνήθη συντήρησή τους, καθώς και εργασιών προσαρμογής, σύμφωνα με τα άρθρα 116 και 117, (Τα 116 και 117 αναφέρονται μόνο ως προς τις εργασίες προσαρμογής που επιβάλλονται από επιτροπές σε κτίρια αυτών των άρθρων.Δεν σε αφορά αυτό.) Εγκύκλιος 2: Οι εργασίες της περίπτωσης β της παρ.5 επιτρέπονται σε αυθαίρετες κατασκευές για τις οποίες δεν έχει περαιωθεί η διαδικασία της υπαγωγής ή δεν έχουν εξαιρεθεί οριστικά της κατεδάφισης.
    1 point
  25. Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά!Δεν έχει αλλάξει κάτι πάνω σε αυτό.Επίσης,αν διαβάσεις προσεκτικά τις απόψεις των συναδέλφων στην προηγούμενη σελίδα,θα δεις ότι δεν διίστανται.Αντιθέτως,συγκλίνουν στο γεγονός ότι ο όρος της τήρησης των πολεοδομικών διατάξεων που αναφέρεται και στο νέο Φεκ(1843Β/20) προυποθέτει άρτιο και οικοδομήσιμο οικόπεδο/γήπεδο,παρά το γεγονός ότι η δήλωση αρτιότητας-οικοδομησιμότητας δεν αναγράφεται στο κείμενο της βεβαίωσης των γενικών δικαιολογητικών. Τώρα γενικά για εργασίες στο κτίσμα που έχει υπαχθεί στις διατάξεις του 4495 και έχει αναστολή από κατεδάφιση,ίσως αξίζει να απευθυνθείς στην Υδομ,αφού διαβάσεις το άρθρο 107 παρ.5 του ίδιου νόμου,μήπως εντάσσονται εκεί κάποιες εργασίες που θέλεις να κάνεις..(δεν το γνωρίζω,μια ιδέα δίνω).
    1 point
  26. Χωρίς διάθεση να υποκαταστήσω τον μελετητή κάποιες δοκιμές που έκανα: Με EC2, σκυρόδεμα C25/30, χάλυβα Β500c, μόνιμα 2kN/m2, κινητά 2kN/m2 (κατοικία), κατηγορία περιβάλλοντος XC4. Θεώρησα πλάκα 7*7 (προσεγγιστικά τετραγωνική, αν και το ακριβέστερο θα ήταν να παρουμε και τα πλάτη των στηρίξεων υπόψη κλπ) και πάκτωση δεξιά και κάτω, καθώς διαισθητικά βλέπω ότι το άνοιγμα αριστερά μάλλον είναι αρκετά μικρότερο (δεν ξέρω διαστάσεις...) και άρα δεν θα δημιουργεί συνθήκες πάκτωσης και ομοίως και για τον πρόβολο πάνω. Για συμπαγή πλάκα: τον αναλυτικό έλεγχο βελών τον περνάει και με hmin=16cm. Με 18cm πάχος, βλέπω ίδιο βάρος πλάκας 4,50kN/m2, στα ανοίγματα ο κλασσικός Φ10/20 αρκεί και θα χρειαστεί έναν ισχυρό οπλισμό στις στηρίξεις άνω, της τάξης του Φ10/10 εκεί που θεώρησα πάκτωση (δεξιά και κάτω). Για δοκιδωτή πλάκα με πάχος άνω ίνας 8cm, πλάτος δοκίδωσης 20cm και διαδοκίδες ανά 50cm: τον αναλυτικό έλεγχο βελών τον περνάει και με hmin=17cm. Με πάχος 18cm βλέπω ίδιο βάρος 3,22kN/m2 (δλδ μείωση του ίδιου βάρους κατά 1,25kN/m2 περίπου). Οι διαδοκίδες σχετικά ελαφρά οπλισμένες (το άνοιγμα δεν είναι τεράστιο...) και πάλι ένας ισχυρός οπλισμός στηρίξεων όπως και πριν. Κοντολογίς μείωση στο ίδιο βάρος και στο σκυρόδεμα με την δοκιδωτή, περισσότερος οπλισμός αν λάβουμε υπόψη και την όπλιση των συμπαγών ζωνών. Αν υπάρχουν και ευαίσθητα διαχωριστικά πάνω στην δοκιδωτή (οπτοπλινθοδομές πχ) θα πρέπει το πάχος να γίνει μεγαλύτερο για να περάσει τον αναλυτικό έλεγχο βελών. Καταλήγω ότι το άνοιγμα δεν είναι απαγορευτικό για να γίνει και συμπαγής, ωστόσο και μια μικρή δοκιδωτή (ιδίως αν δεν έχει τοιχοποιίες να πατάνε πάνω της) είναι μέσα στο παιχνίδι. Στους προβόλους που είναι σε συνέχεια με δοκιδωτή υπάρχει το (σοβαρό) μειονέκτημα της μη συνέχειας κάτω οπλισμού πέραν του πλάτους της συμπαγούς ζώνης της δοκιδωτής.Υπό προυποθέσεις βέβαια αυτό το πλάτος μπορεί να επαρκεί για την αγκύρωση. Για το δοκάρι στο σαλόνι, θα προσπαθούσα να καλύψω το δόντι του με ψευδοροφή. Ο λόγος είναι ότι οι ε.ζ. με γεμίζουν άγχος ως προς το ότι στην πράξη είναι μια τοπική πύκνωση οπλισμού και μόνο. υγ: δεν ασχολήθηκα καθόλου με δυσμενείς φορτίσεις απλά κοίταξα την πλάκα μόνη της, θα άξιζε πιστεύω να το τσεκάρεις με το λογισμικό σου. χωρίς διάθεση υπόδειξης τσέκαρε αν θες και τα πλάτη των στύλων σου αν επαρκούν για το μήκος αγκύρωσης του διαμήκους των δοκών.
    1 point
  27. 1) Εγκύκλιος 130159/7.5.97 Υπουργείου Εργασίας, σελίδα 26. [...] ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ (Ενδεικτικός και μη εξαντλητικός κατάλογος) ... Β. ΜΗΤΡΩΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ 1. Τεχνική περιγραφή του έργου 2.Παραδοχές μελέτης 3. Σχέδια του έργου (με την μορφή παραρτήματος ... [...] 2) Τώρα αν θες να "πατήσεις" πάνω στο γράμμα του ΠΔ.305/1996 όπου στο άρθρο 3, παράγραφος 7, εδάφιο α', (δεν) αναφέρει: [...] Άρθρο 3 Υποχρέωση απασχόλησης συντονιστών ... 7. Ο φάκελος ασφάλειας και υγείας περιλαμβάνει: α. Το μητρώο του έργου, δηλαδή τα σχέδια και την τεχνική περιγραφή του έργου. β. Οδηγίες και χρήσιμα στοιχεία σε θέματα ασφάλειας και υγείας, τα οποία θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά ... [...]" Προσωπικά συμφωνώ με το πνεύμα της εγκυκλίου (ως διευκρινιστικής).
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.