Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.310


  2. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.712


  3. loser

    loser

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      453


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      9.045


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/02/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Επιτελικό κράτος!!! . Αυτή η βεβαίωση πια έχει γίνει θρίλερ!!! . Υπάρχει δυστοκία μεταξύ ΤΣΜΕΔΕ και e-ΕΦΚΑ βασικά επικρατεί χάος . Ο e-ΕΦΚΑ πάντως δηλώνει αναρμόδιος για αιτήματα μηχανικών και παραπέμπει στο ΤΜΕΔΕ παρότι μπορείς απο το e efka να κλείσεις ραντεβού σε υποκατάστημα τους . Μόλις φτάσεις εκεί οι υπάλληλοι γελάνε με την ευκολοπιστία σου στο επιτελικό μπάχαλο- κράτος , (ένα ακόμα τρικ του ελληνικού μπανανιστάν), και λένε ότι δεν ξέρουν τίποτα οτι είναι αναρμόδιοι . Βασικά αλλάξαμε το περιτύλιγμα με ιστοσελίδες για να κλείνεις ραντεβού . Παλία ότι ώρα ήθελες πήγαινες στην Δ. υπηρεσία , Τώρα πια το επιτελικό κράτος σου απαγορεύει να εξυπηρετηθείς και σου επιβάλλει συγκεκριμένες ημερομηνίες . Σκέτη τυραννία!!!
    2 points
  2. Σχετικά με το πρόβλημα προθεσμιών έως τις 08 Φεβρουαρίου 2022, για το Ν.4178/2013 προτείνουμε ως πρωτοβουλία πίεσης, ώστε να δοθεί παράταση, την αποστολή εμαιλ. Προτεινόμενο εμαιλ. <<< Προς Τ.Ε.Ε. ([email protected] ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ([email protected]) Ζητώ να δοθεί σημαντική παράταση για τις προθεσμίες που αφορούν τον Νόμο 4178/2013 αλλά και τον Νόμο 4014/2011. Το χρονικό διάστημα παράτασης κρίνεται αναγκαίο να είναι όσο θα παραμένει ενεργός ο Ν.4495/17, στον βαθμό που και οι τρείς Νόμοι (Ν.4014/2011, Ν.4178/2013, Ν.4495/2017) αντιμετωπίζουν το ίδιο αντικείμενο, δηλαδή, την ρύθμιση των αυθαιρεσιών των ακινήτων. Συνοπτικά, να λυθεί το πρόβλημα αυθαιρεσιών εκατομμυρίων για περισσότερο από 70 χρόνια (από το 1955 και μετά) όπου η αυθαίρετη δόμηση δεν ήταν η εξαίρεση, αλλά ο κανόνας. Ως το ελάχιστα αναγκαίο χρονικό διάστημα για την προαναφερθείσα-αιτούμενη παράταση, θα μπορούσε να είναι έως το τέλος του 2022. Οι λόγοι για τους οποίους ζητώ παράταση είναι γνωστοί και προφανείς σε όλους τους εμπλεκόμενους με τα ακίνητα οι οποίοι δεν είναι μόνο οι Μηχανικοί, οι συμβολαιογράφοι κ.α., αλλά και χιλιάδες ιδιοκτήτες των ακινήτων που με τεράστιο πλήθος προβλημάτων, προσπαθούν να ανταποκριθούν στις εκάστοτε χρονικές πιέσεις προθεσμιών των νόμων περί τακτοποίησης αυθαιρέτων. Ενδεικτικά και περιοριστικά αναφέρω παράγοντες που επηρεάζουν: -Οικονομικά μέτρα μετά το 2011 και οικονομικές δυσκολίες σε μεγάλο φάσμα του πληθυσμού, -Αρχεία φακέλων ΥΔΟΜ, (μεγάλη δυσκολία και τεράστιες καθυστερήσεις στην χορήγηση απαιτούμενων αντιγράφων σχεδίων και στελεχών οικοδομικών αδειών) -Κτηματολόγιο και διορθώσεις εύλογων σφαλμάτων, - Διαδικασίες σε Δ.Ο.Υ., - Δασικές Υπηρεσίες, Αρχαιολογία κλπ. -Εκατοντάδες σελίδες νέων Νομοθετικών πράξεων που αφορούν τα ακίνητα σε όλο το φάσμα του αντικειμένου μηχανικού κ.α. Σε όλα τα παραπάνω, το αποκορύφωμα ήρθε με την πανδημία, λόγω Covid-19, όπου πέραν του ότι προσέχουμε και τηρούμε τα υγειονομικά-περιοριστικά μέτρα για την υγεία και την ζωή μας, όλες οι εμπλεκόμενες Υπηρεσίες, με τις όποιες καθυστερήσεις είχαν προ πανδημίας λόγω covid-19, στην εξυπηρέτηση πολιτών και μηχανικών, σήμερα, αυτές οι καθυστερήσεις έχουν πολλαπλασιαστεί σε σημαντικότατο βαθμό με ακόμη άγνωστη τη χρονική στιγμή αποκατάστασης της κανονικότητας. Υπογραφή Όνομα Επώνυμο Ειδικότητα Αριθμ. ΤΕΕ ή ΕΤΕΜ (προαιρετικό) Τηλ. (προαιρετικό) >>> Αυτό είναι μια βάση για το εμαιλ που θα αποστείλει ο καθένας μας και φυσικά ο καθένας μπορεί να το συμπληρώσει, τροποποιήσει όπως θέλει ή να το στείλει ως είναι. Το βασικό είναι να σταλούν πολλά… και άμεσα. Είναι σημαντικό να κοινοποιηθεί στους συναδέρφους με όλους τους δυνατούς τρόπους από τον καθένα μας. Υ.Γ. Σε σχετικά θέματα στο φόρουμ υπάρχει μια ενημέρωση από τμήματα του Τ.Ε.Ε. για “κάποια” προφορική σκέψη για παράταση που ΘΑ δοθεί. Είναι μεν προφορικό, είναι με αρκετά ερωτηματικά αλλά ακόμα και έτσι το κρατάμε ως θετικό. Δεν χάνουμε όμως τίποτα να εντείνουμε κι εμείς την πίεση μας με πολλά εμαιλ. Τα γραπτά μένουν και οι προσωρινές λύσεις δεν είναι ότι καλύτερο. Άρα στείλε εμαιλ, ενημέρωσε και άλλους συναδέρφους να κάνουν το ίδιο.
    1 point
  3. Εάν υπάρχει επίσημη οριοθέτηση, το όριο αυτής. Εάν όχι, θα πρέπει να γίνει πρώτα οριοθέτηση. Το κείμενο που αναφέρεις δεν έχει σχέση με ρέματα
    1 point
  4. κοπη δενδρων αρθρο 29, παρ. "ζ" https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια κοπης δενδρου σε οικοπεδο"&page=0&sort=relative και εδω γνωμη μου ειναι οτι, εάν δεν συμφωνει το 100% ή καποιοι αδιαφορουν.. ο "σωφρων" θα καταφυγει δικαστικως για να λαβει την σχετικη αδεια, λογω "επικινδυνοτητας". υγ και ολα αυτα επειδη, ενω πριν ειχαν ορισει ενα ποσοστο 67% για την ληψη αποφασης, μετα το "βελτιωσαν" καταργωντας το εντελως. [ενας σωφρων δεν υπηρχε στην επιτροπη, να προσθεσει "με αποφαση της πλειοψηφιας του 50% και ανω] Αυτα κανουν και δεν μπορουμε να τους ξεχασουμε...
    1 point
  5. Αντισυνταγματική η μεταβίβαση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ στο Υπερταμείο https://www.capital.gr/epikairotita/3612729/oristiko-antisuntagmatiki-i-metabibasi-tou-pleiopsifikou-paketou-metoxon-eudap-kai-euath-sto-upertameio
    1 point
  6. Εφόσον η επιδοτούμενη δαπάνη είναι σταθερή (ορθώς κατά τη γνώμη μου) στα 2900ευρώ μέχρι τα 20KW ανεξαρτήτως Pgen του λέβητα, βάλε το μέγιστο δυνατό που δέχεται το σύστημα για να περάσει η αίτηση (20kw φυσιολογικά). Τώρα, ο οδηγός λέει ότι αν εγκαταστήσεις μεγαλύτερο από την κατηγόρία σου (δηλαδή 22kw) στην περίπτωσή σου, απλά θα πληρωθείς την κατηγόρία στην οποία ανήκεις με το Pgen, δηλαδή τα <20KW. Προταση παρεμβάσεων κάνουμε, δεν ξέρουμε τι θα βάλει ο άλλος εξαρχής, μπορεί να βάλει ό,τι θέλει. Έτσι τουλάχιστον έxω καταλάβει εγώ.. Αλλιώς διορθώστε με. Τα όρια δαπάνών και τα Pgen τα έχουν βάλει έτσι γιατί ξέρουν τα δημιφιλέστερα μεγέθη λεβητων που κυκλοφορούν στην αγορά και για να μην γίνεται τραγική υπερδιαστασιολόγηση και επιδοτούνται μεγαλύτερα συστήματα που καλύπτουν και "διπλανές ιδιοκτησίες". Στα προηγούμνα εξοικονομώ έχει παρατηρηθεί αυτό σε ουκ ολίγες περιπτώσεις.
    1 point
  7. Σε μπερδεύει μάλλον η λέξη master.. Αν έχεις τελειώσει ελληνικό ΑΕΙ (ήτοι πολυτεχνική σχολή Πανεπιστημίου) ή το ΕΜΠ και η σχολή περιλαμβάνεται στο ΦΕΚ που αναγνωρίζει το πτυχίο (όχι το μεταπτυχιακό που ενδεχομένως να έχει κάνει κανείς) ως ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου, τότε λαμβάνεις τα 90 μόρια. Το δε μεταπτυχιακό που μπορεί κανείς να έχει κάνει, λαμβάνει επιπλέον μοριοδοτηση. (*) Έχει βγει και νεώτερο ΦΕΚ σχετικά με τη σχολή πολιτικών μηχανικών του ΑΠΘ (εξ όσων θυμάμαι τουλάχιστον) που αποκαθιστά την έλλειψη αναφοράς στο αρχικό, το οποίο και επισυνάπτω παραπάνω.
    1 point
  8. Δεν υπάρχει ανάποδη κυκλοφορία νερών. Όταν γίνεται απόψυξη, από το εξωτερικό μηχάνημα βγαίνει ένα "σύννεφο" ατμού. Αν μπορείτε να δείτε τη θερμοκρασία νερού που βγαίνει από την Α.Θ., αυτή είναι πολύ χαμηλότερη από τη συνήθη.
    1 point
  9. Γενικώς είναι άδικο τέτοιες αυθαιρεσίες να οδηγούν σε κατηγορία 5 και η δήλωση να μην μπορεί να υποβληθεί. Η συμπλήρωση του κειμένου της κατηγορίας 4 έχει ως εξής: Δεν συμπεριλαμβάνονται στην παρούσα περίπτωση και δεν εξαιρούνται της κατεδάφισης αυθαίρετες κατασκευές, εφόσον βρίσκονται εντός προκηπίου κατά περισσότερο από είκοσι (20) εκατοστά. Όμως, το παραπάνω εδάφιο αναφέρεται σε αυθαίρετες κατασκευές που ενώ δεν ήταν στο προκήπιο το παραβίασαν έως και 20 εκ. και μπορούν να υπαχθούν στην κατηγορία 4. Εσύ έχεις περίπτωση, εγκεκριμένης κατασκευής στο προκήπιο, της οποίας η διάσταση μεγάλωσε κατά 19 εκ (<20). Γνώμη μου είναι ότι θα μπορούσες αυτό να το χρησιμοποιήσεις για να τεκμηριώσεις την υπαγωγή στην κατηγορία 4.
    1 point
  10. απο την κωδικοποιηση του καν62 Νόμος 4495/2017 - 1.2 Νομοθεσία - Michanikos.gr ν. 4495 Άρθρο 7 Συμβούλια Αρχιτεκτονικής (Σ.Α.) - Συγκρότηση και αρμοδιότητες
    1 point
  11. Εκδίδεις νέα βεβαίωση με περιγραφή όπως σου τη ζητάει ο Συμβολαιογράφος . Δεν έχει σημασία αν έχεις εκδώσει ήδη άλλη βεβαίωση . Δεν υπάρχουν επιπτώσεις .
    1 point
  12. Συνάδελφε οι χάρτες που ψάχνεις είναι αναρτημένοι στο epoleodomia. Τους κατεβάζεις από εδώ, και εδώ. Τσέκαρε το κ εσύ μήπως μου ξέφυγε τίποτα... δεν έχω σχέση με το νησί... Καλή δουλειά...
    1 point
  13. Πέρασαν αρκετές ώρες. Πίστευα πως κάποιος κάτι ....... θα γράψει . Εγώ ΔΕΝ θα γράψω κάτι για το θέμα, γιατί, έτσι όπως είναι διατυπωμένο, δεν κατάλαβα πολλά πράγματα. Έβγαλα όμως ένα συμπέρασμα (μακάρι να κάνω λάθος. Όμως δεν κάνω): Ο ιδιοκτήτης των "τριώροφων" οικοδομών(πόσες?) θα πρέπει να είχε μεγάλες πλάτες τότε στην Χούντα (στα χρόνια αυτά 1970-1971 είχαμε χούντα για όποιον δεν το γνωρίζει). Πολύ θα ήθελα να μάθω πούθε πέφτουν οι οικοδομές αυτές? ........ Κτίστηκαν, όπως μας λες και στο διπλανό χωράφι !! (????) Και πιστεύεις αγαπητέ νέε συνάδελφε (?) πως έγινε "λάθος" ........ στο τοπογραφικό??
    1 point
  14. γηπεδο εμβαδου.....τμ αδεια το ετος....για ....τμ. Εχει αυθαιρεσιες;;; πότε μετά εγινε καθετη και τι γραφει; η "αδομητη" παραμενει αδομητη;
    1 point
  15. ό,τι λεει το "προγραμμα"... εδω, φρεσκο φρεσκο...απο Artemiscv https://www.michanikos.gr/forums/topic/63524-πρόγραμμα-εξοικονομώ-2021/page/81/#comment-1135472
    1 point
  16. Εδώ έχουν 2 χρόνια + να κάνουν εκκαθάριση, στα τηλέφωνα θα κολλήσουν; Μιλάμε για ανεκδιήγητες καταστάσεις.
    1 point
  17. τα πιστωτικά συνήθως επιστρέφονται 2-3 μήνες μετά την ετήσια εκκαθάριση... αν δεν έχουν συμψηφιστεί.
    1 point
  18. 420 downloads

    Τεχνική οδηγία 1 της επιτροπής τεχνολογίας σκυροδέματος του ΣΠΜΕ.
    1 point
  19. Eβδομήντα έξι Ελληνίδες αρχιτέκτονες (αυτο)βιογραφούνται με τη δύναμη και την αμεσότητα της προσωπικής μαρτυρίας. Μια πρωτοβουλία της Επιστημονικής Επιτροπής του Εργαστηρίου “Διαδρομές της Αρχιτεκτονικής από την εποχή του Μοντερνισμού μέχρι σήμερα στην Αττική” που οργανώνει το Τμήμα Αττικής του ΣΑΔΑΣ (το Τμήμα Αττικής του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Διπλωματούχων Ανωτάτων Σχολών), στο πλαίσιο των εργασιών του 5ου (2020-21) Εργαστηρίου με στόχο την ανάδειξη του έργου των γυναικών αρχιτεκτόνων στην Ελλάδα. Το όλο εγχείρημα έτυχε θετικής αξιολόγησης και έχει τεθεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, με την αρωγή του οποίου πραγματοποιήθηκε η πρώτη φάση του. http://attikipedia.sadas-pea.gr/wp-content/uploads/2021/11/%CE%A7%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CF%84%CE%AF%CF%84%CE%BB%CE%BF-1.jpg Με το εγχείρημα αυτό έρχεται στο φως η μέχρι σήμερα άγνωστη συμβολή των γυναικών συναδέλφων στον πολεοδομικό και περιφερειακό σχεδιασμό, στα κοινωνικά προγράμματα ανοικοδόμησης, στα δημόσια και τα ιδιωτικά κτίρια και σε πολλούς άλλους τομείς του δομημένου χώρου, αλλά και η εντεινόμενη παρουσία τους στην επιστημονική έρευνα, τη διδασκαλία, την ιστοριογραφία και τη θεωρία της αρχιτεκτονικής. Τεκμηριώνεται, με άλλα λόγια, η συμβολή των γυναικών αρχιτεκτόνων τόσο στη μεταπολεμική αρχιτεκτονική παραγωγή όσο και στην παιδεία, στον εκσυγχρονισμό της αρχιτεκτονικής σκέψης και τέλος στη συμμετοχή τους στο ελεύθερο επάγγελμα, με συνήθως αφανή αλλά καθοριστικό τρόπο. Η επιλογή της χρονολογίας 1923 δεν είναι τυχαία, καθώς τότε αποφοίτησε η πρώτη Ελληνίδα αρχιτέκτων και πρώτη μηχανικός του ΕΜΠ. Από το 1923 έως το 1949, δηλαδή στη διάρκεια 26 χρόνων, αποφοίτησαν μόνο 26 γυναίκες αρχιτέκτονες, μέχρι και το 1955 αποφοιτούν περίπου 40, μέχρι και το 1960 αποφοιτούν 52, μέχρι και το 1965 πάνω από 170. Μετά το 1965 έρχεται η έκρηξη. Σήμερα έχουμε εκατοντάδες σπουδάστριες στις Αρχιτεκτονικές Σχολές των Πολυτεχνείων της χώρας και των αντίστοιχων σχολών του εξωτερικού. Στόχος του Αρχείου δεν είναι μόνο η καταγραφή του άγνωστου έργου των Ελληνίδων αρχιτεκτόνων, αλλά και η ανάδειξη της προσωπικότητάς τους, ο αγώνας τους να συνδυάσουν πολλαπλούς ρόλους ως σύζυγοι και μητέρες, ο υψηλού επιπέδου επαγγελματισμός τους και, σε αρκετές περιπτώσεις, η συμμετοχή τους στους κοινωνικούς αγώνες. Το Αρχείο είναι δυναμικό καθώς διαρκώς θα συμπληρώνεται και θα εμπλουτίζεται. Με νέα στοιχεία στις υπάρχουσες αναρτήσεις, με καινούργιες αναρτήσεις για συναδέλφισσες που δεν έχουν ακόμα περιληφθεί και εφόσον το επιθυμούν, καθώς και με τη συμπερίληψη γυναικών αρχιτεκτόνων των νεότερων γενιών. Πρόθεση είναι το Αρχείο να παραμείνει ανοιχτό, στη διάθεση των ερευνητών, των φοιτητών Αρχιτεκτονικής, των αρχιτεκτόνων στην Ελλάδα και διεθνώς, καθώς και κάθε ενδιαφερόμενου. Το Αρχείο συγκροτήθηκε χάρη στην εθελοντική εργασία αρκετών μελών της επιστημονικής επιτροπής του Τμήματος Αττικής του ΣΑΔΑΣ. Η διαδικασία συγκρότησής του ξεκίνησε τον Μάιο του 2020 και συνεχίζεται. Η πρόσκληση για συμπερίληψη στο Αρχείο έχει σταλεί σε περισσότερες από 200 απόφοιτες της περιόδου 1923-1981 και μέχρι στιγμής έχουν ανταποκριθεί 80 γυναίκες αρχιτέκτονες, είτε οι ίδιες είτε οι απόγονοι-κληρονόμοι τους. Όπου ήταν δυνατό, τα κείμενα συνοδεύονται από φωτογραφικό υλικό του έργου τους, καθώς και από προσωπικές και οικογενειακές φωτογραφίες των βιογραφούμενων. Για την πρόσβαση στο ψηφιακό αρχείο πατήσετε στον ακόλουθο σύνδεσμο: Ψηφιακό Αρχείο Ελληνίδων Αρχιτεκτόνων 1923-1981
    1 point
  20. Version 1.0

    903 downloads

    Υπολογίζει τις τάξεις των ΜΕΕΠ ή κοινοπραξίας, που απαιτούνται για συμμετοχή σε διακήρυξη δημοσίου έργου, βάσει του συνολικού προϋπολογισμού. Τα όρια λαμβάνονται από την Εγκ-Δ17α/04/44/ΦΝ430/13/03 Το φύλλο εργασίας είναι κλειδωμένο (όχι όμως με κωδικό) ώστε να αποφεύγεται η εισαγωγή δεδομένων σε κελιά με τύπους. Τα δεδομένα εισάγονται σε κίτρινα κελιά και τα αποτελέσματα εμφανίζονται στον πίνακα από κάτω.
    1 point
  21. Γειά και πάλι, τότε αναφέρεσαι προφανώς στον πίνακα αναλυτικού προϋπολογισμού με βάση τις τιμές του Ν.4495/17. Προφανώς τους πήγες τον Πίνακας με παλιές τιμές γι' αυτό και στον γύρισαν πίσω, σου επισυνάπτω τον Πίνακα. analytikos.doc
    1 point
  22. Βλέποντας και την ανάρτηση του rap94 (στην οποία απάντησε ο Δημήτρης) καταλαβαίνω πως υπάρχει, ακόμη, ένα μπέρδεμα γύρο από τις έννοιες "σχέδιο πόλης & πράξη εφαρμογής". Πρέπει να πούμε και να το τονίσουμε πως όλοι οι οικισμοί - πόλεις έχουν (ή μπορεί και να μην έχουν ) ένα ρυμοτομικό σχέδιο και θεωρούνται, πάντως όλοι, "εντός σχεδίου" (!!) και αυτό συνοδεύεται ΠΑΝΤΑ από ένα διάταγμα που περιέχει και τους όρους δόμησης του οικισμού ή της πόλης (συμαντικό να το βλέπουμε πάντα)! Αν όμως το οικόπεδό μας, που εδώ είναι πάντα "εντος σχεδίου", έχει κάποιο πρόβλημα, σε σχέση με τους όρους δόμησης, τότε κάνουμε κάποια τακτοποίηση, μέσω πολεοδομίας, που λέγεται "πράξη τακτοποίησης και αναλογισμού" (υπάρχουν εδώ στο φόρουμ ενότητες που έχουν αυτό το θέμα). Ερχόμαστε στις "πράξεις εφαρμογής" : Ορισμένοι οικισμοί (δήμοι) είχαν την ανάγκη να κάνουν μία επέκταση του σχεδίου τους (δεν τους χωρούσε μάλλον το υπάρχον) και να επεκταθούν πολεοδομικά σε μία διπλανή περιοχή (αυτή ορίζεται από μία μελέτη ΓΠΣ κλπ..... δεν είναι τώρα αυτό το θέμα μας) και να την εντάξουν στο σχέδιό τους (αυτό λέγεται επέκταση ρυμ. σχεδίου). Σε αυτές τις περιπτώσεις θα έχουμε μία "πράξη εφαρμογής". Δηλαδή : Έχουμε μία περιοχή που ήταν μέχρι μία χρονική στιγμή "εκτός σχεδίου" και με την διαδικασία της πράξης εφαρμογής γίνεται ... πλέον "εντός σχεδίου". Τότε και μόνο τότε έχουμε, για λόγους που τους όριζε, τότε, ο νόμος Τρίτση (Ν. 1337/83) , εισφορές σε γη και χρήμα, ρυμοτομούμενα τμήματα ,για τις ανάγκες του νέου ρυμ. σχεδίου κλπ, κλπ. για Mikepaltri: Nα συμπληρώσω ένα πολύ βασικό (το έγραψα πολλές φορές) . Μία Πράξη εφαρμογής συνοδεύεται πάντα από τους Πίνακες της πράξης (ο Δημήτρης τα ονομάζει σεντόνια ... 29 χ 90 cm). Εκεί, σε πάνω από 50 στήλες, αναγράφονται τα πάντα για κάθε οικόπεδο. Πάντα μα πάντα πρέπει να ζητάτε απόσπασμα της σελίδας αυτού του πίνακα για το οικόπεδο που σας αφορά καθώς επίσης και τις συντεταγμένες των κορυφών των τελικών οικοπέδων.
    1 point
  23. Μεγάλο σχολείο το michanikos.gr...... Μπράβο ρε παίδες....μας ανοίγετε τα μάτια....κανονικά θα έπρεπε να πληρώνουμε συνδρομή για τα μέλη που προσφέρουν στην κοινότητα... Ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ respect απο εμένα..
    1 point
  24. Ο κίνδυνος είναι καταγγελία για ανασφάλιστο εργάτη και αφορά το ΙΚΑ. Οπότε αν βάλει κάποιον με βενζινοπρίονο σε καλαθοφόρο, μάλλον θα πρέπει να του βάλει κάποιο εργόσημο. Άλλη δουλειά δεν έχουν να κάνουν μερικοί, από το να ψάχνουν αφορμή να καταγγείλουν το γείτονά τους; Έχουν λύσει όλα τους τα προβλήματα στην Ελλάδα της φτώχειας και γεμίζουν το χρόνο τους με καταγγελίες. Μιλάμε για την απόλυτη μιζέρια έτσι;
    1 point
  25. Λοιπόν, επειδή υπάρχει παραπληροφόρηση σχετικά με τη δήλωση το λέω για τελευταία φορά: ΔΕΝ δηλώνουμε στη 1337 αν εκκρεμεί οφειλή σε χρήμα,αλλά εάν το συγκεκριμένο ακίνητο ΥΠΑΓΕΤΑΙ Η ΟΧΙ στις διατάξεις του 1337 για εισφορά σε γη ΚΑΙ σε χρήμα. Απο τη στιγμη που έχει ενταχθεί σε σχέδιο πόλεως μετά το 1983,ΥΠΑΓΕΤΑΙ ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ,άσχετα αν ο ιδιοκτήτης του έχει εξοφλήσει τις εισφορές του. Με λίγα λόγια,όποιος τρέχει στους Δήμους για να βρει αν έχουν εξοφληθεί οι εισφορές σε χρήμα,ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ δουλειά,που ελπίζω να έχει την αξιοπρέπεια να την πληρωθεί,για το καλό των υπολοίπων μας που ΔΕΝ το κάνουμε ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΥΣΙΟ.Διαβαστε όποιο βιβλίο επικουρικό για μηχανικούς σχετικά με τη δήλωση 1337 θέλετε και αν βρείτε τέτοιο σημείο που να ορίζει ότι ο μηχανικός πρέπει να βεβαιώσει αν ο ιδιοκτήτης έχει εξοφλήσει ή όχι τις εισφορές του,να μου τρυπήσετε τη μύτη. Η ΔΗΛΩΣΗ ΑΦΟΡΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΕΡΙ ΓΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΧΡΗΜΑΤΟΣ. ΤΕΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ Πόσο πιο απεγνωσμένο avatar να βρώ με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα?????????????????????????????? Το τοπογραφικό είναι ΕΓΚΥΡΟΤΑΤΟ και ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΛΕΟΝ άσχετα εαν ο ιδιοκτήτης έχει εξοφλήσει τις εισφορές του.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΜΙΣΘΙ. Από κει και πέρα,ο συμβ/φος ή ο υπάλληλος της Πολεοδομίας θα ζητήσει ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ βεβαίωση εξόφλησης εισφορών και ιδιοκτησίας.Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του ιδιοκτήτη να την έχει,όχι δική μας.
    1 point
  26. Καλησπερα σε ολους , μπορει καποιος να με ενημερωσει για το αν οι Ηλεκτρολογοι (ή/και Μηχανολογοι Μηχανικοι) μπορουν να 'υπογραψουν' τα εξης? : Αδεια μικρης κλιμακας, τακτοποιηση αυθαιρετων , (ηλεκτρονικες) αδειες κατοικιων μεχρι 2 οροφους(!!!), Ηλεκτρονικη Ταυτοτητα Κτιριου, τις οποιες παραδοσιακα αναλαμβαναν 'πολιτικοι' και 'αρχιτεκτονες' ?Προφανως ως διαχειριστες μπορουν να κανουν τα παντα , το ερωτημα ειναι για το πού μπαινει αναγκλαστικα η υπογραφη πολιτικων ή αρχιτεκτονων που δεν μπορει να βαλει ενας Ηλεκτρολογος. (Δεν αναφερομαι σε στατικα σχεδια ή αρχιτεκτονικη εκδοση μεγαλων κτιριων καθως διαβαζοντας τα επαγγελματικα δικαιωματα σε αυτα ειναι σαφεστατο πως ενας Ηλεκτρολογος δεν υπογραφει .) Στην ουσια ρωταω για το εαν μπορει καποιος Ηλεκτρολογος να αυτοαπασχοληθει- (δικο του γραφειο) με τετοιες διαδικασιες ή μονο με ενεργειακες επιθεωρησεις ,ΗΜ μελετες κλπ και θα χρειαζεται εναν πολιτικο ή εναν αρχιτεκτονα για την υπογραφη συνεχως. Ευχαριστω παρα πολυ.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.