Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.309


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      18.937


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.737


  4. jedi.Yannis

    jedi.Yannis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.483


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/07/2022 in Δημοσιεύσεις

  1. NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4951 - ΦΕΚ 129Α/4.7.2022 Εκσυγχρονισμός της αδειοδοτικής διαδικασίας Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας - Β’ φάση, Αδειοδότηση παραγωγής και αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, πλαίσιο ανάπτυξης Πιλοτικών Θαλάσσιων Πλωτών Φωτοβολταϊκών Σταθμών και ειδικότερες διατάξεις για την ενέργεια και την προστασία του περιβάλλοντος. ν4951_2022.pdf
    3 points
  2. τι "αδεια" εκανε για "προχειρη";;; Δες τον ν. 4056/12 και εδω Νόμος 4859/2021 Ίδρυση και λειτουργία κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων Νόμος 4859/2021 – ΦΕΚ Τεύχος A’ 228/27.11.2021 Μέτρα διευκόλυνσης και εκσυγχρονισμού της ίδρυσης και λειτουργίας κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων, διατάξεις για τη διενέργεια ελέγχων και την επιβολή κυρώσεων και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις.
    2 points
  3. άρα δεν έχει παράβαση, σας ευχαριστώ πολύ.
    1 point
  4. Ο εξουσιοδοτημένος μηχανικός είναι αυτονόητο ότι συμμετέχει στην ταυτότητα αφού αυτός μπήκε στην πλατφόρμα και την άνοιξε....μου φαίνεται υπερβολή να υπογράψει και ΥΔ ότι συμμετέχει....
    1 point
  5. η εγκ 2 ειναι λαθος. το θεμα μεταξυ ΟΙ και κοινοχρηστων- ειτε υπερ ειτε κατα- καλυπτεται σαφεστατα απο το αρθρο 98. Το μονο που δεν λυνεται ειναι μεταξυ ΟΙ...γι αυτο ζητανε εδω και μερες οι συμβ/φοι νομοθετικη ρυθμιση, αλλα δεν το βλεπω ευκολο... εδω για αυτο το θεμα μιλαμε https://www.michanikos.gr/index/articles/επικαιρότητα/συμβολαιογράφοι-πομιδα-αίτημα-για-δικαίωμα-μονομερούς-τροποποίησης-σύστασης-οριζοντίου-ιδιοκτησίας-όταν-υπάρχει-διαφορά-στην-επιφάνεια-r12473/ μπακλατζη οχι διαμερισματωση μεταξυ ΟΙ και κοινοχρηστων
    1 point
  6. Στην άδεια έδειξαν (και ορθά) τις υποχρεωτικές θέσεις που απαιτούνται για την έκδοσή της. Κανείς δεν απαγορεύει τους συνιδιοκτήτες να προβούν σε σύσταση περισσότερων των υποχρεωτικών θέσεων στάθμευσης.
    1 point
  7. αν ο χώρος που βρίσκεται δεν έχει αυθαιρεσίες (πχ. πλακόστρωση σε φυτεμένο χώρο) τότε δεν βλέπω το λόγο να χρειάζεται ρύθμιση
    1 point
  8. Καλησπέρα, Διαβασε τον οδηγό σελ 75 παραγραφος 5.9 " Μεταβίβαση δικαιώματος συμμετοχής" Επίσης μπορείς να δεις και απο τις συχνές ερωτήσεις την Νο 9.5 σελ 24-25 που περιγραφει αναλυτικά τη διαδικασία Μονο να βιαστείς γιατι κάνει λόγο για άμεση ενημέρωση του φορέα υλοποίησης από τους εγγύτερους συγγενείς (εαν βεβαια θελουν να αποδεκτούν και να συνεχίσουν)
    1 point
  9. @toposa Μην μας τα λες ένα ένα. Δώσε πλήρη περιγραφή. Είχες ένα γήπεδο με πρόσωπο και βάθος επί δρόμου τάδε κλπ. Η παρεκκλίσεις αφορούσαν παρόδια γήπεδα με Ε<4.000 τμ και με ημεροχρονολογίες προ 62, προ 64 και προ 78. Από την στιγμή που έγινε κατάτμηση το 2010, και όπως είπες το ένα γήπεδο ήταν μη άρτιο, το απομένον των 9.000 τμ θα πρέπει να πληροί τον κανόνα αρτιότητας, δηλαδή 45 μ πρόσωπο και 50 μ βάθος για να είναι άρτιο κατά κανόνα και οικοδομήσιμο.
    1 point
  10. Μία καλή απόφαση για όλους... https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fmhn2020.gr%2Fπιλοτικη-δικη-στο-στε-για-την-ανταποδο%2F%3Ffbclid%3DIwAR0klKFWgTZ3XwwVoYXyw83XJtxCDMhlbR8fN8TyxAVaMNWnbtlDBMxp-js&h=AT3Xvf7pzBnIQn0q7sptSBICPM2e3h8EBVhVA7Ed0qJgyBC6UOesrkOchRl4-5pGs2K8D6aY_2o6BPCvifo72lrGh471D6RRebwqTUcHfsW-p8pksnCcihKLlILu1DkphDkr0Li_sETYUJDX&__tn__=-UK-R&c[0]=AT0rnbF_h2NIfNibiTgZIT53uum_BSUlbd6NRu4vpauFPVBCHUZlELY-q2QarTNPQcY73AEXFdefJabsfwgwotujpEMF5s8eMB9uaoyJJpYpqrcaeMzaJdCoeij2NKS7bDeQLNhLV1p3EVMi47cLp5UKZyjbuzMZ5miWzcWddBLzx9CtTicXAk67XFDrkEPqLCbjwuG9 Μιά πρώτη κερδισμένη μάχη... ελπίζουμε σε νίκη - δικαίωση και στην τελική απόφαση!
    1 point
  11. Ε, ναι... Τηλέφωνα δεν απαντάνε. Στείλε μειλ και σε παίρνουν τηλ. Προσοχή όμως (γενικότερα) και στο τι ισχυρίζονται... Εξού και δεν απαντάνε εγγράφως
    1 point
  12. Γενικά είναι γελοίοι όπως όλοι έχουμε υποθέσει. Η ΑΠΔ του μήνα Χ εκδίδεται τον μήνα Χ+1. Αν οι εργασίες έχουν τελειώσει αμέσως μόλις υποβάλεις, δεν απαιτείται. Αλλά θα έχεις βγάλει την ΕΕΜΚ αρκετά νωρίς και θα βάλουν όλοι ότι έχουν δουλέψει πιο πριν αν χρειάζεται για να τους κάνεις την ΑΠΔ που θέλουν, να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Όσο για τα παραστατικά που εκδόθηκαν με πίστωση, ήδη έχουν πάρει ένα μέρος της πληρωμής πριν την ΕΕΜΚ. Οπότε βγάλε άκρη.... Και όλα αυτά επειδή τα τελευταία 13 χρόνια τα έχουν φορτώσει όλα στους ιδιώτες και διαλύουν τις υπηρεσίες. Αντί να μας δώσουν λίγη επίβλεψη και να κάνουμε αναφορά πότε τελείωσε ένα μέρος των εργασιών να πληρώνονται και όλοι στην ώρα τους...... και βάλε μέσα στα πλαίσια της επίβλεψης το Β-ΠΕΑ....
    1 point
  13. Καλημέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις..σας στέλνω την απάντηση που έλαβα για το θέμα της εκπρόθεσμης ΕΕΔΜΚ και τα σχόλια δικά σας..πραγματικά έχει κουράσει όμως αυτό που σκέφτονται συνέχεια κάτι άλλο για να έχουμε να ασχολούμαστε. εκπρόθεσμη ΕΕΔΜΚ θεωρείται όταν: Εκδίδεται μετά το Β ΠΕΑ Στον τελικό έλεγχο για τελική εκταμίευση διαπιστώνεται η μη έκδοση ΑΠΑΙΤΟΎΜΕΝΗΣ ΕΕΔΜΚ ΈΧΕΙ εκδωθεί ή αφορά και περιπτώσεις που έχει εκδοθεί ΕΕΔΜΚ, αλλά κάποιο από τα παραστατικά των εργασιών που αφορά η ΕΕΔΜΚ έχει προγενέστερη ημερομηνία Κάτι ακόμη, σχετικά με τις νέες οδηγίες πληρότητας που βγήκαν για τον έλεγχο της τελική εκταμίευσης αναφέρει: • Για τις ασφαλιστικές εισφορές, εκτός από τα εξοφλημένα τραπεζικά παραστατικά, θα πρέπει να επισυνάπτεται η ΑΠΔ (Αναλυτική Περιοδική Δήλωση) για να φαίνονται αναλυτικά όλα τα απαιτούμενα στοιχεία (εργοδότης/ωφελούμενος, εισφορές ανά ανάδοχο κτλ). Δηλαδή εκτός από το έντυπο της ΕΕΜΚ πρέπει να τους ανεβάσουμε και ΑΠΔ και εξόφληση των εισφορών;; Ακόμη και σε περίπτωση που δεν περάσουμε τις ασφαλιστικές εισφορές μέσα από την πλατφόρμα του προγράμματος , γιατί δεν θέλουμε να επιδοτηθούμε για αυτό το ποσό, πρέπει πάλι να ακολουθήσουμε την ίδια διαδικασία;;
    1 point
  14. Για τη διαδικασία θα αποφασίσει ο δικηγόρος και θα πράξεις ανάλογα.
    1 point
  15. Αυτα ειναι για τα φυση κοντα. Για τα θεση κοντα ειναι οταν διπλα στο στυλο δεν υπαρχει πληρης καθ υψος τοιχος ανεξαρτητα του λογου as.Εκεινο που δεν εχει διευκρινηστει για τα θεση ειναι ποσος πρεπει να ειναι τουλαχιστον ο πεσσος για να μην υπαρχη επιρροη (π.χ αν εχω οχι κολλητα παραθυρο αλλα σε αποσταση 40 εκατ.απο τον στυλο)
    1 point
  16. συμφωνω οτι το τοπο που εκανε...του δημιουργει προβλημα....... Προκειται και για "διεκδικηση" μετα την αναρτηση... Ειναι προβληματικη. Αλλά, θα το παλαιψει, με βαση οσα στοιχεια εχει... Ουτε και το Δημοσιο θελει να μπλεξει με αυτα τα 50 τμ...που δεν θα ξερει τι να τα κανει... Ασε που η "διαχειρηση " τους θα του στοιχιζει περισσοτερο απο τηην αξια τους... Υπαρχουν και οδηγιες στις Επιτροπες να βλεπουν με επιείκεια τετοιες περιπτωσεις. Υπαρχει σχετικη ρυθμιση στον ν 4821/21 αρθρο 13 Θα δειξει. υγ και τροποποιησεις με τον προσφατο ν. 4934/22
    1 point
  17. @derdim Η αλλαγή στην εσωτ.διαρρύθμιση γίνεται σίγουρα με ενημέρωση. Για τις αλλαγές στα ανοίγματα ασφαλέστερη είναι η υπαγωγή σε κατηγ.3. Οπότε συνολικά θα έκανα μια υπαγωγή και στη συνέχεια βάσει αυτής την Ηλ.ταυτότητα. Η χρονολογία είναι βασικό πρόβλημα αν έχεις βάσιμες ενδείξεις ότι οι αλλαγές στα ανοίγματα είναι πρόσφατες. Άλλη λύση σε περίπτωση πρόσφατων διαφοροποιήσεων απο την άδεια είναι η έκδοση Μικρής Κλίμακας προς νομιμοποίηση αφού προηγηθεί χρηματικός κατάλογος απο πολεοδομία.
    1 point
  18. Aν είναι έτσι θα πρέπει να γίνει ανασύσταση. Δεν μπορείς να βάζεις "ΟΧΙ" στην Ο.Α και να αναφέρεις Ο.Α, εκτός και αν εμπίπτει στις περιπτώσεις του παραρτήματος Α.
    1 point
  19. πολυ "δυσκολα" τα πραγματα... Χρειαζεσαι πληρη αποδειξη για την αγωγη... Πρεπει πρωτα πρωτα να διορθωσεις την αποδοχη...και να επικαλεσθεις συμβολαια παροδιων κλπκλπ [εκτος εάν σου το αποδωσει η επιτροπη, με την σκεψη οτι "50 τμ. δεν μπορει να ανηκουν στο δημοσιο.."] καλη συνεχεια δες τα ΠΜ
    1 point
  20. ΟΡΘΟΦΩΤΟΧΑΡΤΕΣ 22 – ΟΠΕΚΕΠΕ: Ψηφιοποίηση αγροτεμαχίων με νέες ορθοεικόνες – Ποιες περιοχές αφορά Ένα νέο επίπεδο πληροφορίας με την ονομασία «Ορθοφωτοχάρτες 22» έχει προστεθεί στο υπόβαθρο, στο πλαίσιο της υποβολής της ΕΑΕ 2022 (δηλώσεις ΟΣΔΕ). εδω https://dasarxeio.com/2022/07/04/113909/
    1 point
  21. @ArtemiscvΕκπρόθεσμη είναι το 2ο που λες. Φρόντισε να γίνουν στην σωστή σειρά ΕΕΜΚ, τυχόν ΙΚΑ και Β-ΠΕΑ. Δεν είναι δύσκολο. όσο για τον έλεγχο, 5-6 υπ. δηλώσεις, 2-3 τηλέφωνα στα help-desk και θα βγάλουμε άκρη όπως πάντα. Το δύσκολο είναι να καταφέρεις να δουλέψουν κοντά τα συνεργία και να πληρωθεί σε ανθρώπινο χρόνο ο πρώτος που εργάστηκε. Ελπίζω στο νέο πρόγραμμα που πρέπει να υλοποιείται μέρος του προγράμματος στο 4μηνο, να εννοούν ότι πληρώνονται κιόλας.
    1 point
  22. Για μια ακόμη φορά απαράδεκτη αντιμετώπιση από την πλευρά του υπουργείου. Έχω στείλει αίτημα παράτασης από τις 24/06 και ακόμα δεν έχει απαντηθεί από τον διαχειριστή του προγράμματος.Δηλαδή πότε περιμένουν να αποφασίσουν?Στα τηλέφωνα μας λένε κάτι χαλαρές κυρίες να μην αγχωνόμαστε και ότι θα δοθεί παράταση. Και αυτοί πάλι παίζουν τα γνωστά παιχνίδια με τους μηχανικούς. Δεν λέω ότι σώνει και καλά πρέπει να δίνουν συνέχεια σε όλες τις διαδικασίες παράταση, αλλά αν μη τι άλλω θα πρέπει να υπάρχει επίσημη ενημέρωση και εφαρμογή των διαδικασιών που προβλέπονται στον οδηγό.Και όχι να περιμένουμε από την γνωστή ιστοσελίδα να μάθουμε τι γίνεται.....
    1 point
  23. Μπορεί να έχει ξεμείνει από τον πόλεμο. Πέραν του πολεοδομικού θέματος (υπόστεγο με λαμαρίνες) που ή θα αποξηλωθεί ή θα τακτοποιηθεί, θεωρώ ότι θα πρέπει κάποια υπηρεσία του στρατού να επιληφθεί του θέματος, για να παραλάβει το όπλο, είτε για φύλαξη σε κάποιο μουσείο ή για καταστροφή του. Αλήθεια, ο ιδιοκτήτης δεν έχει καμία άποψη για το πως βρέθηκε το κανόνι στην ιδιοκτησία του και αν ναι, πως δικαιολογεί ότι τόσα χρόνια δεν έχει κάνει ουδεμία ενέργεια να ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές.
    1 point
  24. Καλημέρα,α)ναι,β)όχι, Αυθαίρετες κατασκευές σε κτίρια με αποκλειστική χρήση κατοικία, που ευρίσκονται εντός στάσιμων οικισμών, όπως αυτοί ορίζονται στο άρθρο 21 του ν.1337/1983, με την προϋπόθεση ότι οι στάσιμοι οικισμοί ευρίσκονται σε απόσταση μεγαλύτερη των 2000 μ. από τη θάλασσα ή από χιονοδρομικά κέντρα και εφόσον οι αυθαίρετες κατασκευές έχουν συντελεσθεί μετά το έτος 1983 και μπορεί να υπαχθούν στις διατάξεις του παρόντος, εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση με την καταβολή του αναλογούντος παραβόλου και ενιαίου ειδικού προστίμου, όπως υπολογίζεται με το Παράρτημα Α, μειωμένου κατά 30%. Για την υπαγωγή υποβάλλονται μόνο τα δικαιολογητικά των περιπτώσεων α, β, γ, δ, ε και ζ του άρθρου 99 και αποτύπωση των κατόψεων του κτιρίου ή της ιδιοκτησίας. Αν έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, για την υπαγωγή τα πιο πάνω στοιχεία υποβάλλονται υποχρεωτικώς ανά διηρημένη ιδιοκτησία.
    1 point
  25. 1. Οι φωταγωγοί καταλήγουν στο δώμα (τελευταία πλάκα), το οποίο (λόγω εσοχών) μπορεί να αποτελεί βεράντα κάποιου διαμερίσματος. 2. Οι φωταγωγοί είναι κοινόχρηστοι, άρα η όποια επέμβαση σε αυτούς θα πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας 3. Εννοείται ότι η τοποθέτηση εξωτερικής μονάδας κλιματιστικού εντός του φωταγωγού, απαγορεύεται.
    1 point
  26. 1337? οχι. Πολεοδομία. (ή νομαρχία? ) για τα τμ βαλε το πιο πρόσφατο και στις παρατηρήσεις γραψε τα υπολοιπα αν θες... " Επιφάνεια οικοπέδου Ε=1279,98τμ από σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας συμβολαιογράφος Αθηνών.... Επιφάνεια οικοπέδου από κτηματολόγιο Ε=1270τμ. Επιφάνεια οικοπέδου από οικοδομική άδεια Ε=1280τμ. "
    1 point
  27. Δεν εννοούσα εσένα! Απλά επειδή με το MatsuPitsu δεν γινότανε σαφές ότι σε κάθε περίπτωση στην συμπλήρωση της Η.Τ.Α απαιτείται ρύθμιση, μπήκα στον κόπο να το αποσαφηνίσω. Όσο για την αμφιβολία σου πράγματι σε ότι αφορά τη βεβαίωση του άρθρο 83 αναφερόταν αυτά όπως τα περιγράφεις, αλλά αν διαβάσεις τη συνέχεια έλεγε (κάπως έτσι) ότι αυτά που εξαιρούνται τώρα (στη βεβαίωση) ρυθμίζονται υποχρεωτικά κατά την συμπλήρωση της Η.Τ.Α
    1 point
  28. και ειπον Αυτοι τοις πλήθοις... Εαν εν γηπεδοις, υφιστανται κατασκευαι ή καταλοιπα κατασκευων, περί ών απητειτο η υπαρξις αδειας, θεωρειται δομημενο ΦΕΚ 334/2021 κεφ. 2 στιχος "εε" εε) εάν είναι αδόμητο. Αδόμητο χαρακτηρίζεται οι- κόπεδο ή γήπεδο, εφόσον δεν υφίσταται σε αυτό κατα- σκευή που προϋποθέτει την έκδοση πράξης εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών, -αμην
    1 point
  29. τίποτα από τα ανωτέρω δεν είναι μόνιμη κατασκευή που να απαιτεί άδεια... παντελώς αδόμητο είναι!!! Το μόνο που θα μπορούσες να γράψεις στην τεχνική έκθεση επιπρόσθετα είναι: "Καλά κρασιά!!!"
    1 point
  30. Και έστω ότι το τακτοποιείς μετά βάζεις αδόμητο ή ρυθμισμένο στην επιλογή με κίνδυνο να πάθει κοκομπλοκ ο συμβολαιογράφος ή/και ο υποθηκοφύλαξ ότι κρύβουμε τμ? Πρόσφατα ρύθμισα μια περίφραξη από τσιμεντόλιθους κ το έβαλα αδόμητο, δεν ξέρω αν έκανα καλά, θα δείξει. Για το αμπέλι θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι, δεν είναι εργασία για την οποία απαιτείται άδεια - εξόν κ αν έχεις πασσάλους από σκυρόδεμα!!
    1 point
  31. Έχω καταθέσει ήδη προσφυγή, μαζί με άλλα μέλη του ΜΗΝ. Ο λόγος που έγραψα εδώ, είναι για να ενημερωθούν οι ενεργοί ΕΕ για το τι τους περιμένει και να ενεργοποιηθούν από τώρα. Σαν ενεργοί μηχανικοί, έχουν και άλλα όπλα στα χέρια τους, πριν να βρεθούν "προ τετελεσμένων" αποφάσεων....
    1 point
  32. Δικαιολογητικά Άδειας έγκρισης δόμησης ΑΙΤΗΣΗ του ΚΥΡΙΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ή του έχοντος το ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ με τις δηλώσεις αναθέσεων - αναλήψεων ΠΙΝΑΚΑΣ ΥΠΟΒΑΛΛΟΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΝΤΥΠΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ α) ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΕΓΣΑ ’87 & β) ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΟΜΗΣΗΣ 3% ΤΣΜΕΔΕ, ΦΕΜ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 7. ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΦΥΛΛΟ Για τις περιοχές όπου ΕΧΕΙ ολοκληρωθεί το κτηματολόγιο ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Για τις περιοχές όπου ΕΧΕΙ ολοκληρωθεί το κτηματολόγιο ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΙΟ όπου ΔΕΝ ΕΧΕΙ ολοκληρωθεί το κτηματολόγιο ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΔΗΛΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ Για ΟΛΕΣ τις περιοχές ΤΙΤΛΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ Όπου υπάρχουν. ΑΔΕΙΑ ΕΚΣΚΑΦΗΣ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ Όπου απαιτείται. ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΥΨΟΜΕΤΡΟΥ Όπου απαιτείται. ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ Στις εκτός σχεδίου περιοχές και όπου απαιτείται. ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ για το ύψος κτιρίου Όπου απαιτείται. ΕΓΚΡΙΣΗ ΔΕΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΛΩΔΙΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ από το γήπεδο ή σε απόσταση <15 μ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΕΡΙ ΜΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΑΓΩΓΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ Στις εκτός σχεδίου περιοχές όπου απαιτείται. ΑΓΩΓΟΥ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ όπου απαιτείται. ΕΓΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΑΘΜΟ ΔΕΗ (όταν ο προβλεπόµενος όγκος των κατασκευών στο οικόπεδο, µε εξάντληση του συντελεστή δόµησης, είναι ή θα είναι µεγαλύτερος από 2.500 κ.µ.-συµπεριλαµβάνονται υπόγεια, ηµιυπαίθριοl κτλ) ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΤΗΡΙΟΥ Για τους προσφυγικούς οικισμούς. ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ (πρώην ΕΠΑΕ) Όπου απαιτείται πριν την κατάθεση του φακέλου. ΔΕΣΜΕΥΣΗ & ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΧΩΡΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ του Ν.1221/81 Όπου υπάρχει υποχρέωση. α) ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΑΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗΣ β) ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΩΝ ΚΟΡΥΦΩΝ Ο.Τ. & ΟΡΙΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΩΝ γ) ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Π.Ε.ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕ ΠΡΑΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ (Ν. 1337/83) ΠΡΑΞΗ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΜΟΥ (λεκτικό διάγραμμα, εγκριτική Νομάρχη) 26. Προϋπολογισμός του έργου 27. υπολογισμός αμοιβής των μελετών 28. Συμφωνητικό αμοιβής μελετών 29. Φορολογική ενημερότητα του ιδιοκτήτη 30. Κρατήσεις ιδιοκτήτη ΤΕΕ-ΤΣΜΕΔΕ-ΙΚΑ-ΔΗΜΟΥ-ΚΗ 31. Τεχνική έκθεση για τον καθορισμό της οικοδομικής γραμμής ή διάγραμμα εφαρμογής (εγκύκλιος 98/89). 32. Στατιστικό δελτίο οικοδομικής δραστηριότητας 33. Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας μηχανικού από ΤΣΜΕΔΕ 34. ΤΕΕ για την εξόφληση των εισφορών από τον μηχανικό 35. ΕΚΤΟΣ Σ.Π Έγκριση από Δ.Τ.Υ - Μελέτης κυκλοφοριακής σύνδεσης ή Έγκρισης εισόδου –εξόδου ή απαλλαγής όταν το γήπεδο έχει πρόσωπο σε ∆ιεθνή, Εθνική, Επαρχιακή, Κοινοτική οδό (πάντα εκτός σχεδίου, πλην κατοικιών) 36. ΕΚΤΟΣ Σ.Π-ΕΝΤΟΣ Εγκριση από τη Δ/νση Συγκοινωνιών -Μεταφορών για την ίδρυση και λειτουργία πρατηρίων διάθεσης υγρών καυσίμων και λοιπών εγκαταστάσεων 37. ΕΚΤΟΣ Σ.Π-ΕΝΤΟΣ Εγκριση από τη Δ/νση Συγκοινωνιών -Μεταφορών για την ίδρυση και λειτουργία πρατηρίων διάθεσης υγρών καυσίμων και λοιπών εγκαταστάσεων 38. ΕΚΤΟΣ Σ.Π-ΕΝΤΟΣ Εγκριση από το Υπουργ.Πολιτισμού ή Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ για κηρυγμένα ιστορικά κτίρια - μνημεία - έργα τέχνης κ.λπ. 39. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εγκριση του Υπουργείου Κοιν.Υπηρεσιών –κοινωνικής Πρόνοιας για κλινικές, νοσοκοµεία, παιδικοί σταθµοί κτλ 40. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εγκριση του Υπουργείου Βιομηχανίας, (Βιοµηχανίες, Βιοτεχνίες, Εργαστήρια, Βιοµηχανικές αποθήκες στο ίδιο οικόπεδο-για κάθε µεταποιητική δραστηριότητα) 41. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Έγκριση αεροπορίας (για κατασκευή σε απόσταση µέχρι και 5.000 µ. από πολιτικό ή στρατιωτικό αεροδρόμιο, εντός ή εκτός σχεδίου ή κοντά σε αεροβοήθηµα-πλην εξαιρέσεων) 42. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εγκριση από το Υπουργείο Συγκοινωνιών για Συνεργεία αυτοκινήτων-µοτοποδηλάτων, Πρατήρια υγρών καυσίµων κτίρια σταθμών αυτοκινήτων 43. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εγκριση από το Υπουργείο Παιδείας, για κτίρια εκπαιδευτηρίων κ.λπ. 44. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εγκριση από την αρμόδια Εφορία Αρχαιοτήτων, όταν το οικόπεδο βρίσκεται σε αρχαιολογικό χώρο και ζητείται άδεια ανέγερσης ή εκσκαφών. 45. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εγκριση από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, για αθλητικές εγκαταστάσεις. 46. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εγκριση του ΕΟΤ για τουριστικές εγκαταστάσεις (Ξενοδοχεία, Ξενώνες κτλ). 47. ΕΝΤΟΣ Εγκριση της ΔΕΦΑ όταν το οικόπεδο βρίσκεται σε περιοχές που υπάρχει δίκτυο αερίου. 48. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Έγκριση Δ/νση Γεωργίας λειτουργικότητας για γεωργικές αποθήκες- 49. ΕΚΤΟΣ Σ.Π Έγκριση ∆ιεύθυνση Υγιεινής για (Βουστάσια, Πτηνοτροφεία κτλ) κτηνοτροφικά κτίρια 50. ΕΚΤΟΣ Σ.Π – Έγκριση από Εµποροβιοµηχανικό Επιµελητήριο (εµπορική αποθήκη - επαγγελματικές αποθήκες 51. ΕΚΤΟΣ Σ.Π Εγκριση ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ μελέτης (βιοτεχνίες-γεωργο-κτηνοτροφικές μονάδες) 52. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –Έγκριση Δ/νσης Ανάπτυξης Παρέκκλιση ποσοστού κάλυψης-αποστάσεων για βιοτεχνικά 53. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –Έγκριση Περιφέρειας για κάλυψη –αποστάσεις για γεωργο- κτηνοτροφικά 54. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –βεβαίωση από Δ/νση Γεωργίας περί γόνιμης-παραγωγικής γης για εκτός σχεδίου 55. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –∆ασαρχείου (πάντα εκτός σχεδίου) 56. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Οριογραµµή ρέµατος ή έγκριση προστατευτικών τεχνικών έργων (όταν κτίζουµε κοντά σε ρέµα-µέχρι και 20 µ. από την άκρη του- συµπεριλαµβάνονται περιφράξεις και διαµορφώσεις) 57. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Εφορία ∆ηµοσίων Κτηµάτων -Καθορισµός αιγιαλού (για δόµηση κοντά σε θάλασσα, απαιτείται και εντός σχεδίου) 58. ΕΝΤΟΣ Απόφαση Νοµάρχη για διατηρούµενη οδό προ του 1923 (όποτε υπάρχει) 59. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ -Υπ. Παιδείας-Επιτροπή Φροντιστηρίων (σχολικά κτίρια, φροντιστήρια) 60. ΕΚΤΟΣ Σ.Π - Γενική Γραµµατεία Αθλητισµού-Απόφαση όρων δόµησης (Αθλητικές εγκαταστάσεις-) 61. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ - Επιτροπή Κινηµατογράφων (κινηµατογράφοι, θέατρα) 62. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων σε ειδικές περιπτώσεις (Π.χ. κεραίες κινητής τηλεφωνίας, σταθµούς παραγωγής ενέργειας κ.α.) 63. ΕΚΤΟΣ Σ.Π –ΕΝΤΟΣ Έγκριση παρέκκλισης (όπου γίνεται χρήση παρέκκλισης, π.χ. κάλυψη ή ύψος κτλ κατά παρέκκλιση του διατάγµατος εκτός ή του ΓΟΚΙ1985-άρθ. 21- κ.α.) Δικαιολογητικά Άδειας δόμησης 1. ΑΙΤΗΣΗ του ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ή του έχοντος το ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΜΕΛΕΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΤΙΡΙΟΥ ΜΕΛΕΤΗ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΜΕΛΕΤΗ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΝ ΜΕΛΕΤΗ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ θεωρημένη από την αρμόδια πυροσβεστική υπηρεσία. ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΑΕΡΙΟΥ εγκεκριμένη από την αρμόδια εταιρεία παροχής αερίου. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ του κάθε μελετητή μηχανικού ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΦΑΚΕΛΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ του έργου ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕΝΤΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΦΟΡΩΝ, ΤΕΛΩΝ, ΕΙΣΦΟΡΩΝ, ΑΜΟΙΒΕΣ ΜΕΛΕΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 15. ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.