Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/03/2023 σε όλες τις περιοχές
-
Ε άρα δεν είναι bug, έτσι δουλεύει. https://www.keanw.com/2010/06/tracing-a-boundary-defined-by-autocad-geometry-using-net.html You need to bear in mind that this function ultimately has similar constraints to the BOUNDARY and BHATCH commands: it also works off AutoCAD’s display list and so the user will need to be appropriately ZOOMed into the geometry that is to be used for boundary detection. Με boundary new που λέει αυτός εδώ το έχεις κάνει; https://www.cadforum.cz/en/autocad-hatch-flood-fill-does-not-honor-all-boundaries-tip12287 Ένα πιθανό (επαρκές όμως;) αντίμετρο, θα έλεγα πως είναι να κάνεις zoom to object πριν το hatch/bo2 points
-
@ksteve Για τα έτη 2022 και 2023 δεν είναι υποχρεωτική η διαβίβαση των λοιπών επιβαρύνσεων όπως ο ΦΕΜ. @jimd6776 Εάν πρόκειται για επαγγελματικό έξοδο θα το χαρακτηρίσεις. Αφού δεν σε ενδιαφέρει η επιστροφή του ΦΠΑ, δεν θα υποβάλεις τροποποιητική. Η καθαρή αξία του τιμολογίου θα συμπεριλαμβάνεται στα έξοδά σου. Εάν δεν είναι επαγγελματικό έξοδο πρέπει να το απορρίψεις, ώστε να μην περιλαμβάνεται στα έξοδά σου στο (ηλεκτρονικό) συνοπτικό βιβλίο.2 points
-
Έχουν καλέσει και του χημικούς της Θεσσαλονίκης; Γιατί μόνο για χημ. Μηχανικούς διαβάζω. Έχουν ενημερωθεί και οι χημικοί για να ξεκινήσουν τη διαδικασία με τις εξετάσεις;1 point
-
@Arche Η νομοθεσία έχει ορίσει συγκεκριμένες διαστάσεις θέσεων στάθμευσης και ελιγμών ώστε να ικανοποιούνται οι συνήθεις διαστάσεις ενός αυτοκινήτου. Βάσει των προτύπων λοιπόν, σε εκείνον το χώρο δεν παρκάρει τίποτα (ΠΔ111/04). Το παράδειγμα που έφερα δεν επικεντρώνεται στο πρόστιμο, αλλά στο γεγονός της αλλαγής χρήσης απο ΒΧ σε ΒΧ. Τέλος, η έννοια "σημαντική αλλαγή χρήσης" ξέρεις ότι δεν ευσταθεί αφού δεν υπάρχει κανένα άρθρο που διαχωρίζει την σημαντική με την ασήμαντη. @ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ Σ έχω καταλάβει το θέμα σας και θεωρώ ότι απάντησα εκτενέστατα. Με μπάρες μπορείτε να διακόψετε την πρόσβαση. Χωρίς άδεια. Για να χτίσετε τον τοίχο θα πάτε στο μηχανικό σας. Με άδεια. Για το πως και αν θα καταφέρνετε να μπαίνετε ή όχι με αυτοκίνητο ή με οποιοδήποτε άλλου είδους όχημα, προσωπικά δε με αφορά. Συμβουλή δίνω για την δυνατότητα ενός οχήματος όπως θα το συναντούσαμε σε εικονογραφημένο λεξικό στο λήμμα "αυτοκίνητο". Για τη χρήση που θα εγκαταστήσετε στο χώρο πάλι δε με αφορά, συμβουλή δίνω. Αντίστοιχη υπόθεση πάντως κατέληξε στα δικαστήρια με κάποια πρόστιμα να τρέχουν... Βέβαια ο καθένας κάνει ότι θέλει, ελεύθερη βούληση υπάρχει.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Μίλησα με τα κεντρικά του hr στην Αθήνα και με ενημέρωσαν ότι τελική κατάταξη βγήκε μόνο για τους μηχανολόγους για τη Θεσσαλονίκη.1 point
-
Προφανώς αναφέρεστε σε email που έχουν σταλεί για τη Θεσσαλονίκη, όχι για την Αθήνα.1 point
-
Η χρήση οφείλει να είναι αυτή σύμφωνα με τον κτιριοδομικό κανονισμό βάσει του άρθρου 3. Οι επιφάνειες αντιστοιχίζονται ανά πράξη. Οι χρήσεις ανά όροφο ή κτίριο. Τα αναφέρει και το εγχειρίδιο χρήσης.1 point
-
Έχω καταφέρει να επικοινώνησω σε κάποιο mail του ΕΤΕΑΕΠ. Μου έχουνε πει ότι αναμένεται νέα εκκαθάριση και επιστροφή για αυτες τις εισφορές. Οπότε είμαι 99% σίγουρος ότι δεν ακολουθείται η διαδικασία που περιέγραψες (σωστά) για τη κύρια.1 point
-
Στον ΚΕΝΑΚ ορίζει τα θερμομονωτικά στοιχεία πλήρωσης. Νομίζω μιλάει για λ<0,30. TOTEE-20701-2-2021 σελ 52. Πήγαινε με την σελίδα της ΤΟΤΕΕ και το λ του υλικού στον υπάλληλο να τα δείξεις (ή στείλε τα με email). To πιθανότερο είναι να μην τα έχει διαβάσει ακόμα. Γίνεται διάκριση τι θεωρείται θερμομονωτικό και τι όχι, με βάση το λ του.1 point
-
1 point
-
φυσικά... όποτε χρειάζεται... εάν βλέπω ότι τα linetypes και τα τόξα/κύκλοι δεν φαίνονται σωστά ή έχω κολληματάκια με το zoom... επίσης πολύ συχνά κάνω purge... δεν μπορώ την σαβούρα μέσα στα αρχεία καθόλου..1 point
-
Για όλες τις επιστροφές είναι. Την ηλεκτρονική διαδικασία την περιέγραψα για να καλυφθεί η αμυδρή πιθανότητα να είναι ενημερωμένο το μηχανογραφικό σύστημα και επειδή αυτήν θα ακολουθήσεις (ηλεκτρονική υποβολή αίτησης) αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία ενημέρωσης του ηλεκτρονικού συστήματος με το πιστωτικό υπόλοιπο. Αναγκαστικά πρέπει να εφαρμόσεις την τελευταία πρόταση της προηγούμενης δημοσίευσής μου. Αυτό αναφέρει η σελίδα του ΕΦΚΑ για τα ποσά προς επιστροφή από άλλους φορείς ασφάλισης (που δεν υπάρχουν πλέον).1 point
-
Αφορα σε "κατοικια"...δεν απαιτει να εναι "κύρια"1 point
-
Με ΓΟΚ του 1955 επιτρεπόταν η κατασκευή φωταγωγού πλάτους 30εκ υπό του πεζοδρομίου. Η οριζόντια ιδιοκτησία, φυσικά απαγορευόταν να επεκτείνεται στον χώρο αυτόν. Αν έχει κλείσει, ξέχνα το, δεν ανοίγει. Με την σημερινή νομοθεσία απαγορεύεται. Ούτε φωτοσωλήνας ούτε τίποτα άλλο σε κοινόχρηστο χώρο.1 point
-
Δυστυχώς δεν γίνεται η αλλαγή χωρίς έγκριση από την αρμόδια Επιτροπή, δεν την προβλέπει το σύστημα. (απάντηση από ΤΕΕ)1 point
-
Αυτό ήδη το έχω προσθέσει στην νεότερη έκδοση με τη διαφορά ότι χρησιμοποιώ ΤΑΒ για διαχωρισμό και όχι κόμμα όπως εσύ (γιατί το κόμμα συνήθως χρησιμοποιείται σαν διαχωριστικό δεκαδικών). Θα το τροποιποιήσω ώστε να βλέπει και το κόμμα σαν διαχωριστικό αφού, όπως βλέπω, χρησιμοποιείς την τελεία σαν διαχωριστικό δεκαδικών1 point
-
1 point
-
βοηθαει αυτό; https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια glamping "&page=0&sort=relative1 point
-
maps.gov.gr Το επίσημο εμβαδόν κάθε ιδιοκτησίας είναι ο τίτλος.1 point
-
Καλησπέρα-δεν μου έχει τύχει αλλά θα σου πω την άποψη μου-Σε περίπτωση κατεδάφισης όλου του κτιρίου με εφαρμογή του άρθρου 106 και επιλέγοντας "προς κατεδάφιση" ,δεν θεωρώ ότι έχει εφαρμογή η υποχρέωση που απορρέει από το άρθρο 96 Κατ.1,για ξεχωριστές δηλώσεις ανά οριζόντια ιδιοκτησία.Η υποχρέωση για ξεχωριστές δηλώσεις ανά ΟΙ προ ΄75,κατά την λογική μου,αναφέρεται σε "Ρύθμιση" και όχι σε έκδοση άδειας κατεδάφισης. Σου προτείνω να το επιβεβαιώσεις και με το ΤΕΕ,πριν προχωρήσεις,καθώς μου φαίνεται λογικό να πληρώσεις ένα παράβολο για όλο το κτίριο,εφόσον πηγαίνει ολόκληρο προς κατεδάφιση,και όχι όσες φορές επί 250€, θα πλήρωναν οι ξεχωριστές ΟΙ,μία προς μία, για να εξαιρεθούν οριστικά από κατεδάφιση... -edit-Συμπληρώνω την απάντηση μου,αφού θυμήθηκα και κάτι άλλο:αφού ο νόμος μας δίνει το δικαίωμα να μεταβούμε και σε δυσμενέστερη κατηγορία (στην περίπτωση μας να πάμε σε Κατηγορία 2),θα μπορούσε να ενταχθεί όλο το κτίριο ,και στην Κατ.2,με μία δήλωση και πληρωμή παραβόλου(αντιστοίχου του συνόλου των τ.μ. του κτιρίου) προς έκδοση εγκρισης εκτέλεσης εργασιών κατεδάφισης.1 point
-
1 point
-
- Ξυλότυπος θεμελίωσης - Ξυλότυπος οροφής ισογείου - Ξυλότυπος οροφής ορόφου ή Ξυλότυπος επικαλύψεως Γενικά συνηθίζουμε να παρουσιάζουμε ξυλοτύπους οροφής ενός συγκεκριμένου ορόφου (και όχι δαπέδου), στους οποίους απεικονίζουμε τα υποστυλώματα που στηρίζουν την οροφή (δηλαδή τα κάτωθεν της οροφής, αυτά που ανήκουν στον εν λόγω όροφο). Προφανώς εξαιρείται η θεμελίωση.1 point
-
Όποιος γουστάρω! Δεν ήξερα ότι έπρεπε να σου ζητήσω και την άδεια για το τι θα γράψω και που... Παρατήρηση Ανάρμοστη συμπεριφορά προς συμμετέχοντες. ΟΦΦ τόπικ Λαμβάνεις ποινή Didonis-1 points
-
Τι να κάνουμε, άλλοι παζαρεύουν αμοιβές με σοβαρές πολυεθνικές για να τους κάνουν τη δουλειά και τα κονομάνε κι άλλοι περιμένουν μπας και μπουν σε καμιά Δ.Ε.Κ.Ο. και πάρουν κάνα ψίχουλο απ' τις συλλογικές συμβάσεις! Δεν είναι αυτό το θέμα μας όμως...περιμένω να μου πεις τι είναι αυτό που έγραψα σε σχέση με τα ΕΛ.ΠΕ. που με καθιστά «άσχετο με το θέμα»! Παρατήρηση Ανάρμοστη συμπεριφορά προς συμμετέχοντες. ΟΦΦ τόπικ Λαμβάνεις ποινή Didonis-1 points
-
θα το πω ότι κάνεις λάθος. Το parking αν χωράει αυτοκίνητο άσε την κυρία, τον κύριο - δεν ξέρω ποιός ρωτάει- γιατί κάτι smart και κάτι νέα ηλεκτρικά μπαίνουν για πλάκα, μην σου πω και 2. Το παράδειγμα το άλλο με την αποθήκη που έφερες και λες ότι της καταλογίσαν μεγάλα πρόστιμα έχουμε κάτι εντελώς διαφορετικό, κάποιο μεγάλο υπόγειο, πολλά τετραγωνικά μέτρα, το οποίο κάποια/ κάποιος/ κάποιοι το μετέτρεψαν σε χώρο στάθμευσης δικύκλων, εγώ πιστεύω ότι το εκμεταλευόντουσαν και εμπορικά έτσι, οπότε έχουμε άλλη κατηγορία και μάλλον έχουμε μια σημαντική αλλαγή χρήσης σε αυτό. Καμία σχέση με αυτό που ρώτησε ο πρώτος που έφερε το σχέδιο!! Και αν θες και την γνώμη μου, το σχέδιο δεν το μεγένθυνα να δω διαστάσεις αλλά αν δεν μπαίνουν πιο μεγάλα αυτοκίνητα μέσα, πχ opel corsa, δεν έχω δει τις διαστάσεις, με ακρίβεια, οπότε δεν ξέρω τι μπορεί να χωρέσει. Αν τραβήξεις τον τοίχο πιο μέσα που στρίβει το αμάξι τον πρώτο που συναντάει πιο πίσω την γκαραζόπορτα, λίγα εκατοστά και αυτοκίνητα σαν opel corsa, yaris κ. α. θα μπαίνουν.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-