Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dib

    dib

    Core Members


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      4.921


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      8.173


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      17.397


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.454


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/10/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Ο τοίχος ab δεν έχει σκίαση απο ορίζοντα, αλλά σκίαση απο το τοίχο cd που έχει μια Χ απόσταση, που δεν είναι μηδέν. Αν κατάλαβα σωστά την ερώτηση σου..... Εγω πάντως απο το σχέδιο, καταλαβαίνω οτι έχεις εσοχή διαμερίσματος (τοίχος ac) και πλευρικές σκιάσεις στους τοίχους ac, ab και cd και σκίαση απο ορίζοντα μόνο στο τοίχο ac.
    3 points
  2. Καλημέρα σε όλους. Χρόνια πολλά Δημήτριε !! Να αφήσουν ήσυχη την πρόβλεψη του κατασκευαστή για κοινόχρηστο ανελκυστήρα, μέχρι να βρουν οι ιδιοκτήτες χρήματα για να την υλοποιήσουν. Η Ο.Ι. δεν μπορεί να "προσαρτήσει" τίποτε αν δεν θέλει να μπλέξει. Να απλώνει το ποδαράκι της μέχρι την άκρη του στρώματος και μόνο.
    2 points
  3. τα τοτε σποτακια -δεκαετιας- ηταν με λαμπες αλογόνου , άρα δικαιολογείται να ''καει'' η κλέμα από χαλαρή σύνδεση.... edit βαριέμαι να σας κάνω ανάλυση για το πως χαλάρωναν φωνάζεις ηλεκτρολόγο να κάνει μέτρηση Riso....αυτή η μέτρηση θα δειξει που κ αν υπάρχει καμένο καλώδιο , χαλαρή σύνδεση κλπ .....
    1 point
  4. τα 82/1000 ειναι εξ αδιαιρετου, που σημαινει "παντου και πουθενα" απο πού βγαινουν τα 372 τμ. Ειναι οικοπεδο ή γηπεδο; Για τα άλλα συμβολαια, οπως το περιγραφεις, εχω επιφυλαξεις ως προς το περιεχομενο τους Το πιο πιθανον ειναι να γραφουν..."ποσοστα...% εξ αδιαρετου που αντιστοιχουν σε.."Χ" τμ. Αυτο δεν ειναι ουτε κατατμηση ουτε διανομη. Δες το κτηματοφυλλο του ακινητου και τα λεμε
    1 point
  5. φαντάζομαι ότι μιλάμε για 2P ή 4P μεταγωγικό διακόπτη...
    1 point
  6. Πως δεν έχει σχέση με τους κοινόχρηστους όταν το διαμέρισμα έχει καταλάβει τον εξώστη που προβλέπονταν κοινόχρηστος κλειστός χώρος; Τα αναλύω στα δυο προηγούμενα ποστ αν τυχόν δεν έχεις προλάβει να διαβάσεις την συζήτηση από την αρχή. Με την ίδια λογική, παραθέτω παράδειγμα αποθήκης στο οικόπεδο που κάποιος την χρησιμοποιεί και είναι φερόμενος ιδιοκτήτης. Στην περίπτωση αυτή την αποθήκη την κάνουμε υπαγωγή, όχι στα κοινόχρηστα, αλλά στο όνομα του φερόμενου ιδιοκτήτη. Δεν έχουμε εδώ παράβαση ντόμινο.
    1 point
  7. Δημήτρη (χρόνια πολλά για την γιορτή σου), αν δεις στην κάτοψη, προβλέπονταν κλειστός χώρος σε λειτουργική συνέχεια με το κοινόχρηστο πλατύσκαλο και στον τοίχο του προβλεπόμενου αυτού χώρου, ενώνονταν ο εξώστης του διαμερίσματος. Αυτός ο χώρος δεν έγινε και η πλάκα δαπέδου (εξώστης) προσαρτήθηκε στο διαμέρισμα. Άρα, το διαμέρισμα κατέχει εξώστη που αφορά κοινόκτητο τμήμα. Είναι σαν μια περίπτωση αυθαίρετης αποθήκης στον ακάλυπτο την οποία την κατέχει και την χρησιμοποιεί κάποιος και τακτοποιείται όχι ως κοινόχρηστη, αλλά ως φερόμενη ιδιοκτησία του αυθαιρετούχου. Σωστά επισήμανες το σχόλιό μου ότι αν η πόρτα υπάρχει, η λύση πλέον είναι τοποθέτηση διαχωριστικού και έτσι δεν υπάρχει πλέον καμία "κατάληψη" Κ.Χ
    1 point
  8. Επομενως....... ποια αυθαιρεσια εκανε η ΟΙ;;;; Εχει τον δικο της εξωστη με βαση την συσταση, μεταξυ των δυο εξωτοιχων ο οποιος ειναι στο ιδιο επιπεδο με ενα αλλο κοινοχρηστο τμημα. Αυτο το τμημα δεν το "κατελαβε" με διανοια κυριου ή χρηστη, ουτε διαφερει η πραγματικοτητα σε σχεση με την αδεια και την συσταση.. Και, για να μην θεωρηθει οτι εχει "βλεψεις" σε αυτο ας το χωρισει με ενα απλο διαχωριστικο..... και οπως ειπε ο παυλος "Πάντως, αν υπάρχει πόρτα πρόσβασης από το πλατύσκαλο, θα μπορούσε ο ιδιοκτήτης να βάλει το διαχωριστικό στην θέση της εξωτερικής παρειάς προβλεπόμενου τοίχου και να προχωρήσει σε μεταβίβαση" Θα προσθετα δε, οτι, εαν δεν υπαρχει πορτα προσβασης, αυτο δεν αποτελει αυθαιρεσια της ΟΙ....Αφορα τα κοινοχρηστα και μονον αυτα.
    1 point
  9. Στη θέση της προβλεπόμενης πόρτας πρόσβασης στον κλειστό χώρο, υποθέτω ότι σήμερα υπάρχει μόνο τοιχος καθώς λες ότι ο εξώστης λειτουργικά προσαρτήθηκε στο διαμέρισμα. Αν είναι έτσι, δεν θα υπάρχει καμία τεκμηρίωση ότι το αυθαίρετο τμήμα εξώστη παραμένει κοινόχρηστο αφού και λειτουργικά συνδέεται με το υπόλοιπο τμήμα εξώστη του διαμερίσματος και δεν υπάρχει πρόσβαση από κάποιο κοινόχρηστο χώρο, για να πεις ότι λειτουργεί σαν κοινόχρηστος χώρος. Αν τα παραπάνω είναι έτσι θα πρέπει να τακτοποιήσεις το τμήμα εξώστη ως να ανήκει στο διαμέρισμα. Η υπαγωγή επιτρέπεται καθώς έχει γίνει εκ κατασκευής της οικοδομής. Όμως, λόγω του ότι είναι κοινόχρηστος χώρος και το διαμέρισμα τον κατέλαβε εκτιμώ ότι θα πρέπει να γίνει τροποποίηση της σύστασης. Πάντως, αν υπάρχει πόρτα πρόσβασης από το πλατύσκαλο, θα μπορούσε ο ιδιοκτήτης να βάλει το διαχωριστικό στην θέση της εξωτερικής παρειάς προβλεπόμενου τοίχου και να προχωρήσει σε μεταβίβαση.
    1 point
  10. Προσοχή πρέπει να δοθεί στο ότι, στα πλαίσια των νόμων των αυθαιρέτων, το θέμα της εξέτασης σταματάει στη διαπίστωση της στατικής επάρκειας ή όχι. Ο διαχειριστής παραδίδει και ο ιδιοκτήτης αναλαμβάνει. Αν διαπιστωθεί ανεπάρκεια και απαιτηθούν εργασίες το θέμα περνάει πλέον σε κανονική αδειοδότηση της επέμβασης σε σκελετό κτηρίου με όλες τις ευθύνες-συνέπειες σε ιδιοκτήτες-μελετητές-κατασκευαστές. Οι προηγούμενοι απαλλάσσονται όλων των ευθυνών και αναλαμβάνουν οι επεμβαίνοντες ... Κομίζω γλαύκα εις τας Αθήνας, θα μου πείτε, αλλά επανάληψις μήτηρ πάσης μαθήσεως.
    1 point
  11. δεν έχω ιδέα, αλλά όπως είπε κ ένας σοφός από το tibet, 'πάντα χρειάζεται μια λοιπή παράβαση...' @Didonis θεωρητικά (με τις κανονικές θεωρίες, όχι τις δικές μου) δεν είναι κ μικρή αλλαγή, σίγουρα ένα διερευνητικό μοντέλο θα το έκανα.
    1 point
  12. Δεν γνωρίζω αν τότε είχαν τέτοια αρμοδιότητα οι υπάλληλοι Πολεοδομίας. Δήμαρχοι και αντιδήμαρχοι υπέγραφαν τέτοιες βεβαιώσεις. Η Πολεοδομία έκανε την διαδικασία πιστοποίησης νομίμου περιγράμματος (έκαναν και αυτοψία). Η τεκμηρίωση προΰπαρξης προ 1955 κτίσματος είναι συνήθως συνδυαστική. Δεν βασίζεσαι μόνο σε ένα έγγραφο (πχ συμβόλαιο, ή βεβαίωση). Το να μνημονεύσεις και την βεβαίωση αυτή δεν είναι φυσικά λάθος.
    1 point
  13. Συνάδελφε, σχετικά με την ασφάλεια των συστημάτων υγραερίου την γνωρίζω και ξέρω τι απαιτείται ... αυτό που μου διαφεύγει είναι οτι απαγορεύονται οι φιάλες στους εξώστες! Μπορείς να παραθέσεις σχετική νομοθεσία που το αναφέρει? Ευχαριστώ.
    1 point
  14. η πισίνα είναι κατασκευή που επιτρέπεται στον ακάλυπτο (με τον πολεοδομικό ορισμό) σύμφωνα με το άρθρο 17 του ΝΟΚ Από τον ορισμό του ακάλυπτου σαφώς δεν έχεις ακάλυπτο σε μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο. "ΝΟΚ αρ. 2 παρ. 3. Ακάλυπτος χώρος είναι ο χώρος του οικοπέδου, που δεν δομείται. Περιλαμβάνει τον υποχρεωτικά ακάλυπτο και προαιρετικούς ακάλυπτους. α. Υποχρεωτικός ακάλυπτος χώρος του οικοπέδου είναι ο χώρος, που δεν δομείται και παραμένει ακάλυπτος λόγω εφαρμογής του ρυμοτομικού σχεδίου, τήρησης των υποχρεωτικών αποστάσεων από τα όρια του οικοπέδου, προκειμένου να μην υπάρχει υπέρβαση της επιτρεπόμενης κάλυψης της περιοχής. β. Προαιρετικός ακάλυπτος χώρος του οικοπέδου είναι αυτός, που αφήνεται αδόμητος πέραν του υποχρεωτικώς ακαλύπτου."
    1 point
  15. Χρειάζεσαι υπολογισμό βάσει προτύπων (π.χ. IEC 60890 για πίνακες χαμηλής τάσης). Η άλλη μέθοδος είναι η πρακτική προσέγγιση που λαμβάνει το 5% max της διερχόμενης ισχύος από τον πίνακα. Δεν είναι και τόσο ακριβής. Και στις δυο περιπτώσεις προσθέτεις και τα ψυκτικά φορτία του δωματίου που βρίσκεται ο πίνακας.
    1 point
  16. 1. 1900 2. 1050 1) 1200 (δεν υπάρχει οδός Γρ. Λαμπράκη εκεί όμως), 2) 1700 1250
    1 point
  17. Ναι σαφέστατα μπορείς. Το μόνο που αλλάζει ως προς τις κατοικίες και τα επ. εργαστήρια/βιοτεχνίες, είναι οι μεγάλες παροχές καυσίμου που απαιτεί η βιομηχανία και κατά συνέπεια οι μεγάλες διατομές στις σωληνώσεις.
    1 point
  18. Κάνεις κανονικά ΠΕΑ, Η εγκύκλιος αναφέρεται σε ανεξάρτητο κτήριο < 50τμ, που δεν εφάπτεται με άλλο κτήριο, δηλ. είναι ελεύθερες όλες οι πλευρές του. Εσυ δεν ανήκει εκεί.
    1 point
  19. Άκη, κατά την ταπεινή μου άποψη, παραδόξως, σωστά τα λένε! <....γίνεται θεωρώντας παραδοχή ότι η επιφάνεια του κτιρίου, που καλύπτεται από το ρολό, είναι μεταλλική με συντελεστή θερμοπερατότητας U τον αντίστοιχο για μεταλλικές επιφάνειες ανάλογα με το πάχος του στοιχείου.>
    1 point
  20. Όχι δεν σε καλύπτει, πρέπει να ζητήσεις πρόσφατη χρήση γης για το αγροτεμάχιο Το ότι ήδη έχει χαρακτηριστεί προηγουμένως ως βιοτεχνία-βιομηχανία, ίσχυε εκείνη τη περίοδο (πότε?). Απο τότε μέχρι σήμερα, ενδεχομένως να έχουν γίνει αλλαγές στη χρήση γης της περιοχής. Ως εκ τούτου, ζητάς πρώτα χρήση γης απο ΥΔΟΜ και ανάλογα την απάντηση, βλέπεις πως πρέπει να συνεχίσεις.
    1 point
  21. Δεν το έχουν προβλέψει αυτό στις ΤΟΤΕΕ, γιατί είναι ελληνική πατέντα να ζεσταίνει το τζάκι το νερό χρήσης. 😜
    1 point
  22. (Συνοπτικά, να ΜΗΝ κάνει κάτι τέτοιο και για κανέναν λόγο...)
    1 point
  23. μάιστα.... (έμπλεξες ειδικά αφού εσύ είσαι και μακριά) 1ον κάνε αυτό που σου έγραψε ο Δικηγόρος μας Δημήτρης (άποψη μου ρίσκο) 2ον Ανάθεσε σε κάποιον να ρίξει τσιμέντο ταχείας πήξης στις τρύπες που εκβάλουν στο οικόπεδο σου με λύματα (αφου βγάλεις πολλές ακόμα φωτογραφίες που να δείχνουν τα λύματα) (Edit ή βάλε την κόλλα πλακιδίων που τόσο είχες ερωτευθεί σε άλλο θέμα δικό σου που τώρα είδα) 3ον ανάθεσε σε τοπικό ηλεκτρολόγο γραπτά με γνήσιο υπογραφής δικό σου και αποδοχής δικό του, να κόψει όλα τα καλώδια οου που βρίσκονται στο Οικόπεδο σου και δεν πληρούν τους κανονισμούς ασφαλείας. (συνοπτικά να τα κόψει όλα και να μονώσει τα κοψίματα) 4ον για την καμινάδα δες αν έχεις διάθεση να δομήσεις εκεί κάποια μάντρα ή κάποιο δωμάτιο να φτάνει μέχρι την καμινάδα και ο τοίχος σου στην πράξη να την βουλώνει (για αυτό μιλάς με Μηχανικό) 5ον ετοιμάσου για μπελάδες και κάνε και αρχική κουβέντα για αυτά με τον δικηγόρο σου Καλό καλοκαίρι
    1 point
  24. Ενημέρωση γιά όποιον ενδιαφέρεται, από τήν εμπειρία που απέκτησα μέσα στίς λίγες προηγούμενες μέρες. Θέλοντας νά ανήκω στήν «περ.στ' παρ.2 αρ.12 ν.4172/13», γιά νά φορολογηθώ σάν μισθωτός. Δηλαδή: Κόβω ΤΠΥ Πληρώνω μόνος μου τόν ΕΦΚΑ Έχω μέχρι 3 πελάτες. Κάνω «Συμβάσεις» μαζί τους καί τίς αναρτώ στό σύστημα. Σπίτι καί γραφείο είναι στήν ίδια διεύθυνση. Αγοράζω πράγματα που εκπίπτει ο ΦΠΑ (αναλώσιμα), καθώς καί πράγματα που δέν εκπίπτει (βενζίνες). Αγόρασα καί μιά σαχλαμάρα «ασφάλεια κινητού» 30€, που δέν θέλησα νά τήν χρεώσω στά έξοδά μου καί γι' αυτό δέν τήν «χαρακτήρισα», όπως μού υπέδειξαν τηλεφωνικά από τήν ΑΑΔΕ, σέ έγγραφο ερώτημα που είχα υποβάλει. Τό ερώτημα ήταν «Τί νά κάνω μέ ένα παραστατικό που δέν θέλω νά μετρήσει στά έξοδά μου. Νά επιλέξω Απόρριψη Παραστατικού?» Η τηλεφωνική απάντηση ήταν «Όχι! Απλά μήν τό χαρακτηρίσετε. Ό,τι δέν χαρακτηρίζεται, δέν λαμβάνεται υπόψιν!» (Αμδέ!) Στό Ε3 τσέκαρα τόν κωδικό 07 (τάχα μου μισθωτός) στόν κωδικό 06 δέν είπα ΝΑΙ (δέν έχω παράλληλη εμπορική ιδιότητα) στόν κωδικό 480 μού είχε έτοιμο τό σύνολο τών εξόδων μου ... μαζί καί τό 30άρι! που υποτίθεται οτι δέν θά λαμβανόταν υπόψιν. στόν κωδικό 485 έπρεπε νά ξεχωρίσω μόνος μου τά έξοδα. Δηλαδή σέ ποιά κατηγορία ανήκουν. Οι χαρακτηρισμοί, που μέ τόση επιμέλεια καί κόπο έκανα όλον τόν χρόνο, πήγαν στόν βρόντο. Ο Πετράκης δέν τούς έλαβε υπόψιν του. Έβαλα, λοιπόν, τόν ΕΦΚΑ στό 7 καί στό 16 όλα τά άλλα έξοδα (αναλώσιμα καί βενζίνες αλλά όχι τό 30άρι). Τό δέχτηκε καί ενημερώθηκε αυτόματα ο 480 μέ τό μικρότερο κατά 30€ ποσόν. Ως εδώ καλά. στόν κωδικό 401 έβαλα τό σύνολο τών δαπανών (πάλι χωρίς τό 30άρι) Αφού συμπλήρωσα καί τά άλλα στοιχεία, προχώρησα στήν επιλογή «Προσωρινή αποθήκευση καί Έλεγχος». Η απάντηση ήταν οτι όλα είναι εντάξει. Κατόπιν επέλεξα «Υποβολή». Εκεί τό σύστημα τσίνισε. «Στό Ε3 δηλώσατε 30€ λιγότερα έξοδα από όσα βλέπουμε στό myData. Άν ξεχάσατε νά κάνετε κάτι στό myData, πηγαίνετε εκεί νά τό διορθώσετε. Άν πάλι η διαφορά δικαιολογείται, τότε προχωρήστε στήν Υποβολή». Προχώρησα στήν Υποβολή καί όλα τελείωσαν χωρίς άλλες διαμαρτυρίες από τόν Πετράκη. Φυσικά θά φορολογηθώ σάν μισθωτός, μέ φορολογητέο εισόδημα τήν καθαρή αξία τών ΤΠΥ - ΕΦΚΑ. Κανένα άλλο έξοδο δέν μετρά. Συμπέρασμα: Άν θέλετε νά φορολογείστε ως μισθωτοί μήν ασχολείστε μέ βενζίνες καί ότι άλλο δέν εκπίπτει ο ΦΠΑ του. Ούτε τά αναλώσιμα μειώνουν τό φορολογητέο εισόδημα, αλλά τουλάχιστον μειώνουν τόν ΦΠΑ. Στό Ε1 Τά στοιχεία μεταφέρθηκαν μέ ακρίβεια χωρίς εκπλήξεις (χρειάστηκε μόνο νά τσεκάρω τόν κωδικό 019, που ρωτά «Ασκείτε επιχειρ. δραστηρ. και φορολογείστε με τις διατάξεις περ. στ’ παρ.2 άρθρ. 12 ΚΦΕ;») Τελικά μού έμειναν δυό απορίες: Τί πρέπει νά κάνω μέ έξοδα που δέν θέλω νά μετρήσουν ως τέτοια. Τί είναι η Φορολογική Αναμόρφωση (δέν τήν άγγιξα κάν) καί σέ τί θά χρησίμευε στήν περίπτωσή μου.
    1 point
  25. Ωραίο θα ήταν στο φόρουμ να έχουμε μια λίστα με τα διαθέσιμα WMS, WFS για τη χώρα (ή βασικά υπόβαθρα για όλο τον κόσμο). Κάνω την αρχή και αν μπορούμε να προσθέτουμε και να την επικαιροποιούμε. Εδώ βάζω τα δωρεάν που έχω βρει εγω κατά καιρούς Βασικά υπόβαθρα Κτηματολόγιο - http://gis.ktimanet.gr/wms/wmsopen/wmsserver.aspx World OSM (δωρεάν base layer)- http://129.206.228.72/cached/osm?Request=GetCapabilities OSM Contour Lines (δωρεάν με layer ισουψων σε 10m, 50m, 100m)- http://geoweb.hft-stuttgart.de/cgi-bin/mapserv?map=/home/fjbehr/SRTM/test.map&SERVICE=WMS&REQUEST=GetCapabilities Mundialis (δωρεάν, base map με 2 layers) - http://ows.mundialis.de/services/service? Terrestris (δωρεάν με αρκετα wms, base layer με στυλ πχ γκρι) - http://ows.terrestris.de/osm/service? Geodata.gov.gr (117 layers) Geodata WMS - http://geodata.gov.gr/geoserver/ows?service=WMS&request=GetCapabilities e-Πολεοδομία (ΥΠΕΚΑ) 2nd level - Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα όρια e-poleodomia WMS - http://gis.epoleodomia.gov.gr/arcgis/services/wms_secondlevel/wms_secondlevel/MapServer/WMSServer? e-Πολεοδομία (ΥΠΕΚΑ) Οικοδομικά τετράγωνα (το μόνο που κατάφερα να βάλω με WFS layer, το WMS έχει κάποιο πρόβλημα στο qgis) Οικοδομικά τετράγωνα WFS - http://gis.epoleodomia.gov.gr/arcgis/services/Rimotomika_Sxedia_Poleod_Meletes/OikodomikaTetragona/MapServer/WFSServer? EU WMS (Copernicus), Περιλαμβάνουν και τα υπομνήματα, βάζω κάποια βασικά: Corine Land Cover - http://copernicus.discomap.eea.europa.eu/arcgis/services/Corine/CLC2012_WM/MapServer/WMSServer? Elevation DEM - http://copernicus.discomap.eea.europa.eu/arcgis/services/Elevation/EUElev_DEM_V11/MapServer/WMSServer? Natura 2000 - http://copernicus.discomap.eea.europa.eu/arcgis/services/Natura2000/Natura2000/MapServer/WMSServer? Natura 2006 - http://copernicus.discomap.eea.europa.eu/arcgis/services/Natura2000/Natura2006/MapServer/WMSServer? Imagery (very high res) - http://image.discomap.eea.europa.eu/arcgis/services/GioLand/VeryHighResolution2012/MapServer/WMSServer?request=GetCapabilities&service=WMS Κατάλογοι με wms EEA Rest Services: http://water.discomap.eea.europa.eu/arcgis/rest/services ΕΕΑ Services Monitor: http://discomap.eea.europa.eu/ OSM Wiki (Aerial Imagery): https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Aerial_imagery OSM Wiki (Mapnik, osm, κλπ): https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WMS#OSM_WMS_Servers
    1 point
  26. Επειδή ίσως τα έγραψα μπερδεμένα θα τα γράψω όσο πιο αναλυτικά μπορώ . θελουμε να βάλουμε ρεύμα σε κτίριο ή ιδιοκτησία. Θελουμε να μπει μόνιμα το ρεύμα και όχι προσωρινά. Σε προσωρινή παροχή ΔΕΝ απαιτείται θεώρηση της Ο.Α. Παμε λοιπόν στο e-adeies και επιλέγουμε σύνδεση σε δίκτυα κοινής ωφέλειας. Εισάγουμε όλα τα στοιχεία , καθώς και ανάληψη ανάθεση, νομιμοποιητικά στοιχεία κλπ κλπ. ΟΜΩΣ το σύστημα ζητάει να ανεβάσουμε και ΘΕΩΡΗΣΗ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ . Που θα τη βρούμε αυτή ; Παμε στην ΥΔΟΜ με αντίγραφο της άδειας , αντίγραφα των υπαγωγών σε νόμους περί αυθαιρέτων και με αντίγραφα άλλων αδειών που αφορούν το ακίνητο . Έντυπες ή ηλεκτρονικές δεν έχει σημασία . Τις πάμε και αυτές . Εννοείται έχουμε και εξουσιοδότηση από το ιδιοκτήτη . Κάνουμε αίτηση στο τμήμα ελέγχου κατασκευών και ζητάμε ΘΕΩΡΗΣΗ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΕ ΔΙΚΤΥΑ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ (έχουν και ειδικό έντυπο) και επισυνάπτουμε όλα τα έγγραφα . Η αίτηση παίρνει πρωτοκολλο και σε 2-3 μέρες έχουμε την θεωρημένη άδεια μαζί με ένα Α4 που δίνει η υπηρεσία. Επιστρέφουμε στο e-adeies , πάμε στο πεδίο των εγκρίσεων και επιλέγουμε ΘΕΩΡΗΣΗ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΕ ΔΙΚΤΥΑ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ. Εκεί βάζουμε τον αριθμό πρωτοκόλλου και την ημερομηνία της απάντησης και βέβαια ανεβάζουμε και τα δυο έγγραφα στο σύστημα . Έτσι έχουμε την πολυπόθητη πληρότητα ! Δοκιμασα να το κάνω με email αλλά δεν το δέχτηκαν , μου είπαν να πάω από εκεί , όχι δεν μου ζήτησαν αμοιβές κλπ και νομίζω ισχύει για όλες τις άδειες . Ελπίζω να βοήθησα !
    1 point
  27. Ο νόμος λέει, ότι εάν μια αυθαίρετη κατασκευή εμπίπτει στην παρ. θ του άρθρου 82, τότε εξαιρείται και το ακίνητο δύναται να μεταβιβαστεί. Η παρ. θ του άρθρου 82 παραπέμπει στην παρ. 3 του άρθρου 81 εξαιρουμένων των περιπτώσεων β, γ και δ του ίδιου άρθρου. Στο άρθρο 81 αναφέρονται οι υποπεριπτώσεις τόσο του άρθρου 29 (ΕΕΔΜΚ) όσο και των περιπτώσεων αυθαιρεσιών της κατηγορίας 3. Η κατηγορία 3 (στο παράδειγμα που αναφέρεις) μπορεί να επιλεχθεί ανεξαρτήτως ύπαρξης άδειας στο οικόπεδο/γήπεδο. Πχ αυθαίρετη αποθήκη με Ε<15 τμ κα Η<2.50 μ υπάγεται στην κατηγορία 3. Δεν βλέπω ο νόμος να απαιτεί Ο.Α στο ακίνητο προκειμένου να επέλθει εξαίρεση δυνάμει του της υποπ. θ άρθρου 82. Να πάμε και στο ουσιαστικό μέρος το οποίο το ανέφερα και στο προηγούμενο ποστ και δεν πρέπει να προσπερνάται. Ναι μεν υπάρχει το δικαίωμα εξαίρεσης, ώστε να μεταβιβαστεί το ακίνητο με κάποιες μη ρυθμισμένες αυθαιρεσίες, αλλά στην πράξη μια τέτοια μεταβίβαση δεν γίνεται, διότι, ο υποψήφιος αγοραστής διαβάζοντας ότι ο μηχανικός, ως έχων την υποχρέωση να αναγράψει στην Τ.Ε της βεβαίωσης ότι στο ακίνητο υπήρξαν οι τάδε αυθαιρεσίες, αλλά εμπίπτουν στις εξαιρέσεις και το ακίνητο δύναται να μεταβιβαστεί, δεν θα αγοράσει ποτέ το ακίνητο και σε αυτό θα τον συμβουλεύσει ο μηχανικός του. Αυτές οι εξαιρέσεις ίσως μπορούν να εφαρμοστούν στην πράξη σε οικογενειακές μεταβιβάσεις (πχ γονική παροχή) που και πάλι δεν είναι τίποτα να πληρωθεί το 250-αρι προκειμένου το ακίνητο να μεταβιβαστεί "καθαρό" στα παιδιά.
    1 point
  28. Version 1.0.0

    673 downloads

    Ανεβάζω ένα υπόδειγμα μελέτης εκτίμησης επαγγελματικού κινδύνου από κάτι απλό - φαρμακείο . Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πρότυπο από συναδέρφους. Παρατηρήσεις - διορθώσεις ευπρόσδεκτες
    1 point
  29. Εγκ-83808/33/00 Δόμηση εκτός σχεδίου Εγκ-33/00 [ ΙΣΧΥΕΙ από 1-6-00] ΔΟΚΚ Ε-33/00 Δυνατότητα εφαρμογής παρέκκλισης ως προς τις αποστάσεις, της παρ.5α του Αρθρον-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85), από τα όρια γηπέδου για την ανέγερση κτιρίου σε κατά κανόνα άρτιο γήπεδο της παρ.1β του Αρθ-1 του ίδιου Διατάγματος. (Για γήπεδα που έχουν πρόσωπο σε Διεθνείς, Εθνικές Επαρχιακές, Δημοτικές και Κοινοτικές οδούς ως και σε εγκαταλειμένα τμήματά τους και σε σιδηροδρομικές γραμμές) @ΚΕΙΜΕΝΟ 'Εχοντας υπόψη: 1. Το Ν-1558/85 "Κυβέρνηση και Κυβερνητικά 'Οργανα". 2. Τις διατάξεις του Αρθ-27 παρ.2 του Ν-1577/85 περί ΓΟΚ. 3. Τις διατάξεις του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85 ). 4. Την υπ' αρ.11850/239/5-11-99 αίτηση του κ. Κ. Π. 5. Την Γνωμ-9/69/30-3-00 του ΚΣΧΟΠ και επειδή ναι μεν το βάθος του γηπέδου είναι μεγαλύτερο των 50,0 μέτρα αλλά στη θέση που τοποθετείται το κτίριο (λόγω της αποστάσεως αυτού από τον άξονα της εθνικής οδού) το βάθος του γηπέδου είναι 15,00 μέτρα, οπότε καθίσταται μη οικοδομήσιμο (βλ.ΣΗΜ.ΣΥΝΤ), Αποφασίζουμε: Σε γήπεδα της παρ.1β του Αρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) μπορεί να ληφθεί ως βάθος του γηπέδου η η διάσταση αυτού στη θέση, που τοποθετείται υποχρεωτικά το κτίριο, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ-209/98 (ΦΕΚ-169/Α/98) και να εφαρμοστούν οι μειωμένες αποστάσεις της παρ.5ββ του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) από τα όρια του γηπέδου, εφ' όσον βέβαια συντρέχουν οι σχετικές προϋποθέσεις του χρόνου δημιουργίας του για την κατά παρέκκλιση αρτιότητα αυτού. @ΣΧΕΤ-ΝΟΜ παρ.5α Αρθ-1 ΠΔ/24-5-85 @ΣΥΝ-ΛΕΞ. @ΣΗΜ-ΣΥΝΤ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΚΣΧΟΠ) ΣΥΝΕΔΡΙΑ: 9η/30-3-00 ΠΡΑΞΗ: 69 ΘΕΜΑ:Ερμηνεία της δυνατότητας εφαρμογής παρέκκλισης ως προς τις αποστάσεις κτιρίου από τα όρια (παρ.5α του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 - ΦΕΚ-270/Δ/85) σε κατά κανόνα άρτιο γήπεδο (παρ.1β του Αρθ-1 του ιδίου προεδρικού Διατάγματος, όπως ισχύει), σύμφωνα με την παρ.2 του Αρθ-27 του ΓΟΚ/85 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΕΧΩΔΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Οικοδομικού και Κτιριοδομικού Κανονισμού (ΔΟΚΚ) Εισήγηση Προς το Κεντρικό Συμβουλίο ΧΟΠ Θέτουμε υπόψη του Συμβουλίου σας την από 5-11-99 αίτηση του κ. Π.Κ, με την οποία ζητά την ερμηνεία της δυνατότητας εφαρμογής παρέκκλισης ως προς τις αποστάσεις κτιρίου από τα όρια [παρ.5α του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 - ΦΕΚ-270/Δ/85] σε κατά κανόνα άρτιο γήπεδο (παρ.1β του Αρθ-1 του ιδίου Προεδρικού Διατάγματος, όπως ισχύει), σύμφωνα με την παρ.2 του Αρθ-27 του ΓΟΚ/85. 1) Στην πιο πάνω αίτηση αναφερόνται τα εξής: - Ο ενδιαφερόμενος είναι ιδιοκτήτης γηπέδου σε εκτός σχεδίου περιοχή επί της Εθνικής Οδού Άρτας - Αθηνών, κανονικού σχήματος, αρτίου κατά κανόνα και εμβαδού 4610,57 τμ (της παρ.1β του Αρθ-1 του ΠΔ/24-5-85). - Οι ισχύουσες διατάξεις επιβάλλουν στο εν λόγω γήπεδο: α) Λόγω αρτιότητας στον κανόνα απόσταση κτιρίου στα 15,0 μ. από τα όρια του γηπέδου, κατ' εφαρμογή των διατάξεων της παρ.5α του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) όπως ισχύει και β) Λόγω της Εθνικής οδού Άρτας - Αθηνών απόσταση κτιρίου από τον άξονα της ΕΟ στα 60,0 μ, κατ' εφαρμογή των διατάξεων της παρ.1α του Αρθ-2 του ΠΔ-209/24-6/15-7-98 (ΦΕΚ-169/Α/98), με αποτέλεσμα να καθίσταται μη οικοδομήσιμο. - Επειδή οικόπεδο στην ίδια θέση με το ίδιο βάθος, αλλά μικρότερο πρόσωπο ή εμβαδόν θα ήταν οικοδομήσιμο λόγω εφαρμογής των ευνοϊκών διατάξεων ως προς τις αποστάσεις από το οπίσθιο και τα πλάγια όρια, ζητείται να εξεταστούν οι εκδοχές οικοδόμησης του κατά κανόνα αρτίου γηπέδου, διότι υπάρχει διαφορετική και θετική αντιμετώπιση από την κείμενη πολεοδομική νομοθεσία για τα μικρότερα και κατά παρέκκλιση άρτια οικόπεδα. 2) Μετά τα παραπάνω διευκρινίζουμε τα εξής: - Εφαρμόζοντας τις ανωτέρω αναφερόμενες διατάξεις, οι οποίες ισχύουν, πράγματι το γήπεδο καθίσταται μη οικοδομήσιμο. - Επειδή παρουσιάζονται περιπτώσεις γηπέδων με τέτοια μορφή και διαπιστώνουν ότι υπάρχει αδυναμία των διατάξεων ώστε να οικοδομηθούν αυτά τα γήπεδα, διότι στο ΠΔ-24/31-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85), όπως ισχύει δεv υπάρχει διάταξη που προβλέπει τη μείωση των αποστάσεων κτιρίου από τα όρια του γηπέδου για τα κατά κανόνα άρτια γήπεδα της παρ.1β του Αρθ-1 αυτού και - Δεδομένου ότι: α) κατά καιρούς έχουν εκδοθεί Εγκύκλιοι, όπως πχ Εγκ-145/86 , Εγκ-35/88 , Εγκ-9/93 , με ρυθμίσεις που δηλώνουν τη βούληση του Υπουργείου μας για τη θετική επίλυση των δημιουργούμενων προβλημάτων και β) ειδικότερα η Εγκ-145/86 ερμηνεύει ότι σαν πρόσωπο του γηπέδου θα μπορούσε να ληφθεί η διάσταση αυτού στη θέση που υποχρεωτικά από άλλες διατάξεις τοποθετείται το κτίριο για την εφαρμογή των μειωμένων αποστάσεων. Εισηγούμεθα ότι με το ίδιο σκεπτικό μπορεί να δοθεί η ερμηνεία ότι σε γήπεδα της παρ.1β του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) όπως ισχύει, σαν βάθος του γηπέδου θα μπορούσε να ληφθεί η διάσταση αυτού στη θέση, που υποχρεωτικά τοποθετείται το κτίριο από τις διατάξεις του ΠΔ-209/98 (ΦΕΚ-169/Α/98) και να εφαρμόζονται οι μειωμένες αποστάσεις του κτιρίου από τα όρια, της παρ.5ββ του Αρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) όπως ισχύει, εφ' όσον βέβαια συντρέχουν οι σχετικές προϋποθέσεις του χρόνου δημιουργίας του γηπέδου για την κατά παρέκκλιση αρτιότητα του. ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΘΗΝΑ: 30-3-00 ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ: 9η ΠΡΑΞΗ: 69 ΠΡΟΕΔΡΟΣ: κ. Π. Καρασαββίδου ΠΑΡΟΝΤΑ ΜΕΛΗ: κ. κ. Μ. Παπαϊωάννου, Σ. Παπαδόπουλος (κωλυομένων των τακτικών μελών) Χ. Ζαμπέλης, ΑΠΟΝ ΜΕΛΟΣ: κ. Ε. Μπασουκέα κωλυομένης αυτής και της αναπληρώτριάς της ΘΕΜΑ: Ερμηνεία της δυνατότητας εφαρμογής παρέκκλισης ως προς τις αποστάσεις κτιρίου από τα όρια (παρ.5α του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 - ΦΕΚ-270/Δ/85) σε κατά κανόνα άρτιο γήπεδο (παρ.1β του Αρθ-1 του ιδίου προεδρικού Διατάγματος, όπως ισχύει), σύμφωνα με την παρ.2 του Αρθ-27 του ΓΟΚ/85 ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ Το Συμβούλιο έλαβε υπόψη την από 24-3-00 σχετική με το θέμα εισήγηση της Διεύθυνσης Οικοδομικών και Κτιριοδομικών Κανονισμών και γνωμοδότησε ομόφωνα, ότι συμφωνεί με την πρόταση της Διεύθυνσης, όπως αυτή διατυπώνεται στην εισήγηση.
    1 point
  30. H γνώμη μου είναι ότι, η συγκεκριμένη αυθαιρεσία δεν αφορά στην Οριζόντια Ιδιοκτησία! Έχει σχέση με τους κοινόχρηστους χώρους του ακινήτου και δύναται να ρυθμιστεί μόνο και αποκλειστικά μέσω δήλωσης, που θ' αφορά στο σύνολο των κοινόχρηστων χώρων αυτού. Δηλαδή, πρόκειται για μια συγκεκριμένη αυθαιρεσία στους κοινόχρηστους χώρους, την οποία εκμεταλλεύεται (εμμέσως) μια ΟΙ προς όφελός της. Θέση όλων μας πάντα οφείλει να είναι το ότι, δεν ασχολούμαστε με "ντόμινο" παραβάσεις στους αυθαιρετονόμους!
    0 points
  31. Φιλε swordfish η λογική σου ειναι λάθος. Και μάλιστα επιμένεις κιόλας σε αυτο. Και συνεχίζεις να γίνεσαι και να παραμένεις επιθετικός λέγοντας οτι δε θα απολογηθείς. Ξέρεις γιατι συμβαίνει αυτο; Δε θελω να το παω μακριά, αλλα ειναι γνωστό το κολλημα που εχουν πολλοί συνάδελφοι σου μηχανικοί, γιατροί και δικηγόροι οτι αυτοί ειναι και κανεις άλλος δεν ειναι. Ποσο μάλλον λοιπόν όταν μιλάμε για κλειστά επαγγελματικά δικαιώματα. Δεν σε κατηγορώ, ειναι η Ελλάδα τέτοια, η νοοτροπία. Αυτο ειναι το προβλημα όταν ξέρουμε μονο την μια μεριά του νομίσματος, την ελληνική. Όταν δεν έχουμε δει τι παίζει εξω, τι κάνουν καλύτερα απο εμας. Όταν όλος ο υπόλοιπος κοσμος προοδεύει και εμεις είμαστε στάσιμοι σε αυτη την χώρα γιατι ετσι μας βολεύει. Καταλαβαίνω οτι υπάρχει ο 3850 και το ξερω πολυ καλα και ξερω οτι θα συνεχίσει να υπάρχει οτιδήποτε και αν συζηταμε εμεις τωρα, αλλα ειναι αστείο σε ολόκληρο τον πλανήτη άνθρωποι με εξειδίκευση στον τομέα, με ενα καρό πτυχία, μεταπτυχιακα και πιστοποιήσεις και χρονια προϋπηρεσίας να μπορούν να εργαστούν στο αντικείμενο της ΥΑΕ οπουδήποτε θελήσουν στον κόσμο και η Ελλάδα να αποτελεί για ακομα μια φορα την μοναδική παγκόσμια εξαίρεση, προφανώς για την εξυπηρέτηση κάποιων συμφερόντων οπως γινεται πάντα σε αυτη την χωρα. Και δε μιλάω μονο για μένα, υπάρχουν άπειροι άλλοι Έλληνες που απασχολούνται στον τομέα της ΥΑΕ στα πέρατα του κόσμου με φοβερή εμπειρία και γνώσεις που η ιδια τους η χώρα τους απαγορεύει να εργαστούν εδω. Και μάλιστα να υπάρχουν άτομα που κάνουν επίθεση σε όσους εχουν εξειδικευτει στον τομέα και πιθανόν να εχουν δει πραγματα που στην Ελλάδα ουτε για αστείο δεν συμβαίνουν τοσο πίσω που ειναι το αντικείμενο. Αυτο ειναι το αστείο. Αστειο ειναι να μου λες οτι στο IOSH μπορει να γραφτεί ο καθένας και πως με λίγα λόγια το θεωρείς φρου φρου και αρώματα, ενώ παω στοίχημα δεν εχεις καμια ιδέα τι ακριβώς παίζει με το IOSH, τι αναγνώριση εχει σε παγκόσμιο επίπεδο, τι δράσεις κάνουν και ποσο αποτελεσματικές ειναι κλπ. Απλα για να σε ενημερώσω, καμια σχέση με το ψόφιο και βασισμένο στην ελληνική πραγματικότητα ΕΛΙΝΥΑΕ. Αστειο ειναι να μου λες να τελειώσω μια σχολή μηχανικών (που δε θα μου προσφέρει τιποτα παραπάνω στον τομέα της ΥΑΕ γιατι εχω δει τι μαθήματα κάνουν και εχω συγγενείς που εχουν τελειώσει σχολές μηχανικού και τα μαθήματα για ΥΑΕ ήταν ελάχιστα και πολλα κιόλας προαιρετικά, πχ. 1 υποχρεωτικό μάθημα ασφαλείας βιομηχανικών εγκαταστάσεων στους χημικούς) ενώ εχω ήδη MSc απο τον 5 πανεπιστήμιο του UK καθαρά πάνω στην διαχείριση της ΥΑΕ, για να παρω επαγγελματικά δικαιώματα τεχνικού ασφαλείας και να αμείβομαι με 3 και 60 αργότερα, σε ενα κράτος που οι 9 στους 10 δεν εχουν ιδέα τι σημαίνει ΥΑΕ και κανεις δεν το παίρνει στα σοβαρά, βάζοντας την υπογραφή μου σε έγγραφα σημαντικά, γνωρίζοντας οτι η κατάσταση στον τομέα ειναι 200 χρονια πίσω και κανένας εργοδότης, επιχείριση, ουτε καν το ίδιο το κράτος δε παίρνει στα σοβαρά την ΥΑΕ. Ξεκινώντας και μονο απο την ελλιπή διαγράμμιση των δρόμων, διαβάσεις οι οποίες εχουν ξεθωριάσει και δεν φαίνονται πια, απο εκει καταλαβαίνεις την κουλτούρα και την νοοτροπία ενός λαού στην ΥΑΕ. Για να λήξει η κουβέντα γιατι δεν εχει νοημα να συνεχίσουμε παρακάτω, αν θελει η συνάδελφος τεχνικός ασφαλείας Χάιδω (γιατι εφόσον απασχολούμαστε και οι δυο στην ΥΑΕ συνάδελφοι είμαστε παρόλο που δεν ειμαι μηχανικός) να μου στείλει προσωπικό μήνυμα με κάποια στοιχεία επικοινωνίας, θα χαρώ πολυ να επικοινωνήσω μαζι της και να της δώσω τα φώτα μου.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.