Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΜανόληςΜα

    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      88


  2. tasos18362

    tasos18362

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      83


  3. zavi@tee.gr

    [email protected]

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.706


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.432


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/08/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0

    1.563 downloads

    Ένα excelάκι για να οργανωνόμαστε σιγά-σιγά ... Υπολογίζει την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των δικαιολογητικών των νόμων 4178/13 και 4495/17, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Στο τελευταίο tab υπάρχουν μερικά σχετικά παραδείγματα για την κατανόηση της λειτουργίας.
    2 points
  2. θα το πήγαινα με μειωτικό για να είμαι πιο σίγουρη
    1 point
  3. Καμία παραχώρηση στο Δήμο. Η "ρυμοτόμηση" έχει συντελεστεί με την απόφαση χαρακτηρισμού (ΦΕΚ) Η αιγιαλίτιδα ζώνη (μεταξύ αιγιαλού και παραλίας) ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο, και θεωρείται κοινόχρηστος χώρος (Ν. 2971/01). Η (οιονεί) Ο.Γ. τίθεται (συνήθως, και σε οικισμούς) σε απόσταση 15 μ. από τη γραμμή αιγιαλού
    1 point
  4. Καλησπέρα Η πλάκα σκυροδέματος που δείχνετε στις φωτό είναι εκτεθιμενη και χωρίς την παραμικρή υγρομονωση. Προσωπικά το θεωρώ θαύμα που άντεξε 24 χρόνια σε αυτή την κατάσταση με τόσο μικρές φθορές σήμερα. Επίσης προσωπικά πιστεύω (με επιφυλαξη καθώς δεν μπορώ να διακρίνω ολόκληρη την κατάσταση της πλάκας) ότι δεν θα βρεθεί μηχανικός που να υποστηρίξει κακοτεχνια έναντι της απουσίας υγρομονωσης. Το μόνο που ΙΣΩΣ να διαφαίνεται ως κακοτεχνία (με επιφύλαξη πάλι) είναι μικρή επικαλυψη, αλλά αυτό δεν διακρίνω αν οφείλεται σε κακοτεχνία ή έκπλυση της επικάλυψης. Τέλος θα σας συνιστούσα πριν υγρομονωσετε άμεσα, να κάνετε κάποιους εργαστηριακούς ελέγχους δομικής ακεραιότητας γιατί ενδεχομένως να απαιτούνται αποκαταστάσεις. Όσο για το αν φταίει ο εργολάβος, μάλλον χρειάζεται να θυμηθείτε τι ακριβώς είχατε συμφωνήσει να κατασκευάσει. Δηλαδή αν τον πληρώσατε για μόνωση, τότε ναι φταίει. Αν απλά τον πληρώσατε για να σκυροδετησει, τότε ίσως να μην φταει. Καλή συνέχεια
    1 point
  5. @Megapad Ναι, θεωρείται 'ρυμοτομουμενο'. Πρέπει να γίνει παραχώρηση του τμηματος χωρίς αποζημίωση στο δήμο ώστε να μην υπάρχουν πολεοδομικές εκκρεμότητες. Για την απόσταση από γραμμή παραλίας συνήθως αναφέρεται σε ΓΠΣ αν είσαι σε νησί, ή σε γενικά διατάγματα αν δεν υπάρχει ΓΠΣ. Και ναι, συνήθως υπάρχει υποχρεωτική απόσταση από αυτή.
    1 point
  6. Εμείς στο προηγούμενο Εξοικονομηση δηλαδή στον κύκλο Α, είχαμε βγάλει άδεια μαζί με τη θερμοπροσοψη, γιατί μετατοπίστηκε ένα άνοιγμα και μίκρυνε ένα ακόμα . Δεν υπήρξε πρόβλημα...
    1 point
  7. Η επιστήμη και η τεχνολογία έχουν περιορισμένη δικαιοδοσία. Ανακαλύπτουν μεν κάτι, αλλά το πως θα εφαρμοστεί αυτό, πότε, σε ποια έκταση και με ποια μορφή, αποτελεί πολιτική, και οικονομική απόφαση. Όταν λοιπόν, ενώ η οικονομία και η κοινωνική πρόοδος στηρίζονται στα ιδιωτικά συμφέροντα, και έρχεται κάποιος και σε καλεί να πάρεις οικονομικές και πολιτικές αποφάσεις, στο όνομα της επιστήμης και μόνο, είναι ένας απατεώνας και μισός.
    1 point
  8. Η λύση με το δίχτυ πέραν του ότι είναι κατασκευαστικός άθλος και θα απορροφά μέρος της αιολικής ενέργειας, μου φαίνεται εξίσου επικίνδυνη για τα πουλιά. Στην είδηση διαβάζω για σύστημα ραντάρ. Ακούγεται ενδιαφέρον και θα έπρεπε αυτό να είναι το κέντρο της κουβέντας μας αντί του να διαλέγουμε ένα από τα δύο άκρα. Το κακό είναι ότι οι περιβαλλοντολόγοι συνήθως κολλάνε στο να κοντράρουν την τεχνολογία, ενώ θα περιμέναμε από αυτούς να τρέξουν να βρουν τη λύση ώστε να την εμπορευτούν κιόλας τη γνώση που διαθέτουν. Δηλαδή να την πλασάρουν σαν προϊόν του οικοσυστήματος την αιολική ενέργεια.
    1 point
  9. χωράει πολύ συζήτηση τι σημαίνει οικολόγος, και το συγκεκριμένο φόρουμ θεωρώ πως δεν είναι κατάλληλο για αυτή τη συζήτηση....
    1 point
  10. στις 9/8 ανέβηκε απο κυνηγό σε γνωστή ομάδα κυνηγών στο fb από εκεί, το πήραν όλοι ... https://www.facebook.com/stavrosfl/videos/10218308510049085/ αν κ δεν θελω να το αναπτύξω παραπέρα, ο σωστός κυνηγός, είναι ποιο οικολόγος από τον οποιοδήποτε αλλον που θέλει να αυτοαποκαλείται οικολόγος
    1 point
  11. @argiriskex Σχετικά με το ΠΔ "ΑΡΘΡΟΝ-3. ( ΦΕΚ-270/Δ/31-5-85). [ ΙΣΧΥΕΙ από 31.5.1985 ]Αντλητικές εγκαταστάσεις - υδατοδεξαμενές - φρέατα. 1. H ανόρυξη φρεάτων, κατασκευή αντλητικών εγκαταστάσεων και υδατοδεξαμενών επιτρέπονται ανεξαρτήτως αρτιότητας γηπέδου, με τους κάτωθι όρους και περιορισμούς δομήσεως. α) Τα κτίσματα για στέγαση των αντλητικών εγκαταστάσεων πρέπει να έχουν τις απολύτως απαραίτητες για το σκοπό αυτό διαστάσεις και μέγιστο ύψος δύο και μισό (2,50) μέτρα. Στα ανωτέρω κτίρια δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 1 παράγραφος 5 εδάφιον α του παρόντος." Από την εγκύκλιο 159641/86 (υπάρχει σε μορφή download εδώ από το forum ) προκύπτει το μέγιστο εμβαδόν (9 τ.μ.) και μέγιστο ύψος (2,5 μ.) Επομένως, ό,τι ξεπερνάει τα μέγιστα παραπάνω (μέγιστο εμβαδόν 9,0 τ.μ. και μέγιστο ύψος 2,5 μ.) δε μπορεί να θεωρηθεί ο οικίσκος της περίπτωσης ηη) της Κατ.3. @anpap Σύμφωνα με το Παράρτημα Α,επιλέγουμε ΟΧΙ όταν δεν υπάρχει κοινός τόπος (δεν συμπίπτει πουθενά το περίγραμμα με το περίγραμμα της ΟΑ) και η μετατόπιση είναι σε άλλη μη νόμιμη θέση-Μετά όμως έρχεται στην περίπτωση ιδιδ) της Κατ.3 η εγκύκλιος και λέει "Το αν υπάρχει κοινός τόπος της θέσης του κτιρίου που προβλεπόταν στην οικ. Άδεια και της πραγματοποιηθείσας εξετάζεται για την επιλογή του συντελεστή 1 του Παραρτήματος Α δηλαδή αν έχει άδεια ή όχι." Δηλαδή,όπως και να έχει, αφού είσαι σε νόμιμη θέση με μετατόπιση ,έχεις Κατ.3 ιδιδ)(ωραία μέχρι εδώ) ,αλλά ή θα ακολουθήσεις την προ εγκυκλίου εποχή και σύμφωνα με το Παράρτημα του νόμου,αφού είσαι σε νόμιμη θέση θα βάλεις στο πεδίο -Οικοδομική Άδεια-ΝΑΙ- ή λαμβάνοντας υπόψη την εγκύκλιο θα βάλεις ΟΧΙ.
    1 point
  12. Καλημέρα. Εξολοκλήρου αυθαίρετη μονοκατοικία εκτός σχεδίου, που έχει τακτοποιηθεί, εντάχθηκε στο πρόγραμμα εξοικονομώ. Χρειάζεται να εκδοθεί ΕΕΜΚ για τοποθέτηση θερμοπρόσοψης. Μπορεί να προστεθεί και η λβ) Για επεμβάσεις στις όψεις κτιρίων για την τροποποίηση ή τη διάνοιξη νέων ανοιγμάτων και να τροποποιηθούν κάποια ανοίγματα; Ευχαριστώ
    1 point
  13. Καλησπέρα Το ΣΔΑ ουσιαστικά είναι τα απόβλητα που παράγονται κατά την τοποθέτηση της θερμομόνωσης, δηλαδή, ότι περισσεύει πρέπει, αντί να πάει στον κάδο της γειτονιας, να ανακυκλωθεί σε ειδική μονάδα διαχείρισης αποβλήτων και αυτή είναι η ποσότητα που βάζεις στο ΣΔΑ και όχι το σύνολο των τετραγωνικών της θερμομόνωσης . Αν θες βάλε για παράδειγμα ότι ένα ποσοστό πχ 5%- 10% της θερμομόνωσης που θα τοποθετηθεί θα ανακυκλωθει. Μπορεις να βάλεις και ανακύκλωση πλαστικών συσκευασιών στο ΣΔΑ , έτσι και αλλιώς δεν είναι ποσοτητα μεγάλη και σίγουρα έρχονται σε συσκευασία τα προϊόντα . Όλα αυτά ΕΑΝ θα συντάξεις ΣΔΑ γιατί μπορεί να είναι συμβεβλημένος με μονάδα ανακύκλωσης ο προμηθευτής της θερμομόνωσης οπότε καταθέτεις ΥΔ ότι αυτός αναλαμβάνει την ανακύκλωση . Οπότε πρέπει να δεις εάν είναι συμβεβλημένος ο προμηθευτής και μετά να κάνεις ΣΔΑ Επίσης , κάποιοι λένε ότι οι θερμομονωτικές πλάκες έρχονται έτοιμες και κομμένες για άμεση τοποθέτηση οπότε δε χρειάζεται ΣΔΑ γιατί δεν παράγονται απόβλητα επί τόπου του έργου Τώρα για την Περιφερειακή ενότητα αυτό που ρωτάς δε το ξέρω.. μπορείς να πάρεις τηλ στην εταιρεία και να ρωτήσεις
    1 point
  14. Καλησπέρα, Μια ερώτηση και αφορά όποιον συνάδελφο έχει βγάλει άδεια μικρής κλίμακας για θερμοπρόσοψη. Το ΣΔΑ τελικά το συμπληρώνεται; Κ αν ναι τι συμπληρώνεται ; Τα τετραγωνικά των μονωτικών θα τοποθετηθούν...τα υλικά συσκευασίας σαν ποσότητες; Εχω καταμπερδευτει...με συζητήσεις με συναδέλφους άλλος λέει υπεύθυνη δηλωση ότι δεν παράγονται , άλλος ότι πάνε στην ανακύκλωση...Επίσης το μέρος που ειναι το ακίνητο είναι πιο κοντά σε διαχειριστή ΑΕΚΚ άλλης περιφερειακής ενότητας από ότι στον διαχειριστή ΑΕΚΚ της ιδιας ΠΕ. Η σύμβαση πρέπει να γίνει στην ίδια Περιφερειακη ενότητα; Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
    1 point
  15. Για να το ξαναθυμηθούμε αυτό που πολύ σωστά επισημαίνει η Δανάη, υπήρχε ως οδηγία στο εγχειρίδιο χρήσης του συστήματος δηλώσεων ν. 4178/13 (Νοεμβριος 2013) αναφορικά με το πρόστιμο της διαμερισμάτωσης. 16. ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΣΗ (ν. 4178/13) Με βάση την παρ. 10 του άρθρου 23 Ν. 4178/2013, στην περίπτωση διαφορετικής διαμερισμάτωσης πληρώνονται 500 ευρώ πρόστιμο και όχι παράβολο. Όταν η διαμερισμάτωση είναι η μοναδική παράβαση, επιλέγετε το αντίστοιχο πεδίο του ΦΚ και κατά την υποβολή της δήλωσης εκδίδεται μόνο η πληρωμή του τέλους ανταπόδοσης. Μετά την εξόφλησή του, η εντολή πληρωμής του προστίμου θα εμφανιστεί κατά την προώθηση σε «Υπαγωγή». Σε περίπτωση διαφορετικής διαμερισμάτωσης μαζί με άλλες αυθαιρεσίες, καταβάλλεται το παράβολο που αντιστοιχεί στις υπόλοιπες αυθαιρεσίες και το πρόστιμο των 500 ευρώ για την διαμερισμάτωση, προστίθεται στο συνολικό πρόστιμο. Για να γίνει αυτό, η διαμερισμάτωση δηλώνεται ως 1 λοιπή παράβαση, χωρίς να κάνετε αναλυτικό προϋπολογισμό. Μπορείτε να δηλώσετε σε χωριστό ΦΚ τη λοιπή παράβαση της Διαμερισμάτωσης, αναγράφοντας στην περιγραφή του "ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΣΗ". Η διαμερισμάτωση αφορά το σύνολο του ορόφου, οπότε μπορεί να γίνει μια δήλωση από οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη. Εάν υπάρχει συναίνεση μεταξύ των ιδιοκτητών, μπορεί να δοθεί βεβαίωση μεταβίβασης και για άλλη ιδιοκτησία. Στη περίπτωση αυτή θα χρειαστεί να εκδώσετε χωριστή βεβαίωση, αναφέροντας στη τεχνική περιγραφή τον α/α της δήλωσης αυθαιρέτου που ρυθμίστηκε η διαμερισμάτωση. βλ. και Εγκύκλιο 3 του ΥΠΕΚΑ (1/10/2013), Παράρτημα 1, Διευκρινίσεις
    1 point
  16. Το ειχα ρωτήσει παλιότερα στην πολεοδομια Charlie και μου ειχαν πει πως αν δεν εισαι σε παραδοσιακο οικισμό κλπ ανέβασε μια υπευθυνη δήλωση στο σύστημα πως εξαιρείσαι. Για εξωτερική θερμομόνωση για το εξοικονομώ τι διαφορετικο αναφέρει σε σχέση με τα περι παραδοσιακού οικισμού κλπ?
    1 point
  17. Συνάδελφοι, απ ότι καταλαβαίνω για ΕΕΔΜΚ για τοποθέτηση εξωτερικής θερμομόνωσης δεν είναι απαραίτητο να ανέβουν όψεις, εκτός αν πρόκειται για έργο σε παραδοσιακό οικισμό, αρχαιολογικό χώρο, περιοχή φυσικού κάλλους κτλ. Σωστά; Αν ναι να υποθέσω ότι στο αρχείο που ζητάει για όψεις ανεβαίνει μια τεχνική έκθεση μηχανικού που αναφέρει για ποιους λόγους εξαιρείται; Ισχύει το ίδιο και για την περίπτωση που η εξωτερική θερμομόνωση αφορά στο εξοικονομώ;
    1 point
  18. ξέρει τελικά κανένας/καμία συνάδελφος/ισσα (ή νομικός φυσικά) τι λέει ο αστικός κώδικας για συναίνεση συνιδιοκτητών οικοδομής πολλών οριζόντιων ιδιοκτησιών για εκτέλεση οικοδομικών εργασιών;
    1 point
  19. Συνάδελφοι, σας κοινοποιώ απάντηση σε ερώτημά μου στο ΕΤΕΑΝ ΕΡΩΤΗΜΑ: Σε συνέχεια της έκδοσης της απόφασης Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174 (ΦΕΚ Β/13-5-20) παρακαλώ να επικαιροποιήσετε τη λίστα που μου είχατε στείλει με τις περιπτώσεις που απαιτείται ή όχι ΕΕΔΜΚ ανά παρέμβαση. ΑΠΑΝΤΗΣΗ: "Το ΦΕΚ που επικαλείστε δεν λέει κάτι διαφορετικό από αυτό που σας απαντήσαμε σε προηγούμενη αλληλογραφία".
    1 point
  20. Από που προκύπτει το 100% ???!! Δεν αναφέρει κάτι τέτοιο το νεο ΦΕΚ, λέει απλά συναίνεση συνιδιοκτητών. Για μένα πλέον ισχύει οτι λέει ο κανονισμός και ο αστικός κώδικας.
    1 point
  21. δυστυχώς απαιτείται συναίνεση του 100% των συνιδιοκτητών της οικοδομής σύμφωνα με το νέο ΦΕΚ.. δες και εδώ:
    1 point
  22. Ό,τι δεν απαγορεύεται, επιτρέπεται. Επίσης θα ήταν παράλογο να απαγορεύεται γιατί συστηματικά οι άδειες εργασιών κάνουν συνθέσεις εργασιών διότι επιστημονικά δεν υπάρχει καλός λόγος να μην τις κάνουν ταυτόχρονα.
    -1 points
  23. Το σκυρόδεμα (τυπικά) έχει τεράστια υδροπερατότητα οπότε μη περιμένεις να δεις στεγανότητα μόνο με αυτό. Εγώ βλέπω ύποπτα πράγματα: χμμμ (είχε επικάλυψη εδώ;): Θα ήθελα να ακούσω απόψεις για αυτή τη φωτογραφία:
    -1 points
  24. Το πώς είναι ξεκάθαρα επιστημονικό θέμα και το γιατί είναι εκείνο που είναι περισσότερο πολιτικό. Αν θέλουμε καλύτερες κοινωνίες οι πολιτικοί πρέπει να χώνουν λιγότερο τη μύτη τους στο πώς γιατί δεν είναι δουλειά τους (π.χ. αναλώνονται πολλές φορές στο πώς λειτουργεί η οικονομία ενώ αυτό είναι κυρίως επιστημονικό θέμα ενώ αυτό που είναι πολιτικό είναι το "ποιος θα πάρει τα λεφτά"). Επίσης ακόμα και το γιατί έχεις τέτοια πολιτική ή άλλη μπορεί να είναι επιστημονικό θέμα (διότι υπάρχει και η επιστήμη της ψυχανάλυσης) αλλά πάμε σε συζητήσεις που δεν είναι της ...επιστήμης του χώρου.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.