Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Harvester

    Harvester

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      25


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.316


  3. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.640


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      25.851


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/09/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    1.451 downloads

    Ανεβάζω .xls για υπολογισμό λοιπών παραβάσεων βάσει αναλυτικού για Ν.4495 & Ν.4178 με μικρες βελτιωσεις.
    1 point
  2. @Civil Gangster Όχι, δεν γίνεται. "Σε κάθε περίπτωση, το παράβολο υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου της παρ. 10 του άρθρου 11 του ν. 4178/2013 και της παραγράφου ι του άρθρου 99 του ν. 4495/2017, και της παραγράφου 5 και 7 του άρθρου 100 του ν. 4495/2017, δεν επιστρέφεται". ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/13096/1035/2018 Καθορισμός των περιπτώσεων και της διαδικασίας μερικής επιστροφής χρηματικών ποσών ενιαίου ειδικού προστίμου αυθαιρέτων κατασκευών, που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις αναστολής επιβολής κυρώσεων των νόμων ν. 4014/2011, ν. 4178/2013 και ν. 4495/2017.
    1 point
  3. Κοίτα λογικά εκτός σχεδίου θα είναι οπότε 500, αλλά δώσε ΕΓΣΑ συντ/νες για πιο λεπτομερή εντοπισμό μήπως δεν ειναι εκτός τελικά.
    1 point
  4. Οι εισφορές του 8/2021 φαίνονται στο ιστορικό εισφορών. Ημερομηνία Εμπρόθεσμης Πληρωμής 30/9. Χωρίς ειδοποιητήριο ακόμα.
    1 point
  5. Τα φύλλα καταγραφής θα είναι δύο. Στο ένα θα καταγραφεί το τμήμα που δεν παραβιάζει την Ο.Γ. και στο άλλο το τμήμα εντός του προκηπίου. Και για τα δύο φύλλα η ποσοστιαία αυθαιρεσία δόμησης και κάλυψης θα είναι η ίδια. Το ποσοστό προκύπτει από το σύνολο των αυθαίρετων τμημάτων. Προφανώς, <50% της επιτρεπόμενης δόμησης και <20% της επιτρεπόμενης κάλυψης. Για το πρώτο φύλλο: Τα τετραγωνικά μέτρα αυθαιρεσίας (δόμησης και κάλυψης) είναι όσα βρίσκονται εντός του μπλε περιγράμματος (αποτύπωση) και εκτός του κόκκινου (άδεια), και ταυτόχρονα βρίσκονται πίσω από την οικοδομική γραμμή. Την επιφάνεια της άδειας που δεν περιλαμβάνεται στο περίγραμμα της αποτύπωσης, δεν την αφαιρούμε. Για το δεύτερο φύλλο: Συμπληρώνουμε τα τετραγωνικά εντός προκηπίου. Επιπλέον, επιλέγουμε τον κατάλληλο συντελεστή πρασιάς.
    1 point
  6. «Κ/Ξ ΓΕΩΚΑΤΑΓΡΑΦΗ» www.ktimalakonia.gr [email protected] 5 ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΚΙΝΗΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΔΗΜΩΝ- ΟΤΑ εδω [σελ 27 επ] http://ktimalakonia.gr/images/pdf-files/FAQ-Lakonia.pdf
    1 point
  7. Δυστυχώς ναι, ακόμα και για ένα αγροτεμάχιο (χωράφι).
    1 point
  8. Γενικά ναι, εκτός εάν πρόκειται για δήμο με τοπικές κοινότητες όπου η κάθε δήλωση αφορά μία κοινότητα.
    1 point
  9. 2. Κατά παρέκκλισιν των διατάξεων της προηγουμένης παραγράφου θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα τα οικόπεδα τα οποία έχουν α) κατά την ημέραν δημοσιεύσεως του παρόντος Διατάγματος: Ελάχιστον εμβαδόν: τριακόσια (300) μ2 και β) κατά την 25-7-79, ημέραν δημοσιεύσεως του ΠΔ/19-7-79 "περί τροποποιήσεως των όρων και περιορισμών δομήσεως των οικοπέδων των κειμένων εντός των ορίων των νομίμως υφισταμένων οικισμών κλπ." (ΦΕΚ-401/Δ): Ελάχιστον εμβαδόν: εκατόν πεντήκοντα (150) μ2. 3. Ωσαύτως θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα τα οικόπεδα με οίας διαστάσεις και εμβαδόν είχον κατά την 2-7-68, ημέραν δημοσιεύσεως του ΒΔ/15-6-68 "περί καθορισμού των όρων και περιορισμών δομήσεως των νομίμως υφισταμένων προ του έτους 1923 οικισμών κλπ." (ΦΕΚ-111/Δ). Αν έχεις το β (βλέπεις την αλληλουχία τίτλων) στο εντός οικισμού τμήμα, τότε μπορείς να το θεωρήσεις άρτιο κατά παρέκκλιση έχοντας τη δόμηση που δίνουν τα 150 τμ στο εντός οικισμού τμήμα. -Για τον ΣΔ βλέπεις το άρθρο 7 ΦΕΚ 138/Δ/81 - Δια τα οικόπεδα, επιφανείας μικροτέρας ή ίσης των 200 τ.μ. συντελεστής δομήσεως 1,20 εις την περίπτωσιν δε αυτήν επιτρέπεται η συνολική επιφάνεια των ορόφων να είναι 160 τ.μ. και το ποσοστό καλύψεως να προσδιορίζεται από την κατωτέρω σχέση: Π.Κ. 160/2Ε όπου Ε το εμβαδόν του οικοπέδου".
    1 point
  10. Η δεξαμενή ήταν σε ανοιχτό χώρο, στον ακάλυπτο. Απλώς για κάποιο λόγο*, κατά την ώρα της πλήρωσης, υπήρξε διαρροή μέσω του δικτύου από τη δεξαμενή προς τον λέβητα του μπαλκονιού και από εκεί στο εσωτερικό του σπιτιού. Δεν γνωρίζω αν υπήρχε στην κατοικία και άλλη εσωτερική κατανάλωση. Ευτυχώς (!!!) λόγω της χαρακτηριστικής οσμής του υγραερίου, αντιλήφθηκε την τελευταία στιγμή η οικογένεια τη διαρροή και άρχισαν να τρέχουν προς την έξοδο. Ο τραυματισμός τους συνέβη έξω από την κατοικία από το ωστικό κύμα. Δεν γνωρίζω από που προκλήθηκε σπινθήρας αλλά αυτό είναι το λιγότερο. *Μάλλον συνέβη αστοχία του ασφαλιστικού.
    1 point
  11. να παρουμε, κατ' αρχας, σαν βαση το αρθρο 7 του ν 2971 3.Για την παραλία εφαρμόζονται οι διατάξεις περί απαλλοτριώσεων λόγω ρυμοτομίας. Αρμόδια υπηρεσία για την περαιτέρω διαδικασία είναι το Πολεοδομικό Γ ραφείο της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης. Δήμοι και κοινότητες, που ωφελούνται από τη δημιουργία της παραλίας, δύνανται να συνεισφέρουν στην αποζημίωση για την αναγκαστική απαλλοτρίωση των ακινήτων, που καταλαμβάνει η παραλία, κατά τα οριζόμενα με προεδρικά διατάγματα, που εκδίδονται κατόπιν πρότασης του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων ειδικά για κάθε περίπτωση. 4.Από τη δημοσίευση της απόφασης του Υπουργού Οικονομικών με την οποία δημιουργείται η παραλία, οι κύριοι των κτημάτων που καταλαμβάνονται από αυτή, θεωρούνται ότι έλαβαν γνώση περί τούτου και οφείλουν για μια διετία να μην προβούν σε οποιαδήποτε γενικά κατασκευή, βελτίωση, δενδροφύτευση ή άλλη τυχόν προσθήκη στα ακίνητα αυτά, ενώ αύξηση της αξίας τους που οφείλεται σε μία από τις πιο πάνω ενέργειες δεν αποζημιώνεται. 5.Όπου υφίσταται σχέδιο πόλεως, η οριογραμμή της παραλίας δεν μπορεί να υπερβεί την εγκεκριμένη γραμμή δόμησης. Σε παραδοσιακούς οικισμούς η οριογραμμή της παραλίας δεν μπορεί να υπερβεί τη γραμμή δόμησης, όπως αυτή νομίμως έχει διαμορφωθεί. Σε πόλεις και οικισμούς που δημιουργήθηκαν πριν από το έτος 1923 ή έχουν πληθυσμό κάτω από 2.000 κατοίκους και στους οποίους δεν υπάρχει εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, η οριογραμμή της παραλίας δεν μπορεί να υπερβεί τη διαμορφωμένη γραμμή δόμησης, όπως αυτή νομίμως έχει διαμορφωθεί. Στα δύο προηγούμενα εδάφια η γραμμή δόμησης προσδιορίζεται από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος Χωροταξίας (ΔΙΠΕΧΩ) της Γενικής Γραμματείας Περιφέρειας. Κατά την έγκριση ή επέκταση σχεδίων πόλεων η γραμμή δόμησης σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να υπερβαίνει την οριογραμμή της παραλίας με την επιφύλαξη των περιπτώσεων, που αφορούν παραδοσιακούς οικισμούς ή διατηρητέα κτίσματα και κατασκευές. Σε περιοχές εκτός σχεδίου εξαιρούνται από τη ζώνη παραλίας τα χαρακτηρισμένα ως διατηρητέα κτίσματα ή κατασκευές.
    1 point
  12. Το θέμα είναι μεγάλο! Τα κείμενα παρακάτω είναι μια πρώτη μικρή επαφή με το αντικείμενο. Για όσους το πιάνουν για πρώτη φορά. aigialos kai paralia me calor.pdf AIGIALOS-PARALIA.pps
    1 point
  13. Ν 2971/01 άρθρο 2 έχει γίνει σχετική συζήτηση κάπου στο φόρουμ και, νομίζω πως, η πλειοψηφούσα άποψη είναι ότι η ζώνη παραλίας μετράει στην αρτιότητα - οικοδομησιμότητα του γεωτεμαχίου. Απαγορεύεται βέβαια η δόμηση επ' αυτής
    1 point
  14. Φίλε Architect90 βασικά δεν πειράζει αν δεν κατάλαβα ή το κατάλαβα εγώ. Θα μπορούσες όμως να γράψεις 5-10 αράδες παραπάνω, δίνοντας και σε 'μας, έστω τα λίγα παραπάνω στοιχεία που γνωρίζεις για το ακίνητό σου ( δεν γράφω οικόπεδο ή γήπεδο γιατί ούτε αυτό μας έγραψες. Είναι εντός η εκτός). Όταν θέλουμε να ασχοληθούμε με υπόθεση που σχετίζεται με "παραλίες" κλπ, το πρώτο που κάνουμε είναι να μελετήσουμε το βασικότερο νόμο που ασχολείται με το Θέμα και είναι ο ν.2971/2001 (φεκ Α'285/01). Πιστεύω πως λύνει όλες τις απορίες. Μετά πάμε στην πιο κοντινή ΚΕΔ (κτηματική εταιρία του δημοσίου). Μη περιμένετε να τα βρείτε όλα στο ίντερνετ. Αυτοί νομίζω σίγουρα θα σου πουν σε ποια φάση είναι ο κάθε αιγιαλός και παραλία της περιοχή σου. Ανάλογα με τις απαντήσεις που θα πάρεις θα κάνεις και τους υπολογισμούς σου. Αυτοί θα γνωρίζουν αν έγιναν - θα γίνουν και πότε θα γίνουν, αν γίνουν, οι απαλλοτριώσεις στην περιοχή που εξετάζεις. Τους ακούς λοιπόν και μετά βγάζεις τα κουμπιουτεράκι για υπολογισμούς. Αν πάρεις καλές & χρήσιμες απαντήσεις από την ΚΕΔ γράψε μας, για να μαθαίνουν και οι συνάδελφοι εδώ στο Φόρουμ (και εγώ και ας είμαι συνταξιούχος). Καλό βράδυ.
    1 point
  15. http://portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE/MyTEE/adeies/inspectors
    1 point
  16. Συμφωνώ απόλυτα. Ας τον ενημερώσει και ο ιδιοκτήτης ας κάνει ότι θέλει.
    1 point
  17. 1 point
  18. Για τα a/c σίγουρα όχι. Για την αντλία θερμότητας εάν σήμερα αυτονομείται το διαμέρισμα απο το κεντρικό δίκτυο, τότε απαιτείται μελέτη αυτονόμησης θέρμανσης. Αν είναι ήδη αυτόνομο, τότε όχι. Εγώ τουλάχιστον έτσι θα το αντιμετώπιζα..
    1 point
  19. "Λογικές" απαντήσεις. Η κλασική συμπεριφορά όποιου πιαστεί "με τη γίδα στην πλάτη". Δυστυχώς, δεν είναι ο μόνος, ούτε ανήκει σε μια "κακή μειονότητα". Υπάρχει πολλή σαβούρα στη δουλειά μας, κι αν δεν είμαστε προσεκτικοί και απόλυτοι (καμία ανοχή σε παρεκτροπές), η πιάτσα δεν πρόκειται να καθαρίσει. Ούτε κι εγώ είμαι ελεγκτής (ούτε και ήθελα να γίνω). Κι επειδή πλέον έχω "αποστρατευτεί", εναπόκειται στους νεότερους και τους εν ενεργεία να καθαρίσουν το τοπίο.
    1 point
  20. @kan62 σίγουρα θα έχει κακά ξεμπερδέματα ΑΝ έχει κάνει λάθος! Δεν θα ήθελα να βρεθώ στη θέση ελεγκτή που έγραψε κάτι που δεν ισχύει, αλλά ακόμα χειρότερο θα είναι να βρεθώ στη θέση του συναδέλφου που έχει κάνει λάθη στην άδεια, όχι τόσο απο απροσεξία όσο απο δόλο.
    1 point
  21. Δες μήπως σου κάνουν τα παρακάτω. YDR1.dwg YDR2.dwg
    1 point
  22. Είναι σε έκδοση 2004 Καλή δουλεία συνάδελφε! Υπόμνημα Υδρευσης - Αποχέτευσης 2004.dwg
    1 point
  23. Αν έχεις υπομονή , σε λίγο καιρό θα δημοσιεύσω τη 2-η έκδοση του δωρεάν προγράμματός μου (το FreeCAD) που τώρα θα περιέχει και σύμβολα εγκαταστάσεων (άπειρα στον αριθμό !) .
    1 point
  24. Αν έβλεπα τόσο μεγάλες αποκλίσεις στη μελέτη θα παραιτούμουν αν έπρεπε να βάλω την υπογραφή μου σε έλεγχο για την εφαρμογή τους. Γιατί πιστεύω οτι κάνεις σε αυτή τη ζωή πάντα σου γυρίζει μπούμερανγκ.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.