Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Harvester

    Harvester

    Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      25


  2. Δόκτορας

    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      46


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.877


  4. petros71

    petros71

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      230


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/11/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Μην παραβλέψεις την επισήμανση του dimitris GM ως προς τη συνεννόηση με τον συμβολαιογράφο. Ειδικά αν οι θέσεις του υπογείου έχουν χιλιοστά (όπως συνηθίζεται), γιατί μετά την κατάργησή τους κάτι πρέπει να γίνει με αυτά (οι θέσεις στον ακάλυπτο δεν έχουν χιλιοστά).
    4 points
  2. Εφόσον δεν μειώνεται ο αριθμός τους· μπορείς. Στη συμβολαιογραφική πράξη δέσμευσης περιγράφεται ο χώρος που πραγματοποιούνται οι θέσεις. Επομένως, χρειάζεται.
    2 points
  3. Μια έκδοση υπάρχει εδώ: https://github.com/stefan916/la-asfaleia Τώρα μετέπειτα εκδόσεις πρέπει να έχουν κατέβει από τον δημιουργό, έχει φτιάξει νέο site απότι είδα το https://www.geniusengineer.gr/ όποιος θέλει δοκιμάζει
    2 points
  4. Συνάδελφε κανείς μας δεν τα ξέρει όλα, γι αυτό και υπάρχει το forum. Και γω έχω πολλές ερωτήσεις, αλλά σε γενικές γραμμές πάντα πριν ρωτήσω προσπαθώ να χρησιμοποιώ τη λογική για να κατανοήσω γιατί νομοθετήθηκε κάτι. Εχουν κάποια λογική τα 20-30εκ; Να χωρέσει τι απο κάτω; Μια γάτα για να μην βραχεί; Δεν ειρωνεύομαι, όλοι οι μηχανικοί τι κάνουμε; Kατασκευάζουμε. Πρέπει να μπαίνουμε στη λογική το ότι φτιάχνουμε κάτι με γνώμονα την ανθρώπινη κλίμακα...
    2 points
  5. για την τροποποιηση, ισχυει ό,τι ειπε ο ιασονας Ως προς δε αυτο: "Στην αρχική σύσταση υπάρχει αναφορά σε πίνακα κοινοχρήστων για μετά την ανέγερση του μελλοντικού Χ1 διαμερίσματος, αλλά σίγουρα δεν είχε προβλεφθεί πως θα υπάρξουν νόμοι για την τακτοποίηση των αυθαιρεσιών που μπορεί να αυξήσουν τους αρχικούς όγκους (πολυκατοικία με άδεια την πρώτη δεκαετία του 2000) " Οι αυθαιρεσιες-τακτοποιησεις στους οροφους, που εγιναν απο τριτους-αγοραστες, δεν αφαιρουνται απο το δικαιωμα καθύψος επεκτασης [αερας] που ανηκει στον οικοπεδουχο. Αντίθετα, αφαιρουνται απο τον "αερα" οσες αυθαιρεσιες τυχον τακτοποιησε σε δικη του ΟΙ ο δικαιουχος του αερα.
    1 point
  6. Τα σώματα στο μονοσωλήνιο δεν βγαίνουν από "μαντεψιά", όσο καλός μάντης και αν είναι κάποιος μηχανολόγος. Σου συνιστώ, μιά και όπως λες δεν "παίζει¨μελέτη, να καλέσεις ένα μηχανολόγο να κάνει υπολογισμό απωλειών χώρων και αποτύπωση δικτύου και υπαρχόντων σωμάτων και να υπολογίσει τι αλλαγές πρέπει να γίνουν. Για το κόστος της μελέτης και τις αλλαγές σωμάτων, θα πρέπει να μιλήσεις με τον ιδιοκτήτη, περιγράφοντας το πρόβλημα που έχεις. Εναλλακτικά μπορείς να παίζεις αλλάζοντας στην τύχη σώματα και ...ίσως κάποτε πετύχεις κάτι....
    1 point
  7. Καταρχάς αυτή τη στιγμή ούτε στο προκήπιο επιτρέπεται αυτό που λέμε, θες 3μ καθώς ο νόμος έχει αλλάξει και επομένως δεν έχει ισχύ η τεχνική οδηγία. Αρ. 16 παρ 5δ) Οι κλειστοί εξώστες επιτρέπονται εντός των, («πλάγιων» * Διαγράφηκε με τον Ν.4315/14.) υποχρεωτικών ακαλύπτων, σε ύψος άνω των 3,00 μ. και όταν βρίσκονται εντός των υποχρεωτικών αποστάσεων Δ ή δ του κτιρίου από τα όρια ή από άλλο κτίριο του ίδιου οικοπέδου δεν επιτρέπεται να κατασκευάζονται με πλάτος μεγαλύτερο του 1/4 Χ Δ ή 1/4 Χ δ και η απόστασή τους από τα όρια του οικοπέδου δεν μπορεί να είναι μικρότερη από 1,00 μ.. Ενώ σύμφωνα με το Αρ. 17 παρ. 1β ισχύει ότι: "Τα προκήπια είναι υποχρεωτικοί ακάλυπτοι." Ωστόσο και σήμερα σε ακάλυπτο εκτός Δ, δ και εκτός πρασιάς μπορώ να έχω εξώστη (άρα και κλειστό εξώστη) σε ένα υπερυψωμένο Ισόγειο, πάνω από το διαμορφωμένο έδαφος, σε απόσταση ακόμη και 20-30εκ μιας και δεν προβλέπεται πουθενά στην νομοθεσία ελάχιστη απόσταση εξώστη από το έδαφος. Όμως εξώστη ή κλειστό εξώστη, δηλαδή οριζόντια προεξοχή της πλάκας του ορόφου 30εκ πάνω από το δώμα του ίδιου ορόφου, δηλαδή την ίδια συνέχεια της πλάκας του ίδιου ορόφου, όπως είπα σε κανένα ουράνιο και τόξο δεν μπορώ να έχω. Όσο για την εμπειρία συνάδελφε, πρώτον τα χρόνια που κάποιος ασχολείται με κάτι και ειδικά με το χάος της ελληνικής πολεοδομικής νομοθεσίας δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι αυθεντία σε αυτό, ενώ και να είναι αυθεντία επίσης δεν έχει το αλάθητο του πάπα, άνθρωπος είναι και μπορεί να κάνει λάθος κάπου και 2ον πως γνωρίζεις πόσα χρόνια εμπειρία και τι εμπειρία έχω εγώ π.χ. ?
    1 point
  8. Από ότι καταλαβαίνω είναι η κατανάλωση σε ρεύμα Επομένως είτε έχει ήδη το module είτε έχεις κάποιο νεότερο μοντέλο που το έχει ενσωματομένο
    1 point
  9. Οι ενεργειακοί επιθεωρητές είναι ελεύθεροι επαγγελματίες μηχανικοί. Δηλαδή έχουν κάνει έναρξη εργασιών και είναι ασφαλισμένοι.
    1 point
  10. σωστά άρθρο 100 14. Σε περίπτωση διαφορετικής διαρρύθμισης διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, υφίσταται απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής παραβόλου και ενιαίου ειδικού προστίμου, αλλά ο ενδιαφερόμενος υποχρεούται να ενημερώσει τον σχετικό φάκελο της άδειας για τη συντελεσθείσα αλλαγή διαρρύθμισης κατά τη σύνταξη της ταυτότητας κτιρίου. Όπως τροποποιήθηκε με το Άρθρο 82 ΝΟΜΟΣ 4759/2020 με ισχύ την 9/12/2020
    1 point
  11. Στην παρακάτω ιστοσελίδα https://www.ggde.gr/index.php?option=com_k2&view=itemlist&layout=category&task=category&id=150 υπάρχουν όλα τα στοιχεία επικοινωνίας με την Γενική Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (Γ.Δ.Α.Ε.Φ.Κ.) όχι μόνον για τη Θεσσαλονίκη άλλα και για άλλες πόλεις με την ίδια υπηρεσία
    1 point
  12. @Tim22 Η ενημέρωση γίνεται αποκλειστικά μέσω του e-adeies
    1 point
  13. Μπορείς να το κάνεις. Η οικοδομή, ουσιαστικά, έχει κατασκευασθεί. Στην προκειμένη περίπτωση αντί για τμήματα οικοπέδου έχεις οριζόντιες ιδιοκτησίες.
    1 point
  14. Το πρώτο. Ο ιδιοκτήτης δεν έπρεπε να είχε δεχθεί τη χρησικτησία, αλλά να είχε επιμείνει ώστε να βρεθεί το παραχωρητήριο. Επικοινώνησε με τη Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας. Ανήκει στην Περιφέρεια Αττικής και έχει σχετικό τμήμα. Εάν δεν υπάρχει εκεί θα γνωρίζουν (μάλλον) να σε κατευθύνουν. Να εξαντλήσεις κάθε πιθανότητα εξεύρεσης του παραχωρητηρίου ή, τουλάχιστον, να βρεις κάποιο έγγραφο (ενδεχομένως από τον φάκελο της άδειας) που να αποδεικνύει την ύπαρξή του.
    1 point
  15. όλοι οι υπόλοιποι να μη μάθουμε ??
    1 point
  16. Το σύστημα πάντως επιτρέπει να γίνει επαναφορά σε υπαγωγή, διόρθωση και εκ νέου περαίωση. Και μάλιστα και με αύξηση >20% του προστίμου, χωρίς διαδικασία ΣΥΠΟΘΑ (αυτό μάλιστα το τελευταίο δε το ήξερα, και μου το είπαν στο Helpdesk του Τ.Ε.Ε. λέγοντας ότι κανονικά θέλει ΣΥΠΟΘΑ αλλά αν είστε στον 4178 το σύστημα σας αφήνει να κάνεται εκ νέου περαίωση).
    1 point
  17. Στα πλαίσια μια γενικότερης θεωρητικής συζήτησης θα λέγαμε ότι απαιτείται, όπως θα λέγαμε ότι ακόμη απαιτείται και για ρυθμίσεις εξωστών καθώς όλα αποτελούν στοιχεία κοινόχρηστων όψεων. Στα 12 χρόνια εφαρμογής αυθαιρετονόμων δεν το εφαρμόζει κανείς αυτό, ίσως υπό το πρίσμα ότι το τμήμα πρόσοψης που αντιστοιχεί σε κάποια Ο.Ι αποτελεί τοις πράγμασι μια "περιοχή" αποκλειστικής χρήσης.
    1 point
  18. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075/31.5.2019 ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 Άρθρο 81: Ορισμοί Σε κάθε περίπτωση, εργασίες για τις οποίες δεν απαιτείται η έκδοση οικοδομικής άδειας κατά το άρθρο 30 του ν.4495/2017, δεν συνιστούν αυθαίρετες κατασκευές ούτε και πολεοδομικές παραβάσεις. Άρθρο 96: Κατηγορίες αυθαίρετων κατασκευών και αλλαγών χρήσεων Εργασίες ή κατασκευές του άρθρου 30 του ν.4495/2017, για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια ή έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας, δεν αποτελούν αυθαίρετες κατασκευές και δεν δηλώνονται.
    1 point
  19. ΝΟΚ, Άρθρο 2 Ορισμοί 3. Ακάλυπτος χώρος είναι ο χώρος του οικοπέδου που δεν δομείται. Περιλαμβάνει τον υποχρεωτικά ακάλυπτο και τυχόν προαιρετικούς ακαλύπτους. α. Υποχρεωτικός ακάλυπτος χώρος του οικοπέδου είναι ο χώρος που δεν δομείται και παραμένει ακάλυπτος λόγω εφαρμογής του ρυμοτομικού σχεδίου, τήρησης αποστάσεων από τα όρια του οικοπέδου, προκειμένου να μην υπάρχει υπέρβαση της επιτρεπομένης κάλυψης της περιοχής και ο οποίος διαμορφώνεται με την κατάλληλη φύτευση, ώστε να δημιουργείται ευνοϊκό μικροκλίμα, τόσο για το κτίριο όσο και για το Ο.Τ.. Στον υποχρεωτικό ακάλυπτο περιλαμβάνονται τα προκήπια, η επιφάνεια της στοάς, όταν κατασκευάζεται χωρίς υποστυλώματα και όροφο πάνω από την επιφάνειά της, καθώς και μη στεγασμένα αίθρια που είναι προσπελάσιμα από τους κοινόχρηστους χώρους της πόλης ή του οικισμού μέσω ημιυπαίθριων χώρων ελάχιστου πλάτους 2,50 μ. ή μέσω ακάλυπτων χώρων του ιδίου ελάχιστου πλάτους. β. Προαιρετικός ακάλυπτος χώρος του οικοπέδου είναι αυτός που αφήνεται αδόμητος πέραν του υποχρεωτικώς ακαλύπτου. Ο ακαλυπτος χωρος αναλυεται ως ανω...και προυποθετει την υπαρξη κτιριου. Σε περιπτωση που δεν υπαρχει κτισμα, δεν ειναι "ακαλυπτος" ...ειναι "αδομητο γεωτεμαχιο". δες ξανα το 30... Σε ποια παραγραφο μπορεις να υπαγαγεις το θεμα σου;;;
    1 point
  20. "διαστρωση ακαλυπτου χωρου" εννοει να υπαρχει κτισμα και να εχει ακαλυπτο χωρο., ή να γινεται με σκοπο την δομηση αρθρο 29 " γ) εκσκαφές ή επιχώσεις μεγαλύτερες του συν/πλην 0,80 μέτρα, καθώς και επιστρώσεις, διαμορφώσεις οικοπέδων και γηπέδων με σκοπό τη δόμηση," Ούτε στην παρ. "ζ'" του 30 ανηκεις.... "ζ) μικρές διαμορφώσεις του εδάφους μέχρι συν/πλην 0,80 μ. από το φυσικό έδαφος" διοτι αλλο η διαμορφωση και αλλο η διαστρωση με μπετον. Δεν χρειαζεσαι αδεια για το κοντεινερ;;;;
    1 point
  21. Συμφωνώντας με τον Παύλο και επειδή κι εμένα μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης είναι διατεθειμένος να μπει στη διαδικασία έκδοσης άδειας δόμησης για βάση έδρασης αλλά όχι για ανέγερση κατοικίας!!! Του έχεις εξηγήσει ότι (πέραν του επιπλέον κόστους των μελετών φυσικά) σαν διαδικασία δεν είναι και πολύ πιο χρονοβόρα? Εκτός αν δεν υπάρχει η δυνατότητα ανέγερσης, δηλαδή το γήπεδο είναι μη άρτιο μη οικοδομήσιμο. Αν ισχύει το 2ο τότε δεν μπορεί να βγάλει άδεια για τίποτε άλλο πέρα από απλή περίφραξη.
    1 point
  22. Όπως αναφέρω και παραπάνω, τέτοια κατασκευή αν δεν είναι μέρος άδειας ανέγερσης (δηλαδή είτε μπαζωμένη βεράντα, είτε υπερύψωση θεμελίωσης) κτιρίου δεν αδειοδοτείται αυτόνομα. Θα πρέπει να καταθέσει μελέτες για άδεια δόμησης κτιρίου.
    1 point
  23. σωστά στα λέει η υπάλληλος. υ.γ αν η οικοδομή δεν εφάπτονταν στο όριο θα ήσουν o.k γιατί η στάθμη της οροφής θα λογίζονταν από το διαμορφωμένο δικό σου έδαφος. Τώρα όμως η στάθμη λαμβάνεται από το πέριξ έδαφος (όπου πέριξ νοείται και το έδαφος του όμορου)
    0 points
  24. Προφανώς και είναι υποχρεωτική! Το ότι, έχετε το "δικαίωμα υψούν" δεν σημαίνει ότι, ταυτοχρόνως μπορείτε αυθαίρετα να το ασκήσετε έστω και σε χώρο αποκλειστικής χρήσης! Το δικαίωμα αυτό ασκείται μόνο μέσω νόμιμης διαδικασίας (π.χ. έκδοση οικοδομικής άδειας για προσθήκη καθ' ύψος κ.λπ.). Όχι δεν μπορεί να γίνει μονομερής τροποποίηση της ΣΟΙ. Απαιτείται η συναίνεση του 100% των συνιδιοκτητών του ακινήτου. Μην ξεχνάτε ότι, έχοντας την αποκλειστική χρήση σε ένα τμήμα ενός χώρου, ο οποίος όμως έχει συγκεκριμένη χρήση (δώμα), σε καμία απολύτως περίπτωση δεν μπορείτε μόνος σας και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη όλων ν' αλλάξετε τη χρήση του συγκεκριμένου αυτού χώρου. P.S.1. Για όλα τα παραπάνω υπάρχει ειδική νομολογία των ανώτατων δικαστηρίων της χώρας! Ο δικηγόρος σας θα ξέρει.... P.S.2. Οποτεδήποτε ο οποιοσδήποτε συνιδιοκτήτης, ανεξαρτήτως της οποιασδήποτε ρύθμισης έχετε κάνει, μπορεί να στραφεί νομικά εναντίον σας και να σας αναγκάσει να το γκρεμίσετε κ.λπ. Γι' αυτό συνιστώ ιδιαίτερη προσοχή.
    -1 points
  25. Ολόσωστα! Προτείνω: 1. Nα ξεχάσετε τα δικαστήρια κ.λπ. Δεν θα σας οδηγήσουν κάπου.... Κοστίζουν μακροπρόθεσμα ακριβά.... 2. Να τα βρείτε με τον ιδιοκτήτη του ορόφου. Δεν έχετε κάτι να "μοιράσετε". Απλώς προσπαθείτε να συμβιώσετε στο ακίνητο. Η ευγένεια και η διπλωματία αντιμετωπίζει τα πάντα! 3. Να ρυθμίσετε ή νομιμοποιήσετε τη συγκεκριμένη αυθαιρεσία (κι αυτός έχει τζάκι με καμινάδες κ.λπ.).
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.