Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
καλησπέρα συνάδελφοι, το 2026 θα έχουμε τη δυνατότα χρήσης της ειδικής φόρμας καταχώρισης ?? (με τα γνωστά βέβαια κριτήρια: έως 50 τιμολόγια ή έως 30000 εισοδ) ή θα πρέπει υποχρεωτικά να ξεκινήσουμε να κόβουμε ηλεκτρονικά τιμολόγια? γιατί κάτι τέτοιο διάβασα οτι θα ισχύσει από 01/02/2026.
- Σήμερα
-
Μία που να περιγράφει το αρχικό, τα ρυμοτομούμενά του και τα εναπομείναντα τμήμα εντός ΟΤ. Η αναφορά σε αρτιότητα και οικοδομησιμότητα θα γραφτεί μόνο για το καθένα από τα εναπομείναντα εντός ΟΤ.
-
Καλησπέρα σας, Σε άδεια του 1973, το τοπογραφικό - διάγραμμα κάλυψης της άδειας δείχνει το οικόπεδο και το εγκεκριμένο περίγραμα του κτιρίου ως ορθογώνια σχήματα. Τακτοποιώ ως κατηγορία 2 - πρό 83. Από την αποτύπωση που έγινε, προέκυψε ότι το οικόπεδο είναι παραλληλόγραμμο. Επίσης και το κτίριο έγινε παραλληλόγραμο ώστε να τηρηθούν οι αποστάσεις Δ και δ στην πρόσοψη και στα πλάγια όρια του κτιρίου. Το κτίριο δεν παβιάζει τα Δ, δ και διατηρεί τις ίδιες διαστάσεις Α και Β τις άδειας. Λαμβάνοντας υπόψη και την παλιότητα του τοπογραφικού, θα ήθελα να σας ρωτήσω αν κατά τη γνώμη σας το παραπάνω αποτελλεί παράβαση ή μπορεί να δικαιολογηθεί με κάποιο τρόπο στην Τ.Ε. δεδομένου ότι το κτίριο δεν θα μπορούσε να έχει άλλο σύννομο σχήμα. Διαφορετικά, πιστεύετε ότι μπορεί - πρέπει να τακτοποιηθεί ως μετατόπιση του κτιρίου - κατηγορία 3 ή κάπως αλλιώς; michanikos.pdf
-
Το γεωτεμαχιο της φωτογραφίας εχει ενταχθει με ΦΕΚ σε σχεδιο το 2015 αλλα δεν εχει κυρωθει η πραξη εφαρμογης. Οπως βλεπετε , ρυμοτομειται σε 3 οικοπεδα. Οι 2 οδοι ειναι αδιανοικτες , ενω υπαρχει ρυμοτομηση και στο προσωπο λογω διαπλατυνσης υφισταμενης. Το ΚΑΕΚ παραμένει (προφανώς) ενα για ολο το ακινητο. Επειδη γινεται μεταβιβαση Ποσες δηλωσεις του Ν.651/77 πρεπει να κανω ? 1 μονο για το αρχικο γεωτεμαχιο ή 4 (Αρχικο + 3 νεα )
-
Καλησπέρα! Λόγω ΕΣΠΑ πρέπει σε νέο κτίριο να προβλεφθεί δωμάτιο ΑΜΕΑ. Δυστυχώς λόγω λανθασμένου εσωτερικού σχεδιασμού εκ μέρους του διακοσμητή το δωμάτιο που είχε προβλεφθεί δεν είχε τις προδιαγραφές πλέον οπότε έπρεπε να βρεθεί εναλλακτική. Το δωμάτιο που μπορεί να μετατραπει σε ΑΜΕΑ είναι σε σημείο του οικοπέδου που δε βολεύει λόγω κλισεων η κατασκευή ράμπας και η προσθήκη αναβατόριου είναι δύσκολη πρακτικά. Μπορώ να δηλώσω ότι θα υπάρχει σε αυτό το σημείο θέση στάθμευσης αμεα και θα μπαίνει απευθείας στο δωμάτιο?
-
Μεταβίβαση με οριστική δήλωση 4495 που εκκρεμεί ΣΥΠΟΘΑ λόγω αλλαγής προστίμου μπορεί να γίνει ?
-
Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Σχετικά με την "βεβαίωση αδόμητου" θα προχωρήσουμε όντως με ταυτότητα. Σχετικά με την βεβαίωση περι "μη δασικού", μου έστειλαν ένα υπόδειγμα του τι χρειάζονται. Το επισυνάπτω. Είναι κάτι που μπορώ να εκδώσω εγώ ως αρχιτέκτονας μέσω ΤΕΕ ή πρέπει να τους παραπέμψω σε κάποιον τοπογράφο (ή άλλη ειδικότητα);
-
Τουριστικές Επιπλωμένες Επαύλεις & Κατοικίες - Νεος Νομος από ΕΟΤ
ΚΑΝΑ replied to vourvou's θέμα in Λοιπές Αδειοδοτήσεις
Σύμφωνα με τον παλιό νόμο, που εξέδωσα Ο.Α στο: 1. μαζί με τους περιμετρικούς τοίχους και 2. χωρίς τα μπόνους (υποθέτω-αφού χωρίς αυτά πλέον, θεωρείται-εμβαδομετριέται το κτίριο)- 241 απαντήσεις
-
- επιπλωμένες;
- εοτ
-
(and 3 more)
Με ετικέτα:
-
Η γνωστοποίηση υποβάλλεται υπό τον όρο ότι η εργασίες συνεχίζονται υπό την επίβλεψη των μηχανικών που ορίστηκαν στην αρχική Ο.Α. Επομένως πρώτα πρέπει να υποβληθεί η αναθεώρηση αλλαγής επιβλεπόντων και μετά η γνωστοποίηση
-
30fillos joined the community
-
petros71 started following Αλλαγή επιβλέποντος μηχανικού
-
Καλησπέρα, σε αλλαγή επιβλέποντος μηχανικού, μέχρι να βγει η αναθεώρηση, μπορεί να εκδοθεί γνωστοποίηση για να μην διακοπούν οι εργασίες;
-
Καλημέρα συνάδελφοι. Σε συνέχεια ερωτημάτων που έχουν γίνει και από άλλους συναδέλφους πιο πάνω θα ήθελα να ρωτήσω το εξής : 1. Η εμβαδομέτρηση των 40,00 τ.μ. για μονόχωρο και 60,00 τ.μ. για δίχωρο (εξακολουθεί να ισχύει η απαίτηση των 60,00 τ.μ. ? -> βλ. Ν. 4276/2014) αφορά την ωφέλιμη επιφάνεια των κατοικιών (εστερικές διαστάσεις χώρων) ή το μικτό εμβαδόν με τις εξωτερικές τοιχοποιίες? 2. Τυχόν bonus δόμησης που εξακολουθούν να ισχύουν στον ΝΟΚ (θερμομονωτικά λιθοσώματα που δεν προσμετρούν στον Σ.Δ. εσωτερικά κλιμακοστάσια κλπ) θεωρώ δεν επηρεάζουν το πραγματικό μικτό εμβαδό που προσμετρά στα 40,00 τ.μ. ελάχιστης επιφάνειας..? (Παρόμοιο ερώτημα με την υπόσκαφη κατοικία του συναδέλφου civil910)
- 241 απαντήσεις
-
- επιπλωμένες;
- εοτ
-
(and 3 more)
Με ετικέτα:
-
Καλημέρα, η αντικατάσταση κουφωμάτων στο ίδιο άνοιγμα, ίδιας απόχρωσης , αλλά με αλουμινίου αντί ξύλινων που είναι τώρα, και από συρόμενα σε ανοιγόμενα θεωρείται τροποποίηση όψης; Απαιτείται συναίνεση ; (κανονισμός πολυκατοικίας δεν υπάρχει, το υπόλοιπο 50% ανήκει σε δύσκολο γείτονα, δεν απαιτούνται εγκρίσεις από φορείς). Σε περίπτωση καταγγελίας πώς εξασφαλίζεται ο ιδιοκτήτης;
-
@pygma καλησπέρα, από το screenshot φαίνεται ότι έχεις το 3dr, υπάρχουν αναλυτικά παραδείγματα στην παρακάτω σελίδα: https://www.3dr.eu/Proionta/strad-oplismeno-skurodema/ όπως επίσης ότι ανέφερε και ο συν/φος πιο πάνω, αν υπάρχουν απορίες που δεν σε καλύπτουν τα εγχειρίδια τότε επικοινωνία με την υποστήριξη της εταιρίας.
-
Συνάδελφοι πως χειρίζεστε περιπτώσεις σαν κι αυτή; Έχω δώσει προσφορά στον πελάτη Χ ποσόύ για όλες τις μελέτες που απαιτούνται για την άδεια. Ο πελάτης την αποδέχεται και θέλω να υπογράψουμε συμφωνητικό. Εμείς σαν ΟΕ δεν υπογράφουμε όλες τις μελέτες, παρά μόνο τα Αρχιτεκτονικά. Πρόκειται να συμβληθούμε με συναδέλφους για Η/Μ, Στατικά και Τοπογραφικά. Είναι σωστό το εξής; Συμφωνητικό για το Χ ποσό για όλες τις μελέτες με τον πελάτη και δήλωση ανάθεσης - ανάληψης για το Χ ποσό μόνο με εμάς, έκδοση ΤΠΥ από ΟΕ στον πελάτη. Συμφωνητικό μεταξύ ΟΕ και κάθε Μελετητή για έκαστη Μελέτη και έκδοση ΤΠΥ από τον κάθε Μελετητή στην ΟΕ. Έκδοση ΦΕΜ του εκάστοτε Μελετητή και της ΟΕ για το ποσό που αφορά σε έκαστη Μελέτη για την έκδοση άδειας. Ή εκδίδεται ΦΕΜ μόνο από την ΟΕ; Τεκμηριώνεται η κάλυψη δυναμικότητας της ΟΕ λόγω των ΤΠΥ με Μηχανικούς υπολοίπων ειδικοτήτων; Για ποικίλους λόγους η υπογραφή συμφωνητικού μεταξύ όλων αποφεύγεται για τη συγκεκριμένη περίπτωση.
-
Έντυπα ΙΚΑ για έκδοση Άδειας Δόμησης
file σχολίασε στο Mpilias T's Engineer στις 12.3 Έντυπα - Αιτήσεις
-
Είχα και εγώ το αντίστοιχο θέμα και έπρεπε να συνδεθώ με τους κωδικούς τάξις του άλλου συνιδιοκτήτη ώστε να πατήσω αποδοχή. Μετά με άφηνε το σύστημα να προχωρήσει κανονικά.
- 8 απαντήσεις
-
- εφκα
- ιδιωτικό έργο
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Mpilias T joined the community
-
adamsp started following ΝΟΚ + Τεύχος Τεχνικών Οδηγιών
-
Με Εγκύκλιο του Γ. Γ. Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων Υπ. Περιβάλλοντος και Ενέργειας ΥΠΕΝ/ΔΚΑΠΑ/142176/2318/15.12.2025 με θέμα: Εφαρμογή του άρθρου 19 του Εθνικού Κλιματικού Νόμου για μείωση εκπομπών από εγκαταστάσεις δίνεται ο Οδηγός Εφαρμογής του άρθρου 19 του Ν.4936/2022 (Εθνικός Κλιματικός Νόμος). Πιο συγκεκριμένα η Εγκύκλιος αναφέρει: Εφαρμογή του άρθρου 19 του Εθνικού Κλιματικού Νόμου για μείωση εκπομπών από εγκαταστάσεις Σχετ.: 1. Ο Εθνικός Κλιματικός Νόμος 4936/2022 (Α’ 105) «για τη μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή, επείγουσες διατάξεις για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης και την προστασία του περιβάλλοντος» 2. Η Υπουργική Απόφαση ΥΑ ΥΠΕΝ/ΔΚΑΠΑ/135261/2213 (Β’ 6661) «Καθορισμός όρων εφαρμογής του άρθρου 19 του Εθνικού Κλιματικού Νόμου (ν. 4936/2022)». Οι όροι εφαρμογής του άρθρου 19 του Εθνικού Κλιματικού Νόμου (4936/2022) και συγκεκριμένα το έτος βάσης και η μονάδα προϊόντος ή έργου για την ορθή αποτίμηση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου ανά είδος έργου και δραστηριότητας καθορίζονται στην σχετική (2) ΥΑ. Λοιπές διευκρινίσεις για τον τρόπο εφαρμογής του άρθρου 19 περιλαμβάνονται στον συνημμένο οδηγό εφαρμογής. Η διαδικασία υποβολής της έκθεσης για να αποτυπωθεί ο τρόπος συμμόρφωσης με τον στόχο μείωσης των εκπομπών σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 19 περιγράφεται στο παράρτημα του οδηγού εφαρμογής. Συν.: Οδηγός εφαρμογής Γ.-Γ.-Φυσικού-Περιβάλλοντος-και-Υδάτων-Υπ.-Περιβάλλοντος-και-Ενέργειας-ΥΠΕΝΔΚΑΠΑ1421762318-15.12.2025-1.pdf View full είδηση
-
- οδηγός
- κλιματικός νόμος
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Με Εγκύκλιο του Γ. Γ. Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων Υπ. Περιβάλλοντος και Ενέργειας ΥΠΕΝ/ΔΚΑΠΑ/142176/2318/15.12.2025 με θέμα: Εφαρμογή του άρθρου 19 του Εθνικού Κλιματικού Νόμου για μείωση εκπομπών από εγκαταστάσεις δίνεται ο Οδηγός Εφαρμογής του άρθρου 19 του Ν.4936/2022 (Εθνικός Κλιματικός Νόμος). Πιο συγκεκριμένα η Εγκύκλιος αναφέρει: Εφαρμογή του άρθρου 19 του Εθνικού Κλιματικού Νόμου για μείωση εκπομπών από εγκαταστάσεις Σχετ.: 1. Ο Εθνικός Κλιματικός Νόμος 4936/2022 (Α’ 105) «για τη μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή, επείγουσες διατάξεις για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης και την προστασία του περιβάλλοντος» 2. Η Υπουργική Απόφαση ΥΑ ΥΠΕΝ/ΔΚΑΠΑ/135261/2213 (Β’ 6661) «Καθορισμός όρων εφαρμογής του άρθρου 19 του Εθνικού Κλιματικού Νόμου (ν. 4936/2022)». Οι όροι εφαρμογής του άρθρου 19 του Εθνικού Κλιματικού Νόμου (4936/2022) και συγκεκριμένα το έτος βάσης και η μονάδα προϊόντος ή έργου για την ορθή αποτίμηση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου ανά είδος έργου και δραστηριότητας καθορίζονται στην σχετική (2) ΥΑ. Λοιπές διευκρινίσεις για τον τρόπο εφαρμογής του άρθρου 19 περιλαμβάνονται στον συνημμένο οδηγό εφαρμογής. Η διαδικασία υποβολής της έκθεσης για να αποτυπωθεί ο τρόπος συμμόρφωσης με τον στόχο μείωσης των εκπομπών σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 19 περιγράφεται στο παράρτημα του οδηγού εφαρμογής. Συν.: Οδηγός εφαρμογής Γ.-Γ.-Φυσικού-Περιβάλλοντος-και-Υδάτων-Υπ.-Περιβάλλοντος-και-Ενέργειας-ΥΠΕΝΔΚΑΠΑ1421762318-15.12.2025-1.pdf
-
- οδηγός
- κλιματικός νόμος
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Καταρχάς δεν μας είπες ποιο πρόγραμμα χρησιμοποιείς.... Μήπως να μιλήσεις με την τεχνική υποστήριξή του;
-
ευχαριστώ πολύ
-
spyros9 joined the community
-
Στην τελική ευθεία μπαίνει η υλοποίηση του Αέναου Πάρκου στον Φαληρικό όρμο ένα έργο που ξεκίνησε να σχεδιάζεται πριν από 15 χρόνια. Σύμφωνα με πληροφορίες με μια προσφορά αυτή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - ΜΕΤΚΑ ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για την ολοκλήρωση (β’ Φάση) του Μητροπολιτικού Πάρκου “ΑΕΝΑΟΝ” στο Φαληρικό Όρμο. Τα έργα που περιλαμβάνονται στην Β’ Φάση αφορούν σε: α) έργα διαμορφώσεων τοπίου, εγκαταστάσεων περιβάλλοντος χώρου, φύτευση, καθώς και αναγκαίων έργων υποδομής, δηλαδή έργα που κυρίως αφορούν στην «επιδερμίδα» της όλης περιοχής ανάπλασης – έκτασης συνολικής 536,860 στρεμμάτων (β) υποστηρικτικό κτιριακό πρόγραμμα του Πάρκου που περιλαμβάνει νέα κτιριακά έργα ανωδομής επιφανείας 3.957,30τμ και συνοδών βοηθητικών υπογείων χώρων επιφανείας 865,30 τμ, στέγαστρα επιφανείας 810 τμ, υπόγειους χώρους στάθμευσης επιφανείας 30.930 τμ, αναδιαρρυθμίσεις και βελτιώσεις υφιστάμενων κτιρίων, και ειδικές κατασκευές (γ) δημιουργία πεζογεφυρών, στον Ιλισό, στο δυτικό κανάλι προς Κηφισό και στις πάνω από τις δεξαμενές νερού, που εξασφαλίζουν τη σύνδεση των επιμέρους ζωνών και την εσωτερική κινητικότητα εντός του Πάρκου (δ) έργα οδοποιίας αποκλειστικά εντός της Ζώνης του πάρκου (ήτοι εσωτερικές οδοί, με ασφαλτική επιφάνεια κύλισης), υπαίθριων χώρων στάθμευσης μηχανοκίνητων δικύκλων και προσβάσεων των υπόγειων χώρων στάθμευσης, με τα συναρτώμενα έργα υποδομής (ε) υδραυλικά έργα εντός της ζώνης του πάρκου (αποχέτευση ομβρίων, περιβάλλοντα χώρου, αποχέτευση ακαθάρτων, πρωτεύον και δευτερεύον δίκτυο άρδευσης, και τροφοδοσία δεξαμενών αναψυχής (στ) λιμενικά έργα, καθώς και όλες τις αναγκαίες συμπληρωματικές μελέτες αυτών, σε τελικό στάδιο φυσικού σχεδιασμού. Τα έργα αυτά αφορούν σε προβλήτες, νησίδες, διαμορφώσεις παραλίας κλπ (Μοσχάτο και Καλλιθέα μέχρι τη ναυταθλητική μαρίνα), εξαιρουμένων των διαμορφώσεων της «επιδερμίδας» των εντός θαλάσσης έργων (ζ) Μέτρα αντιθορυβικής προστασίας για την μείωση του αστικού θορύβου προερχόμενου από τις μεταφορές. (η-θ) Κατασκευή νέων διαβάσεων και λοιπών βελτιωτικών παρεμβάσεων της προσβασιμότητας πεζών και μέσων μικροκινητικότητας στην οδό Εθνάρχου Μακαρίου και από το Σταθμό Μετρό Φαλήρου προς το Πάρκο. Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ 2014–2020 και 2021–2027. Ο συνολικός προϋπολογισμός της Β’ Φάσης ανέρχεται σε 353,76 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων περίπου 300,7 εκατ. ευρώ προέρχονται από ευρωπαϊκούς πόρους. Ένα έργο που ξεκίνησε να σχεδιάζεται πριν από 15 χρόνια Ο σημερινός σχεδιασμός του έργου ξεκίνησε το 2011, με την εκπόνηση Concept Master Plan από το Renzo Piano Building Workshop για τη δημιουργία Πάρκου έκτασης περίπου 560–600 στρεμμάτων. Το έργο υλοποιήθηκε σε δύο φάσεις. Η Α’ Φάση, που έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, περιλαμβάνει έργα αστικών υποδομών (συγκοινωνιακά, υδραυλικά, αντιπλημμυρικά), με κυρίαρχη την εγκάρσια μετατόπιση της Λεωφόρου Ποσειδώνος, εξασφαλίζοντας τη λειτουργική συνέχεια της πόλης και την προστασία από πλημμύρες. Η Β’ Φάση, αφορά τις αναπλάσεις που διαμορφώνουν τη φυσιογνωμία του Πάρκου, όπως έργα τοπίου και φύτευσης, κτιριακές και υποστηρικτικές εγκαταστάσεις, πεζογεφυρώσεις, εσωτερικό οδικό δίκτυο, υδραυλικά έργα, λιμενικές παρεμβάσεις και μέτρα αντιθορυβικής προστασίας. Η διάρκεια υλοποίησης του έργου έχει οριστεί σε 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, με πρόβλεψη πριμ 1% για όσους παραδώσουν τουλάχιστον 10% νωρίτερα. View full είδηση
-
Στην τελική ευθεία μπαίνει η υλοποίηση του Αέναου Πάρκου στον Φαληρικό όρμο ένα έργο που ξεκίνησε να σχεδιάζεται πριν από 15 χρόνια. Σύμφωνα με πληροφορίες με μια προσφορά αυτή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - ΜΕΤΚΑ ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για την ολοκλήρωση (β’ Φάση) του Μητροπολιτικού Πάρκου “ΑΕΝΑΟΝ” στο Φαληρικό Όρμο. Τα έργα που περιλαμβάνονται στην Β’ Φάση αφορούν σε: α) έργα διαμορφώσεων τοπίου, εγκαταστάσεων περιβάλλοντος χώρου, φύτευση, καθώς και αναγκαίων έργων υποδομής, δηλαδή έργα που κυρίως αφορούν στην «επιδερμίδα» της όλης περιοχής ανάπλασης – έκτασης συνολικής 536,860 στρεμμάτων (β) υποστηρικτικό κτιριακό πρόγραμμα του Πάρκου που περιλαμβάνει νέα κτιριακά έργα ανωδομής επιφανείας 3.957,30τμ και συνοδών βοηθητικών υπογείων χώρων επιφανείας 865,30 τμ, στέγαστρα επιφανείας 810 τμ, υπόγειους χώρους στάθμευσης επιφανείας 30.930 τμ, αναδιαρρυθμίσεις και βελτιώσεις υφιστάμενων κτιρίων, και ειδικές κατασκευές (γ) δημιουργία πεζογεφυρών, στον Ιλισό, στο δυτικό κανάλι προς Κηφισό και στις πάνω από τις δεξαμενές νερού, που εξασφαλίζουν τη σύνδεση των επιμέρους ζωνών και την εσωτερική κινητικότητα εντός του Πάρκου (δ) έργα οδοποιίας αποκλειστικά εντός της Ζώνης του πάρκου (ήτοι εσωτερικές οδοί, με ασφαλτική επιφάνεια κύλισης), υπαίθριων χώρων στάθμευσης μηχανοκίνητων δικύκλων και προσβάσεων των υπόγειων χώρων στάθμευσης, με τα συναρτώμενα έργα υποδομής (ε) υδραυλικά έργα εντός της ζώνης του πάρκου (αποχέτευση ομβρίων, περιβάλλοντα χώρου, αποχέτευση ακαθάρτων, πρωτεύον και δευτερεύον δίκτυο άρδευσης, και τροφοδοσία δεξαμενών αναψυχής (στ) λιμενικά έργα, καθώς και όλες τις αναγκαίες συμπληρωματικές μελέτες αυτών, σε τελικό στάδιο φυσικού σχεδιασμού. Τα έργα αυτά αφορούν σε προβλήτες, νησίδες, διαμορφώσεις παραλίας κλπ (Μοσχάτο και Καλλιθέα μέχρι τη ναυταθλητική μαρίνα), εξαιρουμένων των διαμορφώσεων της «επιδερμίδας» των εντός θαλάσσης έργων (ζ) Μέτρα αντιθορυβικής προστασίας για την μείωση του αστικού θορύβου προερχόμενου από τις μεταφορές. (η-θ) Κατασκευή νέων διαβάσεων και λοιπών βελτιωτικών παρεμβάσεων της προσβασιμότητας πεζών και μέσων μικροκινητικότητας στην οδό Εθνάρχου Μακαρίου και από το Σταθμό Μετρό Φαλήρου προς το Πάρκο. Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ 2014–2020 και 2021–2027. Ο συνολικός προϋπολογισμός της Β’ Φάσης ανέρχεται σε 353,76 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων περίπου 300,7 εκατ. ευρώ προέρχονται από ευρωπαϊκούς πόρους. Ένα έργο που ξεκίνησε να σχεδιάζεται πριν από 15 χρόνια Ο σημερινός σχεδιασμός του έργου ξεκίνησε το 2011, με την εκπόνηση Concept Master Plan από το Renzo Piano Building Workshop για τη δημιουργία Πάρκου έκτασης περίπου 560–600 στρεμμάτων. Το έργο υλοποιήθηκε σε δύο φάσεις. Η Α’ Φάση, που έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, περιλαμβάνει έργα αστικών υποδομών (συγκοινωνιακά, υδραυλικά, αντιπλημμυρικά), με κυρίαρχη την εγκάρσια μετατόπιση της Λεωφόρου Ποσειδώνος, εξασφαλίζοντας τη λειτουργική συνέχεια της πόλης και την προστασία από πλημμύρες. Η Β’ Φάση, αφορά τις αναπλάσεις που διαμορφώνουν τη φυσιογνωμία του Πάρκου, όπως έργα τοπίου και φύτευσης, κτιριακές και υποστηρικτικές εγκαταστάσεις, πεζογεφυρώσεις, εσωτερικό οδικό δίκτυο, υδραυλικά έργα, λιμενικές παρεμβάσεις και μέτρα αντιθορυβικής προστασίας. Η διάρκεια υλοποίησης του έργου έχει οριστεί σε 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, με πρόβλεψη πριμ 1% για όσους παραδώσουν τουλάχιστον 10% νωρίτερα.
