Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Το καύσιμο του μέλλοντος υπό δοκιμή στην αστική συγκοινωνία τόσο της Θεσσαλονίκης όσο και της Κοζάνης, της Αθήνας και της Πάτρας. Εφοδιασμένο με υδρογόνο, το καύσιμο του μέλλοντος, και κατασκευασμένο έτσι ώστε να έχει μηδενικές εκπομπές σε ρύπους, μπορεί να διανύσει με ένα γέμισμα έως και 600 χιλιόμετρα. Πρόκειται για ένα λεωφορείο υδρογόνου που ήρθε στη χώρα μας και παρουσιάστηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο του 3ου JIVE Roadshow που πραγματοποιείται από τις 17 Μαΐου και θα διαρκέσει έως τις 6 Ιουνίου. Σκοπός του προγράμματος είναι το λεωφορείο να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Κοζάνη, στην Αθήνα και στην Πάτρα, έτσι ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσο μπορεί να προσαρμοστεί στα δεδομένα των ελληνικών πόλεων. Ο Νίκος Ντάβος, διαχειριστής του cluster Cube Βιοοικονομίας και Περιβάλλοντος Δυτικής Μακεδονίας, κατά την παρουσίαση του λεωφορείου επισήμανε ότι το όχημα θα δοκιμαστεί σε Θεσσαλονίκη, Κοζάνη, Αθήνα και Πάτρα από τους αντίστοιχους συγκοινωνιακούς φορείς προκειμένου να δοκιμαστεί και να διαπιστωθεί η κίνηση του στους δρόμους αλλά και ποια η κατανάλωσή του. «Είναι ένα λεωφορείο, με μηδενικούς ρύπους, αθόρυβο, με πράσινη τεχνολογία. Σε σχέση με τα λεωφορεία μπαταρίας έχει το πλεονέκτημα να κινείται με μεγαλύτερη αυτονομία μέχρι και 600 χιλιόμετρα, με χαμηλό κόστος, και ανεφοδιάζεται μέσα σε 15 λεπτά. Πρόκειται για το μέλλον στις μεταφορές» επισήμανε ο κ. Ντάβος. Αναφορικά με τον χρονικό ορίζοντα στον οποίον μπορούν να έρθουν αυτά τα οχήματα στην Ελλάδα, ο ίδιος σημείωσε πως για να γίνει αυτό θα πρέπει να κατασκευαστούν οι απαραίτητες υποδομές παραγωγής και ανεφοδιασμού υδρογόνου, με τον κ. Ντάβο να εκτιμά ότι μέχρι το 2027 είναι πιθανόν να κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Προς αυτήν την κατεύθυνση κινείται ήδη ο ΟΣΥ στην Αθήνα, καθώς μέσα από ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Τριήρης» θα φέρει μέσα στο επόμενο διάστημα τα πρώτα δύο τέτοιου είδους οχήματα στην Αθήνα. Image Ο κ. Ντάβος ανάφερε πως ναι μεν πρόκειται ακόμη για μια ακριβή επένδυση, καθώς το κόστος του λεωφορείου αγγίζει τις 600.000 ευρώ, ωστόσο είναι πολύ πιο συμφέρον ως καύσιμο σε σχέση με το πετρέλαιο και το επόμενο διάστημα με την πρόοδο της τεχνολογίας -αλλά και την τιμή του υδρογόνου- θα είναι περισσότερο οικονομικό. Αναφορικά με το ενιαίο εισιτήριο, ο κ. Τόσκας είπε ότι μαζί με το υπουργείο και τους αναδόχους γίνεται ένας αγώνας δρόμου ώστε με τη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ να τεθεί σε εφαρμογή. Την εκδήλωση διοργάνωσε το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ, ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης - ΟΣΕΘ και ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης - ΟΑΣΘ. Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. View full είδηση
  3. Το καύσιμο του μέλλοντος υπό δοκιμή στην αστική συγκοινωνία τόσο της Θεσσαλονίκης όσο και της Κοζάνης, της Αθήνας και της Πάτρας. Εφοδιασμένο με υδρογόνο, το καύσιμο του μέλλοντος, και κατασκευασμένο έτσι ώστε να έχει μηδενικές εκπομπές σε ρύπους, μπορεί να διανύσει με ένα γέμισμα έως και 600 χιλιόμετρα. Πρόκειται για ένα λεωφορείο υδρογόνου που ήρθε στη χώρα μας και παρουσιάστηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο του 3ου JIVE Roadshow που πραγματοποιείται από τις 17 Μαΐου και θα διαρκέσει έως τις 6 Ιουνίου. Σκοπός του προγράμματος είναι το λεωφορείο να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Κοζάνη, στην Αθήνα και στην Πάτρα, έτσι ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσο μπορεί να προσαρμοστεί στα δεδομένα των ελληνικών πόλεων. Ο Νίκος Ντάβος, διαχειριστής του cluster Cube Βιοοικονομίας και Περιβάλλοντος Δυτικής Μακεδονίας, κατά την παρουσίαση του λεωφορείου επισήμανε ότι το όχημα θα δοκιμαστεί σε Θεσσαλονίκη, Κοζάνη, Αθήνα και Πάτρα από τους αντίστοιχους συγκοινωνιακούς φορείς προκειμένου να δοκιμαστεί και να διαπιστωθεί η κίνηση του στους δρόμους αλλά και ποια η κατανάλωσή του. «Είναι ένα λεωφορείο, με μηδενικούς ρύπους, αθόρυβο, με πράσινη τεχνολογία. Σε σχέση με τα λεωφορεία μπαταρίας έχει το πλεονέκτημα να κινείται με μεγαλύτερη αυτονομία μέχρι και 600 χιλιόμετρα, με χαμηλό κόστος, και ανεφοδιάζεται μέσα σε 15 λεπτά. Πρόκειται για το μέλλον στις μεταφορές» επισήμανε ο κ. Ντάβος. Αναφορικά με τον χρονικό ορίζοντα στον οποίον μπορούν να έρθουν αυτά τα οχήματα στην Ελλάδα, ο ίδιος σημείωσε πως για να γίνει αυτό θα πρέπει να κατασκευαστούν οι απαραίτητες υποδομές παραγωγής και ανεφοδιασμού υδρογόνου, με τον κ. Ντάβο να εκτιμά ότι μέχρι το 2027 είναι πιθανόν να κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Προς αυτήν την κατεύθυνση κινείται ήδη ο ΟΣΥ στην Αθήνα, καθώς μέσα από ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Τριήρης» θα φέρει μέσα στο επόμενο διάστημα τα πρώτα δύο τέτοιου είδους οχήματα στην Αθήνα. Image Ο κ. Ντάβος ανάφερε πως ναι μεν πρόκειται ακόμη για μια ακριβή επένδυση, καθώς το κόστος του λεωφορείου αγγίζει τις 600.000 ευρώ, ωστόσο είναι πολύ πιο συμφέρον ως καύσιμο σε σχέση με το πετρέλαιο και το επόμενο διάστημα με την πρόοδο της τεχνολογίας -αλλά και την τιμή του υδρογόνου- θα είναι περισσότερο οικονομικό. Αναφορικά με το ενιαίο εισιτήριο, ο κ. Τόσκας είπε ότι μαζί με το υπουργείο και τους αναδόχους γίνεται ένας αγώνας δρόμου ώστε με τη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ να τεθεί σε εφαρμογή. Την εκδήλωση διοργάνωσε το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ, ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης - ΟΣΕΘ και ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης - ΟΑΣΘ. Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
  4. Σήμερα
  5. Χθες
  6. οπότε για να έχεις βεβαιότητα προ αγοράς ξεκινάς την διαδικασία και όταν λάβεις την τελική έγκριση αγοράζεις. Νομίζω είναι εφικτό αυτό να το έχετε σε ένα προσύμφωνο και με την σχετική προκαταβολή και την αίρεση αν δεν εγκριθεί. Αναθέτεις σε Τεχνικό Γραφείο Μηχανικών για τα πολεοδομικά και σε δικηγόρο για τα συμφωνητικά ....
  7. "2) Τι ισχύει για τα αυθαίρετα Κατηγορίας 5 που είναι ήδη σε κατάσταση υπαγωγής στο σύστημα του 4495/2017; Μπορούν να πάνε κανονικά σε οριστική υπαγωγή και περαίωση; Μπορούν να πάρουν ΗΤΚ; ". Προκύπτει κάπου οτι δεν μπορούν ? Ακομα και για αυτα που ειχαν πληρωσει παραβολο και ηταν αρχική υποβολή
  8. Μόνο Μηχανολόγοι Μηχανικοί υπογράφουν την Τεχνική Έκθεση;
  9. Η τροποποίηση απαιτεί πάλι 4 Ητκ και μια τελική-οριστική που θα δείχνει την σημερινή κατάσταση και την οποία θα χρησιμοποιήσεις στην τροποποίηση
  10. Ακριβώς! Αυτό μου είπαν και από το ΤΕΕ. Αν και αυτοί δεν είναι σίγουροι για όλες τις περιπτώσεις αλλά η λογική είναι αυτή..
  11. Δήμος Αθηναίων είναι. Επομένως είναι ρίσκο να αγοράσει κάποιος ένα τέτοιο ακίνητο εάν δεν έχει ήδη έγκριση. Προφανώς θα πρέπει να τα δει μηχανικός.
  12. Εργασίες υγρομόνωσης δώματος πολυκατοικίας μπορεί να θεωρηθεί ότι ανήκουν στην περίπτωση στ) συντήρηση και επισκευή στεγών ή δωμάτων χωρίς χρήση ικριωμάτων; Επίσης, γνωρίζετε εάν οι εργασίες γίνονται από στεγασμένα επαγγέλματα πρέπει να γίνει απογραφή του έργου στον ΕΦΚΑ;
  13. Εφόσον έχεις μεταβολές στα στοιχεία ΔΚ κάνεις αναθεώρηση της προέγκρισης με τις μεταβολές .
  14. Συμφωνώ. Όπως είναι ως σήμερα το κριτήριο ελέγχου δεν γίνεται τίποτα. Θα πρέπει σε κάποια μελλοντική αναβάθμιση να "αποφασίσουν" για τις κλειστές θέσεις στάθμευσης και αποθήκες που είναι οριζόντιες ιδιοκτησίες και να τις διασυνδέσουν στον αλγόριθμο με τις βοηθητικές χρήσεις ώστε να προκύπτει αριθμητική ταύτιση μεταξύ πίνακα πράξεων και χρήσεων.
  15. Δεκτό @Gousgounis Αν πάμε με Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/65826/699/2020 Τεχνικές οδηγίες προσαρμογής υφιστάμενων κτιρίων ... Άρθρο 3 - Πεδίο Εφαρμογής Οι Τεχνικές Οδηγίες της παρούσας για την υλοποίηση εύλογων προσαρμογών στα κτίρια και στον περιβάλλοντα χώρο τους, εφαρμόζονται στα υφιστάμενα πριν από την ισχύ του ν. 4067/2012 «Νέος Οικοδομικός Κανονισμός» (Α΄ 79) κτίρια που προβλέπονται στις διατάξεις της παρ. 4 του Άρθρου 26 και των διατάξεων του άρθρου 27. Στα κτίρια που προβλέπονται στο Αρ. 26 παρ. 4 ΝΟΚ είναι διάφορα κτίρια με χρήσεις συνάθροισης κοινού καθώς και χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων και πρατηρίων καυσίμων, στα οποία επιβάλλεται να γίνουν οι απαραίτητες διαμορφώσεις, ώστε οι λειτουργικοί χώροι τους να είναι προσπελάσιμοι από άτομα με αναπηρία ή εμποδιζόμενα άτομα. Δεδομένου ότι η περίπτωση που με ενδιαφέρει αφορά κλειστή θέση στάθμευσης για ένα όχημα, μπορώ να υποστηρίξω ότι η αλλαγή χρήσης που θα γίνει με την ΕΕΔΜΚ είναι εκτός του πεδίου εφαρμογής βάσει Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/65826/699/2020; Τελευταία προσπάθεια... Αν δε γίνεται και τώρα τα παρατάω Και ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις
  16. Χάιδω αφού είχες 4 οριζόντιες-αποθήκες και συνενώθηκαν με αλλαγή χρήσης σε κατοικία, θα πρέπει να γίνει τροποποίηση της Π.Σ.Ο.Ι.
  17. Προσοχή στη λεπτομέρεια ! Ο νέος νόμος μιλάει για αυθαίρετα μετά την 1η Μαίου 2024. Νέα διπλή κόκκινη γραμμή, κατεδαφίζεις αμέσως και αν το θέλεις πολύ, αντέχεις και είναι νόμιμο, βγάζεις μετά άδεια για να το ξαναφτιάξεις. Έτσι θα βαδίσουμε πλέον μετά τη μεταβατική περίοδο. Άγνωστη όμως η διάρκειά της. Νωρίτερα μην περιμένετε να γίνει κάτι γιατί αρμόδιες θα είναι οι μέχρι σήμερα υπηρεσίες.
  18. Η εγκύκλιος αφορά "Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του άρθρου 26 του ΝΟΚ", όπως ήταν το 2013. Το άρθρο 26 τροποποιήθηκε στα τέλη του 2020 με τον Ν.4759/20, οπότε η εγκύκλιος προφανώς πλέον δεν ισχύει
  19. Εν τάχει: Στο άρθρο 1 ρυθμίζονται τα επαγγελματικά δικαιώματα αποκλειστικά των ΠΕ μηχανικών, και στο άρθρο 3 -15 καθορίζονται οι δραστηριότητες ανά ειδικότητα μηχανικών. Επομένως, εκκρεμεί η ρύθμιση των δικαιωμάτων των ΤΕ μηχανικών, βάσει της ειδικότητάς τους, όπως περιγράφεται στο άρθρο 3 - 15. Δεν συζητάμε για "δικαιώματα" (αυτά τα έχει συνταγματικά κατοχυρωμένα κι αυτός είναι ο λόγος που η πολιτεία πληρώνει αποζημιώσεις σε προσφεύγοντες ΤΕ μηχανικούς, σε ετήσια βάση), αλλά για "ρύθμιση". "Ρύθμιση" είναι η άνω οριοθέτηση των επιτρεπόμενων δραστηριοτήτων βάσει προγράμματος σπουδών. Tο πρόβλημα εστιάζεται στην εκτίμηση του ορίου της επαγγελματικής δραστηριότητάς των μηχανικών ΤΕ βάσει προγράμματος σπουδών.
  20. Έχω βγάλει προέγκριση κατηγορία 1 και πάω για έκδοση οικοδομικής άδειας. Θέλω να τροποποιήσω το ΔΚ ως προς την θέση κάποιων στεγάστρων και να αφαιρέσω έναν εξώστη. Αναθεώρηση προέγκρισης δεν χωρίς μεταβολή κάλυψης, δόμησης, όγκου δεν με αφήνει να κάνω. Υποβάλω το νέο ΔΚ στην άδεια; Γνωρίζει κανείς;
  21. Βρήκα και αυτό απο ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΜΕΑ Α.Π οικ. 42382 το οποίο ξεκαθαρίζει τα πράγματα: "Στα υφιστάµενα πριν από την ισχύ του Ν.4067/2012 κτίρια κατοικίας, για τα οποία εκδίδεται οικοδοµική άδεια µετά την ισχύ του, δεν επιβάλλεται η µελέτη προσβασιµότητας, δεδοµένου ότι στα κτίρια αυτά, δεν επιβάλλεται η υλοποίηση των απαραίτητων διαµορφώσεων ώστε οι λειτουργικοί χώροι τους να είναι προσπελάσιµοι από άτοµα µε αναπηρία ή εµποδιζόµενα άτοµα. Η υποβολή µελέτης προσβασιµότητας και η υλοποίηση των προβλεποµένων σε αυτή διαµορφώσεων – εγκαταστάσεων, επιβάλλεται στις περιπτώσεις όπου εκδίδεται οικοδοµική άδεια αλλαγής χρήσης, εφόσον η νέα χρήση το απαιτεί." Η εγκύκλιος είναι απο το 2013, γνωρίζουμε αν έχει αλλάξει κάτι;
  22. 4. Η προσωρινή αφαίρεση της άδειας/έγκρισης ή διακοπή της λειτουργίας και η σφράγιση επιβάλλονται ανεξάρτητα από την άσκηση ενδικοφανούς προσφυγής και παραμένουν σε ισχύ κατά τον χρόνο εξέτασης αυτής. Αφορούν δε το σύνολο της υποστήριξης και λειτουργίας της οικονομικής δραστηριότητας, στις εγκαταστάσεις της οποίας περιλαμβάνονται οι αυθαίρετες κατασκευές, καθώς και τυχόν άλλες υποστηριζόμενες ή εξαρτώμενες λειτουργικά από τις αυθαίρετες κατασκευές οικονομικές δραστηριότητες. Η αποσφράγιση εγκατάστασης που έχει σφραγιστεί σύμφωνα με το παρόν διενεργείται αν αποδεδειγμένα παύσουν να συντρέχουν οι λόγοι και οι προϋποθέσεις επιβολής της σφράγισης. Η παραβίαση της σφράγισης τιμωρείται σύμφωνα με το άρθρο 178 του Ποινικού Κώδικα (ν. 4619/2019, Α’ 95).
  23. (1) Τι ισχύει για τα αυθαίρετα Κατηγορίας 5 που είναι ήδη σε κατάσταση υπαγωγής στο σύστημα του 4495/2017; Μπορούν να πάνε κανονικά σε οριστική υπαγωγή και περαίωση; Μπορούν να πάρουν ΗΤΚ; (2) Τι συμβαίνει με τους ελέγχους αυθαιρέτων Κατηγορίας 5; Θα γίνουν; Υπάρχει διαφορά αν μιλάμε για αυθαίρετο Κατηγορίας 5 που είναι ήδη σε υπαγωγή ή για αυθαίρετο Κατηγορίας 5 που πρόκειται να υπαχθεί στο 4495;
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.