Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. να δούμε πότε θα σταματήσουν οι "αυτοκράτορες" να νομοθετούν για ημέτερους...
  3. Ο χώρος στάθμευσης δεν έχει πληρότητα (<10 θέσεις) άρα από άποψη παθητικής εξετάζεται ως βοηθητικός της κύριας χρήσης (κατοικία) και επιπλέον συνιστά ξεχωριστό πυροδιαμέρισμα. Συνεπώς δεν επιβάλλονται δύο οδεύσεις διαφυγής (εφόσον προφανώς σου αρκεί η μία). Το κλιμακοστάσιο έτσι όπως το περιγράφεις δεν είναι πυροπροστατευμένο (αφού είναι ανοικτό στο ισόγειο).
  4. Σήμερα
  5. Σύμφωνα με το Έκριση Κανονισμού Προεκτιμώμενων Αμοιβώνμελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συνα- φών επιστημονικών υπηρεσιών κατά τη διαδικασία της παρ. 8 δ του άρθρου 53 του ν. 4412/2016 (Α΄ 147). Άρθρο ΓΕΝ.4 Αμοιβή μηχανικών ή άλλων επιστημόνων ανάλογα με τον χρόνο απασχόλησης 1. Η προεκτιμώμενη αμοιβή σε Ευρώ για την παροχή ανεξάρτητων υπηρεσιών μηχανικού ή άλλου επιστήμονα που δεν αφορούν στην εκπόνηση μελέτης αμειβόμενης βάσει ειδικών προβλέψεων του παρόντος υπολογίζεται ανάλογα με το χρόνο απασχόλησης ανά ημέρα ή κλάσμα ημέρας ως εξής: α- Για επιστήμονα εμπειρίας μέχρι 10 έτη: 300*τκ β- Για επιστήμονα εμπειρίας από 10 έως 20 έτη: 450*τκ γ- Για επιστήμονα εμπειρίας μεγαλύτερης των 20 ετών: 600*τκ, όπου τκ είναι ο συντελεστής του άρθρου ΓΕΝ 3. 2. Οι αποζημιώσεις της παραγράφου 1 νοούνται για απασχόληση εντός ή εκτός έδρας (στο εσωτερικό) περισσότερων της μιας ημερών, ή, σε περίπτωση μίας μόνο ημέρας για απασχόληση πέντε (5) τουλάχιστον ωρών. Για απασχόληση μικρότερη των 5 ωρών, η ωριαία απασχόληση ορίζεται ίση προς το 0,20 των παραπάνω ημερήσιων αποζημιώσεων με ελάχιστη αμοιβή όχι μικρότερη των 150*τκ.Στην ανωτέρω αμοιβή νοείται ότι περιλαμβάνεται το σύνολο των άμεσων και έμμεσων, γενικών και ειδικών υποστηρικτικών και λειτουργικών δαπανών Οπότε θεωρώ ότι βάσει αυτου του άρθρου , μπορείς να κάνεις πινάκιο
  6. Καλημέρα. Κάνε εξαγωγή το πιστοποιητικό από το token και μετά ανέβασέ το στο ΤΕΕ
  7. Ολος ο κόσμος της πραγματικής εργασίας αυτό εύχεται, ώστε να σταματήσουν κάποιοι ανώτεροι δημόσιοι υπάλληλοι, να το παίζουν αυτοκράτορες ελέω θεού...
  8. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (ΕΛΛΕΤ) παρακολουθεί με αυξημένο ενδιαφέρον και εύλογο προβληματισμό τις εξελίξεις σχετικά με την τροπολογία που κατατέθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με αντικείμενο τη διαχείριση των συνεπειών της πρόσφατης απόφασης της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, η οποία έκρινε αντισυνταγματικές τις διατάξεις του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού (ΝΟΚ), που προβλέπουν μπόνους δόμησης. Πρόκειται για τροπολογία έξι άρθρων, ενταγμένη σε σχέδιο νόμου του Υπουργείου Δικαιοσύνης, που κατατέθηκε στη Βουλή το βράδυ της 13ης Μαΐου 2025. Μέσω αυτής, το ΥΠΕΝ επιχειρεί να διασώσει, κατά την κρίση του, ό,τι μπορεί να διασωθεί από τα κίνητρα του ΝΟΚ – τα οποία, ως οριζόντια, δεν υπερισχύουν κατά το ΣτΕ των κατά τόπους ισχυόντων Προεδρικών Διαταγμάτων, δηλαδή του υφιστάμενου πολεοδομικού σχεδιασμού. Το ΥΠΕΝ προχωρά σε μια πρωτοφανή ενέργεια: παρεμβαίνει εμμέσως στο έργο της Δικαιοσύνης, παρακάμπτοντας ακυρωτικές αποφάσεις και προκαταλαμβάνοντας υποθέσεις που βρίσκονται σε εκκρεμοδικία. Επιτρέπει την ολοκλήρωση οικοδομών με τα κίνητρα του ΝΟΚ, υπό την προϋπόθεση ότι οι εργασίες είχαν ξεκινήσει έως τις 11.12.2024. Το ίδιο προβλέπεται και για άδειες που είχαν εκδοθεί έως την ίδια ημερομηνία και για τις οποίες είχε υποβληθεί αίτημα ένταξης σε προγράμματα του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ή του Εταιρικού Συμφώνου Περιφερειακής Ανάπτυξης. Ως αντιστάθμισμα για τη χρήση των κινήτρων προβλέπεται η καταβολή περιβαλλοντικού ισοδύναμου, με σκοπό τη λήψη μέτρων που θα εξειδικευτούν εντός διετίας στο πλαίσιο ενός Ειδικού Σχεδίου Περιβαλλοντικού Ισοδύναμου Αναβάθμισης Πόλεων (ΕΣΠΙΑΠ). Τα μέτρα, που αναφέρονται ενδεικτικά στην τροπολογία, ανήκουν στην αρμοδιότητα του Δημοσίου ή των ΟΤΑ. Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία διασφάλιση ότι οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις που προκαλούν τα κίνητρα – όπως η στέρηση θέας, η επιδείνωση του μικροκλίματος, η παγίδευση ρύπων στα χαμηλότερα στρώματα, η κοπή δέντρων κ.ά. – θα αποκατασταθούν. Η διαπίστωση της έναρξης εργασιών έως τις 11.12.2024 (ημερομηνία της απόφασης της Ολομέλειας του ΣτΕ) προβλέπεται με τρόπο ανεπαρκή και ελλιπώς τεκμηριωμένο, παρέχοντας τη δυνατότητα έναρξης εργασιών ακόμη και σήμερα, ώστε να διασφαλιστεί η χωρίς εμπόδια ολοκλήρωση οικοδομών με τα κίνητρα του ΝΟΚ. Επιπλέον, η τροπολογία «καθοδηγεί» τους μελετητές των Τοπικών και Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων να ενσωματώνουν τα κίνητρα του ΝΟΚ σε αυτά. Παράλληλα, με Προεδρικό Διάταγμα δύναται να εγκρίνεται η εφαρμογή των κινήτρων του ΝΟΚ για ΕΣΧΑΣΕ, ΕΣΧΑΔΑ και Σχέδια Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης, εφόσον αυτά είχαν ληφθεί υπόψη έως τις 11.12.2024 – δηλαδή για μεγάλες επενδύσεις. Συμπερασματικά, η νέα ρύθμιση: • Δεν διασφαλίζει τη σαφήνεια που όφειλε να εγγυηθεί η Διοίκηση μετά από απόφαση του ανώτατου διοικητικού δικαστηρίου της χώρας. • Επιτρέπει, μέσω καταβολής οικονομικού ανταλλάγματος, την ολοκλήρωση κτιρίων με άδειες που ακυρώθηκαν ή βρίσκονται υπό δικαστική αμφισβήτηση, προκαλώντας εύλογες ανησυχίες για τη διατήρηση της πολεοδομικής και περιβαλλοντικής ισορροπίας. • Εισάγει ένα νέο πλαίσιο περιβαλλοντικού «ισοδύναμου» χωρίς σαφείς όρους υλοποίησης και ελέγχου, εγείροντας ζητήματα διαφάνειας και αποτελεσματικότητας. • Εξαιρεί επενδύσεις μεγάλης κλίμακας από τις δεσμεύσεις που απορρέουν από τη νομολογία του ΣτΕ, δημιουργώντας συνθήκες ανισομερούς εφαρμογής της νομιμότητας. Η τροπολογία, όπως κατατέθηκε, μοιάζει να στοχεύει στη διατήρηση των κινήτρων δόμησης, χωρίς την απαραίτητη θεσμική πρόβλεψη για την εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ ή την αποκατάσταση της πολεοδομικής ισορροπίας, ιδίως σε ήδη κορεσμένες περιοχές. Η ΕΛΛΕΤ καλεί την Πολιτεία: • Να επανεξετάσει τη ρύθμιση, με γνώμονα την ασφάλεια δικαίου και με πλήρη σεβασμό στη διάκριση των εξουσιών, στη δικαστική κρίση και στη διαφάνεια. • Να προχωρήσει στη διαμόρφωση ενός σαφούς και εφαρμόσιμου θεσμικού πλαισίου που θα προστατεύει ουσιαστικά τον αστικό ιστό και τα δικαιώματα των πολιτών. • Να διασφαλίσει ένα βιώσιμο και ισόρροπο μοντέλο ανάπτυξης, που να σέβεται το περιβάλλον και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε περιοχής. Η προστασία της περιβαλλοντικής ποιότητας και της κοινωνικής ισότητας δεν μπορεί να εξαρτάται από οικονομικά ισοδύναμα ή εξαιρέσεις. Απαιτούνται συνέπεια, θεσμική σοβαρότητα και ένα σαφές όραμα για το μέλλον των πόλεων μας. Καλούμε τον Πρωθυπουργό της χώρας να αποτρέψει την προώθηση μιας τέτοιας -ευρισκόμενης στα όρια της νομιμότητας- νομοθεσίας, τόσο αντίθετης στις εξαγγελίες της ίδιας της Κυβέρνησης για τον σεβασμό του περιβάλλοντος αλλά και στις ευρωπαϊκές φιλοπεριβαλλοντικές πρακτικές. View full είδηση
  9. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (ΕΛΛΕΤ) παρακολουθεί με αυξημένο ενδιαφέρον και εύλογο προβληματισμό τις εξελίξεις σχετικά με την τροπολογία που κατατέθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με αντικείμενο τη διαχείριση των συνεπειών της πρόσφατης απόφασης της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, η οποία έκρινε αντισυνταγματικές τις διατάξεις του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού (ΝΟΚ), που προβλέπουν μπόνους δόμησης. Πρόκειται για τροπολογία έξι άρθρων, ενταγμένη σε σχέδιο νόμου του Υπουργείου Δικαιοσύνης, που κατατέθηκε στη Βουλή το βράδυ της 13ης Μαΐου 2025. Μέσω αυτής, το ΥΠΕΝ επιχειρεί να διασώσει, κατά την κρίση του, ό,τι μπορεί να διασωθεί από τα κίνητρα του ΝΟΚ – τα οποία, ως οριζόντια, δεν υπερισχύουν κατά το ΣτΕ των κατά τόπους ισχυόντων Προεδρικών Διαταγμάτων, δηλαδή του υφιστάμενου πολεοδομικού σχεδιασμού. Το ΥΠΕΝ προχωρά σε μια πρωτοφανή ενέργεια: παρεμβαίνει εμμέσως στο έργο της Δικαιοσύνης, παρακάμπτοντας ακυρωτικές αποφάσεις και προκαταλαμβάνοντας υποθέσεις που βρίσκονται σε εκκρεμοδικία. Επιτρέπει την ολοκλήρωση οικοδομών με τα κίνητρα του ΝΟΚ, υπό την προϋπόθεση ότι οι εργασίες είχαν ξεκινήσει έως τις 11.12.2024. Το ίδιο προβλέπεται και για άδειες που είχαν εκδοθεί έως την ίδια ημερομηνία και για τις οποίες είχε υποβληθεί αίτημα ένταξης σε προγράμματα του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ή του Εταιρικού Συμφώνου Περιφερειακής Ανάπτυξης. Ως αντιστάθμισμα για τη χρήση των κινήτρων προβλέπεται η καταβολή περιβαλλοντικού ισοδύναμου, με σκοπό τη λήψη μέτρων που θα εξειδικευτούν εντός διετίας στο πλαίσιο ενός Ειδικού Σχεδίου Περιβαλλοντικού Ισοδύναμου Αναβάθμισης Πόλεων (ΕΣΠΙΑΠ). Τα μέτρα, που αναφέρονται ενδεικτικά στην τροπολογία, ανήκουν στην αρμοδιότητα του Δημοσίου ή των ΟΤΑ. Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία διασφάλιση ότι οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις που προκαλούν τα κίνητρα – όπως η στέρηση θέας, η επιδείνωση του μικροκλίματος, η παγίδευση ρύπων στα χαμηλότερα στρώματα, η κοπή δέντρων κ.ά. – θα αποκατασταθούν. Η διαπίστωση της έναρξης εργασιών έως τις 11.12.2024 (ημερομηνία της απόφασης της Ολομέλειας του ΣτΕ) προβλέπεται με τρόπο ανεπαρκή και ελλιπώς τεκμηριωμένο, παρέχοντας τη δυνατότητα έναρξης εργασιών ακόμη και σήμερα, ώστε να διασφαλιστεί η χωρίς εμπόδια ολοκλήρωση οικοδομών με τα κίνητρα του ΝΟΚ. Επιπλέον, η τροπολογία «καθοδηγεί» τους μελετητές των Τοπικών και Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων να ενσωματώνουν τα κίνητρα του ΝΟΚ σε αυτά. Παράλληλα, με Προεδρικό Διάταγμα δύναται να εγκρίνεται η εφαρμογή των κινήτρων του ΝΟΚ για ΕΣΧΑΣΕ, ΕΣΧΑΔΑ και Σχέδια Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης, εφόσον αυτά είχαν ληφθεί υπόψη έως τις 11.12.2024 – δηλαδή για μεγάλες επενδύσεις. Συμπερασματικά, η νέα ρύθμιση: • Δεν διασφαλίζει τη σαφήνεια που όφειλε να εγγυηθεί η Διοίκηση μετά από απόφαση του ανώτατου διοικητικού δικαστηρίου της χώρας. • Επιτρέπει, μέσω καταβολής οικονομικού ανταλλάγματος, την ολοκλήρωση κτιρίων με άδειες που ακυρώθηκαν ή βρίσκονται υπό δικαστική αμφισβήτηση, προκαλώντας εύλογες ανησυχίες για τη διατήρηση της πολεοδομικής και περιβαλλοντικής ισορροπίας. • Εισάγει ένα νέο πλαίσιο περιβαλλοντικού «ισοδύναμου» χωρίς σαφείς όρους υλοποίησης και ελέγχου, εγείροντας ζητήματα διαφάνειας και αποτελεσματικότητας. • Εξαιρεί επενδύσεις μεγάλης κλίμακας από τις δεσμεύσεις που απορρέουν από τη νομολογία του ΣτΕ, δημιουργώντας συνθήκες ανισομερούς εφαρμογής της νομιμότητας. Η τροπολογία, όπως κατατέθηκε, μοιάζει να στοχεύει στη διατήρηση των κινήτρων δόμησης, χωρίς την απαραίτητη θεσμική πρόβλεψη για την εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ ή την αποκατάσταση της πολεοδομικής ισορροπίας, ιδίως σε ήδη κορεσμένες περιοχές. Η ΕΛΛΕΤ καλεί την Πολιτεία: • Να επανεξετάσει τη ρύθμιση, με γνώμονα την ασφάλεια δικαίου και με πλήρη σεβασμό στη διάκριση των εξουσιών, στη δικαστική κρίση και στη διαφάνεια. • Να προχωρήσει στη διαμόρφωση ενός σαφούς και εφαρμόσιμου θεσμικού πλαισίου που θα προστατεύει ουσιαστικά τον αστικό ιστό και τα δικαιώματα των πολιτών. • Να διασφαλίσει ένα βιώσιμο και ισόρροπο μοντέλο ανάπτυξης, που να σέβεται το περιβάλλον και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε περιοχής. Η προστασία της περιβαλλοντικής ποιότητας και της κοινωνικής ισότητας δεν μπορεί να εξαρτάται από οικονομικά ισοδύναμα ή εξαιρέσεις. Απαιτούνται συνέπεια, θεσμική σοβαρότητα και ένα σαφές όραμα για το μέλλον των πόλεων μας. Καλούμε τον Πρωθυπουργό της χώρας να αποτρέψει την προώθηση μιας τέτοιας -ευρισκόμενης στα όρια της νομιμότητας- νομοθεσίας, τόσο αντίθετης στις εξαγγελίες της ίδιας της Κυβέρνησης για τον σεβασμό του περιβάλλοντος αλλά και στις ευρωπαϊκές φιλοπεριβαλλοντικές πρακτικές.
  10. Χθες
  11. Καλησπέρα, Σε μονοκατοικία με υπόγειο , το υπόγειο έχει μια θέση στάθμευσης και το υπόλοιπο είναι αποθήκη. Απ'ότι καταλαβαίνω θα πρέπει να πάω με την πιο δυσμενή χρήση, τον χώρο στάθμευσης, άρα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 2 οδεύσεις διαφυγής. Η μια είναι μια πόρτα δίπλα από την γκαραζόπορτα. Στο υπόγειο υπάρχει και κλιμακοστάσιο. Η σκάλα προς το υπόγειο έχει κανονικά τοίχο , διάδρομο και πόρτα προς το υπόγειο. Στο ισόγειο η πρόσβαση στην σκάλα είναι άμεση, δεν υπάρχει διαχωριστικός τοίχος ή πόρτα. Μπορώ να θεωρήσω πυροπροστατευόμενο το κλιμακοστάσιο στο υπογείο ή όχι επειδή η σκάλα δεν είναι απομονωμένη από το ισόγειο;
  12. Χαίρετε. Πολυκατοικία 15ετίας, 20 διαμερίσματα, θυροτηλεόραση με μικρή ασπρόμαυρη οθόνη χαμηλής ευκρίνειας. Δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα το σύστημα. Κάποιοι ιδιοκτήτες θέλουν καλύτερη κάμερα οπότε σύμφωνα με τον ηλεκτρολόγο πρέπει να αλλάξει όλο το σύστημα και κατ' επέκταση και εγώ να πληρώσω από την τσέπη μου για καινούργια θυροτηλεόραση, χώρια τα κοινόχρηστα έξοδα. Αξίζει όλη αυτή η διαδικασία; Ενδεικτικό κόστος; Υπάρχει περίπτωση το νέο σύστημα να βγάζει προβλήματα (πχ ποιότητα εξοπλισμού, όχι τόσο καλή εγκατάσταση κτλ); Τι πρέπει να προσέξει κάποιος; Για να περάσει αυτό θέλει απλή πλειοψηφία όλων των ιδιοκτησιών ή αν συμμετέχουν π.χ. στη συνέλευση μόνο 5 άτομα μπορούν να το περάσουν; Μπορώ να κάνω κάτι να το αποτρέψω; Τέλος υπάρχει καποιος τρόπος, έστω και εξεζητημένος, να αποκτήσουν καλύτερη κάμερα στην είσοδο της πολυκατοικίας μόνο όσοι το επθυμούν; Χωρίς εγώ να κάνω κάποια αλλαγή στο διαμέρισμά μου.
  13. Αγαπητέ κύριε κατ αρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που ασχοληθήκατε με το θέμα μου.Ναι έχω αύριο << ραντεβού>> με τοπογράφο μηχανικό.Καλό σας βράδυ!
  14. γιατί να κάνεις μαντεψιές και σενάρια αν έτσι ή αλλιώς.... Λες σε λίγες μέρες θα αναρτηθεί. Θα δεις τι θα αναρτηθεί και με βάση αυτό προχωράς .... Υ.Γ. Και ερώτηση σημαντική που ακόμα δεν απάντησες. Έχεις ξεκινήσει με Τοπογράφο Μηχανικό τα βασικά που αναφέρεις εδώ .... ή μπα.... ?
  15. Δεν αναγνωρίζονται από τον αρμόδιο δικαστή (αν είσαι ορισμένος από τον φορέα (δικαστήριο,αστυνομία,πυροσβεστική κ.λ.π στα πλαίσια π.χ ανάκρισης). Ο ΚΜΕ αφορά μελέτες δημοσίων έργων. Θα προτείνεις εσύ δαπάνη και αυτός θα βάλει όσο νομίζει (διάβασε τα παραπάνω ) Αν όμως είσαι πραγματογνώμονας σε υπόθεση μεταξύ διαδίκων τότε βάζεις ότι νομίζεις και τα ζητάς απο τον επισπεύδοντα την πραγματογνωμοσύνη.Εκεί κρίνεις εσύ τι θα κάνεις αν αρνείται την πληρωμή (εννοείται ζητάς προκαταβολή αλλοιως παραιτεισαι)
  16. O φάκελλος για την τροποποίηση κατατέθηκε Φεβ.2024 .Η ΥΔΟΜ ανάρτησε τους κτηματολογικούς πίνακες τον Απρ.2024. Δεν έκανα τροποποίηση σχεδιου διότι ανέμενα την πράξη εφαρμογής και να δώ αν δια της πραξεως εφαρμογής εγινε τροποποίση. Η δικαστική απόφαση σαφως έλεγε οτι η διοικηση θα πρέπει να καθορίσει το πολεοδομικό καθεστώς του ακινήτου.Η Πράξη εφαρμογής αναρτάτε αυτές τις ημέρες ( Μαι 2026). Και το ερώτημα ειναι πως θα εμφανίζεται το ακίνητο στους πίνακες; Διότι εάν εμφανιζεται ως ρυμοτομούμενο δηλαδή δεν έλαβε υπόψιν η υδομ την δικαστική απόφαση τοτε είναι επανυποβολή ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης και μάλιστα με τον πλεον επίσημο τροπο ητοι δια της πράξεως εφαρμογης. Εφ όσον λοιπον εμφανισθεί οπως αναφερω θα προκειται περι αναλογισμου ...οποτε παμε σε παραλήψεις απο την υδομ ...διοτι δεν λεμβανει υπ οψιν της την δικαστική απόφαση. Τωρα το δικό μου ερώτημα ειναι ...πως εμφανίζονται σε πράξη εφαρμογης τα αρυθμιστα; Ειχα δει σε καποιες οδηγίες του υπεν οτι εγγραφωνται σε ξεχωριστη στήλη...γι αυτο ρωταω μηπως γνωρίζεται. ε ναι αρση εγινε . Το γραφω. Αυτά που γραφεται τα γνωριζω. Και σας ευχαριστώ.Αν θέλετε να μου παράσχετε κάποια βοήθεια παρακαλώ διαβάστε καλυτερα την ανάρτηση μου Συπληρωματικά υπενθυμίζω ότι μετα απο αρση ...το πολεοδομικό καθεστώς του ακινήτου ρυθμίζεται είτε δια επανυποβολής ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης οπότε δεν είναι δυνατόν να υφίσταται αναλογισμός, αλλά αποζημίωση ειτε με τροποποίση σχεδιου . (1) Οι συνεχόμενες δημοσιεύσεις-παραθέσεις δεν επιτρέπονται. Τα μηνύματά σου συγχωνεύτηκαν. Αν προκύπτει η ανάγκη συμπλήρωσης της αρχικής δημοσίευσης, χρησιμοποίησε την επιλογή «επεξεργασία» και αν θέλεις να παραθέσεις τμήματα μηνυμάτων από περισσότερα posts επίλεξε "multiquote". (2) Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου. Επίλεξε "επεξεργασία" (3 τελείες άνω δεξιά) και διόρθωσέ το. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33
  17. Evarestos

    CoordGR

    Καλησπέρα σας Πολύ χρήσιμο πρόγραμμα! Δεν ξέρω αν πρόκειται για bug στην περιοχή, αλλά στην επισυναπτόμενη εργασία (πίνακας 7), φαίνεται ότι το coord_gr έχει σφάλμα 2 μέτρα στο Χ και 8 μέτρα στο Υ. Υποπτεύομαι ομογενοποιημένο τριγωνικό σφάλμα συντελεστών της περιοχής. https://www.researchgate.net/publication/270580780_Entaxe_dianomon_Ypourgeiou_Georgias_sto_EGSA87_meso_metreseon_GNSS_e_periptose_tou_synoikismou_Dasochoriou_Serron
  18. @theofani Αν θα παρουσιάσεις την Ο.Α θα πρέπει να τεκμηριώσεις το νόμιμο τμήμα και να έχεις το μη νόμιμο ως εξαίρεση του άρθρου 82 και πρακτικά σε τέτοιες άδειες συνήθως είναι ανέφικτο, είτε λόγω έλλειψης εγκεκριμένων σχεδίων, είτε διότι δεν θα προκύπτει ταύτιση με την υφιστάμενη κατάσταση. Αν δεν την παρουσιάσεις, τεκμηριώνεις την προΰπαρξη των κτισμάτων, σε ημερομηνία προγενέστερη του 1983 και σύμφωνα με το άρθρο 82 παρ. δ (το οποίο παραπέμπει στο άρθρο 21 Ν. 1337/83) αυθαίρετα εντός στάσιμων οικισμών, κατασκευασμένα πριν τις 31.1.1983 εξαιρούνται της τακτοποίησης και μπορούν να μεταβιβαστούν. Το ερώτημα που τίθεται εδώ, είναι αν ο αγοραστής έχει συμφωνήσει σε κάτι τέτοιο ή θα κάνεις μια δουλειά και μετά θα σε βάλουν να κάνεις υπαγωγή (για να λάβει οριστική εξαίρεση); Το διαδικαστικό σύνταξης της ΗΤΚ δεν είναι κάτι δύσκολο. Συνέταξε μια τεχνική έκθεση τεκμηρίωσης της εξαίρεσης από την τακτοποίηση, όπως θα έκανες σε ένα προ 55 κτίσμα. Αυτή θα είναι η πράξη που θα βάλεις. Στα πεδία των επιφανειών προτείνω να εισάγεις δυο γραμμές για εποπτικούς λόγους με τις επιφάνειες των δυο κτισμάτων. Δεξιά στα σχόλια μπορείς να αναφέρεις ότι η αποθήκη είναι ξεχωριστό ισόγειο κτίσμα, βοηθητικής χρήσης, αλλά προσμετρά στη δόμηση.
  19. Το µουσειακό τοπίο στην Ελλάδα αλλάζει ριζικά, µε 28 νέα µουσεία που θα είναι έτοιµα έως το 2028 και 26 που έχουν αποδοθεί στο κοινό από το 2019. Πρόκειται για περισσότερα από 50 µουσεία συνολικά, που αναδιαρθρώνουν τον πολιτιστικό χάρτη της χώρας µας οριστικά, σηµατοδοτώντας νέα εποχή στον πολιτισµό. Τα 26 νέα μουσεία που παραδόθηκαν από το 2019 Τα παραπάνω προέκυψαν από όσα δήλωσε η υπουργός Πολιτισµού, Λίνα Μενδώνη, µε αφορµή τη χθεσινή ∆ιεθνή Ηµέρα Μουσείων: «Το υπουργείο Πολιτισµού από το 2019 έως σήµερα έχει αποδώσει 26 νέα ή πλήρως ανακαινισµένα µουσεία. Από την Εθνική Πινακοθήκη και το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στην Αθήνα, το Αρχαιολογικό Μουσείο “Αρέθουσα” στη Χαλκίδα, το ∆ιαχρονικό Μουσείο της Τήλου, το Αρχαιολογικό Μουσείο στον Πολύγυρο και το Μουσείο του Σπηλαίου των Πετραλώνων στη Χαλκιδική έως το Πολυκεντρικό Μουσείο στις Αιγές, τα Αρχαιολογικά Μουσεία στην Αλεξανδρούπολη και τη Σαµοθράκη, τα Μουσεία του Αγίου Νικολάου, των Χανίων και της Μεσαράς στην Κρήτη, το Αρχαιολογικό Μουσείο της ∆ήλου και την Αρχαιολογική Συλλογή της Σάµης στην Κεφαλονιά». Έργα για 28 νέα μουσεία σε εξέλιξη με παράδοση έως το 2028Τα νέα είναι εξίσου σηµαντικά ως προς τα µουσεία που θα είναι έτοιµα µέσα στην επόµενη χρονιά. «Βρίσκονται σε εξέλιξη έργα για την ίδρυση ή επανέκθεση άλλων 28 µουσείων, µε σταδιακή παράδοση από το 2025 ως το 2028. Αναφέρω ενδεικτικά ότι το 2026 αποδίδονται στην κοινωνία το Εθνικό Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων στον Πειραιά, το Παλαιό Μουσείο της Ακρόπολης, το Μουσείο των Ευρηµάτων του Μετρό στο παλαιό Στρατόπεδο Παύλου Μελά στη Θεσσαλονίκη, τα τρία µουσεία στο πρώην βασιλικό κτήµα στο Τατόι, το Αρχαιολογικό Μουσείο στο Άργος, τα µουσεία στη Χάλκη και στο Αγαθονήσι», είπε η υπουργός και πρόσθεσε: «Έπονται τα Αρχαιολογικά Μουσεία στα Τρίκαλα, στο Αργοστόλι, στη Σπάρτη, στην Κοµοτηνή, στη Νάξο, στη Χώρα της Μεσσηνίας, οι Αποθήκες Παπαπέτρου στο Αγρίνιο, το Μουσείο της Μικρής ∆οξιπάρας Ζώνης στον Έβρο». Το μελλοντικό σχέδιο του Υπουργείου Πολιτισμού για τα μουσεία Τα επόµενα χρόνια, όπως αποκάλυψε η κυρία Μενδώνη, αναµένονται πολλά επιπλέον νέα µουσεία: βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η διαδικασία εκπόνησης και ωρίµανσης των µελετών για 20 ακόµη µουσεία, µε κορυφαία την περίπτωση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου.
  20. Το µουσειακό τοπίο στην Ελλάδα αλλάζει ριζικά, µε 28 νέα µουσεία που θα είναι έτοιµα έως το 2028 και 26 που έχουν αποδοθεί στο κοινό από το 2019. Πρόκειται για περισσότερα από 50 µουσεία συνολικά, που αναδιαρθρώνουν τον πολιτιστικό χάρτη της χώρας µας οριστικά, σηµατοδοτώντας νέα εποχή στον πολιτισµό. Τα 26 νέα μουσεία που παραδόθηκαν από το 2019 Τα παραπάνω προέκυψαν από όσα δήλωσε η υπουργός Πολιτισµού, Λίνα Μενδώνη, µε αφορµή τη χθεσινή ∆ιεθνή Ηµέρα Μουσείων: «Το υπουργείο Πολιτισµού από το 2019 έως σήµερα έχει αποδώσει 26 νέα ή πλήρως ανακαινισµένα µουσεία. Από την Εθνική Πινακοθήκη και το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στην Αθήνα, το Αρχαιολογικό Μουσείο “Αρέθουσα” στη Χαλκίδα, το ∆ιαχρονικό Μουσείο της Τήλου, το Αρχαιολογικό Μουσείο στον Πολύγυρο και το Μουσείο του Σπηλαίου των Πετραλώνων στη Χαλκιδική έως το Πολυκεντρικό Μουσείο στις Αιγές, τα Αρχαιολογικά Μουσεία στην Αλεξανδρούπολη και τη Σαµοθράκη, τα Μουσεία του Αγίου Νικολάου, των Χανίων και της Μεσαράς στην Κρήτη, το Αρχαιολογικό Μουσείο της ∆ήλου και την Αρχαιολογική Συλλογή της Σάµης στην Κεφαλονιά». Έργα για 28 νέα μουσεία σε εξέλιξη με παράδοση έως το 2028Τα νέα είναι εξίσου σηµαντικά ως προς τα µουσεία που θα είναι έτοιµα µέσα στην επόµενη χρονιά. «Βρίσκονται σε εξέλιξη έργα για την ίδρυση ή επανέκθεση άλλων 28 µουσείων, µε σταδιακή παράδοση από το 2025 ως το 2028. Αναφέρω ενδεικτικά ότι το 2026 αποδίδονται στην κοινωνία το Εθνικό Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων στον Πειραιά, το Παλαιό Μουσείο της Ακρόπολης, το Μουσείο των Ευρηµάτων του Μετρό στο παλαιό Στρατόπεδο Παύλου Μελά στη Θεσσαλονίκη, τα τρία µουσεία στο πρώην βασιλικό κτήµα στο Τατόι, το Αρχαιολογικό Μουσείο στο Άργος, τα µουσεία στη Χάλκη και στο Αγαθονήσι», είπε η υπουργός και πρόσθεσε: «Έπονται τα Αρχαιολογικά Μουσεία στα Τρίκαλα, στο Αργοστόλι, στη Σπάρτη, στην Κοµοτηνή, στη Νάξο, στη Χώρα της Μεσσηνίας, οι Αποθήκες Παπαπέτρου στο Αγρίνιο, το Μουσείο της Μικρής ∆οξιπάρας Ζώνης στον Έβρο». Το μελλοντικό σχέδιο του Υπουργείου Πολιτισμού για τα μουσεία Τα επόµενα χρόνια, όπως αποκάλυψε η κυρία Μενδώνη, αναµένονται πολλά επιπλέον νέα µουσεία: βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η διαδικασία εκπόνησης και ωρίµανσης των µελετών για 20 ακόµη µουσεία, µε κορυφαία την περίπτωση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου. View full είδηση
  21. Συνάδελφοι καλησπέρα, τι γίνεται με τις ψηφιακές υπογραγές ηλεκτρονικών διαγραμμάτων τις τελευταίες μέρες; Εμένα έληξε χτες το πιστοποιητικό. Χτες το πρωί πήγα να βγάλω ένα ΚΗΔ και μου λέει μήνυμα: "Η ψηφιακή υπογραφή δεν ταιριάζει με το ψηφιακό πιστοποιητικό του χρήστη" Ανανέωσα σήμερα τα πιστοποιητικά στην ΑΠΕΔ, κατέβασα το καινούργιο το εγκατέστησα στο φλασάκι, και μόλις πάω να το εισάγω στο ΤΕΕ μου λέει: " το αρχείο δεν περιέχει έγκυρα πιστοποιητικά". Ενώ μπορώ να υπογράψω pdf κανονικά. έχει κανένας ιδέα γιατί συμβαίνει αυτό;
  22. Καλησπέρα, προσπαθώ να κάνω γνωστοποίηση πρόσθετων εργασιών σε άδεια που έχει ληξει τον Απρίλιο του 2025, αλλα βάσει Νόμου παίρνουν παράταση μέχρι τέλος του έτους. Απ'οτι καταλαβαίνω το πρόβλημα είναι του συστήματος αλλα πως ξεπερνιέται που εγω αύριο πρέπει να κάνω εκσκαφές πισίνας σε άλλη θέση του οικοπέδου?
  23. Συνάδελφοι καλησπέρα. Θέλω να εκδώσω πιστοποιητικό πληρότητας για μεταβίβαση ακινήτου εντός στάσιμου οικισμού, που αποτελείται από μία ισόγεια μονοκατοικία και μία ισόγεια αποθήκη, κατασκευές που αποδεδειγμένα είναι προ του 1983 (για την μονοκατοικία έχει εκδοθεί Κοινοτική Ο.Α. το 1978). Σύμφωνα με τον 1337/83 μπορώ να προχωρήσω για μεταβίβαση, χωρίς να προηγηθεί τακτοποίηση με αναστολή των κυρώσεων για τις αυθαίρετες κατασκευές. Στην ενότητα «πράξεις» σκεφτόμουν δύο ενδεχόμενα: α) να βάλω σε μία γραμμή την Ο.Α. με την επιφάνεια της κατοικίας και σε δεύτερη γραμμή τον 1337/83 α, β φάση και να αναγράψω την επιφάνεια της αποθήκης. β) να βάλω μία μόνο γραμμή τον 1337/83 με όλες τις επιφάνειες και να αναφέρω στην περιγραφή την ύπαρξη και τα στοιχεία της Ο.Α. Έχετε κάποια άποψη για τα παραπάνω; Ίσως κάποια άλλη λύση;
  24. Το όριο των 2 στρ. ισχύει και τώρα (στους οικισμούς προ του '23 ή στα κεντρικά τμήματα οριοθετημένων οικσιμών) και αφορά νέα οικόπεδα που προκύπτουν από κατάτμηση. Ίσχυαν και θα ισχύουν, όπως έχω καταλάβει, και παρεκκλίσεις για τα μικρότερα προϋπάρχοντα οικόπεδα.
  25. Αν με τον όρο "πολεοδομικά αρρύθμιστη" εννοείς ότι έγινε άρση ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης, τότε θα πρέπει να τροποποιηθεί το ρυμοτομικό στο σημείο αυτό. Η μελέτη που συντάσσει ο ιδιώτης κατατίθεται στον Δήμο και αυτός με την σειρά του την προωθεί στο Υπουργείο. Μέχρι το νέο Π.Δ. τροποποίησης του ρυμοτομικού, ισχύει το παλιό οπότε αυτό θα φαίνεται στην Πράξη Εφαρμογής.
  26. δεν νομίζω να επαρκούν τα δεδομένα που δίνεις. Για ξεκίνα να συμπληρώσεις το καθένα με ημερομηνία που έγιναν Και ο Μηχανικός που λογικά θα έχετε κάνει κάποια ανάθεση για αυτό, τι σας είπε??
  27. Υπολειπόμενος Χρόνος: 1 μήνας and 28 days

    • ΖΗΤΗΣΗ
    • ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ

    Ονομάζομαι Ιωάννης Σαμαράς και είμαι μηχανολόγος μηχανικός. Βρίσκομαι Θεσσαλονίκη και μπορώ να σας παρέχω τις εξής υπηρεσίες: - Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέτες (Η/Μ) - Μελέτες Πυρασφάλειας (Ενεργητική - Παθητική Πυροπροστασία) - Οικοδομικές Άδειες - Άδεια Λειτουργίας Καταστήματος - Ενεργειακός Επιθεωρητής - Πιστοποιητικά Ενεργειακής Απόδοσης (ΠΕΑ) - Άδειες Μικρής Κλίμακας - Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) - Μελέτη Θέρμανσης/ Ψύξης/ Κλιματισμού - Μελέτη Φυσικού Αερίου - Πιστοποιητικά Πυρασφάλειας Κατασκευή - Επίβλεψη: - Εξοικονομώ 2025 - Ανακαινίσεις - Πρόγραμμα Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης / Αντλία Θερμότητας / Ηλιακός Θερμοσίφωνας - Αντλίες Θερμότητας - Φωτοβολταϊκά - Θερμομόνωση - Κουφώματα

    Ask for price

  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.