Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

    • Engineer

      Την Εγνατία Οδό την γνωρίζουμε, είναι ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος της χώρας ξεκινώντας από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και φτάνοντας στους Κήπους Έβρου. Αυτή η μεγάλη κατασκευαστική κατάκτηση της χώρας δημιουργεί νέες συνθήκες ανάπτυξης. Σε επίπεδο αναγκών για νέους άξονες σήμερα είμαστε έτοιμοι για μία κατάκτηση που εν πολλοίς ήδη υπάρχει.
       
      Μιλάμε για τη «Θεσσαλική» Εγνατία Οδό, έναν άξονα ο οποίος μπορεί να δώσει μία νέα μεγάλη εμπορική οδό και να συνδέσει το Λιμάνι της Ηγουμενίτσας με το Λιμάνι του Βόλου ενώ αν προστθεί μία ακτοπλοϊκή σύνδεση με το Λιμάνι της Σμύρνης η χώρα μας θα αποκτήσει ένα νέο σπουδαίο εμπορικό δρόμο. Περνά από σημαντικές πόλεις με σημαντικότερες τα Ιωάννινα, τα Τρίκαλα και τη Λάρισα.
      Ο αυτοκινητόδρομος όπως τον έχει εξετάσει το ypodomes.com έχει μήκος 310χλμ και είναι κατασκευασμένος κατά 80%, ενώ περιλαμβάνει διαφορετικά τμήματα αυτοκινητόδρομων. Συγκεκριμένα υπάγονται τα τμήματα:
       
      1.Από την Εγνατία Οδό το τμήμα Ηγουμενίτσα-Παναγιά Τρικάλων που είναι ήδη κατασκευασμένο με μήκος 130χλμ.
      2.Από τον Ε65 το τμήμα Εγνατία (Παναγιά-Τρίκαλα που είναι σε μελέτες μήκους 60χλμ.
      3.Τρίκαλα-Λάρισα (ΠΑΘΕ) που είναι ήδη κατασκευασμένο (εκτός μικρών τμημάτων) μήκους 70χλμ.
      4.Λάρισα-Βόλος που είναι ήδη κατασκευασμένο μήκους 50χλμ.
       
      Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ
       
      Σήμερα η Εγνατία συγκεντρώνει συνολικά την εμπορική κίνηση των οχημάτων από την Τουρκία και περισσότερο από το βόρειο τμήμα της. Η «Θεσσαλική Εγνατία» μπορεί να αποτελέσει μία νέα εμπορική δίοδο που ανοίγει διάπλατα το δρόμο σε μια νέα αγορά που σήμερα είναι πρακτικά απαγορευτική. Κύριος στόχος της είναι να ανοίξει διάπλατα την πόρτα στην μεταφορά αγαθών στην Κεντρική και Δυτική Ευρώπη από την Νότια και Ανατολική Τουρκία και κατ` επέκταση από τη Μέση Ανατολή.
       
      Επί της ουσίας η «Θεσσαλική Εγνατία» θα αποτελούσε ένα νέο παράλληλο οδικό άξονα με την Εγνατία καθόλου ανταγωνιστικό που θα απορροφούσε όλη την εμπορική κίνηση από μία αγορά που είναι συνεχώς αυξανόμενη. Σήμερα η συγκεκριμένη αγορά δεν έχει μία κεντρική οδό διέλευσης και είναι κατακερματισμένη.
       
      Με την ολοκλήρωση και λειτουργία του νέου άξονα η νέα αυτή εμπορική οδός θα προσέλκυε μεγάλο μέρος των εμπορικών μεταφορών από την Τουρκία στην Ευρώπη καθώς:
      -Η χρονοαπόσταση Σμύρνη-Βόλου απαιτεί περίπου 12 ώρες χωρίς κόπο (οδήγηση)
      -Τα 310χλμ απαιτούν περίπου 4 ώρες εύκολης οδήγησης σε κλειστό αυτοκινητόδρομο
       
      Η σύνδεση Ηγουμενίτσα-Μπάρι απαιτεί περίπου 8 ώρες. Συνολικά η απόσταση από το λιμάνι της Σμύρνης μέχρι το λιμάνι του Μπάρι απαιτούνται 24 ώρες όταν η ακτοπλοϊκή σύνδεση που υπάρχει σήμερα μεταξύ Τσεσμέ-Μπάρι απαιτεί περίπου 30 ώρες. Αυτό συνεπάγεται πως η διαδρομή μέσω Ελλάδας εξοικονομεί περίπου 6 ώρες, νούμερο διόλου ευκαταφρόνητο για τις επαγγελματικές μεταφορές χωρίς βέβαια να υπολογίζεται η καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών σε ένα τόσο μεγάλο ταξίδι.
       
      Να θυμίσουμε πως με μία μέση ταχύτητα τα 700χλμ της Εγνατίας απαιτούν περίπου 9 ώρες συνεχούς οδήγησης (το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας για φορτηγά είναι 80χλμ) ενώ θα πρέπει να προστεθεί και η οδήγηση στο Τουρκικό οδικό δίκτυο που ανεβάζει την απόσταση κατά πολύ κάνοντας τη Θεσσαλική Εγνατία πολύ ελκυστική σε μία αγορά (νότια και ανατολική Τουρκία) που ούτως ή άλλως θα απέφευγαν να χρησιμοποιήσουν.
       
      Αξίζει να σημειώσουμε πως πριν από ένα χρόνο είχε υπάρξει Ιταλικό ενδιαφέρον για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Βόλου-Σμύρνης και πως σύμφωνα με μελέτη του ΟΛΒ αυτή η σύνδεση αποτελεί τη συντομότερη διαδρομή διασύνδεσης Ευρώπης και Ασίας.
       
      ΤΙ ΛΕΙΠΕΙ
       
      Στην ουσία, αυτός ο «άξονας» που κάνει χρήση πολλών διαφορετικών αυτοκινητόδρομων, δεν έχει εξασφαλίσει προς το παρόν το βόρειο τμήμα του Ε65, δηλαδή του Τρίκαλα-Εγνατία με μήκος 60χλμ. Αυτό το τμήμα βρίσκεται στο μέσον του άξονα και αποτελεί ένα μεγάλο στόχο για να ολοκληρωθεί συνολικά αυτός ο νέος εμπορικός δρόμος.
       
      Το τμήμα αυτό εμπεριέχεται στα υπό χρηματοδότηση έργα του νέου ΕΣΠΑ 2014-2020 και με πολύ μεγάλη πιθανότητα να κατασκευαστεί καθώς αποτελεί τμήμα του Ε65, αυτοκινητόδρομου που βρίσκεται σε υλοποίηση αναφορικά με το μεσαίο του τμήμα από τα Τρίκαλα μέχρι την Ξυνιάδα.
       
      Το βέβαιο είναι πως η «Θεσσαλική Εγνατία» θα μας απασχολήσει το επόμενο διάστημα μιας και η αξία της χώρας ως κόμβο μεταξύ Ασίας και Ευρώπης δημιουργεί συνεχώς νέες ανάγκες και νέες ευκαιρίες. Όσο όμως καθυστερεί η κατασκευή του πιο σημαντικού της τμήματος, αυτό του βόρειου άκρου του Ε65 τόσο το όνειρο του νέου άξονα θα παραπέμπεται στο μέλλον.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-ypodomes/endiaferouses-eidiseis/item/35968-thessaliki-egnatia-odos-mia-nea-emporiki-diodos-pou-erxetai-na-parei-ta-skiptra-stis-metafores
      Περισσότερα...

      12

    • Engineer

      Ορισμένες από τις συνολικά 45 εταιρείες, δύο συνδέσμους και μια τράπεζα που εγκαλεί η Επιτροπή Ανταγωνισμού για χειραγώγηση διαγωνισμών δημοσίων συμβάσεων, με βάση τα αποτελέσματα αυτεπάγγελτης έρευνας της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού, προσέφυγαν στη διαδικασία διευθέτησης για να πετύχουν μείωση των προστίμων τους κατά 15%.
       
      Αποτέλεσμα αυτής της προσφυγής, (σ.σ. σύμφωνα με πληροφορίες έως τις 22 Αυγούστου έχουν δικαίωμα να προσφύγουν στην εν λόγω διαδικασία και άλλες εταιρείες αν το επιθυμούν), είναι να αναβληθεί μέχρι νεωτέρας η συνεδρίαση της Ολομέλειας της Επιτροπής Ανταγωνισμού (ΕπΑν), η οποία είχε ορισθεί για τις 26 Σεπτεμβρίου. Αν και ακόμη κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά πότε θα συνεδριάσει η Ολομέλεια της Ανεξάρτητης Αρχής για να ξεκινήσει η κύρια δίκη, πληροφορίες αναφέρουν πως στόχος είναι να μην τραβήξει πολύ η όλη διαδικασία εξέτασης των αιτήσεων διευθέτησης και να προχωρήσει η κύρια διαδικασία.
       
      Τι είναι η διαδικασία διευθέτησης διαφορών
       
      Η διαδικασία διευθέτησης διαφορών αφορά στις περιπτώσεις που επιχειρήσεις ή ενώσεις επιχειρήσεων παραδέχονται, εκούσια και ανεπιφύλακτα, τη συμμετοχή τους σε οριζόντια καρτελική σύμπραξη. Στις περιπτώσεις αυτές χορηγείται μείωση του προστίμου κατά 15% υπό ορισμένες προϋποθέσεις.
      Δηλαδή όσες επιχειρήσεις ή ενώσεις επιχειρήσεων που προσφεύγουν στη διαδικασία, δεν σημαίνει αυτόματα ότι το αίτημά τους γίνεται αποδεκτό από την ΕπΑν. Και αυτό γιατί είναι στη διακριτική ευχέρεια της Ανεξάρτητης Αρχής να αποφασίζει ποιες υποθέσεις οριζόντιων καρτελικών συμπράξεων προσφέρονται για υπαγωγή στη διαδικασία διευθέτησης διαφορών και ποιες όχι. Κατά την εν λόγω αξιολόγηση εκτιμώνται από την ΕΠΑΝΤ παράμετροι μεταξύ των οποίων: ο αριθμός των ενδιαφερομένων επιχειρήσεων και ο βαθμός συμμετοχής καθεμιάς στην παράβαση και ο προσδοκώμενος βαθμός επίτευξης διαδικαστικής αποτελεσματικότητας, δηλαδή ο βαθμός επιτάχυνσης και απλοποίησης της διαδικασίας έκδοσης απόφασης σε συγκεκριμένη υπόθεση, εφόσον αυτή υπαχθεί στη διαδικασία διευθέτησης διαφορών.
       
      Υπενθυμίζεται ότι μέσα Μαΐου η Επιτροπή Ανταγωνισμού είχε εγκαλέσει σχεδόν όλες τις κατασκευαστικές εταιρείες για φερόμενη προσυνεννόηση στην οποία είχαν προχωρήσει για τη διεκδίκηση έργων.
       
      Πηγή: http://www.capital.gr/story/3147363
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Σύμφωνα με το Π.Δ. 69/2016 δύνανται οι διπλωματούχοι μηχανικοί Δημόσιοι Υπάλληλοι να αναγνωρίσουν ως προϋπηρεσία την άσκηση επαγγέλματος εκτός δημοσίου. Σύμφωνα με την εγκύκλιο ΔΙΔΑΔ/Φ.31.54/2365/οικ.21426 του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και με δεδομένο ότι η ιδιότητα του Διπλωματούχου Μηχανικού απαιτεί υποχρεωτικά τη κτήση άδειας άσκησης επαγγέλματος και εγγραφή στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, θα χρειαστεί πολλοί συνάδελφοι να αποκτήσουν την αντίστοιχη βεβαίωση μέχρι 31/8/2016 εφόσον ισχύσει αυτό το όριο σύμφωνα με την ανωτέρω αναφερόμενη εγκύκλιο.
       
      Όλες οι υπηρεσίες του ΤΕΕ (Κεντρικά Γραφεία και Περιφερειακά Τμήματα) θα διευκολύνουν τους συναδέλφους στην έκδοση της απαιτούμενης βεβαίωσης έστω και στα στενά διαθέσιμα χρονικά περιθώρια που δίνει η εγκύκλιος του Υπουργείου.
      Συνάδελφοι οι οποίοι διαμένουν μακριά από πόλη με παρουσία ΤΕΕ μπορούν να εξυπηρετούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] .
       
      Η σχετική αίτηση διατίθεται στην ειδική ιστοσελίδα ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ του ιστοχώρου του ΤΕΕ:
      portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE/MyTEE/kem.
       
      Υπενθυμίζουμε ότι η ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΜΕΛΟΥΣ ΤΕΕ εκδίδεται σε Μέλη ΤΕΕ και σε Εγγεγραμμένους στο Βιβλίο Τεχνικών Επωνυμιών του ΤΕΕ μέσω των εξής τρόπων:
      Ηλεκτρονικά μέσω της υπηρεσίας MyTEE (portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE/MyTEE) για όσους διαθέτουν κωδικό σε αυτή την ηλεκτρονική υπηρεσία του ΤΕΕ
      Στα Κεντρικά Γραφεία του ΤΕΕ και στα Περιφερειακά του Τμήματα
      Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected] με τη συμπλήρωση της σχετικής αίτησης

      Επειδή η παροχή κάθε είδους υπηρεσίας από το ΤΕΕ απαιτεί ενημερότητα στις οφειλόμενες συνδρομές, οι συνάδελφοι Δημόσιοι Υπάλληλοι οι οποίοι οφείλουν συνδρομές στο ΤΕΕ πρέπει είτε να τις εξοφλήσουν (με οποιοδήποτε προσφερόμενο τρόπο) είτε σε περίπτωση αδυναμίας να διευκολυνθούν να ενταχθούν στο ισχύον σύστημα διακανονισμών. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα:
       
      portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE/MyTEE/syndromes
       
      Συνάδελφοι των οποίων η συνδρομή παρακρατείται από την υπηρεσία τους και αποδίδεται στο ΤΕΕ θεωρούνται ενήμεροι εφόσον έχει καταβληθεί η συνδρομή του 2015.
       
      Πηγή: http://www.b2green.gr/el/post/37681/
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Στη Λωρίδα της Γάζας, οι δεκαετίες συγκρούσεων μεταξύ Παλαιστινίων και Ισραηλινών έχουν οδηγήσει σε μια σοβαρή έλλειψη πόσιμου νερού, καθώς περίπου το 90% της διαθέσιμης ύδρευσης παρέχει νερό ακατάλληλο για ανθρώπινη κατανάλωση. Η κατάσταση οδήγησε έναν κάτοικο της περιοχής να δημιουργήσει μία συσκευή αφαλάτωσης που χρησιμοποιεί ηλιακή ενέργεια για την αφαλάτωση του θαλασσινού νερού.
       
      Η αυτοσχέδια εγκατάσταση αφαλάτωσης του Φαγιέζ αλ-Χίντι μπορεί να βοηθήσει την κατάσταση λειψυδρίας στη Γάζα, καθώς οι κάτοικοι διαθέτουν νερό ίσως για μερικούς ακόμα μήνες, σύμφωνα με κάποια δημοσιεύματα.
       
      «Η ηλιοφάνεια είναι άμεσα και άφθονα διαθέσιμη στη χώρα μας», δήλωσε ο εφευρέτης της. Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει την έλλειψη νερού με μια βιώσιμη λύση, ο αλ-Χίντι κατασκεύασε μια απλή δεξαμενή που διαχωρίζει το καθαρό νερό από ρύπους και το αλάτι. Το σύστημα του αλ-Χίντι παράγει σχεδόν 12 λίτρα πόσιμου νερού την ημέρα, ποσότητα που μπορεί να καλύψει τις βασικές ανάγκες της οικογένειάς του.
       
      Όπως είναι λογικό, αρκετοί ήταν επιφυλακτικοί για το πόσο ασφαλές είναι το νερό που παράγεται, και έτσι οι υπεύθυνοι της Εταιρείας Ύδρευσης των Παράκτιων Κοινοτήτων έλεγξαν το νερό και διαπίστωσαν ότι η πειραματική διαδικασία του αλ-Χίντι πράγματι λειτουργεί με επιτυχία.
       
      Τώρα, ο αλ-Χίντι εργάζεται για να βοηθήσει άλλους κατοίκους της περιοχής να δημιουργήσουν το δικό τους σύστημα αφαλάτωσης. Κατά πάσα πιθανότητα θα περάσουν χρόνια ή και δεκαετίες πριν από την επισκευή των υποδομών της περιοχής, έτσι τα αυτοσχέδια συστήματα ίσως είναι απαραίτητα για την επιβίωση αρκετών ανθρώπων στη Γάζα.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1136981/lorida-tis-gazas-autosxedies-monades-afalatosis-me-iliaki-energeia-gia-tin-antimetopisi-tis-leipsudrias
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Σε μόλις επτά μήνες και λίγες ημέρες, η ανθρωπότητα χρησιμοποίησε τους φυσικούς πόρους για ένα ολόκληρο έτος, όπως το νερό, τα τρόφιμα και τον καθαρό αέρα, με το γρηγορότερο ρυθμό που έχει καταγραφεί, σύμφωνα με νέα έκθεση.
       
      Το σημείο της «υπέρβασης» έφτασε επισήμως στις 8 Αυγούστου, σύμφωνα με την περιβαλλοντική ομάδα Global Footprint Network, πέντε ημέρες νωρίτερα από ό,τι πέρυσι.
      «Συνεχίζουμε να αυξάνουμε το οικολογικό μας χρέος», δήλωσε ο Πασκάλ Κανφίν της περιβαλλοντικής οργάνωσης WWF, αντιδρώντας στην ετήσια ενημέρωση.
       
      «Από τη Δευτέρα 8 Αυγούστου θα ζούμε επί πιστώσει, διότι σε οκτώ μήνες καταναλώσαμε το φυσικό κεφάλαιο που ο πλανήτης μας μπορεί να ανανεώσει σε ένα χρόνο», πρόσθεσε.
       
      Το ορόσημο που σημειώνεται κάθε χρόνο είναι γνωστό ως «Ημέρα Υπέρβασης της Γης». Το 1993, η ημέρα αυτή έπεσε στις 21 Οκτωβρίου, το 2003 στις 22 Σεπτεμβρίου και πέρυσι στις 13 Αυγούστου.
       
      Το 1961, σύμφωνα με το Global Footprint Network, η ανθρωπότητα χρησιμοποίησε μόνο περίπου τα τρία τέταρτα της ετήσιας κατανομής πόρων της Γης. Από τη δεκαετία του 1970, η οικονομική και πληθυσμιακή ανάπτυξη οδήγησε σε ετήσια υπέρβαση.
       
      «Αυτό συμβαίνει επειδή εκπέμπουμε περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα από ότι οι ωκεανοί και τα δάση μας μπορούν να απορροφήσουν, και καταναλώνουμε ψάρια και χλωρίδα πιο γρήγορα από ό,τι μπορούν να αναπαραχθούν και αναγεννηθούν», αναφέρει η δήλωση της οργάνωσης.
       
      Για να υπολογιστεί η ημερομηνία για την Ημέρα Υπέρβασης της Γης, συλλέγονται στοιχεία των Ηνωμένων Εθνών για χιλιάδες οικονομικούς τομείς, όπως η αλιεία, η δασοκομία, οι μεταφορές και η παραγωγή ενέργειας.
       
      Οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος παράγοντας υπέρβασης των οικολογικών ορίων. Σύμφωνα με τον ΟΗΕ, ο παγκόσμιος πληθυσμός αναμένεται να αυξηθεί από 7,3 σε 11,2 δισεκατομμύρια μέχρι το τέλος του αιώνα, αυξάνοντας την πίεση στον πλανήτη μας και τους πεπερασμένους πόρους του.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1135847/i-analogia-fusikon-poron-tis-gis-gia-to-2016-katanalothike-me-ton-pio-grigoro-ruthmo-stin-istoria
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Σιδηροδρομικό και οδικό έργο με υπογραφή της ΔΕΗ προετοιμάζεται στον Νομό Κοζάνης λόγω της επέκτασης των ορυχείων λιγνίτη. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ypodomes.com η ΔΕΗ έχει υπογράψει Μνημόνιο τόσο με τον ΟΣΕ όσο και με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς το Ορυχείο Καρδιάς πρέπει να επεκταθεί προς την περιοχή που βρίσκεται σήμερα τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής της Κοζάνης.
       
      Επίσης για τον ίδιο λόγο θα καταλάβει (για την εξόρυξη λιγνίτη) τμήμα της Παλαιάς Εθνικής Οδού Κοζάνης - Πτολεμαΐδας.
       
      Όπως εξήγησε στο ypodomes.com o Δημήτρης Τσανακτσίδης Διπλ/χος Πολιτικός Μηχανικός, MSc, Συγκοινωνιολόγος, MSc που εργάζεται στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας της ΔΕΗ αναφορικά με το σιδηρόδρομο ήδη μέρος της γραμμής στο τμήμα Πτολεμαϊδα-Κοζάνη έχει προσβληθεί από το 2014 με προσωρινή έγκριση από τον ΟΣΕ.
       
      Η επέκταση του Ορυχείου Καρδιάς ουσιαστικά θα αποτελέσει το έναυσμα για να δημιουργηθεί μία νέα χάραξη σε μήκος 17-18χλμ. στο τμήμα Μαυροδένδρι-Πτολεμαϊδα παρακάμπτοντας το σημερινό τμήμα με το οδικό και σιδηροδρομικό άξονα να κινούνται μαζί, πλάι το ένα στο άλλο.
       
      Η χρηματοδότηση των έργων θα καλυφθεί πλήρως από τη ΔΕΗ ενώ από τον Νοέμβριο του 2014 ο ΟΣΕ έχει προκηρύξει τις απαιτούμενες μελέτες χωρίς ωστόσο μέχρι σήμερα να έχουν ανατεθεί. Σύμφωνα με πηγές του ΟΣΕ η ανάθεση αναμένεται εντός των ημερών και η εκκίνηση μέχρι το τέλος του έτους. Το κόστος των μελετών για τη σιδηροδρομική γραμμή είναι 3εκ.ευρώ και η διάρκεια τους υπολογίζεται σε λιγότερο από 12 μήνες.
       
      Η ΔΕΗ ήδη κατασκευάζει με δική της εργολαβία τα χωματουργικά της σκάφης έδρασης των δύο έργων (παράλληλη διέλευση Ε.Ο. και Σ.Γ.). Η χρηματοδότηση των μελετών και του έργου θα γίνει εξολοκλήρου από τη ΔΕΗ, η οποία προφανώς θα καλύψει το κόστος από την αξία του λιγνίτη που θα εξορύξει από εκεί κάτω, πράγμα που δίνει και μία μορφή πρωτοτυπίας στο έργο, με αυτήν την τρόπον τινά αυτοχρηματοδότησή του.
       
      Αυτό που απομένει είναι ένα Μνημόνιο ακόμα μεταξύ ΔΕΗ και Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για το οδικό τμήμα και το παζλ θα έχει συμπληρωθεί πλήρως.
       
      Μετά την ολοκλήρωση των μελετών που υπολογίζεται στα τέλη του 2017 θα γίνει η δημοπράτηση των έργων με την ολοκλήρωση τους να τοποθετείται γύρω στο 2020 καθώ το έργο θα απαιτήσει περίπου 2-3 χρόνια. Φορέας Υλοποίησης των έργων θα είναι η ΔΕΗ τόσο για το οδικό όσο και για το σιδηροδρομικό τμήμα με το κόστος να μην έχει υπολογισθεί ακόμα όμως εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 40εκ.ευρώ.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/sidirodromoi/uperastikos-ose/item/35951-dei-kai-ose-sxediazoun-megalo-sidirodromiko-kai-odiko-ergo-stin-ptolemaida
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Ένα διαχρονικό, πάγιο και δίκαιο αίτημα των τοπικών κοινωνιών ικανοποιήθηκε οριστικά, ύστερα και από την ολοκλήρωση της διαδικασίας οριστικοποίησης των ποσών που πρόκειται να αποδοθούν στους κατοίκους των περιοχών, όπου λειτουργούν σταθμοί ηλεκτροπαραγωγής από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
       
      Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Πάνος Σκουρλέτης, υπέγραψε την απόφαση με την οποία εγκρίνεται οριστικά η διάθεση των ποσών από σταθμούς Α.Π.Ε. που λειτουργούν εντός των διοικητικών ορίων Δημοτικών ή Τοπικών Κοινοτήτων, για τα έτη 2010-2014, σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 5 της ΚΥΑ με αρ. πρωτ. ΑΠΕΗΛ/Α/Φ1/ οικ. 23840/23.12.2014 (ΦΕΚ Β” 3497/29.12.2014) «Επιμερισμός ειδικού τέλους στους οικιακούς καταναλωτές σε περιοχές όπου λειτουργούν σταθμοί ΑΠΕ».
       
      To Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και πιο συγκεκριμένα η Γενική Γραμματεία Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, ύστερα από την εξέταση των υποβληθεισών ενστάσεων, αναρτά τον οριστικό πίνακα επιμερισμού των ποσών που παρακρατήθηκαν από τους παραγωγούς ΑΠΕ (αιολικά, μικρά υδροηλεκτρικά, βιομάζα), για την περίοδο 2010 έως και 31.12.2014 και τα οποία πρόκειται να αποδοθούν σε οικιακούς καταναλωτές 274 Δημοτικών και Τοπικών κοινοτήτων σε όλη τη χώρα, στα όρια των οποίων βρίσκονται μονάδες ΑΠΕ των παραπάνω τεχνολογιών.
       
      Υπενθυμίζεται ότι τα επιμερισθέντα ποσά που παρακρατήθηκαν από τη ΛΑΓΗΕ ΑΕ και -στην περίπτωση των Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών- από τη ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, τα οποία ανέρχονται συνολικά στα 17,6 εκατ. Ευρώ, πρόκειται να αποδοθούν στους οικιακούς καταναλωτές μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος.
       
      Η απόφαση θα είναι διαθέσιμη στον δικτυακό τόπο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (http://www.ypeka.gr) και θα κοινοποιηθεί στους κατά τόπους ΟΤΑ, σε ΔΕΔΔΗΕ, ΛΑΓΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ (ΜΔΝ) και τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας.
       
      Πηγή: http://www.econews.gr/2016/08/11/ape-ependytes-131401/
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Ο Άρειος Πάγος επικύρωσε πρόστιμο 85.000 ευρώ που είχε επιβληθεί σε επιχειρηματία από την Κτηματική Υπηρεσία Χανίων Κρήτης, καθώς σε τουριστική παραλία του νομού Χανίων έκανε παράνομη επιπλέον χρήση αιγιαλού, δηλαδή πέραν των τετραγωνικών μέτρων που προέβλεπε η μίσθωση που είχε, προκειμένου να βάλει πρόσθετες ξαπλώστρες, ομπρέλες, κ.λπ. και μια καντίνα.
       
      Ειδικότερα, το υπουργείο Πολιτισμού παραχώρησε τμήμα αιγιαλού σε τουριστική περιοχή των Χανιών η οποία έχει κηρυχθεί αρχαιολογικός χώρος και τόπος ιδιαίτερου φυσικού κάλλους. Στην συνέχεια ο Δήμος ενοικίασε το χώρο του αιγιαλού σε επιχειρηματία.
       
      Ο επιχειρηματίας έκανε κατάληψη επιπλέον 660 τ.μ. αιγιαλού από την έκταση που προέβλεπε η άδεια την οποία είχε λάβει από το Δήμο και τοποθέτησε πρόσθετες καρέκλες, ομπρέλες, ξαπλώστρες και μια καντίνα 120 τ.μ.
       
      Μετά από επιτόπιο αυτοψία η Κτηματική Υπηρεσία θεώρησε αυθαίρετη χρήση το σύνολο της έκτασης των 1.800 τ.μ. που του είχε παραχωρηθεί (ενοικιαστεί) στον επιχειρηματία.
       
      Κατόπιν αυτών, το Δημόσιο επέβαλε στον επιχειρηματία πρόστιμο 129.788 ευρώ και ο Δήμος 440 ευρώ για καταπάτηση αιγιαλού.
       
      Ο επιχειρηματίας προσέφυγε στην Δικαιοσύνη για το πρόστιμο των 129.788 ευρώ και το Εφετείο Αθηνών το μείωσε στις 85.000 ευρώ, με το αιτιολογικό ότι το πρόστιμο πρέπει να ανταποκρίνεται στο διάστημα της παράβασης, το οποίο ήταν επί τρίμηνο και όχι για όλο το χρονικό διάστημα της μίσθωσης. Η μίσθωση του αιγιαλού ήταν για μια θερινή περίοδο.
       
      Οι αρεοπαγίτες με την σειρά τους επικύρωσαν την Εφετειακή απόφαση, καθώς απέρριψαν την αίτηση αναίρεσης του επιχειρηματία, αναγκάζοντας έτσι να καταβάλει το ποσό των 85.000 ευρώ.
       
      Πηγή: http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/296292-prostima-%E2%80%93-fotia-apo-areio-pago-gia-katapatisi-tou-aigialou
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Βασικός στόχος της ενιαίας δράσης «Ερευνώ – Δημιουργώ – Καινοτομώ» είναι η σύνδεση της έρευνας και της καινοτομίας με την επιχειρηματικότητα και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, της παραγωγικότητας και της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων προς διεθνείς αγορές, με σκοπό τη μετάβαση στην ποιοτική καινοτόμα επιχειρηματικότητα και την αύξηση της εγχώριας προστιθέμενης αξίας. Η δράση αυτή έχει ως σκοπό την άμεση και αποτελεσματική διοχέτευση των διαθέσιμων πόρων για την προώθηση ερευνητικών δραστηριοτήτων και την εφαρμογή καινοτομιών στις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω μίας σειράς παρεμβάσεων.
       
      Στόχοι της δράσης:

      Οικονομική ανάπτυξη βασισμένη στη γνώση και τη βιώσιμη εξειδίκευση
      Ενσωμάτωση της νέας γνώσης και της καινοτομίας στα υπάρχοντα αλλά και σε νέα προϊόντα, υπηρεσίες, παραγωγικά συστήματα και αλυσίδες αξίας
      Σύνδεση της ακαδημαϊκής έρευνας με τις ανάγκες της αγοράς και την οικονομία.

       
      Προϋπόθεση για την επίτευξη των στόχων της δράσης είναι η επικέντρωση των πόρων και των προσπαθειών σε επιλεγμένους τομείς οικονομικής δραστηριότητας και σε πεδία παρέμβασης, όπου ανιχνεύεται δυναμικό επιχειρηματικότητας και ερευνητικής αριστείας σύμφωνα με την εθνική στρατηγική έρευνας και καινοτομίας για έξυπνη εξειδίκευση (στρατηγική RIS3), σε εθνικό καθώς και σε περιφερειακό επίπεδο, με σκοπό τον εκσυγχρονισμό, τη διαφοροποίηση και την εκμετάλλευση νέων ευκαιριών στην ελληνική οικονομία.
       
      Η Δράση αποσκοπεί στην ικανοποίηση των αναγκών των επιχειρήσεων και των υπόλοιπων φορέων που δραστηριοποιούνται στο οικοσύστημα της έρευνας και καινοτομίας, καλύπτοντας το μέγιστο δυνατό φάσμα των δυνητικών Δικαιούχων. Οι ενισχυόμενες επιχειρήσεις είναι δυνατόν να κατατάσσονται σε όλες τις κατηγορίες με βάση το μέγεθός τους (μικρές, μεσαίες, μεγάλες). Οι προτάσεις που θα ενισχυθούν στο πλαίσιο της Δράσης μπορούν να υποβάλλονται είτε από μεμονωμένες επιχειρήσεις, είτε από ομάδες επιχειρήσεων, είτε από συμπράξεις επιχειρήσεων με ερευνητικούς οργανισμούς.
       
      Για την υλοποίηση των σχεδίων τους, οι δυνητικοί Δικαιούχοι μπορούν να δημιουργήσουν το κατάλληλο για την περίπτωσή τους μίγμα ενεργειών, αξιοποιώντας ένα ευρύ φάσμα ενισχυόμενων δαπανών από τις ακόλουθες κατηγορίες:

      κλασικές δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης (π.χ. βασική έρευνα, βιομηχανική έρευνα, πειραματική ανάπτυξη, μελέτες σκοπιμότητας)
      δράσεις προώθησης της καινοτομίας (π.χ. απόκτηση/ επικύρωση/ προστασία διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, απόσπαση προσωπικού από οργανισμούς έρευνας και διάδοσης γνώσεων)
      υποστηρικτικές ενέργειες (π.χ. συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις, συμβουλευτικές υπηρεσίες).

       
      Αναλυτική πρόσκληση της Δράσης μπορείτε να βρείτε στο δικτυακό σύνδεσμο Προδημοσίευση Ενιαίας Δράσης Κρατικών Ενισχύσεων «ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ»
       
      Πηγή: http://www.antagonistikotita.gr/epanek/news.asp?id=123
      Περισσότερα...

      0

    • Faethon11

      Ποιες βεβαιώσεις και γνωστοποιήσεις θα γίνονται ηλεκτρονικά πλέον στον ΣΕΠΕ - Οι νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες - Μέχρι 30.9.2016 η εγγραφή των εργοδοτών.
       
      Με απόφαση που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ ο υπουργός εργασίας "εγκαινιάζει" τις νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΣΕΠΕ από τον Ιστοχώρο www.sepenet.gr
       
      Αναλυτικά η απόφαση:
      Πηγή: Taxheaven
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Ανακοίνωση Μητρώου Ενεργειακών Επιθεωρητών:
       
      Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το άρθρο 58, παρ.3 «Μεταβατικές διατάξεις» του ν.4409/2016 (Α'136), «Μέχρι την έκδοση κοινής απόφασης της παραγράφου 6 του άρθρου 54, για την εγγραφή στα μητρώα των Ενεργειακών Επιθεωρητών και τη διαχείριση αυτών καταβάλλεται από τους Ενεργειακούς Επιθεωρητές εφάπαξ παράβολο (50) ευρώ και ετησίως εκατό (100) ευρώ. Τα ποσά αυτά εισπράττονται από τις Δ Ο Υ μέσω της Εφαρμογής Ηλεκτρονικού Παραβόλου (e-Παράβολο)».
       
      Κατόπιν τούτου, εφόσον επιθυμείτε να ανανεώσετε την εγγραφή σας στο Μητρώο των Ενεργειακών Επιθεωρητών, θα πρέπει να πληρώσετε Ηλεκτρονικό Παράβολο (e-Παράβολο) αξίας 100 Ευρώ μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.
       
      Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής του ηλεκτρονικού παραβόλου, θα πρέπει να το αναρτήσετε και στο πεδίο «Διπλότυπα Είσπραξης» στην προσωπική σας καρτέλα που τηρείται στο πληροφοριακό σύστημα www.buildingcert.gr. Η υποβολή διπλοτύπου είσπραξης είτε για την ανανέωση της εγγραφής στο Μητρώο των ΕΕ, είτε για την εγγραφή σε αυτό δεν γίνεται αποδεκτή από τα Τμήματα Επιθεώρησης Ενέργειας Βορείου και Νοτίου Ελλάδος.
       
      Πηγή: http://www.b2green.gr/el/post/37601/
      Περισσότερα...

      15

    • Engineer

      Τέλος που μπορεί να φτάνει το 3%, ετοιμάζει η κυβέρνηση για την Airbnb αλλά και τις άλλες ιστοσελίδες μίσθωσης ακινήτων στην Ελλάδα.
       
      Σύμφωνα με πληροφορίες του ΒΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, ετοιμάζεται νομοσχέδιο το οποίος θα προβλέπει τη δημιουργία ενός ειδικού μητρώου στο οποίο όλοι οι ιδιοκτήτες ακινήτων που εκμισθώνουν με αυτόν τον τρόπο τα ακίνητά τους θα κληθούν να τα δηλώσουν.
       
      Οσοι εκμισθώνουν μέσω ιστοσελίδων τα ακίνητά τους θα πληρώνουν συγκεκριμένο φόρο ενώ τα ποσά θα πρέπει να δηλώνονται στη φορολογική δήλωση και να φορολογούνται με τους συντελεστές με τους οποίους επιβαρύνονται τα εισοδήματα από ενοίκια.
       
      Στο στόχαστρο μπαίνουν όχι μόνο όσοι το κάνουν κατ’ επάγγελμα αλλά και όσοι ενοικιάζουν και ζητούν τα ενοίκια να μπαίνουν απευθείας σε λογαριασμούς του εξωτερικού.
       
      Υπολογίζεται ότι ο τζίρος της συγκεκριμένης αγοράς υπερβαίνει τα 270 εκατ. ευρώ.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Erchetai_charatsi_3_gia_tis_misthoseis_meso_Airbnb/
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Το μεγαλύτερο υπεράκτιο αιολικό πάρκο στον κόσμο έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει λειτουργία το 2021 στα ανοικτά των ακτών της Καλιφόρνιας των Ηνωμένων Πολιτειών.
      Εκατό ανεμογεννήτριες θα παράγουν 765 μεγαβάτ ενέργειας, αφήνοντας πίσω το αιολικό πάρκο London Array στην Αγγλία, που κατέχει σήμερα το ρεκόρ με 635 μεγαβάτ. Το σύστημα αναμένεται να τροφοδοτεί με ενέργεια πάνω από 200.000 σπίτια.
       
      Το έργο με την ονομασία Morro Bay Offshore θα βρίσκεται 33 μίλια στα ανοικτά της Καλιφόρνια. Πλωτές πλατφόρμες που θα υποστηρίζουν τις ανεμογεννήτριες θα είναι δεμένες στο βυθό σε βάθος 800 με 1.000 μέτρων. Οι ταχύτεροι παράκτιοι άνεμοι στις ΗΠΑ σημειώνονται πολύ μακριά από την ακτή για παραδοσιακές υποθαλάσσιες πλατφόρμες, οι οποίες χρησιμοποιούν σκυρόδεμα ή πασσάλους χάλυβα. Οι πλωτές εξέδρες είναι μια καινοτόμος λύση που έχει χρησιμοποιηθεί μόνο σε δοκιμαστικά έργα μέχρι σήμερα.
       
      Αν και το έργο με τις πλωτές εξέδρες έχει φθηνότερη εγκατάσταση, η ποσότητα του χάλυβα που χρησιμοποιείται και τα επιπλέον καλώδια τροφοδοσίας που απαιτούνται για να φτάσουν στην ακτή, φέρνουν την τιμή ανά μεγαβάτ από τα 4 στα 9 εκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, αν το αιολικό πάρκο παροπλιστεί ποτέ, όλα τα υλικά θα μπορούν να επανέλθουν στην ξηρά αντί να μολύνουν το βυθό.
       
      Υπάρχουν ανησυχίες ότι το έργο μπορεί να αντιμετωπίσει ιδιαίτερα ταραγμένη θάλασσα ή ότι τα καλώδια μπορούν να ενοχλούν πολλά είδη φαλαινών που μεταναστεύουν εκεί.
       
      Ωστόσο η ανάδοχος εταιρεία προχωρά με ένα τετραετές σχέδιο για να ξεκινήσει την παραγωγή αιολικής ενέργειας. Καθώς η τεχνολογία βελτιώνεται, οι εκτιμήσεις είναι ότι το κόστος και οι αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον θα μετριαστούν.
       
      Πηγή: http://www.ellinikigeorgia.gr/to-meaglutero-uperaktio-aioliko-parko-mpainei-se-leitoyrgia/ και http://www.naftemporiki.gr/story/1134844/sta-skaria-to-megalutero-uperaktio-aioliko-parko-ston-kosmo
      Περισσότερα...

      0

    • Faethon11

      Ερευνα - σοκ για τους μισθούς που παίρνουν στην Ελλάδα ακόμη κι όσοι έχουν πτυχίο, δημοσιεύει το intrajobs.com σχετικά με τους μισθούς στην Ελλάδα.
       
      Στην έρευνα συμμετείχαν άτομα όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.
       
      Η μεγάλη πλειοψηφία έχει Πτυχίο ΑΕΙ και ΤΕΙ (33,55%) και τίτλο Μεταπτυχιακό (38,03%). Ακολουθούν όσοι έχουν Απολυτήριο Λυκείου (15,92%) και Μεταλυκειακή Εκπαίδευση (11,45%). Μικρή συμμετοχή έχουν οι Διδακτορικοί Τίτλοι (0,53%), όσοι είναι Απόφοιτοι Γυμνασίου (0,39%) και όσοι δήλωσαν «Άλλο» (0,13%).
       
      Η έρευνα εξέτασε το επίπεδο σπουδών των συμμετεχόντων σε σχέση με τη θέση τους στην Ιεραρχία της επιχείρησης που εργάζονται σήμερα, καθώς και τις μηνιαίες αμοιβές που απολαμβάνουν ανάλογα με το επίπεδο σπουδών τους. Τα μεγαλύτερα ποσοστά σε κάθε επίπεδο σπουδών είναι σήμερα υπάλληλοι. Στις ανώτατες θέσεις της ιεραρχίας από Υποδιευθυντές και πάνω συναντάμε μόνο Πτυχιούχους ΑΕΙ/ΤΕΙ, μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς.
       

       
      Όσον αφορά τις μηνιαίες αμοιβές των συμμετεχόντων βλέπουμε ότι μεγάλο ποσοστό κάθε επιπέδου σπουδών βρίσκεται στην κατηγορία από 451€ έως 1000€.
       

      Ωστόσο εδώ εντοπίζεται μια διαφοροποίηση. Στη Μεταλυκειακή Εκπαίδευση, Αποφοίτους Λυκείου, Γυμνασίου και Άλλο οι πλειοψηφία βρίσκεται στην κατηγορία αμοιβών από 451€ έως 1000€ ενώ η πλειοψηφία των πτυχιούχων ΑΕΙ/ΤΕΙ και διδακτορικών βρίσκεται σε ψηλότερη κατηγορία από 1001€ έως 2000€. Οι τελευταίοι είναι και οι μόνοι που απολαμβάνουν αμοιβές μεγαλύτερες από 2000€.
       
      Επίσης, παρατηρείται ότι σε θέσεις υπαλλήλων βρίσκονται τα μεγαλύτερα ποσοστά συμμετεχόντων κάθε κατηγορίας σπουδών.
       
      Εξετάζοντας συνδυαστικά τα χρόνια υπηρεσίας και τους μισθούς των υπαλλήλων ανά επίπεδο σπουδών, εξάγονται τα εξής συμπεράσματα:
       
      Τα μεγαλύτερα ποσοστά όσων είναι υπάλληλοι σε κάθε επίπεδο σπουδών έχουν προϋπηρεσία πάνω από 11 έτη! Οι αμοιβές τυς ωστόσο δεν ανταποκρίνονται στα χρόνια εμπειρίας.
       

      Μεταπτυχιακοί υπάλληλοι με 1-5 χρόνια προϋπηρεσίας αμείβονται με λιγότερα από 450€ και πτυχιούχοι ΑΕΙ/ΤΕΙ με 6-10 χρόνια προϋπηρεσίας αμείβονται επίσης με λιγότερα από 450€!
       

       
      Όπως συνεχίζει η έρευνα, στα 11-15 χρόνια προϋπηρεσίας Μεταπτυχιακοί έχουν αμοιβές ακόμη και από 751€ ενώ Πτυχιούχοι ΑΕΙ/ΤΕΙ και Μεταλυκειακής εκπαίδευσης ακόμη και από 451€!
       
      Όσο για αυτούς που έχουν πάνω από 15 χρόνια προϋπηρεσίας οι μόνοι που βρίσκονται σε μια κάπως αξιοπρεπή κλίμακα αμοιβών στο βαθμό του Υπαλλήλου, είναι οι Μεταπτυχιακοί/Διδακτορικοί. Αντίθετα στα 15 χρόνια προϋπηρεσίας βρίσκουμε σήμερα υπαλλήλους πτυχιούχους ΑΕΙ/ΤΕΙ, μεταλυκειακής εκπαίδευσης αλλά και Αποφοίτους Λυκείου και Γυμνασίου να έχουν αμοιβές σε επίπεδα από 451€. Μετά από 15 χρόνια εργάσιμου βίου αμοιβές τόσο χαμηλές δεν ταιριάζουν προφανώς σε κανένα επίπεδο εκπαίδευσης στον δυτικό κόσμο.
       
      Όσον αφορά τη διακύμανση των αμοιβών τους την περίοδο της κρίσης οι συμμετέχοντες απάντησαν σε μεγάλη πλειοψηφία ότι είδαν μείωση σε διάφορα ποσοστά.
       

       
      Χωρίς να είναι ασφαλές το αποτέλεσμα γιατί το δείγμα ήταν μικρό, οι Απόφοιτοι Γυμνασίου και «Άλλο» δεν είδαν κάποια μείωση ενώ μόνο οι Πτυχιούχοι ΑΕΙ/ΤΕΙ και οι Μεταπτυχιακοί/Διδακτορικοί ήταν οι τυχεροί που είχαν αύξηση μηνιαίων αμοιβών.
      Τέλος οι πιο απαισιόδοξοι για το μέλλον τους φαίνεται να είναι οι Απόφοιτοι Λυκείου που το 19,01% φοβούνται ότι θα χάσουν θέση και μισθό και οι Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης που 49,46% πιστεύουν ότι θα υποστούν μείωση μισθών.
       
      Αντίθετα οι πιο αισιόδοξοι είναι οι Μεταπτυχιακοί/Διδακτορικοί που 32,33% βλέπουν αύξηση μηνιαίων αμοιβών τους στο μέλλον ή 36,38% τουλάχιστον μη μεταβολή τους.
       
      Πηγή : ΗΜΕΡΗΣΙΑ.gr
      Περισσότερα...

      3

    • Engineer

      Στα τέλη Ιουλίου, η υπουργός Ενέργειας της Γαλλίας, Σεγκολέν Ρουαγιάλ, εγκαινίασε μονάδα παραγωγής φωτοβολταϊκών στην Τουρούβρ η οποία έχει στόχο να εφοδιάσει τα πάνελ για το πρόγραμμα ηλιακών δρόμων της χώρας, ονόματι Wattway.
       
      Το φιλόδοξο πρόγραμμα βασίζεται σε λεπτά φωτοβολταϊκά κρυσταλλικού πυριτίου, που είναι σχεδιασμένα για να αντέχουν στο χρόνο και για να σηκώνουν το βάρος των οχημάτων, καθώς εγκαθίστανται στο οδόστρωμα. Όπως υποστηρίζουν οι εμπνευστές, τα πάνελ τύπου Wattway μπορούν να τοποθετηθούν σε υφιστάμενο οδόστρωμα, επιτρέποντας την παραγωγή ηλεκτρισμού. Η διάρκεια ζωής τους είναι 10-20 χρόνια αναλόγως των συνθηκών.
       
      Η πρώτη τους εφαρμογή θα γίνει σε δρόμο μήκους 1χμ στο Ονρ, ενώ η κυβέρνηση στηρίζει το πρόγραμμα με 5 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, μέσα σε 2-3 χρόνια θα είναι εφικτή και η τοποθέτησή τους σε ιδιωτικούς δρόμους, καθώς θα ξεκινήσει η ευρεία εμπορική παραγωγή.
       

       
      Πηγή: http://energypress.gr/news/ena-vima-pio-konta-stoys-iliakoys-dromoys-kineitai-i-gallia
      Περισσότερα...

      1

    • ilias

      Αγαπητά μέλη,
       
      σας ενημερώνουμε ότι επαναφέρουμε τη δυνατότητα ανάρτησης σχολίων στις Ειδήσεις, εφαρμόζοντας όμως αυστηρό συντονισμό, στηριζόμενοι στην εφαρμογή των Κανόνων Συμμετοχής, τους οποίους σας καλούμε να διαβάσετε μία ακόμη φορά, ώστε να μας βοηθήσετε στο έργο μας.
       
      Σας κάνουμε εξαρχής γνωστό ότι δεν θα υπάρξει καμία ανοχή σε συμπεριφορές που προσβάλουν, δημιουργούν εντάσεις και δυναμιτίζουν το κλίμα, ως εκ τούτου βοηθήστε όλοι προς αυτή την κατεύθυνση.
       
      Θα παρακολουθήσουμε την αποτελεσματικότητα της εν λόγω απόφασης για περίπου ένα μήνα και εφόσον καταστεί αναγκαίο, η επόμενη απόφαση για κλείσιμο των σχολίων θα είναι οριστική.
       
      Τέλος καταργείται η δυνατότητα απόδοσης Φήμης, τόσο θετικής όσο και αρνητικής, ενώ ορίζεται ως βασικός συντονιστής στις Ειδήσεις ο Γιάννης, οπότε για οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί του.
       
      Εκ της ομάδας Συντονισμού
      Περισσότερα...

      3

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.