Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/09/2018 in Δημοσιεύσεις
-
live σεμινάριο e-adeies https://www.rodopilive.gr/2 points
-
Σε πολυκατοικία με 10 διαμερίσματα στο δίκτυο ύδρευσης τι θα έκανες συνάδελφε;2 points
-
το εχω κανει αρκετες φορες , για μετρηση z loop & rcd ....2 points
-
Ο,τι πεις φίλε μου . Κάθε ένας έχει την άποψη του . Οπως έχει και άλλα πράγματα μοναδικά......... Καλή σταδιοδρομία να έχεις...2 points
-
ξεχασες τις ασφαλιστικες εισφορες.....2 points
-
με δεδομένο αν δεν πάρει παράταση η έκπτωση 20% σημαίνει ότι από 9-10-18 έως 9-4-9 θα ισχύει μόνο η έκπτωση 10% και μετά την λήξη και αυτής από 9-4-19 έως 9-10-19 θα ισχύει η επιβάρυνση 10% Έλα όμως που είμαστε ήδη σε εκλογική περίοδο Επομένως είναι σίγουρη η παράταση της έκπτωσης 20%2 points
-
Ολο το σκηνικό περί εκτιμήσεων ήταν μία μπίζνα που ξεκίνησε από κάποιους ΜΗ μηχανικούς που πούλησαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες σε κολλητούς και με τις κατάλληλες μεθοδεύσεις έκλεισαν ένα μέρος του επαγγέλματος . Ετσι σήμερα η εκτίμηση ενός μηχανικού με 30 χρόνια εμπειρία και με κατασκευές ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΕΦΤΑ που γνωρίζει να εκτιμά αξίες , κόστη και επενδυτικά ρίσκα , δεν θεωρείται αξιόπιστη αν δεν έχει περάσει από κάποιες περίεργες εταιρείες , ενώ ένας οικονομολόγος 30 ετών , υπαλληλίσκος σε τράπεζα ή εταιρεία εκτιμητικής που έχει περάσει σεμινάρια , αλλά δεν ξέρει την διαφορά μεταξύ σενάζ και πρεκιού , μπορεί να κάνει αξιόπιστες εκτιμήσεις ... Η κλασσική ελληνική γελοιότης του κολληταριού σε όλο της το μεγαλείο . Από την άλλη οι σοβαρές επενδυτικές εταιρείες γνωρίζουν που να απευθυνθούν , ακριβώς επειδή ρισκάρουν τα δικά τους λεφτά και όχι τα λεφτά των άλλων .2 points
-
Τα υποδείγματα του Κτηματολογιου μια χαρά είναι. Σου λένε με απλά λόγια 'ότι δώσεις στο συμβολαιογράφο θα είναι ίδιο με εμάς'. Το πρόβλημα είναι αλλού. Ζητάνε βλακωδώς ότι εικόνα τοποθετείς στο τοπογραφικό να είναι embedded, δηλαδή με paste special. Αυτό μεγαλώνει πολύ το μέγεθος αρχείου dxf αφού έχουμε όριο upload γύρω στα 6MB. Αν στο zip αρχείο (dxf και hash code) επέτρεπαν να τοποθετούμε εικόνες jpeg ως xrefs στο αρχείο autocad τότε μπορούσαμε με το ίδιο όριο των 6ΜΒ να φορτώσουμε αρκετές φωτογραφίες (6-7) χωρίς να έχουμε πρόβλημα μεγέθους ούτε στο αρχείο pdf αργοτερα. Εγώ έχω καταφέρει να ανεβάσω μέχρι δυο εικόνες. Από εκεί και έπειτα η διαδικασία είναι επίπονη πολύ να καταφέρεις να ανεβάσεις κι άλλες και να έχεις καλό εκτυπωτικό αποτέλεσμα. Γενικά το όριο λήψης πρέπει να γίνει όπως στο ΤΕΕ, 20ΜΒ ανά αρχείο. Μας παιδεύουν χωρίς λόγο... Δεν με κουράζει τόσο η σχεδίαση του Τοπογραφικού όσο οι ρυθμίσεις στις εικόνες να κατέβουν σε μέγεθος αρχείου κάτω από 250kb σε μέγεθος με καλή ποιότητα ώστε να γίνουν paste special στο αρχείο του AutoCAD.2 points
-
Καλησπέρα. Σε δίκτυο ΤΤ, χωρίς ηλεκτροδότηση και με γείωση στο δίκτυο ύδρευσης, καλούμαι να εκδόσω ΥΔΕ. Πώς μπορεί να μετρηθεί η αντίσταση γείωσης;1 point
-
εχει ενα δικιο ,εαν 7οροφη τι κανω ? 25χρονια δουλευω σε ΤΝ αλλα προσφατα λογο κληρονομιας (2 διαμερισματα στο Περιστερι Ατικης) καταλαβα τι εστι ΤΤ1 point
-
βλεπεις εδω http://portal.tee.gr/portal/page/portal/teetkm/DRASTHRIOTHTES/SEMINARIA/PALAIOTERA_SEMINARIA/SHMEIWSEIS_SEM_PRAKSEWN οσο για τις "ζωνες", υποθετω οτι εχουν σχεση με την αξια γης και τον σδ ανα "ζωνη" προς συγκριση για οσα απαλλοτριωνονται πληρως σε μια ζωνη και αποδίδεται οικοπεδο σε αλλη.1 point
-
1 point
-
Ξεκαθαρίζω από την αρχή ότι η ανάλυσή σου μου άρεσε και έχει λογικό ειρμό και είναι πολύ δουλεμένη!! (+1). Θα σχολιάσω κάποια σημεία. Οι συντάκτες δεν μας έχουν δείξει ,ειδικά σε αυτόν το νόμο ότι είναι άριστοι χειριστές της Ελληνικής γλώσσας. Τα παραδείγματα πάρα πολλά. α) Μπορεί αύριο να βγούν και να πουν . Ξεχάσαμε να βάλουμε το δεύτερο "ν'. Και θα το κλείσουν το θέμα εκεί. β) Η πρόταση " Ημιυπαίθριοι χώροι δε συνυπολογίζονται μέχρι του ποσοστού υπέρβασης 80% του πολεοδομικού μεγέθους κάλυψης και δόμησης ...." Εάν το "δε" είναι ο συνδετικός σύνδεσμος , τότε λογικά θα έπρεπε να ακολουθεί κόμμα μετά το "δε". γ) Αν αυτό πράγματι που εξηγείς ήθελαν να κάνουν, τότε πολύς κόπος για το "τίποτα". Αφου το ποσοστό των η/χ που δεν θα μετρήσει, είναι ελάχιστο σε αντίθεση με το πνεύμα του ν4495. Πήρες ένα παράδειγμα με 80,00τμ η/χ που είναι πολύ μεγάλο νούμερο για κλείσιμο η/χ. Δηλαδή αν στο παράδειγμά σου οι αυθαίρετοι η/χ ήταν 72,00τμ , δεν θα υπήρχε κανένα ώφελος. (είναι αυτό που γράφω , πολύς λόγος για το τίποτα) δ)Για το επιχείρημα σου . .....Σημειωτέον δε ότι η απαλλαγή ΔΕΝ αναφέρεται ποσοστιαία επί των αυθαιρέτων Η/Υ αλλά επί "....του πολεοδομικού μεγέθους κάλυψης και δόμησης ...." ....... Είχα δώσει κάποια στιγμή εξήγηση γιατί αναφέρεται σε κάλυψη και δόμηση, αλλά δεν μπορώ να την θυμηθώ. Και πάλι κλείνοντας θα πω, ότι η ανάλυσή σου είναι πολύ καλή και σε ευχαριστώ που μας δίνεις ερεθίσματα σκέψης.1 point
-
Αν θες να σου μιλήσω για τα τοπογραφικά, ο ευτελισμός των τιμών είναι προφανής και σχεδόν μη-αναστρέψιμος. Αν δεις τις στατιστικές, η Ελλάδα έχει την μεγαλύτερη αναλογία φοιτητή/κάτοικο σε όλη την Ευρώπη. Τα πανεπιστήμια δρουν ως ιδανικό παρκινγκ ανέργων, κι έτσι οι ηλικίες 18-24 δεν προκαλούν πονοκέφαλο στον εκάστοτε κυβερνόντα ώστε να πιεστεί να βρει δουλεια ο νέος. Άσε που είναι η καλύτερη θερμοκοιτίδα κομματικών στελεχών. Επίσης σκέψου ότι ελληνικές κωμοπόλεις των 5000 έχουν 3-4 πολ. μηχανικούς ΑΕΙ άλλους 5 ΤΕΙ. Όλοι θέλουν να βγάλουν το ψωμί τους. Πιστεύεις ότι μπορει η ελληνική οικονομία με βάση την δομή που έχει να το αντέξει;1 point
-
Μύχιες και μπερδεμένες οι σκέψεις του "νομοθέτη" στο αρ. 96.ΚΑΤ4 και αυτό έχει εντοπιστεί από αρχής του ν.4495/17. Εγώ λοιπόν, για τον διερευνητικό μας προβληματισμό περί του [Η/Υ 80%], θα επισημάνω τα εξής : Α) Γραμματικά : Στην προτελευταία παράγραφο " Δεν συνυπολογίζονται επιφάνειες εντός του περιγράματος...." φαίνεται η πλήρης και καθαρή χρήση του μορίου "Δεν" που προβάλει άρνηση και που διατηρεί το τελικό "ν" της λέξης "Δεν" που όμως κατά την γραμματική θα έπρεπε να έχει αποβληθεί όντας πριν από ένα εξακολουθητικό σύμφωνο όπως εν προκειμένω είναι το "σ".* Έτσι κατά την σωστή γραμματική γράφουμε: δε θέλω, δε σε βρίζω, δε συνυπολογίζονται, αλλά δεν πιστεύω, δεν αγαπώ, Απεναντίας εν προκειμένω ο "νομοθέτης" επέλεξε την καταχρηστική χρήση του "ν" στο "Δεν" ίσως για να δώσει την έμφαση της άρνησης χωρίς γραμματικά όμως αυτό να χρειάζεται . Παράλληλα, στην τελευταία παράγραφο : "Ημιυπαίθριοι χώροι δε συνυπολογίζονται ....." η λέξη "δε", αν αφορά στο αρνητικό "δεν", θα έπρεπε και πάλι να διατηρήσει το "ν" κατ΄ακολουθία της παραπάνω προτίμησης του "νομοθέτη", θεωρώντας κανείς ότι ο "νομοθέτης" χρησιμοποιεί ενιαία γραμματική. Καταληκτικά τότε θα πρέπει να ισχυριστούμε ότι το "δε" αφορά στον μεταβατικό σύνδεσμο "δε" ΚΑΙ ΟΧΙ στο μόριο "Δεν".... * εξακολουθητικά είναι τα σύμφωνα που μπορούν να προφερθούν εξακολουθητικά ως π.χ το δ ως δδδδδ, το θ ως θθθθθ, το σ ως σσσσσ, το ν ως ννννν ΑΛΛΑ όχι τα τ, π, ξ ..... Β) Πολεοδομικά : Γνωστό είναι ότι στον ΓΟΚ '85 (αρχικά) για την έκδοση νέας αδείας, επιτρεπόταν εκ της συνολικής επιφανείας των Η/Υ χώρων να μην συνυπολογιστεί στον Σ.Δ επιφάνεια Η/Υ ίση με το 20% του Σ.Δ. Κατ΄ακολουθία, η έκφραση : " Ημιυπαίθριοι χώροι δε συνυπολογίζονται μέχρι του ποσοστού υπέρβασης 80% του πολεοδομικού μεγέθους κάλυψης και δόμησης ...." λαμβάνοντας το "δε" ως σύνδεσμο και όχι ως άρνηση, φαίνεται συμβατή με την απαλλαγή του 20% του Σ.Δ αφού "...συνυπολογίζονται μέχρι του ποσοστού υπέρβασης 80%..." Από τα δύο ανωτέρω Α) και Β) φαίνεται ότι : Οι Η/Υ χώροι συνυπολογίζονται μέχρι του ποσοστού υπέρβασης 80% του πολεοδομικού μεγέθους κάλυψης και δόμησης .... (ενώ εννοεί απαλλάσσονται οι κατά το 20%) Σημειωτέον δε ότι η απαλλαγή ΔΕΝ αναφέρεται ποσοστιαία επί των αυθαιρέτων Η/Υ αλλά επί "....του πολεοδομικού μεγέθους κάλυψης και δόμησης ...." ....... Δηλαδή αν π.χ σε Ο.Ι έχομε: Δομήσιμα βάσει όρων Δόμησης =90μ2 και αυθ. Η/Υ=80μ2 τότε: ποσοστό υπέρβασης 80% του πολεοδομικού μεγέθους δόμησης=90μ2x0,80=72μ2 , άρα για ΚΑΤ. 4-5 συνυπολογίζονται στην Υ.Δ τα 72μ2 αλλά όχι τα υπόλοιπα 8μ2 εκ των Η/Υ.1 point
-
δεν απαγορεύεται (εφόσον τηρούνται οι διατομές) αλλά δεν είναι και το καλύτερο σε ελέγχους ή αντιμετώπιση μελλοντικών προβλημάτων1 point
-
1 point
-
υπαρχει αυτη η εγκυκλιος και δξ αν υπαρχει νεωτερη /αντιθετη Εγκύκλιος ΥΠΕΧΩΔΕ, ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Ο.Κ.Κ., ΤΜΗΜΑ Βύ, αριθ. πρωτ. 52502/13-6-1997, Θέμα : Αποδοχή της με αρ. 752/97 γνωμοδότησης Νομικού Συμβούλου του Υπουργείου μας σχετικά με την εφαρμογή του άρθρου 25 του Ν. 1337/83, όπως ίσχυε πριν από τον Ν. 2052/92. ΑρθροΜΟΝΟΝ Αρθρο Μόνο Σας στέλνουμε την με αρ. 752/97 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου του Υπουργείου την οποία αποδεχόμαστε. Σύμφωνα με την γνωμοδότηση αυτή, μετά τις 8.6.94 (ημερομηνία έναρξης ισχύος της παρ. 8 του άρθρου 5 του Ν. 2052/92) τα οικόπεδα του άρθρου 29 παρ. 4 του ΓΟΚ/85, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα, εάν έχουν είτε τα ελάχιστα όρια αρτιότητας που προβλέπονται από τον κανόνα ή κατά παρέκκλιση από τις, διατάξεις που ισχύουν για την περιοχή, είτε έχουν μία πλευρά τους τουλάχιστον 5.00 μ. σε κοινόχρηστη οδό ή πλατεία και αν μέσα σύ αυτά, μετά την αφαίρεση των υποχρεωτικώς ακαλύπτων χώρων, είναι δυνατή η ανέγερση κτιρίου ελαχίστης επιφανείας τουλάχιστον 50 τμ. και ελαχίστης πλευράς τουλάχιστον 5.00 μ. Συνημμένα : Η 752/97 γνωμοδότηση του Γρ. Νομικού Συμβούλου. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ: Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Δ.Ο.Κ.Κ. Τμήμα Β` Σχετ.: α) 31223/95/14.3.95 έγγραφό σας β) 21/2798/1.9.95 Δ/νση Πολεοδομίας Πιερίας γ) 21/3031/7.9.95 Δ/νση Πολεοδομίας Πιερίας Απαντώντας στο (α) σχετικό σας γνωρίζουμε τα εξής : Κατά τη διάταξη της παρ. 4 του άρθρου 29 του ΓΟΚ/85, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα και τα μέχρι τη δημοσίευση του εν λόγω ΓΟΚ, παραχωρηθέντα από το κράτος οικόπεδα, όπως αυτά έχουν απομείνει μετά τη ρύθμιση, εφόσον έχουν είτε τα ελάχιστα όρια αρτιότητας που προβλέπονται κατά τον κανόνα, ή κατά παρέκκλιση από τις διατάξεις που ισχύουν για την περιοχή, είτε εκείνα που προβλέπονται από το άρθρο 25 του Ν. 1337/83. Εξάλλου, κατά τη διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 25 του Ν. 1337/83, όπως αυτή αντικαταστάθηκε από την παρ. 8 του άρθρου 5 του Ν. 2052/92 (ΦΕΚ 94 Αύ 8.6.94), οικόπεδα εντός σχεδίου πόλεως, που έχουν δημιουργηθεί πριν από την ισχύ του Ν. 651/77 και που δεν καλύπτουν όλες τις προϋποθέσεις αρτιότητας κατά τον κανόνα ή παρέκκλιση της περιοχής, μπορούν κατύ εξαίρεση να οικοδομηθούν, αν έχουν μία πλευρά τους τουλάχιστον 5.00 μ. σε κοινόχρηστη οδό ή πλατεία και αν μέσα σύ αυτό μετά την αφαίρεση των υποχρεωτικών ακαλύπτων χώρων, είναι δυνατή η ανέγερση κτιρίου ελάχιστης πλευράς τουλάχιστον 5.00 μ. Ειρήσθω δε, ότι η κατά τύ ανωτέρω αντικατάσταση της αρχικής διάταξης της παρ. 1 του άρθρου 25 Ν. 1337/83, κρίθηκε αναγκαία, αφού η αντικατασταθείσα ως άνω διάταξη, που παρείχε την κατύ εξαίρεση δυνατότητα δόμησης των ως άνω οικοπέδων, αν είχαν μία πλευρά 4.00 μ. σε κοινόχρηστη οδό ή πλατεία και αν μέσα σύ αυτά μετά την αφαίρεση των υποχρεωτικών ακαλύπτων χώρων ήταν δυνατή η ανέγερση κτιρίου, εμβαδού τουλάχιστον 4.00 μ., κρίθηκε αντισυνταγματική με την 106/91 απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ. Τέλος, κατά την πάγια αρχή του Διοικητικού Δικαίου, η έκδοση της οικοδομικής αδείας διέπεται από το ισχύον κατά τον χρόνο έκδοσης αυτής νομικό καθεστώς. Συνεπώς, από τα προεκτεθέντα, σαφώς προκύπτει, ότι από 8.6.94 (ημερομηνία έναρξης ισχύος της προαναφερθείσης διάταξης του Ν. 2052/92), τα οικόπεδα του άρθρου 29 παρ. 4 του ΓΟΚ/85, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα, εάν έχουν είτε τα ελάχιστα όρια αρτιότητας του προβλέπονται από τον κανόνα ή κατά παρέκκλιση από τις διατάξεις που ισχύουν για την περιοχή, είτε έχουν μία πλευρά τους τουλάχιστον 5.00 μ. σε κοινόχρηστη οδό ή πλατεία και αν μέσα σύ αυτά μετά την αφαίρεση των υποχρεωτικώς ακαλύπτων χώρων, είναι δυνατή η ανέγερση κτιρίου ελάχιστης επιφάνειας τουλάχιστον 50 τ.μ. και ελάχιστης πλευράς τουλάχιστον 5.00μ. Αντίθετη άποψη, κατά την οποία για να θεωρηθούν άρτια και οικοδομήσιμα τα οικόπεδα αυτά, αρκεί να έχουν τις αναφερόμενες στην αντικατασταθείσα διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 25 του Ν. 1337/83, διαστάσεις (ήτοι μία πλευρά τους τουλάχιστον 4.00 μ. σε κοινόχρηστη οδό ή πλατεία και να είναι δυνατή, μετά την αφαίρεση των υποχρεωτικών ακαλύπτων χώρων, η ανέγερση κτιρίου, ελάχιστης επιφάνειας 25 τ.μ. και ελάχιστης πλευράς 4.00 μ.) επειδή ο νομοθέτης του ΓΟΚ, παραπέμποντας στην προαναφερθείσα διάταξη του άρθρου 25 του Ν. 1337/83, είχε υπόψη του αυτές τις διαστάσεις και όχι τις αναφερόμενες στην νεωτέρα διάταξη της παρ. 8 του άρθρου 5 του Ν. 2052/92, θα οδηγούσε, αφενός μεν στο άνευ ετέρου, απολύτως ανεφάρμοστο της νεωτέρας αυτής διάταξης και δη στο διηνεκές και εκ παραλλήλου, στην ανεπίτρεπτη, μη αναγνώριση και αποδοχή των λόγων (προστασία του οικιστικού περιβάλλοντος) που επέβαλαν την θέσπιση της νεωτέρας ως άνω διατάξεως, αφετέρου δε, στην εφαρμογή της ως αντισυνταγματικής κηρυχθείσης και ήδη (προς άρση της αντισυνταγματικότητας), αντικατασταθείσης αρχικής διατάξεως της παρ. 1 του άρθρου 25 του Ν. 1337/83. Δεν δύναται δε, να συναχθεί υπέρ της αντιθέτου αυτής άποψης επιχείρημα, από την 571/91 Γνωμοδότηση της Ολομέλειας του Ν.Σ. Κράτους, κατά την οποία έγινε δεκτό ότι σε περιπτώσεις που κατύ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 9 του ΓΟΚ/85 το μέγιστο ύψος των κτιρίων μιας περιοχής καθορίζεται από προγενέστερες αυτού ειδικές διατάξεις, θα εφαρμόζονται αυτές οι προγενέστερες διατάξεις και για την αφετηρία μέτρησης του ύψους αυτού, διότι, αυτές οι προγενέστερες του ΓΟΚ/85 ειδικές διατάξεις έχουν θεσπισθεί χάριν της προστασίας των αρχαιολογικών χώρων, ιστορικών τόπων, παραδοσιακών οικισμών, έργων τέχνης, διατηρητέων κτιρίων κ.λ.π. καθώς και για την αντιμετώπιση της σεισμικής επικινδυνότητας μιας περιοχής, ήτοι για την προστασία εν γένει του περιβάλλοντος και της πολιτιστικής κληρονομιάς και ως τέτοιες διατάξεις, όχι δεν αντίκεινται στο ισχύον Σύνταγμα (εν αντιθέσει με ότι συμβαίνει με την τροποποιηθείσα διάταξη του άρθρου 25 Ν. 1337/83), αλλά αντιθέτως λόγω εναρμονίσεως του περιεχομένου τους προς τις διατάξεις του άρθρου 24 παρ. 1 και 2 του Συντάγματος, επιβάλλεται η εφαρμογή. Πραγματι, υπαρχουν αποφασεις του ΣτΕ σχετικα με την συνταγματικοτητα του αρθρου 25, μετα απο ατομικες προσφυγές ιδιωτων. αλλά, δεν δικαιουται η ΥΔΟΜ να αρνηθει την εκδοση αδειας, εάν δεν εχει σχετικη εγκυκλιο/εντολη . Εν τελει υποχρεουται να αναφερθει "υπερθεν" και να λαβει γραπτη γνωμοδοτηση απο την ΔΟΚΚ.1 point
-
Κατ' αρχάς φίλε χαλάρωσε λίγο αυτά με τις χούντες κλπ που λες είναι απαράδεκτα. Ανακάλυψες ξαφνικά τη σήμερον ημέρα ότι το κράτος είναι μπάχαλο και "υπομονή λίγοι μήνες έμειναν στους αλήτες". Καταρχάς δεν προσφέρεις τίποτα στο "πλεόνασμα" του ΕΦΚΑ μην γράφεις ανακρίβειες. Αυτό προκύπτει από τα έσοδα του οργανισμού και όχι από το άθροισμα των ειδοποιητηρίων. Τα παράπονα για το θέμα που υπάρχει με τις λανθασμένες εισφορές πρέπει να τα κάνεις στο ΤΣΜΕΔΕ, που έχει ιστορία και υπαλλήλους δεκαετιών και δεν δημιουργήθηκε το 2015. Έχουν ένα κάρο υπαλλήλους και δεν είναι ικανοί να επεξεργαστούν πόσες? 1000? 3000 τέτοιες αιτήσεις? 10000? πόσες είναι πια? Υπάρχει τρομερή προχειρότητα από την κυβέρνηση στο θέμα αυτό είναι γελοίοι και είμαι μαζί σου. Έπρεπε βασικά να απολύσουν το μισό ΤΣΜΕΔΕ... αυτά όμως είναι προσωπικές απόψεις... Έχει πάντως αποσαφηνιστεί ότι καμία τέτοια οφειλή δεν θα πάει ΚΕΑΟ και μέχρι τώρα έχει τηρηθεί αυτό.1 point
-
@gio https://exoikonomisi.ypen.gr/-/enischyse-tes-grammes-yposterixes-tou-programmatos-exoikonomese-kat-oikon-ii-1 point
-
4. Η βεβαίωση του μηχανικού συνοδεύεται από τοπογραφικό διάγραμμα, σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές και τα οριζόμενα στο ν.651/1977 (Α207), εξαρτημένο από το κρατικό σύστημα συντεταγμένων και συνοδευόμενο από τη μεθοδολογία εξάρτησης και τις συντεταγμένες των τριγωνομετρικών σημείων του κρατικού συστήματος συντεταγμένων που χρησιμοποιήθηκαν για την εξάρτηση. Αν το οικόπεδο προέρχεται από πράξη εφαρμογής και διαθέτει συντεταγμένες σε σύστημα αναφοράς, διαφορετικό από το ΕΓΣΑ ‘87, πρέπει να αναφέρονται και οι συντεταγμένες σύμφωνα με αυτό. 5. Δεν απαιτείται το ανωτέρω τοπογραφικό διάγραμμα στις εξής περιπτώσεις : α) για ακίνητα εντός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου ή εντός ορίων οικισμού για τα οποία μέχρι την έναρξη ισχύος του ν.4178/2013 έχει καταρτιστεί συμβολαιογραφική πράξη σύστασης οριζοντίων / καθέτων ιδιοκτησιών ή έχει εκδοθεί οικοδομική άδεια, β) σε κάθε περίπτωση για ακίνητα εντός σχεδίου για τα οποία έχει κυρωθεί πράξη εφαρμογής, γ) για ακίνητα εκτός σχεδίου πόλης, μη άρτια και μη οικοδομήσιμα, σύμφωνα με το εμβαδόν του τίτλου, δ) για ακίνητα που προέρχονται από αναδασμό και διανομή, εφόσον η αντικειμενική αξία τους δεν υπερβαίνει τις δεκαπέντε χιλιάδες (15.000) ευρώ, εξαιρουμένων αυτών που βρίσκονται εντός καθορισμένης Ζ.Ο.Ε..1 point
-
Ερωτήσεις προς άπαντας : 1. Πιστεύετε ότι άκομη με την προσθήκη του τίτλου : Υπέρτατος Μηχανικός του Σύμπαντος υπάρχει περίπτωση απτής αλλαγής των αμοιβών ; 2. Πιστεύετε ότι λύνεται κανένα πρόβλημα; 3. Πισεύετε ότι θα έχει καμία αλλαγή στο πλαίσιο διορισμών στο Δημόσιο;;; 4. Έχετε αντιληφθεί τον πληθωρισμό Μηχανικών της Ελλάδας; Είναι ποτέ δυνατόννα απορροφηθούν όλοι Μηχανικοί; Όλα αυτά περί τίτλων, είναι συζητήσεις περί όνου σκιάς, να χαμε να λέγαμε και να δουλεύουμρ τον κόσμο ψιλό γαζί..1 point
-
στ) Σχέδια ως εξής : αα) σε περίπτωση ύπαρξης οικοδομικής άδειας τα εξής αντίγραφα : ααα) του στελέχους της οικοδομικής άδειας, καθώς και απόσπασμα ρυμοτομικού για τις περιοχές για τις οποίες υφίστανται εγκεκριμένα σχέδια, βββ) του τοπογραφικού διαγράμματος,1 point
-
προσφατα ημουν μελος της εξεταστικης επιτροπης. Η αληθεια ειναι οτι η διαδικασια ειναι γελοια. Ειχαμε και 2 ακραιες περιπτωσεις ματαξυ των εξαταζομενων. Τον ενα τον ειχαμε βομβαρδισει με ερωτησεις για να μαθουμε για αυτα που εκανε για τη διπλωματικη του (αυτοκινητο φορμουλα αν θυμαμαι καλα). Ακομα και ο καθηγητης του πολυτεχνειου παρακολουθουσε με ενδαφερον. Αναγκαστηκαμε να τον διωξουμε για να μην μας κραξουν οι αλλοι που περιμεναν αρκετη ωρα. Ο αλλος με εβγαλε απο τα ρουχα μου. Αφου ειδαμε οτι με τη διπλωματικη δεν τραβαγε, αρχισαμε να ρωταμε γενικοτερες απλες ερωτησεις. Στο τελος μονο που δεν τον ρωτησαμε ποσο κανει 1+1. ΚΑι εκει που ελεγα να ενας που αξιζει να κοπει, οι αλλοι θελανε να τον περασουνε. ΔΕν ηθελα να κανω σκηνικο και να αποχωρησω (σκεφτομουνα και τους υπολοιπους εξεταζομενους) και συμβιβαστηκα να ειμαι μειοψηφια. Αλλα ηταν αλλος ενας απο τους λογους που σιχαθηκα το ΤΕΕ και την Ελληνικη πραγματικοτητα γενικοτερα.1 point
-
η εμπειρεια μας δεν νομιζω να σε βοηθησει και δεν θα επρεπε να βασιζεσε σε αυτην. Εγω δεν θα νρταπω να πω οτι οταν ξεκινησα το ελευθερο επαγγελμα (μετα απο χρονια ως μισθωτος) δεν ηξερα ποια ειναι η διαφορα του τριπολικου απο το τριφασικο. Καθισα ομως και διαβασα οτι βρηκα μπροστα μου. Και μετα ασχοληθηκα με την κατασκευη οπου εκει ξεστραβωθηκα. Το ιδιο θα σε συμβουλευα και εσενα.1 point
-
οι επιγραφές του αεροσταθμού προβλέπονται να αναγράφουν αερολιμένας Θεσσαλονίκης "Μακεδονία"/Thessaloniki Airport "Makedonia" και όχι όπως φαίνεται στο site της fraport1 point
-
ο αερολιμένας και όχι αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης δεν είχε πάντα το όνομα "Μακεδονία" αλλά το επίσημο όνομα περιελάμβανε πάντα το Θεσσαλονίκη όπως και εξακολουθεί1 point
-
"Τι αλλάζει στο νέο αεροδρόμιο Μακεδονία – Τα έργα" ..... Αυτό που ήδη έχει αλλάξει αλλά δεν αναφέρεται είναι το όνομα όπου από "Αεροδρόμιο Μακεδονία" έγινε κιόλας σιωπηρώς "Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης Μακεδονία" με διπλή ονομασία ως πιό εύκολη για τα σχέδια τους στο να καταλήξει ως σκέτο "Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης". ...... Το νου μας ΟΛΟΙ !!!!1 point
-
Φίλε κάτι έχεις καταλάβει λάθος, στην προκήρυξη των εξετάσεων δεν γίνεται πουθενά αναφορά για 4 αντίτυπα. Ένα θέλει μόνο. http://portal.tee.gr/portal/page/portal/mhtrwo/mitrwo/exetaseis Εγώ θα σταθώ στο ότι οι εξετάσεις του ΤΕΕ δεν είναι ουσίας, για τους αποφοίτους εσωτερικού. Δεν σε ρωτάνε τίποτα, από τόσους συμφοιτητές μου δεν έχω ακούσει ποτέ να ρώτησαν κάποιον κάτι. Η όλη διαδικασία την στιγμή που δεν είναι σοβαρή, όπως ακούγεται ότι ήταν παλαιότερα, δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν. Δεν αρκεί το ότι έχουμε πάρει πτυχίο από ένα ίδρυμα? Δεν διασφαλίζει αυτό δηλαδή μία ελάχιστη ποιότητα αποφοίτου? Για τους αποφοίτους εξωτερικού πες δεν γνωρίζουμε τι εστί κάθε πανεπιστήμιο, αλλά για της Ελλάδος? Την στιγμή που δεν είναι πλέον εξετάσεις, τσάμπα πληρώνουμε παράβολα, τσάμπα μπαίνουμε σε κόπο και εμείς και αυτοί και κυρίως ξεφτιλιζόμαστε ως κλάδος κατ εμέ.1 point
-
Οι καθηγητές μεταξύ τους συγκρίνονται με τα δικά τους κριτήρια: τίτλους σπουδών, δημοσιεύσεις, ερευνητικά προγράμματα, θέσεις σε επιτροπές και όχι με το πού διδάσκουν. Από τη στιγμή που στο ΠΔΑ υπάρχει προσωπικό και με τέτοια προσόντα και πιθανώς από τύχη βρέθηκε εκεί και όχι στο ΕΜΠ, μια χαρά υπάρχει σεβασμός, συναδελφικότητα και αλληλεγγύη.1 point
-
Ούτε να το σκέφτεσαι και σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου και την εποικοδομητική συζήτηση που κάνουμε. Αυτοί που δεν εκφράζονται σωστά είναι οι #!@%&*$ που συντάξαν τον οδηγό και μόνο αυτοί. Ελπίζω στο μέλλον να ξεκαθαρίσει το τοπίο, ευχαριστώ και πάλι.1 point
-
Και γιατί δεν βγάζεις την άδεια κατεδάφισης για το εντός οικοπέδου τμήμα , και κατά την κατεδάφιση ρίξε και τα 60cm. Ποιος θα το καταλάβει ?1 point
-
Καλημέρα @vk2626! Σε δικούς μου ωφελούμενους, 2 προς το παρόν, δεν έχει γίνει εκταμίευση εδώ και 2 εβδομάδες και τώρα διανύουμε την τρίτη. Αυτό που μάλλον συμβαίνει είναι ότι δεν έχουν μπει ακόμη τα χρήματα από το Υπουργείο στις τράπεζες διότι στον οδηγό λέει ότι οι προκαταβολές θα εκταμιευθούν το αργότερο σε μία εβδομάδα από τη στιγμή που τα χρήματα μπουν από το Υπουργείο στις τράπεζες. Οπότε, αναμένουμε όλοι...1 point
-
Στο αρχείο dxf χρησιμοποιούμε ΜΟΝΟ τα layers του πρότυπου Στην περίπτωσή σου, τα layers που απαιτούνται είναι: 1 (ή και) 2 13 (ως συνδυασμός των ανωτέρω) 10 (αν υπάρχει πρόσωπο σε δρόμο) 15 (αν υπάρχουν κτίσματα) και προσοχή!!! τα κείμενα να είναι μορφής text για βοήθειά σου (αλλά και των υπόλοιπων συναδέλφων) ανεβάζω μια πρόχειρη κωδικοποίηση (πάσα διόρθωση, δεκτή...) LAYERS.docx1 point
-
Τα υποδειγματα ειναι για τα μπαζα συμφωνω Δεν μας μπερδευουν ομως, ειναι σαφη σε πολλα σημεια. Κατα περιπτωση οντως χρειαζονται διευκρινισεις1 point
-
Τα υποδείγματα είναι για τα μπάζα Στο dxf, το μόνο που χρειάζεται είναι τα στοιχεία των απαιτούμενων layers. Αυτά (και μόνον αυτά) καταχωρίζονται στη β.δ. του Ε.Κ. Το pdf (ακριβές αντίγραφο του τοπογραφικού που κατατίθεται στο συμβ/φο) δεν χρειάζεται να έχει αποσπάσματα και ο.δ. Μας μπερδεύουν χωρίς λόγο1 point
-
ted78 .. καλέ μου άνθρωπε.. !! Επειδή κι εγώ με Τέκτων δουλεύω , μετά το σώσιμο σε dxf μπορείς να μου περιγράψεις λίγο πιο αναλυτικά τι κάνεις , για να δημιουργήσεις dxf συμβατό με τις προδιαγραφές του Κτηματολογίου ?1 point
-
Βλέπεις οτι δεν ασχολείται κανείς μαζί σου. Και συνεχίζεις. Βρές κάτι να ασχοληθείς.0 points
-
Καλημερα... Σας διαβαζω αρκετο καιρο για να συγκρινω τα βηματα υλοποιησης καθως κι εγω εχω κανει αιτηση ενταξεις στο Εξοικονομω και ειμαι στη φαση εκταμιευσεις προκαταβολης.Σημερα μπηκα στον πειρασμο να γραψω κι εγω τις εντυπωσεις μου Ολα μεχρι στιγμης τα εκανα ΜΟΝΟΣ μου χωρις να βαλω Συμβουλο εργου. Δεν συναντησα πουθενα δυσκολια στα βηματα κι ας εχω βαλει αρκετες εργασιες να γινουν Αλουμινια,Ηλιακο,Τεντες,και καυστηρα. Ειναι ξεκαθαρα τα βηματα εως απλα.Δν χρειαστηκε ποτε να παρω τηλ,δν χρειαστηκε ποτε να μην ξερω τι να κανω ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ....Θεωρω παιδια οτι πνιγεστε σε μια κουταλια νερο και ρωταει ο ενας τον αλλον γιατι προσπαθειτε να βγαλετε απο την μυγα ξιγκι μπας και ξεμεινει καν φραγκο παραπανω..Γιατι πρεπει δηλαδη ο καθε ενδιαφερομενος να καλυψει ολο το ποσον της επιδοτησης? Εγω ολα αυτα τα κανω με το 70% της επιχορηγησης και τα καλυπτουν ολα αυτα. Ο Σωστος Συμβουλος εργου ειναι για να συμβουλευει τον καθε ωφελουμενο και να του βρισκει την καλυτερη προσφορα ΟΧΙ να τουυ βρισκει τους προμυθευτες που εχει συνεργασια ο καθε Συμβουλος.Πριν απο το εργο οταν πηγα σε συμβουλο μου ειπε οτι ισα ισα φτανει η επιχορηγηση για αλουμινια καυστηρα και ηλιακο...ΧΩΡΙΣ ΤΕΝΤΕΣ..και τελικα τα κανω ΟΛΑ με το 70% της επιχορηγησεις..Δηλαδη γλιτωνω 20 ευρω ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ απο το δανειο..Ειχα χρονο να ασχοληθω.και ποναω τα λεφτα που θα δινω καθε μηνα .Αυτο ειναι ολο!-1 points
-
Γίνεται ναι. Βάζεις τους σωστούς συντελεστές και θα σου βγάλει να πληρωθεί η διαφορά, οπότε ανακοινώνεις στον ιδιοκτήτη με τρόπο την λυπητερή. Αν έχει μεταφερθεί η δήλωση από 4014 και δεν έχουν αυξηθεί μέτρα ή λοιπές παραβάσεις το πρόστιμο θα μείνει ως έχει. Η επιπλέον διαδικασία της αλλαγής του προστίμου άνω του 20% που αναφέρεις αν δεν κάνω λάθος αφορά μόνο τον 4495. Για αύξηση πάνω από 20% του προστίμου δεν γίνεται. Υπάρχει και η δυνατότητα μεταφοράς της δήλωσης στον 4495, όπου τις περισσότερες φορές οι συντελεστές είναι ευνοϊκότεροι και τα πρόστιμα μικρότερα, εκτός αν έτσι μπλέκεις με στατικές επάρκειες, οπότε εκεί τα ζυγίζεις..-1 points
-
Ελπίζω μόνο να μας κάνεις πλάκα.-1 points
-
Καλησπέρα, Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να σημειώσω ότι όντως το όλο θέμα περί πιστοποιημένων εκτιμήσεων είναι κάτι πολύ στημένο (όχι, δεν το έφτιαξαν μόνο ΜΗ Μηχανικοί) και ως εκ τούτου έχει επηρεάσει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο υπολογίζεται η εύλογη αξία των υλικών αγαθών (δεν θα αναφερθώ στα άυλα όπως Business Valuation, Goodwill κλπ διότι δεν άπτονται ούτως η άλλως των αρμοδιοτήτων των Μηχανικών), αλλά ταυτόχρονα έχει δημιουργήσει και μία πολύ κλειστή κλίκα. Παρόλα αυτά, εγώ είμαι ένας 30άρης Οικονομολόγος με όλα τα παρελκόμενα (πιστοποιήσεις μεταπτυχιακούς τίτλους), υπαλληλίσκος σε Τράπεζα, διαχειριστής μεγάλων επιχειρηματικών δανείων και αξιολογητής επενδυτικών σχεδίων στο κλάδο της ενέργειας και του τουρισμού. Στα χέρια μου φτάνουν εκτιμήσεις ακινήτων (αστείες) από Ορκωτούς και ΜΗ εκτιμητές, χωρίς όμως να μου φταίνε οι μεν ή οι δε, αντίθετα με εσένα. Διαφορά πρεκιού και σενάζ δεν γνωρίζω, γνωρίζω όμως ότι αυτό δεν είναι το βασικό σε μία εκτίμηση, αλλά σε μία ανέγερση. Σαν μηχανικός η γνώμη σου και μόνο μετράει σημαντικά στο τι υλικά θα διαλέξεις σε μία κατασκευή, το valuation όμως απαιτεί στάθμιση και άλλων παραγόντων (π.χ. επενδυτικό ρίσκο όπως ανέφερες) για τους οποίος αμφιβάλω εάν υπάρχει η παραμικρή ιδέα. Ναι, δυστυχώς το κολληταριό υπάρχει παντού. That's life.. Ούτε εμένα έχει ευνοήσει απλά προσπαθώ να προσαρμοστώ. Και κάτι τελευταίο, το εάν έχεις προβεί σε μεγάλες κατασκευές ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΕΦΤΑ, δεν σε κάνει μηχανικό αλλά εργολάβο, επιχειρηματία δλδ. Πιστοποιημένος εκτιμητής δεν είμαι, αλλά θα γίνω. Και παροτρύνω και τον καθένα που του αρέσει να προσπαθήσει. Ακόμα όμως και εάν δεν πραγματοποιηθεί αυτό θα συνεχίσω να είμαι ένας Οικονομολόγος με τα προσόντα και τις γνώσεις που σχετίζονται με το επάγγελμα μου, δίχως υποτιμητικά σχόλια για άλλα επαγγέλματα. Καλή συνέχεια.-1 points
-
Τα ίδια τραβάω κι εγώ με πολλούς συναδέλφους απ' όλα όσα διαβάζω εδώ. Η χούντα που μας κυβερνάει επιβάλλει με το έτσι θέλω εικονικές εισφορές. Λίγοι μήνες μείνανε στους αλήτες. Έχω κάνει διακοπή εργασιών 31/12/2016 κι ενώ από αρχές 2017 μέχρι σήμερα είμαι μισθωτός Μηχανικός κι ενώ μου κρατάνε εισφορές σαν μισθωτό εξακολουθούν εδώ και δύο χρόνια να μου επιβάλλουν εισφορές σαν ελεύθερο επαγγελματία. Έτσι εικονικά με χρεώνουν και λέει ο ΕΦΚΑ ότι χρωστάω 3.840 € αυτή τη στιγμή ενώ κανονικά πρέπει να μου επιστρέψουν 500 € τις 2 πρώτες δόσεις που έδωσα το 2017!!! Με τέτοια κάλπικα στοιχεία η κυβέρνηση λέει ότι ο ΕΦΚΑ είναι πλεονασματικός, ενώ είναι βαθιά ελλειμματικός αφού μόνο από μένα προσθέτει εικονικά 4.340 €. Κατόπιν υπόδειξης από ΤΣΜΕΔΕ έκανα αίτηση σε πρωτόκολλο για να στείλουν σε ΕΦΚΑ ότι δεν είμαι αυτοαπασχολούμενος την 1-6-2018 (ώστε να φαίνονται εισοδήματα έτους 2017 μόνο από μισθωτές εργασίες). Πέρασαν 3 μήνες και καμία απάντηση, Έκανα καταγγελία σε ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ και μετά από 10 μέρες με πήρε μία κοπέλα στο κινητό για να μου πει συμπερασματικά ότι δεν ισχύουν οι νόμοι του κράτους στο ΤΣΜΕΔΕ γιατί έχουν κάνει 3 διαβήματα και δεν γίνεται τίποτα. Τώρα είπε εξετάζουν αιτήσεις Απριλίου 2017. Πέρασα τον περασμένο Αύγουστο από το ΤΣΜΕΔΕ και μετά από φασαρία ο προϊστάμενος μου είπε ότι έχουν 3 υπαλλήλους για να διεκπεραιώσουν χιλιάδες αιτήσεις και ταυτόχρονα από τις 25 εργάσιμες ημέρες του μήνα στον ΕΦΚΑ ασχολούνται με τα θέματα ΤΣΜΕΔΕ τις 5. Υπολογίζει είπε ότι σε κανένα εξάμηνο περίπου θα προχωρήσουν τη δική μου αίτηση (ή εξαετία.. γιατί άκουσα ότι σε Μηχανικό που βγήκε εδώ κι 6 χρόνια σε σύνταξη του επιβάλλουν ακόμη εισφορές). Ούτε λόγος φυσικά για νομικές κυρώσεις που θα έπρεπε να επιβληθούν λόγω παρέλευσης 60 ημερών από αίτηση μου. Γι αυτό δεν λένε ποτέ ποιός χρεώνεται τις αιτήσεις. Πάντως αν τύχει και τις εικονικές αυτές εισφορές τις πάνε σε εφορία, ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΕ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ. Δεν υπάρχει κράτος πια, ούτε δικαιοσύνη ούτε τίποτα. Στη χούντα του Παπαδόπουλου που έζησα παιδί και το κράτος λειτουργούσε και η δικαιοσύνη, άει σιχτίρ με δαύτους.-2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-