Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      19.096


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.348


  3. karanus

    karanus

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.395


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.743


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/01/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Οι πρώτες προτάσεις για τον έλεγχο των αυθαιρέτων απο το ΤΕΕ ΤΚΜ Πρόταση ΤΕΕ.ΤΚΜ για Έλεγχο Υπαγωγών Αυθαιρέτων.pdf
    3 points
  2. ν.4495 - Άρθρο 156 Μετά την παρ.8 του άρθρου 13 της υπ’ αριθμ.3046/304/89 (Δ59/1989) απόφασης του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (Κτιριοδομικός Κανονισμός) προστίθεται παράγραφος 9 ως εξής : «9. Οι διατάξεις του άρθρου αυτού δεν έχουν υποχρεωτική εφαρμογή στην περίπτωση επιτρεπόμενης αλλαγής χρήσης σε νόμιμα κτίρια με συνολική μικτή επιφάνεια μικρότερη των 500 τ.μ., όταν αυτά έχουν ανεγερθεί με προγενέστερες διατάξεις της παρούσας απόφασης».
    1 point
  3. Μου ζήτησαν να επισυνάψω την αίτηση που κάναμε στο Δήμο για την ονοματοθεσία (είχα επισυνάψει μόνο την απάντηση του Δήμου ) και το πιστοποιητικό του κτηματολογίου . Σχετικά με το κτηματολόγιο επειδή ήταν πολύ πρόσφατη η απόκτηση δεν είχαμε ακόμα το πιστοποιητικό και κατέθεσα την αίτηση πρός το κτηματολόγιο για τα μάτια του κόσμου..
    1 point
  4. αν εναι εξ ολοκληρου αυθαίρετο τοτε με έγκριση οχι άδεια κατεδαφισης αλλα προσοχη το χρονικο διαστημα ειναι 6 μηνες
    1 point
  5. Όπως πολύ σωστά προανέφερε ο netmin909 Παρ 8 άρθρ. 4 Ν. 2508/97 (απόσπασμα) 8. Απαγορεύεται η χορήγηση οικοδομικών αδειών για την ανέγερση κτιρίων μη συμβιβαζομένων προς τη χρήση που τυχόν προβλέπει το εγκεκριμένο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΓΠΣ) για τη συγκεκριμένη θέση. Μετά την έγκριση του ΓΠΣ και μέχρι την αναθεώρηση του σχεδίου πόλεως της περιοχής και την προσαρμογή του προς το ΓΠΣ, δεν επιτρέπεται η έκδοση οικοδομικών αδειών με βάση συντελεστή δόμησης ανώτερο από το μέσο συντελεστή που ορίζεται στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο. (...) Εγγρ-7065/15 (ΔΠΣ) απόσπασμα Εφαρμογή μέσου συντελεστή δόμησης (ΜΣΔ), μετά την ισχύ του Ν-4269/14 (Χρήσεις γης που έχουν καθορισθεί από ΓΠΣ ή ΣΧΟΟΑΠ με τις διατάξεις του Ν-1337/83 ή του Ν-2508/97 μετά τις 13-6-97 είναι δεσμευτικές) (...) Τέλος όσον αφορά σε περιοχές στις οποίες ισχύουν Γενικά Πολεοδομικά Σχέδια που έχουν εγκριθεί σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ.8 και παρ.9 του Αρθ-4 του Ν-2508/97 μέχρι την έγκριση πολεοδομικής μελέτης απαγορεύεται η έκδοση οικοδομικών αδειών με συντελεστή δόμησης μεγαλύτερο από το μέσο συντελεστή δόμησης που προβλέπεται από το ΓΠΣ.
    1 point
  6. θετω το ερωτημα, που και εσυ ανεφερες. Οταν εβγαλε την αδεια το 2004, έδειξε μονον πυλωτη, δεν εδειξε την υπαρξη του κλεισμενου ισογειου, αλλως δεν θα επαιρνε αδεια. Δηλωνοντας σημερα σαν ετος κατασκευης το 1994, δεν διαψευδεις του "ορους δομησης" που ζητησες το 2004?
    1 point
  7. σωστα, εκει θα βρεις το πιστοποιητικο μεταγραφης του "γηπεδου" αλλά δεν θα βρεις τπτ για το κτισμα, εάν δεν κανατε συσταση οροφοκτησιας. Παντως, το κτισμα μπορει να δηλωθει, με βαση την περιγραφη της τακτοποιησης.
    1 point
  8. Δηλαδή δεν είναι πρόβλημα ο αριθμός των σχολών αλλά το εάν εφαρμοστεί η συνθήκη της Μπολόνια ; με συγχωρείτε αλλά χανει το νόημα η συζήτηση . Όποιος είναι έξω από το χώρο πολλά τραγούδια ξέρει . Δηλαδή θέλετε να νου πείτε ότι εάν αύριο βγει ο υπουργός και κάνει 20 τις σχολές πολιτικών μηχανικών εφαρμόζοντας την Μπολόνια θα είναι θετική εξέλιξη στην εκπαίδευση ; αντιθέτως πιστεύω ότι συντελείται ένα έγκλημα στο χώρο της Παιδείας με υπεύθυνο τον γαβρογλου. Το Πανεπιστήμιο μου συγχωνεύεται και έχω αναφέρει σε άλλο νήμα τους λόγους που θεωρώ λάθος την πολιτική του Υπουργείου .
    1 point
  9. Αν δε το βρεις τότε θα απευθυνθείς στο οικείο υποθηκοφυλακείο ώστε να προμηθευτείς το πιστοποιητικό. Υπάρχει, αφού υπάρχει τίτλος κτήσης.
    1 point
  10. H κατηγορία 3 του Ν. 4178 δεν απαιτούσε ΔΕΔΟΤΑ. Αν το σύστημα ζητάει για την περίφραξη θα ανεβάσεις ενημερωτικό σημείωμα ότι δεν απαιτείται. Το ίδιο θα ανεβάσεις και για την ΤΕ ηλεκτρολόγου (δεν υπάρχουν ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, η χρήση έχει επιλεγεί για συστημικούς λόγους πληροφοριακού συστήματος και δεν στεγάζεται επαγγελματική δραστηριότητα-υπηρεσία κλπ).
    1 point
  11. Άρθρο 100 Διατάξεις υπολογισμού ενιαίου ειδικού προστίμου 1. Για την υπαγωγή αυθαίρετης κατασκευής ή χρήσης στην παρούσα ρύθμιση καταβάλλεται ενιαίο ειδικό πρόστιμο. Ο υπολογισμός του ενιαίου ειδικού προστίμου γίνεται με βάση το εμβαδόν της επί την τιμή ζώνης στην περιοχή του ακινήτου, ανεξαρτήτως της χρήσης αυτού, σύμφωνα με το σύστημα αντικειμενικών αξιών του Υπουργείου Οικονομικών της 20.1.2016, επί το συντελεστή δεκαπέντε τοις εκατό (15%) και επί τους συντελεστές των σχετικών ενδείξεων - τετραγωνιδίων, που ορίζονται στον πίνακα του Παραρτήματος Α, όπου απαιτούνται, ανάλογα με την κατηγορία και το είδος του αυθαιρέτου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 96 (τετραγωνικά μέτρα Χ 15% Χ τιμή ζώνης Χ συντελεστές τετραγωνιδίων).
    1 point
  12. θεωρώ οτι θα το βρεις μπροστά σου γιατι πλέον οι ΘΣ μετακινήθηκαν σε ΚΧ άρα πας για τροποποίηση σύστασης. Σε κάθε περίπτωση μίλησε και με συμ/φο μήπως μπορεί με κάποιο τρόπο να αποφευχθεί
    1 point
  13. Ας το κρατήσουν στο αρχείο τους. Δεν είναι για να βγει έξω κάτι τέτοιο. Θα γίνει "σφαγή".
    1 point
  14. Προφανώς ο αρχικός ιδιοκτήτης ήθελε να μοιράσει κατ'αυτόν τον τρόπο , μη αναλογικά δλδ , τα % συνιδιοκτησίας. Εχει το δικαίωμα.
    1 point
  15. Σαφέστατα και πήρε. Απλά οι δύο εκ των τριών προσφορές ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους και θέλοντας να μην χαλάσει σχέσεις, ανέθεσε τη δουλειά σε δύο (παρέλειψες τον έναν, ανέφερες τον άλλο). Για να μην σου πω ότι έσπασε σε υπεργολαβία τα γλυπτά και τα έδωσε και σε τρίτο.
    1 point
  16. Καλημέρα, θα το ξαναδώ για τα 1.800. Υπάρχει ένα ΦΕΚ που ακυρώνει τα 2.050 και χαμηλωνει την τζ σε 1.800 αλλά έχει ισχύ από 8-6-16.
    1 point
  17. Συνάδελφε στο επεσήμανα και στο άλλο νήμα που πόσταρες. Για να λάβεις απάντηση είναι καλύτερο να κάνεις ένα ερώτημα πλήρες με το θέμα που σε απασχολεί και όχι ένα γενικό ερώτημα. Pavlos33
    1 point
  18. Στο θέμα των συγχωνεύσεων έχουμε πλήρη εμφάνιση του εσμού των υποκριτών που παριστάνουν τους πολιτικούς . Ο Γαβρόγλου προχτές στην Βουλή που είπε κάτι σωστό . Από την μια λέμε ότι έχουμε πολλούς εισακτέους , που είναι αλήθεια ότι έχουμε , 4 φορές περισσότερους αριθμητικά και 6 φορές περισσότερα αναλογικά με τον αριθμό των μαθητών , από ότι 40 χρόνια πριν και από την άλλη θέλουμε και ιδιωτικά πανεπιστήμια . Αλλοι μιλάνε για ελεύθερη αγορά , αλλά θέλουν κλειστό αριθμό φοιτητών όσων μπορούν να διοριστούν . Η σοβιετική λογική εν δράσει... Η ουσία είναι ότι τα πανεπιστήμια παλιά και νέα πρέπει να ψάξουν να βρουν νέους φοιτητές εκ του εξωτερικού με δίδακτρα . Γιατί με την μείωση των γεννήσεων που έχουμε , οι θέσεις θα είναι περισσότερες από τους υποψηφίους...
    1 point
  19. Ο 4178 ή κάποια εγκύκλιος του ανέφερε ότι ρυθμιζόμενα κτίρια με μοναδικές εργασίες Φ.Ο ρυθμίζονταν ως κατοικίες Ο 4495 δεν αναφέρει τίποτα επ' αυτού Επομένως κατά το παράρτημα Α του 4495 η χρήση του θα υπολογιστεί ή με της αδείας ή με την μελλοντική όπως πολύ ορθά ανέφερε και ο kan62
    1 point
  20. εχω ομως την εντύπωση οτι μας ειπε ο ερωτών οτι: Oι δυο ΘΣΑ, δεν ηταν η μια διπλα στην μεσοτοιχια και η άλλη διπλα της με την μετατοπιση επρωξε την διπλανη της αλλα οτι το διαμερισμα μπηκε και στις δυο Επομενως και οι δυο "ερχονταν" καθετα σε επαφη με την ΟΙ και επηρεασθηκαν και οι δυο απο την επέκτασή της. τεσπα θα βρεθει ακρη τις καλησπερες μου
    1 point
  21. Nα προσθέσω Δημήτρη ότι η παραπάνω επέκταση που αναφέρει ο συνάδελφος αφορούσε νόμιμη χρήση κατοικία, οπότε θα λάβει μόνο ΥΔ χωρίς Σ.Α.Χ. Στην ίδια δήλωση θα μπει και η παράβαση για τη διαφορετική χωροθέτηση της μια θέσης στάθμευσης (υποθέσαμε ότι με διαφορετική χωροθέτηση θα αντιμετωπιστεί η καταπατηθείσα από τον ίδιο ιδιοκτήτη θέση στάθμευσης). Αναφορικά με την καταπάτηση της άλλης θέσης στάθμευσης, ουσιαστικά πρόκειται για μια περίπτωση που συζητάμε στη διαμερισμάτωση όταν αυτή δεν φαίνεται στη σύσταση και κατά πόσο μπορεί να γίνει υπαγωγή. Όμως, όταν ο ίδιος ιδιοκτήτης του παρακολουθήματος συναινεί, το θέμα ανάγεται σε διόρθωση ιδιοκτησιακού άρα τροποποίησης σύστασης και όσο αφορά την υπαγωγή θεωρώ ότι δεν θα υπάρξει ζήτημα. Λογικά θα πρέπει να τακτοποιήσει και ο έχων την όμορη θέση στάθμευσης για να προχωρήσει η διαδικασία της τροποποίησης. Ίσως και όπως το λες Δημήτρη να μπορεί να γίνει μεταξύ τους μια μονομερής τροποποίηση χωρίς πολλά πολλά.
    1 point
  22. Τόσο καιρό παρακολουθώ ,για αυτήν εδώ την απορία όμως πρέπει να γράψω κάτι. Και εάν δε βγάλεις άδεια(επειδή ας πούμε δε χρειάζεται)και μετά στον έλεγχο σου ζητήσουν τότε τι κάνεις?(επειδή αυτοί θα πούνε ότι χρειαζόταν η άδεια).Για μένα στο συγκεκριμένο θα έπρεπε να υπάρχει καθαρή απάντηση από τ εξοικονομώ,γιατί σε μια τέτοια αλλαγη οι περισσότεροι δεν πειραζουν τα ήδη τοποθετηθένα σώματα.
    1 point
  23. Μπορείς να πεις ότι προσομοιώνεται με την οικοδομική γραμμή. Αναλόγως το τι σχέδιο έχεις. Έχεις παλιό σχέδιο, έχεις σχέδιο μετά ν. 1337 με συντεταγμένες Ο.Τ; Έκανες έρευνα στην ΥΔΟΜ για εκθέσεις οικοδομικών γραμμών και πολεοδομικό καθεστώς του Ο.Τ; Για εντός σχεδίου θέματα, πράξεις εφαρμογής κλπ, κάνε αναζήτηση και πόσταρε στο σωστό νήμα.
    1 point
  24. Να σκεφτεις οτι πριν τη διορθωση αυτης της παραγραφου του Ν4412/16 ισχυε οτι θα ησουν εκπτωτος. Γιαυτο λεω "μονη επιπτωση"
    1 point
  25. Σε αυτό το στάδιο με βάση την άδεια. Αν δεν υπάρχει κάποια άδεια με την τελικά επιθυμητή χρήση ... ΚΧ πρέπει να υπάρχει πάντα κάπου στο οικόπεδο/γήπεδο. Αν το κτήριο είναι μοναδικό τότε σίγουρα έχει νόημα.
    1 point
  26. Σε μια ανάλογη περίπτωση εγώ το αντιμετώπισα με αναλυτικό.
    1 point
  27. η εμπλοκή του Αρχιτέκτονα είναι ότι κάνει τα σχέδια λίγο καλύτερα από τους άλλους, μπορεί να δει χώρους εκεί που δεν βλέπεις, λύσεις εκεί που δεν ξέρεις. Ενοείται ότι κάνει καλύτερα το σπίτι από Πολιτικό Μηχανικό, Αρχιτεκτονική διαμόρφωση κατοικίας αυτός έχει σπουδάσει να κάνει. Εργονομικά, λειτουργικά είναι οι τομείς του ενδιαφέροντος του. Ορισμένοι κάνουν και την επίβλεψη, μάλιστα οι Αρχιτέκτονες Μηχανικοί του ΕΜΠ - ξέρω εγώ - είναι και Μηχανικοί. Και δομική μηχανική έχουν διδαχτεί και τεχνολογία υλικών και εμπειρικά όταν ξέρουν πολλά ξέρουν πολλά. Θα πρότεινα το άτομο να έχει εμπειρία και αφού σκοπεύεις να κάνεις μια καλή δουλειά μην παρακάμψεις τον Αρχιτέκτονα. Η γνώμη μου είναι ότι είναι ο πρώτος που εμπλέκεται με το σχεδιασμό, ο πρώτος που συμβουλεύει σωστά με σχέδια, εως σχέδια λεπτομερειών όσον αφορά μια ανακαίνιση. Ισως γραφείο τεχνικού ο οποίος επίβλεψη εργασίας θα κάνει να έχεις. Απο Αρχιτέκτονα αρχίζεις όμως πάντα. Και ο Θεός ο μεγάλος Αρχιτέκτονας ονομάζεται. Η αρχή και το τέλος (το "Α" και το "Ω" λεγεται "Εγω υμην" ) Χωρίς σχέδια (και σχέδια ειδικού) μην πας πουθενά. Ακόμα υπάρχει η μελέτη εφαρμογής, που λεπτομέρειες σχεδιάζονται σε κλίμακα ως 1:1 ώστε να υπάρχει το καλό αισθητικο αποτελεσμα.
    1 point
  28. Όλα τα ποσοστά υπολογίζονται στο συνολικό πρόστιμο (πριν την αφαίρεση)
    1 point
  29. σωστα, εάν προκειται για κοινες αυθαιρεσιες και των δυο ΟΙ σε κοινοχρηστο χωρο. Αλλά, εάν εννοει για αυθαιρεσιες στα κοινοχρηστα, που εχει κανει ξεχωριστα καθε μια ΟΙ, για λογαριασμό της, τοτε, η καθε μια τακτοποιει με συναινεση του αλλου. Και μετά, πηγαινετε στον συμβ/φο και κανετε και δυό ωραιες καθετες, με το 98 παρ.1 και εχετε τιτλους ιδοκτησιας, καθαρούς, σαν μολις να βγηκαν απο την κολυμβηθρα του Σιλωάμ....
    1 point
  30. Νότια Ελλάδα (παλαιές χώρες κατά την Εκκλησιαστική Διατύπωση!) σαφώς λιγότερες από Νέες Χώρες! Εκεί, μετράτε και φεύγετε!
    1 point
  31. Πράξεις εφαρμογής. Λέει, ας πουμε, ένας δήμος : Θέλω για κάποιους λόγους να επεκτείνω το ρυμοτομικό μου σχέδιο. Γίνεται η μελέτη (πάντα) ενός ΓΠΣ που θα καθορίσει (γενικές γραμμές) προς τα που θέλει να προεκταθεί και έτσι ξεκινά την επέκταση του Ρ.Σ. του δήμου. Δημιουργείται λοιπόν σε μία περιοχή, που μέχρι τότε ήταν ΕΚΤΟΣ σχεδίου, ένα νέο πολεοδομικό περιβάλλον όπου σχεδιάζονται οικοδομ. Τετράγωνα, δρόμοι πλατείες, πάρκινγκ, ....κλπ, κλπ. Σε "πρώτη φάση" πρέπει να κυρωθεί το Ρυμοτομικό αυτό σχέδιο. Εδώ πρέπει να σκεφτείς πως εκεί, ας πούμε, που θα γίνει μία πλατεία θα είναι το χωράφι κάποιου που έτσι........ "χάνεται". Αυτό όμως δεν είναι δίκαιο. Αυτός ο ιδιοκτήτης πρέπει να πάρει κάπου αλλού! Γιαυτό λοιπόν ξεκινά η νέα φάση που πρέπει να διορθώσει τις.... αδικίες και όχι μόνο. Γι' αυτό λοιπόν παίρνουμε από όλα τα τεμάχια εισφορά σε γη αλλά και σε χρήμα. Κάπου στον νόμο 1337 αναφέρονται τα ποσοστά αυτών των εισφορών! Τώρα για να καταλάβεις το μηχανισμό μιας πράξης εφαρμογής πρέπει το Ν. 1337/83 να τον διαβάσεις καλά αλλά ΚΑΙ να τον καταλάβεις. Φυσικά και τους μεταγενέστερους που έχουν σχεση με τις επεκτάσεις. Δημιουργούνται έτσι οι πίνακες (90cm x30cm) της ΠΕ . Εκεί αναγράφεται για κάθε ιδιοκτησία η πορεία της μέσα στην πράξη. Από την στιγμή που οι πίνακες αυτοί παν στο υποθηκοφυλακείο και μεταγραφούν η πράξη είναι πλέον κυρωμένη. Ο πίνακας αυτός θεωρείται και .. ..συμβόλαιο. Αν στην πορεία κάποιος διαπιστώσει ένα λάθος μπορεί με απλές διαδικασίες να κάνει "Διορθωτική πράξη" που αφορά μόνο την σελίδα στην οποία υπάρχει το οικόπεδό του. Προσοχή: Όπως και όλα τα Ρυμ. Σχεδ. μία Π.Ε. συνοδεύεται πάντα από ένα διάταγμα ρυμοτομίας. Αν η Πράξη σταματήσει στην κύρωση μόνο των Ρυμ Σχεδίων τότε η πράξη δεν είναι τελειωμένη. Δεν γνωρίζουμε τις τελικές ιδιοκτησίες. Οικοδομική Αδ. βγάζουμε με κάποιες εγκυκλίους (προυποθέσεις) που πρέπει να αποδείξουμε ότι είμαστε οικόπεδα πυκνά δομημένα και αν τυχόν πάρουμε κάτι παραπάνω, στην τελική τακτοποίηση το πληρώνουμε σε "χρήμα". Στην δήλωση 651 γράφουμε αρτιο αλλά θα καταστεί οικοδομήσιμο με την κύρωση της Π.Ε. και χρωστάει εισφορά σε γη και χρήμα....... Επειδή είσαι νέα στο χώρο μπορείς (και μαζί με 'σενα και οι άλλοι νέοι συνάδελφοι) εδώ στο φορουμ να βρεις πολλές ενότητες που έχουν θέμα τους τις Πράξεις εφαρμογής. Εγώ απλά ήθελα απλά να σου δώσω ένα κίνητρο . Τίποτα παραπάνω. Το θέμα είναι πολύ -πολύ μεγάλο.
    1 point
  32. Συνάδελφε, διαβάζω αυτό που έγραψες παραπάνω, και παίζει να έχω μία διαφωνία για κάθε γραμμή που έχεις γράψει. Κάποιος από τους δύο μας έχει καταλάβει ΠΟΛΛΑ πράγματα ΛΑΘΟΣ.
    1 point
  33. Πόσα χρόνια να πέρασαν από τότε που αποφασίστηκε ο υπερτολμηρός και σήμερα υποστηριζόμενος εξώστης του β ορόφου ; Πόσοι να έχουν εμπλακεί σε όλες τις μεταγενέστερες κατασκευαστικές φάσεις ; Ποιοί θα είχαν εμπλακεί νομικά αν σήμερα υπήρχαν νεκροί ; Ποιές θα ήταν οι ποινές φίλε Δημήτρη ; Θλιβερό να βλέπεις σε βίντεο το πέρασμα μιάς χώρας σε τριτοκοσμικά επίπεδα ... Ακόμη πιό θλιβερό να βλέπεις τόσους έτοιμους να ξανακάνουν τα ίδια ... Μήπως το τελευταίο τα ερμηνεύει όλα ;
    1 point
  34. Μην αρπάζεσαι φίλε Αλέκο. Δεν είχα καμμία πρόθεση να θίξω τις γνώσεις σου. Άλλωστε δεν πρόκειται για τίποτα φοβερό, ένα πρόβλημα στο AutoCad είναι. Μην μου πεις ότι θα καθορίσεις και τον τρόπο που θα δίνονται οι απαντήσεις. Στο ερώτημά σου, αναφέρεις ότι: "χάνει όλες τις ιδιότητές του (χάνει τα materials) και εμφανίζεται απλά στο χρώμα του layer του". Με το ρήμα "χάνει" εννοείται ότι το υλικό δεν μεταφέρθηκε, κάτι που δεν ισχύει σύμφωνα με την τελευταία δημοσίευσή σου. Γι' αυτό σου ζήτησα να ελέγξεις την μεταφορά του υλικού. Το υλικό μεταφέρθηκε, απλώς δεν εμφανίζεται σωστά. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη λήψη απαντήσεων, είναι οι σαφώς διατυπωμένες ερωτήσεις. Πήγαινε στο σχέδιο όπου έχεις επικολλήσει το στερεό αντικείμενο και εμφάνισε τις ιδιότητές του. Στο pull down menu της επιλογής Material (κάτω από το 3D Visualization), διάλεξε κάτι άλλο (π.χ. Global) και στη συνέχεια επαναφέρεις την επιθυμητή αρχική επιλογή (π.χ. πλακάκι). Το πρόβλημα έχει λυθεί. Τον λόγο για τον οποίο συμβαίνει αυτό, δεν τον γνωρίζω.
    1 point
  35. Οι "ειδικοί" σε αυτό το thread προσπάθησαν να βγάλουν απόφαση για μία θέρμανση σπιτιού χωρίς να ξέρουν: α) τοποθεσία β) χαρακτηριστικά του σπιτιού γ) διαθέσιμο προϋπολογισμό, οπότε μόνο ειδικοί δεν είναι. Λείπαμε που τη πάτησες ακόμα μία φορά. Καλό θα είναι να μάθεις να μιλάς μόνο εκεί που σε παίρνει... @georgios_m συνήθως λέμε γέφυρα ως παράδειγμα για να αποφύγουμε στη συζήτηση τις τετριμμένες κατασκευές.
    -1 points
  36. Διόρθωση με βάση την πραγματικότητα των τελευταίων 35 ετών... Μην κάνετε άσκοπες παραθέσεις. Διαβάστε τους κανόνες συμμετοχής. AlexisPap
    -1 points
  37. Ο όρος τεχνολόγος ήταν μέρος του επίσημου τίτλου των απόφοιτων ΚΑΤΕΕ. Αν τώρα κάποιος δημόσιος φορέας έχει μείνει στο 70 πρόβλημα του. Σε όλους τους ενημερωμένους φορείς πχ ΑΣΕΠ υπάρχει μόνο αναφορά σε πτυχιούχους μηχανικούς. Η πρόταση για γενικά ΕΔ με κλιμακωτή πρόσβαση στα έργα με βάση τον προϋπολογισμό είναι σωστή κατά τη γνώμη μου. Το έχω πει και παλαιότερα. Έτσι μπορεί να δοθεί και προβάδισμα στους κάτοχους διπλώματος ώστε ο επιπλέον χρόνος σπουδών να έχει αντίκρυσμα.
    -1 points
  38. Αυτό είναι και αντιεπιστημονικό και επικίνδυνο. Το 1930 καλώς θεσπίστηκε αυτό. Το 2018 θα πρέπει να παραδεχτούμε όλοι ότι είναι πλέον τραγικά λάθος κάτι τέτοιο, τουλάχιστον στο κλάδο των μηχανικών. Καλά τα κεκτημένα αλλά ο κόσμος προχωράει μπροστά. Επιπλέον η ΕΕ έχει πλέον θεσπίσει το πλαίσιο προσόντων έτσι ώστε ακριβώς να μην ισχύει αυτό.
    -1 points
  39. Καλώς ή κακώς υπάρχει μία δεδομένη κατάσταση σήμερα. Το νομοθετικό πλαίσιο πρέπει να εκφράζει τη συγκεκριμένη κατάσταση. ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ οι σχολές αλλάξουν και προσφέρουν σπουδές ικανές να ανταποκριθούν στα ΕΔ του σήμερα (σχεδόν αδύνατο αλλά ως υπόθεση εργασίας τη δέχομαι), τότε από εκεί και πέρα θα πρέπει και το πλαίσιο να εκσυγχρονιστεί. Τίποτα δεν είναι γραμμένο στην πέτρα*. *Με μία εξαίρεση όπως φαίνεται. Το πλαίσιο του 1930 για τους μηχανικούς κατάφερε να επιβιώσει 90 χρόνια, και ας είναι από τα πιο ταχέως μεταβαλλόμενα επαγγέλματα. Φαίνεται ο νομοθέτης τότε είχε κληρονομικό χάρισμα και μπορούσε να προβλέψει την έλευση του αυτοματισμού, την κοινωνία της πληροφορίας, τα σύγχρονα υλικά κτλ
    -1 points
  40. Εαν μπορει καποιος Αγρονομος Τοπογραφος να μας ενημερωσει, σε σχεση με τα ανωτερα εγγραφα, ποτε θεωρουμε οτι εχουμε εγκατεστημενο τριγωνομετρικο δικτυο επισημα ωστε να εχουν δικαιωμα υπογραφης και οι υπομηχανικοι ή οι Τοπογραφοι ΤΕΙ? Στις περιοχες κτηματολογιου ή κτηματογραφησης για τις μελετες σχεδιου πολης οπου υπαρχουν επισημα τριγωμετρικα σημεια αρκετα κοντα, πιστευω οτι εχουν δικαιωμα οι παραπανω ειδικοτητες. Επισης τι γινεται στην περιπτωση Hepos;
    -3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.