Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/04/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Μετά από 3 μήνες με την ενασχόληση με τις δηλώσεις τελικά πιστεύω ότι για το καλό του κτηματολογίου και για να μπορεί να γίνει πιο γρήγορα , με λιγότερα λάθη και με τρόπο που να είναι άμεσα αξιοποιήσιμα τα στοιχεία ενδεικνύεται η ηλεκτρονική εφαρμογή , ειδικά αν γίνεται από συναδέλφους μηχανικούς Αν μας ενδιαφέρει σε πρώτο επίπεδο η γρήγορη ολοκλήρωση του κτηματολογίου και όχι η είσπραξη χρημάτων περισσότερων ... θα πρέπει να την προτιμούμε Ασε που πολλά λάθη σε προειδοποιεί το ίδιο το σύστημα ... και είναι γενικά πολύ φιλικό (καλός ο σχεδιασμός του σε γενικές γραμμές) Αν θέλουμε να βγάλουμε περισσότερα χρήματα τότε καλύτερα η συμπλήρωση φακέλων όπου ο όγκος εργασίας γίνεται μικρότερος από εμάς (δεν απαιτούνται ψηφιακά αρχεία , σκαναρίσματα ) Επίσης ένα καλό της εφαρμογής είναι ότι μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο έχουν πρόσβαση οι ιδιοκτήτες στα στοιχεία τους (τοπογραφικά ,συμβόλαια κλπ ) αλλά δεν ξέρω αν αυτό γίνεται και στην κατάθεση στα γραφεία αν έχουν δυνατότητα να βλέπουν κάπου ψηφιακά μετά τα δεδομένα τους που κατάθεσαν5 points
-
Φίλε μου, είσαι ο πρώτος τοπογράφος από όσους ξέρω που προτείνει την ηλεκτρονική εφαρμογή!!!!! Και εγώ ηλεκτρονικά τις κάνω....4 points
-
ΘΑ πρόσθετα επίσης, ότι κάνετε καλά που ρωτάτε. Στο σωστό μέρος δεν ρωτάτε βέβαια αν και πιστευω από εδώ μια απαντηση την πηρατε. Επισημαίνω οτι, λετε πως έχετε το δικαίωμα στον όροφο και όμως έχει κτίσει η αδερφή σας, και ουσιαστικά μαντευω τωρα, της το δώσατε. Δεν πιστευω, έκτισε στην ταράτσα και εσείς δεν θέλατε κάπου που κατά τα λεγόμενα σας να κτισετε ανηκει σε εσας, εκτισε η αδερφη σας?4 points
-
Στα γραφεία κτηματογρ. έχουν βάλει την κασέτα και λένε το ίδιο (για να εισπράξουν δικαιώματα). Αποτελεί συνταγματικό δικαίωμα του κάθε ιδιοκτήτη να καταχωρίσει την ιδιοκτησία του όπως αυτός επιθυμεί. Προς τούτο, αναρτώ πλήρως αιτιολογημένη σχετική απόφαση του Α.Π. (αλιευμένη απο τη ΔΟΜΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ) AP 1296 06.pdf3 points
-
Υπέβαλα αρκετές δηλώσεις ηλεκτρονικά και διαπίστωσα ότι τα έτοιμα πολύγωνα του, ελάχιστα διαφέρουν απ' τα αντίστοιχα τοπογραφικά (και δεν αναφέρομαι σε δικά μου τοπογραφικά αλλά και συν/φων μας)2 points
-
2 points
-
Αν δείς στη σελίδα 50 του συνημμένου, μάλλον δεν.... http://www.efet.gr/portal/pls/portal/efet_schema.pck_practice_guides.getFile?fImgName=F13605/Οδηγός Πρακτικής για προστασία από ζωικούς εχθρούς έντομα.doc2 points
-
ΚΑΝΑ σωστά δεν μπορούμε τον χώρο κάθε κτιρίου να καλύψουμε ώστε να πούμε ότι τώρα πια πάντα πρέπει ράμπα, ηλεκτρικό αναβατόριο, ψηλοί αναβαθμοί να μην υπάρχουν και παρόμοιες κατασκευές, ώστε σε κανένα κτίριο να μην είναι δυνατή η πρόσβαση ατόμων που κινούνται με αμαξίδιο, μπαστούνια, καροτσάκια να δείξω ότι οχι μόνο ΑΜΕΑ πρέπει να έχουν πρόσβαση σε κάθε χώρο, κυρίως Δημόσιες Υπηρεσίες και τους σημαντικότερους. Να θίξω ότι υπάρχουν μέρη οπου η πρόσβαση φυσικά δεν είναι εύκολη, όπως ο οικισμός Οια Σαντορίνη, μπορεί βέβαια το άτομο που θέλει να επισκεφτεί την Σαντορίνη, να πάει Φυρά ή Σύρο. Οσον αφορά το ερώτημα, δεν γνωρίζω καλά την συγκεκριμένη περίπτωση, και θα ομολογήσω ότι μου κάνει εντύπωση σε κτίριο που κτίστηκε το 2006 να μην έχει φτιαχτεί ράμπα να μην μπαίνουν οι ΑΜΕΑ, γνωρίζοντας όμως μερικές περιπτώσεις τι φτιάχναν το 2006 μερικοί, θα πω ότι δεν αποκλείω τιποτα.2 points
-
2 points
-
Και με ότι έγγραφο επιθυμεί (ή δεν επιθυμεί). Δεν μπορείς σας υπάλληλος(γρ κτ) να τον υποχρεώσεις για ΤΙΠΟΤΑ2 points
-
2 points
-
Η συμβουλή που ζητείται από ένα κομπιούτερ μακριά, χωρίς να έχουν δει τον χώρο δεν δίνεται. Θα έλεγα, την αδερφή σας εσείς την ξέρετε ζητήματα όμως όπως πλάγιες αποστάσεις και ιδιοκτησιακά δεν τα γνωρίζετε. Από κοντά λοιπόν θα πάρετε έναν Μηχανικό, Αρχιτέκτονα ή Πολιτικό Μηχανικό, δεν ξέρω ποιοί άλλοι ασχολούντε. Να δει τον χώρο σας, το τοπογραφικό, το κτίριο να σας ενημερώσει αν το αμέσο επόμενο διάστημα ή μακροπρόθεσμα θα έχετε κάποιο πρόβλημα που να αφορά την ιδιοκτησία σας.2 points
-
Version X6.3
85.849 downloads
Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5167/24 (ΦΕΚ 207Α/20.12.2024) Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Προσθήκες N.5015/23 (ΦΕΚ 20Α/02.02.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)1 point -
Κατά την γνώμη μου και στο πνεύμα του Ν4495 ,δεν υπάρχει περίπτωση να μην εξαιρούνται από κατεδάφιση τα εντός στάσιμου οικισμού αυθαίρετα. Εδώ ο νομοθέτης στα εντός στάσιμου κάνει τα "στραβά μάτια" σε όλα. Πρόστιμα χαμηλά, όχι ΜΣΕ, ελάχιστα δικαιολογητικα, κ.λ.π. και δεν θα έδινε εξαιρέση απο την κατεδάφιση; Δεν νομίζω.1 point
-
Η ηλεκτρονική υποβολή ίσως είναι πολύ επικίνδυνη για πολύπλοκες νομικά περιπτώσεις. π.χ. έχετε πολλοί από εσάς την αυτοπεποίθηση της εμπειρίας και γνώσης να κάνετε μόνοι σας δηλώσεις γεωτεμαχίων από χρησικτησία; Το πρόβλημα είναι ότι δίνουν άλλα ντ'άλλων πολύγωνα που ποτέ δεν είχαν τοπογραφικά. [και υποψιάζομαι πολλοί θα τα πάρουν ευαγγέλιο]1 point
-
Το κτηματολόγιο θα έπρεπε λογικά να δίνει μια μικρή έκπτωση για αυτόν που καταθέτει ηλεκτρονικά, εφόσον γλυτώνει δουλειά στο κτηματολογικό γραφείο (την οποία θεωρητικά την έχει υπολογίσει σε χρήμα). Κατά την γνώμη μου, η ηλεκτρονική δήλωση είναι πολύ πιο ασφαλής γιατί δεν υπάρχει πιθανότητα να χαθούν έγγραφα. Από την άλλη μπορεί να δημιουργήσει θέματα γιατί δεν επεξεργάζεται αρχικά από το κτηματολογικό γραφείο και επομένως αυτός που δηλώνει σηκώνει όλο το βάρος της ευθύνης. Πάντως, έχω απο νωρίς υπογραμμίσει ότι το πρόβλημα κατά την άποψη μου είναι ότι δεν ζητούν εξηρτημένο τοπογραφικό. ΥΓ. Αν ξέρει κάποιος συνάδελφος πως και αν αξιοποιείται το πολύγωνο που ανεβαίνει στο σύστημα είτε ηλεκτρονικά είτε καταθέτοντας στο κτημ γραφείο εξαρτημένο τοπογραφικό. Δεν θα έπρεπε να δώσει κάποιες εξηγήσεις το κτηματολόγιο τι ακριβώς σημαίνει αυτό το πολύγωνο? είναι απλώς για να βγάζει τις κεντροβαρικές συντεταγμένες ή εν δυνάμει χρησιμοποιείται από τον ανάδοχο κατά την επεξεργασία?1 point
-
Εταιρίες που αναλαμβάνουν εδώ και δεκαετίες μεγάλους πελάτες (ΔΕΗ, τράπεζες κλπ) δεν κάνουν πλέον ηλεκτρονικές δηλώσεις. Ρωτήστε τους, δε θα χάσετε1 point
-
1 point
-
Μήτσε, μια μέτρηση με rtk θέλεις απλά??? Είτε με hepos, είτε με smartnet είτε με civilshop είτε με uranus???? Δεν θέλεις static μετρήσεις???1 point
-
Πολλούς από τους λόγους τους έχω εξηγήσει πολλές φορές και πολύ αναλυτικά σε προηγούμενες σελίδες. Όπως διαβάζω κάνεις α) πρώτη φορά δήλωση ηλεκτρονικά β) δεν γνωρίζεις τι να κάνεις ΧΩΡΙΣ τίτλο θανόντος Μπορείς(στις προηγούμενες σελίδες): 1. Να διαβάσεις πολλούς από τους λόγους του να μην κάνεις ηλεκτρονικά 2. Μερικούς από τους τρόπους να κάνεις αναλογικά τη δήλωση (εφόσον είσαι μακριά) 3. Την ευθύνη του 2308 που έχει η δήλωση σου (χωρίς έλεγχο αναδόχου=ηλεκτρονικά) 4. Κάποιους από του λόγους για να την κάνεις ηλεκτρονικά (παραβλέποντας τα 1. 2. 3.) Φιλικά πάντα1 point
-
Μπορεί να μην χρειάζεται η δημιουργία wc ΑΜΕΑ αλλά η προσβασιμότητα ΑΜΕΑ απαιτείται σε κάθε περίπτωση αλλαγής, πλην αν για λόγους στατικούς δεν μπορεί να κατασκευαστεί.1 point
-
Μάλιστα οι τύποι που γράψαν τον οδηγό είναι τοσο εκτός κλίματος που έδωσαν αβατζο 8τ.μ απο την άδεια για ένταξη..... Ελα όμως που βάσει νόμου για ΕΕΜΚ πρέπει να τσεκάρεις μέχρι και αν έχασε 15πόντους ενα άνοιγμα.... Αρα έπρεπε εξαρχής να ρωτήσουν αυτόν τον ΕΝΑ που αναφέρεται παραπάνω και αναλαμβάνει να κάνει τη βρώμικη δουλειά.... Καλως η κακώς 9/10 δουλείες σήμερα σε υφιστάμενα κολλανε σε αυθαιρεσίες....Αν είσαι ΕΝΑΣ το χεις νιώσει και ξέρεις..... ΜΜ ΗΜ μπαίνουν μέσα και κάνουν τους καλλιτέχνες... Στο τέλος καταληγουν "Α εγώ δεν ασχολούμαι με αυθαιρεσίες. Ότι δω καταγράφω".....1 point
-
Επειδή ένταξη πρώτα και μετά νομιμοποίηση / τακτοποίηση = πρόβλημα...., πιστεύω ότι ή κάνουμε ότι δεν απαιτεί ΕΕΜΚ ή συνεργαζόμαστε με φίλο ΠΜ, που ξέρουμε / εμπιστευόμαστε, ότι θα κάνει μόνο την τακτοποίηση. Τελικά, το φέρανε από δω, το φέρανε από κει ...." ΕΝΑΣ είναι ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, που τα κάνει ΟΛΑ και συμφέρει"1 point
-
1 point
-
> πολύγωνο που είναι έτοιμο από το κτηματολόγιο ή κάνω το δικό μου με βάση τις συντεταγμένες του τοπογραφικού? (υπάρχει μια μικρή απόκλιση) Εγώ πάντως βλέπω τεράστιες αποκλίσεις(>1μ ενίοτε ή και άλλο σχήμα εντελώς) όπου ασχολούμαι. Δεν ξέρω πως παρήγαγαν το προκαταρκτικό, μόνο με αεροφωτογραφίες, με παλιό αγροτικό ή με συνδυασμό αλλά ακόμα και όταν ο ορθοφωτοχάρτης του Κ. συμφωνεί σχετικά καλά (~5cm) με πολύ εμφανή σημεία (π.χ. ασβεστωμένος τοίχος στην εξοχή) κάνει ακριβώς δίπλα μεγάλα λάθη (π.χ. όταν προσπαθεί να δείξει ρυάκι) ή ακόμα και όταν προσπαθεί να δείξει υφιστάμενο αγροτικό δρόμο (ειδικά όταν υπάρχουν πολλά δέντρα). ΥΓ. Το έχω ξαναπεί αλλά βλέποντας αυτά αλλά και το ότι πολλοί δεν θυμούνται/δεν ενδιαφέρονται θα γίνουν γιγάντια λάθη σε αγροτικές περιοχές. Τι παράταση τον Ιούνιο, καταργήστε τις παρατάσεις, αναπτύξτε σύστημα που δεν κλείνει ποτέ σαν άνθρωποι.1 point
-
Δες εδώ : https://www.kontaratos.gr/eggrafa/13351 point
-
συνενωθηκαν σε "ενα" πριν τον ν 3212/2003 ειναι πανω απο 4 στρ. τπτ ....καλυτεροτερο δεν θες1 point
-
Εσύ καλά κάνεις, εγώ πως θα ξεμπλέξω με τον "πελάτη" που θέλει να τα κάνω όπως του είπε ο "κτηματολόγος" του αδελφού του να τα κάνει.... Πώς θα δείξω το χωράφι μέσα στη θάλασσα ή το άλλο στο διπλανό δήμο;;; Αϊ σιχτίρ με τη μαμακία τους....1 point
-
Πήγε μόνος του και τον βοήθησαν στο γραφείο κτηματογράφησης της περιοχής του...... (!!!!)1 point
-
Σήμερα ήρθε στο γραφείο ένας πελάτης για να δηλώσει στο κτηματολόγιο ηλεκτρονικά 10 ακινητα (οικόπεδα, χωράφια κ.λπ) σε έναν ΟΤΑ ενός νησίου. Είχε το 50% της πλήρους κυριότητας όλων. Το υπόλοιπο 50% το είχε ο αδελφός του, που ζει στο νησί και που είχε κάνει την αντίστοιχη δήλωση στο εκεί γραφείο κτηματογράφησης κι είχε ολοκληρώσει. Είχε δε δώσει στον αδελφό του φωτοτυπίες της δήλωσης από το γραφείο κτηματογράφησης, με τα πλήρη δεδομένα καθώς και συντεταγμένες στο "κέντρο" των γεωτεμαχίων.... Ήταν ΟΛΕΣ λάθος!!!! Λάθη στους ταχυδρομικούς κώδικες, λάθη στις θέσεις των γεωτεμαχίων, λάθη στα εμβαδά, λάθη και στον προκαποδιστριακό ΟΤΑ, σε πολλά οι συντεταγμένες έδειχναν άλλα ακίνητα, σε δύο έδειχναν θάλασσα και σε ένα κάποιον διπλανό ΟΤΑ κ.λπ. Πλήρωσε τα δικαιώματα, που ήταν 175 ευρώ και τα έστειλε για πρότυπο.... Το καταθέτω απλώς χωρίς άλλη κρίση....1 point
-
ευχαριστώ @Largy και @jbosdas να τι παθαίνει λοιπόν κανείς οταν απο το πολύ διάβασμα ΦΕΚ καταλλήγει να σκέφτεται με όρους νομικής (το λεκτικό του νόμου είναι ΑΙΤΗΣΗ , και αφού το σύστημα του ΤΕΕ γράφει πάνω ΔΗΛΩΣΗ, τότε ..δεν πρόκειται για το ένα και αυτό..αρα πρέπει να συνταχθεί και μια ΑΙΤΗΣΗ κλπ κλπ )1 point
-
Οι κοσμήτορες που έχουν επιλεγεί έχουν επιδείξει έως τώρα σημαντική ρητορική υπέρ των αποφοίτων. Σύντομα θα μάθουμε αν φοράνε παντελόνια ή όχι.1 point
-
βασει του αρθ.31&4 γοκ/55 το ελευθερουψοσ κατω απο παταρι ειναι 2,40 και ισχυει απο 26/7/59 φεκ 167Α/59 το υψος του νοκ(2,65)δεν το λαμβανεισ υποψιν διοτι ισχυει απο εφαρμογησ του νοκ/12 για νεα κτιρια1 point
-
Τα τμήματα αυτά και πριν έβγαζαν μηχανικούς, δεν αλλάζει κάτι λοιπόν στον αριθμό.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-