Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Βρασίδας

    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      42


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.042


  3. nik

    nik

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      5.321


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      19.071


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/01/2022 in Δημοσιεύσεις

  1. Δεν πρόκειτα για επισκευή, αλλά για αντικατάσταση με αύξηση ύψους (και όγκου). Άρα, θέλεις οικοδ. άδεια
    2 points
  2. Και να μην ξέρει θα μάθει @thodoris85 Να ξέρεις πέρα από τα γραφειοκρατικά για τον σωστό έλεγχο μιας ΕΗΕ (γιατί η ΥΔΕ είναι αποτέλεσμα ενός ελέγχου) χρειάζεσαι τα σωστά εργαλεία αλλά και τα σωστά πρότυπα.
    2 points
  3. δεν χρειάζεται να το αναφέρει-αναγράφει κάποιος νόμος. Αύριο μπορεί να βγεί ένας νέος νόμος Υπάρχει προανάρηση, ανάρτηση, μεθανάρτηση, ύστερη ανάρτηση και εσχατολογική ανάρτηση ανάλογα όπως αυθαίρετα γίνονται όλα εδώ και δεκαετίες στο Ελληνικό Κτηματολόγιο. Μην ξεχναμε ότι υπάρχει η πρώτη-πρωτοβάθμια επιτροπή ενστάσεων η δεύτερη -δευτεροβάθμια επιτροπή ενστάσεων και φυσικά η περίοδος μερικής η ολικής ανασύνταξης μελετών. Ακολουθεί η ειρηνική συνύπαρξη υποθηκοφυλακείων και γραφείου κτηματολογίου (λειτουργουν κτηματολόγιο) τι και αν δεν προβλέπεται απο κάποιο νόμο και ακολουθούν ΔΓΜ και το νέο κτηματολογικός διαμεσολαβητής (Ο κτηματολογικός μεσσίας που θα εκπαιδευτεί και θα πιστοποιηθεί από αυτούς που έχουν δημιουργήσει το χάος που αναφέρω προηγουμένως) και τέλος ο δικαστης που 10-11 θα δικάζει διαζύγια 11-12 ακάλυπτες απιταγές και 12-1 υποθέσεις κτηματολογίου Του Κυρίου Δεηθώμεν
    2 points
  4. [μεχρι να βρει ο ακης την τιμη ζωνης] να συμπληρωσω οτι οι τιμες φαινονται εδω: Mας αφορουν του 2007, οι 4489 ενταξεις του 2010 και οι μειωσεις που εφερε η αποφαση της 20-1-16 https://www.minfin.gr/web/a-t-epaa/pinakes-antikeimenikon-axion1 ολες οι μεταγενεστερες ενταξεις ή αυξησεις δεν εχουν σχεση με τα αυθαιρετα. ακηηηηηη, ακομα;
    1 point
  5. Η πληρότητα της έρευνας φυσικά περιλαμβάνει το πολεοδομικό καθεστώς της περιοχής (ΓΠΣ/ΣΧΟΟΑΠ, natura 2000 κλπ), οπωσδήποτε τίτλο ακινήτου για να διαπιστώσεις χρόνο δημιουργίας γηπέδου (θα χρειαστεί για τυχόν απόδειξη κατα παρέκκλιση αρτιότητας σε περίπτωση προέγκρισης Ο.Α για το άρθρο 40 Ν. 4759/20) και βεβαίως θα συνταχθεί νέο τοπογραφικό διάγραμμα γιατί ποτέ δεν ξέρεις ό πωλητής τι έδειξε και τι όχι σε ένα τοπογραφικό 15 ετών πριν. Να μην ξεχάσεις τέλος, τον έλεγχο στο δασικό χάρτη. (αναρτημένο και μερικώς κυρωμένο).
    1 point
  6. Γιατί θέλετε ορισμένοι laptop για βασικό υπολογιστή ως επαγγελματίες δεν το καταλαβαίνω. Για να δουλέψεις σαν άνθρωπος και παραγωγικά θες οθόνη 24'' , δεν υπάρχει σε laptop. Eπιπλέον Eνα κλασσικό pc γραφείου Εχει πολύ μικρότερο κόστος από ίδιων επιδόσεων laptop. Εχει πολύ περισσότερες δυνατότητες συνδεσιμότητας , Eιναι εύκολα αναβαθμίσιμο και επεκτάσιμο. Είναι φθηνότερο στην επισκευή τυχόν βλάβης. Και από την δική μου εμπειρία είναι πολύ πιο αξιόπιστο και ανθεκτικό από το laptop.
    1 point
  7. Kαλησπέρα συναδέλφισα. Δεν ισχύουν αυτοί οι όροι δόμησης πλέον. Έχουμε το Ν. 4759/20 και στο άρθρο 40 αναφέρεται ότι παρόδια γήπεδα με Ε<4.000 τμ δύναται να οικοδομούνται κατ εξαίρεση εφόσον εκδοθεί προέγκριση Ο.Α . Η προθεσμία είναι μέχρι 12/2022. Επιπλέον, δες μήπως στην περιοχή έχει εφαρμοστεί ΣΧΟΟΑΠ ή ΓΠΣ, ή υφίσταται δίκτυο natura 2000 και ως εκ τούτου, οι παρεκκλίσεις για γήπεδα μικρότερα των 4.000 τμ έχουν ήδη καταργηθεί, οπότε το γήπεδο τελεσίδικα είναι μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο. Για τον έλεγχό σου θα χρειαστείς και τίτλο ακινήτου νόμιμα μεταγεγραμμένο στο Υποθηκοφυλακείο, αλλά επιπλέον να δεις και την προανάρτηση του Κτηματολογίου για να συμβουλεύσεις κατάλληλα τον πελάτη σου.
    1 point
  8. @JohnnyHoliday απ'ότι είδα στα "κλεισμένα" μου ραντεβού: ναι στο υποκατάστημα μη μισθωτών όπου ανήκω και αν θυμάμαι καλά στην κατηγορία έσοδα-ασφάλιση, επέλεξα την επιλογή "βεβαίωση χρόνου ασφάλισης-προυπηρεσία" ή "ασφαλιστική ενημερότητα μη μσθωτού" αναλόγως τί ήθελα. Έχει και πεδίο για κειμενάκι από κάτω αν θες να τους γράψεις τα σώψυχα σου. Πχ τους έγραφα να μου σταλεί στο μειλ μου.
    1 point
  9. Υπάρχουν αυτά που είχε αναρτήσει αρχικά το ΥΠΕΚΑ:
    1 point
  10. @ΚΩΝ/ΝΟΣ ΟΧΙ του gov γιατί αυτές είναι από 2018 και μετά . Για τον 4495 βάζουμε αυτές του 2016. Τιμές ζώνης για εκτός σχεδίου κατά το άρθρο 109 του 4495. "1. Για τα ακίνητα που βρίσκονται στην ηπειρωτική Ελλάδα και στα νησιά Κρήτη και Εύβοια, αν δεν έχει καθοριστεί τιμή ζώνης, [...] για τα ακίνητα του προηγούμενου εδαφίου που βρίσκονται σε περιοχές εκτός σχεδίου πόλεως και εκτός ορίων οικισμού, που δεν έχει καθοριστεί τιμή ζώνης σύμφωνα με το σύστημα αντικειμενικών αξιών του Υπουργείου Οικονομικών, λαμβάνεται υπόψη η ελάχιστη τιμή ζώνης που ισχύει στην περιφερειακή ενότητα, εφόσον στην οικεία δημοτική κοινότητα του ακινήτου η μέγιστη τιμή ζώνης δεν υπερβαίνει τα δύο χιλιάδες διακόσια (2.200) ευρώ σε ποσοστό μεγαλύτερο του δέκα τοις εκατό (10%) της έκτασης της οικείας δημοτικής κοινότητας. Για τη συνδρομή της ανωτέρω προϋπόθεσης εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του οικείου δήμου. Αν από τη διαπιστωτική πράξη προκύπτει ότι η μέγιστη τιμή ζώνης υπερβαίνει τα δύο χιλιάδες διακόσια (2.200) ευρώ σε ποσοστό μεγαλύτερο του δέκα τοις εκατό (10%) της έκτασης της οικείας δημοτικής κοινότητας, λαμβάνεται υπόψη η ελάχιστη τιμή ζώνης που ισχύει στην έκταση του οικείου δήμου. 2. Για τα υπόλοιπα ακίνητα της επικράτειας,[...] που βρίσκονται σε περιοχές εκτός σχεδίου πόλεως και εκτός ορίων οικισμού, στις οποίες δεν έχει καθοριστεί τιμή ζώνης, σύμφωνα με το σύστημα αντικειμενικών αξιών του Υπουργείου Οικονομικών, λαμβάνεται υπόψη η ελάχιστη τιμή ζώνης που ισχύει στον οικείο δήμο και, αν δεν έχει καθοριστεί σε αυτόν η ελάχιστη τιμή ζώνης που ισχύει στην περιφερειακή ενότητα, εφόσον στην οικεία δημοτική κοινότητα του ακινήτου η μέγιστη τιμή ζώνης δεν υπερβαίνει τα δύο χιλιάδες (2.000) ευρώ σε ποσοστό μεγαλύτερο του δέκα τοις εκατό (10%) της έκτασης της οικείας δημοτικής κοινότητας. Για τη συνδρομή της ανωτέρω προϋπόθεσης εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του οικείου δήμου. 3. Αν δεν έχει καθοριστεί τιμή ζώνης στην περιφερειακή ενότητα όπου βρίσκεται το ακίνητο, για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου ή της αξίας των παραβάσεων λαμβάνεται υπόψη η ελάχιστη τιμή ζώνης που ισχύει στο νομό, στον οποίο βρίσκεται η οικεία περιφερειακή ενότητα." Μιλάμε πάντα για τις τιμές του 2016.
    1 point
  11. σε μια θέση στο τοπογραφικό σου γράψε το παρακάτω: ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ (άρθρο 3,παρ.4 Υ.Α. 27623/1752/ΦΕΚ 2216Β'/14-6-2018) Το παρόν διάγραμμα υποβλήθηκε ηλεκτρονικά στον ψηφιακό Υποδοχέα του ΝΠΔΔ "Ελληνικό Κτηματολόγιο" και έλαβε μοναδικό Κωδικό Ηλεκτρονικού Διαγράμματος (ΚΗΔ) ...........με ημερομηνία υποβολής../.../2022
    1 point
  12. Ότι να ναι διάβαζα απ΄την χαρά μου μάλλον. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση
    1 point
  13. @the_topo Το ίδιο νόημα έχουν, μπορείς να χρησιμοποιείς και τις δύο λέξεις.
    1 point
  14. Η αλήθεια είναι ότι έπεσες σε μη σχετικό. Δύο φορές έχω χρειαστεί, κλείνω ηλεκτρονικό ραντεβού και ταυτόχρονα γράφω και το όνομα της υπαλλήλου που ξέρω ότι δούλευε στο πρώην τσμεδε-νυν εφκα και σημειώνω υπόψιν τάδε, γιατί ξέρω ότι περαιώνει όλες τις υποθέσεις των μηχανικών πολύ γρήγορα. Και τις δύο φορές η βεβαίωση χρόνου ασφάλισης ήρθε την άλλη μέρα στο μειλ. Τα καλά της επαρχίας.Γενικά όμως η λογική αυτή που περιγράφεις είναι. Για ασφαλιστική ενημερότητα από το σαιτ του εφκα όπου συμπληρώνεις αιτιολογία. υγ: για το θέμα της ψ.υ. που συζητάγαμε στο άλλο νήμα, έκανα την υπ.δήλωση υπέβαλα και αίτημα στον απεδ και όταν πήγα στο κεπ όλο χαρά να τσεκάρουν την ταυτοπροσωπία μου είπαν να πάω την άλλη βδομάδα γιατί "περιμένουν οδηγίες"
    1 point
  15. Για την έκδοση βεβαίωσης με αυθαιρεσίες που εμπίπτουν στις εξαιρέσεις του νόμου δεν προαπαιτείται τακτοποίηση. Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο υπάρχουν (οι εξαιρέσεις). Για να μπορούν να γίνονται μεταβιβάσεις χωρίς ρύθμιση.
    1 point
  16. Όταν υπάρχει κτίσμα προ του 1955, θεωρούμε ότι υπάρχει οικοδομική άδεια σύμφωνα με το παράρτημα Α του Ν. 4495/17.
    1 point
  17. Προχωράς, λοιπόν, στην υπαγωγή για την αποθήκη. Δεν προαπαιτείται βεβαίωση (ούτε δήλωση στατικής επάρκειας) για το αρχικό κτίσμα, παρά μόνο τα δικαιολογητικά της παλαιότητας.
    1 point
  18. Ευχαριστώ πολύ ! Ο συνάδελφος απλά θα γράψει στο αίτημα ανάκλησης ότι θα βγεί καινούριο ΠΕΑ για εξοικονομω με άλλο ενεργειακο επιθεωρητή . Και το ιδιο γραφω στην ΥΔ του πελάτη μου . Σωστα;
    1 point
  19. Όχι, δε χρειάζεται. Εσύ, θα ξεκινήσεις την επιθεώρηση εξ' αρχής, δε δεσμεύεσαι από το xml του συναδέλφου.
    1 point
  20. 1. Σωστά, χρειάζεσαι και τα 2 Διαγράμματα. 2.Θεωρώ πως τα κηπάκια δεν μπαίνουν στο VST. Εκεί μπαίνουν μόνο οι κάθετες, άρα 2 πολύγωνα VST για τις Α & Β. Τα κηπάκια θα είναι όπως είπες, χώροι αποκλειστικής χρήσης οριζόντιας ιδιοκτησίας 3. Βάλτα και στο ΤΔ. Καλύτερα περισσότερα παρά λιγότερα. 4. Δεδομένου του 2, μόνο τις κάθετες Α και Β. Όχι τα κηπάκια.
    1 point
  21. κατάλαβες λοιπόν γιατί σου έγραψα από την αρχή το πας φιρί φιρί..... (και φυσικά να το χαίρεστε το παιδάκι σας διότι αυτά είναι το πιο σημαντικό απ όλα)
    1 point
  22. Άδεια για γεώτρηση δίνεται δύσκολα. Ασε που η ποιότητα του νερού δεν είναι εγγυημένη. Τα ίδια και χειρότερα (από πλευράς ποιότητας) για το νερό άρδευσης. Επί πλέον, χρειάζονται υποστηρικτικά έργα (δεξαμενή καθίζησης, φίλτρα, πιεστικά, κλπ) Αν το νερό του δικτύου ύδρευσης είναι καλής ποιότητας (=πόσιμο), αξίζει να συνδεθεί με αυτό.
    1 point
  23. Άποψή μου είναι, και ειδικά για τον θερμοσίφωνα που τον ανοιγοκλείνουμε καθημερινά, ότι δεν πρέπει να καταπονείται, και έτσι να πλησιάζει το όριο των κύκλων ζωής του ο μικροαυτόματος - ασφάλεια. Γνωρίζω ότι ο κύκλος ζωής είναι κάποιες - αρκετές χιλιάδες...., όμως η ασφάλεια πρέπει να είναι όσο γίνεται πιό αχρησιμοποίητη και μη ταλαιπωρημένη.
    1 point
  24. Οι μοχλοί είναι συνήθως 2, και βρίσκονται (συνήθως) στο πίσω αρεστερά μέρος του οχήματος, περίπου στο ύψος που στηρίζεται η αντηρίδα της σέσουλας. Η βαρέλα έρχεται με τους μοχλούς δεμένους με ένα συρματάκι με μολυβοσφραγίδα. Σκοπός της μολυβοσφραγίδας είναι να βεβαιώσει ότι ήρθε όλο το φορτίο και ότι δεν άδειασαν κάποια κυβικά σε ένα άλλο έργο. Συνήθως αν θέλεις να την ελέγχεις θα χρειαστεί να είστε δύο άτομα (ένας να βρίσκεται στο γιαπί για να ελέγχει την σκυροδέτηση κι ένας στην αντλία για να παραλαμβάνει, να κρατάει τα δελτία, να ελέγχει το σκυρόδεμα και τα νερά και να παίρνει δοκίμια).
    1 point
  25. Και μόνο από το ύφος που επιλέγει να διατυπώσει όσα θέλει να διατυπώσει η εταιρία, δεν θα την επέλεγα για κανέναν απολύτως λόγο. Το επικοινωνιακό δεν φαίνεται να το εχουν καθόλου.
    1 point
  26. Στην τελευταία έκδοση που κυκλοφόρησε πάντως εγώ δεν βλέπω έλεγχο διαμέτρου ράβδων στις δοκούς, εκτός και αν διέφυγε της προσοχής μου. Αν κάποιος έχει εντοπίσει κάτι ας ενημερώσει.
    1 point
  27. @mantzarasδεν συμφωνώ ακριβώς με αυτό που λες. Για να προσμετρηθούν τα σίδερα της μιας και της άλλης δοκού και στις δυο παρειές του κόμβου στο ΡΑΦ, πρέπει να φροντίσει ο χρήστης να δείξει τα σίδερα στηριξης της μιας δοκού και στη διάταξη όπλισης στην στήριξη (από την άλλη πλευρά του κόμβου) της επόμενης δοκού. Αυτό δεν γίνεται αυτόματα (εδώ είναι η ένστασή μου ως προς τη διατύπωσή σου), ενώ ταυτόχρονα στα αναπτύγματα τα σίδερα φαίνεται να συνεχίζουν (βέβαια δεν εξασφαλίζεται ότι μήκος είναι πάντα αυτό που θα έπρεπε όπως εξηγώ παρακάτω) κι εκεί ενδέχεται να την πατήσει κάποιος που δεν γνωρίζει τι ακριβώς υπολογίζει το πρόγραμμα και ποιά είναι η απαίτηση του κανονισμού. Είναι πολύ σημαντικό θέμα, το οποίο δυστυχώς απ' όσο έχω δει, πολλοί χρήστες του προγράμματος το αγνοούν και που δεν θίγεται σε κανένα εγχειρίδιο μπας και πονηρευτεί κανείς (αναφέρομαι γενικά το θέμα των αναπτυγμάτων και των αγκυρώσεων το οποίο απουσιάζει από τα εγχειρίδια θεωρητικής τεκμπηρίωσης). Και για να προλάβω όποιον ενδεχομένως διολισθίσει στο λάθος να θεωρήσει ότι αυτό είναι υπερ της ασφάλειας, θα πω ότι στο τμήμα εντός του μήκους αγκύρωσης, η τάση της ράβδου δεν είναι μηδέν, άρα συμμετέχει αυτή η ράβδος (μερικώς όμως) στην ανάληψη ροπής. Για να το πω αλλιώς, το διάγραμμα αναλαμβανόμενων ροπών δεν παρουσιάζει άλματα, αλλά γόνατα. Το ότι απλοποιητικά σχεδιάζεται με άλματα είναι μεν υπερ της ασφάλειας για τον έλεγχο σε κάμψη, όχι όμως για τον ικανοτικό διότι έτσι αγνοείς την όποια (μερική) συνεισφορά των υπό αγκύρωση ράβδων. Γι' αυτό λοιπόν οι αγκυρώσεις εντός του lcr δεν επιτρέπονται, ώστε το γόνατο να μετατοπίζεται εκτός της κρίσιμης ζώνης, βλ. 5.2.2.4(P). Υπόψιν ότι αυτό ισχούει για δοκούς με απαιτήσεις πλαστιμότητας, ενώ στις υπόλοιπες (αν έχεις τέτοιες) ξεκινάς την αγκύρωση όπου θέλεις. Νομίζω ότι πλέον έχουμε εξαντλήσει και αυτό το θέμα. Βέβαια αναρωτιέμαι αν έχει καμία χρησιμότητα το να τα συζητάμε αυτά εδώ, αφού τα περισσότερα ζητήματα που έχουν θιχθεί στο άλλο νήμα από τον τρελοβοσκό ή από άλλους, είτε απορρίφθηκαν στην πλειονότητά τους, είτε αγνοήθηκαν αντίστοιχα.
    1 point
  28. Δηλαδή παύλο με λίγα λόγια... Εσύ εάν (λέω ΕΑΝ) αποφασίσεις να δώσεις βεβαίωση σε ακίνητο με αύξηση εξώστη κατά 20% (κατηγορία 3 άρθρο 96), αυθαίρετη πέργκολα στη βεράντα 30μ2 (γίνεται με ΕΕΜΚ), αλλαγή ανοιγμάτων (γίνεται με ΕΕΜΚ) τελικά ποια βεβαίωση θα δώσεις ? Τύπου (β) χωρίς αυθαιρεσίες ή τύπου (γ) με εξαιρέσεις ? Γιατί πολύ κόσμος και ΠΟΛΛΟΙ συμβολαιογράφοι ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι τη βεβαίωση εξαιρέσεων την δίνουμε μόνο όταν έχουμε κάνει τακτοποίηση!! Αυτό θέλω να τονίσω και αυτό είναι το νόημα του ποστ μου και όχι το εάν πρέπει να δίνουμε βεβαιώσεις με μικρές αυθαιρεσίες κτλ. Αυτό που ρωτάω είναι ποια βεβαίωση πρέπει να δίνουμε.
    1 point
  29. Δηλαδή και εάν υπάρχει ένα παράνομο παράθυρο ή εάν ένας εξώστης έχει μεγαλώσει 20εκ ? Πέρα από αυτό που είναι μία σεβαστή άποψη, εάν ήθελες να δώσεις βεβαίωση ποια βεβαίωση πρέπει να δώσεις εκεί είναι το θέμα ?
    1 point
  30. Ναι αλλά γιατί ? Ο νόμος αυτό δεν λέει ? Παράγραφο - παράγραφο το πάω. Πολεοδομική παράβαση παρ3 άρθρου 81 -> Εξαιρέσεις παραγράφου 2 άρθρου 82 -> Βεβαίωση με εξαιρέσεις άρθρου 83.
    1 point
  31. Το βασικό είναι να δημιουργηθεί σημείο αποστράγγισης (σημαντικό να είναι επισκέψιμο). Το ιδανικό σημείο είναι εκεί που αρχίζει η ανηφορική πορεία μέχρι την ταράτσα. Για να γίνει αυτό πρέπει το οριζόντιο κομμάτι του αεραγωγού να έχει κλίση περίπου 1-1,5% προς αυτό το σημείο. Εκεί πρέπει να δημιουργηθεί σημείο συλλογής συμπυκνωμάτων με σιφώνι τύπου "υ" για να είναι δυνατή η αποστράγγιση (όπως γίνεται στις ΚΚΜ). Πολύ σημαντικό είναι να μην υπάρχουν "κοιλιές - χαμηλά σημεία" στο οριζόντιο κομμάτι, γιατί το νερό που θα παγιδεύεται εκεί θα γίνεται εστία μικροβίων και δυσωδίας και ίσως βρίσκει διέξοδο πάνω στις κατσαρόλες ή κάπου αλλού που δεν θέλουμε .... Αυτά όσο αφορά την αποστράγγιση. Για να δημιουργούνται όσο το δυνατόν λιγότερα συμπυκνώματα, προτείνω : Κατάργηση του απορροφητήρα πάνω από την κουζίνα και εγκατάσταση εκεί ενός "χωνιού" με φίλτρο Εγκατάσταση κατάλληλου φυγοκεντρικού ανεμιστήρα στην ταράτσα στο τέρμα του αεραγωγού Σωλήνα PVC (αποχέτευσης), και όχι εύκαμπτων σπιράλ που έχουν πτυχώσεις. Πρέπει να είναι μικρής διατομής, ώστε να έχουμε μεγάλη ταχύτητα του αέρα, μικρή επιφάνεια εναλλαγής προς το περιβάλλον και όσο το δυνατόν μεγαλύτερη υποπίεση. Καλό είναι να έχει και θερμομόνωση Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να κατασκευαστούν όλα αυτά .... (και βέβαια να κρυφτούν από τους φίλους αρχιτέκτονες, που νομίζουν ότι έχουν εύκολο έργο)
    1 point
  32. Να μια καλή ευκαιρία να παρατήσω την Αθήνα και να εγκατασταθώ στην υπέροχη επαρχεία μας.
    1 point
  33. Σωστά έχεις αυτή την εντύπωση anka Δες και το παρακάτω EGGR-26484_93 (SYMBOLAIOGRAFIKH DESMEYSH).pdf υ.γ. Μετά από καιρό το βρήκα
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.