Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/11/2023 σε όλες τις περιοχές
-
Τους πήρα τηλέφωνο, μου είπαν πως από το τηλέφωνο δεν μπρούν να έχουν πρόσβαση στον λογαριασμό μου, και πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους είτε με mail είτε με live chat. Και στο live chat γίνεται πανικός. Θα το ψαχουλέψω, και αν έχω κάτι νεότερο, θα σου πω..4 points
-
Tο ίδιο και σε εμένα! Μέχρι και τον Οκτώβριο ήταν δηλωμένο κανονικά, αλλά σήμερα που μπήκα (με αφορμή το σχόλιό σου), έχει εξαφανιστεί!2 points
-
2 points
-
Αν δεν υπάρχει ακόμη λειτουργούν κτηματολόγιο, το ΚΑΕΚ το αναφέρεις στα σχόλια με την σχετική επισήμανση και το εμβαδόν οικοπέδου και κάθετης βάσει ανάρτησης κτηματολογίου2 points
-
Σοβαρά τώρα.... περιμένεις απάντηση από ιδιώτη με 3 μόνο post.... 11 χρόνια μετά???2 points
-
Καλησπέρα στην ομάδα. Μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος πώς ακριβώς προσμετρούνται οι κλίνες για κατάταξη τουριστικού καταλύματος επιπλωμένων διαμερισμάτων, όταν υπάρχουν χώροι υπόσκαφοι άρα το μισό εκτός ΣΔ. πατάρια και σοφίτες σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία του ΝΟΚ; Η ΠΥΤ (περιφερειακή υπηρεσία τουρισμού) προφορικά απάντησε ότι εξαιρούνται οι χώροι που δεν μετρούν στο ΣΔ. Αυτό είναι παράλογο εφόσον είναι νόμιμοι όμως. Ευχαριστώ πολύ1 point
-
Ευχαριστώ πολύ για την άποψη. Θα το δω αύριο και με τον λογιστή του πελάτη μήπως και βγάλουμε άκρη για το πως μπορούν να καταχωρηθούν οι υπόλοιποι χώροι. Ευχαριστώ πολύ και πάλι..1 point
-
Συνάδελφε και με τη προσθήκη της αποθήκης (3,40τμ), πάλι έχεις διαφορά 8,60τμ > 7,00 που επιτρέπει το πρόγραμμα. Αντιιλαμβάνομαι οτι έχουν γραφτεί λάθος στο Ε9. Θα έπρεπε να γράφει τμ Κ.Χ. του διαμερίσματος και σαν παρακολούθημα (στην ίδια σειρά ή σε άλλη) τα υπόλοιπα (σκάλες, αποθήκη, κλπ). Αν μπορούν να τα διορθώσουν στο Ε9, πιστεύω θα λυθεί το πρόβλημα.1 point
-
Καλησπέρα. Προφανώς θα γίνει τροποποίηση σύστασης. Στις αρχές η διαδικασία ήταν πρώτα να συνταχθεί μια Η.Τ.Κ για τους κοινόχρηστους χώρους κτιρίου/οικοπέδου (στις πράξεις, η Ο.Α και η τακτοποίηση του στεγάστρου). Μετά και την ερωτοαπάντηση του ΤΕΕ και την σύμφωνη γνώμη συμβολαιογράφων, δεν χρησιμοποιείται αλλά εκτιμώ ότι θα πρέπει να κάνεις τέσσερεις ΗΤΚ για κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά το οποίο θα έχει παρακολούθημα τα όρια χρήσης του στεγάστρου και στα σχόλια κάθε ΗΤΚ θα πρέπει να γράφεις "υπό την αίρεση της μεταγραφής της ΗΤΚ". Όταν γίνει η τροποποίηση της ΠΣΟΙ, ανοίγεις τις ΗΤΚ και τις τροποποιείς καταχωρώντας τα στοιχεία της τροποποίησης σύστασης. Μιλήστε με την συμβολαιογράφο για το πως θέλει να το προχωρήσεις. Ένα σχόλιο τώρα επί της ουσίας. Τι ακριβώς τρέλα τους έχει πιάσει να μοιράζονται ένα στέγαστρο στον ακάλυπτο το οποίο στέγαστρο δεν θα είναι διαχωρισμένο με τοίχους σε τέσσερα μέρη. Εκτός και αν ο σκοπός είναι άλλος και θέλουν στη συνέχεια να αυθαιρετήσουν κλείνοντας ο καθένας το τμήμα του για θέση στάθμευσης (ή ενδεχομένως και για καμιά γκαρσονιέρα αν βγαίνουν τα μέτρα).1 point
-
Θα πάρεις το ΔΤ της ζώνης που ανήκει σήμερα κατά ΚΕΑΝΚ.1 point
-
Σύμφωνα με το ΠΔ του 1929 "περί επικίνδυνων οικοδόμων" αν διαπιστωθεί από την πολεοδομία ότι δεν είναι επικίνδυνα ετοιμόρροπο αλλά απλά επικίνδυνο τότε δίνει εντολή λήψης μέτρων για την αποφυγή κινδύνου (π.χ επισκευή ) . Η κατεδάφιση διατάζεται μόνο αν η αρμόδια 3μελης επιτροπή από Πολιτικούς Μηχανικούς (και μόνο) της Αποκεντρωμένης Διοίκησης διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει άλλη λύση γιατί είναι πράγματι επικίνδυνα ετοιμόρροπο (και όχι απλά επικίνδυνο ). Πρώτα βέβαια πάμε με την διαδικασία των συνεννοήσεων . Αν αυτή δεν πετύχει πάμε στα παραπάνω. https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/629536/p.d.-13-4-1929-19291 point
-
.... Το κτίριο είναι του 1999 ,ωστόσο δεν έχει μπει καθόλου θερμομόνωση , εξακριβωμένα. Τι προτότυπο! 😀 θα ήταν ορθότερο να λάβω το Um 3,5 σαν κτίριο προ του 1980; Όχι θα πάρεις το Um της περιόδου που εκδώθηκε η οικ. άδεια και αφου δεν έχει θερμομόνωση θα μπήκαν μεγαλύτερα σώματα, ως εκ τούτου θα έχεις υπερδιαστασιολόγηση του λέβητα κατα 200-300% επίσης το ΔΤ στον τύπο του Pgen θα το πάρω για ζώνη Γ ή ζώνη Δ λόγω υψομέτρου >500m;1 point
-
Να κάτι που αξίζει να διαβαστεί: https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/bitstream/handle/123456789/7635/saridakise_bricks.pdf?sequence=3&isAllowed=y1 point
-
Δεν υπάρχει πρόβλημα, καθώς ένα ΦΚ θα έχει ίδια χρήση με αυτή με που εισάγεται στην αρχική οθόνη1 point
-
Αν υπάρχει Κτηματολόγιο στην περιοχή, είναι προτιμότερο να γράψεις : αδόμητη κάθετη ιδιοκτησία με ΚΑΕΚ ************/*/01 point
-
Καλησπέρα, Σχετικά με οικιακό φωτοβολταικό 10kw με μπαταρία έχετε ασχοληθεί με το μονογραμμικό και ΥΔΕ. Που θα μπορούσαμε να βρούμε πληροφορία για αυτά; Υπάρχουν σχετικά υποδείγματα σε επεξεργάσιμη μορφή; Ευχαριστώ πολύ1 point
-
1 point
-
Αν δεν κάνω λάθος πλέον δεν απαιτείται ανανέωση πιστοποιητικού. Και φάκελος να μπει στο σύστημα θα απορριφθεί.1 point
-
https://nomosphysis.org.gr/22653/ste-1885-2023-en-merei-paranomi-ya-peri-katataksis-aiolikon-fotovoltaikon-kai-ydroilektrikon-stathmon-se-perivallontiki-katigoria/1 point
-
1 point
-
Κατόπιν της αλλαγής χρήσεως, που γίνεται με την ΕΕΔΜΚ, πρέπει να ενημερωθεί ο φάκελος της άδειας.1 point
-
Η περιγραφή σου για την κατασκευή με το υαλότουβλο, littlejulie, είναι μάλλον ασαφής. Έχει τοποθετήσει ο πελάτης σου σειρά ύψους ενός υαλότουβλου και μήκους 2,15 μ. στο όριο της ιδιοκτησίας του; 1) Επιπλέον από ποιο πράγμα; Χρειάζονται οι μελέτες που τροποποιούνται. 2) Διευκρίνισε τι εννοείς. Ο εξωτερικός τοίχος πρέπει να πληροί κάποιες προδιαγραφές. 3) Διάβασε παρακάτω την απάντηση στον επόμενο συνάδελφο. 4) Ναι, για τις εργασίες σε κοινόκτητους και κοινόχρηστους χώρους. Patrick, για τη διαδικασία και το πρόστιμο:1 point
-
1000 1) 900 & 2) εκτός αντικειμενικού το 2016 650/550 για εντός/εκτός. Για Παιανία εκτός 600.1 point
-
13.496 downloads
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ Δημοσίων Εργων (Εϊναι τα παλαιά άρθρα, με τις αναλύσεις στις τιμές τους, για τα Δημόσια Εργα, αυτά δηλαδή πριν τα Ενιαία Τιμολόγια του "Σουφλιά") Πιστεύω ότι είναι μια αξιόλογη προσπάθεια ώστε να είναι συγκεντρωμένες όσες περισσότερες κατηγορίες μπόρεσα. Ελπίζω σε κάποιους από εμάς να φανούν χρήσιμα που είτε δεν τα έχουν, είτε τα έχουν και θα τα ήθελαν και σε ηλεκτρονική μορφή. (Για λόγους καθαρά περιορισμού του όγκου από το forum των αρχείων που μπορούν να "ανέβουν" κάποια έχουν σπάσει σε μικρότερα)1 point -
Virtual POS της VIVA έχω ακόμα, με παλιά ταυτότητα (του 2001), δεν το χρησιμοποιώ ποτέ, αλλά αυτό δηλώνω στην εφορία κτλ, και (χωρίς να θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου), είναι αποδεκτό.1 point
-
Eίχα της Πειραιώς κάποτε, το είχα πληρώσει γύρω στα 100-150 ευρώ αν θυμάμαι καλά, αλλα με την προϋπόθεση ότι δεν θα έχει μηνιαίο πάγιο καθώς δεν θα το χρησιμοποιούσα. Ε, μετά από λίγο καιρό, με χρέωναν μηνιαίως, επειδή δεν το χρησιμοποιούσα. Τους το πήγα πίσω, δεν είχα ανοίξει καν την συσκευασία.1 point
-
Με copy paste τους κάνεις, από το email του ΤΕΕ ; Αν ναι, πρέπει να τους πληκτρολογήσεις. Εμένα αυτό μου έκανε πάντως σε win 10.1 point
-
Δείξε την 4η εγκύκλιο Αθήνα, 16.02.2016 Αρ.Πρωτ.: ΔΕΠΕΑ/Γ/172335 σε κατηγορίες κτιρίων που η κατανάλωση ενέργειας δεν αποσκοπεί στη ρύθμιση των εσωτερικών κλιματικών συνθηκών -προκειμένου να διασφαλιστεί η άνεση των χρηστών τους - και, ως εκ τούτου, δε νοούνται ως κτίρια κατά την έννοια του ν.4122/2013. Συνεπώς, σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαμορφωμένο κέλυφος δεν εκδίδεται ΠΕΑ (π.χ. σε ημιτελή, ασκεπή ή εγκαταλελειμμένα κτίρια ή κτιριακές μονάδες).>> Σου ανεβάζω και την ορθή επανάληψη. 4η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 6ΛΣΗ4653Π8-ΖΡΠ.pdf 4η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ADA_20160216_172335.pdf1 point
-
Και κάτι αντίστοιχο από το Δ. Θέρμης---> http://www.thermi.gov.gr/info/wp-content/2011/07/ANAKOINOSI-KH-PSIFISMA1.pdf 40% επί του ποσού του ΚΗ ψηφίσματος του 1947 καταβάλλεται στο Δήμο επίσης η γνωμοδότηση του ΝΣΚ την οποία έχει ανεβάσει ο συνάδελφος στο #12 αναφέρει στη σελ. 20: Β) Μετά την μεταβίβαση πολεοδομικών αρμοδιοτήτων στους δήμους κατά τις διατάξεις του άρθρου 94 του ν. 3852/2010, όλοι οι δήμοι της χώρας δικαιούνται ποσοστό 40% επί της κρατήσεως του ΚΗ΄ Ψηφίσματος (του υπολοίπου 60% αποδιδόμενου στο Πράσινο Ταμείο) και το 100% των προστίμων, που προβλέπονται από το άρθρο 12 παρ. 6 του ν. 1647/1986. Οι νέοι δήμοι είναι δικαιούχοι και του επιπλέον ποσοστού 35% της ανωτέρω κρατήσεως του ΚΗ΄ Ψηφίσματος, που καταβάλλεται σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 34 του Ν. 1337/1983, αλλά μόνον για την εδαφική περιφέρεια του παλαιού δήμου ή κοινότητας, στον οποίο, μετά την έναρξη της ισχύος των διατάξεων της παρ. 1 του άρθρου 10 του Ν. 3044/2002, μεταβιβάσθηκαν από Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση πολεοδομικές αρμοδιότητες εγκρίσεως και τροποποιήσεως πολεοδομικής μελέτης ή πολεοδομικού σχεδίου με απόφαση του Νομαρχιακού τους Συμβουλίου, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 3 του Ν. 2218/1994 και μόνο στο μέτρο που αυτές ασκούνται νομίμως, δηλαδή αφορούν όλως εντοπισμένες τροποποιήσεις της πολεοδομικής μελέτης ή του πολεοδομικού σχεδίου. Για τα λοιπά δικαιώματα, πρόστιμα, κρατήσεις κλπ, που συνδέονται με την άσκηση των μεταβιβασθεισών ως άνω αρμοδιοτήτων οι δήμοι είναι δικαιούχοι αυτών, κατά το μέτρο και το ποσοστό, που προβλέπονταν από την κείμενη νομοθεσία για τους φορείς από τους οποίους αφαιρέθηκαν οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες για να μεταβιβασθούν στους δήμους. χρήσιμη νομοθεσία: Ν-1337/83. (ΦΕΚ-33/Α/14-3-83). ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ:ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ. ΑΡΘΡΟΝ-34 :ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΗ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ. 1. Κατεξαίρεση από την παρ.2 του άρθ-1 του Ν-478/76 "περί παρατάσεως της ισχύος της διατάξεως της παρ.3 του άρθ.2 του ΚΗ'/1947 Ψηφίσματος", σ' όσους Δήμους ή Κοινότητες έχουν μεταβιβαστεί ή μεταβιβάζονται αρμοδιότητες πολεοδομικών εφαρμογών με τις διατάξεις της παρ.3 του άρθ-61 του Ν-947/79, αποδίδονται τα σαράντα εκατοστά του προϊόντος της κρατήσεως που προβλέπεται από την παρ.3 του άρθ-2 του ΚΗ'/1947 Ψηφίσματος, όπως ισχύει. Σ' όσους Δήμους ή Κοινότητες μεταβιβάζεται και η αρμοδιότητα έγκρισης πολεοδομικής μελέτης ή τροποποιήσεων κλπ κατά την παρ.3 του άρθ-33 του νόμου αυτού, αποδίδονται στον οικείο Δήμο ή Κοινότητα και άλλα τριανταπέντε εκατοστά του προϊόντος της πιο πάνω κρατήσεως. 2. Το προϊόν της κρατήσεως αυτής εισπράττεται κατά τις διατάξεις του άρθ-95 του Ν-1041/80 "περί αυξήσεως των αποδοχών των Δημοσίων εν γένει υπαλλήλων, Πολιτικών, Στρατιωτικών και υπαλλήλων ΝΠΔΔ ρυθμίσεως συναφών θεμάτων, τροποποιήσεως και συμπληρώσεως φορολογικών και άλλων τινων διατάξεων και καθιερώσεως του Γενικού Λογιστικού Σχεδίου" και το μέρος που περιέρχεται στο Δήμο ή Κοινότητα διατίθεται αποκλειστικά για την εφαρμογή ρυμοτομικών σχεδίων τους. Αποφ-ΓΔΔ/1803/01(ΦΕΚ-1587/Β/30-11-01) ΑΡΘΡΟΝ-6 Η παρ.3 του Αρθ-4 του ΝΔ-3879/58 "Περί συμπληρώσεως των περί σχεδίων των πόλεων διατάξεων, καθορισμού της συνθέσεως του Συμβουλίου Οικισμού και παρατάσεως της ισχύος του Αρθ-3 του Ν-2364/53" (ΦΕΚ-186/Α/58), η ισχύς του οποίου έχει παραταθεί επ' αόριστο με το Ν-1041/80 (ΦΕΚ-75/Α/80), τροποποιείται ως εξής: "3. Από της ισχύος του παρόντος και μέχρι την 31 Δεκεμβρίου 1962 η κατά τας διατάξεις του Αρθ-3 του Ν-2364/53 κράτησις επιβάλλεται μόνον: α) Εντός της περιοχής ολοκλήρου του Νομού Αττικής, β) εις ολόκληρον την περιοχήν του τέως Δήμου θεσσαλονικέων και γ) εις τας λοιπάς πόλεις της χώρας τας έχουσας πληθυσμόν άνω των πέντε χιλιάδων (5000) κατοίκων και κατά την ακόλουθον κλίμακα: α) δια προϋπολογιζομένην αξίαν μείζονα των πενήντα οκτώ και μισό (58,50) Ευρώ και δια το υπέρ το ποσόν τούτο και μέχρι των εκατόν σαράντα επτά (147) Ευρώ μέρος του προϋπολογισμού επιβάλλεται κράτησις ήσιμυ τοις εκατόν (0,5%), β) δια προϋπολογιζομένην αξίαν μείζονα των εκατόν σαράντα επτά (147) Ευρώ και δια το υπέρ το ποσόν τούτο και μέχρι των διακοσίων ενενήντα τριών (293) Ευρώ μέρος του προϋπολογισμού επιβάλλεται κράτησις εξ ενός τοις εκατόν (1%), γ) δια προϋπολογιζομένην αξίαν μείζονα των διακοσίων ενενήντα ττριών (293) Ευρώ και δια το υπέρ το ποσόν τούτο και μέχρι των πεντακοσίων ογδόντα επτά (587) Ευρώ μέρος του προϋπολογισμού επιβάλλεται κράτησις εξ ενός και ημίσεως τοις εκατόν (1,5%), δ) δια προϋπολογιζομένην αξίαν μείζονα των πεντακοσίων ογδόντα επτά (587) Ευρώ και δια το υπέρ το ποσόν τούτο μέρος του προϋπολογισμού επιβάλλεται κράτησις εκ δύο τοις εκατόν (2%). Διά προϋπολογιζομένην αξίαν μέχρις πενήντα οκτώ και μισό (58,50) Ευρώ δεν καταβάλλεται κράτησις".1 point
-
Αν και πολύ αργοπορημένα, θα ήθελα να παρατηρήσω κάτι σχετικά με το σχήμα της τομής. Πρέπει να προσέχουμε τα ύψη της διέλευσης και να τα μετράμε κάθετα προς τη ράμπα και όχι κατακόρυφα όπως φαίνεται στο σκαρίφημα. Διότι για παράδειγμα σε μια ράμπα με κλίση 25% (μέγιστη δυνατή για γκαράζ με λίγα αυτοκίνητα) εάν έχω κατακόρυφο ύψος κάτω από το δομικό στοιχείο 1.90μ, στην ουσία η απόσταση της ακμής του δομικού στοιχείου από το επίπεδο της ράμπας είναι μόνο 1.84μ. Αν τώρα βάλουμε και κάσες και μηχανισμούς και τα αλατοπίπερα της γκαραζόπορτας, καταλήγουμε να θέλουμε 2.00μ καθαρά, πάντα μετρούμενα κάθετα στο επίπεδο της ράμπας, για να μπορεί να μπει ακόμα και ένα LandCruiser (ύψος ~1.85μ) χωρίς να κινδυνεύει να γίνει κάμπριο1 point
-
-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-