Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. nik

    nik

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      5.245


  2. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.713


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.200


  4. salpigoal

    salpigoal

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.651


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/08/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Γεια σου Δημήτρη Η παράγραφος κθ άλλαξε κθ) εργασίες τοποθέτησης εξωτερικής θερμομόνωσης ή θερμομόνωση στεγών στο πλαίσιο του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον» Ν 4546/2018 - ΦΕΚ 101Α/12-6-2018 (Άρθρο 34) «κθ) τοποθέτηση κεραιών, πλην κεραιών λήψης ραδιοτηλεοπτικού σήματος, καθώς και κεραιών ραδιοεπικοινωνίας και κινητής τηλεφωνίας.». και ισχύει μόνο η παρακάτω παράγραφος ιθ) τοποθέτηση εξωτερικής θερμομόνωσης ή παθητικών ηλιακών συστημάτων στις εξωτερικές όψεις
    2 points
  2. Κάποιες σταθερές ημερομηνίες αναφορικά στα φορολογικά (κρατάς την ουσία δηλαδή τα bold) 1.1) Δήλωση απόδοσης παρακρατούμενου φόρου εισοδήματος στις αμοιβές που εισπράττονται από εργολήπτες κατασκευής κάθε είδους τεχνικών έργων και ενοικιαστών δημοσίων, Με την Α.Γ.Γ.Δ.Ε. ΠΟΛ. 1027/20.1.2014, ορίζεται ότι "όσοι παρακρατούν φόρο με συντελεστή τρία (3) τοις εκατό, σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης δ της παραγράφου 1 του άρθρου 64 του ν.4172/2013 (ΦΕΚ Α' 167) υποχρεούνται να υποβάλουν προσωρινή δήλωση το αργότερο μέχρι το τέλος του δεύτερου μήνα από την ημερομηνία καταβολής της υποκείμενης σε παρακράτηση πληρωμής η οποία περιλαμβάνει την αξία του εκτελεσθέντος έργου, το αντίτιμο ενοικίασης, σύντομη περιγραφή του εκτελεσθέντος έργου, την αξία του εκτελεσθέντος έργου, το αντίτιμο της ενοικίασης και το φόρο που αναλογεί." 1.2) Δήλωση και απόδοση του φόρου που παρακρατείται στις αμοιβές για τεχνικές υπηρεσίες, αμοιβές διοίκησης, αμοιβές για συμβουλευτικές υπηρεσίες και άλλες αμοιβές για παρόμοιες υπηρεσίες Παρακράτηση φόρου εισοδήματος στις αμοιβές διοίκησης, αμοιβές για συμβουλευτικές ή παρόμοιες υπηρεσίες Με την Α.Γ.Γ.Δ.Ε. ΠΟΛ. 1048/11.2.2014, ορίζεται ότι "οι υπόχρεοι παρακράτησης φόρου με συντελεστή είκοσι (20%) τοις εκατό, σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης δ' της παραγράφου 1 του άρθρου 64 του ν.4172/2013 (ΦΕΚ Α' 167) υποχρεούνται να υποβάλλουν προσωρινή δήλωση το αργότερο μέχρι το τέλος του δεύτερου μήνα από την ημερομηνία καταβολής της υποκείμενης σε παρακράτηση πληρωμής, η οποία περιλαμβάνει τα ακαθάριστα ποσά που έχουν καταβληθεί και τον παρακρατηθέντα φόρο." Βλ. σχετ. και την Εγκ. ΠΟΛ. 1120/2014. 1.3) Υποβολή δήλωσης και τρόπος απόδοσηςτου προκαταβλητέου φόρου επί των αμοιβών αρχιτεκτόνων και μηχανικών σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 69 του ν.4172/2013. Πριν τις εργασίες των αρχιτεκτόνων ή μηχανικών που υπόκεινται σε θεώρηση ή χορήγηση άδειας από κάποια υπηρεσία του Δημοσίου. Η προθεσμία πληρωμής είναι η ίδια με την ημέρα υποβολής της δήλωσης. 2.1) Ενημέρωση των απλογραφικών βιβλίων Σύμφωνα με την παρ. 1β του άρθρου 6 των ΕΛΠ (ν. 4308/2014), όταν η οντότητα δεν συντάσσει ισολογισμό, η ενημέρωση για τα εκδιδόμενα ή λαμβανόμενα παραστατικά του κάθε ημερολογιακού τριμήνου γίνεται το αργότερο μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα από τη λήξη του τριμήνου. 2.2) Ενημέρωση βιβλίων σε τήρηση διπλογραφικών βιβλίων Σύμφωνα με την παρ. 1α του άρθρου 6 των ΕΛΠ (ν. 4308/2014), όταν η οντότητα συντάσσει ισολογισμό, η ενημέρωση για τα εκδιδόμενα ή λαμβανόμενα παραστατικά του κάθε μήνα γίνεται το αργότερο μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα. 3.1) Υποβολή δήλωσης Φ.Π.Α., για τους υποκείμενους στο φόρο που τηρούν βιβλία με απλοποιημένα λογιστικά πρότυπα (απλογραφικά) ή δεν είναι υπόχρεοι σε τήρηση βιβλίων Η δήλωση ΦΠΑ υποβάλλεται, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 38 του Κώδικα ΦΠΑ (Ν. 2859/2000), μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα του μήνα που ακολουθεί τη λήξη της φορολογικής περιόδου. Η φορολογική περίοδος ορίζεται σε ένα ημερολογιακό τρίμηνο προκειμένου για υπόχρεους οι οποίοι υποχρεούνται σε τήρηση βιβλίων και έκδοση στοιχείων με βάση απλοποιημένα λογιστικά πρότυπα (απλογραφικά βιβλία) ή για υπόχρεους, από τους οποίους δεν απαιτείται τήρηση βιβλίων και έκδοση στοιχείων σύμφωνα με τη φορολογική νομοθεσία. 3.2) Υποβολή δήλωσης Φ.Π.Α., για τους υποκείμενους στο φόρο που τηρούν βιβλία με βάση πλήρη λογιστικά πρότυπα (διπλογραφικά), καθώς και το Δημόσιο, όταν υπόκειται στο φόρο Η δήλωση ΦΠΑ υποβάλλεται, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 38 του Κώδικα ΦΠΑ (Ν. 2859/2000), μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα του μήνα που ακολουθεί τη λήξη της φορολογικής περιόδου. Η φορολογική περίοδος ορίζεται σε ένα ημερολογιακό μήνα προκειμένου για υπόχρεους οι οποίοι υποχρεούνται σε τήρηση βιβλίων και έκδοση στοιχείων με βάση πλήρη λογιστικά πρότυπα (διπλογραφικά βιβλία), καθώς και για το Δημόσιο όταν ασκεί δραστηριότητες για τις οποίες υπόκειται στο φόρο. 4) Υποβολή κατάστασης με τα συμφωνητικά που καταρτίστηκαν μεταξύ επιτηδευματιών ή τρίτων το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο Σύμφωνα με το αρθρo 8 § 16 του N. 1882/1990 και την Α.Υ.Ο. 1065606/7222/18.7.2000 τα συμφωνητικά που καταρτίζονται μεταξύ επιτηδευματιών ή τρίτων καταχωρούνται σε κατάσταση, η οποία υποβάλλεται από κάθε υπόχρεο επιτηδευματία μέσω της εφαρμογής υποβολής των Καταστάσεων Συμφωνητικών στο TaxisNet μέχρι την εικοστή (20ή) ημέρα των μηνών Ιανουαρίου, Απριλίου, Ιουλίου, Οκτωβρίου εκάστου έτους, στην οποία (κατάσταση) συμπεριλαμβάνονται τα συμφωνητικά που καταρτίστηκαν το αμέσως προηγούμενο ημερολογιακό τρίμηνο. Η κατάσταση αυτή υποβάλλεται μόνο από κάθε συμβαλλόμενο επιτηδευματία μέσω ειδικής εφαρμογής στο Taxisnet. 5) ΜΥΦ - Κατάσταση Πελατών Προμηθευτών και Συναλλαγών Yποβάλλονται μέχρι το τέλος Μαρτίου του επομένου έτους από το ημερολογιακό έτος που αφορούν.(ΠΟΛ.1033/2018)
    2 points
  3. υπαρχει διαφορά για τα πριν το 2014 μισθωτηρια και για τα μετα. Οι μισθωσεις πριν το 2014 δεν εμπαιναν στο ΤΑΞΙΣ, αφου ειχε ηδη κατατεθει το μισθωτηριο στην ΔΟΥ, ισχυαν [ανεξαρτητως συμφωνηθεντος μικροτερου χρονου] για 12 χρονια με καποιες "παρατασεις" κλπ. Πλεον, ως προς αυτες, διατηρηθηκε η 12ετια, ή και ανω 12ετιας συμφωνια. Επομενως, μισθωσεις πριν το 2014 για εστω 5 χρονια, ισχυαν για 12 και παρατεινονταν "αυτοδίκαια" σε 12ετια. Αν μιλαμε για αυτες τις μισθωσεις, δεν υποβαλουμε τπτ, αφου δεν υπογραφουμε τπτ. Αλλο θεμα ειναι να υπογραφεί σσημερα μισθωτηριο παρατασης της προ του 2014 μισθωσης...το οποιο προφανως και θα υποβληθει και θα ισχυουν τα συμφωνηθεντα σε αυτο. http://www.realestatenews.gr/component/content/article/302-nomika-themata/23732-2016-10-11-07-45-46
    2 points
  4. φυσικά οι γραμμές μέσης τάσης είναι μόνο για την τάση το λέει και το όνομα, έχετε ακούσει για γραμμές ρεύματος; το ρεύμα μεταδίδεται ασύρματα απευθείας από τους σταθμούς στους Μ/Σ διανομής
    2 points
  5. Version X5.4

    74.322 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον Ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. Version X6.4

    92.878 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Με σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  7. Version 4.00

    21.680 downloads

    Μια πρώτη προσπάθεια ενημέρωσης των υπεύθυνων δηλώσεων, που απαιτούνται για την υπαγωγή στον Νόμο 4495/2017. Περιλαμβάνει τις δηλώσεις του ιδιοκτήτη, της εξουσιοδότησης του μηχανικού και της συναίνεσης των συνιδιοκτητών. Στηρίχθηκε στο έργο του Thodoris4, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ. Οποιαδήποτε πρόταση / διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη..
    1 point
  8. Δημοσιεύτηκε σήμερα σε ΦΕΚ νέο ΠΔ με τίτλο "Κατηγορίες και περιεχόμενο χρήσεων γής" με άμεση εφαρμογή του (με τη δημοσίευση). Χρήσεις_Γης_2018.pdf
    1 point
  9. Το κενό στο τοίχο δεν σε επηρεάζει αρνητικά. Ίσως να το γεμίσεις μέσα με κάποιο θερμομονωτικό υλικό.
    1 point
  10. Το ιδιο πραγμα λεμε, η διεισδυση αερα στα συρομενα ειναι μεγαλυτερη απ οτι στα ανοιγομενα... Ακριβως....λαμπαδες εννοω τα πλαινα.....φροντισε να ενημερωσεις εγκαιρως και τον αλουμινα πριν παρει τα μετρα....:)
    1 point
  11. Μεταλλική κατασκευή με πλαίσια, από την οποία θα εξέχουν οι πρόβολοι των σκαλοπατιών, και επένδυση του φορέα με γυψοσανίδα για να κρύψεις τον φορέα και να φαίνονται μόνο τα σκαλοπάτια. Οι συγκεκριμένες σκάλες είναι αρκετά ευαίσθητες στις ταλαντώσεις γι αυτό και τα άκρα τους συνήθως αποφέυγεται να έχουν κουπαστή, οπότε προετοίμασε αναλόγως και τους πελάτες σου...
    1 point
  12. Δεν εχει καμια διαφορα το ανοιγομενο απ το συρομενο στο θεμα θερμομονωση. Το θεμα υπαρχει στην διεισδυση αερα που αν θες την γνωμη μου δεν ειναι και τοσο σοβαρο απο την στιγμη που αλλαζεις αλουμινια. Φροντισε να γυρισει η θερμοπροσοψη και στους λαμπαδες για να εχεις λιγοτερες θερμογεφυρες και να χεις απο κοντα τα συνεργεια ειδικα αν το τελικο επιχρισμα ειναι ετοιμο - χρωματισμενο. Θελει καλο συντονισμο και προσοχη απ ολους για να μην εχεις γκρινιες....
    1 point
  13. Στο αντιγραφο που παμε στον συμβολαιογραφο. Το αλλο πως να γινει?
    1 point
  14. Θα σου έλεγα να ξεκινήσεις από εδώ την ενημέρωση σου https://opencourses.auth.gr/modules/units/?course=OCRS315&id=4119
    1 point
  15. Και εγώ πιστεύω οτι δεν απαιτείται. Γενικά ότι δεν εμπεριέχει ικριώματα δεν απαιτεί άδεια όπως καταλαβαίνω εγώ με το πνεύμα του 4495. Μονο με το ΙΚΑ κοιτα να είναι ο πελάτης καλυμμένος σχετικά γιατι κυκλοφορούν πολλοί ανεπίσημοι "πληροφοριοδότες" γείτονες.
    1 point
  16. Καλά μας μετέφερες τις γνώμες των 3 υπαλλήλων αλλά δεν μας είπες εσύ βάσει της νομοθεσίες τι γνώμη έχεις! απαιτείται ή δεν απαιτείται? Προσωπικά πιστεύω ότι δεν απαιτείται ούτε για εξωτερική ούτε για εσωτερική
    1 point
  17. Noμίζω κανεις λάθος. Κανονικά ζητούνται μαθήματα για αναγνωριση ΔΟΑΤΑΠ. Προσφατα το επιβεβαίωσα απο ατομο 35plus με σπουδες-μεταπτυχιακο-εργασία στο εξωτερικό οπου του ζητηθηκαν 5 μαθήματα. Μην αναφέρω παλαιότερα κόσμο που μολις εβλεπε τι του ζητούνταν για αναγνωριζε γυριζε πάλι πίσω... Χαρακτηρστικό παράδειγμα, γνωστός πριν απο χρόνια ήρθε απο αγγλία πήρε πάτρα για αναγνώριση και μολις του βαλαν στατικες μπετα εδάφη μπετα κλπ γυρισε με το ιδιο εισητήριο. Για μένα είναι στο χέρι του καθενός. Θες να πας εδώ σε ΤΕΙ η σε αυτό το νέο Πανεπιστήμιο? Πιο ευκολος-ασφαλής δρόμος οι κατατακτήριες, πάντα μιλώντας για περίπτωση που θες να πάρεις πληρη διακαιώματα πολυτεχνείου. Θες να πας σε κολέγιο της Αγγλιάς χαμηλού ranking--> Θα ταλαιπωρηθείς. Θες να πας σε Πανεπιστήμιο εξωτερικού με υψηλό ranking το οποίο όμως θα εχει και αυστηρότερα κριτήρια εισαγωγής? --> Δεν θα ταλαιπωρηθείς. Μια λύση είναι και το ΤΕΠΑΚ.
    1 point
  18. Να πω την αλήθεια , μόλις τελειώσουν οι συγχωνεύσεις των τει με τα πανεπιστήμια , θα δούμε πόσες άλλες 4ετείς σπουδές μηχανικών θα υπάρξουν πέραν αυτών του ΠΔΑ . Γιατί από ότι φαίνεται μάλλον μόνο στο ΠΔΑ και στο Διεθνές Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης θα έχουμε 4ετείς σπουδές μηχανικών . Οπότε θα είναι θέμα χρόνου αυτές με κάποιο τρόπο να ισοτιμηθούν με τις υπόλοιπες , είτε γενόμενες 5ετείς , είτε με μεταπτυχιακό , αν παίξουν σε στυλ Μπολώνιας 4+1 . Γιατί εδώ πλέον έχουμε την κατάργηση των ΤΕΙ οπότε όλη η νομολογία που τα αφορά δεν έχει εφαρμογή . Ετσι δύο ειδών πανεπιστημιακές σπουδές μηχανικών , δεν θα έχουμε .
    1 point
  19. αφου λες οτι, υπαρχει κανονισμος και τον ειδες και δεν οριζει την καθε καθετη "ολοκληρη" και δεν γραφει τπτ για αποκλειστικες χρησεις [οπερ σημαινει οτι κανενας δεν εκανε σωστα τη δουλεια του απο μηχανικο μεχρι δικηγορο και συμβ/φο]... θα δειτε με τον συμβ/φο και αυτο στην παρ. 11 ΚΟΥΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 και θα κανετε καθορισμο αποκλειστικων χρησεων και τακτοποιηση ωστε να μπορειτε να κανετε χωρις προβλημα μεταβιβαση στο μελλον
    1 point
  20. Γιατί να παιδεύεσαι και δεν πας κατευθείαν στα 2 εκτελέσιμα αρχεία (http://aped.gov.gr/more/obtainsignature/45-executable.html) όπου θα σου κάνουν όλη τη διαδικασία του βήματος 4 και με το onsitemsi και τελείωσες...
    1 point
  21. Ίσως τα ξύλινα να μπορούν να πακτωθούν με βύσματα στον τοίχο με κρυφό μεταλλικό πρόβολο (φορέα) και από πάνω να έρθουν κουμπωτά οι επικαλύψεις από ξύλο. Για στοιχεία από μπετόν μόνο σε πλαϊνό τοιχίο. Και ένα σχόλια. Καλές οι μοντέρνες αρχιτεκτονικές προτάσεις αλλά να σκεφτούμε και το ενδεχόμενο μην τσακιστεί κανένας άνθρωπος από μια σκάλα χωρίς πρστατευτικά που δεν θα έχει να πιαστεί από κάπου.
    1 point
  22. Καλησπέρα, Αν ψαχτείς υπάρχουν εταιρείες που ειδικεύονται στις σκάλες εσωτερικύ χώρου όσον αφορά τετοιες "μοντέρνες" κατασκευές. Συνήθως είναι ελαφριές κατασκευές. Τωρα αν αυτο που δδείχνει η εικόνα το θες απο μπετό, τότε θα πρέπει να αγκυρθούν κάπου τα σκαλοπάτια άρα θες κάποιο στοιχείο ωσ-τοιχίο ωστε να πατήσουν. Δε θα το εξεταζα ως λύση για μία τετοια ελαφριά κατασκευή.
    1 point
  23. Καταρχάς τα αυθαίρετα που έχει κάνει μπορούν να νομιμοποιηθούν; Υπάρχει υπόλοιπο δόμησης και είναι σύννομα? Αν ναι τότε κάνεις μια υπαγωγή όλων των υπερβάσεων προς νομιμοποίηση πληρώνωντας μόνο παράβολο και μετά κάνεις αναθεώρηση της άδειας σύμφωνα με της αλλαγές. Αν όχι τότε κάνεις υπαγωγή προς ρύθμιση τα αυθαίρετα, πληρώνεις πρόστιμο, υποβάλεις τα στοιχεία της τακτοποίησης στην ΥΔΟΜ. Κλείνει ο προηγούμενος την άδεια. Με άδεια και δήλωση υπαγωγης παίρνεις ρεύμα. Τώρα το αν και τι κυρώσεις θα υπάρξουν για τον επιβλέποντα μηχανικό είναι άλλου παππά ευαγγέλιο...
    1 point
  24. Στα σχεδιαστικά προγράμματα πιο πολύ ρόλο παίζει η ταχύτητα του επεξεργαστή. Σε simulation παίζει ρόλο το πόσους πυρήνες έχεις. Επίσης έχε υπόψη σου ότι μαζί με το σχεδιαστικό μάλλον θα έχεις ταυτόχρονα ανοιχτό και ένα word, ένα pdf κλπ, άρα 4 φυσικοί πυρήνες (όχι 2φυσικοί+2hyper threading) θα είναι το ελάχιστο. Θα πρέπει να βρεις τον ιδανικό επεξεργαστή από άποψη ταχύτητας/αριθμού πυρήνων. Αν θες αντοχή στο χρόνο, τότε i7 ή Ryzen 7. SSD οπωσδήποτε. Η GTX 1050 που σου πρότειναν είναι υπεραρκετή για 2D autocad και θα σου κρατήσει. Αν θέλεις να πας σε 3D εφαρμογές τότε μια GTX 1070 με όσο το δυνατόν περισσότερη VRam (και μεγαλύτερο τροφοδοτικό, κοντά στα 500 με 550W). RAM τα 16GB (2x8) είναι το ελάχιστο. Αν θέλεις simulation, ίσως να πρέπει να πας σε 32GB.
    1 point
  25. Νομίζω πως με τις προθεσμίες που έχουν κλείσει δεν ασχολούμαστε. Τελείωσαν. Τώρα είσαι κατάσταση καταχώρησης στοιχείων προμηθευτών και έχεις μέχρι τον Απρίλιο να τελειώσεις.
    1 point
  26. Φίλε μου η πρώτη τιμή είναι εκτός προγράμματος, σωστά ? Δεν μπορώ να ξέρω τι τιμές είναι αυτές που λες γιατί δεν τα εξηγείς. Εγώ νόμιζα είναι μαύρα και με ένα τυπικό ΦΠΑ. Αν δεν δω δεν μπορώ να καταλάβω. Από εκεί και πέρα. Το να σου έρθει ο μονωσάς χωρίς ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ με το να σου έρθει με ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ είναι μέρα με νύχτα για αυτόν. Εγώ δεν κάνω κανεός τον δικηγόρο αλλά σου εξηγώ κάποια πράγματα αν θες τα δέχεσαι. ΜΕ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ: 1. Τα κόβει ΟΛΑ με ΦΠΑ. 2. Τα παίρνει σε εταιρικό λογαριασμό. Πολλοί δεν έχουν ακατάσχετο λογαριασμό. 3. Σου κάνει όλη τη δουλειά με μία μικρή προκαταβολή και μετά περιμένει να ολοκληρώσεις εσύ το πρόγραμμα κάνοντας τα πάντα σωστά, περιμένει να ολοκληρώσουν και άλλοι τυχών προμηθευτές που μπορεί να εμπλέκονται και αφού γίνουν όλα καλά, γίνει όλη η χαρταδούρα κτλ πρέπει να περιμένει και την τράπεζα η οποία ίσως καθυστερήσει για να πληρωθεί τελικά περίπου ένα χρόνο μετά τις εργασίες. Ε από το να κάνει όλα αυτό ισχύει η γνώστη φράση κάλιο πέντε και στο χέρι.... 4. Οι προδιαγραφές εκτός Εξοικονομώ είναι τελείως πιο χαλαρές και πιο ευέλικτες. Ούτε συγκεκριμένο U κηνυγάς, ούτε παντού πιστοποιήσεις. Υπάρχει π.χ. πιθανότητα να σου βάλει λίγο χειρότερο μονωτικό και να πας σε R=1.6 αντί για 1.8....σιγά τα αυγά. Ε...νομίζω τα παραπάνω καλύπτουν αρκετά την παραπάνω διαφορά μεταξύ 36 και 48 ευρώ. Ο κυριότερος λόγος είναι ο 3ος. Βασίζεται σε άλλους για να πάρει τα λεφτά του. Και ξαναλέω...παντού ισχύει αυτό σε όλους τους τομείς.
    1 point
  27. Aφού δεν διαθέτεις printer με Α3 πας σε ένα κατάστημα με φωτοτυπίες και στο φτιάχνουν. Μην ταλαιπωρείσαι χωρίς λόγο.
    1 point
  28. Ο νόμος αναφέρει ότι σε τέτοιες περιπτώσεις οικίσκων δεν απαιτείται η καταβολή παραβόλου. Δεν το έχουν ενεργοποιήσει όμως. Άρα ως τώρα αν επιλέξεις κατηγορία 3 και έχεις αυτή την παράβαση πρέπει να πληρώσεις τα 250 Ε. για τις διαστάσεις νομίζω είναι μια χαρά. Το ύψος , είναι κάτω από το ύψος των 2,50 μ που αναφέρεται στο ΠΔ/24-5-85 άρθρο 3 για αντλητικές εγκαταστάσεις. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3 Ν. 4495 εδάφιο ηη ηη) οικίσκοι που καλύπτουν αντλητικές εγκαταστάσεις, εφόσον έχουν τις συγκεκριμένες διαστάσεις που ορίζει το π.δ. της 24ης.5.1985 (Δ΄270). Για την εν λόγω περίπτω- ση δεν απαιτείται καταβολή παραβόλου, ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/31-5-85) ΑΡΘΡΟΝ-3 Αντλητικές εγκαταστάσεις - υδατοδεξαμενές - φρέατα. 1. H ανόρυξη φρεάτων, κατασκευή αντλητικών εγκαταστάσεων και υδατοδεξαμενών επιτρέπονται ανεξαρτήτως αρτιότητας γηπέδου, με τους κάτωθι όρους και περιορισμούς δομήσεως. α) Τα κτίσματα για στέγαση των αντλητικών εγκαταστάσεων πρέπει να έχουν τις απολύτως απαραίτητες για το σκοπό αυτό διαστάσεις και μέγιστο ύψος δύο και μισό (2,50) μέτρα. Στα ανωτέρω κτίρια δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 1 παράγραφος 5 εδάφιον α του παρόντος Τ' ανωτέρω εφόσον τα φρέατα δεν εμπίπτουν στις απαγορευτικές διατάξεις του Υπουργείου Γεωργίας. β) Το μέγιστο ύψος των υδατοδεξαμενών ορίζεται: Σε δύο και μισό (2,50) μέτρα όταν κατασκευάζονται στο έδαφος και σε ένδεκα (11) μέτρα όταν κατασκευάζονται σε υποστυλώματα. Η απόσταση των υδατοδεξαμενών από τα όρια του γηπέδου ορίζεται σε πέντε (5) μέτρα. 2. Στις περιπτώσεις της προηγουμένης παραγράφου 1 απαιτείται έγκριση της αρμόδιας υπηρεσίας της οικείας Νομαρχίας στην οποία βεβαιούται ότι: α) Στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι επιβεβλημένη η κατασκευή κτίσματος στεγάσεως αντλητικών εγκαταστάσεων ή και υδατοδεξαμενής. β) Οι αιτούμενες διαστάσεις των ανωτέρω κατασκευών είναι οι ελάχιστες απολύτως αναγκαίες για το σκοπό που προορίζονται. γ) Επιβάλλεται η κατασκευή υδατοδεξαμενής σε υποστυλώματα εφόσον συντρέχει περίπτωση
    1 point
  29. Εγώ γράφω αυτό ακριβώς το κείμενο: ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Δηλώνω ότι, έχω στη διάθεσή μου όλα τα δικαιολογητικά στοιχεία και τις μελέτες και θα τα υποβάλλω ηλεκτρονικά εντός της προβλεπόμενης από το Ν.4178/2013 προθεσμίας. Το παρόν σχέδιο είναι ταυτόσημο με αυτό που θα εισαχθεί σε ηλεκτρονική μορφή. Α/Α ΔΗΛΩΣΗΣ Ν.4178/2013: 2066666 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ: B19533F0053288888
    1 point
  30. Καλησπέρα, το φλέγον ζήτημα είναι για τον παρανομαστή του κλάσματος για την εύρεση της κατηγορίας. Για τον αριθμητή νομίζω ότι τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Στον παρανομαστή ο νομος αναφέρει ότι βάζουμε την επιτρεπόμενη δόμηση που ισχύει σήμερα ή κατά τον χρόνο έκδοσης της οικ. άδειας. Δεν αναφέρει πουθενά για χιλιοστά επί του οικοπέδου που αναφέρουν ορισμένοι συνάδελφοι σε προηγούμενα posts. Αντίθετα, αναφέρονται χιλιοστά επί του οικοπέδου για τον υπολογισμό της υπέρβασης δόμησης. Παράδειγμα: Έχουμε 3 κτήρια σε οικόπεδο. Έχουμε επιτρεπόμενη δόμηση 500 τ.μ. Πελάτης μας είναι αυτός που έχει την υπόγεια αποθήκη του κτηρίου 1 που έχει εμβαδόν 80 τ.μ. η οποία μετατράπηκε σε κατοικία. Για την εύρεση της υπέρβασης δόμησης έχουμε: 80/(500*χιλιοστά υπογείου μας)=.... Για την εύρεση της κατηγορίας έχουμε: 80/500=....
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.