Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris11140

    dimitris11140

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      451


  2. jobous

    jobous

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      201


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.849


  4. Chr1st0s

    Chr1st0s

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      273


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/10/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Βλέπω ότι ξεχάσαμε τα πεπραγμένα του Βρούτση , ο οποίος ξαναγυρνάει στα παλιά ...... Για να μην ξεχνάμε λοιπόν , όπως αναφέρθηκε απο έναν συνάδελφο πριν : Οι εισφορές , πάντα υπολογιζόντουσαν με τα ίδια ποσοστά που υπάρχουν και τώρα βάση ενός "θεωρητικού" εισοδήματος (ανα μήνα). Επομένως τα ποσοστά , για χρόνια είναι τα ίδια , δεν πιστεύω να τα ανακαλύψαμε την τελευταία τετραετία. Άρα η διαφορά με τους μισθωτούς είναι η ίδια (6,67% με 20%). Πρώτη ερώτηση : Αν εξισωθούν τα ποσοστά μισθωτών-ε.ε. το υπόλοιπο ποιος θα το πληρώνει στους ε.ε. αφού δεν υπάρχει εργοδότης , ώστε και ο ε.ε. να παίρνει την ίδια σύνταξη με τον μισθωτό ?? Στην συνέχεια να πάρουμε το τελευταίο ασφαλιστικό , του Βρούτση, με τις τριετίες και τους θεωρητικούς μισθούς ανάλογα την παλαιότητα. Στα 15 χρόνια παλαιότητα , η μηνιαία εισφορά ήταν κοντά στα 500€ (αν θυμάστε καλά μαζί με την ειδική προσαύξηση με υποχρεωτική ασφάλιση) , και στα 35-38 χρόνια κοντά στα 1000 € . Δηλαδή ετήσιες εισφορές κοντά στα 12000 που αν δεν κάνω λάθος τώρα αντιστοιχούν σε εισόδημα 30.000. Δηλαδή τώρα μας ενοχλεί το αναλογικό με το δηλωθέν εισόδημα αλλά με τον Βρούτση νο προμπλεμ , τα είχαμε άνετα τα 30000 το χρόνο. Το πρόβλημα είναι τα ποσοστά αναπλήρωσης που πήγαν στο πάτο συν ότι πληρώνουμε και τα του εργοδότη , το οποίο επαναλαμβάνω ίσχυε πάντα !!!!!
    3 points
  2. Και η αποσυνδεση με το εισοδημα σωστη ειναι ? Να ξαναγυρισουμε παλι στα παλια ? Με εικονικα εισοδηματα αναλογα με τα χρονια ? Απο που προκυπτει οτι ενας με 5-10 χρονια στη δουλεια βγαζει λιγοτερα απο εναν που εχει 25-30 στη δουλεια και θα πρεπει να πληρωνει λιγοτερο ?Το γραφω γιατι διαβασα κατι περι τριων κλασεων αναλογα με τα χρονια κτλ. Ειμαι σιγουρος οτι αν τελικα το πανε αναλογα με τα χρονια ,θα υπαρξουν καποιοι απο εμας που θα προσβαλλουν τον νομο δικαστικα.Εξαλλου η αποφαση του Στε εκτος των αλλων αναφερει : "ο κοινός νομοθέτης είναι ελεύθερος να υπολογίζει αυτήν επί βάσεως, η οποία μαρτυρεί εισφοροδοτική ικανότητα, όπως είναι το πραγματοποιούμενο εισόδημα από την ασφαλιζόμενη εργασία και το ασφαλιζόμενο επάγγελμα, να καθορίζει δε το ύψος της σε επίπεδο που να διασφαλίζει μεν την επάρκεια των παροχών χωρίς όμως να πλήττει το κατά την διάρκεια του εργασιακού βίου παραγόμενο- κατ’ ενάσκηση του συνταγματικώς αναγνωριζόμενου δικαιώματος συμμετοχής στην οικονομική ζωή της Χώρας- εισόδημα υπερμέτρως σε σχέση προς τον σκοπό της διασφαλίσεως εισοδήματος μετά το πέρας του εργασιακού βίου" Η αποψη μου περι του θεματος ειναι η εξης : O Νομος Κατρουγκαλου οσο αναφορα τον υπολογισμο των κυριων συνταξεων ειναι προς την σωστη κατευθυνση.Το λαθος του ειναι το εξωφρενικο 20% που ειχε επιβληθει αρχικα και το 13,33% επι κερδων+εισφορων που επιβληθηκε στην συνεχεια.Αλλωστε αυτο κριθηκε και αντισυνταγματικο.Το 20%.Οχι ο τροπος υπολογισμου .Στην συνεχεια το οτι μειωσαν το 20% στο 13% περιπου, ηταν "αλλα λογια να αγαπιομαστε", γιατι δεν ειναι δυνατον να σου δινω εισφορες επι εισφορων.Θα πρεπει το ποσοστων εισφορων να ερθει σε πολυ λογικα πλαισια και να μην λαμβανονται υποψη οι εισφορες της προηγουμενης χρονιας.Και βεβαια μην ξεχναμε οσοι απο εμας ειμαστε παλαιοτεροι ,οτι η συνταξη του Τσμεδε ηταν περιπου 2.300. Δεν γινεται φιλε να σου δινω τις ιδιες εισφορες που καποτε εδινα για 2.300 στα 35 χρονια, για να μου δωσεις καποτε εννια κατοσταρικα ή ενα χιλιαρικο ζορισμενο στα 40 χρονια.Αν το ασφαλιστικο δεν βγαινει, ας το ψαξουν σε κατι δομημενα ομολογα ,κατι PSI κτλ.
    2 points
  3. γιατί στο παρελθόν είχαμε δύο ειδών ασφαλισμένων; τους προ και τους μετά του 1993; Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει; Απ' ότι γνωρίζω οι "μετά" πλήρωναν τεράστιες εισφορές με αποτέλεσμα πολλοί από αυτούς να αναγκαστούν να διαγραφούν και από το τσμεδε και από το τεε.
    1 point
  4. Νομίζω ότι η ανακοίνωση του ΕΦΚΑ είναι σαφής: BΗΜΑ 1: είσοδος στην ηλεκτρονική εφαρμογή , επαλήθευση των στοιχείων του ασφαλισμένου /συνταξιούχου και υποβολή αιτήματος προσδιορισμού των οφειλών. ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΕΩΣ 30/9/2019 ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ Σωστά. Συνήθως, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας στη σελίδα του ΕΦΚΑ, παίρνει μερικές μέρες μέχρι να γίνει δυνατή η πιστοποίηση χρήστη στο ΚΕΑΟ. kmimi αν χρωστάς τα πρώτα έτη μετά την εγγραφή σου στο ΤΣΜΕΔΕ τότε είναι λογικό καθώς οι εισφορές ΤΣΜΕΔΕ για τα πρώτα 5 έτη ήταν μικρότερες από τις ελάχιστες εισφορές ΕΦΚΑ.
    1 point
  5. Εγκύκλιος 2 α] Η διαμερισμάτωση ορόφου κατά την παρ.8 εφαρμόζεται υποχρεωτικά όταν υπάρχει διαφοροποίηση του περιγράμματος αυτοτελών ιδιοκτησιών από τα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας. δλδ γινεται συγκριση μεταξυ των κατοψεων της αδειας και των ΟΙ, σαν αυτοτελεις ιδιοκτησιες, όπως περιγραφονται στα συμβολαια. Εά όμως, η πραγματικη κατασταση ειναι διαφορετικη και απο την κατοψη των συμβολαιων, δεν κανεις τπτ. β] Η διαμερισμάτωση ορόφου μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη χωρίς απαίτηση συναίνεσης. Υπο τις ανωτερω προυποθεσεις, ναι. γ] Στην περίπτωση που η διαμερισμάτωση αφορά και κοινόχρηστους χώρους του κτιρίου, απαιτείται συναίνεση κατά το άρθρο 98. Αυτο ειναι λαθος. Οποιος εγραψε την εγκυκλιο, δεν ειχε διαβασει ολοκληρο το νομο. Για τις"επεκτασεις" απο ή σε βαρος των κοινοχρηστων, υπαρχει το ειδικο -και περιπλοκο- αρθρο 98, σαν "επεκταση" όχι σαν διαμερισματωση.
    1 point
  6. 1 point
  7. μάλλον έχει δίκιο η υπάλληλος. Στον ΝΟΚ λέει άνω των 6 εκ. Σε άλλα σημεία του ΝΟΚ όταν συμπεριλαμβάνεται και το ίσον , το διατυπώνει "ίσο ή μεγαλύτερο" .. π@@ριες Εγώ βάζω 7εκ . Αν πάντως κάποια εταιρία βγάλει μόνωση με προδιαγραφές πάχους min. 6,01 εκ. τότε λύνεται το πρόβλημα με τον NOK.
    1 point
  8. Πως μπορεί ένα "Ιδιωτικό" πολεοδομικό σχέδιο που κυρώθηκε το 1978 να υπόκειται στις διατάξεις του νόμου Τρίτση που μας έρχεται πέντε χρόνια αργότερα, το 1983?? Δεν μπορεί να μην υπάρχουν κάπου... σε κάποια υπηρεσία τα σχέδια ή και στοιχεία για να εφαρμοστούν αυτά τα σχέδια. Όταν σαν μελετητική ομάδα κάναμε, για ένα σύλλογο δασκάλων, μία ιδιωτική πολεοδόμηση έξω από τα Νέα ρόδα δώσαμε σχέδια στην υπηρεσία του Πολλυγύρου αλλά και στην τοπική κοινότητα Ν. Ρόδων. Φυσικά και στον αρμόδιο σύλλογο δασκάλων. Πρώτα πρέπει να ψάξεις και μετά να κάνεις τις παρατηρήσεις σου.
    1 point
  9. Αν δεν σε ενδιαφέρει να πάρεις τα 25€ μπορείς να ανεβάσεις μία ΥΔ του ωφελούμενου που θα λέει ότι δεν επιθυμεί να πληρωθεί το κόστος των ενσήμων. Αν μπορείς να αλλάξεις κ τα στοιχεία από την καρτέλα των παραστατικών να το κάνεις. Αν κ συνήθως την έχουν κλειδωμένη.
    1 point
  10. Οσο κρισιμη ειναι η αντιστοιχια ,αλλο τοσο ειναι και το υψος των εισφορων και ο τροπος που θα προκυπτουν αυτες.Η ανεργια σε συνδιασμο με τις εισφορες του νομου του 2011 ,οδηγησαν παρα πολλους μηχανικους στο εξωτερικο.Τετοια φαινομενα δεν πρεπει να ξαναυπαρξουν.
    1 point
  11. Ευχαριστώ....(απολαμβάνω νοερώς τώρα το άσμα: "Αν δεν είχα και 'σενα 'ναι..."!!!
    1 point
  12. Καλημέρα, 1.450 βγάζω, αν θες δώσε και Ο.Τ. αν γνωρίζεις...
    1 point
  13. Να ταράξω λίγο τα νερά .... βλέπω ότι δεν έκρινε αντισυνταγματικό το ότι γενικά υπολογίζονται με βάση το εισόδημα, αλλά τον τρόπο υπολογισμού των εισφορών για τους αυτοαπασχολούμενους-ελεύθερους επαγγελματίες σε σύγκριση με τους μισθωτούς, (δίχως να αναφέρει ότι ο τρόπος υπολογισμού των μισθωτών --που βασίζεται στο εισόδημα-- είναι αντισυνταγματικός) διότι προσβάλλει την αρχή της ισότητας. Δηλαδή, έκρινε αντισυνταγματικό το όριο του 20% των εισφορών, ενώ το αντίστοιχο των μισθωτών είναι 6% (και το υπόλοιπο καλύπτεται από τον εργοδότη). Σύμφωνα με την την περίληψη των αποφάσεων: "[...] Στην χρηματοδότηση της παροχής αυτής τόσο η ασφαλιζόμενη μισθωτή εργασία όσο και τα ασφαλιζόμενα επαγγέλματα συμβάλλουν με το ίδιο ποσοστό εισφοράς (20%) επί του εισοδήματος που παράγουν. Την παροχή όμως αυτή οι μη μισθωτοί ασφαλισμένοι (αυτοαπασχολούμενοι, ελεύθεροι επαγγελματίες και αγρότες) αποκτούν έχοντας καταβάλει το σύνολο της ως άνω εισφοράς επί του εισοδήματος που πραγματοποιούν από το επάγγελμά τους, ενώ οι μισθωτοί ασφαλισμένοι αποκτούν την ίδια παροχή έχοντας καταβάλει εισφορά 6,67% επί των αποδοχών τους από την εργασία τους, καθώς το υπόλοιπο της εισφοράς (13,33%) βαρύνει τους εργοδότες τους. Συνεπώς, οι μη μισθωτοί ασφαλισμένοι, μη έχοντες εργοδότη βαρυνόμενο με τμήμα της δικής τους εισφοράς, καταβάλλουν τριπλάσιο μέρος του εισοδήματός τους ως αντιπαροχή για την πρόσβαση στην κοινωνική ασφάλιση και την απόληψη της ίδιας παροχής σε σχέση με τους μισθωτούς ασφαλισμένους και, μάλιστα, χωρίς το ύψος των καταβληθεισών εισφορών τους να συνδιαμορφώνει, όπως στο σύστημα καθορισμένων εισφορών, το ύψος της ασφαλιστικής παροχής. Ίδιας τάξεως δε διαφορά προκύπτει και στις οριζόμενες στον νόμο εισφορές για την υγειονομική περίθαλψη. [...]" Βλέπω ότι δεν τίθεται ευθέως θέμα αποσύνδεσης υπολογισμού από το εισόδημα, απλά ίσως η μείωση των ποσοστών. Αλλά κατά την γνώμη μου θεωρώ ότι θα αυξηθούν οι εισφορές πατώντας στο ότι "σας μειώσαμε την φορολογία περίπου 90€ τον μήνα" ... οπότε μια αύξηση κατά το ίδιο ποσό θα είναι μία η άλλη ...Μακάρι να διαψευσθώ... Παρεμπιπτόντως με βάση τον ν.3896/11 (που ίσχυε πριν τον 4387/2016) αν ήσουν άνω 5ετίας το 2011, για τα έτη 2018-2019-2020 οι εισφορές μας (για ΚΣ+ΥΓΕΙΑ+ΕΠΙΚ+ΕΦΑΠΑΞ+ΟΑΕΔ) θα ήταν 5.231,40€/έτος, και μετά για την επόμενη 3ετία θα ήταν 5.892,12€/έτος (τα παραπάνω ποσά δίχως την ειδική προσαύξηση. Με αυτήν θα ήταν 6.914,16€/έτος και 7.792,44€). Και με αυτόν τον νόμο (ν.3896/11) οι εισφορές "πατούσαν" με τα εφαρμοζόμενα ποσοστά τους (ποσοστά ίδια με τα αρχικά του νόμου Κατρούγκαλου) σε εισόδημα ... αλλά τεκμαρτό και όχι πραγματικό ...
    1 point
  14. Καλησπέρα Δημήτρη, να είσαι καλά. Να αφήσω το κατιτίς μου και εγώ αφού την έψαξα: {Iron Bridge, Shropshire UK, 1781 AD (MDCCLXXIX ). Pedestrian bridge that spans above River Seven. Structural Form: Cast iron arch bridge. It was the first major bridge to be made of cast iron; Dimensions: Main span 30m long; Designed by: Thomas Gregory; Construction cost: £3,250 (£380,000 equivalent). Restored in 1975 and since then it's regularly maintained. Also, it's a Grade I listed structure (VIB: Very Important Bridge) }
    1 point
  15. πιστεύω βέβαια ότι όπως οι αεροφωτογραφίες έδειξαν μια καθυστέρηση ότι ενδέχεται να λάβουν μια παράταση η υποχρέωση υποβολής οπότε ως τότε κάτι μπορεί να αλλάξει.
    1 point
  16. Και που να δει ο ιδιοκτήτης ότι πρέπει να κάνει και ενισχύσεις !!! Εκεί να δεις γέλια !!!
    1 point
  17. γιωργη για την κατατμηση εχουμε να δούμε και αυτο ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΤΜΗΣΗ ΝΣΚ κατα τα λοιπα , οι δρομοι, προφανως φερουν τον του "χαρακτηρισμου τους" απο το ΦΕΚ Η μονη δυσκολια ειναι για τους προ 23.
    1 point
  18. εγω νομίζω το λέει διότι η ΜΣΕ θα πρέπει ισως να χει αμοιβη καποιες χιλιάδες ευρω. Οποτε σου λέει.. ο Συνάδελφος λεει πως εχει τις μελέτες και την υποχρέωση να καταθέσει την μσε σε 5 χρ εστω. Αν ο ιδιοκτητητης ο οποιος αιτηθηκε ρυθμιση και την πληρωσε ενα ποσο 500€... εστω, δεν έχει καταλάβει ότι η ΜΣΕ μπορει να έχει 2000 ή σε 5χρονια δεν θα μπορεί να δώσει τα 2000, τι γίνεται?
    1 point
  19. ναι μπορεί να είναι 1μ και παραπάνω , εχω δει σε εγκεκριμένη μελέτη (προ ηλεκτρονικών αδειών) υψος 1.60μ και με παράθυρα μέσα . Τώρα στατικά πως μπορεί να υπάρχει τέτοιο δοκάρι είναι άλλη κουβέντα.
    1 point
  20. - Μπορεις να τακτοποιησεις την "δικη σου" αποθηκη σαν "εκ κατασκευής" Ομως, απο ιδιοκτησιακης πλευρας, δημιουργουνται προβληματα στο μελλον, αφου προκειται για κατασκευη στον κοινοχρηστο ακαλυπτο, αρα ανηκει σε ολους... Ασε που, αμα κανεις την τακτοποιηση σαν "εκ κατασκευης" θα κολλησει η οποιαδηποτε μεταβιβαση στο μελλον, γιατι θα σου ζητανε τροποποιηση της συστασης. - Μπορεις να πας με το 98 παρ. 4, δλδ σαν συγκυριος σε κτισμα/τα εντος σχεδιου χωρις συσταση, και να ακολουθησεις τις διαταξεις του, διοτι, θεωρητικα οι αποθηκες αυτες ανηκουν σε ολους τους συγκυριους. Αλλα, το βεβαιο ειναι οτι καθε ενας γραφει 100% στην δικη "του" αποθηκη...και οχι 1/3 σε καθε μια, άρα υπαρχει κωλυμα για ασκηση σχετικης αγωγης. Και δεν εχεις τους αλλους δυο να συμφωνησουν σε μια σωστη διαδικασία... Αρα, μπρος γκρεμος και πισω ......η μπουλτοζα ό,τι και να κανεις παλι σε αδιεξοδα καταληγεις.
    1 point
  21. Εγώ εξακουλουθώ να βλέπω ειδικά με την τελευταία σας απάντηση ότι διαφωνούμε σε αρκετά. Ο καθένας επιλέγει ότι θέλει εννοείται είτε το να γίνει ιππότης της μηχανικής είτε να είναι ειρωνικός καθώς και να μπορεί να προβλέψει αν κάποιος θα χρειαστεί γνώση επειδή μάλλον μπορεί να προβλέψει το μέλλον , που αποτελεί άλλωστε μια πολύ ορθολογική παρατήρηση από μόνη της. Καλο σας βράδυ συνάδελφε.
    -1 points
  22. Αν αυτό κατάλαβες οκ. Στην πράξη όμως τι αλλάζει; Τι διαφορετικό αποφάσισες τελικά να πράξεις; Νομίζω πως συγχέεις την περιγραφή μιας πραγματικότητας με την αποδοχή ή και την υπεράσπισή της. Κανείς δε σου είπε να μη θες να μάθεις ή να μη θες βγάλεις πιο πολλά λεφτά. Ούτε προεξόφλησε ότι εσύ ειδικά δε θα το πετύχεις. Κάτι που η εμπειρία δείχνει ότι συμβαίνει ευρέως δε θεωρείται πρόβλεψη του μέλλοντος.
    -1 points
  23. 4495/17 Η διαφορετική διαμερισμάτωση ορόφου από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, αν έχει επιφέρει τροποποίηση των μηχανολογικών εγκαταστάσεων υπάγεται στις διατάξεις του παρόντος και υποβάλλεται κάτοψη αποτύπωσης της υφιστάμενης κατάστασης του ορόφου. Ως ειδικό πρόστιμο καταβάλλεται εφάπαξ το παράβολο των διακοσίων πενήντα (250) ευρώ ανά όροφο, ύστερα από αίτηση οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου ιδιοκτήτη διαμερίσματος. Εγκύκλιος 2 Η διαμερισμάτωση ορόφου κατά την παρ.8 εφαρμόζεται υποχρεωτικά όταν υπάρχει διαφοροποίηση του περιγράμματος αυτοτελών ιδιοκτησιών από τα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας. Η διαμερισμάτωση ορόφου μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη χωρίς απαίτηση συναίνεσης. Στην περίπτωση που η διαμερισμάτωση αφορά και κοινόχρηστους χώρους του κτιρίου, απαιτείται συναίνεση κατά το άρθρο 98. Θα κάνεις μία δήλωση για την διαμερισμάτωση αφού αφορά όλον τον όροφο
    -1 points
  24. Αν δεν έχουν μεταφορτωθεί στο σύστημα όλα τα δικαιολογητικά μέσα σε 12 μήνες από την πληρωμή του παραβόλου, εκτός από τη μελέτη στατικής επάρκειας (εφόσον απαιτείται), τότε η δήλωση τυπικά είναι άκυρη. Δεν αναφέρεται ρητά στο νόμο αλλά τεκμαίρεται. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται αναστολή ή απαλλαγή επιβολής κυρώσεων στις αυθαίρετες κατασκευές που αναφέρονται στη συγκεκριμένη δήλωση. Επίσης δεν έχει ισχύ η βεβαίωση μηχανικού, που εκδίδεται κατόπιν υποβολής της συγκεκριμένης δήλωσης, εφόσον αυτή εκδοθεί μετά τη συμπλήρωση του 12μηνου. Αν εκοδθεί προηγουμένως και η συμπλήρωση του 12μηνου γίνει πριν την παρέλευση 2 μηνών από την έκδοσή της, τότε η ισχύς της λήγει με τη συμπλήρωση του 12μηνου από την πληρωμή του παραβόλου. Ακόμη η συγκεκριμένη δήλωση δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί για την έκδοση διοικητικής πράξης πολεοδομικού χαρακτήρα καθώς δεν έχει ισχύ (οικοδομική άδεια, αναθεώρηση/ενημέρωση οικοδομικής άδειας, έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας κλπ.). Το πρόβλημα διορθώνεται με την υποβολή νέας δήλωσης για το ίδιο ακίνητο. Στη νέα δήλωση μεταφορτώνονται τα αποδεικτικά πληρωμής του προστίμου της προηγούμενης δήλωσης που δεν έχει πλέον ισχύ. Δυστυχώς όμως θα πρέπει να πληρωθεί ξανά το παράβολο. Επειδή είναι σφάλμα του μηχανικού η μη τήρηση της προβλεπόμενης προθεσμίας, έχει και την υποχρέωση υποβολής της νέας δήλωσης και πληρωμής του νέου παραβόλου με δικούς του πόρους. Να προσθέσω ότι τα παραπάνω είναι προσωπικές απόψεις και γι αυτό δεν είμαι απόλυτος.
    -3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.