Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. nick_61

    nick_61

    Core Members


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      985


  2. mixmentzos

    mixmentzos

    Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      187


  3. dib

    dib

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.904


  4. JohnnyHoliday

    JohnnyHoliday

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      584


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/02/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Συνάδελφε @PPW, πολύ σωστά σου απάντησε ο συνάδελφος @nick_61, το ύφος των απαντήσεων σου δεν σε τιμά! Εγω καταλαβαίνω οτι εσυ με τα ΠΕΑ, κλπ, είδες φως και μπήκες, μόνο και μόνο για να παρέχεις ολοκληρωμένες υπηρεσίες στους πελάτες σου...δεν είναι όμως έτσι! 😉 Μήπως είναι καλύτερα να ασχολείσαι με όλα τα άλλα της ειδικότητας σου που τα γνωρίζεις άριστα, εκτός απο ΠΕΑ, κλπ? ...λέω εγω τώρα!
    3 points
  2. Διάβασε καλύτερα. Στη μία πρόταση μιλάω για επάρκεια ισχύοςπου δεν την χρειαζόμαστε. Στην άλλη για επάρκεια με βάση τους χώρους που καλύπτουν τα διάφορα συστήματα, δηλαδή ποιοί χώροι θερμαίνονται και ποιοί όχι. Υ.Γ. Συνεχίζεις ειρωνικά και για μένα τέρμα η συζήτηση.
    2 points
  3. Η δουλειά του ΚΕΝΑΚ είναι να αξιολογεί ενεργειακά τα κτήρια. Σε αυτή την δουλειά δεν επηρεάζεται από την επάρκεια ή όχι της ισχύος του συστήματος θέρμανσης. Ο ενεργειακός επιθεωρητής αποτυπώνει κατά πόσον το κτήριο θερμαίνεται επαρκώς. Δηλαδή αν όλοι οι χώροι θερμαίνονται και πως, και το καταγράφει ανάλογα.
    2 points
  4. Παρόλο που διακρίνω έναν ειρωνικό και απαξιωτικό λόγο Σε παραπέμπω επακριβώς στις σελίδες που πρέπει να διαβάσεις για να κατανοήσεις πως δουλεύει το πρόγραμμα. Οι σελίδες αυτές είναι στο ξαναγράφω είναι 17-22. Παρόλα αυτά το βασικό σκεπτικό είναι ότι η κατανάλωση της ενέργειας προκύπτει απο την ενεργειακή ζήτηση (Qa) προς τον βαθμό απόδοσης του συστήματος παραγωγής n (αντλία θερμότητας κλπ). Η ενεργειακή ζήτηση (Qa) ουσιαστικά είναι οι απώλειες του κτιρίου που υπολογίζονται απο το πρόγραμμα με βάση τα στοιχεία που έχεις περάσει για τοίχους, παράθυρα κλπ. Το ποσό αυτό ουσιαστικά θα το καλύψει το σύστημα παραγωγής. Συνεπώς είναι η θερμότητα που παράγει για να καλύψει τις ανάγκες. Η θερμότητα αυτή παράγετε με συγκεκριμένο βαθμό απόδοσης (την συσκευή), οπότε τελικά η απαιτούμενη καταναλισκόμενη ενέργεια θα είναι Qκ=Qa/n Όπως βλέπεις απο τον τύπο 2.5.1.11 Η ενεργειακή ζήτηση (Απώλειες χώρου) διαιρείται με τον βαθμό απόδοσης της τερματικής μονάδας που χρησιμοποιείς. Διότι για να σου αποδώσει η τερματική αυτό το ποσό πρέπει μέσω του δικτύου διανομής να την τροφοδοτείς με υψηλότερα θερμικά ποσά. Αντίστοιχα το δίκτυο διανομής έχει απώλειες οπότε στην είσοδο του που αποτελεί έξοδο της μονάδας παραγωγής θερμότητας οι απαιτήσεις θερμότητας αυξάνονται....
    2 points
  5. 1. Δεν υπάρχει κλιματιστικό 0,01 KW 2. Με ένα κλιματιστικό μόνο για θέρμανση, δεν υπάρχει περίπτωση να βγει το ΠΕΑ Α+. 3. Το κλιματιστικό καλύπτει έστω μια επιφάνεια που αντιστοιχεί π.χ. στο 10% της ωφέλιμης επιφάνειας του κτηρίου. Θα το καταχωρήσεις με βαθμό μηνιαίας κάλυψης 0,1 συμπληρώνοντας στο πεδίο ισχύος την ισχύ του. 4. Πρέπει όμως σε δεύτερη γραμμή να συμπληρώσεις το υπόλοιπο 0,9 με το θεωρητικό σύστημα (Με τοπικές ηλεκτρικές μονάδες) Στο πεδίο ισχύος του θεωρητικού θα βάλεις μηδέν. (βλέπε βοήθεια του λογισμικού του ΤΕΕ-ΚΕΝΑΚ). 5. Το ειρωνικό σου ύφος δεν σε τιμάει, ειδικότερα δε όταν απευθύνεται σε συναδέλφους που έχουν προσφέρει πολλά στο συγκεκριμένο φόρουμ και διαθέτουν πολύτιμοχρόνο για να σου λύσουν τις απορίες.
    2 points
  6. Επιπλέον ακολουθεί και τη λογική "για να χωράει εντός φακέλου, όταν διπλωθεί" (ζήτημα πρακτικής φύσης).
    2 points
  7. Έχει και λογική ώστε όταν το σχέδιο διπλωθεί σε Α4 να μένει η πινακίδα μεγέθους Α4 μπροστά.
    2 points
  8. https://www.aade.gr/dimioyrgia-mitrooy-meson-pliromon-pos-ton-epiheiriseon
    1 point
  9. Δεν υπάρχει 100% σίγουρη απάντηση. Η δικηγορική εταιρία λέει ότι θα δικαιωθούν μόνο όσοι κινηθούν δικαστικά. Ωστόσο, στα πιθανά σενάρια υπάρχει και μία πολιτική απόφαση που θα δικαιώνει όλους. Προσωπικά δεν θεωρώ απίθανο και το τελείως απευκταίο (στην Ελλάδα είμαστε!)..... δηλαδή να μη δούμε τίποτα στην τσέπη τελικά.
    1 point
  10. Κανένα επίσημο άρθρο δεν έχει μόνο εργασία. Αν, για κάποιο λόγο, είναι ετσι όπως το λες, τότε ο κύριος του έργου έχει την ευθύνη της προμήθειας των υλικών.
    1 point
  11. Δεν αφορά την κατάταξη του κτηρίου η ισχύς αλλά ο βαθμός απόδοσης του συστήματος. Την ισχύ την χρειάζεσαι μόνο για την υπερδαστασιολόγηση (που και αυτή έχει επιρροή στον β.α) και για τον καθορισμό του β.α. του κτηρίου αναφοράς στην περίπτωση των λεβήτων.
    1 point
  12. Το πρόγραμμα συγκρίνει το εξεταζόμενο κτήριο με το κτήριο αναφοράς και έτσι το κατατάσσει σε κατηγορία. Σε αυτή τη σύγκριση παίζει ρόλο μόνο ο βαθμός απόδοσης και όχι η ισχύς. Ειδικά στους λέβητες, όπου πάλι παίζει ρόλο ο β.α., χρειάζεται όμως να δηλώσεις την ισχύ του λέβητα γιατί ορίζοντας την ισχύ του δικού σου λέβητα το κτίριο αναφοράς ορίζει τον βαθμό απόδοσης για τον δικό του λέβητα.
    1 point
  13. Για πες μας που αντιφάσκω...? Μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις
    1 point
  14. Συνάδελφε @kerveros81, όπως πολύ σωστά ανφέρει και ο συνάδελφος @alej, το ΦΕΚ /Νοεμβ./1985, ισχύει για όλες τις οικοδομές κατοικιών και δεν κάνει διάκριση πριν ή μετά το '85, όπως αναφέρει το άρθρο 1, παργ. 1.1. Μια πολυκατοικά του '79, έχει κανονισμό Σ.Ο.Ι. σύμφωνα με το Ν.3741/1929 και πίνακα χιλιοστών όπως κάπνιζε του κάθε εργολάβου που πούλαγε τα διαμερίσματα, βάζοντας χιλιοστά θέρμανσης απο 0,15 - 0,35 . Αν σήμερα η ίδια πολυκατοικία, έπαιρνε απόφαση με γεν. συνέλευση να αλλάξει το πίνακα χιλιοστών θέρμανσης για τους Χ,Ψ,Ω λόγους, μπορείς να μου πεις με ποιο κανονισμό θα έκανες τις απώλειες του κτηρίου? Αν δεν το ξέρεις, να στο πω εγω που το έχω κάνει σε αρκετές παλιές πολυκατοικές... θα τον έκανες με τον κανονισμό του ΠΔ/Νοε.1985 και επιπλέον... δεν σου χρειάζεται καμία μελέτη θέρμανσης κτηρίου, για να κάνεις μελέτη θερμικών απωλειών για να βγάλεις πίνακα χιλιοστών θέρμανσης. Όμως, ελάχιστες πολυκατοικίες προ το '85 προχώρησαν στην αλλαγή του πίνακα χιλιοστών θέρμανσης σύμφωνα με το τεχνικό κανονισμό του '85, αφενός γιατί κοστίζει, πχ Χ€ αμοιβή για το μηχανικό και 1,5-2Χ, τα συμβολαιογραφικά και για μεταγγραφή και αφετέρου, οι ιδιοκτήτες κατοικιών των ''εσωτερικών'' διαμερισμάτων, βολεύονται με τα ποσσοστά που έχουν αποδοθεί απο τον εργολάβο, γιατί με τον τεχνικό κανονισμό, τα εσωτερικά διαμερίσματα επι το πλείστον βγάζουν μεγαλύτερα χιλιοστά, σε σχέση με τα χιλιοστά του εργολάβου. Το άσχημο στην όλη υπόθεση της αυτονόμησης, είναι οτι ο ενδιαφερόμενος πρέπει να βάλει το χέρι στη τσέπη, πέρα απ την αυτόονόμηση, να μπει σε έξοδα για αποκατάσταση των σωληνώσεων των υπολοίπων διαμερισμάτων, κλπ. και επιπλέον, να βάλει μηχανικό να συντάξει νέο πίνακα χιλιοστών για τα υπόλοιπα διαμερίσματα....όλα αυτά '''... είναι πολλά τα λεφτά Άρη''. Δεν μου έχει τύχει να κάνω, αν και με έχουν πάρει τηλ. να μάθουν, αλλά στην τελική δεν ξέρω αν συμφέρει οικονομικά να μπει κάποιος σε όλη αυτή τη διαδικασία.
    1 point
  15. Είναι όπως ακριβώς στα λέει ο hkamp Σελίδες 17-22...
    1 point
  16. Ετεροχρονισμό δεν βάζετε ....καθόλου? Αναφέρομαι σε μεγάλα κτίρια... γραφεία ..κλπ
    1 point
  17. Όπως ήδη απαντήθηκε η Πινακίδα των Σχεδίων έχει διαστάσεις φύλλου Α4 κατακόρυφου.
    1 point
  18. Υπήρχε ήδη απο το ΦΕΚ 394Δ/83 περι εκδόσεως οικοδομικών αδειων στο αρθρο 16 παρ. 2 προδιαγραφή για την πινακιδα , τι να αναγράφει και να τοποθετείται στο κάτω δεξιά ορθογωνιο του σχεδιου διαστασεων 21Χ30 ωστε να φαινεται οταν το σχεδιο ειναι διπλωμενο. Το ιδιο ακριβως αναφέρεται στην Αποφ-82070/98/89 και Εγκ-98/89 . Δεν ξερω αν εχει καταργηθει αυτό.
    1 point
  19. Εδώ είμαστε φόρουμ Μηχανικών και όχι Νομικών για να λάβεις συμβουλή να πας ή μη δικαστικά. Δες τι σου λέει η δικηγόρος σου Φρόντισε να πάρεις το χαρτί που σου είπε Μάθε αν έχει χαρτί ο εργολάβος με ημερομηνία και υπογραφή του πεθερού αν και τι χρωστάει (κι αν είναι σε δραχμές ή ευρώ) Κάνε αίτηση στην Τράπεζα για κίνηση λογαριασμού προ πολλά χρόνια (απ όσο ξέρω αργούν σημαντικά να απαντήσουν για αυτό) και καλά αποτελέσματα
    1 point
  20. Κατέβασε το αρχείο και κάνε αποσυμπίεση σε ένα φάκελο. Κλείσε το πρόγραμμα ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ αν είναι ανοικτό. Μετέφερε το αποσυμπιεσμένο στον φάκελο program files x86 -> TEE -> TEE_KENAK_1_31 και αντικατέστησε το υπάρχον exe. 1597159179167_TEE-KENAK_only_executable_0.rar
    1 point
  21. Τα διάβασα και δεν μου είναι ξεκάθαρο πως ακριβώς γίνεται ο υπολογισμός. Για να το κάνω "λιανά" δηλαδή, αν ήταν σωστός ο τρόπος, αρκετοί συνάδελφοι "αδειάδες" που είχαν άδειες πολλών χιλιάδων ευρώ ετησίως (μιλάμε για εξαψήφια νούμερα) επί 30-35 χρόνια, θα έπρεπε να παίρνουν ανάλογες συντάξεις, αλλά δεν γνωρίζω κανέναν. Οι συντάξεις που εκδόθηκαν τα τελευταία χρόνια είναι μέγιστο 1200€ μικτά.
    1 point
  22. Ως γνωστόν "ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες", που μας στοίχισαν 300-500€ διαφορές στις συντάξεις μας. Επίσης να θυμίσω ότι ακόμα δεν έχουμε ασχοληθεί με το 2,5% υπέρ ΤΣΜΕΔΕ/ΤΕΕ που πληρώναμε για κάθε έκδοση οικοδ.αδείας.
    1 point
  23. καλησπέρα.. για κύριο χώρο(δωμάτιο) σε σοφίτα πρέπει να τηρήσουμε το ελάχιστο ύψος 2.5μ; υπάρχει περιορισμός μέγιστου ή ελάχιστου στην κλίση της στέγης; Είναι δυνατόν τα υπνοδωμάτια να βρίσκονται μόνο στην σοφίτα και όχι στον υποκείμενο όροφο;
    1 point
  24. Καλησπέρα, θέλω να βγάλω μια οικοδομική άδεια μπορώ στον πρώτο όροφο να δηλώσω τα μισά μέτρα ως σοφίτα και τα άλλα μισά να μετρήσουν στην δόμηση;
    1 point
  25. Ο όγκος της στέγης είναι (0,61+2)/2*(μήκος)*(πλάτος) Από εκεί και κάτω είναι όγκος του τελευταίου ορόφου (τον όγκο της Σοφίτας δεν υπάρχει λόγος να τον υπολογισεις και ούτε αφαιρείται το κενό κατοψικα από τον όγκο)
    1 point
  26. Αλλάξαμε την κάτοψη για διαφoρετικό λόγο οπότε δεν χρειάστηκε να ξαναρωτήσω..
    1 point
  27. Και σ' εμένα έτυχε περίπτωση σε ΥΔΟΜ Αττικής "Εμείς έχουμε αποφασίσει να ισχύει το 50% απ' ό,τι μετράει στη δόμηση από τον υποκείμενο (πχ μείον οπές κλιμα/σίων, αίθρια κλπ)". Στο λαιμό τους κάθεται η σοφίτα.. #πεταειογαϊδαρος
    1 point
  28. Απο οτι καταλαβαινω και οι 3 συνάδελφοι συμφωνειτε οτι θα έπρεπε το εμβαδόν του υποκείμενου ορόφου (ΑΒΓΔ) να υπολογιστεί για το 50% της Σοφίτας στην συγκεκριμένη περίπτωση... Ευχαριστώ για τις απαντήσεις..να δώ πως θα πείσω την υπάλληλο τώρα..
    1 point
  29. Στους οικισμούς ισχύουν είτε 0 είτε 2,5 όπως το λες. Δεν σε ενδιαφέρει το όμορο ακίνητο. Το Α 14 ΝΟΚ δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς χωρίς Ρ.Σ. Μετά τον 4315/14 (άρθρο 7) έχει βγει εκτός το άρθρο 14 για τους οικισμούς.
    1 point
  30. ρε παίδες με τον 3843 μόνο περίγραμμα υποβάλαμε (όχι κάτοψη) το ξεχάσατε? πάλι ο παππούς θα σας τα θυμίζει !!
    1 point
  31. Δεν νομίζω να είναι θέμα κατανόησης. Νομίζω είναι θέμα ορισμού. Που ακριβώς στην ΔΚ-1 ορίζεται αυτό; Βλέπω 44 σελίδες είναι.
    -1 points
  32. 1. Φυσικά και διάβασα τις σελίδες πριν σου απαντήσω. 2. Αυτά που γράφεις, που είναι σωστά, είναι ακριβώς τα αντίθετα που έλεγες πριν! 3. Αφού ψάχνουμε συγκεκριμένο ποσό ενέργειας, μας ενδιαφέρει ΚΑΙ η ισχύς του συστήματος! Γιατί το πρόγραμμα δεν το λαμβάνει υποψη?
    -1 points
  33. Ωραία. Η ερώτηση παραμένει και κανείς δεν απαντάει ευθέως. Γιατί, το πρόγραμμα δεν έλέγχει την επάρκεια της ισχύος του συστήματος θέρμανσης; Κατανοητό ότι δεν παίζει ρόλο στην κατάταξη. Πειράζει αν βγάζει και έστω ένα warning για την ισχύ;
    -1 points
  34. Ο ορισμός της αντίφασης. Μπορούμε να αποφανθούμε αν ένα κτίριο θερμαίνεται επαρκώς ανεξάρτητα από την ... επάρκεια της ισχύος? Πως γκέγκεν ατό?
    -1 points
  35. Δηλαδή εσύ διάβασες το σχόλιο του hkamp και έβγαλες άκρη; Και αντί να μας φωτίσεις κι εμάς μας παραπέμπεις σε... τρεις τελίτσες; Πες μας την γνώμη σου. Γιατί η ισχύς των συστημάτων θέρμανσης δεν παίζει ρόλο; Ο hkamp απάντησε σοφά: Δεν παίζει ρόλο επειδή... δεν λαμβάνεται υπόψη!!!! (Μιλάμε για πραγματική σοφία!) Πες μας κι εσύ...
    -3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.