Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.110


  2. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.434


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.323


  4. smartos11

    smartos11

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      94


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 20/03/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Στην περίπτωση που αναφέρεις το κτήριο είναι ένα, οπότε μπορεί να έχεις και εσοχή στο σώμα του κτηρίου και όχι απόσταση μεταξύ κτηρίων.
    1 point
  2. https://www.autodesk.co.uk/partners/locate-a-reseller Εδώ μπορείτε να βρείτε όλους τους επίσημους resellers ανα χώρα
    1 point
  3. Επαυξάνοντας, θεωρώ την ερώτηση απαράδεκτη για μηχανικό ο οποίος έχει(?) στοιχειώδεις γνώσεις γεωδαισίας. Κι αναρωτιέμαι για το πώς φτάνουν τέτοιοι "συνάδελφοι" στην πιάτσα. Δηλ. πώς θα αντιμετωπίσει πιο σοβαρά θέματα (π.χ. στατικές μελέτες)?
    1 point
  4. Ή θα χρησιμοποιήσεις γεωδαιτικό σταθμό (total station) και γεωδαιτικό δέκτη (gnss rover) αν θελεις ένταξη στο ΕΓΣΑ'87 ή θα συνεργαστείς με ένα συνάδελφο Τοπογράφο Μηχανικό να σου το κάνει. Χωρίς παρεξήγηση, θεωρώ άστοχη έως αστεία την ερώτηση σου για laser και κλισιόμετρο...
    1 point
  5. Τι ειναι ? τμημα κατοικίας ? Ανεξαρτητος ΒΧ ? Αλλο ? Νομιζω ότι κάπου εδώ θα τεκμηριώσεις απαλλαγή ΜΣΕ : "..ι) το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο είναι μικρότερο σε επιφάνεια από 25 τ.μ., ια) το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο δεν επιφέρει αύξηση των κατακόρυφων φορτίων άνω του 20% για κατηγορία σπουδαιότητας Σ2 σύμφωνα με τον Ελληνικό Αντισεισμικό Κανονισμό (ΕΑΚ) και 10% για κατηγορίες σπουδαιότητας Σ3 και Σ4 για τη διηρημένη ιδιοκτησία αυτή ή το ανεξάρτητο κτίριο.." Σε οτι αφορα το αν απαιτείται ρυθμιση και πως , υπαρχει εδω μια σχετικη συζητηση.
    1 point
  6. @StefevaggΚάνεις αίτημα μέσα από την πλατφόρμα στο ΤΕΕ. Δεν υπάρχει κάποιο τυποποιημένο. Εχει για το παραδοσιακο/διατηρητεο ετοιμη επιλογη. Γραψε στην περιγραφή του αιτήματος τι ακριβως θελεις. Σε μια - δυο μέρες στο αλλάζουν.
    1 point
  7. Μέχρι να τον αγοράσεις μπορείς να τον κατεβάσεις με την ενημέρωση του που φροντίζει ο συνάδερφος @kan62 από εδώ αν δεν το έχεις κάνει ακόμα.... Είναι και δωρεάν και μάλλον όλες οι Πολεοδομίες στην Ελλάδα αυτό έχουν στο συρτάρι τους.
    1 point
  8. Τα πάμε, τα ξαναπάμε και μπερδεύουμε τον ΣΔ με το εμπράγματο... Η μετατόπιση τοιχοποιίας προς κοινόχρηστους που έχουν προσμετρηθεί στην δόμηση, δεν επιφέρουν καμία απολύτως επιβάρυνση στην συνολική πραγματοποιημένη δόμηση του κτίριου. 500τμ ήταν, 500 μένει. Καμία περιβαλλοντική επιβάρυνση. Αν κλείσεις ΗΧ 20τμ αυξάνεται 520τμ. Αν επεκταθείς σε ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου, σε πιλοτή, σε χώρο που δεν έχει προσμετρηθεί στην δόμηση τότε το σύνολο των αυθαίρετων κατασκευών προστίθεται στην συνολική δόμηση του κτιρίου και καταλήγει να έχει 200τμ παραπάνω. Το ίδιο ισχύει και για το απέναντι κτίριο, το ίδιο για την γειτονιά και τελικά ο δήμος έχει υπερβεί τον μέσο σδ σχεδιασμού του ΓΠΣ και δεν στέκει όλο αυτό περιβαλλοντικά και συνταγματικά. Άλλωστε αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που έπεσε ο 4014, επειδή δεν προέβλεπε την τράπεζα γης και είχε απλά εισπρακτικό χαρακτήρα. Τώρα εσυ μου λες ότι θα πρέπει να μπαίνουν οι χώροι που έχουν ήδη προσμετρηθεί στην δόμηση, με πρόστιμο περιβαλλοντικού τέλους για να εξαγοράσουμε ποσοστά συνιδιοκτησίας. Δικό σας.
    1 point
  9. Και τι είσαι εσύ ο εισαγγελέας ή ο νόμος που θα το κρίνεις; Παντού πετάγεσαι σε θέματα αυθαιρέτων (επί κοινοχρήστων/κοινοκτήτων κλπ) και βγάζεις παράνομα και αυθαίρετα ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ συμπεράσματα, διαδίδεις ανακρίβειες, από τη στιγμή που ο υπάρχων νόμος δίνει το δικαίωμα και το επιτρέπει υπό προϋποθέσεις.... Φροντίζουμε να τηρούμε τους κανόνες της κοινότητας: 8. Έχουμε καλή συμπεριφορά, επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία της κοινότητας και την ήρεμη ατμόσφαιρα στις συζητήσεις. - jbosdas
    1 point
  10. Λεβέντες, σε αυτού του είδους τις περιπτώσεις φροντίστε για την αμοιβή σας.... Δηλαδή, αμοιβή, για μια ΗΤΑ π.χ. 500 ευρώ, αμοιβή για δύο ΗΤΑ π.χ. 800 ευρώ και τέλος αμοιβή για δύο ΗΤΑ και στη συνέχεια άλλη μια ΗΤΑ π.χ. 1000 ευρώ. Δεν είμαστε φιλόπτωχα ταμεία κι έχουμε συνειδησιακή υποχρέωση ν' ακολουθήσουμε κι εμείς τη συνολική φιλοσοφία όλων σήμερα στη χώρα μας! Π.χ. κυβέρνησης, super market, βενζινάδικων, ιδιοκτητών ακινήτων, εισιτηρίων κ.λπ., δηλαδή, "βαράτε στο σταυρό"! Υ.Γ. Μην το ξεφτιλίσετε όπως κάτι κόπανοι σε ένα site που διαφημίζουν "Ηλεκτρονική ταυτότητα από 129 ευρώ με το ΦΠΑ"....
    1 point
  11. Καλημέρα. Για μένα καλύτερη λύση είναι αυτή. Γλιτώνεις και την διαδικασία της αρχειοθέτησης στην περίπτωση κατά την οποία θα συνέτασσες δυο ΗΤΚ. Όταν τροποποιηθεί η σύσταση, μπαίνεις και τροποποιείς την ΗΤΚ καταχωρώντας τα νέα στοιχεία της σύστασης και του ΚΑΕΚ της. Αναφορικά με το ΠΕΑ, έχω τη γνώμη ότι αυτό συντάσσεται στον πραγματικό χώρο με τα πραγματικά τετραγωνικά, ήτοι στο συνενωμένο διαμέρισμα. Τι νόημα θα είχε να συνταχθεί ΠΕΑ σε θεωρητικό διαμέρισμα που τώρα δεν υφίσταται;
    1 point
  12. Παρατήρηση. Προσβλητική αναφορά σε ειδικότητα Μηχανικών. Λαμβάνεις ποινή. Didonis
    1 point
  13. Αν βρεις με ποιο τρόπο- νομοθεσία- θα εγκαταστήσεις το κοντέινερ, τότε ίσως βρεις και τον τρόπο σύνδεσης με τα Δ.Κ.Ω
    1 point
  14. @ltherr Σωστά σου απάντησαν, γιατί η διαφορετική διαμερισμάτωση είναι ξεχωριστή παράβαση και δεν μπορεί να συνυπολογιστεί με τις παραβάσεις αναλυτικού προϋπολογισμού που έχεις. Η διαμερισμάτωση αναφέρεται σε όλον τον όροφο και η σχετική παράβαση υπάρχει όταν δεν έχουν τηρηθεί τα περιγράμματα των διαμερισμάτων-ιδιοκτησιών ή του διαμερίσματος-ιδιοκτησίας. Η νομοθετική τεκμηρίωση περιλαμβάνεται στη δημοσίευση του συναδέλφου jbosdas.
    1 point
  15. @ltherr Δες αντίστοιχη περίπτωση. Συμφωνώ με @akis73 περί Διαφ. Διαμερισμάτωσης. (βλ.εγκ.2/19: Η διαμερισμάτωση ορόφου κατά την παρ.8 εφαρμόζεται υποχρεωτικά όταν υπάρχει διαφοροποίηση του περιγράμματος αυτοτελών ιδιοκτησιών από τα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας). Με το μειωμένο εμβαδόν γίνεται και η μονομερής τροποποίηση της ΣΟΙ.
    1 point
  16. Καλησπέρα, ότι σου έγραψε ο Δημήτρης πιο πάνω βασικά, μέσω του e-άδειες γίνεται όλη η διαδικασία για αλλαγή επιβλέποντος. Δεν καταθέτεις δηλ. κάτι δια ζώσης, ανεβάζεις όλα τα δικαιολογητικά που περιγράφονται στο εν λόγω άρθρο ηλεκτρονικά. Αν εννοείς τι πρέπει να επιλέξεις από το σύστημα, αν θυμάμαι είναι το 189 "αναθεώρηση έντυπης άδειας χωρίς μεταβολή μεγεθών", θα πρέπει όμως να σκανάρεις τις μελέτες για να πάρουν barcode όλα.
    1 point
  17. ν 4495 αρθρο 42 παρ. 9 με τροποποιηση με τον ν 5069/23 αρθρο 21
    1 point
  18. Ναι, εφόσον η αυθαιρεσία έγινε από την ανέγερση της οικοδομής. Ναι, εφόσον έγινε πριν το 1975. Το δηλώνεις ως κατηγορία 1 και περιγράφεις την αυθαιρεσία που έγινε.
    1 point
  19. Όχι, δεν τίθεται καν θέμα διαφορετικής διαμερισμάτωσης.
    1 point
  20. 1. ΝΑΙ ΔΔ γιατί προφανώς άλλαξαν και το/τα περιγράμμα/τα του/των διαμερίσματος/των . 2. Τακτοποίηση σκάλας με λοιπές παραβάσεις
    1 point
  21. Διαφορετική Διαμερισμάτωση παρ8 αρθ100 και για την αύξηση και για την απομείωση. Αν ο κοινόχρηστος ΔΕΝ έχει προσμετρηθεί στο συντελεστή δόμησης τότε θα υπολογιστεί με ΥΔ. Συναινέσεις βάσει αρθ.98. Μην ξεχνάμε πως οι υπερβάσεις δόμησης επιβαρύνουν το περιβαλλοντολογικό ισοζύγιο (αρθ76, 77) άρα εφόσον έχουν προσμετρηθεί στον υπολογισμό δόμησης της άδειας ως επιτρεπόμενο μέγεθος της περιοχής, δεν τους διπλοχρεώνουμε. @sissy_arch Αν σχέδια Αδείας = ΣΟΙ, έχεις ΔΔ για το ΙΣ+Α και για το ΥΠ το παράβολο των 100€ (αρθ88,παρ1)+ ξεμπάζωμα για την σκάλα... Κάνεις βέβαια έλεγχο για το εμβαδόν που προσμετρούσε στην δόμηση του κλιμακοστασίου. Αν δεν είχε προσμετρηθεί, θα το βάλεις όλο ΥΔ.
    1 point
  22. Αν είναι έτσι και μπήκαν και οι τοίχοι μέσα τότε δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι. Και συμφωνώ με τον συν/φο @Decision_Maker πιο πάνω ότι τελικά δεν υπάρχει ΔΔ. Οπότε προχωράς με την δήλωση του 3843 και ενημερώνεις την συμβ/φο να μην μπλέκεται στην δικιά σου δουλειά αναφορικά με το κομμάτι του υπολογισμού των παραβάσεων.
    1 point
  23. Όχι, δεν κατάλαβες σωστά. Η δ.δ. δηλώνεται μία φορά (ανά όροφο). Ναι, θα μπορεί. Μόνο αν δεν εμπλέκονται κοινόχρηστοι χώροι.
    1 point
  24. Πριν τον καταιγισμό δημοσιεύσεων σχετικά με την ερμηνεία του όρου "διαφορετική διαμερισμάτωση", η συνάδελφος Eleni St έθεσε κάποια ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν (όπως επιβάλλουν οι κανόνες ευγενείας). @Eleni St Για το 1: Ναι (δ.δ. και λοιπή για τα ανοίγματα). Για το 2: Πρέπει να σχεδιάσεις νέα κάτοψη ορόφου όπου θα αποτυπώνονται οι τωρινές ιδιοκτησίες. Για το 3: Και αποτύπωση και περιγραφή των αυθαιρεσιών που τακτοποιούνται.
    1 point
  25. Υπάρχει μία και μόνο ρημάδα διάταξη που μιλάει για ΔΔ σε κοινόχρηστους. Υπάρχει η άποψη της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων. Αλλά όχι, η δική σου άποψη είναι η πραγματική γνώση και οι άλλοι είναι τεμπέληδες και άσχετοι. Τώρα τι να σχολιάσω σε αυτό; Καλό βράδυ.
    1 point
  26. Από που κι ως που τα κοινόχρηστα με τον ΓΟΚ του 85 δεν μετράνε στην δόμηση κύριε νομικέ μου; Τι είναι αυτά που λες; Η Μπακλατσή δεν είναι εγκυκλιάρχης. Κι εγώ μπορώ να κάνω site και να λέω ό,τι μου κατέβει. Μόνος σου το λες: αν οι κοινόχρηστοι μετράνε στην δόμηση είναι ΔΔ. Που διαφωνούμε δεν καταλαβαίνω. Οκ συνάδελφε. Καλή τη πίστη συνεχίζω την συζήτηση. Με ποιον τρόπο η διαμερισμάτωση παραβιάζει τα παραπάνω; Η απάντηση είναι με κανέναν. Ο νόμος κι οι επίσημες ερμηνείες τους μιλάνε για ΔΔ σε κοινόχρηστους. Διαφωνούμε κάπου; Οφείλει να το εφαρμόσει ο κάθε μηχανικός ως διαμερισμάτωση. Αυτό λέει ο νόμος. Εδώ δεν διαφωνούμε με την ερμηνεία του νόμου, η οποία ξαναλέω ξεκάθαρα μιλάει για διαμερισμάτωση κοινοχρήστων. Εσύ δεν εφαρμόζεις τον νόμο γιατί πριν την εγκύκλιο τον εφάρμοζες όπως έκρινες και καλά έκανες. Και το δέχομαι αυτό που έκανες. Εσύ επιμένεις όμως. Δεν έγινε και κάτι που το κατάλαβες λάθος. Δέξου το και προχώρα. Και καμία άδεια δεν θα θιχτεί από αυτήν την ανοησία. Είτε έτσι είτε αλλιώς. Σχετικά με τις άδειες. Πως μπορεί πιστεύεις μία οικοδομική άδεια 30 ή 40 χρόνων πριν να τιναχτεί στον αέρα; Προφανώς με κανέναν τρόπο. Δυστυχώς αυτό που κάνεις είναι να κινδυνολογείς ανέφελα (όπως άλλωστε συνηθίζεται σε αυτό το forum) για να υποστηρίξεις την πεποίθησή σου, η οποία καταρρίφθηκε μέσω της εγκυκλίου. Και το ξαναλέω είτε έτσι είτε αλλιώς είναι αποδεκτό στα ματάκια μου. Λυπηθείτε μας ρε μέντορες.
    1 point
  27. Εγώ θα μιλήσω ως πρακτικός και όχι ως θεωρητικός μια και δεν έχω διαβάσει κανένα από τα παραπάνω βιβλία , αλλά έχω ασχοληθεί με το άθλημα 33 συναπτά έτη.... Αρχικά για να απαντήσω και στον Νικ , ένας πολύ σημαντικός παράγοντας στο κόστος και στο κέρδος , είναι η αναλογία των κοινοχρήστων και των αποθηκευτικών χώρων , καθώς και των χώρων στάθμευσης σε σχέση με την ανωδομή . Ακόμα μεγάλη σημασία έχει η τοποθεσία που γίνεται το έργο σε σχέση με την ανάγκη χώρων στάθμευσης , αλλά και οι τοπικές συνθήκες και έθιμα ως προς τις πωλήσεις . Επίσης η συζήτηση δεν αφορά την σημερινή εποχή που είναι γεμάτη στρεβλώσεις και ότι αποτέλεσμα να βγάλουμε θα είναι εξ ορισμού λανθασμένο σε βάθος χρόνου , αφού είτε η κατάσταση θα βελτιωθεί , οπότε οι αξίες λόγω μη κατασκευής νέων οικοδομών επί 7 και πλέον έτη , θα εκτοξευθούν κάτι που έγινε και την περίοδο 1995-1998 , παρ΄ ότι η κρίση ήταν μόλις 4 χρόνια 1991-1994 , αν η κατάσταση χειροτερεύσει και έχουμε μαζικούς πλειστηριασμούς , τότε οι αξίες θα καταρρεύσουν σε ευρώ , είτε μείνουμε , είτε φύγουμε από αυτό . Ας δούμε λοιπόν τις τοπικές συνθήκες . Από ότι γνωρίζω , δεν ξέρω αν άλλαξε τα τελευταία χρόνια , στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες περιοχές πωλούνται και τα κοινόχρηστα και σε αυτά περιλαμβάνονται και χώροι που δεν μετράγανε στον ΣΔ , όπως η είσοδος , το λεβητοστάσιο , η δεξαμενή , το μηχανοστάσιο και τα κλιμακοστάσια υπογείου και δώματος , που συνολικά ήταν χαλαρά... 100 τμ . Σε κάποιες άλλες περιοχές μέτραγαν και τα μπαλκόνια με πλάτος μεγαλύτερο από 1,80 . Γυρίζοντας στην Αθήνα , άλλη σημασία είχε μια θέση στάθμευσης , ανοικτή η κλειστή για ένα διαμέρισμα στο κέντρο , άλλη για ένα διαμέρισμα στην περιφέρεια που δεν έχει πρόβλημα στάθμευσης , αλλά η θέση ήταν δώρο . Οπότε στις αναλογίες πρέπει να μπούν πολλά και διαφορετικά στοιχεία που εξειδικεύουν το κόστος . Ετσι τα τμ πρέπει να έχουν πάντα και την αναλογία κοινοχρήστων , ανοικτών χώρων πιλοτής , υπογείων αποθηκών και θέσεων στάθμευσης που όσο μικρότερη είναι η ανωδομή , τόσο δυσμενέστερη γίνεται η αναλογία . Για το επιτόκιο σήμερα δεν έχουμε καθαρή εικόνα . Διαμερίσματα που είναι απούλητα σήμερα έχουν επιτόκιο από 2-5 % αν ο δανειολήπτης έχει περιουσία και πληρώνει τους τόκους . Αν πας να πάρεις σήμερα δάνειο σου ζητάνε 8-9 % ποσό που είναι για γέλια με επιτόκιο καταθέσεων 0,5 % και μια και σήμερα μόνο άτομα με μεγάλη οικονομική επιφάνεια θα ασχοληθούν με το άθλημα , οπότε αυτοί αποκλείεται να ασχοληθούν για δανεισμό με το ελληνικό σαράφικο σύστημα , αλλά θα αποτανθούν σε ξένες τράπεζες ή σε άλλες μεθόδους χρηματοδότησης όπως τα επιχειρηματικά ομόλογα . Αρα το επιτόκιο που θα βάλουμε θα είναι συμβατικό και εικονικό , οπότε το 8 % φαίνεται λογικό . Για το Ε.Ο. στην θέση 3 , είτε έχεις γενικό εργολάβο , είτε δεν έχεις , αλλά έχεις υπεργολάβους , περιλαμβάνεται στο Κ . Εκτός αν δουλεύεις ο ίδιος σε κάποια εργασία εξοικονομώντας κάποια χρήματα , αλλά αυτά επειδή πρόκειται για άλλη εργασία πέραν της ανάπτυξης το κέρδος περιλαμβάνεται στο κόστος και σε κάθε περίπτωση αυτό είναι εξαιρετικά σπάνιο . Σκεφτείτε έναν εργολάβο-κατασκευαστή , που είναι και σοβατζής και δουλεύει στο έργο του και όταν έρχονται πελάτες , τους δείχνει τα σπίτια και διαπραγματεύεται με το μυστρί στο χέρι.... Αρα το Ε,Ο. είναι το ποσό που υπάρχει στο κόστος κατασκευής , εκτός του κόστους υλικών , μεταφορών και ημερομισθίων και του κόστους χρήσης μηχανημάτων . Αυτό το ποσό το καρπούται ο γενικός η οι επί μέρους εργολάβοι , και είναι μέρος του κόστους κατασκευής . Ακόμη στο κόστος κατασκευής έχουμε και το κόστος ασφαλιστικών εισφορών , το κόστος μελετών , επιβλέψεων και εκδόσεως αδείας και άλλες μη κατασκευαστικές δαπάνες και όλα αυτά θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται . Ετσι τελικά το ΚΑ είναι ίσο με το Κ όπως το θεωρώ με όλα τα παραπάνω . Στο επόμενο το 5 οι αριθμοί ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ και εκτός τόπου και χρόνου . Μέχρι το 2010 η φορολογία των κατασκευών ήταν με ΜΣΚΚ που ήταν 20 % , παλαιότερα 15 % . Αλλά από τότε η φορολογία είναι έσοδα μείον έξοδα , που σημαίνει ότι πλέον κάθε κατασκευαστική θα έχει βιβλία Γ΄ κατηγορίας και εκεί θα μπορεί να έχει τα έξοδα που έχουν οι εταιρείες Γ΄ κατηγορίας , αλλά και τις επιχειρηματικές αμοιβές που έχουν και αυτές . Αν μιλάμε λοιπόν για μια συνήθη οικοδομή των 1000 τμ ανωδομής , αυτό σημαίνει ότι μαζί με το οικόπεδο θα έχουμε μια επένδυση της τάξεως των 1.7-2.2 εκατ και ένας χρόνος απασχόλησης τουλάχιστων 30 μηνών , συνήθως 36 που υπολογίζεται από την ημέρα αγοράς του οικοπέδου ή σύνταξης του εργολαβικού μέχρι και την πώληση του τελευταίου διαμερίσματος που συνήθως αποτελεί και το κέρδος . Αρα ένα ποσό της τάξης του 2 % για επαγγελματικές αμοιβές και διαχειριστικό κόστος λειτουργίας , δηλαδή αμοιβές εταίρων , γραμματέων , φυλάκων εργοταξίου , λογιστών κλπ που είναι 40000 € για 2,5-3 χρόνια είναι αστείο . Το κόστος αυτό είναι τουλάχιστον 10 % επί του έργο και περίπου 5 % θα είναι το κόστος των απρόβλεπτων , που είναι αυξήσεις των τιμών , της ασφάλισης , ζημιές και απώλειες , κλοπές , υποεκτίμηση του κόστους κάποιων εργασιών ή του μεγέθους των κλπ . Ετσι το 5 είναι 10+5 τουλάχιστον και θα μπορεί να είναι και παραπάνω με την χρήση διαφόρων δώρων που επιτρέπονται στις ΑΕ και ΙΚΕ από την νομοθεσία προς το προσωπικό και τους απασχολούμενους σε αυτή μετόχους . Στα επόμενα συμφωνώ , αν και με τα σημερινά φορολογικά δεδομένα και μιλώντας για μελλοντικές αναπτύξεις , θα πρέπει το μικτό κέρδος να είναι πάνω από 30 % για να έχει αντικείμενο το ρίσκο μια και μιλάμε για μεγάλες επενδύσεις εντάσεως κεφαλαίου . Αρκεί να σκεφτούμε πόσα θα μείνουν σε μια επιχείρηση για ένα τέτοιο έργο με φόρο 29 % και φορολογία μερισμάτων 15 % δηλαδή 44 % και ίσως και άλλα που δεν ξέρουμε που φτάνουν χαλαρά το 50 % χωρίς να υπολογίζουμε προκαταβολές . Σε ένα έργο που έχει κόστος 2 εκατ θα μείνουν με το 8 επιχειρηματικό κέρδος από 160-200.000 δηλαδή μετά τους φόρους από 80-100000 , δηλαδή σε ετήσια βάση από 27-32000 και από 33-40000 τον χρόνο . Δηλαδή ετήσιο κέρδος για 2 εκ κεφάλαιο από 1,3-2 % , ποσό που για τέτοια ποσά εύκολα το βρίσκεις χωρίς να δουλεύεις , ρισκάρεις , ασχολείσαι με την ελληνική δημόσια διοίκηση και δεν ψάχνεις πελάτες . Με τα σημερινά λοιπόν δεδομένα ποσοστό μικτού κέρδους κάτω από 30 % δεν αξίζει ούτε να ασχοληθείς μία ώρα . Τώρα για τις εκτιμήσεις των υπαρχόντων , ο θεός και η ψυχή όσων ασχοληθούν με το άθλημα . Οι επόμενες οικοδομές όποτε γίνουν θα έχουν εντελώς άλλη φιλοσοφία και θα έχουν την στοργή και προδέρμ του κράτους και των μμε ακριβώς όπως έγινε με τους αυτοκινητόδρομους και ιδιαίτερα με τον Αγιο αστικό μας αυτοκινητόδρομο .... Αν σε κάποια σημεία ήμουν εκτός θέματος-ερωτἠματος δεν πειράζει....
    1 point
  28. σωστα απλα...υπαρχουν παρεκκλισεις ......υπο όρους Δ 270/85 5. Οι όροι και περιορισμοί δόμησης των γηπέδων για την ανέγερση βιομηχανικών εγκαταστάσεων καθορίζονται ως εξής: α) Ελάχιστες αποστάσεις των κτιρίων ή εγκαταστάσεων από τα όρια του γηπέδου 10 μέτρα. "αα) Κατά παρέκκλιση της παραπάνω διατάξεως, εάν μετά την τήρηση της αποστάσεως των 10,0 μ. δεν είναι δυνατή η οικοδόμηση, οι αποστάσεις των κτιρίων από τα όρια του γηπέδου ορίζονται ως κατωτέρω: - Για γήπεδα που βρίσκονται εντός της ζώνης των πόλεων ή οικισμών, τα οποία είχαν μέχρι 27.4.1997 ελάχιστο εμβαδόν 2.000 τ.μ. η απόσταση του κτιρίου από τα όρια του γηπέδου ορίζεται σε 5.0 μ. - Για γήπεδα, όπως αυτά ορίζονται από το εδάφ. β της παρ. 2 του άρθρ. 1, οι αποστάσεις του κτιρίου από τα όρια του γηπέδου ορίζονται σύμφωνα με το εδάφ. ββ της παρ. 5 του άρθρ. 1 του παρόντος. - Για γήπεδα άρτια κατά τον κανόνα, τα οποία προϋφίστανται της 31.5.85, οι πλάγιες αποστάσεις του κτιρίου από τα όρια του γηπέδου ορίζονται σε 5,0 μ. Το μέγιστο πλάτος του κτιρίου στις παραπάνω περιπτώσεις δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 10 μέτρα". β) Μέγιστο ποσοστό καλύψεως του γηπέδου 30% της επιφανείας του. "Σε περίπτωση ανέγερσης αποθηκών κατακόρυφου τύπου (SILOS) συναρμολογούμενων (βιδωτών) βιομηχανικών ή εμπορικών αποθηκών επίσης συναρμολογούμενων, δεξαμενών υγρών καυσίμων, γιστο ποσοστό καλύψεως 40% της επιφανείας του". γ) Μέγιστος αριθμός ορόφων 3 με μέγιστο ύψος 11 μέτρα μετρούμενο από το γύρω φυσικό ή διαμορφωμένο κατά την παρ.10 του άρθρ.1 του παρόντος Π.Δ/τος έδαφος. δ) Ο συντελεστής δόμησης του γηπέδου ορίζεται σε 9,0 και ο συντελεστής της κατ' όγκον εκμετάλλευσης σε 3,3. ε) Επιτρέπεται η κατασκευή περισσότερων του ενός κτιρίων στο γήπεδο. "6. α) Κατά παρέκκλιση του εδαφ.γ' της προηγουμένης παρ.5 επιτρέπεται η καθ' ύψος υπέρβαση για την ανέγερση νέων βιομηχανικών εγκαταστάσεων, όταν η υπέρβαση αυτή είναι αναγκαία για την τοποθέτηση ή για την διέξοδο υψηλών μηχανημάτων. β) Η ανωτέρω παρέκκλιση εγκρίνεται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Εργων μετά από γνώμη του Υπουργείου Βιομηχανίας Ερευνας και Τεχνολογίας και γνώμη του αρμόδιου Συμβουλίου Χωροταξίας Οικισμού και Περιβάλλοντος. "γ) Κατ' εξαίρεση χωρίς τη διαδικασία του προηγουμένου εδαφ.β' είναι δυνατή η καθ' ύψος υπέρβαση για την ανέγερση αποθηκών κατακορύφου τύπου (SILOS) συναρμολογουμένων (βιδωτών), δεξαμενών υγρών καυσίμων καθώς και καμινάδων βιομηχανικών εγκαταστάσεων". Το ύψος αυτό δεν δύναται να υπερβαίνει τα 32 μέτρα". «δ) Κατ' εξαίρεση των διατάξεων του ν. 3212/2003 (Α' 308), άρθρο 10 παρ. 2, και χωρίς τη διαδικασία του εδαφίου β' επιτρέπεται: αα) η καθ' ύψος υπέρβαση για την εγκατάσταση ανεμογεννητριών, ανεξαρτήτως του ύψους, στις περιπτώσεις αιολικών σταθμών για τους οποίους εκδίδεται απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων ή υπαγωγής σε πρότυπες περιβαλλοντικές δεσμεύσεις και ββ) η καθ' ύψος υπέρβαση για την εγκατάσταση ανεμογεννητριών, συνολικού ύψους έως 29 μέτρων, στις περιπτώσεις αιολικών σταθμών οι οποίοι απαλλάσσονται της έκδοσης απόφασης έγκρισης περιβαλλοντικών όρων ή υπαγωγής σε πρότυπες περιβαλλοντικές δεσμεύσεις.» «7. α) Επίσης, επιτρέπεται κατά παρέκκλιση των διατάξεων της παραγράφου 5 του άρθρου αυτού η επέκταση υφισταμένων βιομηχανικών εγκαταστάσεων, εφόσον αποδεδειγμένα βρίσκονται σε λειτουργία, η οποία βεβαιώνεται από την αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Η παρέκκλιση αφορά στο ποσοστό κάλυψης του γηπέδου, το οποίο δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το 50% της επιφανείας του γηπέδου, το ύψος, το συντελεστή δόμησης, ο οποίος δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το 1,20, το συντελεστή κατ' όγκον εκμετάλλευσης, ο οποίος δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το "6" και στις αποστάσεις των κτιρίων από πλάγια και οπίσθια όρια του γηπέδου που δεν επιτρέπεται να είναι μικρότερες από 5 μέτρα. «Οι ανωτέρω παρεκκλίσεις εγκρίνονται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής μετά από γνώμη του ΚΕΣΥΠΟΘΑ για την Περιφέρεια Αττικής. Για τις υπόλοιπες περιοχές της επικράτειας οι ανωτέρω παρεκκλίσεις εγκρίνονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης μετά από γνώμη του αρμόδιου ΣΥΠΟΘΑ.» 8. Με απόφαση του Υπουργού Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος που εκδίδεται μετά από γνώμη του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος επιτρέπεται η ανέγερση ή επέκταση Βιομηχανικών κτιρίων, αποθηκών, ψυγείων, διαλογητηρίων φρούτων κοντά σε σιδηροδρομικές γραμμές και σε απόσταση μικρότερη των 15 μέτρων από το όριο της ζώνης απαλλοτρίωσης για τη σιδηροδρομική γραμμή. 9. Επίσης επιτρέπεται η ανέγερση ή επέκταση κτιρίων ψυγείων διαλογητηρίων φρούτων κατά παρέκκλιση των διατάξεων της παρ.5 του άρθρου αυτού ως προς το ποσοστό καλύψεως του γηπέδου το οποίο δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το 45% της επιφανείας τους και τις αποστάσεις των κτιρίων από τα πλάγια και οπίσθια όρια του γηπέδου οι οποίες δεν επιτρέπεται να είναι μικρότερες των 5,00 μέτρων. Η ανωτέρω παρέκκλιση εγκρίνεται με απόφαση του Υπουργού Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος, μετά από γνώμη του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και γνώμη του αρμόδιου Συμβουλίου χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος. "10. Οι διατάξεις του άρθρου αυτού εφαρμόζονται και για τις εγκαταστάσεις μεταλλείων ή λατομείων με τις εξής τροποποιήσεις: Ο μέγιστος αριθμός ορόφων των κτιρίων αυτών ορίζεται σε 4 και το μέγιστο ύφος σε 14,50 μέτρα. Κατά παρέκκλιση του προηγούμενου εδαφίου επιτρέπεται η καθ' ύφος υπέρβαση για την ανέγερση νέων εγκαταστάσεων μεταλλείων ή λατομείων όταν η υπέρβαση αυτή είναι αναγκαία για την τοποθέτηση ή για διέξοδο υψηλών μηχανημάτων ή όταν ανεγείρονται αποθήκες κατακορύφου τύπου (SILOS). Επίσης κατά παρέκκλιση επιτρέπεται η αύξηση του αριθμού των ορόφων και του ύψους για την ανέγερση νέων εγκαταστάσεων μεταλλείων ή και λατομείων όταν η υπέρβαση αυτή επιβάλλεται από τη φύση της εκάστοτε απαιτούμενης παραγωγικής διαδικασίας. Οι ανωτέρω παρεκκλίσεις εγκρίνονται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Εργων μετά από γνώμη του Υπουργείου Βιομηχανίας, Ενέργειας και Τεχνολογίας και γνώμη του αρμοδίου Συμβουλίου Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος. 11. Οπου στις διατάξεις του άρθρου αυτού αναφέρεται Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας νοείται το Υπουργείο Βιομηχανίας, Ενέργειας και Τεχνολογίας".
    1 point
  29. Λοιπον παιδια: 1) Απαλλοτριωση ειναι υπαιτια κατατμηση εκ μερους του κρατους. 2) Μεχρι τον καθορισμο της προσωρινης τιμης αποζημιωσης στον δικαιουχο του απαλλοτριωμενου ακινητου και την καταβολη της αποζημιωσης, στο ακινητο πολεοδομικα δεν εχουμε καμια μεταβολη. Παραμενει ενιαιο. Η υπαιτια 'κατατμηση' ξεκινα χρονικα με την καταβολη της αποζημιωσης στο Ταμειο Παρακαταθηκων και Δανειων. Εδω διαφωνω με τον φιλο dimitris GM. Ο αυτοκινητοδρομος ειναι κοινοχρηστος χωρος. Εκατερωθεν του εχει παραπλευρες οδους (S.R.) οπου εκει εχουν προσβαση τα απομενοντα ακινητα μετα την απαλλοτριωση. Αλλα θυμαμαι οτι ακομα και στις περιπτωσεις που δεν υπαρχει παραπλευρη οδος, αν αναλαβεις τα εξοδα κατασκευης της κυκλοφοριακης συνδεσης με τον αυτοκινητοδρομο 100μ πριν και 100μ μετα απο την ιδιοκτησια σου (ΤΕΡΡΑΣΤΙΑ ΕΞΟΔΑ) το Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. επιτρεπει την κυκλοφοριακη συνδεση. Ο αυτοκινητοδρομος οριζεται απο δυο γραμμες απαλλοτριωσης που απεχουν μεταξυ τους ~75μ μεταξυ τους. Καθε λωριδα κυκλοφοριας εχει πλατος 3,75μ. Συνεπως για εξι λωριδες κυκλοφοριας και νησιδα στη μεση το μεγιστο πλατος του αυτοκινητοδρομου ειναι κατω απο τα 30μ. Τα υπολοιπα 40μ ειναι οι παραπλευροι δρομοι. α. Αρχικα ηταν αρτιο και οικοδομησιμο (πανω απο 4 στρεμματα) επειδη ειχε χρονο δημιουργιας το 1990 ως γηπεδο προ εναρξης ισχυος του Ν.3212/2003 (δεν εχει μπει η διαταξη αυτη σε παρεκκλιση ΚΑΚΩΣ...). Ωστοσο φοβαμαι οτι εχεις πεσει σε ναρκοπεδιο. Γιατι η τελευταια παρεκκλιση στο Αρθρο 1 παρ 2δδ) μιλαει για γηπεδα που υφιστανται απο το 1978 μεχρι το 1985... Δεν κανει μνεια για το τι γινεται μετα το 1985.... νομικο κενο. ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Για μενα το απομενον δεν ειναι αρτιο και οικοδομησιμο αν δεν εχει την κατα κανονα αρτιοτητα που ισχυει απο το 1985 και μετα (45μ προσωπο, 50μ βαθος, 4 στρεμματα), δεν μπορει να υπαχθει στις παρεκκλισεις αα, ββ, γγ & δδ. β. Τα 15μ πλαγιες αποστασεις ειναι ο γενικος κανονας. Σε θερμοκηπια ειναι μολις 2.5μ... Στα υποψη.... γ. Αρτιο στον κανονα με 45μ προσωπο, 50μ βαθος και εμβαδον πανω απο 4 στρεμματα. Μην κάνετε διαδοχικές δημοσιεύσεις. Για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε αλλαγή στο περιεχόμενο του κειμένου ή για να συμπληρώσετε το μήνυμα που δημοσιεύσατε, χρησιμοποιείστε την εντολή "Επεξεργασία". Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής DIMITRIS80
    1 point
  30. Αιγιαλός (ή όχθη για λιμνες και πλεύσιμους ποταμούς) --> η μέγιστη αλλά συνήθης ανάβαση του χειμέριου κύματος ή των υδάτων Παραλία (ή παρόχθια ζώνη)--> κυμαίνεται μεταξύ 0 και 50 μ. Η παραλία ορίζεται συνήθως μέχρι τα 15 μ. που είναι το εύρος της αυτοαποζημίωσης ώστε να μην απαιτούνται αποζημιώσεις προς τους ιδιώτες και να θεωρείται η απαλλοτρίωση τελεσμένη άμεσα με την απόφαση καθορισμού της. Το τεκμήριο της ωφέλειας είναι μαχητό (αυτοαποζημίωση) Αν δεν ισχύουν ειδικοί όροι (ΖΟΕ κλπ), η απόσταση κτίσματος ορίζεται 15 μ. από το όριο του οικοπέδου σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις. Το όριο του οικοπέδου είναι η γραμμή της παραλίας. ΠΡΟΣΟΧΗ. Η ζώνη μεταξύ αιγιαλού και παραλία απαλλοτριώνεται και δεν θεωρείται πλέον ιδιοκτησία αλλά δημόσια περιουσία. Η απόσταση λοιπόν μπορεί κατά περίπτωση να είναι από τον αιγιαλό από 15 μ. (αν η παραλία ορισθεί 0) μέχρι 65μ. αν η παραλία ορισθεί στα 50 μ. από τον αιγιαλό. Ισχύ δεν έχει ο 439/70 αλλά ο Ν2971/01. Ορισμοί του 2971/01 ΑΡΘΡΟΝ-1 Ορισμοί 1. "Αιγιαλός" είναι η ζώνη της ξηράς, που βρέχεται από τη θάλασσα και από τις μεγαλύτερες και συνήθεις αναβάσεις των κυμάτων της. 2. "Παραλία" είναι η ζώνη ξηράς που προστίθεται στον αιγιαλό, καθορίζεται δε σε πλάτος μέχρι και πενήντα (50) μέτρα από την οριογραμμή του αιγιαλού, προς εξυπηρέτηση της επικοινωνίας της ξηράς με τη θάλασσα και αντίστροφα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.