Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.435


  2. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.544


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.285


  4. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      842


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/04/2024 in Δημοσιεύσεις

  1. Για ποιά ομάδα υπομηχανικών έγραψα ότι πήρε με ρουσφέτι επαγγελματικά δικαιώματα ? Εγραψα για ομάδα πτυχιούχων ΜΕΣΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΕΡΓΟΔΗΓΩΝ, οι οποίοι είχαν γραφτεί σε αυτές ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΣΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ εκπαίδευσης, πριν το 1962 και κάποιοι που μάλλον δεν τις είχαν τελειώσει καθόλου, ξαναγράφτηκαν το 1975. Επίσης είχαν πριν γραφτούν απολυτήριο 6ταξίου ή 8ταξίου γυμνασίου. Από τις χιλιάδες αποφοίτους των μέσων σχολών εργοδηγών, μόλις 200-300 άτομα ήταν αυτοί που βολεύτηκαν από το ρουσφετάκι. Οι υπομηχανικοί, τότε ήταν στις δύο προσαρτημένες σχολές στο ΕΜΠ και στο ΑΠΘ και ήταν απόφοιτοι γυμνασίου που έδιναν πανελλήνιες εξετάσεις για μπουν ακριβώς όπως και στις άλλες τριτοβάθμιες σχολές. Δεν προέρχομαι από τις ΑΣΥ, αλλά από την ΑΣΤΕΜ. Ο τελευταίος εισακτέος σε ΑΣΥ πρέπει να μπήκε το 1970, άντε το 1971, οπότε θα είναι 73-74 σήμερα. Τέλος η αντίδραση των φοιτητών των ΑΣΤΕΜ απέναντι στο ρουσφετάκι, ήταν καθολική μεν, αλλά ως συνήθως αδιάφορη για την πολιτική εξουσία.
    2 points
  2. Το ότι το συνηθίζουν πολλοί στην περιοχή, μπορεί να σημαίνει ότι τα χτίζει το ίδιο συνεργείο. Εσύ, ως μηχανικός, οφείλεις να αγνοήσεις τη "μόδα" και να εφαρμόσεις τους κανονισμούς (ΚΕΝΑΚ, κλπ) Ως τοιχοποιία πλήρωσης δεν προσφέρει τίποτε. Αντιθέτως ανεβάζει πολύ το κόστος. Ως φέρον (κι εμφανές) στοιχείο αποκλείεται λόγω ΚΕΝΑΚ
    1 point
  3. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ να τηρούν τους κανόνες της κοινότητας. Σε αντίθετη περίπτωση η συζήτηση θα κλειδώσει. 8. Έχουμε καλή συμπεριφορά, επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία της κοινότητας και την ήρεμη ατμόσφαιρα στις συζητήσεις - jbosdas
    1 point
  4. Sea Level Statistics.pdf "Στατιστικά στοιχεία της στάθμης της Θάλασσας"
    1 point
  5. Εξαιρετική η παρατήρηση @sotkouv. Αυτό που βλέπω στους δασικούς χάρτες είναι ότι υπάρχουν οικισμοί τελείως περικλειστοι, οικισμοί που είναι σχεδόν περίκλειστοι κλπ. Αν πάρουμε κατά γράμμα τον ορισμό αυτό, τότε ένας οικισμός που διαθέτει πέρασμα μόνο μία στενής λωρίδας μη δασικής έκτασης, θεωρείται ως μη περίκλειστος... Από ό,τι καταλαβαίνω, μέχρι να ανακοινώσουν/διευκρινίσουν οι ΟΤΑ το πεδίο ευθύνης τους, θα έχουμε πρόβλημα.
    1 point
  6. Σύμφωνα με το άρθρο 4, η εκτίμηση/κατηγοριοποίηση κινδύνου του ακινήτου θα γίνει στα πλαίσια του οικισμού από τον οικείο ΟΤΑ. Βάσει της κατηγοριοποίησης αυτής προβλέπονται διαφορετικές απαιτήσεις για την κατασκευή. Επομένως, - τα κουφώματα, συγκεκριμένα, νέων κτιρίων δεν διαφοροποιούνται ανάλογα με την κατηγορία κινδύνου του ακινήτου, παρά μόνο από τη χρήση του (κατοικία, εμπορικό κατάστημα, πρατήριο κλπ) - πολλά άλλα μέρη της κατασκευής εξαρτώνται από την κατηγορία κινδύνου του ακινήτου Σε αυτή την περίπτωση και με δεδομένο (μάλλον) ότι ο οικείος ΟΤΑ δεν έχει προχωρήσει στην εκτίμηση του οικισμού ( η εκτίμηση θα γίνει στο σύνολο του οικισμού κι όχι σε μεμονωμένα ακίνητα), το πρόβλημα σε στοιχειώνει μέχρι την δραστηριοποίηση του ΟΤΑ. Αν ερμηνεύω κάτι λάθος, παρακαλώ διορθώστε με. @kfil μήπως είναι καλή ευκαιρία να συγκεντρώσουμε εδώ τα προβλήματα σε μία λίστα και να τα προωθήσουμε με κάποιο τρόπο στο Υπουργείο;
    1 point
  7. Ο-Οι ανεγκέφαλοι που έγραψαν τον σχετικό νόμο μάλλον ζουν σε άλλον πλανήτη. Είναι μαθηματικά βέβαιο ότι δεν πρόκειται να εφαρμοστεί απλά γιατί είναι αδύνατον να εφαρμοστεί. Αν αρχίσουμε να γράφουμε τα δεκάδες προβλήματα εφαρμογής (τόσο για τα νέα όσο και για τα υπάρχοντα κτίσματα) δεν φτάνει ένα 20σελιδο τετράδιο.
    1 point
  8. @GregDel Το ίδιο έχω καταλάβει και εγώ. Για νέα οικοδομή εντός 300μ. φαίνεται υποχρεωτική η τοποθέτηση κουφωμάτων ΕΙ30. Προς το παρόν από όλες τις ελληνικές εταιρείες έχω δει μια μόνο σειρά EI30 για ανοιγόμενα. Νομίζω ότι είναι θερμομονωτική, καθώς η αντίστοιχη ΜΗ-πυράντοχη είναι θερμομονωτική. Σε συρόμενα δεν υπάρχει καμία σειρά απ' όσο γνωρίζω.
    1 point
  9. Μη. το κάνεις, εδώ τα εργοστάσια και βογγάνε στα κρύα και βγάζουν κι ένα κάρο προβλήματα.
    1 point
  10. Καλημέρα, χρειάζεται ξεχωριστός έλεγχος δύο κυκλωμάτων, του ψυκτικού και του νερού, τα οποία όμως θα δουλεύουν παράλληλα με τη συνθήκη - τo λέω πιασάρικα - όση ισχύ θέλει το κύκλωμα του νερού από τον εναλλάκτη τόση ισχύ να του δίνει και ο κύκλος του ψυκτικού. Αυτή είναι η βασική αρχή. Αυτά "εν περιλήψει"
    1 point
  11. Καλησπέρα κι από μένα. Ναι θα μπορούσε κάποιος... Πλην όμως, στα συστήματα VRF, Multi, Mini κλπ, ναι μεν η διαχείριση και ο έλεγχος του ψυκτικού βρίσκεται στην εξωτερική μονάδα, αλλά υπάρχει και μία πλακέτα ελέγχου σε κάθε εσωτερική μονάδα. Η πλακέτα αυτή με κάποια αισθητήρια δίνει δεδομένα στην κεντρική πλακέτα της εξωτερικής μονάδας για την πορεία και τους ρυθμούς συμπύκνωσης ή εξάτμισης του φρέον σε κάθε εσωτερικό εναλλάκτη. Επίσης διαχειρίζεται και τη λειτουργία του εσωτερικού ανεμιστήρα. Το ίδιο συμβαίνει ακόμη και σε ένα απλό split-άκι 1/1. Η φιλοσοφία είναι ίδια. Το σύστημα ελέγχου δηλαδή του ψυκτικού είναι συνολικό μέσα έξω.
    1 point
  12. @st2 ναι το κατάλαβα ότι ανακάτεψα και τον συντελεστή δόμησης και βγήκε κάτι ασυνάρτητο. Αρα το διατυπώνω ξανά: Ισόγειο που μέσα στο περίγραμμα του υπάρχει εκτός από κατοικία, μια αποθήκη και μια θέση στάθμευσης. Την αποθήκη δηλώνω ως αποθήκη και τη θέση στάθμευσης τη δηλώνω ως κλειστή θέση στάθμευσης;
    1 point
  13. το συγκεκριμενο xls οπως κ τα υπολοιπα της σειρας που εχω ανεβασει , ειναι απο το ελληνικo ινστιτούτο χαλκού , απο τοτε εως κ σημερα εχουν περασει 11 χρονια αρα ισως κ να μην κανουν ....
    1 point
  14. Εαν υπαρχουν ασαφειες ή δεν προκυπτει η σαφης βουληση του διαθετη, ωστε να δημιουργειται αμφιβολια περι του ακριβους περιεχομενου της διαθηκης και, ειδικα, ως προς την σωστη περιγραφη των ακινητων, δειτε το θεμα της "ερμηνειας διαθηκης" με βαση τα αρθρα 173 και 1781 ΑΚ, η οποια θα προηγηθει όλων. υγ προφανως η αναγραφη μιας ΟΙ σαν 75 τμ. ενω κατα την σημερινη καταμετρηση, ειναι 80τμ., δεν απαιτει ερμηνεία. Θα καταγραψεις την πραγματικη κατασταση.
    1 point
  15. Εννοεί τις καταχωρήσεις των ιδιοκτησιών που πρόκειται να δημιουργηθούν με τη σύσταση, ενώ εκκρεμεί η συμβολαιογραφική πράξη. Όταν αποκτήσουν αριθμό κτηματολογίου θα τις τροποποιήσεις συμπληρώνοντας τα τελικά στοιχεία.
    1 point
  16. αν σε ρωτήσει κάποιος πόσο κοστίζει ένα αυτοκίνητο, τι θα απαντήσεις;
    1 point
  17. Και πώς ακριβώς θα μπορούσε η ευθύνη του μηχανικού να μεταλάσσεται, αν έχοντας προφανώς αποτυπώσει σωστά το κτίσμα, έχει χαρκτηρίσει την παράβαση ως κατ3 ή ως ΥΔ (αν από την ερμηνεία του νόμου δίνονται και οι δύο δυνατότητες); Πατέντα μπορεί να είναι μεν, αλλά εντός του πλαισίου του πνεύματος "μικρής" παράβασης της κατηγορίας 3, που ανήκει και η δεδομένη εξάλλου περίπτωση του συναδέλφου. Το "πνεύμα" αυτό μάλιστα προκύπτει και από το άρθρο 81 όπου τα κατηγορίας 3 τα εντάσσει στον ορισμό της "πολεοδομικής παράβασης". Δε νομίζω ότι χρειάζεται να αγνοηθεί αυτό. Επίσης μιλάμε ακόμα για "πατέντες" στα αυθαίρετα του 4495, μετά από τα όσα γίνονται και (δικαιολογημένα) προτείνονται και εδώ περί απαλλαγής της ΜΣΕ?? Διαφωνείς δηλ. ότι τα περισσότερα με τα αυθαίρετα είναι πατέντες και όχι εφαρμογή σαφών οδηγιών, και από εκεί και πέρα ψάχνουμε να βρούμε εκείνες που δεν θα μας μπλέξουν;
    1 point
  18. Γιατί θαρρείς πως ο δικηγόρος καταλαβαίνει μια τεχνική έκθεση (Δημήτρη sorry εξαιρείσαι); Θα τα αποτυπώσεις όλα και λοιπόν; Δεν σου βγαίνουν τα κριτήρια απαλλαγής? Ήδη είπες για προ 75. Πάει αυτό, εξαιρείται. Η προέκταση στην οροφή του Β΄ορόφου είναι πάνω από δυο μέτρα; Αν όχι, εξαιρείται και αυτή. Η γκαρσονιέρα στο δώμα είναι πούπουλο. Πάρε στατικό τεύχος. Δες θεμέλια και αξονικό φορτίο και όμορφα και ωραία, έχεις επιβάρυνση μικρότερη του 20% κατακόρυφων. Ποιος δικηγόρος μου λές τώρα. Άντε προχώρα να πάρεις κανένα φράγκο (διανύουμε και δύσκολες εποχές)
    1 point
  19. και πάμε στο νούμερο 1-grande show της ημέρας: Αν λοιπόν αγόρασες καινούριο ψυγείο 2022 στο αυθαίρετο υπόγειο που το έκανες γκαρσονιέρα, μάλλον έχασες, διότι θα θεωρηθεί τεκμήριο παλαιότητας.... (τιμωρείται με πρόστιμο και η μουτζα και δεν μπορούμε να φασκελώσουμε όπως πρέπει) β) ο χρόνος εκτέλεσης της αυθαίρετης κατασκευής σε υπόγεια στάθμη ή εντός του όγκου νόμιμου κτιρίου αποδεικνύεται με έγγραφο φορολογικής ή άλλης δημό- σιας αρχής, εξαιρουμένης της δήλωσης Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων/Πράξης Προσδιορισμού Φόρου, που προκύπτει από τη μηχανογραφική σύνθεση της δήλωσης στοιχείων ακινήτων (Ε9), ή τεκμαίρεται από τον τρόπο κατασκευής, όπως η ύπαρξη ηλεκτρομηχανο- λογικής εγκατάστασης για τηλεόραση, τηλέφωνο, θέρ- μανση, οικιακές συσκευές, υδραυλική εγκατάσταση για θέρμανση, καθώς και από τον τρόπο σύνδεσης με τον φέροντα οργανισμό του κτιρίου, ιδίως δε της απευθείας σύνδεσης με χώρους κύριας χρήσης,
    1 point
  20. 107 παρ 5δ δ) Ο έλεγχος των ανωτέρω εργασιών και η σύνδεση των αυθαίρετων κατασκευών με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας γίνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στα άρθρα 45 και 47[S1] . [S1] Μετά 1. Έλεγχο από Ε.Δ 2. Και έκδοση Π.Κ.Κ από την ΥΔΟΜ
    1 point
  21. Συνάδελφοι, στην περίπτωση που έχει εκδοθεί άδεια κατεδάφισης τακτοποιημένου κτίσματος σύμφωνα με το άρθρο 107 του ν 4495/2017, παρ. 5.α - β - γ, όπου στην περίπτωση όπου έχει γίνει τακτοποίηση και ζητείται η κατεδάφιση του κτηρίου, αυτή γίνεται με έγκριση εργασίων, σύμφωνα με το άρθρο 29 παρ. 4 του 4495/2017 απαιτείται ο έλεγχος από ελεγκτή δόμησης;;
    1 point
  22. Αν θυμάμαι καλά, οι μόνοι κανόνες που έχουν τεθεί επί του θέματος ήταν στην οδηγία που είχε βγάλει το ΤΕΕ για την κατανομή δαπανών. Εκεί ο τοίχος δίνεται πάντα στο διαμέρισμα. Διαιρείται μόνο στην περίπτωση μεσότοιχου διαμερισμάτων ...
    1 point
  23. Τελευταία χρησιμοποίησα (στο ΔΔ) αυτό : ΔΗΛΩΣΗ ΕΞΑΝΤΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ : μεγ Η=11,00 μ. (άρ. 3, Ν.4067/12) Οι παρακάτω συνιδιοκτήτες .... και ..... δηλώνουμε, σύμφωνα με το αρ. 3 του Ν.4067/12, ότι αποδεχόμαστε το μέγιστο ύψος των 11,00 μ. σε μελλοντική αξιοποίηση του οικοπέδου μας και για όσο το ύψος αυτό χρησιμοποιείται στον υπολογισμό αποστάσεων του/των κτηρίου/ων. Υπογραφές
    1 point
  24. Ο ΣΔ μπορεί να εξαντλείται και "κατά δήλωση" των ιδιοκτητών στο ΔΔ, όπως λέει παραπάνω ο dimitris11140 (στο 2). Γενικά ο κανόνας είναι να χρησιμοποιούμε το Ηmax εκτός αν πρέπει οπωσδήποτε να μειωθεί το Δ/δ οπότε περιορίζεται το ύψος με συναίνεση-δέσμευση των ιδιοκτητών. Ο παραπάνω περιορισμός διαρκεί όσο υπάρχει το κτήριο που τοποθετήθηκε με βάση αυτόν ...
    1 point
  25. Ο Παπλωματούχος δεν ενοχλήθηκε καθόλου. Εμείς οι παπλωματούχοι έχουμε πάψει να ενοχλούμαστε εδώ και δεκαετίες με τέτοια σχόλια. Είναι σα να έλεγες σε ένα μαύρο της αμερικής, τη δεκαετία του '50, ότι με ρουσφέτι μπαίνει στα μέσα μαζικής συγκοινωνίας... Έτσι, φτάσαμε σε σημείο να εγκαλείται σε απολογία ο υφιστάμενος τη διάκριση κι όχι ο ευνοούμενος της διάκρισης. Στο κράτος, λοιπόν, που το επάγγελμα του πολιτικού μηχανικού ελέγχεται από συντεχνίες είναι αστείο να διαβάζει κανείς ότι μία ομάδα υπομηχανικών πήρε με ...ρουσφέτι επαγγελματικά δικαιώματα. Και είναι ακόμη πιο αστείο να το διαβάζει από κάποιον που κατά δήλωση προέρχεται από εκεί (Μηχανικός μη διπλωματούχος προ ΤΕΙ). ---------------------------- Γενικό σχόλιο: Θα παρακαλούσα το συντονισμό να αφαιρέσει κάθε σχόλιο που περιέχει ψυχιατρικού τύπου γνωματεύσεις, ισχυρισμούς ή υπονοούμενα προς οποιονδήποτε. Πέραν του ότι είναι παράνομο, είναι και παντελώς αντιδεοντολογικό.
    -1 points
  26. @BAS δεν ξεχνώ ότι σε άλλο νήμα αναφερόσουν σε "παζάρι μηχανικών ΤΕ" (!) Γι' αυτό και σου απαντώ με τέτοιο τρόπο. Βλέπω ότι παρότι δηλώνεις μηχανικός ΤΕ, ανακαλύπτεις διαρκώς "παζάρια" σε υπομηχανικούς, εργοδηγούς, μηχανικούς ΤΕ και δεν θα αναφερθείς ποτέ στο πραγματικό διαχρονικό πρόβλημα που είναι η χειραγώγηση της νομοθεσίας από συντεχνίες πολιτικών μηχανικών Π.Ε. Είμαστε η μοναδική χώρα στην ΕΕ που δεν έχει κατοχυρώσει δικαιώματα μηχανικών ανώτερης κι ανώτατης εκπαίδευσης, επειδή ακριβώς οι συντεχνίες παρανομοθετούν στον κλάδο δεν αντιλαμβάνονται αντικειμενικά κριτήρια εκπαίδευσης, παρά μόνο παζάρια, τα οποία εσύ ανακαλύπτεις σε εργοδηγούς, υπομηχανικούς και κάθε άλλον πέρα από εκείνον που τα χρησιμοποιεί ως εργαλείο αποπροσανατολισμού από το πραγματικό πρόβλημα. Όπως χαριτολογώντας ανέφερα και σε άλλο θέμα, είναι ικανοί να δώσουν επαγγελματικά δικαιώματα εγχείρησης ανοιχτής καρδιάς σε πολιτικούς μηχανικούς ΠΕ αποκλείοντας τους γιατρούς... Κι αναφέρομαι στο σοβαρότερο επαγγελματικό πρόβλημα που δεν παράγει ανισότητες και αδικίες μόνο μεταξύ ΠΕ και ΤΕ, αλλά και μεταξύ των ίδιων των ΠΕ. Ένα κλασικό παράδειγμα είναι ότι ο Πολ. Μηχανικός ΠΕ έχει ίδια δικαιώματα σύνταξης τοπογραφικού με έναν εξειδικευμένο Τοπογράφο ΠΕ ή αρχιτεκτονικού με έναν εξειδικευμένο Αρχιτέκτονα ΠΕ. Δεν θα προχωρήσω σε ηλεκτρολογικά, περιβαλλοντικά κλπ. για να μην γεμίσω σελίδες με αναλύσεις. Κατά τα λοιπά, ζητάς να φιλολογήσουμε επάνω σε 200 περιπτώσεις του 1965 ή του 1975 ή του 1942, λες και σε αυτές τις 200 περιπτώσεις οφείλεται το χάλι της σημερινής Ελλάδας σε ζητήματα του κλάδου.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.