Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      19

    • Περιεχόμενα

      9.166


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      19.094


  3. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.044


  4. Largy

    Largy

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.474


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/09/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Καλημέρα, 450 μάλλον αλλά πες ακριβώς περιοχή να το δούμε.
    2 points
  2. Να και μια γρήγορη αντίδραση από την Ήπειρο! Εξοικονομώ: ''Παράθυρο'' για αύξηση έως & 1000% της δημόσιας δαπάνης με νέα πρόσκληση της Περιφέρειας Ηπείρου https://www.b2green.gr/el/post/73073/exoikonomo-parathyro-gia-ayxisi-eos-kai-1000-tis-ekato-tis-dimosias-dapanis-me-nea-prosklisi-tis-perifereias-ipeirou
    1 point
  3. Καλο καταβρεγμα πριν τη νεα διαστρωση αλλα μολις θα ξεκινησει η σκυροδετηση να μην υπαρχει νερο στην ελευθερη επιφανεια (σκουπισμα π.χ) .
    1 point
  4. Η ημερομηνία αυτοψίας κλειδώνει στην οριστική υπαγωγή της δήλωσης. Ανοίγεις νέα δήλωση μόνο για βεβαίωση με μηδενικά ΦΚ και στην ΤΕ αναγράφεις ότι έχει τακτοποιηθεί δυνάμει της τάδε δήλωσης κλπ. Καλού κακού κάνε και μια βόλτα στο ακίνητο μην έχουν κάνει νέες αυθαιρεσίες.
    1 point
  5. ξεκάθαρα με αναλυτικό αφού το συνολικό ύψος 8,80 είναι μικρότερο από το επιτρεπόμενο των 10 μ που ισχύει σήμερα.
    1 point
  6. Ναι συνάδελφε, όπως έγραψα και στο edit είχα εκ παραδρομής κάνει χρήση διακριτής διαγραφής.
    1 point
  7. Λαμβάνοντας υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη και μνημονεύοντάς τη στη δήλωση που θα κάνεις.
    1 point
  8. Δεν σε απασχολεί το ποσοστό. Το συνολικό ύψος δεν υπερβαίνει το επιτρεπόμενο, οπότε θα κάνεις χρήση αναλυτικού συμπεριλαμβάνοντας και ότι άλλη παράβαση έχεις λοιπή παράβαση. Παρ2. Άρθρο 100: Για τον υπολογισμό των ανωτέρω συντελεστών τετραγωνιδίων, τα μεγέθη των αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων συγκρίνονται με τους επιτρεπόμενους όρους και περιορισμούς δόμησης που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου ... η ερμηνεία της εγκ. 2-Ν. 4495: Επί της παραγράφου 2 διευκρινίζεται ότι για τον υπολογισμό των σχετικών συντελεστών τετραγωνιδίων τα μεγέθη των αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων συγκρίνονται με τους επιτρεπόμενους όρους και περιορισμούς δόμησης που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου. Σε περίπτωση που υπάρχει οικοδομική άδεια είναι δυνατή η σύγκριση με τα μεγέθη της άδειας. Επομένως, έχουμε και γραπτώς ότι κατ ουσία επιλέγουμε τα ευμενέστερα και για τον υπολογισμό των επιβαρυντικών συντελεστών. Στην προκειμένη περίπτωση σήμερα το επιτρεπόμενο ύψος είναι ευμενέστερο από το ισχύον την εποχή έκδοσης της άδειας, οπότε στον παρανομαστή του κλάσματος θα τεθεί ο παράγοντας των 10 μ. Αν υποτεθεί σε κάποια περίπτωση ότι το επιτρεπόμενο κατά την έκδοση άδειας ήταν 8 μ και εμείς μαζί με τις αυθαιρεσίες έχουμε ύψος 11μ και έστω ότι και σήμερα το ύψος που επιτρέπεται είναι 10 μ. Ο συντελεστής υπέρβασης ύψους θα είναι: [(11-10)/10]Χ 100%=1/10=10%<20%, ενώ αν συγκρίναμε με το επιτρεπόμενο ύψος κατά την εποχή έκδοσης της άδειας, ο συντελεστής επιβάρυνσης θα ήταν: 11-8/10=20% δηλαδή διπλάσιο. edit: Kατά λάθος είχα βάλει διακριτή διαγραφή στο πρώτο μέρος της απάντησής μου την οποία αφαίρεσα.
    1 point
  9. Επίσης το λάθος είναι ότι είναι πολύ υποτιμημένα (και σε σχέση με αυτά του αλουμινίου), τα κουφώματα PVC, για προφανείς λογούς. Με τα PVC επιτυγχάνεται και καλύτερη θερμομόνωση και μικρότερη αεροπερατότητα όπως όλοι ξέρουμε. Σίγουρα όπως είναι στημένο το Πρόγραμμα, δεν "οδηγεί" τους ωφελούμενους να προχωρήσουνε σε σημαντικές αναβαθμίσεις (που επιτυγχάνονται μόνο με θερμομόνωση). Η σχέση αναβάθμιση/κόστος βελτιστοποιείται μόνο με παρεμβάσεις θερμομόνωσης.
    1 point
  10. Θεωρώ πως, σύμφωνα με το παράρτημα Α, "...που συγκρίνεται με το επιτρεπόμενο από τους όρους δόμησης ύψος που ισχύει στη θέση του ακινήτου..." συγκρίνεις με το σημερινό.
    1 point
  11. akis73, εγώ πάντως δεν βαριέμαι και κάθε φορά που είσαι standby και δίδεις μια απάντηση, προσθέτω τη θετική μου ψήφο....
    1 point
  12. Όχι, δεν γίνεται! Δεν μπορούν να "ομαδοποιηθούν" ούτε οι παραβάσεις που το πρόστιμό τους υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό, ούτε οι υπερβάσεις δόμησης, κάλυψης, ύψους κ.λπ., ούτε "συμψηφίζονται" τα ιδιαίτερα "δεδομένα" κάθε ΟΙ για την επιλογή - εύρεση των συντελεστών των υπερβάσεων ή αυτά που επηρεάζουν τον προσδιορισμό του προστίμου που αναλογεί στην καθεμία από αυτές.
    1 point
  13. αρχικά στη δήλωση σου, η οποία φαντάζομαι τώρα θα πρέπει να πάει στο 4495, κλίκαρε το τετραγωνάκι "διαφορετικη διαμερισματωση " και κλίκαρε, καλύτερα ας το πω τίκαρε, το τετραγωνακι 1 Λ.Π. να δεις τι θα σου πει
    1 point
  14. Είναι τόοοοοοοοσο δύσκολο να πάει με εισόδημα μόνο και μετά παιδιά, αναπηρίες κτλ ??? Ρε παιδιά το κοινωνικό επίδομα πως το δίνουν κάθε χρόνο ? Κάτι παρόμοιο θα είναι.
    1 point
  15. "καλη η ιδέα σου"....αλλά... Κάποιοι συναδελφοι, το μονο που βλεπουν ειναι η επικεφαλιδα του θεματος.. Ουτε την τελευταια αναρτηση, πιθανον, να μην διαβαζουν... Απο μιαν αποψη, αυτο ειναι σωστο, αφου, καθε περιπτωση εχει τις δικες της ιδιαιτεροτητες και, καποιος που ρωταει, θα μπεδευτει πιο πολυ διαβαζοντας τις δεκαδες υποπεριπτωσεις... Αρα, καλυτερα να ρωταει για το θεμα του [εστω και απαντηθεν καπου πιο πανω...] παρα να θεωρησει κατα λαθος οτι τον αφορα μια προηγουμενη απαντηση... λεω εγω τωρα [με τις καλησπερες μου]
    1 point
  16. Νομίζω πως είναι μια έξυπνη και οικονομική λύση, αρκεί το επίχρισμα να είναι ενισχυμένο ώστε να μη ρηγματώνεται
    1 point
  17. Καμπύλη απόληξη του στηθαιου στη στάθμη στεψης αυτού;
    1 point
  18. Συμφωνώ, για τα 500, πάρε συναίνεση από όλους...
    1 point
  19. Ισχύουν τα 850, δεν βρήκα κάτι διαφορετικό...
    1 point
  20. Ο τοίχος αυτός είναι απαράδεκτος κατασκευαστικά. Το ότι έχει σενάζ και κολώνες μην θεωρείς ότι του προσδίδει σε αντοχή. Θεμελίωση δεν φαίνεται να έχει. Τον τοίχο τον κάνανε "ξαπλωτά" πάνω στο έδαφος , το οποίο επίσης δεν του προσδίδει σε κάτι, για ευκολία το κάνανε και μέσα σε μία νεφελώδη αίσθηση εμπειρικότητας. Άλλο θέμα η κατασκευή και η αντοχή του τοίχου όμως και άλλο το ότι στον ρίξανε. Σαφέστατα και φταίνε και πράξτε τα δέοντα. Ήδη βοηθηθήκατε αρκετά από το φόρουμ. Εγώ θα επιμείνω στο ότι αυτός ο τοίχος πιθανώς θα έπεφτε από την αρχή στο παραμικρό σφάλμα κατά την εκσκαφή (ή με την παρουσία νερού...) και κακώς δεν σου είπανε κατά την εκσκαφή ότι "άσε μας να τον ρίξουμε και να στον φτιάξουμε καινούριο". Εγώ αυτό θα έκανα. Τέλος επειδή ξύνεις πληγές: το ότι κάτι είναι παλιό και έχει "περάσει πολλούς σεισμούς" δεν είναι τεκμήριο αντοχής αλλά το ακριβώς αντίθετο, ότι έχει σιγά-σιγά αρχίσει να χάνει τα μηχανικά του χαρακτηριστικά. Όπως συμβαίνει και με τους ανθρώπους και τις δυνάμεις τους.
    1 point
  21. Οι δημοσιεύσεις γίνονται στα αντίστοιχα θέματα του φόρουμ. Την βοήθεια την προσφέρουμε όλοι οι συμμετέχοντες συνάδελφοι. Οπότε, ότι θέλεις ρώτησέ το εδώ και θα λάβεις βοήθεια. Όμως το θέμα σου αν πρέπει να το αναλάβει και μηχανικός, αφού πρώτα απευθυνθείς σε δικηγόρο, θα είναι κάποιος από την περιοχή σου με τον οποίο θα έχεις προσωπική γνωριμία και εμπιστοσύνη. Καλή συνέχεια.
    1 point
  22. Τα ΟΤ δεν συμπίμπτουν με αυτά του χάρτη, σε μένα βγαίνουν της μορφής 1ΧΧΧ, πχ 1002, 1021 κοκ. Πάντως οι τιμές είναι από 900Ε. Για να σε βοηθήσω στον χάρτη που έχω εγώ, της εφορίας δηλαδή, το ΟΤ 366 περικλείεται από τις Ρωμανού, Βύρωνος & Υψηλάντου.
    1 point
  23. Καλησπέρα συνάδελφε, μήπως θα μπορούσες να μας πεις ακριβώς τα Π.Δ. για τα επ. δικαιώματα των Πολ. Μηχανικών ΤΕ ή να μας υποδείξεις το άρθρο/παράγραφο που απαγορεύει στους συναδέλφους Πολ. Μηχανικούς ΤΕ να μην μπορούν να υπογράψουν μεταλλική κατασκευή;
    1 point
  24. Έλα, και οι 2 900Ε, μπορείς να γίνει πιο συγκεκριμένος αν δώσεις Ο.Τ.
    1 point
  25. 850 Ε με μία μικρή επιφύλαξη, θα το ξαναδώ αύριο.
    1 point
  26. Γειά σου, 1650 και 1400 αντίστοιχα... ΥΓ: Για το 1400 στην Αντίπαρο θα επανέρθω σε λίγο... edit: Τελικά για Αντίπαρο στο ΟΤ 15 της ζώνης Β που είσαι εσύ για ν.4495 βγάζω ΤΖ = 800.
    1 point
  27. 1 point
  28. Φυσικά και ναι, είναι στο ΟΤ 115 με τιμή ζώνης 1.500 Ε. Εκτός αν κατεβαίνεις οπότε είναι στο ΟΤ 127 με την ίδια τιμή ζώνης.
    1 point
  29. Συγκρίνουμε τα αυθαίρετα με τα αναλογούντα (βάσει αναλογίας χιλιοστών δλδ) επιτρεπόμενα του οικοπέδου.
    1 point
  30. Αυτό που εφαρμόζω με το ν. 4495 είναι ότι αν δεν υπερβαίνεις το επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής χρεώνεις την Υ.Υ με αναλυτικό και συγκεκριμένα έχουμε τις εξής περιπτώσεις: α) Υ.Υ με ή χωρίς Υ.Δ και εντός επιτρεπόμενου ύψους περιοχής---> με αναλυτικό β) Υ.Υ χωρίς Υ.Δ και πάνω από το επιτρεπόμενο ύψος περιοχής---> με συντελεστές 0,20 ή 0,40 γ) Υ.Υ με Υ.Δ καιπάνω από το επιτρεπόμενο ύψος περιοχής---> με συντ/τες 1,20 ή 1,40
    1 point
  31. θα σου ελεγα το πρωτο αλλα η ερωτοαπαντηση 1653 απο την τελευταια σειρα με μπερδεψε. Λεει οτι ακομα κ αν υπαρχει ΥΔ εντος του επιτρεπομενου παει με αναλυτικο.
    1 point
  32. εννοεις αυτο 6. Στις περιπτώσεις που ζητείται η κατά παρέκκλιση αρτιότητα γηπέδου για το οποίο δεν υφίσταται τίτλος κυριότητας ή ο υπάρχων τίτλος δεν αποδεικνύει τον χρόνο δημιουργίας του, τότε η πολεοδομική υπηρεσία, αντί της μέχρι τώρα δικαστικής απόφασης θα απαιτεί να προσκομίσει αθροιστικά ο ενδιαφερόμενος: α) Πιστοποιητικό από το αρμόδιο υποθηκοφυλάκειο, περί μη διεκδικήσεως του υπόψη γηπέδου. β) Βεβαίωση του Προέδρου της Κοινότητας ή του Δημάρχου για τον χρόνο δημιουργίας του οικοπέδου συνοδευόμενη από τοπογραφικό διάγραμμα του οικοπέδου θεωρημένο από τον Πρόεδρο της Κοινότητας ή το Δήμαρχο. γ) Υπεύθυνη δήλωση του Ν-1599/85 στην οποία να δηλώνεται από τον ιδιοκτήτη ή τους συνιδιοκτήτες του, ότι είναι κύριοι του υπόψη γηπέδου, ο χρόνος και ο τρόπος απόκτησής του, καθώς και ο χρόνος δημιουργίας του, τον οποίο επικαλούνται για την παρέκκλιση. ειπαμε οτι η εγκυκλιος κατσιγιαννη δεν ισχυει πλεον.. ------------------------------------------------- και ως αυτο που λες "μιλούσα με έναν υπάλληλο της πολεοδομιας ,,φίλο του ξαδέλφου του πέλατη" αντιλαμβανομαι οτι "πιεζεσαι" πες στον πελατη που εχει εναν ξαδελφο και αυτος εναν φιλο και αυτος εναν υπαλληλο της πολεοδομιας.. να βρει αυτος την κουμπαρα του φιλου του δασκαλου που εχει μια τριτη ξαδερφη στον Δημο, που γνωριζει τον αντιδημαρχο καθαριοτητας να του πει να "καθαρισει" αυτος..... ελεος ντιλαντι.. :mrgreen: τελος, που λεει και ο tetris
    1 point
  33. Η συμβολαιογράφος έκανε την πατάτα και δημιούργησε παρανόμως δυο οικόπεδα το 2002. Δεν ενδιαφέρθηκε καν να ρωτήσει και να ασχοληθεί με το γεγονός ότι στο ενιαίο οικόπεδο είχαν εκδοθεί δυο οικοδομικές άδειες και υπήρχαν δυο κτίρια. Ας τα λουστεί τώρα να βρει τρόπο να ακυρώσει την αποδοχή ή δεν ξέρω και γω τι άλλο και να κάνει εξ αδιαιρέτου όπως πραγματικά ήταν η κατάσταση προ θανάτου του ενός (2002).
    1 point
  34. Καλημέρα Και ενημέρωσε τη συμβολαιοκάφρο ότι σε περίπτωση που γίνει καμιά ματσαραγκιά, θα την καταγγείλεις στους αρμόδιους (εισαγγελέα κλπ).
    1 point
  35. πες της "εξυπνης" .... - οτι εκανε λαθος το 2002 - οτι εσυ δεν υπογραφεις τπτ - οτι δεν θα ψαχνετε στα...νοσοκομεια τους.... ετοιμοθανατους μηχανικους ή συμβ/φους για να υπογραψουν, καθε φορα που θα θελουν να γινει μια μεταβιβαση και, να κατσει, να κουραστει, να δουλεψει, να ξοδευτει, να διορθωσει και να τακτοποιησει το λαθος της και τις περιουσιες των ανθρωπων... -
    1 point
  36. να το προτείνει γραπτά αν όχι να μη λέει αρλούμπες. Επικουρικά γιατί δεν προτείνει στον πελάτη να πάει σε άλλο συμβολαιογράφο με το ένα πόδι στον τάφο να του τελειώσει κι εκείνος την υπόθεση? έλεος.... (και δεν διάβασα αναλυτικά το ερώτημα σου αλλά είναι απαράδεκτος και καταγγελτέος)
    1 point
  37. Έχεις δίκιο Παύλο... Στο μεταξύ, στις πολεοδομίες πλέον κάνουν και έλεγχο τίτλων... Πώς τα καταφέραμε εμείς οι μηχανικοί να πρέπει να έχουμε γνώσεις εκτός από το αντικείμενό μας και δικηγόρου και συμβολαιογράφου και υποθηκοφύλακα και λογιστή και λεφτά να μη βγάζουμε δεν το καταλαβαίνω....
    1 point
  38. Οι περισσότεροι συνάδελφοι αναφέρουν είναι άρτιο εφόσον προϋφίσταται αυτοτελώς της..... δεν εμπίπτει στις διατάξεις........ Εαν κανουμε και ερεύνα τίτλων θέλουμε 1000-1500 ευρω το τοπογραφικό υπάρχει περίπτωση να τα δώσει καποιος? Καμία απολύτως.
    1 point
  39. Εν μερει συμφωνω με το Θεοχαρη. Αλλα ή που πρεπει να πληρωθει ο μηχανικος 1000Ε το Τοπογραφικο για να κανει και ολη την ερευνα ή που θα γραψει κατι τετοιο : "εντος της περιμετρικης.....μη αρτιο και μη οικοδομησιμο λογω μη επαρκων στοιχεωιν για την αποδειξη της παλαιοτητας...."
    1 point
  40. αυτός που συνέταξε (αν συνέταξε ο ιδιος) αποκλείεται να εκδώσει Ο.Α είναι πολύ πιό προχωρημένο άγνοια,συμβιβασμός,ανικανότητα,αντιεπαγγελματισμός???? η ευθύνη με βάση τους νόμους βαρύνει τον μηχανικό και τις ευθύνες μας πρέπει να τις αναλαμβάνουμε
    1 point
  41. off topic Τελικά οι γυναίκες συνάδελφοι δημιουργούν μια άλλη ατμόσφαιρα κατά την αντιμετώπιση των προβλημάτων...
    1 point
  42. Αγαπητέ Ροδόπουλε, επειδή τα νούμερα μου φάνηκαν εξωφρενικά, μπήκα στον ιστότοπο της εταιρίας για να διαπιστώσω ότι παραθέτεις σχεδόν αυτούσια μία διαφημιστική ατάκα της εταιρίας. Δεν έχω χρόνο να διαπιστώσω αν όντως τα νούμερα είναι αληθή, ωστόσο δεν μπορώ να μην σχολιάσω τον μπακαλίστικο τρόπο παρουσίασης του προϊόντος. Το νούμερο που δίδεται για το "Κ" έχει μονάδες "Λ" και ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ να είναι "Κ" (χώρια που έχει ξεμείνει σε Kcal, όταν εδώ και 20 χρόνια στην θερμομόνωση χρησιμοποιούμε W/m²K). Προς αποφυγή παρεξηγήσεως, τα παραπάνω δεν είναι μομφή για το πρόσωπό σου. Απλά σχολιάζω τον απαράδεκτο και λαϊκίστικο τρόπο που ορισμένες εταιρίες επιλέγουν για να προωθήσουν το προϊόν τους, άσχετα αν είναι όντως καλό ή όχι. Με τον τρόπο αυτό τελικά αυτο-υποβαθμίζονται. Για την ουσία του πράγματος, η ανακλαστική βαφή μεταβάλει την εξωτερική "Αντίσταση θερμική μετάβασης", όπως την αναφέρουν τα φύλλα της μελέτης θερμομόνωσης. Πολύ απλά ο κατασκευαστής μπορεί να παράσχει μέση ετήσια τιμή προσαύξησης για την περίπτωση της θέρμανσης (χειμώνας) ή της ψύξης (καλοκαίρι). Ή και διαγράμματα σε σχέση με την ηλιοφάνεια κλπ... πάντα σε μονάδες W/m²K...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.