Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/10/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Καλησπερα Προσωπικα το βρισκω λιγο οξυμωρο να δηλωνετε ευθεως οτι δεν θελετε να πληρωσετε καποιον να σας κλεισει την υποθεση, και ταυτοχρονα να ψαχνετε συμβουλευτικες υπηρεσιες σε φορουμ μηχανικων. Με ολο το σεβασμο, το προβλημα δεν το προκαλεσατε αλλα σας βρηκε, επομενως το επωμιζεστε με καποιο τροπο γιατι καποιος συναδελφος για να σας το λυσει θα ξοδεψει χρονο, και το πιθανοτερο -χωρις να γνωριζω την υποθεση σας λεπτομερως- να επωμιστει με τη σειρα του τις ευθυνες της Επιβλεψης. Δωρεαν συμβουλη ειναι να απευθυνθειτε στο Τεχνικο Επιμελητηριο και στην αρμοδια Υπηρεσια Δομησης να δειτε τι θα σας απαντησουν. Και δεν ειστε η μονη στον κοσμο που παθαινει τετοιες καταστασεις, ολοι μας πανω κατω εχουμε μια αντίστοιχη εμπειρια με ανθρωπους που μας χρωστανε και την κανουν με ελαφρα πηδηματακια απο το ματαιο τουτο κοσμο. Μερικοι μαλιστα δεν χρειάζεται καν να αποδημησουν εις Κυριον, απλα βαρανε ενα ωραιοτατο κανονι σε περιπτωση εταιρειας. Αν το βρισκετε ανακουφιστικο και απελευθερωτικό, μπορειτε να ριξετε καταρες, αλλα στην πραγματικοτητα θα συνειδητοποιησετε οτι συνηθως ο θανατος σβηνει τα χρεη, που ειναι και επι της ουσιας το ζητουμενο σας. Και εμενα προσωπικα απεβιωσαν 3 περιπτωσεις χωρις να εξοφληθω. Στην πρωτη απο αυτες, πηγα μετα απο 2 μηνες να δοκιμασω να εισπραξω, αλλα η χηρα εβαλε τα κλαμματα χωρις να παρω απαντηση, επομένως οταν μου ξαναετυχε απλα το δεχθηκα παθητικα, γιατι κ εγω οπως εσεις δεν αντεχω τις σουρεαλ καταστασεις. Τελευταια δωρεαν συμβουλη είναι για την επομενη υποθεση σας να επιλεξετε νεωτερο συναδελφο, γιατι εμεις στον κλαδο εχουμε χαμηλο προσδοκιμο ζωης, κυριως λογω stress γιατι συναλλασσομαστε με μυστηριους. Αυτα6 points
-
Εχουμε πει ότι τα υπουργεία μας έχουν τους λεγόμενους υπηρεσιακούς παράγοντες . Αυτοί στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι κομματόσκυλα με ΙΣΧΥΡΗ κομματική προστασία και έτσι επιβιώνουν των υπουργών και των υφυπουργών και των κυβερνήσεων . Είναι προφανές ότι η κομματική τους διαδρομή έχει γίνει σε βάρος των επιστημονικών τους προσόντων με αποτέλεσμα , συχνά να προωθούν στο νομοθετικό σώμα διατάξεις που είναι προφανές ότι θα φέρουν προβλήματα νομιμότητας , αλλά και εφαρμογής . Στο θέμα μας ήταν πολύ προφανές ότι δύο κατηγορίες νεόδμητων ΔΕΝ μπορούσαν να υπάρξουν . Απλά θα έπρεπε ο πρωθυπουργός να μάθει ποιοί ήταν αυτοί οι ανεπαρκείς που προωθούσαν τέτοιες διατάξεις και να τους στείλει εκεί που τους αξίζει με βάση τα προσόντα τους και όχι να παράγουν νομοθεσία . Γιατί έχουμε βαρεθεί να συναντάμε ανόητους , αμαθείς και κομπλεξικούς στο δημόσιο , που το μόνο πραγματικό τους προσόν είναι η στρογγυλή σφραγίδα που μπορούν να βάλουν .4 points
-
μηχανικο θα πληρώσετε σίγουρα. Αν θέλετε πληρώστε και δικηγόρο για να δείτε αν και πόσα μπορείτε να ξαναπάρετε πίσω.....2 points
-
2 points
-
Ξεκινάμε από τα πλέον πρόσφατα και προχωράμε στα παλαιότερα Π.Δ. 111/2004 - ΦΕΚ 76/Α/5.3.2004 - Καθορισμός του απαιτούμενου αριθμού θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων αναλόγως των χρήσεων και του μεγέθους των κτιρίων στο ηπειρωτικό τμήμα της Περιφέρειας Αττικής και κατάργηση του π.δ 230/93 (94/Α) Καταργεί : Το Π.Δ. 350/96, (ΦΕΚ 230/Α/17.9.96) «Ρύθμιση των υποχρεώσεων εξασφαλίσεως χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων σε πόλεις της χώρας, καθώς και στις εκτός του εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές αυτών» (Παύει να ισχύει για το ηπειρωτικό τμήμα της περιφέρειας Αττικής) Π.Δ. 230/93, (ΦΕΚ 94/Α/15.6.93) «Καθορισμός του απαιτούμενου αριθμού θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων αναλόγως των χρήσεων και του μεγέθους των κτιρίων στην ευρύτερη περιοχή Αθηνών» Τροποποιεί : Το Π.Δ. της 3-8/87, (749/Δ/10.8.87) «Καθορισμός ειδικών όρων ως προς τη δόμηση και διαμόρφωση των χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων και κατάργηση των υπ. αριθ. 697/79 και 1339/81 π. δ/των» ---- Υ.Α. 98728/7722/1993 (ΦΕΚ 167/Δ/2.3.1993) Προδιαγραφές για την κατασκευή χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων που εξυπηρετούν τα κτίρια. Π.Δ. 92/1982 (ΦΕΚ 12/Α/2.2.1982) Περί ρυθμίσεως των υποχρεώσεων εξασφαλίσεως χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων σε πόλεις ή οικισμούς της χώρας, πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων, ως και τις εκτός εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές Τροποποιήθηκε από : Π.Δ. 350/96, (230/Α/17.9.96) «Ρύθμιση των υποχρεώσεων εξασφαλίσεως χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων σε πόλεις της χώρας, καθώς και στις εκτός του εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές αυτών» το οποίο καταργήθηκε από το Π.Δ. 111/2004 Υπάρχουν και άλλα διατάγματα, αρκετά παλαιότερα , τα οποία τροποποιήθηκαν σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό από το (ΦΕΚ 749/Δ/10.8.1987) "Καθορισμός ειδικών όρων ως προς τη δόμηση και διαμόρφωση των χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων και κατάργηση των υπ. αριθ. 697/79 και 1339/81 π. δ/των" το οποίο με τη σειρά του τροποποιήθηκε από το Π.Δ. 111/2004 (ΦΕΚ 76/Α/5.3.2004) Ευπρόσδεκτες προτάσεις για ΦΕΚ και διατάγματα που πιθανόν να είναι χρήσιμα και να μην συμπεριλήφθηκαν ήδη . Θα προστεθούν ώστε να υπάρχει η καλύτερη δυνατή ενημέρωση.1 point
-
αυτο, ειναι μαλλον μια σωστη εξελιξη... https://www.b2green.gr/el/post/74069/ston-pago-o-fpa-gia-ola-ta-akinita-me-adeia-apo-to-20061 point
-
Το έντυπο της πολεοδομίας αναφέρεται σε εγκατάσταση λέβητα φυσικού αερίου, ενώ εσείς μιλάτε για υγραέριο. Σίγουρα δεν καλύπτεστε από αυτό το έγγραφο.....1 point
-
καλα βλεπεις παραμενει αρτιο και οικοδομησιμο, λογω χρονου δημιουργιας πριν το 2003.1 point
-
Δεν χρειάζεσαι τη συγκεκριμένη εγκύκλιο για να βρεις την ορθή απάντηση στο ερώτημά σου. Όπως προέγραψα, όλα τα τ.μ. των αυθαίρετων κατασκευών επί του αγροτεμαχίου οφείλεις να τα βάλεις, για τον υπολογισμό του προστίμου, ως ΥΔΚΧ (υπέρβαση δόμησης κύριων χώρων)....1 point
-
Ναι, για να υπολογιστεί σωστά το πρόστιμο αυτών για τον 4495, πρέπει να μπουν ως ΥΔΚΧ όλα τα τ.μ., εφόσον στο αγροτεμάχιο δεν υφίσταται άλλος ΚΧ. Προφανώς δεν είμαι της άποψης να κάνεις "αλχημείες" και να δηλώσεις την αποθήκη ως ΚΧ κ.λπ. και να την "βαφτίσεις" π.χ. κατάστημα.....1 point
-
για την διαδικασια της "αποκοπης" και την απαλλαγης απο τα κοινοχρηστα ισχυει το προαναφερθεν1 point
-
Ξεκινάς με λάθος ερώτημα. Το ερώτημα έτσι που το βάζεις δεν θα απαντηθεί με σοβαρότητα! Η Επανομή, για όσους ξέρουν την περιοχή, είναι ένα πολύ δύσκολο Αγρόκτημα γιατί πατάει σε πάνω από 2 φύλλα χάρτου, όπως φαίνονται στους χάρτες που μας δίνει η Τοπ. υπηρεσία. Το βασικό είναι το φύλλο χάρτου με datum 40 27', 0 51'. Αν όμως πχ είσαι κοντα στο Μεσημέρι και χρησιμοποιήσεις το τριγ. τούμπα Μεσημερίου οι τιμές του είναι στο dadum 40 27', -0 45' (πρεπει να γίνουν μετατροπές) . Έχει επίσης και αποτυπωμένες ιδιοκτησίες. Eσύ μάλλον είσαι στις ιδιοκτησίες(??). Για να δουλέψεις εκεί πρέπει να σου γίνει υπόδειξη ορίων και με μία καλή εξάρτηση και αποτυπώνοντας ευρύτερα τις όμορες ιδιοκτησίες θα κάνεις εφαρμογή συμβολαίων. Εδώ δηλ. προσπαθείς να μην αδικήσεις τους όμορους! Πάντως από τον τρόπο που βάζεις τα ερωτήματα για την Επανομή πιστεύω....... δεν θα πετύχει η συνταγή (συγγνώμην για την έκφραση)! ................................. Θα δεις, στα σχέδια που έχει η τοπογραφική υπηρεσία, πάνω δεξιά, τι τιμές αναγράφονται στο φ & λ.1 point
-
Εντάξει όλη αυτή η φάση από το Ελληνικό ξεκίνησε και στην τελική επειδή δεν γινόταν αλλιώς πήγε σε όλους.1 point
-
Πρώτα ελέγχουμε το αν μας ικανοποιεί η διαρρύθμιση. Κατόπιν, ελέγχεται η νομιμότητα της κατασκευής και το αν η άδεια έχει εκδοθεί ορθώς. Στη συνέχεια, και προκειμένου να γίνουν οι εργασίες ολοκλήρωσης, θα πρέπει να αναθεωρηθεί η άδεια, σύμφωνα με τα ισχύοντα κατά το χρόνο αναθεώρησης. Στις επιφάνειες των θερμομονώσεων δεν μπορεί να γίνει επίχριση, λόγω επιφανειακής παιπάλης (πούδρα, λόγω αλλοίωσης του υλικού) Κι ένα σφάλμα που (δυστυχώς) κάνουν πολλοί συνάδελφοι. Η σκάλα προς τον όροφο (και το τοιχείο που τη στηρίζει) , φαίνεται να ακουμπάει στα υποστυλώματα. Η επαφή αυτή θα πρέπει να "καταργηθεί" προκειμένου να μην υπάρξουν "απρόβλεπτα" σε περίπτωση σεισμού. Σε κάθε περίπτωση, χρειάζεται αυτοψία από έμπειρο μηχανικό.1 point
-
Μπορείς να εκδώσεις ΠΕΑ σε διαφορετική κτιριακή μονάδα. Δεν ισχύει το ασυμβίβαστο στην περίπτωση σου.1 point
-
δες το αρθ. 100 αν σε καλύπτει για το ύψος και όταν λες έχεις επιπλέον περίγραμμα 50εκ, κάθε διάσταση είναι παραπάνω 12εκ για παράδειγμα; Δες τις ανοχές σε διαστάσεις (μετράς χωρίς επίχρισμα). Δες αν μπαίνεις Κ3 με το ιειε του αρθ-96, αλλιώς υπέρβαση με τ.μ.. Άκουσα από συνάδελφο ότι οι παραβάσεις της Κ3 μπορούν να μπουν στον αναλυτικό, όπως γινόταν στον 4178/13 με νέα εγκύκλιο, αλλά δεν το έχω ψάξει.1 point
-
Λίγο δύσκολο να βρεις τέτοιο εργοδότη. Ακόμα και στη μερική απασχόληση το ωράριο διαμορφώνεται έτσι που συνήθως είσαι "κλεισμένος" όλη την ημέρα και αρκετά εξαντλημένος για να πας σε μάθημα ή να διαβάσεις. Ωστόσο αν αγαπάς τις σπουδές θα τα καταφέρεις.1 point
-
Το ότι δεν απαιτείται άδεια από την Υπηρεσία Δόμησης, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να τηρηθούν οι σχετικές νομοθεσίες για το υγραέριο και γενικώς για την όλη εγκατάσταση. Θα πρέπει να εκπονηθεί μελέτη για τη χωροθέτηση των φιαλών, τη σωληνογραμμή, τη θέση του λέβητα κλπ, προκειμένου να μην έχετε προβλήματα με τους υπόλοιπους. Και κάτι πολύ βασικό : Για να μπορέσετε να αποκοπείτε από το σύστημα κεντρικής θέρμανσης, πρέπει να τεκμηριώνεται ότι έχετε προβεί σε ενεργειακή αναβάθμιση. Συνεπώς, ένα ενεργειακό πιστοποιητικό πριν και ένα μετά, συνοδευόμενο από τεχνική έκθεση μηχανολόγου, θα σας ήταν απαραίτητα.1 point
-
ο κυρ Μητσοτάκης αφου πάγωσε την οικοδομική δραστηριότητα για 1-2 μήνες (σε παγκόσμια πρωτοτυπία) ανακοινώνει κόψιμο ΦΠΑ για όλες τις άδειες απο το 2006. https://www.newsbreak.gr/oikonomia/trietis-anastoli-toy-fpa-stis-oikodomes-to-anakoinose-o-k-mitsotakis/1 point
-
Θα το επαναλάβω διότι μπαίνουν και διαβάζουν νέα παιδιά χωρίς εργασιακή εμπειρία. Αν, εργοδότης, προσλαμβάνει υπάλληλο με πρόγραμμα ΟΑΕΔ, και δίνοντας του τα προβλεπόμενα λεφτά (ψίχουλα) αυτού του προγράμματος, τον βάζει να υπογράφει δουλειές γραφείου και να αναλαμβάνει ποινικές ευθύνες, πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό ατόπημα που νομίζω ότι ξεφεύγει κατά πολύ από το "απλά μην το δεχτείς", και χρήζει νομικής διερεύνησης - καταγγελείας. Αν θέλεις SuperMegaPan στείλε μας περισσότερες πληροφορίες.1 point
-
Αυτή η βλακεία δεν πρόκειται να σταθεί καθόλου σε δικαστήρια . Βέβαια δεν έχουμε και σοβαρές ενώσεις επαγγελματιών , που θα πέταγαν και μία αγωγή σε όσους υπογράφουν τέτοια θέματα για νόθευση του ανταγωνισμού και τεράστια οικονομική ζημιά . Από την άλλη ας το γράφουμε στα διάφορα σάιτ που επιτρέπουν σχόλια ώστε να το καταλάβουν , ότι θα φάνε μαύρο . Ακόμα να καταλάβουμε ότι όλο το σκηνικό προφανώς θυμίζει ΓΑΠ και ο Κούλης , θέλει απλά να βοηθήσει να ξεπουλήσουν Ελληνικό και διάφορα άλλα τέτοια . Επίσης πόσο λογικό θα είναι σε περίπτωση αυτοπαράδοσης αυτού που θα υπόκειται σε ΦΠΑ να σε ελέγχουν τι θα το κάνεις επί 5 χρόνια , όταν τα νέα θα είναι χωρίς ΦΠΑ . Τέλος αυτό το με άδεια του 2019 που δεν έχει ξεκινήσει επίσης πάσχει . Γιατί υπάρχουν και αυτά πριν το 19 που επίσης δεν έχουν ξεκινήσει , αλλά και αυτά που δεν έχουν πουλήσει ακόμα με τις παλιές άδειες και αυτά που δεν έχουν πουλήσει με ΦΠΑ αλλά μόνο με πρώτη κατοικία . Αυτά που δεν έχουν πουλήσει ακόμα δεν είχαν υποχρέωση να υποβάλλουν προϋπολογιστικό κόστος . Γενικά αυτή η βλακεία προέρχεται από τους ανόητους της εφορίας που δεν μπορούν να μοιράσουν δύο γαϊδάρων άχυρα και είναι διαχρονικό αυτό . Πάντως Κούλη , πάνω που είχες γίνει Κυριάκος , κοίταξε μην γίνεις ΓΑΠ .1 point
-
νεες θέσεις εργασίας είναι και αυτη η οικοδομή που έχει μείνει στα τουβλα να τελειώσει. Και αυτές είναι περισσότερες θέσεις και άμεσες. Και σίγουρα αυτος τα λεφτα που θα έπαιρνε θα τα ξαναέριχνε στην οικοδομή. Τωρα θα αναγκαστεί να χάσει πολλά και δεν θα τα ξαναρίξει ποτέ στην οικοδομή γιατί θα τον έχουν φάει οι μεγάλοι με τίς παχές καβάτζες.1 point
-
φυσικα προκύπτουν και αλλα ερωτήματα πχ. τι γινεται με τις αδειες που εκδοθηκαν περι το 2010, 2011 ή και επ. αλλά δεν εχουν ξεκινησει λογω της κρισης??? Να μην μιλησουμε για τα δεκαδες "σκαματα" ή τις "παρατημενες" σε διαφορα σταδια οικοδομες. Ποια ειναι η διαφορα τους απο τις αδειες του 2019....? βας αυτοι δεν φοβηθηκαν να σταματησουν τις αγοραπωλησιες ακινήτων για 6 σχεδον μηνες το 2014, τότε που εβαλαν τον φορο υπεραξιας, τον οποίο μετα τον ακυρωσαν για να φτιαξουν αλλον...και να τον "αναβαλουν" στη συνεχεια αφου ταλαιπωρησε και παρεμποδισε τις συναλλαγες για 6 μηνες... Οι εμπνευστες αυτού του νομου, εξακολουθουν να ειναι δημοσια προσωπα με λογο και επιρροη στα φορολογικά τεκταινόμενα. υγ ακομα και αν υπαρχουν αγωγες και επιδικασεις αποζημιωσεων, οι υπευθυνοι αυτης της βλακωδείας δεν θα τα πληρωσουν απο την τσεπη τους.1 point
-
Ολόσωστη πρόταση ! Δεν ξέρω μόνο αν κολλάει σε διατάξεις κοινοτικής νομοθεσίας περί ΦΠΑ ... Στην περίπτωση αυτή ας πολεμήσουν για την εξαίρεση. Επίσης δεν γνωρίζω και απορώ για το ποσοστό των απούλητων υφιστάμενων οικοδομών που υπόκεινται σε ΦΠΑ στο συνολικό στοκ των απούλητων.1 point
-
Είναι προφανές ότι δύο κατηγορίες νεόδμητων που θα έχουν διαφορετική φορολογική αντιμετώπιση , δεν πρόκειται να σταθούν ούτε σε κρίση του ειρηνοδίκη της Ανω Πετρομαγούλας . Ακόμα είναι επίσης προφανές ότι άδειες από 1/1/ 2019 που δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες με αυτές που έχουν ξεκινήσει εργασίες , αλλά και αυτές πριν την 1/1/19 που δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες και διάφορες άλλες ηλιθιότητες των ηλιθίων των υπουργείων δεν μπορούν να σταθούν σε οποιαδήποτε δίκη και ίσως να υπάρξουν και αστικές απαιτήσεις από τους δικαιωμένους πολίτες . Η μόνη λύση αν θέλουν να διατηρηθεί η διαφορά αυτή , είναι να δοθεί η δυνατότητα στους παλαιούς να κάνουν αυτοπαράδοση και να μπορούν να πουλήσουν αμέσως με ΦΜΑ χωρίς την δέσμευση της 5ετούς διακράτησης .1 point
-
Ωραίο κεφάλαιο ανοίγεις και πιστεύω ότι είναι εντός του θέματος. Η ιδιωτική πολεοδόμηση, όπως συνηθίζεται να λέγεται, καθορίστηκε με το άρθρο 29 του ν. 1947/1991 (άρθρο 151 ΚΒΠΝ). Στο άρθρο αυτό αναφέρεται ότι οι διατάξεις αυτές εφαρμόζονται σε έκταση 50 στρεμ. εκτός σχεδίου πόλεως και εκτός οικισμών. Το άρθρο 29 του ν. 1947/1991, όπως τροποποιήθηκε, καταργήθηκε με το άρθρο 24 παρ. 17 του ν. 2508/1997. Με το άρθρο 24 του ν. 2508/1997 καθορίστηκαν οι διατάξεις για τις περιοχές ειδικά ρυθμιζόμενης πολεοδόμησης (ΠΕΡΠΟ), οι οποίες (διατάξεις) στην ουσία αντικατέστησαν τις προηγούμενες. Η πολεοδομούμενη, με τις διατάξεις αυτές, έκταση ορίστηκε αρχικά στα 100 στρεμ. και, στη συνέχεια, μειώθηκε στα 50, με την παρ. 15 του άρθρου 13 του ν. 3212/2003. Για ενημέρωση, και επειδή την περίοδο που ολοκληρωνόταν η σύνταξη της ΚΒΠΝ, εκδόθηκε ο ν. 2508/1997, και δεν ήταν δυνατόν, λόγω χρόνου, να κωδικοποιηθούν οι διατάξεις του με τις ήδη κωδικοποιημένες διατάξεις, τα μέλη της επιτροπής αποφάσισαν να παραθέσουν τα άρθρα του νέου νόμου και να τα συσχετίσουν, απλά, με τα άρθρα της ΚΒΠΝ. Η εργασία αυτή παρατίθεται στο τέλος της ΚΒΠΝ.1 point
-
Για ποια νομική διερεύνηση μιλάς? Φυσικά κ είναι καθόλα νόμιμο να σφραγίζει ένας μισθωτός μηχανικός τις δουλειέςς που ο ίδιος κάνει.. Ξέρεις κάτι διαφορετικό? Μπορείς να μας πεις σε ποια νομοθεσία βασίζεσαι? Οι μεγάλες εταιρίες που έχουν δηλαδή πολλούς μισθωτούς μηχανικούς τι κάνουν? Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις μελέτες κ τις επιβλέψεις που αναλαμβάνει. Δηλαδή θα πρέπει ο μισθωτός μηχανικός να κάνει μόνο διεκπεραιωτική εργασία χωρίς να παίρνει καμία ευθύνη κατά τη γνώμη σου? Το θέμα της αμοιβής είναι κάτι διαφορετικό. Ο καθένας μπορεί να κρίνει πόσα χρήματα αξίζει η εργασία που προσφέρει κ να ζητήσει τα ανάλογα.. Άλλο πράγμα αυτό.. Αν δεν τον ικανοποιούν αυτά που δίνει ο εργοδότης του μπορεί να μην αναλάβει την δουλειά. Το προγράμματα του οαεδ δεν σου βάζουν ανώτερο πλαφόν. Από την άλλη εάν πιστεύει ότι σαν ελεύθερος επαγγελματίας θα βγάλει περισσότερα μπορεί να γίνει ελεύθερος επαγγελματίας. Εκεί όμως θα πρέπει να συνυπολογίσει κ τα έξοδα γραφείου, εξοπλισμό, εισφορές, μη σταθερό πελατολόγιο κτλ. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του.. Την προσωπική μου άποψη εξέφρασα κ είχα κ 3 αρνητικές. Είχα αντίστοιχη εμπειρία με τον συνάδελφο. Δούλεψα σε μία αρκετά μεγάλη εταιρία παλιότερα με τον ίδιο τρόπο που περιγράφει. 3 χρόνια ήμουν εκεί. Τις εμπειρίες που πήρα από εκεί από μία εταιρία που μου παρείχε την γνώση απλόχερα δεν θα τις είχα εάν ξεκινούσα ως ελεύθερος επαγγελματίας. Ούτε πελατολόγιο είχα τότε οπότε κ τον μισθό κ την ασφάλεια που μου έδιναν δεν θα τα έβγαζα. Μετά τα τρία χρόνια ένιωσα ότι μπορώ να κάνω κάτι δικό μου κ το έκανα. Αν ο συνάδελφος πιστεύει ότι μπορεί να βγάζει περισσότερα χρήματα κ με λιγότερες ευθύνες ως ελεύθερος επαγγελματίας καλύτερα να γίνει ελεύθερος επαγγελματίας. Αν όχι από το να μείνει άνεργος θα έλεγα να μην φοβηθεί να σφραγίσει δουλειές που ο ίδιος κάνει. Αυτή είναι η δουλειά του μηχανικού.-1 points
-
(μεταφέρθηκε στην ενότητα ιδιωτών. Pavlos 33) Καλησπέρα, ελπίζω να μην είναι άσχετο το θέμα που ποστάρω εδώ όμως το πρόβλημά μας είναι πολύ σοβαρό και δεν ξέρω πως να το χειριστώ, ίσως εδώ κάποιος μπορεί να βοηθήσει. Έχουμε μια μονοκατοικία, πληρώσαμε τον μηχανικό μας ο οποίος έβγαλε την άδεια και πλέον έχουμε σχεδόν τελειώσει. Δυστυχώς ο μηχανικός πέθανε, και μαθαίνουμε εκ των υστέρων ότι δεν έχει αποδώσει ΦΠΑ για την επίβλεψη. Η χήρα δεν έχει και μεγάλη όρεξη να μας βοηθήσει και δεν θέλουμε να ξαναπληρώσουμε καινούριο μηχανικό που θα μας κλείσει την υπόθεση. Έχετε αντιμετωπίσει ποτέ κάτι παρόμοιο; Έχετε καμιά ιδέα για το πως πρέπει να κινηθούμε; Ευχαριστώ πολύ!-2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-