Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.738


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.714


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.981


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/03/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. 2 points
  2. Ολόσωστες προτάσεις. Συμφωνώ 100 % και προσυπογράφω. Με την άδειά σου Συνάδελφε, προτείνω να τις προωθήσουμε ως ψήφισμα μαζί με τυχόν άλλες που θα προκύψουν. Τα voucher είναι ξεφτίλα για τον κλάδο. Προσωπικά διαφωνώ συνολικά με την επιδοματική πολιτική τύπου voucher τάχα μου για την καταπολέμηση της ανεργίας και το φάγωμα των ΕΣΠΑ με τρόπο ανώφελο για τη χώρα. Τόσα χρόνια ήταν αρκετά.
    1 point
  3. Με αφορμή τη συζήτηση για τα "επιδόματα" των 180εκ και αυτό : https://www.b2green.gr/el/post/78808/tilediaskepsi-gia-ta-symvoulia-poleodomikon-thematon-kai-architektonikis-sto-60-tis-ekato-i-sygkrotisi-tous?fbclid=IwAR0U5HWjhxuFwNHiOlvvwOSBi-MYlBSRrq3RXIl-QvMeKqwvVwOtBm4kcm8 και επειδή πραγματικά πιστεύω ότι η σημερινή κατάσταση είναι "μεγάλο ορόσημο", "άριστη αφορμή" ή και "τελευταίο σκαλοπάτι" για τη χώρα, προτείνω την εξής win-win διακλαδική πρόταση : Οι επιστημονικοί κλάδοι να αρνηθούν τα επιδόματα και να ορίσουν (κατόπιν συνεννόησης) τις λεπτομέρειες των εξής δράσεων : - Το ποσό να διατεθεί αποκλειστικά για την οργάνωση υποδομών ώστε το σύνολο του δημοσίου να μπορέσει να λειτουργήσει εξ' αποστάσεως και ανεξαρτήτως θέσης κατοικίας υπαλλήλων ή κτιριακών εγκαταστάσεων. - Επειδή το ποσό προφανώς δεν επαρκεί να ανακατευθυνθούν εκεί πρόσθετοι πόροι ΕΣΠΑ ή χρήματος που "θα βρέξει". - Η οργάνωση και ο έλεγχος της αποτελεσματικότητας του δημοσίου να γίνεται με βάση μόνο καθοριζόμενους στόχους. - Προσωπικό που δεν "κουμπώνει" σε ένα τομέα να καλύπτει άλλους τομείς με βάση μόνο προσόντα και δεξιότητες και ανεξαρτήτως μόνιμης κατοικίας. - Το μεγάλο διάστημα απραγίας που θα ακολουθήσει να χρησιμοποιηθεί εποικοδομητικά για την προετοιμασία και την εφαρμογή του επιχειρήματος (ψηφιοποιήσεις, εκπαίδευση κλπ.). - Τα έξοδα και το πλεονάζον προσωπικό κτιριακών δομών που διαλύονται να ανακατευθύνονται σε τομείς που έχουν ελλείψεις (δομές υγείας, παιδείας κλπ.). - Τα ιδιόκτητα κτήρια που στεγάζουν δομές δημοσίου αλλάζουν χρήσεις, επισκευάζονται ή κατεδαφίζονται με στόχο μόνο τη μεγιστοποίηση αποδοτικότητας της εκμετάλλευσης. - Οι πόροι των ενοικίων κτιρίων δίνονται αποκλειστικά για τη βελτίωση της λειτουργικότητας του συστήματος "αόρατο-επιτελικό δημόσιο". - Όλα τα άμεσα οικονομικά οφέλη του εγχειρήματος αποδίδονται ετήσια στους φορείς των επιστημονικών κλάδων που τα διαθέτουν αποκλειστικά προς όφελος των μελών τους. - Όλα τα έμμεσα οικονομικά οφέλη αποδίδονται στο κοινωνικό σύνολο. Προφανώς προτάσεις βελτίωσης είναι δεκτές. Σχόλια του τύπου "και μετά ξυπνήσαμε" ή "αυτά δεν γίνονται" καλό είναι να μην κατατεθούν γιατί θα δημιουργηθεί μόνο "θόρυβος"...
    1 point
  4. Από την έκδοση 16 και μετά που έχω χρησιμοποιήσει εγώ υπάρχει και αντικείμενο για συντεταγμένες. Αν δεν έχει η έκδοση που χρησιμοποιείς, άλλαξε τις συντεταγμένες από πολικές σε καρτεσιανες και φτιάχνεις περίγραμμα τοπογραφικού με polyline.
    1 point
  5. Να δείτε που θα το παρουν πίσω ως μέτρο την έκπτωση ...πρώτη φορά είναι !!!!! μάλλον ασύμφορη ... ως "προσφορα" στον λαό!!! Αντ' αυτού Θα δώσουν στους ειδικούς επιστήμονες κουπόνια των 300€ για δωρεάν εξετάσεις checkup, ούρα, αίμα, τεστ κοπώσεως σε ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ κέντρα. (πρώτη φορά θα είναι ? έχουμε πολύ πρόσφατο παράδειγμα) Πολύ μου άρεσε αυτό που έγραψα και μπράβο μου!!!
    1 point
  6. εαν καποιος αυτο το καιρο (covid-19) εχει προθεσμια για προσφυγη σε εκθεση αυτοψιας ας εχει στο νου αυτη τη παραταση για προσφυγη που διδεται και θα μπορει να συνεχιστει μαλλον να διδεται παντα βεβαια με τις εξελιξεις της πανδημιας...... ΠΝΠ ΦΕΚ68Α/20-03-20 Αρθρο 38 παραγραφος 5 (Ζητήματα ανθρώπινου δυναμικού δημόσιου τομέα)
    1 point
  7. Αυτό δεν είναι επιβολή, αντίθετα δίνει πλήρη ελευθερία να κάνεις ότι θέλεις ...
    1 point
  8. Το ίδιο βλέπω. Εννοώ η προηγούμενη συζήτηση περί "Αυγούστου" ήταν για το 2019 και το ότι σταμάτησαν τις ενημερώσεις στη σελίδα πριν το login. Έχουν βγει ειδοποιήσεις εισφορών από τότε προφανώς με το να φαίνονται στην κανονική σελίδα χρήστη μετά το login.
    1 point
  9. Στην αρχική σελιδα, υπάρχει https://www.idika.org.gr/EfkaServices/
    1 point
  10. Και το Επικουρικό δεν πάει πίσω
    1 point
  11. @Largy, έχει βγάλει σχετική ενημέρωση ο e-ΕΦΚΑ στις 23/3/2020 (τέως ΕΦΚΑ !!!! ... αυτά μας μάραναν ... τελοσπάντων). Δεν ξέρω κατά πόσο σε καλύπτει. Πάντως ανακοινώσεις σχετικές, έχω καταλάβει,ότι τις κάνει εδώ: e-ΕΦΚΑ Μένουμε σπίτι. (από εκεί είναι το παραπάνω link, αν είχες αναρωτηθεί από που προκύπτει η ημερομηνία που έγραψα) Επίσης με το πιο πρόσφατο ΦΕΚ για τις μετακινήσεις που ανέβασα εδώ, λύνεις και το πρόβλημα της μετάβασης (έχει σχετική αναφορά), αν πρώτα λύσεις το ραντεβού. edit: Δοκίμασε να υποβάλλεις αίτημα αίτημα ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.efka.gov.gr/menoumespiti και ακολούθως αναφέρουν (σε σχετικό παραπάνω) ότι θα ενημερωθείς μέσω e-mail για την ημερομηνία και την ώρα που θα μπορείς να προσέλθεις στο υποκατάστημα
    1 point
  12. @Largy, Αναφορικά σε εισφορές εργοδοτών (ΕΦΚΑ/ΕΤΕΑΕΠ/συνεισπραττόμενα) δες στο ΦΕΚ που ανέφερα το άρθρο 2. (Για τα άλλα δεν γνωρίζω κάτι)
    1 point
  13. ...ετσι τον εκαναν, αρα αυτος ισχυει μεχρι να αλλαξει... και εδω ενας αναλυτικος πινακας δαπανων http://www.koinox.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=26&Itemid=5 Τα καταστηματα με "0" δαπανες λειτουργιας - σαν μη βατό δώμα -εχουν και "0" δαπανες εγκαταστασης. Αυτο προκυπτει. υγ πληρωνουν τα διαμερισματα των οροφων , ισομερως, αφου καθε ενα εχει 227 χιλιοστα.
    1 point
  14. Αυτά γίνονται όταν δεν ακούν.2014 Γαβαλου Αιτ/νιας.Θεμελιο φέρουσας τοιχοποιίας ένα δάπεδο 12 εκατ χωρίς οπλισμό Κατάρρευση τοιχοποιίας μετά από διάνοιξη σκάμματος.2 νεκροί.
    1 point
  15. Συνάδελφοι, λες και δεν ξέρετε πως δουλεύει το δημόσιο. Δεν κάθονται όλη την ώρα να διαβάζουν ΦΕΚ, νόμους και διαύγεια. Είναι απλά ένα χαρτί με το οποίο το υπουργείο ενημερώνει την διοίκηση του φορέα για αυτό που νομοθετήθηκε (και απομένει η διοίκηση με τη σειρά της να ενημερώσει και τους υπαλλήλους της). Είναι άπειρα αυτού του τύπου τα έγγραφα σε κάθε υπουργείο. Μην του δίνουμε περισσότερη σημασία απ' ότι πρέπει.
    1 point
  16. Μην τα μπερδεύεις Θα χρησιμοποιήσεις το layer υλοποιημένου ορίου (και στη συνέχεια την κλειστή polyline του περιγράμματος του γεωτεμαχίου) Δεν υφίσταται κτίσμα, οπότε δεν έχει νόημα η σχετική αναφορά
    1 point
  17. Αν εννοείς κεραμοσκεπή, κρίνοντας από τους οικισμούς της περιοχής μου λέω μάλλον ναι, αλλά διαβάζοντας τα σχετικά Π.Δ δεν το βρήκα να αναφέρεται κάπου. Μήπως η επιβολή στέγης εξειδικεύεται από τις εκάστοτε αποφάσεις οριοθέτησης; Μάλιστα στο άρθρο 7 παρ 9 αναφέρει ότι σε περίπτωση που επιβάλλεται στέγη από κεραμίδια...κλπ , Άρα φαίνεται ότι κάνει την υπόθεση χωρίς να θεωρείται δεδομένο. 9. Σε περίπτωση που επιβάλλεται σύμφωνα με τους ειδικούς όρους δόμησης του οικισμού, στέγη από κεραμίδια, απαγορεύεται η συνέχιση των οικοδομικών εργασιών, οι οποίες ακολουθούν εκείνες του φέροντος οργανισμού και των τοίχων πληρώσεως του κτιρίου, πριν από την περάτωση των εργασιών κατασκευής της στέγης. Η συνέχιση των εργασιών γίνεται μόνο κατόπιν σχετικής βεβαιώσεως της αρμόδιας για την έκδοση της άδειας αρχής, για την παροχή δε ηλεκτρικού ρεύματος, σύνδεση με δίκτυο νερού και τηλεφώνου απαιτείται υποχρεωτικά η πιο πάνω βεβαίωση στο άρθρο 8 Ειδικοί όροι δόμησης 1. Αρμοδιότητες για τον καθορισμό ειδικών όρων δόμησης. 1.1. Οι ειδικοί όροι δόμησης των οικισμών καθορίζονται με απόφαση του οικείου Νομάρχη μετά από γνώμη του Συμβουλίου Χωροταξίας, Οικισμού και Περιβάλλοντος του νομού ανά οικισμό ή σύνολο οικισμών, οι οποίοι εμφανίζουν τα ίδια χαρακτηριστικά αρχιτεκτονικής φυσιογνωμίας. Η σχετική απόφαση δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 1.2. Προκειμένου για το νομό Αττικής εφαρμόζονται οι διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 3 του παρόντος. 2. Τρόπος καθορισμού ειδικών όρων. 2.1. Για τον καθορισμό των ειδικών όρων και περιορισμών δόμησης των οικισμών απαιτείται υποχρεωτικά αρχιτεκτονική αναγνώριση του οικισμού. Η αναγνώριση γίνεται βάση του "δελτίου αρχιτεκτονικής αναγνώρισης" το οποίο δημοσιεύεται ως παράρτημα του παρόντος δ/τος και στο οποίο συμπληρώνονται οι σχετικές ενδείξεις. 2.2. Κατά την αναγνώριση επισημαίνεται ο κυρίαρχος αρχιτεκτονικός τύπος των κτισμάτων του οικισμού. Κυρίαρχος τύπος θεωρείται ο πλέον διαδεδομένος τύπος για τον οικισμό. Κτίριο μεμονωμένο έστω και πολύ αξιόλογο δεν εκφράζει τον κυρίαρχο τύπο. 2.3. Σε περίπτωση κατά την οποία οικισμός έχει αλλοιωθεί εντελώς ώστε να μην διαθέτει παραδοσιακά πρότυπα τρόπου και μορφής δόμησης ως κυρίαρχος τύπος θεωρείται αυτός των αμέσως γειτονικών προς τον οικισμό. 3. Περιεχόμενο των ειδικών όρων δόμησης. "3.1. Οι ειδικοί όροι δόμησης αφορούν κατ' αρχήν όλους τους οικισμούς". "3.2. Αδιάφοροι οικισμοί: Για την περίπτωση οικισμού ο οποίος έχει χαρακτηριστεί ως "αδιάφορος" κατά τους ορισμούς του παρόντος δύναται να επιβάλλονται οι παρακάτω ενδείξεις του δελτίου αρχιτεκτονικής αναγνώρισης: α) Ο τρόπος κάλυψης και σε περίπτωση στέγης η επικάλυψη κατά το υλικό και το χρώμα του υλικού αυτού (π.χ. βυζαντινό κεραμιδί χρώμα). β) Οι επιφάνειες των όψεων του κτιρίου σε ό,τι αφορά τους χρωματισμούς τους. γ) Οι ανοιχτοί εξώστες ως προς την θέση τους στις όψεις του κτιρίου και το πλάτος τους. δ) τα στηθαία ή κιγκλιδώματα εξωστών, εξωτερικών κλιμάκων και δωμάτων ως προς το υλικό κατασκευής τους. ε) Τα εξωτερικά ανοίγματα σαν αναλογία στο σύνολο των όψεων του κάθε ορόφου του κτιρίου. ζ) Η περίφραξη του οικοπέδου σχετικά με τον τύπο και τον χρωματισμό της περίφραξης. 3.3. Ενδιαφέροντες οικισμοί: Για την περίπτωση οικισμού ο οποίος έχει χαρακτηρισθεί σαν "ενδιαφέρων" κατά τους ορισμούς του παρόντος υποχρεωτικά επιβάλλονται τα προβλεπόμενα στην παρ. 3.2. και οι παρακάτω ενδείξεις του δελτίου αρχιτεκτονικής αναγνώρισης. α) Τα εμφανή υλικά των όψεων του κτιρίου. β) Τα εξωτερικά ανοίγματα σε ό,τι αφορά την διαμόρφωση του υπέρθυρου (πρεκιού). γ) Τα εξωτερικά κουφώματα ως προς το υλικό κατασκευής, τον τύπο και το χρώμα τους. 3.4. Αξιόλογοι οικισμοί: Για την περίπτωση οικισμού "αξιόλογου" κατά τους ορισμούς του παρόντος οι ειδικοί όροι δόμησης υποχρεωτικά επιβάλλουν την τήρηση όλων των ενδείξεων του δελτίου αρχιτεκτονικής αναγνώρισης. 3.5. Για τις περιπτώσεις οικισμών αδιαφόρων (παρ. 3.2) και οικισμών ενδιαφερόντων (παρ. 3.3) οι λοιπές ενδείξεις του δελτίου αρχιτεκτονικής αναγνώρισης αναφέρονται στη σχετική απόφαση και είναι δυνητικές για τον ιδιοκτήτη ή τον μελετητή.
    1 point
  18. με τα αν δεν βγαίνει άκρη. οπότε ΑΝ εσύ βρεις νόμο που να λέει το ζητούμενο σου ενημέρωσε και εδώ να φανεί χρήσιμο και σε άλλους.
    1 point
  19. Τα φορτία δεν είναι σημαντικά για να μην κατασκευαστεί μια εδαφόπλακα όπως την περιγράφεις στο πρώτο μήνυμα με την εξής όμως υποσημείωση: αυτή η εδαφόπλακα, με τον τρόπο που την περιγράφεις, να μην είναι και η θεμελίωση σου..Όπως λέει και ο tetris χρειάζεται περιμετρική θεμελίωση κάτω από τους φέροντες τοίχους που θα έχει την μορφή είτε ορθογωνικής δοκού από μπετόν, είτε ορθογωνικής δοκού με διαπλάτυνση στο πέλμα δηλαδή σαν τις πεδιλοδοκούς που συνηθίζονται στις κατασκευές από σκυρόδεμα κατά κόρον. Εναλλακτικά θα μπορούσε όλη η πλάκα να είναι φέρουσα, όμως πιθανώς θα απαιτούνταν μεγαλύτερο πάχος από τα 20εκ και σίγουρα άλλη όπλιση από αυτή που αναφέρεις.Άρα εκεί η συζήτηση μας θα γινόταν οικονομοτεχνική, τί είναι συμφερότερο οικονομικά... Στην περίπτωση που αναφέρεις, τα περιμετρικά ορθογωνικά δοκάρια είναι η συνηθέστερη λύση.Προφανώς πριν την εδαφόπλακα, θα προσέξεις με τί υλικό θα επιχώσεις και να γίνει σωστή συμπύκνωση για να μην έχει η πλάκα καθιζήσεις...Για το ytong τώρα: δεν είμαι καθόλου θαυμαστής τους, είναι υλικό "ψαθυρότερο" από τον οπτόπλινθο (τούβλο) και ιδιαίτερα ευπαθές στην υγρασία, που σε πολλά κτίρια σαν κι αυτό που περιγράφεις (αποθήκη κάπου στην ελληνική επαρχία να φανταστώ) είναι αρνητικός δυναμικός παράγοντας μακροπρόθεσμα..Θα έφτιαχνα διπλή μπατική τοιχοποιία από οπτοπλινθοδομή. Προφανώς υπάρχει και κανονιστικό πλαίσιο που πρέπει να ακολουθηθεί για την φέρουσα τοιχοποιία και την στατική της μελέτη, ο ευρωκώδικας 6 και το ελληνικό προσάρτημα. υγ: μην αφήνεις τον πελάτη να κάνει αυτό που νομίζει. είσαι ο μηχανικός. αν του φτιάξεις το κτίριο, το κτίριο αυτό το έχεις παντρευτεί για όλη σου την ζωή.
    1 point
  20. Η τοιχοποιία θα γίνει από YTONG κατόπιν απαίτησης του πελάτη (δεν κατάλαβα και εγώ ακριβώς τον λόγο...) Για το φορτίο έχω υπολογίσει 300 kg/m2 κατανεμημένο φορτίο και συγκεντρωμένο φορτίο λόγω της φέρουσας τοιχοποιίας 600 kg/m. Tetris έχεις απόλυτο δίκιο, απλά θα ήθελα έναν μπούσουλα γιατί έχουν πέσει όλοι πάνω μου και έχω ακούσει τα πάντα από τους πάντες...
    1 point
  21. Κι επί πλέον Χρειάζεται περιμετρική θεμελίωση, τα στοιχεία της οποίας θα προκύψουν τόσο από την άνωθεν φόρτιση όσο και από χαρακτηριστικά του εδάφους. Και μιας και είσαι νέος, μην ξεκινάς λάθος. Κάνε τη μελέτη όπως έχεις διδαχτεί (και γνωρίζεις υποθέτω), και μην αναζητάς απαντήσεις μέσω διαδικτύου.
    1 point
  22. Αν το στέγαστρο (υπόστεγο) βρίσκεται ως αυτοτελές κτίσμα στο οικόπεδο η γνώμη μου είναι οτι απαλλάσσεται σε κάθε περίπτωση θεωρώντας ότι είναι δόμημα σπουδαιότητας Σ1. Αν βρίσκεται σε στατική εξάρτηση με το κτίριο θα το απαλλάξεις είτε λόγω επιφάνειας (<25 τμ), είτε λόγω κατηγορίας (1 ή 2), είτε λόγω φορτίων (<20%) και γενικότερα αναφερόμαστε στην μικρή του συμμετοχή στη στατική φόρτιση επί του κτιρίου καθώς στην συντριπτική πλειοψηφία τους, τέτοια κτίσματα είναι μικρής επιφάνειας και κατ επέκταση μικρών φορτίων σε σχέση με τα υπολογισμένα φορτία της μελέτης.
    1 point
  23. μα το γράφει και στην ίδια παράγραφο που αναφέρεις (άρθ 2 παρ 91+ και ειδικά στις διευκρινιστικές) αλλά και στο άρθρο 1 (ποια άρθρα ΝΟΚ ισχύουν και σε ποιες περιοχές). Οπότε ισχύει
    1 point
  24. Ναι πράγματι ο kan62 έκανε μόνος του, ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν τότε (κατά την σύνταξη του Ν 4495/17) οι αντίστοιχες τάχα αρμόδιες επιτροπές, αλλά ούτε και σήμερα θα μπορούσαν να κάνουν όλοι μαζί οι υπάλληλοι του ΥΠΕΝ Μάλιστα οι τελευταίοι αν τυχόν τον ανακάλυψαν από εδώ, τότε ίσως να τον έχουν ως τον μεγαλύτερο ευεργέτη τους και το ποίημά του ως ευαγγέλιο, όπως εξάλλου τον θεωρούμε και το έχουμε όλοι εμείς οι του φόρουμ. Ως απλόχερος και ευγενέστατος, σου εύχομαι να είσαι και πάντα καλά φίλε kan62 .-
    1 point
  25. Για την αμοιβη μου υπολογιζε 20.000+ΦΠΑ (μελετη, επιβλεψη), εξτρα οι εισφορες, κρατησεις κτλ. Διαδικασιες ανεφερα παραπανω. Πρωτα πρωτα Δ. Αθλητισμου, μετα βλεπουμε. ΥΓ. Η πυροσβεστικη δεν θα ζητησει δευτερη εξοδο κινδυνου, μαλλον ΠΦ σε ακτινα 15μ και πυροσβεστηρες. ΥΓ2. Οι υπολοιποι, με αναλογη δραστηριοτητα οι οποιοι ακολουθησαν τη "νομιμη" οδο μαλλον ηταν κοροιδα. ΥΓ3. Αν δεν εχεις μηχανικο και δε συμφωνησεις με την προσφορα μου, πρεπει να βρεις καποιον διοτι θα σου χρειαστει.
    1 point
  26. Όταν είσαι στην κοσμάρα σου τι κάνεις ? Εκδίδεις εγκυκλίους την 26η Μαρτίου 2020 ... για όσα ήδη έχεις γράψει στον νόμο και σε άλλες εγκυκλίους σε άκαιρη κυριολεκτικά περίοδο ... διαφημίζοντας για μία ακόμη φορά το νέο σύστημα ... την δυνατότητα ελεύθερης επιλογής και την αποσύνδεση από το φορολογητέο εισόδημα και τον κατώτατο μισθό και τις έξι ασφαλιστικές κατηγορίες ... κυριολεκτικά πόσο άκαιρος, πόσο εκτός τόπου και χρόνου, μπορεί να είναι κάποιος ...
    0 points
  27. Eμ βέβαια καλα τα λές σιγά μην γλυτώσω την άδεια δόμησης .Επίσης να χαρώ την πυροσβεστική .......θα κάνω δεύτερη έξοδο πυρασφάλειας δίπλα απο τους θάμνους.Όσο για μηχανικό για αυτό είπα να μου κανείς καμια πρόταση συγκεκριμένη γιατί δεν έχω!Πρόταση συγκεκριμένη = Λεφτά + διαδικασίες.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.