Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      26.312


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.043


  4. Impοser

    Impοser

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      47


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/12/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. ... και χωρίς να έχουν κάνει τους συμψηφισμούς που λέγαμε ... [καλημέρα μέρα που είναι σήμερα ...
    3 points
  2. Δεν βλεπω πού στηριζεται η "ευθυνη" του μηχανικου και ως προς τί. Υπαρχει αυτη η αποφαση: ΥΑ ΥΠΕ//2018 (ΥΑ ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507 ΦΕΚ Β 1643 2018): Εφαρμ.παρ. η άρθρου 99 ν. 4495/2017 "Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος" (724770) μεταξυ αλλων οριζει Από την έκθεση αποτίμησης προκύπτει είτε στατική επάρκεια του κτιρίου είτε ανεπάρκεια. Το παραπάνω συμπέρασμα κοινοποιείται υποχρεωτικά στον αιτούντα την υπαγωγή, συνοδεύει τη βεβαίωση του μηχανικού σε κάθε δικαιοπραξία και συμπληρώνεται στο πληροφοριακό σύστημα υπαγωγής των αυθαιρέτων. Εξ αλλου υπαρχει μια εκπτωση 10% - αν θυμαμαι καλα - την οποια γνωριζει και εχει ήδη ωφεληθει ο ιδιοκτητης... Επομενως?
    2 points
  3. Με επιτυχία ολοκληρώθηκε από τον ΑΔΜΗΕ σήμερα, 23 Δεκεμβρίου 2020, η ηλέκτριση του πρώτου υποβρύχιου καλωδίου που διασυνδέει την Κρήτη με το ηπειρωτικό σύστημα, το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη υποθαλάσσια διασύνδεση εναλλασσόμενου ρεύματος παγκοσμίως. Η ολοκλήρωση της 24ωρης δοκιμαστικής ηλέκτρισης σηματοδοτεί μια ιστορική επιτυχία για τον Διαχειριστή και τις ανάδοχες εταιρείες, καθώς ανταπεξήλθαν με αποτελεσματικότητα και τεχνική επάρκεια σε σημαντικές τεχνολογικές προκλήσεις, υπερβαίνοντας σε μεγάλο βαθμό ό,τι έχει επιτευχθεί μέχρι σήμερα σε αντίστοιχα διεθνή έργα. Σημειώνεται ότι το ανατολικό κύκλωμα της διασύνδεσης, το οποίο ηλεκτρίστηκε σήμερα, απαρτίζεται από τα εξής επιμέρους έργα: Υποβρύχιο καλώδιο 132 χλμ ανάμεσα σε Χανιά και Νεάπολη Λακωνίας (ανάδοχη εταιρεία PRYSMIAN). Υπόγεια καλώδια 42 χλμ σε Κρήτη και Πελοπόννησο (ανάδοχες εταιρείες ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΛΩΔΙΑ Α.Ε. και FULGOR Α.Ε). Νέος υποσταθμός στην Ανατολική Πελοπόννησο και αναβάθμιση του υφιστάμενου υποσταθμού στα Χανιά (ΤΕΡΝΑ Α.Ε.). Η διασύνδεση Κρήτης-Πελοποννήσου αποκαλείται η «διασύνδεση των ρεκόρ» καθώς πρόκειται: Για τη μεγαλύτερη σε μήκος καλωδιακή διασύνδεση εναλλασσόμενου ρεύματος παγκοσμίως (174 χλμ.) Για τη μεγαλύτερη σε μήκος υποβρύχια καλωδιακή διασύνδεση υψηλής τάσης με τριπολικό καλώδιο τεχνολογίας μόνωσης XLPE παγκοσμίως (132 χλμ). Για τη βαθύτερη υποβρύχια καλωδιακή διασύνδεση υψηλής τάσης με τριπολικό καλώδιο τεχνολογίας μόνωσης XLPE παγκοσμίως (βάθος 1.000 μέτρων). Το έργο περιλαμβάνει, επίσης, σημαντικές διαχειριστικές προκλήσεις, καθώς η νέα διασύνδεση εκτείνεται από τη Μεγαλόπολη έως τα Χανιά και το Ηράκλειο Κρήτης, περιλαμβάνοντας οκτώ πόλεις στον σχεδιασμό του. Στο πλαίσιο αυτό, ο ΑΔΜΗΕ ήρθε σε διαβούλευση με τοπικούς φορείς και αρμόδιες αρχές, προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν τυχόν οχλήσεις και να αναζητηθούν οι βέλτιστες λύσεις, όπως υπογειοποιήσεις γραμμών μεταφοράς όπου αυτό κατέστη δυνατό. Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 356 εκατ. ευρώ και υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και με δανεισμό από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΙΒ).
    2 points
  4. Καλημέρα-ίσως δεν είναι σωστά διατυπωμένη -αυτό αφορά μόνο τις κατ.5,με καταληκτική ημερομηνία 30-9.Οι εκπτώσεις ανάλογα με τον τρόπο καταβολής του προστίμου (20% με εφάπαξ και 10% με καταβολή του 30%) συνεχίζουν να ισχύουν για τις υπαγωγές που συνεχίζουν και μετά τις 30-9 (κατ.1,2,3,4)-διασταυρωμένο.Συγχρόνως όμως,από 30-9 υπολογίζεται η προσαύξηση 20% του 1ου έτους (1-10-20 έως 1-10-21) στο ενιαίο ειδικό πρόστιμο.
    2 points
  5. Ναι. Δε μπορείς να προχωρήσεις.
    2 points
  6. αγοραζοντας 7 "ξεχωριστα", αλλα "συνεχομενα", δεν ισχυει η "κατατμηση" Η κατατμηση γινεται ειτε με διαφορετικους ιδιοκτητες σε καθε ενα απο τα γηπεδα ειτε με διαφοροποιηση των ποσοστων των ιδιοκτητων μεταξυ των συνεχομενων γηπεδων. Ως ανηκοντα σε εναν ιδιοκτητη, ως αγορασμενα απο τον ιδιο πωλητη και ως όμορα εν επαφη και συνεχομενα δεν δημιουργηθηκε νομιμη κατατμηση. Θεωρεις ακυρη την κατατμηση Ισχυριζεσαι αυτοδικαιη συνενωση "εκτοτε". Αλλο καλυτερο δεν βλέπω.
    2 points
  7. Πληροφοριακά, αναρτήθηκε το ειδοποιητήριο 11/2020 με ημερομηνία εμπρόθεσμης πληρωμής 31/12/2020.
    2 points
  8. σωστα Πωληση θα γινει, λεφτα θα παρει...τι δουλεια εχουν να μπερδευτουν τα συμβαλλομενα μερη με τις δοσεις της υπαγωγης, την ΜΣΕ και με κατι περιεργες κατ. 3 Ο δικηγορος του αγοραστη θα πει το απλο Πηγαιντε καντε τα ολα...αλλοιως θα κρατησω απο το τιμημα τα διπλασια απο οσα μου λετε εσεις οτι απαιτουνται. Τρεχοντας θα πανε.
    1 point
  9. Συμφωνώ με @dimitris GM Μπορεί να γίνει ακόμα και μνεία στο συμβόλαιο , ότι ενημερώθηκε ο ιδοκτήτης για την υποχρέωση στατικής μελέτης εντός 5-ετίας. Δεν βλέπω κάπου ευθύνη μηχανικού...
    1 point
  10. https://www.michanikos.gr/forums/topic/50392-αρθρο-099-ν-449517-μελέτη-στατικής-επάρκειας-αυθαιρέτων-κατασκευών/?do=findComment&comment=939963 Δείτε το δημοφιλέστερο ποστ του θρεντ για τη περίπτωση που μείνετε με την επάρκεια στο χέρι! Όπως τα λέει ο Imposer Στο συμβόλαιο απλά αναγράφεται ότι υπάρχει η υποχρέωση ΜΣΕ, αν δεν γίνει στην 5ετία...
    1 point
  11. Επείδη εδώ είναι ενα φόρουμ μηχανικών και επειδή το ζήτημα που θέτετε είναι λίγο σχετικό, απάντηση σαφής δεν μπορεί να δοθεί και για λόγους δεοντολογίας και για λόγους ότι η όλη συζήτηση στο τέλος καταντάει "χαλασμένο τηλέφωνο". Το μόνο που μπορείτε να κάνετε, εφόσον διατηρείται ενδοιασμούς, είναι να απευθυνθείτε σε κάποιον άλλο μηχανικό, με όνομα και επίθετο και όχι σε φόρουμ, να του εξηγήσετε τα δεδομένα και να αναλάβει να μιλήσει στον συνάδερφο που αναφέρετε ώστε να σας εξηγήσει κι εσάς το τι συμβαίνει στην περιπτωσή σας. Η νομοθεσία των αυθαιρέτων και η διαδικασία μιας δήλωσης απέχει πολύ από το πληρώνω-παίρνω χαρτί. Υ.Γ Θα μπορούσα να σας πώ να αναφερθείτε σε δικηγόρο αλλά επειδή πιο πολύ θα τα μπερδέψει παρά θα σας βοηθήσει ως μη γνώστης της πολύπλοκης πολεδομικής νομοθεσίας καλύτερα να μιλήσετε με άλλον μηχανικό. Καλά Χριστούγεννα.
    1 point
  12. Συμβόλαιο γίνεται. Τα δικαιολογητικά είναι ευθύνη του μηχανικού, δεν επηρεάζεται η δυνατότητα μεταβίβασης. Ναι, θα έχει ευθύνη ο μηχανικός αν δεν εκπονηθεί η μελέτη.
    1 point
  13. - Μεχρι 23/12/19 ηθελες μονον συναινεση 51% - απο 23/12/19 ηθελες ιδιοχρηση - σημερα το αλλαξαν... [προφανως δεν μιλαμε για "σημερα"]
    1 point
  14. Δεν το επιβάλλει η Πολεοδομία γιατί έτσι θέλει. Είναι νόμος του κράτους. Να εμπιστεύεσαι τη μηχανικό σου. Απ' ό,τι φαίνεται, κάνει τη δουλειά της σωστά.
    1 point
  15. η αποφαση θεωρει "επαχθη" την προσκυρωση [και ειναι αφου χανεται καποια περιουσια...] Οπότε ερμηνευει οτι, μπορει να προστεθει η θεωρητικη μεσοτοιχια [ειδικα εάν τα διπλανα ειναι χτισμενα....θα ειναι περισσοτερο επιβλαβες για το περιβαλλον να μεινει αυτο το "κουφιο" αχτιστο αναμεσα απο οικοδομες χωρις ανοιγματα....παρα που θα χτισει με καποιους χαμηλους συντελεστες.
    1 point
  16. Τέτοιες συγκυρίες είναι πολύτιμες γιατί μας δίνεται η ευκαιρία να εκτιμήσουμε πράγματα και καταστάσεις που πολλές φορές θεωρούμε δεδομένα. Χρόνια καλά! Με υγεία και ευτυχία σε όλους και όλες!
    1 point
  17. Δυστυχώς δεν είναι έτσι όπως τα σκέφτεσαι. Παίζουν παρα πολλοί παράγοντες ρόλο. Όπως είπαν το πανηγύρι συνεχίζεται για τους μεγάλους παίκτες. Μια καλή αρχή είναι ο παρακάτω οδηγός https://helapco.gr/fwtovoltaika-parka/
    1 point
  18. Όχι φίλε μου. Ούτε εγκληματίας είναι όποιος το χρησιμοποιεί ούτε ο φίλος που προβληματίζει. Μάγκας είναι όποιος το έφτιαξε και το χρησιμοποιεί αρκεί να δουλεύει σύμφωνα με τους κανόνες του παιχνιδιού. Δηλαδή αρκεί να καταχωρεί γρήγορα δηλώσεις νόμιμες και μετά το άνοιγμα του συστήματος και πριν το κλείσιμο. Μηχανικός με την αληθινή έννοια της λέξης. Έκλεψε ο Φορντ όταν καθιέρωσε την γραμμή παραγωγής; Έκλεψε η αμαζόνα που αντικατεστήσε τα Κλαρκ και τους φορτοεκφορτωτές με ρομπότ; Αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ είναι πως κακώς δεν το έψαξα νωρίτερα να φτιάξω ένα μποτάκι να συμπληρώνει φόρμες σε python. Σχετικά απλό είναι. Σίγουρα πιο απλό από την εκπαίδευση σε 10 φίλους που έκανα για να με βοηθήσουν να περάσουμε τις αιτήσεις μας. Για ρίξε μια ματιά στο φεισμπουκ να δεις πόσα γραφεία είχαν δέκα άτομα σε ετοιμότητα. Και αυτά μποτάκια δεν είναι; Απλά είναι πιο αργά. Νόμιμα τα μεν νόμιμα και τα δε. Ε; Στο τονίζω. Αρκεί να μην χρησιμοποιούν backdoor στην βάση και περνάνε αιτήσεις όποτε θέλουν. Να γίνεται όσο το σύστημα είναι ανοιχτό για όλους. Γιατί σκεφτηκα και το άλλο. Δεν είναι απίθανο οι μάγκες του συστήματος να μας ανοιγοκλείνουν την πρόσβαση αλλάζοντας απλά και μόνο τη λίστα με τις περιφέρειες αφήνοντας την βάση ανοιχτή. Αν είναι έτσι είναι πανεύκολο να ξεκινήσεις αίτηση νωρίτερα. Δεν το δοκίμασα ποτέ αλλά δεν θα ήταν και έκπληξη κάτι τόσο απλό.
    1 point
  19. Χριστινα σε ευχαριστω παρα πολυ!! Εισαι ο ψηφιακος φυλακας αγγελος μου στον 4495 🙂. Καλες γιορτες!!
    1 point
  20. Σωστά, τον είχα ξεχάσει αυτό τον ελαφρύ παραλογισμό με το κτίριο/ΟΙ. Συμφωνώ, άλλωστε το θέμα μου δεν είναι να επιβάλλω κάτι πλαγίως, αλλά κατά πόσο είμαστε καλλυμένοι με αυτή την αντιμετώπιση, δεδομένου ότι στο σύνολο των κατακόρυφων περιλαμβάνεται και η προσθήκη ορόφου. Βάση λογικής, όχι βάση νόμου (αν και βάση νόμου πάλι περιλαμβάνεται). Και όταν λέω καλλυμένοι δεν εννοώ απέναντι σε έλεγχο, που ότι και να είναι διορθώνεται, αλλά απέναντι στο απευκταίο, που τα πράγματα θα είναι σαφώς πιο σοβαρά. Το ίδιο πρόβλημα έχεις και με τα 25μ² μια και αυτά αναφέρονται στο σύνολο αυθαίρετων κατασκευών ανα κτίριο/ιδιοκτησία. Με την κατηγορία 3 είναι πιο safe.
    1 point
  21. Ακόμη μια φορά θα στο πω "ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΑΣΤΟΣ"
    1 point
  22. Προς διευκολυνση συγκρισης των προηγουμενων και νεων διαταξεων του αρ. 98 παρ.5 επ. Προϊσχύσασες-Ισχύουσες διατάξεις αρ 98 ΣΥΓΚΡΙΣΗ.doc
    1 point
  23. τπτ να μην της "γλυκανεις".... θα γραψεις οτι υπαρχει διαφορα μετα ξυ αδειας και συστασης και οτι τακτοποιησες μια διαμερισματωση με 250 ευρω...και μια επεκταση με ΥΔ ή με ΥΚ ή με άλλη... υπερβατικη υπερβαση.......με βαση την συσταση, και οτι δεν απαιτειται καμμια τροποποιηση της συστασης διοτι ηδη υφισταται και περιγραφεται 😁
    1 point
  24. Πρέπει να πω πως χαίρομαι που το ψάχνεις σε τέτοιο βάθος το θέμα σου. Μπράβο! Ενα γενικότερο πρόβλημα που υπάρχει, με ' μας τους μηχανικούς, είναι πως μας θέλουν "νομικούς" χωρίς να είμαστε όμως νομικοί. Εμένα , αν και χειρίστηκα αρκετές περιπτώσεις, δεν μου έτυχε παρόμοια -ή ίδια υπόθεση. Από υπόθεση πάντως σε υπόθεση πάντα κάτι αλλάζει. Το παράδειγμα που σου έδωσε π.χ. ο Δημήτρης διαφέρει και αυτό αρκετά από το δικό σου (εκεί ο δήμος ήθελε την έκταση). Από τα σχέδια που μας έδωσες βλέπω- εκτιμώ, πως έχεις μία καραμπινάτη Π.Ε. (όχι?) σε μία περιοχή, όπως μας γράφεις, που ήταν προϋφιστάμενη του 1923, αλλά που στερούνταν όμως "ρυμοτομικού σχεδίου". Ήρθε λοιπόν η Π.Ε και απέκτησε η περιοχή ένα ΡΣ. Το σημείο λοιπόν στην 7 σελίδα σημείο 9 που επικαλείσαι από την Εγκ. 30, αφορά καταρχάς.. "Εισφορά ιδιοκτησιών που εντάσσονται σε σχέδια πόλης μετά την ακύρωση, για τυπικούς λόγους, κάποιου σχεδίου που υπήρχε παλαιότερα" . Πιστεύεις πως είσαι σε τέτοια περίπτωση. Εγώ πάντως δεν θα σου πω και δεν ξέρω να σου πω, αν είσαι σε αυτή την περίπτωση. Εκτιμώ όμως πως δεν είσαι. Και από την άλλη εξετάζει τα "ρυμοτομούμενα τμήματα" και όχι τα "κοινωφελή". Εγώ δεν καταλαβαίνω (νομικός δεν είμαι Και δεν δεσμεύω κανέναν), πως η εισφορά θα υπολογιστεί μόνο από το τμήμα της ιδιοκτησίας του πελάτη σου που υπάρχει μόνο στο Ο.Τ. 162. Στην εγκύκλιο αναφέρεται για την συνολική ιδιοκτησία, έστω στη περίπτωση της τροποποίησης. Δεν ξέρω από που μας γράφεις. Εδώ στην Θεσσαλονίκη, πλέον, τις διορθωτικές- Πράξεις τις κάνει, εξ ολοκλήρου, η πολεοδομία. Αφού προσκομίσεις φυσικά εσύ ΟΛΑ τα δικαιολογητικά που απαιτούνται. Αν αυτό ισχύει και στην περιοχή σου, θα πρέπει να το συζητήσεις με τον αρμόδιο υπάλληλο που θα ασχοληθεί με αυτή την πράξη.
    -1 points
  25. Αυτό που κατάλαβα εγω, αγαπητέ μας φίλε, είναι πως έχεις δύο γηπεδάκια και διστάζεις να μας πεις πως είναι τυφλά...... και θα παραμείνουν τυφλά. Ούτε με τα καλύτερα βαφτίσια και συμβόλαια δεν γιατρεύονται. Αφού ο μηχανικός σου θα υπογράψει την δήλωση του Ν. 651, μετά την προσάρτηση(?), τι περιμένεις? Όταν όμως βάλεις φάκελο, για Οικ. άδεια στην πολεοδομία και στην απορρίψουν , θέλω να ξέρω τι θα λες? Πέρα από αυτ'ο, για να γράψεις, αυτά που γράφεις εδώ στο φόρουμ, πάει να πει πως έχεις και εσύ τις αντιρρήσεις σου.
    -1 points
  26. Αν και οι περισσότεροι συν. τοπογράφοι μηχανικοί το πήρατε στο e-mail σας, θεώρησα σωστό να το δώσω και εδώ. Γινόταν (?) λοιπόν τόσο καιρό μία "διαβούλευση"(????) και ο σύλλογος μας δεν ήταν ποτέ εκεί. Αλλά ούτε και οι, κατά τ' άλλα έξυπνοι, Πολ. μηχανικοί ! Να τους χαιρόμαστε τους εκλεγμένους μας!! Καλά το ΤΕΕ είναι ένα άλλο ανέκδοτο! Άλλο εντελώς κεφάλαιο. ΤΕΕ= Στασινός = ΝΔ. Όχι? Πόσο πραγματικά χαίρονται αυτοί που τους ψηφίζουν?? Παρακάτω η ανακοίνωση του πανελληνίου συλλόγου. https://psdatm.gr/index.php/latest-nes/2016-08-10-14-02-08/621-2020-12-02-12-25-20
    -1 points
  27. .............. ώ! ρε μπέρδεμα που σας (μας) περιμένει. Και ξανά -μανά ένας νέος νόμος για τους "νομικούς" μηχανικούς. Φυσικά Από έναν υπουργό που ακούγοντάς τον κάποια στιγμή κατάλαβα πως δεν ξέρει την διαφορά ανάμεσα σε ένα οικόπεδο και ένα γήπεδο. Καλό διάβασμα.
    -1 points
  28. Δεν υπάρχει κανένας λόγος αγαπητέ συνάδελφε. Θεώρησα πως δεν θα παίξει μεγαλύτερο ρόλο από αυτά που ήδη προανέφερα. Εμβαδόν οικοπέδου: 575 τ.μ , Πρόσωπο: 2.5μ και 3μ (διαμπερές προβληματικό βλέπεις). ΑΡΤΙΟΤΗΤΑ ΚΑΝΟΝΑ: 400 Τ.Μ / 15Μ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ: 200 ΤΜ / 8 Μ Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι δημιουργήθηκε μετά από τροποποίηση σχεδίου πόλεως, καθώς με την τροποποίηση καταργήθηκε οδός ως λανθασμένα χαρακτηρηθείσα ως προ του 23, και με την κατάργηση της οδού αυτής, το απαιτούμενο πρόσωπο έπαψε να υπάρχει.
    -1 points
  29. Ασχολήθηκα στην καριέρα μου με σχέδια πόλεων, Π.Ε. κλπ και τώρα σαν συνταξιούχος μου έλαχε να ακούσω και αυτή την περίπτωση. (τί άλλο θα ακούσω). Αυτός ο δρόμος που υπήρχε μεν αλλά "δεν" ήταν προ 1923 χρησιμοποιήθηκε για να βγουν κάποιες Ο.Α. ? Αν ναι τα σπίτια- κτίσματα αυτά, τώρα- σήμερα, στερούνται δρόμου (δηλ. "φατσας"). Είναι μήπως άκυρες και οι άδειες?? Για την ιστορία αλλά και για να καταγραφεί ανέβασε, αν είναι εύκολο, ένα σχέδιο στο οποίο να φαίνεται η προηγούμενη και η νυν κατάσταση. Ο δρόμος που βασικά "καταργήθηκε" υπάρχει ακόμη ή "οργώθηκε"? Ακούστηκαν πάντως παράξενα πράγματα. Μία Π.Ε. δημιουργεί, από το πουθενά, δρόμους για την δημιουργία άρτιων και οικοδομήσιμων οικοπέδων και εδώ καταργείται, με δικαστική απόφαση(??), ένας δρόμος που "ίσως", ακόμη δεν μας το είπες, έχει χρησιμοποιηθεί και στην έκδοση Ο.Α.(?)
    -1 points
  30. Μου φαίνεται αδιανόητο από τον Κανόνα αρτιότητας των 800μ2 να πηγαίνει στο άρθρο 25 χωρίς να υπάρχουν στο διάταγμα ρυμοτομίας & οι παρεκκλίσεις. Στα Βρασνά- Ασπροβάλτα εγώ έκανα σχέδια για Ο.Α σε οικόπεδα με 200μ2 και υλοποιήθηκαν. Υπάρχει αυτή η Παρέκκλιση ακόμη και των 200μ2 με 10μ πρόσωπο. Βασικά αυτό που σου δίνει παραπάνω ο Δημήτρης σε καλύπτει εντελώς. Εκτός αν αυτά τα 480μ2 , του οικοπέδου σου, προέρχονται από κάποια κατάτμηση. Στον πίνακα της ΠΕ και στην γραμμή με το κτηματικό αριθμό του οικοπέδου σου πρέπει να δεις τι αναγράφεται στη στήλη "παρατηρήσεις" τέρμα δεξιά? Η συναδ. (πολ. μηχ.) στην τεχν. υπ. του δήμου Ασπροβάλας , παρακολουθεί αυτή την πράξη από την αποτύπωση ακόμη. Και σαν ντόπια γνωρίζει τα ΠΑΝΤΑ. Μία επίσκεψη εκεί ίσως να σου λύσει προβλήματα.
    -1 points
  31. Απ' όσα γνωρίζω στην πολεοδομία Λαγκαδά, μέχρι και λίγα χρόνια πριν, δεν ήταν κάποιος με γνώσεις στις Π.Ε. Το κακόμοιρο αυτό άρθρο, αν και πολύ χρήσιμο, είχε πολλές περιπέτειες "συνταγματικότητας". Το περιγράφει εύστοχα ο Δημήτρης. Πάντως η πολεοδομία Λαγκαδά έχει δώσει Άδειες με το άρθρο 25. Επειδή γνωρίζω και τα δύο (μεγάλα γραφεία) που έκαναν την μελέτη αυτή, θέλω να πω πως ότι γράφτηκε στις παρατηρήσεις των Πινάκων ήταν σε συνεννόηση με τις πολεοδομίες και του δήμου. Το 2005 που κυρώθηκε η Π.Ε. ήταν ήδη 5-6 χρόνια μετά την πρώτη κατάργηση (1999) αυτού του "άρθρου 25". Λύσεις, αν υπήρχαν, τις έδινε η διευθύντρια της Τέχν. υπηρεσίας του Δήμου. Το οικόπεδο που σ' ενδιαφέρει είναι "τμήμα" εξ' αδιαιρέτου ?? Τα εξ' αδιαιρέτου οικόπεδα και αυτά που ήταν από κατάτμηση είχαν και έχουν περισσότερες δυσκολίες.
    -1 points
  32. Λογικά (συνήθως υπάρχει εδώ η λογική) πρέπει να υπάρχει απέναντι, από το τελευταίο Ο.Τ. Κόκκινη ή πράσινη- Κόκκινη γραμμή. Πως αλλιώς προσδιορίζεται το πλάτος του τελευταίου αυτού δρόμου? Τότε παίζουν, σύμφωνα με τον Ρωμαλιάδη (ή τουλάχιστον έπαιζαν) οι υποθέσεις " ...μόνο κόκκινη ή πράσινη -κόκκινη). Τον νέο νόμο δεν τον ξέρω για την ώρα.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.