Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      6.323


  2. Alex Fragedakis

    Alex Fragedakis

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      15


  3. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.434


  4. ted78

    ted78

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.699


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/03/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Δεν αναφέρεις σε τι είδους οικισμό είσαι Αν ο οικισμός είναι <2000 κατ. το τυφλό είναι μη οικοδομήσιμο. Αν είναι >2000 κατ. (ΠΔ 3-3-81) και το τυφλό προϋφίσταται του 1981, εμπίπτει στην παρέκκλιση και οικοδομείται. Θα πρέπει όμως να εξασφαλίσει (για αστικούς λόγους) πρόσβαση από το έχον πρόσωπο. Για το αν μπορεί να συσταθεί δουλεία σε αυτή την περίπτωση (ίδιος ιδιοκτήτης), θα το πει νομικός. Κατά τα λοιπά, θα σου πρότεινα (για διάφορους λόγους) να εκδόσεις την άδεια επί του ενιαίου, μιας και η βούληση του ιδιοκτήτη (όπως αποτυπώνεται στον τίτλο) είναι να θεωρούνται ως ένα. Αν ο ιδιοκτήτης επιθυμεί να αποκτήσει έναν ΚΑΕΚ, θα πρέπει να γίνει αίτημα στο Κτηματολόγιο με ΔΓΜ. Αλλιώς, δεν υπάρχει πρόβλημα με την άδεια. Θα δειχτεί το ενιαίο και θα γραφεί ότι αποτελείται από δύο ΚΑΕΚ, η διαχωριστική γραμμή των οποίων θα σημειωθεί με διακεκομμένη γραμμή επί του διαγράμματος. Η εμβαδομέτρηση (μιας και ο τίτλος είναι πρόσφατος) θα γίνει τόσο για το καθένα, όσο και για το όλον. Η δήλωση 651/77 θα αφορά στο όλον. συμπλήρωση Πες στον ιδιοκτήτη ότι ένα σωστό προκάτ, στοιχίζει (περίπου) όσο και μια συμβατική κατασκευή. Αν επιλέξει από αυτά του σωρού, θα πάρει ό,τι πληρώσει... δεν καταλαβαίνω το νόημα της ανάρτησής σου
    2 points
  2. Θα χρειαστεί απλά επαναυπολογισμός και εξόφληση του υπολοίπου ποσού. Η έγκριση από το ΣΥΠΟΘΑ αφορά μόνο σε δηλώσεις που έχουν επιστρέψει από οριστική υπαγωγή σε υπαγωγή.
    2 points
  3. Μόνον μελέτες κάνω, δε βλέπω γιατί το ζητούν. Ο λογιστής μου είπε να το αγνοήσω, έχω κάνει ερώτημα στην ΑΑΔΕ και περιμένω... Φροντίζουμε να τηρούμε τους κανόνες της κοινότητας: 6. Δεν παραθέτουμε ολόκληρα μηνύματα Έγινε η κατάλληλη επεξεργασία - jbosdas
    2 points
  4. Μάλλον μετά από 12 χρόνια θα έχει καταλάβει τι παίζει.
    2 points
  5. 1.972 downloads

    Αναλυτικός Προϋπολογισμός Έργου και Υπολογισμός Ενσήμων-Ημερομισθίων για ΙΚΑ. Οδηγίες: 1. Ενεργοποιείστε τις επιλογές 2. Αποθηκεύστε πάντα με δυνατότητα μακροεντολών 3. Στις αριθμητικές πράξεις αντί για κόμμα χρησιμοποιείστε τελεία και 4. Για να προσθέσετε γραμμή κάντε αντιγραφή άλλων αριθμητικών πράξεων
    1 point
  6. Version v.3.82

    6.050 downloads

    Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που υπολογίζει την αμοιβή μηχανικού για ρυθμίσεις του Ν.4178/2013.Επιλέγετε το είδος εργασίας (αναλογα με τα χρόνια εμπειρίας του μηχανικού) και αυτόματα το πρόγραμμα υπολογίζει την αμοιβή του μηχανικού με βάση τις ελαχιστες ημέρες ή ώρες εργασίας.Βέβαια μπορούν να εισαχθούν και τιμές μικρότερες των ελαχίστων(συμφωνηθείσα αμοιβή). Επίσης υπολογίζεται και η αμοιβή τοπογραφικού(για οικόπεδα εντός σχεδίου ή οικισμού) καθώς και οι κρατήσεις και το συνολικό κόστος για την νόμιμη ή την συμφωνηθείσα αμοιβή. Στην έκδοση 1.3 προστέθηκε η δυνατότητα προεπισκόπησης και εκτύπωσης συνοπτικού κοστολογίου αμοιβών και κρατήσεων για την νόμιμη ή την συμφωνηθείσα αμοιβή. Στην έκδοση 1.4 προστέθηκε η δυνατότητα δημιουργίας-εκτύπωσης του εντύπου ΤΣΜΕΔΕ με το οποίο πληρώνουμε την εισφορά σε Εθνική. Στην έκδοση 1.5 προστέθηκε η δυνατότητα εμφάνισης στις εκτυπώσεις διακριτικού υδατογραφήματος με την επωνυμία του τεχνικού γραφείου και άλλων στοιχείων του μηχανικού. Στην έκδοση 1.9 προστέθηκε(για την αμοιβή εργασιών του Ν.4178/13) η δυνατότητα προεπισκόπησης-εκτύπωσης του διπλότυπου αμοιβών μηχανικού για την ΕΤΕ. Στην έκδοση 2.1 προστέθηκε(για την αμοιβή τοπογραφικού) η δυνατότητα προεπισκόπησης-εκτύπωσης του διπλότυπου αμοιβών μηχανικού για την ΕΤΕ.(μέσα απο το menu υπολογισμού κρατήσεων τοπογραφικού). Στην έκδοση 2.19 προστέθηκε(μέσα από το menu κρατήσεων τοπογραφικού) η δυνατότητα υπολογισμού του συνολικού κόστους της αμοιβής+κρατήσεων μηχανικού για την ρύθμιση(συμπεριλαμβανομένου και του τοπογραφικού). Σε επόμενες εκδόσεις θα προστεθούν και άλλες δυνατότητες. Στην έκδοση 2.31 προστέθηκε ο υπολογισμός του ΚΗ Ψηφίσματος(για οικοδομικές άδειες). Στην εκδοση 2.45 προστέθηκε για την αμοιβή τοπογραφικού εκτός σχεδίου η δυνατότητα υπολογισμού αμοιβής για εξάρτηση σε ΕΓΣΑ 1987(εμπροσθοτομίες&οπισθοτομίες) και διορθώθηκε λάθος στην ρουτίνα υπολογισμού των αμοιβών λόγω πολυγωνομετρίας(αριθμός στάσεων). Επίσης προστέθηκε στο πρόγραμμα το πρόσθετο vb Powerpacks.dll της Microsoft για να είναι συμβατή η εφαρμογή με όλες τις εκδόσεις των windows(απο xp-sp1 και άνω). Στην έκδοση 2.57 περιλαμβάνεται η δυνατότητα υπολογισμού αμοιβής μηχανικού για στατικές μελέτες(για κτίρια κατοικιών). Στην έκδοση v.2.82 προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού αμοιβής μηχανικού για αρχιτεκτονικές μελέτες(για κτίρια κατοικιών). (Στο πρόγραμμα άλλαξα κατηγορία και από Λογισμικό Αυθαιρέτων το μετέφερα στην κατηγορία Λογισμικό Αμοιβών). Στην έκδοση 2.94 προστέθηκαν ο υπολογισμός αμοιβών εγκαταστάσεων(παθητική πυροπροστασία-ύδρευση-αποχέτευση) και ο αυτόματος υπολογισμός ΚΗ ψηφίσματος βάσει του προυπολογισμού του έργου. Στην έκδοση 3.02 προστέθηκαν όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες χώρων (γραφεία-καταστήματα-ξενοδοχεία κτλ) και έτσι μπορεί για οποιοδήποτε είδος κτιρίου να γίνει αυτόματος υπολογισμός προυπολογισμού και αμοιβών μελετών. Στην έκδοση 3.24 διορθώθηκε ο συντελεστής ΦΠΑ στο 24% και στις αμοιβές αδειών δόμησης υπολογίζεται η συνολική αμοιβή μηχανικού με δυνατότητα απεριόριστων καταχωρίσεων είδους χώρου,εμβαδού και κατηγορίας μελέτης. Στην έκδοση 3.32 έγινε επανασχεδιασμός όλου του μενού εισαγωγής δεδομένων και αποτελεσμάτων.Επίσης προστέθηκαν και οι υπολογισμοί για τις υπόλοιπες μελέτες εγκαταστάσεων.Υπάρχει δυνατότητα απεριόριστων καταχωρήσεων χώρων,είδους μελετών,προυπολογισμών κτλ με επιλογή στην εμφάνιση των αποτελεσμάτων(μεμονωμένη ή συγκεντρωτική ανά χώρο,μελέτη προυπολογισμό κτλ). Τέλος υπολογίζεται το ΚΗ για τον συνολικό προυπολογισμό. Στην έκδοση 3.35 προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού και για τις υπόλοιπες Η/Μ μελέτες καθώς και η μελέτη θερμομόνωσης(για παλιές οικοδομικές άδειες-αναθεωρήσεις ,πριν την εφαρμογή ΚΕΝΑΚ). Στο μενού εισαγωγής υπάρχει πλέον η δυνατότητα καταχώρησης-υπολογισμού της αμοιβής ΚΕΝΑΚ. Εγιναν επίσης βελτιώσεις στις ρουτίνες αποφυγής σφαλμάτων κατά την εισαγωγή των δεδομένων. Στην έκδοση 3.42 προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού αμοιβών και για προσθήκες-επισκευές-διαρυθμίσεις-μεταρυθμίσεις.Οι αμοιβές αυτές επισημαίνονται με διαφορετικό χρώμα στα αποτελεσματα για να γίνονται εύκολα διακριτές σε σχέση με τις αμοιβές των νέων οικοδομών. Στην έκδοση 3.51 προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού αμοιβής για τον έλεγχο στατικής μελέτης υπάρχοντος κτιρίου(με ή χωρίς αντισεισμικό υπολογισμό).Η δυνατότητα αυτή είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για την έκδοση αδειών νομιμοποίησης με τον Ν.4178/2013 κτλ. Στην έκδοση 3.64 προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού αμοιβών επίβλεψης,πολλάπλής εισαγωγής διαφορετικών χώρων και βελτιώθηκε το μενού του προγράμματος.Επίσης βελτιώθηκαν οι ρουτίνες υπολογισμού ώστε να υπάρχει ακρίβεια της τάξης δεύτερου δεκαδικού στις αμοιβές σε σχέση με το λογισμικό του ΤΕΕ. Στην έκδοση 3.67 βελτιώθηκε η ρουτίνα για τον υπολογισμό και παρουσίαση των επιβλέψεων έτσι ώστε να είναι δυνατόν να υπολογιστεί μεμονωμένα κάθε αμοιβή στην επίβλεψη(π.χ. στην περίπτωση που θέλουμε να υπολογισούμε μόνο αμοιβή επίβλεψης στατικών).Επίσης στους πίνκακες αποτελεσμάτων προστέθηκε αυτόματα ο χαρακτηρισμός :"Μελέτη" ή "Επίβλεψη" για να είναι διακριτό κάθε φορά στο τι αφορά ο υπολογισμός της αμοιβής. Στην νέα έκδοση 3.82 προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού και εκτύπωσης του νέου εντύπου ΕΜΠ(πρώην ΤΣΜΕΔΕ) όπως ισχύει από 1-7-2016. Για την εγκατάσταση του προγράμματος κανετε extract στο αρχειο winzip και εκτελείτε το setup.exe. Δείτε ένα βίντεο παρουσίασης-χρήσης του προγράμματος αμοιβών(για την έκδοση 3.67) εδώ:
    1 point
  7. Η σχετικότητα του χρόνου βρίσκει εφαρμογή καί στη διαλεκτική. Κάποια θέματα είναι πάντοτε επίκαιρα. Όπως πχ. τα επαγγελματικά δικαιώματα των Μηχανικών. Αν πήγαινες πίσω στο χρόνο κατά 40 έτη με ένα τσουπ, θα έβρισκες ακριβώς το ίδιο προβληματικό πλαίσιο που βρίσκεις και σήμερα. Επομένως, ο σχολιασμός διαχρονικών θεμάτων δεν έχει ημερομηνία λήξης. Μήτε κι αυτό που έγραψα εδώ έχει αλλάξει από τότε που το ρώτησε το άλλο μέλος.
    1 point
  8. έτσι για ενημέρωση δεν είναι "ένα" .... το έχεις κάνει σε αρκετά κείμενα να απαντάς σε συζητήσεις αρκετών ετών πριν.... Στο επισημαίνω απλά για να έχεις τον νου σου κι εσύ .....
    1 point
  9. Το κλείσιμο του δρόμου επιτρέπεται μόνο μετά από έγκριση της τροχαίας. Αν το κάνεις χωρίς άδεια, κινδυνεύεις με χοντρό πρόστιμο (και όχι μόνο...). Επίσης, πρόστιμο επισύρει και η τοποθέτηση εμποδίων επί του οδοστρώματος ώστε να "δεσμευτεί", έστω και προσωρινά, θέση στάθμευσης
    1 point
  10. Η πλήρης λειτουργία απαιτεί σίγουρα Η/Ζ. Συστήματα όμως που απαιτούν και αδιάλειπτη λειτουργία, όπως Control room με computers, απαιτούν και UPS, καθώς τα Η/Ζ μέχρι να εκκινήσουν, διακόπτεται η παροχή ρεύματος.
    1 point
  11. Όχι, εγώ δεν θα έδινα, σε καμία απολύτως περίπτωση! Θα πρότεινα στον ιδιοκτήτη πρώτα υπαγωγή.... Επιπροσθέτως, αν ήμουν μηχανικός πελάτη μου, ο οποίος ενδιαφέρονταν για να την αγοράσει και μου παρουσίαζαν Πιστοποιητικό ΗΤΑ χωρίς προηγούμενη ρύθμιση, θα τον απέτρεπα από τη συγκεκριμένη αγορά....
    1 point
  12. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Πάντως βλέπω ότι η τάση (έστω και αν δεν πρόκειται για έκδοση άδειας, αλλά για υφιστάμενα) είναι ότι το λεκτικό από το Α81. παρ.2 ,υπογραμμίζω το "συνολικά", όταν πρόκειται για ΟΙ το αγνοούμε, ως ασαφές -φαντάζομαι- και ακολουθούμε τη λογική του Α42, παρ 10 περί ενημέρωσης.
    1 point
  13. Νομίζω ότι εφόσον είχαμε υπέρβαση δόμησης της επιφάνειας της αποθήκης τότε θα έπρεπε να χρεώσουμε ΥΔ ΥΚ και λόγω του ότι θα ξεφεύγαμε απο το 2% των διαστάσεων της ίδιας αλλά και για τη σωστή καταγραφή και φορολόγηση του μεγαλύτερου εμβαδού.
    1 point
  14. Γενικά είναι λίγο περίεργη η περίπτωση. Από τη στιγμή όμως που το κτήριο είναι εντός του 2% δε βλέπω κάποιο πρόβλημα.
    1 point
  15. Θα επανέλθει, αλλά όχι όπως την γνωρίζαμε μέχρι σήμερα! Θα έχει ως βασική προϋπόθεση την ταυτόχρονη εξαγορά των αντίστοιχων τ.μ. από την ανάλογη "τράπεζα γης"!
    1 point
  16. Βλέπω Παπλωματούχε, ότι μιλάς για τους πτυχιούχους ΤΕΙ μετά το 2001 και μόνο. Δεν το είχες διευκρινίσει. Εγώ μιλάω για όλους. Επίσης δεν προσπαθώ να βρώ το ιστορικό, ούτε τον ξενοδόχο, γιατί το ιστορικό το βίωσα, πριν ο ξενοδόχος χτίσει την παράγκα του, θα σου πω το εξής. Οι ΑΣΥΑ ήταν Ανώτερες σχολές. Το ίδιο και οι ΑΣΤΕΜ και το έγραφαν στον όνομα τους. Μετά ήρθαν τα ΤΕΙ το 1983. Το παζάρι του πασόκ-κυβέρνηση, με το πασοκ-τεε και την πασοκ-εετεμ, αφού όλα πασοκ ήταν, κατέληξε στο εξής : Αφαιρέθηκε ο όρος Ανώτερη, δεν μπήκε όμως ο όρος Ανώτατη, αλλά έμεινε ως αδιαβάθμητη τριτοβάθμια και αφαιρέθηκε και ο όρος μηχανικός, ενώ δεν άλλαξαν τα 7 εξάμηνα σπουδών. Ετσι οι Ανώτερες Σχολές ΤΕχνολόγων Μηχανικών, έγιναν Σχολές Τεχνολογικών Εφαρμογών στα ΤΕΙ, αλλά η ΕΕΤΕΜ πήρε μία υπόσχεση για νέα ΕΔ, που θα έβγαιναν 6 μήνες πριν την πρώτη αποφοίτηση και δεν βγήκαν ποτέ. Η κάποια που βγήκαν επί Πανάρετου και αυτά έπεσαν στο ΣτΕ. Α και κάτι ακόμα. Το γεγονός ότι στο Σύνταγμα η Ανώτερη εκπαίδευση ήταν μέχρι 3 χρόνια, επί ΑΣΤΕΜ, εμφανίζονταν οι σπουδές ως 3 χρόνια και 6 μήνες πρακτική άσκηση. Μετά εντάχθηκε η πρακτική άσκηση στο πρόγραμμα των ΣΤΕΦ και έγιναν 7 εξάμηνα, που ναι μεν ξεπέρασαν τον περιορισμό της Ανωτέρας, αλλά δεν ονομάστηκαν Ανωτάτης, κάτι το οποίο έγινε το 2001 με την προσθήκη του 8ου εξαμήνου. Τώρα πόσο επιτυχημένο ήταν το παζάρι της πασοκ-εετεμ, που για να βγάλει το Ανώτερο, δεν πήρε το Ανώτατο, αλλά έχασε και το μηχανικός, είναι προφανές. Εμένα το πτυχίο μου, ως πτυχιούχου ΑΣΤΕΜ, γράφει Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, κατεύθυνση Δομικών Εργων. Πόσο ανεβασμένο ήταν το πτυχίο ΤΕΙ. Χώρια που δέχτηκαν να γεμίσουν τμήματα τει, όλη την χώρα και από 5 τμήματα πολιτικών που υπήρχαν με 80 εισακτέους, 40 δομικούς και 40 συγκοινωνιακούς το καθένα, βρέθηκαν πάνω από 10 με τριπλασιασμό των εισακτέων, ίσως και παραπάνω. Τέλος κάτι για το σύστημα προσόντων που ισχύει σήμερα. Το επίπεδο 6 προβλέπει 3 χρόνια σπουδές τουλάχιστον, απολυτήριο δευτεροβάθμιας και εισαγωγή με εξετάσεις, κάτι που είχαν και οι ΑΣΤΕΜ της εποχής εκείνης. Το σημερινό επίπεδο 5 που λέγεται ως ανώτερο, προβλέπει λιγότερο από 3 χρόνια σπουδές και χωρίς εξετάσεις εισαγωγή και μιλάει αποκλειστικά για κατάρτιση. Για αυτό και το νέο όνομα των ΙΕΚ, ως Ανώτερες Σχολές Κατάρτισης.
    1 point
  17. Εγω θα έβαζα αυτούς τους συνελεστές [1 - 1] - [0,30 - 0,30] - [1 - 1]...όπως γίνεται στη περίπτωση της πυλωτής.
    1 point
  18. Καλημέρα. Το ακίνητο από ότι αντιλαμβάνομαι από όσα γράφεις βρίσκεται πλέον εντός οριοθετημένου οικισμού κάτω των 2000 κατοίκων με απόφαση οριοθέτησης Νομάρχη. Η απόφαση συνοδεύεται από το 1/5000 της ΓΥΣ με τα όρια του οικισμού και τα σημεία κορυφών του πολύγωνου. Στο απόσπασμα κλίμακας 1/5000 της ΓΥΣ φαίνεται να υπάρχει δρόμος; Σήμερα, υφίσταται δρόμος ή άλλος αναγνωρισμένος κοινόχρηστος χώρος (π.χ πλατεία); Για ποια κατάτμηση σκέφτεσαι όταν ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο αν το οικόπεδο είναι οικοδομήσιμο;
    1 point
  19. και γιατί δεν τον ρωτάς από ποια νομοθεσία προβλέπεται να του προσκομίσεις την Ο.Α με σφραγίδα αυτοψίας (εν έτη 2024-μετά από νόμους αυθαιρέτων κλπ κλπ)!!
    1 point
  20. Το ίδιο πράγμα είναι Για να μπορεί να σταθμεύσει όχημα επί του οδοστρώματος οποιαδήποτε ώρα (άρα να είναι ελεύθερη η συγκεκριμένη θέση πάντα), απαιτείται άδεια κατάληψης
    1 point
  21. Αυτό θα πρέπει να αναφέρεται λογικά στο "Π.Δ. ΤΗΣ 8.7.1993" με το οποίο εκδόθηκε η άδεια ... ΦΕΚ 795Δ/93 Επίσης δες και τη σφραγίδα της θεώρησης της άδειας .... αναφέρει κάποιο ΦΕΚ βάσει του οποίου θεωρήθηκε ??? EDIT: Εγκ-28116/91 Εγκ-28116/29-3-91 Υστερα από το με αρ. εγγρ-71755/9-10-90 έγγραφό μας σχετικά με την σύνδεση οικοδομών με δίκτυα ηλεκτρισμού και ύδρευσης στις περιοχές αρμοδιότητας της Δ/νσης Πολεοδομίας Ανατολικής Αττικής και Πολεοδομικού Γραφείου Αργυρούπολης και με αφορμή έντονες διαμαρτυρίες και με στόχο την εξυπηρέτηση των πολιτών σε όλη την επικράτεια και την αποφυγή μεγάλων καθυστερήσεων που έχουν διαπιστωθεί στις υπηρεσίες σας στις περιπτώσεις σύνδεσης με τα δίκτυα ΔΕΗ και Υδρευσης οικοδομών, δίδονται οι παρακάτω οδηγίες: Επιτρέπεται η προσωρινή σύνδεση των οικοδομών με τα δίκτυα ΔΕΗ και Υδρευσης, αφού προηγουμένως υποβληθεί από τον ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη αίτηση για θεώρηση της άδειας χωρίς αυτοψία με συνημμένη δήλωση του Ν-1599/87 των επιβλεπόντων Μηχανικών.
    1 point
  22. Μάλλον δεν κατάλαβες . Η πρόταση μου είναι μια και απλή,. Για την άσκηση του επαγγέλματος να υπάρχει πιστοποίηση που θα δίνεται με διαδικασία εξετάσεων μετά την λήψη του πτυχίου .Αυτό γινόταν μέχρι το 1981 για τους διπλωματούχους.Να γίνει και πάλι για όλους.Αυτή η πιστοποίηση θα ορίζει και τις επαγγελματικές δυνατότητες. (θα φέρω ένα παράδειγμα που έτυχε όταν έδινα εγώ εξέταση για πιστοποίηση .Πτυχιούχος μηχανικός πολυτεχνείου Ιταλίας στο οχτάωρο των στατικών- μπετον διαμαρτυρήθηκε στον καθηγητή που έβαλε τα θέματα λέγοντας "αυτό εμείς κ. καθηγητά δεν το έχουμε διδαχθεί". Ο καθηγητής απάντησε "δεν ξέρω κ. συνάδελφε αν το έχετε διδαχθεί ξέρω όμως ότι μεθαύριο θα έχετε την άδεια να το υπογράψετε" Ο καθηγητής ήταν ο Τασσιος στο ΕΜΠ. Ας ελπίσουμε ότι στο τέλος θα έλθει η λύση για όλους .
    1 point
  23. Μην μπλέκεις τις κατηγορίες με την τροποποίηση της σύστασης.Τροποποίηση ΣΟΙ γίνεται όταν αλλάζει το εμβαδό της σύστασης. Αν έχεις <2% δεν αναγράφεις τίποτα στην δήλωση υπαγωγής οπότε και δεν αλλάζει το εμβαδό.
    1 point
  24. Μόνος σας αναφέρετε ότι υπάρχει κακός σχεδιασμός και άρα πιθανότατα μη σχεδιασμός. Τα σώματα (αν έχουν διαστασιολογηθεί με σωστό τρόπο και όχι με το "μάτι" κάποιου "έμπειρου" υδραυλικού), αποδίδουν, ότι αποδίδουν, με θερμοκρασία νερού του λέβητα και όχι της ΑΘ. Αυτό που ενδιαφέρει είναι τα σώματα να καλύπτουν τις απώλειες των χώρων και όχι να αποδίδουν ότι μπορούν να αποδώσουν (πολύ ή πιθανότερα λίγο) Μπορώ να αναφέρω και άλλους λόγους αλλά, δεν νομίζω ότι έχει νόημα. Θεωρώ τελείως παράλογο να δίνει κάποιος μερικές χιλιάδες ευρώ για αγορά και εγκατάσταση ΑΘ (παίρνοντας το μεγάλο ρίσκο κακής επιλογής), χωρίς να ξοδεύει μερικές εκατοντάδες ευρώ, για τη σωστή διαστασιολόγηση, εγκατάσταση και ρύθμισή της.
    1 point
  25. Version 1.0.0

    860 downloads

    Αίτηση απογραφής έργου στο ΙΚΑ σε μορφή excel
    1 point
  26. καλησπέρα, 1) VFD : στα καινούργια VFD υπάρχει το (βοηθητικό ) κύκλωμα "STO" , το οποίο τροφοδοτείται με ασφαλή τάση 24 Vdc (από κατάλληλη & ειδική κλέμμα εντός του VFD) από το VFD, και περιμένει σε φυσιολογικές συνθήκες να "επιστρέψει" σε άλλη ( κατάλληλη & ειδική κλέμμα εντός του VFD). Σε διακοπή του κυκλώματος (π.χ. "πάτημα" "μανιταριού" emergency stop", το VFD σταματά άμεσα. Η λύση αυτή υπερτερεί έναντι του να συνδέσουμε ένα "μανιτάρι" emergency stop στο βοηθητικό κύκλωμα ρυθμιζόμενων-προγραμματιζόμενων εντολών του VFD, διότι υπάρχει πάντα τρόπος να το διατάξουμε σε εκκίνηση "LOCAL" ,δηλ. από το ενσωματωμένο του πληκτρολόγιο χωρίς την διαμεσολάβηση των εντολών από μακρυά. 2) όσον αφορά DOL, υπάρχουν και ρελέ "ασφαλείας" , τα αναγνωρίζεις συνήθως από το κίτρινο χρώμα (αλλά και την τιμή -ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ) , τα οποία πιστοποιημένα αναγνωρίζουν σε διπλό κύκλωμα την "επιστροφή" σήματος, π.χ. SIEMENS σειρά SIRIUS 3SK // Schneider XPS Preventa . Βεβαίως, άλλη λύση είναι :διακόπτες ανάγκης (φορτίου) κοντά στο μηχάνημα , να "κόβουν" το ισχύος (μειονέκτημα: κόβουν την τροφοδοσία μόνον ενός μηχανήματος, εάν υπάρχουν πολλά γύρω προφανώς δεν είναι αποδεκτό να ψάχνεις να βρεις τα γυαλιά σου, να διαβάσεις πιο είναι πιο και να το πατήσεις , ούτε ίσως να τα πατήσεις όλα για παρόμοιο λόγο). Άλλη λύση ; ρελέ ισχύος, θα είναι μόνιμα ενεργοποιημένο , στο πηνίο του θα συνδέσεις την " επιστροφή" από το "μανιτάρι". Τα μηχανήματα που θέλουμε να ελέγχονται από το μανιτάρι (ή πολλά μανιτάρια σε σύνδεση "σε σειρά") θα τροφοδοτούνται από το ισχύος του ρελέ, και έπειτα το καθένα από το δικό του DOL.
    1 point
  27. Γι αυτό που ρωτάς δεν υπάρχει κάποια διευκρίνηση. Σε ένα εξαρτημένο τοπογραφικό, με την ως τώρα νομοθεσία, έχει το δικαίωμα να υπογράψει τοπογράφος μηχανικός και πολιτικός μηχανικός. Η δήλωση περί μη δασικού ενσωματώνεται στο τοπογραφικό σύμφωνα με το νόμο και υπογράφεται από τον υπογράφοντα μηχανικό. Σε ότι αφορά το απόσπασμα δασικού χάρτη, κατ΄αναλογία θα ισχύει το παραπάνω. Όμως, πριν φτάσουμε να αναζητούμε υπογραφή σε απόσπασμα να πάμε ένα βήμα πίσω. Μπορεί ο νόμος (άγνωστο για ποιο λόγο) να επιτρέπει την προσκόμιση αποσπάσματος Κτηματολογίου δασικού χάρτη με το περίγραμμα σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι εμείς θα πρέπει να συμφωνούμε με αυτή την πρακτική η οποία δεν διασφαλίζει κανέναν (πού είναι εκείνη η καραμέλα που μας έχουν σκοτίσει περί "ασφάλειας των συναλλαγών"). Μόνο με απόσπασμα δασικού χάρτη χωρίς σύνταξη τοπογραφικού διαγράμματος, πως θα εξασφαλιστεί η σωστή εξάρτηση, σωστή επιφάνεια, σωστά όρια και το κυριότερο, ποιος θα υπογράψει για αρτιότητα και οικοδομησιμότητα (προσθέτω ότι με βάση αυτή εξαρτάται και ο προσδιορισμός της αντικειμενικής αξίας στο τρίτο μέρος του εντύπους ααγης) και ποιος θα ελέγξει και θα υπογράψει για τυχόν, ρέματα, δεσμεύσεις, περιοχές εντός ΓΠΣ ή επεκτάσεων και άλλα πολλά (φανταστείτε το εν μέρει εντός και εν μέρει εκτός σχεδίου); Σίγουρα όχι η συμβολαιογράφος που έτρεξε να πει στον ιδιοκτήτη για να το παίξει η καλή της ιστορίας που τον γλιτώνει χρήματα, ότι μπορεί να το κάνει και μετά θα αρχίσει να "χώνει" τον μηχανικό για να υπογράψει πάνω στο απόσπασμα ή και σε ξεχωριστή βεβαίωση (παράτυπα και παράνομα) για αρτιότητα οικοδομησιμότητα. Προσοχή λοιπόν διότι το ζήτημα της υπογραφής στο απόσπασμα είναι δευτερεύον. Το πρωτεύον ζήτημα είναι να μην κάνουμε τα "χατήρια" και όταν ένας νόμος διαπιστώνουμε ότι βρίσκεται προς την λάθος κατεύθυνση, τότε αυτός θα πρέπει να καταργείται τοις πράγμασι.
    1 point
  28. Η Τιμή Οικοπέδου υπολογίζεται με βάση πίνακα από το Υπουργείο Οικονομικών και εξαρτάται από την Τιμή Ζώνης (που είναι η αξία 1 μ2 νεόδμητου διαμερίσματος, πρώτου ορόφου με πρόσοψη σε ένα δρόμο στην περιοχή) και τον Συντελεστή Αξιοποίησης Οικοπέδου (Σ.Α.Ο., που είναι ο συντελεστής δόμησης). Άρα, εάν κάποιος βρει από την επίσημη ιστοσελίδα, για την περιοχή ενδιαφέροντος του ακινήτου την Τιμή Ζώνης και γνωρίζει και τον Σ.Α.Ο./Σ.Δ., μπορεί να βρει την Τ.Ο. π.χ. Για Τ.Ζ. 3.000€/μ2 και Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 0,80, η Τ.Ο. είναι 1.593€/μ2. Εάν στην ίδια Τ.Ζ. ο Σ.Α.Ο./Σ.Δ. είναι 2,0, η Τ.Ο. είναι 3.525€/μ2. Εάν στην ίδια Τ.Ζ. ο Σ.Α.Ο./Σ.Δ. είναι 4,2, η Τ.Ο. είναι 6.758€/μ2. Στην συνέχεια γίνεται εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας που διαφοροποιεί τον υπολογισμό ανάλογα με τον Σ.Δ. Α. Για Σ.Δ. < 1, η Τ.Ο. πολλαπλασιάζεται επί τον αριθμό των θέσεων προς εξαγορά επί το εμβαδόν θέσης (20μ2). Π.χ. για το παραπάνω παράδειγμα με Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 0,80, για εξαγορά 5 θέσεων στάθμευσης, είναι 1.593€/μ2 x 5 θέσεις x 20μ2/θέση και η τελική εισφορά είναι 159.300€. Β. Για 1 < Σ.Δ. < 4, η Τ.Ο. πολλαπλασιάζεται επί τον αριθμό των θέσεων προς εξαγορά επί το ανηγμένο εμβαδόν θέσης (25μ2/Σ.Δ.). Π.χ. για το παραπάνω παράδειγμα για Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 2,0, για εξαγορά 5 θέσεων στάθμευσης, είναι 3.525€/μ2 x 5 θέσεις x (25μ2/θέση / 2,0) και η τελική εισφορά είναι 220.312,50€. Γ. Για Σ.Δ.> 4, η Τ.Ο. πολλαπλασιάζεται επί τον αριθμό των θέσεων προς εξαγορά επί το εμβαδόν θέσης (5μ2). Π.χ. για το παραπάνω παράδειγμα για Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 4,2, για εξαγορά 5 θέσεων στάθμευσης, είναι 6.758€/μ2 x 5 θέσεις x 5μ2/θέση και η τελική εισφορά είναι 168.950€. Επί της τελικής εισφοράς υπάρχει σε ορισμένες περιπτώσεις η χρήση του μειωτικού συντελεστή 25% για τον τελικό υπολογισμό της. Οι περιπτώσεις αυτές είναι: α. Απαγόρευση δημιουργίας θέσεων στάθμευσης στην ευρύτερη περιοχή β. Λόγω διαστάσεων οικοπέδου (μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις: πρόσωπο 8μ, βάθος 10μ, εμβαδόν 200μ2) γ. Οικόπεδα με πρόσωπο σε οδό πλάτους <7,5μ ή με πρόσωπο επί οδού κλίσεως μικρότερης του 15% δ. Προσθήκη καθ' ύψος υφιστάμενων κτιρίων, με νόμιμη οικοδομική άδεια κατά το χρόνο εκδόσεως της οποίας δεν υπήρχε υποχρέωση δημιουργίας θέσεων στάθμευσης ε. Προσθήκη κατ' επέκταση σε υφιστάμενα κτίρια, με την προϋπόθεση ότι το τμήμα του οικοπέδου που απομένει μετά την αφαίρεση του υφιστάμενου κτιρίου (κάλυψη), υπάγεται στις παραπάνω περιπτώσεις β και γ. στ. Μεταβολή χρήσης υφιστάμενου κτιρίου ζ. Οικόπεδα στα οποία δεν επιτρέπεται η κατασκευή υπογείου για λόγους προστασίας αρχαίων, μετά από βεβαίωση της αρμόδιας Υπηρεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού. η. Οικόπεδα στα οποία δεν επιτρέπεται η κατασκευή υπογείου/ων λόγω διέλευσης Μετρό, μετά από βεβαίωσητης αρμόδιας Υπηρεσίας του Μετρό και με την επισήμανση ότι η βεβαίωση αφορά μόνο τις θέσεις που δεν μπορούν να υλοποιηθούν. θ. Προσθήκη κατ' επέκταση σε υφιστάμενα κτίρια ως προς διηρημένες κάθετες ιδιοκτησίες. Νομίζω ότι είναι οκ τα παραπάνω. Δεκτές οι επισημάνσεις για αλλαγές.
    1 point
  29. @anavatis για το ζήτημα της απόκλισης, παρατηρούμε ότι στο κείμενο που παρέθεσες (το οποίο προέρχεται από τη βεβαίωση) χρησιμοποιείται ο όρος "περιμετρικές". Στη διάταξη του νόμου χρησιμοποιείται η διατύπωση "έως δύο τοις εκατό συνολικά". Αμφότερες οι λέξεις (περιμετρικές, συνολικά) μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το ποσοστό αναφέρεται σε ολόκληρο το μήκος ή πλάτος και όχι σε τμήματα αυτών όπως το 0,60μ. του ερωτήματός σου. Επομένως η απάντησή μου είναι ότι η περιγραφόμενη μεταβολή δεν συνιστά αυθαιρεσία. Για το ζήτημα της χρησικτησίας. Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να εμπλακείς σε υπόθεση με αγωγές και ειρηνοδικεία;
    1 point
  30. Καλησπέρα. σχετικά με την παρ. 2 του αρ. 81 του ν.5595/17, "Δεν συνιστούν αυθαίρετη κατασκευή και δεν καταγράφονται ως παραβάσεις κατά τον έλεγχο οι αποκλίσεις των περιμετρικών διαστάσεων του κτιρίου έως δύο τοις εκατό (2%) από τις αναγραφόμενες στο διάγραμμα κάλυψης/δόμησης της οικοδομικής άδειας/άδειας δόμησης, μετρούμενες σε διαστάσεις κτίστη (φέρων οργανισμός και στοιχεία πλήρωσής του, χωρίς επιχρίσματα επενδύσεις), εφόσον με τις αποκλίσεις αυτές δεν παραβιάζονται κοινόχρηστοι χώροι του σχεδίου πόλεως" η απόκλιση του 2% αναφέρεται συνολικά στο εμβαδόν του κτηρίου ή σε κάθε μία διάσταση ξεχωριστά? έχω π.χ. περίπτωση που όλο το περίγραμμα συμφωνεί με το εγκεκριμένο όλες οι διαστάσεις έγιναν όπως προβλέπονται στην άδεια (αποκλίσεις <2%) εκτός από μία μικρή διάσταση που είναι 30% (από 0,6μ. που ήταν στην άδεια έγινε 0,8μ. πιο πολύ λόγω κατασκευής φαίνεται ότι έγινε αυτό). η συνολική όμως απόκλιση του εμβαδού του περιγράμματος είναι <2%. (152τ.μ. αντί 150τ.μ. στην άδεια)
    1 point
  31. Πρόσληψη με ...ΦΠΑ δεν υφίσταται. Η σχέση σας είναι σχέση ανεξάρτητων υπηρεσιών μεταξύ επαγγελματιών κι αν δεν σου έχει ξεκαθαρίσει εξαρχής αυτό, κάτι πάει στραβά. Στην ουσία, σε ζητά ως εξωτερικό συνεργάτη που θα κρατάς τα δικά σου βιβλία και θα πληρώνεις κανονικότατα όλα όσα αφορούν το ελεύθερο επάγγελμα του μηχανικού. Ως εξωτερικός συνεργάτης δεν είσαι υποχρεωμένος να έχεις ωράριο, να δηλώνεις παρουσία, παρά μόνο να φέρνεις εις πέρας το μεταξύ σας συμφωνηθέν έργο. Από εκεί και πέρα, είναι ζήτημα διακανονισμού αν θα συμφωνήσετε να πληρώνει κι αυτός μέρος των ασφαλιστικών εισφορών, στο ιδιωτικό συμφωνητικό που θα συνάψετε.
    0 points
  32. Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΚΕΑΟ | e-ΕΦΚΑ (efka.gov.gr)
    -1 points
  33. Δηλαδή, αν καταλαβαίνω καλά: 1) εμπιστεύεσαι την επιτροπή του ΤΕΕ, που είναι συνυπεύθυνο (ως επίσημος συμβουλευτικός φορέας για τη νομοθεσία περί μηχανικών) για την μη ρύθμιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των Τ.Ε. Μηχανικών, να διοργανώσει εξετάσεις πιστοποίησης καί των Μηχανικών Τ.Ε. 2) ζητάς να διεξαχθούν εξετάσεις επάρκειας ανάμεσα σε απόφοιτους τμημάτων, των οποίων οι μεν εξασκούν το επάγγελμά τους ελεύθερα από τη λήψη του πτυχίου τους, και οι δε αδυνατούν να το εξασκήσουν ίσοις όροις επί δεκαετίες εξαιτίας του σωματείου των πρώτων... Η δική μου πρόταση είναι πιο απλή: να προχωρήσει άμεσα η ρύθμιση των επαγγ. δικαιωμάτων των μηχανικών συνολικά, και να ασχοληθεί το ΤΕΕ με το καταστατικό του (διπλωματούχους κλπ) και η ΕΕΤΕΜ με το δικό της (Μηχανικοί Τ.Ε.). Βασικά, σε κάθε ευνομούμενη πολιτεία θα έπρεπε να έχουμε ήδη αυτοδίκαιη αποζημίωση των πτυχιούχων Τ.Ε. για την παρακώλυση της άσκησης του επαγγέλματός τους, που σημαίνει ταυτόχρονα και την μη αναβάθμιση των επαγγελματικών τους δυνατοτήτων μέσα από τη στέρηση της εργασιακής εμπειρίας στο αντικείμενό τους. Ούτως ή άλλως, δεν έχει νόημα η πρότασή σου μέχρι να γίνει η ρύθμιση των δικαιωμάτων. Ας συμφωνήσουμε ότι αυτό πρέπει να γίνει ...χθες και θα βρούμε όλα τα υπόλοιπα.
    -1 points
  34. @BAS Η εκπαίδευση για το επάγγελμα είναι ένας από τους σκοπούς των ΑΕΙ. Δεν είναι ο μοναδικός. Και φυσικά δεν είναι απαραίτητο ή απαιτητό να ακολουθήσεις το επάγγελμα του κλάδου στον οποίο πήρες το πτυχίο. Επειδή ακριβώς, όπως έδειξα παραπάνω, ο σκοπός των ΑΕΙ δεν περιορίζεται σε ειδίκευση εργασίας, αλά ΙΕΚ, η άποψή μου λοιπόν είναι ότι πρέπει να φτάσουμε σε τέτοιο επίπεδο την κοινωνία μας που η τριτοβάθμια εκπαίδευση να είναι στα επίπεδα της σημερινής 2οβάθμιας. Θέλουμε τους έλληνες πολίτες μορφωμένους στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο, καταρχάς για να μπορούν να είναι ισότιμοι πολίτες. Να μπορούν να μελετούν, να αναλύουν, να κρίνουν, να αξιολογούν, να συμμετέχουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. @θανος_ Συγγνώμη συνάδελφε που έγραψα στο φόρουμ ξαφνικά, και ίσως τρόμαξα κάποιους. Θα προσπαθήσω να γράφω λιγότερο ξαφνικά στο μέλλον. Δεν ήταν στις προθέσεις μου συνάδελφε. Είμαι τέκνο και υπέρμαχος της δημόσιας παιδείας που δυστυχώς στην Ελλάδα παραπαίει εδώ και 50 χρόνια. Είμαι παράγωγο αυτής της παιδείας που ακόμα δεν μου έχει λύσει επαγγελματικά ζητήματα, όπως πχ. τη ρύθμιση των αυτονόητων και συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων μου. Ζητήματα που η πολιτεία θα λύσει με μαγικό τρόπο στα ιδιωτικά ΑΕΙ σε χρόνο dt. Ανέλυσα πώς και γιατί καταλήξαμε εδώ που καταλήξαμε: σταδιακά, μέσα από τον ανήλεο ανταγωνισμό για μία θεσούλα στα ΑΕΙ. Και παραδοθήκαμε στις υπηρεσίες της ιδιωτικής παιδείας. Έτσι, εκείνο στο οποίο θα ήθελα, αν θέλεις κι εσύ πάντα, να βοηθήσεις είναι το εξής: πώς μπορώ να επιχειρηματολογήσω σε κάποιον που πλήρωνε χιλιάδες ευρώ παραπαιδείας για να εισέλθει στα ΑΕΙ, ότι τα εξίσου πληρωμένα ΑΕΙ θα είναι κακά; Το ίδιο ερώτημα απευθύνω και προς τον @alej που παραπάνω κάνει μία πολύ όμορφη κοινωνική ανάλυση περί της αναγκαιότητας της δημόσιας παιδείας.
    -1 points
  35. @BAS στα ΑΕΙ διδασκόμαστε κατά βάση επιστημονική μεθοδολογία. Το βασικότερο εργαλείο που χρησιμοποιούμε είναι η ορθολογική προσέγγιση των πραγμάτων. Σε αυτό μυούμαστε κι αυτό προσπαθούμε να εφαρμόσουμε σε οποιονδήποτε τομέα κι αν απασχοληθούμε. Αν η ερώτησή σου είναι "πρέπει να μυούνται όλοι στην ορθολογική μελέτη κι επεξεργασία των δεδομένων;" η απάντησή είναι περισσότερο από προφανής. Πέραν όμως της μύησης αυτής, η συμμετοχή στην Ανώτατη Εκπαίδευση παρέχει έμμεσα οφέλη, όπως πχ. διάλογος με άλλα μέλη που έχουν μυηθεί σε αυτό τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας, κι ανταλλαγή ιδεών κι απόψεων στο ανώτερο δυνατό επίπεδο. Έτσι, δεν έχει σημασία πραγματικά αν θα διδαχθείς ιατρική ή μηχανική, ως προς τα κοινωνικά οφέλη αυτής της δραστηριότητας. Και δεν έχει πραγματικά σημασία αν θα απασχοληθούν όλοι οι απόφοιτοι στο αυτό αντικείμενο. Εκείνο θα ρυθμιστεί από την ίδια την αγορά εργασίας, εφόσον βέβαια ως πολιτεία φροντίσουμε να μην επεμβαίνουμε στη λειτουργία της, δηλαδή την ελεύθερη άσκηση του επαγγέλματος. Ακούω πολλές φορές ότι "υπάρχει υπερκορεσμός στα ΑΕΙ". Μα... μακάρι να κορεστεί ο τόπος με πολίτες ανώτατης εκπαίδευσης! Πολίτες που μπορούν να συζητήσουν, ερευνήσουν, μελετήσουν, αξιολογήσουν και να προτείνουν ορθολογικές λύσεις στα προβλήματα του τόπου. Κι όσοι θεωρούν εαυτούς ικανότερους των άλλων, τι ακριβώς φοβούνται στον ελεύθερο ανταγωνισμό των σπουδών και του επαγγέλματος; Η ίδρυση ιδιωτικών ΑΕΙ σηματοδοτεί μία εποχή απ-ώθησης φοιτητών από τα δημόσια ΑΕΙ. Αρχικά, όσοι δεν πετυχαίνουν τους πρώτους στόχους τους στα ταχείας πήξεως τεστς των πανελληνίων, θα ωθούνται προς τα ιδιωτικά κολέγια. Κι όσοι εξ' αυτών διαθέτουν "λίπος" θα μπορούν να συμμετάσχουν στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Αυτό σημαίνει, καταρχήν, ότι οι πανελλαδικές εξετάσεις θα παίζουν δευτερεύοντα ρόλο στους έχοντες και πρωτεύοντα στους μη έχοντες. Ως μη έχων, δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία ή επιλογή. Ως έχων, έχεις πολλαπλές ισότιμες επιλογές. Και κάπου εδώ μπλέκεται η ιστορία της άνισης μεταχείρισης, η οποία έχει ήδη προεισαχθεί στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μέσα από την πρόσβαση σε ιδιωτικά εργαλεία που αποκαλούμε σήμερα "παραπαιδεία". Ναι και όχι. Το όχι αφορά το εξής: ότι εκείνη η γενιά που επαίρεται για την παιδεία της είναι η γενιά που παρήγαγε αυτό το πολιτικο/κοινωνικό (και εκπαιδευτικό) σήμερα, το οποίο και απαξιώνει. Μπορούμε να συζητήσουμε εκτενώς γιατί συμβαίνει αυτό το παράδοξο.
    -1 points
  36. Εδώ θα ήθελα να προσθέσω ότι η διασπορά των ΑΕΙ στην επικράτεια ήταν ένα πολύ σοβαρό μέτρο κατά της αστυφιλίας στην Ελλάδα. Δυστυχώς, δεν πέτυχε επειδή δεν συνοδεύτηκε από αντίστοιχη ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας στην επαρχία. Εννοώ ότι παντού έκλεισαν τα εργοστάσια και οι βιοτεχνίες, αντί να ανοίξουν νέα. Η επαρχία μαραζώνει, ο περιορισμός των εισακτέων, είτε άμεσα, είτε έμμεσα (βλ. ΕΒΕ), και η ίδρυση κολλεγίων στα μεγάλα αστικά κέντρα θα πιέσει ακόμη περισσότερο την επαρχία παράγοντας συνθήκες υπονόμευσης ως και της εθνικής ασφάλειας. ---------- Όσο για το άρθρο 16 του Συντάγματος... Πότε τα συντεχνιακά συμφέροντα στην Ελλάδα κόλλησαν στο Σύνταγμα; Προς τι τόσος καημός για το Σύνταγμα; Παράδειγμα; Μόλις κλείσαμε 40 χρόνια αντισυνταγματικής λειτουργίας της Πολιτείας...
    -1 points
  37. Τι ακούγεται συνάδελφοι; Θα ξανανοίξει η τακτοποίηση αυθαιρέτων κατηγορίας 5;
    -1 points
  38. Κάναμε τον εξής διάλογο: Α: δεν υπάρχει συμβολαιογραφική πράξη συνένωση Β: έψαξα και βρήκα τον όρο "πράξη συνένωσης" σε διάφορους νόμους και δικαστικές αποφάσεις. Α: δεν καταλαβαίνω το νόημα της απάντησής σου. Β: μισό, να σου εξηγήσω! Βασικά, αυτό που ήθελα να εξηγήσω είναι ότι μπορούσες να απαντήσεις εξαρχής "συνήθως με τον όρο συνένωση εννοούμε Χ. Αυτό εννοείς;"
    -1 points
  39. Καλά ντε! Δεν είδα ημερομηνία! Μην κάνει λάθος ένας άνθρωπος...
    -1 points
  40. ότι πεις.... και η σκούπα καθαρισμού να μαζεύει διαλεκτικά τα άσχετα θα συνεχίσει..... χωρίς άλλη επεξήγηση ..... και το θέμα προσωρινά κλειδώνει για να μη συνεχίσει αυτός ο άσκοπος και οφφ τόπικ εδώ. Θα περάσει σκούπα αύριο οπότε θα έχεις τον χρόνο να το εμπεδώσεις και μετά το σκούπισμα και εδώ θα ανοίξει. Παραμένει ανοιχτό για εκπαιδευτικούς λόγους και μόνο. Σου συνιστώ διάβασε με προσοχή τους κανόνες του φόρουμ. Τις τελευταίες ημέρες αρκετοι συντονιστές έχουν ενασχόληση με τα "διαλεκτικα" σου.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.