Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      840


  2. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.524


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.105


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.230


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/04/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. @janna Ζητείται μεταφραστής για να μεταφράσει αυτό που γράφεις.
    2 points
  2. Version X5.4

    74.412 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον Ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Version 1.0.0

    663 downloads

    AutoCAD Dynamic Blocks Pack με πληθώρα από dynamic blocks για αρχιτεκτονικό σχεδιασμό 2D, εξαιρετικά χρήσιμα και βοηθητικά, που μειώνουν σημαντικά τον χρόνο της αρχιτεκτονικής διαρρύθμισης. Τα dynamic blocks μπορούν αυτόματα και κατ' επιλογή του χρήστη να αλλάξουν παραμέτρους όπως μέγεθος, σχήμα, διάταξη κλπ, με κυριολεκτικά δύο κλίκ. Για εκδόσεις AutoCAD 2018 - 2023.
    1 point
  4. [αποσπασμα] Ποιοι ωφελούνται από την κατάργηση των κινήτρων του ΝΟΚ; Γιατί πραγματικά φωνάζουν κάποιοι σε ορισμένες περιοχές; Αυτοί που επιθυμούν να καταργηθούν τα κίνητρα του ΝΟΚ σε ακριβές περιοχές είναι αυτοί που ήδη έχουν χτίσει κτίρια στο παρελθόν. Δεν θέλουν νέα κτίρια δίπλα τους και μάλιστα καλύτερα από τα δικά τους για να μην χάσει αξία η περιουσία τους. Λογικό ίσως, αλλά δεν μπορεί να είναι κανόνας της δημόσιας πολιτικής. Αν γενικευόταν κάτι τέτοιο θα φθάναμε στην απαγόρευση κάθε νέας δόμησης. Και οι δήμαρχοι που φωνάζουν αυτούς θέλουν να εξυπηρετήσουν, τους ψηφοφόρους τους. Οι νέοι κάτοικοι δεν ψηφίζουν ακόμη στο δήμο που θα μετακομίσουν στο μέλλον…. Κανείς τους δεν καίγεται ούτε για τον συμπολίτη τους, Ούτε για το κοινωνικό σύνολο, ούτε για το περιβάλλον. Ο περιορισμός της πρόσβασης σε μια αγορά μέσα από πολιτικές ή άλλες παρεμβάσεις ή αποκλεισμούς, στην οικονομία, χαρακτηρίζεται και προσοδοθηρία. Αυτή είναι η πολιτική των δημάρχων που αντιδρούν στον ΝΟΚ. πηγη https://news.b2green.gr/45973/τεε-18-αλήθειες-και-ψέματα-για-τα-κίνητρ
    1 point
  5. Έχει σημασία ως προς την κατάληψη πρασιάς (αλλιώς θα πήγαινες στην κατηγ 5-τώρα είσαι 2) Τα υπόλοιπα σχετικά με το ρέμα -δεν έχω χρόνο για να σε βοηθήσω
    1 point
  6. Δύσκολο. 1) Η Αντλία απ' ευθείας εκτόνωσης (φρέον - αέρα) δουλεύει σε διαφορετικά όρια θερμοκρασιών από την Αντλία με εναλλάκτη φρέον - νερό. Συνεπώς θες επαναπρογραμματισμό της πλακέτας ελέγχου. 2) Υπάρχει ένα επιπλέον τεχνικό πρόβλημα με τα αισθητήρια που πρέπει να αλλαχτούν από αέρα σε εμβαπτιζόμενα νερού. Δεν είναι τόσο απλή διαδικασία. Οι πλακέτες είναι κλειδωμένες και δεν μπορείς να παρέμβεις και τα αισθητήρια είναι ολόκληρη ιστορία. Άσε που υπάρχουν και Αντλίες που δεν δίνουν τη δυνατότητα αλλαγής αισθητηρίου γιατί τα έχουν κολλημένα στην πλακέτα. Συνεπώς πας για καινούρια πλακέτα - πατέντα Δεν στέκομαι στο σχόλιο του ηλεκτρονικού μηχανικού, στο είπα επίτηδες γιατί μέχρι τώρα γνωρίζω μόνο δύο! (2) τεχνικούς που μπορούν να φτιάξουν (επαγγελματικά) και να προγραμματίσουν πλακέτες ψύξης και κλιματισμού και είναι ηλεκτρονικοί μηχανικοί. Αν μπορείς και μόνος σου κάντο. Γενικώς αναρωτιέμαι απ' όλα αυτά αν αξίζει τον κόπο να ασχοληθεί κάποιος με αυτό το εγχείρημα. Παρόλα αυτά... ...καλή επιτυχία
    1 point
  7. Πήγαινε στο μενού "Στοιχεία" και δες Μήνες, Εσωτερικές Συνθήκες και Κλιματολογικά μήπως και δεν είναι κάτι απ' όλα αυτά σωστά ρυθμισμένο. Διαφορετικά κάλεσε την 4Μ γιατί αυτό δεν είναι σύνηθες.
    1 point
  8. Γεια σου αγαπητέ Manolis gon Το εκμεταλλεύτηκα αυτό το άρθρο, τώρα πρόσφατα, αλλά είναι αδύνατο να παρακολουθήσει και να καταλάβει κάποιος τι γίνεται με τις παρατάσεις και με τις ανάμεικτες διατάξεις, ΓΟΚ - ΝΟΚ και Ν 4495/17 Τρόμαξα να καταλάβω τι γίνεται. Κάθισα λοιπόν και έκανα ΝΟΜΟΘΕΣΊΑ.docx και το ανεβάζω όπως το έχω (με κόκκινα με πράσινα κλπ γράμματα -που δεν ξέρω αν βοηθούν ή μπερδεύουν τον αναγνώστη του)
    1 point
  9. @orestis_evg94 Δεν βγάζεις νέα άδεια που λέει ο @Θείος Δίκης Ν5037/2023 Άρθρο 229 Παράταση προθεσμίας ολοκληρώσεως όψεων - Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 29 ν. 4067/2012 Το πρώτο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 29 του ν. 4067/2012 (Α’ 79) τροποποιείται ως προς την καταλη- κτική ημερομηνία, και η παρ. 6 διαμορφώνεται ως εξής: «6. Παρατείνεται η ισχύς των οικοδομικών αδειών που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της περ. (α) της παρ. 3 του άρθρου 6 του από 8.7.1993 προεδρικού διατάγματος (Δ’ 795) έως την 31η Δεκεμβρίου 2024, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι όψεις και η τυχόν στέγη του κτιρίου και να ενταχθούν στην περ. (γ) της παρ. 5 του άρθρου 42 του ν. 4495/2017 (Α’ 167). Για τις εργασίες αυτές δεν απαι- τείται έκδοση αναθεώρησης οικοδομικής άδειας, παρά μόνον έγγραφη ενημέρωση της αρμόδιας Υπηρεσίας Δόμησης, η οποία συνοδεύεται από δήλωση ανάληψης επίβλεψης από αρμόδιο μηχανικό και γνωστοποιείται στο οικείο αστυνομικό τμήμα.»
    1 point
  10. δεν κατάλαβα ακριβώς το πρόβλημά σου! αλλά αυτή η παράγραφος του άρθρου 89 άλλαξε και ισχύουν τα παρακάτω τα οποία νομίζω ότι διευκρινίζουν αρκετά πράγματα σε σχέση με την αρχική γενικόλογη περιγραφή του. Επίσης σημαντικό για σένα ότι έχεις ήδη τη εγκ μελέτη του ρέματος (με οριοθέτηση -βαθιά γραμμή κλπ έννοιες στις οποίες αναφέρεται αυτό το άρθρο) ιγ) σε ρέμα, κρίσιμη παράκτια ζώνη, κατά την έννοια των άρθρων 2 περιπτώσεις 10 και 12 παρ. 8α του ν. 3937/ 2011 (Α΄60) ή προστατευόμενη περιοχή του άρθρου 19 του ν. 1650/1986 (Α΄160), όπως ισχύει μετά την αντικατάσταση του με το άρθρο 5 του ν. 3937/2011 (Α΄ 60), αν απαγορευόταν η εκτέλεση κάθε οικοδομικής εργασίας κατά το χρόνο εκτέλεσης της αυθαίρετης κατασκευής ή η χρήση κατά την εγκατάσταση της αυθαίρετης χρήσης. Στην περίπτωση οριοθετημένων ρεμάτων ή όπου υπάρχει προσωρινή οριογραμμή, κατά τις διατάξεις του άρθρου 5 του ν. 4258/2014 (A΄ 94) απαγορεύεται η υπαγωγή εντός της περιοχής που περικλείεται από τις οριογραμμές του ρέματος. Στην περίπτωση αυθαίρετης κατασκευής, η οποία βρίσκεται μεταξύ της οριογραμμής και της οικοδομικής γραμμής, εφαρμόζεται συντελεστής επιβάρυνσης ίσος με τον συντελεστή πρασιάς του Παραρτήματος Α΄ του παρόντος. Στην περίπτωση μη οριοθετημένων ρεμάτων ή έλλειψης προσωρινών οριογραμμών κατά τις διατάξεις του άρθρου 5 του ν. 4258/2014, θεωρούνται ως προσωρινές οριογραμμές αποκλειστικά για την εφαρμογή του παρόντος κατά περίπτωση οι εξής: α) στα μικρά ρέματα με έκταση λεκάνης απορροής μικρότερης ή ίσης του ενός (1) τετραγωνικού χιλιομέτρου (τ.χ.), όταν βρίσκονται εκτός ορίων οικισμών ή σχεδίων πόλεως, ή μικρότερης ή ίσης του μισού (0,50) τ.χ., όταν βρίσκονται εντός ορίων οικισμών ή σχεδίων πόλεως, οι οριογραμμές συμπίπτουν με τις γραμμές όχθης, β) στα μεσαία ρέματα με έκταση λεκάνης απορροής μικρότερης ή ίσης των δέκα (10) τ.χ., όταν βρίσκονται εκτός ορίων οικισμών ή σχεδίων πόλεως, ή μικρότερης ή ίσης των πέντε (5) τ.χ., όταν βρίσκονται εντός ορίων οικισμών ή σχεδίων πόλεως, γραμμή είκοσι (20) μέτρων εκατέρωθεν της βαθιάς γραμμής του ρέματος, γ) στα μεγάλα ρέματα με έκταση λεκάνης απορροής μεγαλύτερης των δέκα (10) τ.χ., όταν βρίσκονται εκτός ορίων οικισμών ή σχεδίων πόλεως, ή μεγαλύτερης των πέντε (5) τ.χ., όταν βρίσκονται εντός ορίων οικισμών ή σχεδίων πόλεως, γραμμή πενήντα (50) μέτρων εκατέρωθεν της βαθιάς γραμμής του ρέματος.
    1 point
  11. Όχι, δεν είναι το ίδιο πράγμα, στο δικαστήριο θα κληθούν και όλοι οι πιθανοί ενδιαφερόμενοι Δημόσιοι φορείς... Αρχαιολόγοι, δασάρχες, λιμενικό, ΟΤΑ, Ελληνικό δημόσιο κλπ. ώστε να διαπιστωθεί πρώτα ότι δεν υπάρχει δημόσιο ενδιαφέρον και μετά θα δούνε αν θα μπορούσε να είναι ιδιωτική η έκταση.
    1 point
  12. Πρέπει να οφείλεται στο ηλεκτρικό πεδίο από ότι έχω καταλάβει, καθότι και αφόρτιστη να είναι η γραμμή, δηλαδή να μη διαρρέεται από ρεύμα, πάλι θα σε <<τσιμπάει>> το ρεύμα, από τη στιγμή που είναι ηλεκτρισμένη, δηλαδή υπό τάση. Κατά τα άλλα υπάρχει μια μικρή σύγχυση μεταξύ ηλεκτρικού και μαγνητικού πεδίου στο AC, καθότι τα μεταβαλλόμενα αυτά μεγέθη προκαλούν το ένα το άλλο, με αποτέλεσμα το γνωστό μας ηλεκτρομαγνητικό κύυυυμα. Πραγματικά θα χαρώ αν κάποιος καταφέρει να μας εξηγήσει αναλυτικά πως εξασθενεί στον αέρα το ηλεκτρομαγνητικό κύμα, τι επιδράσεις έχει στα αγώγιμα τμήματα και πως τα δύο πεδία περιπλέκονται κοντά και μακρυά από την πηγή τους.
    1 point
  13. Αν το στέγαστρό σου δεν μπαίνει στο Δ τότε σίγουρα γίνεται. Αν εισέχεται στο Δ οι απόψεις διίστανται. Άλλοι θεωρούν ότι το στέγαστρο θα πρέπει να έχει πλάτος Δ/4, συνολικά (62εκ στην περίπτωσή σου) άλλοι ότι το πλάτος εντός του Δ μπορει να είναι Δ/4 (δηλαδή το στέγαστρο να εισέρχεται έως Δ/4 ή στην περίπτωση σου να αφήνει απο το όριο 2,5χ3/4 = 1,88μ Εγώ είμαι υπέρ της 2ης ερμηνείας, όμως θα πρέπει να το σιγουρέψεις με την ΥΔΟΜ σου, γιατί μετά δε θα σου διαγράφουν το πρόστιμο. Ως διαδικασία: Πρέπει να αυτοκαταγγελθείς, να γίνει εκθεση αυτοψίας (και διακοπή εργασιών αν εκτελούνται εργασίες), μα βγάλεις ΕΕΔΜΚ νομιμοποίησης, να την καταθέσεις με αίτηση στην ΥΟΔΜ, να αλλάξει το πρόστιμο σε 200€ και να πληρωθεί, να γίνει άρση της διακοπής εργασιών.
    1 point
  14. Δεν υπάρχει πρόβλημα. Κόψε τώρα την ΑΠΥ.
    1 point
  15. Τεχνολογία P-type cells.. πλέον παλιά... Ανάλογα την χρήση.... Το link..θα σε βοηθήσει στις επιλογές σου
    1 point
  16. Σήμερα παρά λίγο να μου ξηλώσουν δυο στάσεις που είχα ρίξει σε έκταση με κτίρια που θα κάνω τοπογραφικό διότι όπως είπαν "κάποιοι βάζουν κάτι σημάδια για να μας παρακολουθούν " , "έχουμε δει και στους δρόμους κι άλλα τέτοια " Τις οποίες στάσεις τις είχα ξαναβάλει διότι οι πρώτες είχαν μυστηριωδώς εξαφανιστεί. !! Τώρα εξηγούνται όλα. !!
    1 point
  17. Version X6.4

    92.985 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Με σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  18. Αν υπάρχει σύσταση καλύτερα βάλε την αυθαίρετη συνένωση ως διαμερισμάτωση.
    1 point
  19. Σε τί ακριβώς συμφωνείς? Στο ότι πρέπει να το ψάξεις? Αν ναι, ποιός σε εμποδίζει να το κάνεις? Όσο για "επιχειρήματα", σου έδωσα μια πρώτη γεύση σε σένα εναπόκεται να διαπιστώσεις (και, πίστεψέ με, θα σε οφελήσει πολύ) τα υπέρ και τα κατά του κάθε τρόπου κατασκευής. Κάνε λοιπόν μια πρώτη έρευνα, κι εδώ είμαστε πάλι. Με στοιχεία, κι όχι με τις ενδείξεις του (τοπικού) συρμού
    1 point
  20. Επίσης "ακούω", "βλέπω τριγύρω" και "γράφω" σε αυτό το Forum, περιμένοντας καρτερικά εμπεριστατωμένες απόψεις, ακριβώς επειδή το ψάχνω. Δεν καταλαβαίνω τί εννοείς.
    1 point
  21. Συμφωνώ φίλε μου, αλλά με όλο το σεβασμό, δεν έχεις προτείνει κάτι με επιχειρήματα (πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα). Μόνο θεωρία. Αν δε θες να παραθέσεις συν και πλην, εντάξει, no problem.
    1 point
  22. Η υπόθεση από τη γνώση απέχουν πολύ. Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα, για την κατασκευή μιλάω, όλοι οι μηχανολόγοι θα είχαμε τη δική μας αντλία θερμότητας. Οι εναλλάκτες είναι παθητικά στοιχεία, δεν παίζουν ενεργό ρόλο. Ούτε το κύκλωμα νερού είναι κάτι αξιόλογο. Ο βασικός είναι ο κύκλος του ψυκτικού. Από αυτοματισμούς, προγραμματιζόμενους μικροεπεξεργαστές, PLC κλπ βρίσκεις ότι θες στην αγορά σήμερα. Πριν πάει εκεί όμως κάποιος πρέπει να στήσει σωστά τον κύκλο και να σιγουρέψει την ασφαλή και αποδοτική λειτουργία του. Να λύσει το θέμα της λειτουργίας της εκτονωτικής, των τριχοειδών, του accumulator, της αποπάγωσης, του κυκλώματος ψύξης λαδιού (αν υπάρχει), των άνω και κάτω ορίων πίεσης του ψυκτικού, των αισθητήρων κλπ. Μετά ένας ηλεκτρονικός μηχανικός έμπειρος σε ψυκτικά κυκλώματα, θα βοηθήσει στην πλακέτα inverter και τη CPU.
    1 point
  23. Να σου δώσω ένα άλλο παράδειγμα. Αν έχεις αδόμητο οικόπεδο με μια περίφραξη (έστω η περίφραξη τακτοποιημένη). Δεν επιλέγεις "αδόμητο" και εκδίδεις βεβαίωση ως ρυθμισμένο (αντιστοιχεί στην γνωστή βεβαίωση με εξαιρέσεις).
    1 point
  24. Η χρήση συστημάτων αυτόματης ή τοπικής κατάσβεσης με CO2 είναι περιορισμένη. Συνιστάται κυρίως για επικίνδυνους χώρους κατηγορίας Β και πουθενά αλλού. Δεν συμμετέχουν στην άνοδο του Δ.Π. του κελύφους, ούτε του συγκεκριμένου χώρου ούτε του κτιρίου γενικά.
    1 point
  25. Προφανως, τα πιο πανω ειναι διαφορετικα και αρκετα διευκρινιστικα, σε σχεση με οσα υπηρχαν στην αρχικη ερωτηση... Οπως εχουμε ηδη πει: - Η συσταση καθετων δεν δημιουργει κατατμηση ουτε πρεπει να ειναι αρτια και οικοδομησιμα τα "νεα οικοπεδα" [προσοχη στα εισαγωγικα.] Το αρχικο οικοπεδο πρεπει να ειναι αρτιο και οικοδομησιμο. Αυτο εξεταζει η ΥΔΟΜ καθως επίσης και τα δομουμενα μετρα με βαση τα ποσοστα καθε καθετης στο ολο οικοπεδο. Αρα, - Τα νεα οικοπεδα [καθετες] χτιζουν με βαση τα χιλιοστα που εχει το καθε ενα στο αρχικο οικοπεδο. - Εφοσον η συσταση εγινε πριν το 2011 και ανηκουν οι καθετες σε διαφορετικους ιδιοκτητες, ισχυει το αρθρο 107 "2. Αν το ακίνητο ανήκει σε περισσότερους συνιδιοκτήτες και έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, μέχρι τις 28.7.2011, για τον υπολογισμό των πολεοδομικών μεγεθών και την έκδοση οικοδομικής άδειας που αναλογούν στα ιδανικά μερίδια κάθε συνιδιοκτήτη, δεν λαμβάνονται υπόψη οι αυθαίρετες κατασκευές που έχουν εκτελεστεί σε άλλη οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία." Οπερ σημαινει οτι, δεν επηρεαζεται η αδεια του 2022 απο τυχον αυθαιρεσιες της αλλης οικοδομης. Επίσης, αφου η μια καθετη εχει πλειονες ΟΙ, τοτε, για την ταυτοτητα πας υποχρεωτικα ξεχωριστα για καθε καθετη με βαση το ΦΕΚ Β 334/2021: α. Σε κάθε οικόπεδο ή γήπεδο, αντιστοιχεί μία καταχώ- ριση Οικοπέδου / Γηπέδου. Σε περίπτωση ύπαρξης σύ- στασης καθέτου ιδιοκτησίας, δύναται να γίνει ξεχωριστή καταχώριση για κάθε τμήμα του οικοπέδου ή γηπέδου που αποτελεί κάθετη ιδιοκτησία. Εφόσον έχει συσταθεί οριζόντια ιδιοκτησία επί καθέτου, γίνεται υποχρεωτικά ξεχωριστή καταχώριση Οικοπέδου / Γηπέδου για κάθε κάθετη ιδιοκτησία. Εν τελει ποια αυθαιρεσια μπορει να εχει η νεα οικοδομη της αδειας του 2022, αφου πλεον η κατασκευη εγινε με ελεγκτη δομησης;
    1 point
  26. Version 1.0.0

    990 downloads

    Συνημμένα θα βρείτε: Παρουσίαση Στεγανοποίησης Συμβατικού Δώματος της MACON (pdf) Σχέδια τεχνικών λεπτομερειών (pdf) Άρθρο Μελέτης για ένταξη σε μελέτες εφαρμογής (doc) Excel Υπολογισμού Κόστους Στεγανοποίησης Συμβατικού Δώματος (-οι οδηγίες χρήσης βρίσκονται μέσα στο αρχείο- για τιμές παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη MACON) Επιπρόσθετα, κάνοντας κλικ εδώ μπορείτε να κατεβάσετε: Τεχνικά Φυλλάδια όλων των υλικών της λύσης Σχέδια τεχνικών λεπτομερειών σε dwg Από το Τεχνικό Τμήμα της MACON - www.macon.gr
    1 point
  27. Version Προσωπικό

    2.884 downloads

    Τεχνική έκθεση μέτρησης στάθμεων ήχου για μπαρ
    1 point
  28. Version 1,0

    3.511 downloads

    Συλλογή από καναπέδες και πολυθρόνες σε κάτοψη και όψη καθώς επίσης και σε συνδυασμού μεταξύ τους.
    1 point
  29. Version 1.0

    842 downloads

    Αρχείο συλλογής μπλόκ αυτοκινήτων σε κάτοψη και όψη.
    1 point
  30. 1.640 downloads

    Σχεδιασμός χώρων υγιεινής ΑΜΕΑ
    1 point
  31. Απαντώ και μόνος μου, για την μελλοντική εξυπηρέτηση άλλων. Υπόδειγμα Τεχνικής Έκθεσης μπορείτε να βρείτε στα Downloads! Όσον αφορά το όργανο, δεν υπάρχει κάποιο πιστοποιημένο αλλά θα πρέπει να δηλωθεί ο τύπος και το εύρος μετρήσεών του. Το Mastech MS6700 είναι εξαιρετικό πάντως ... για την συγκεκριμένη δουλειά.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.