Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      51

    • Περιεχόμενα

      18.658


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      46

    • Περιεχόμενα

      8.891


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      43

    • Περιεχόμενα

      7.230


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      20

    • Περιεχόμενα

      26.258


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη από 11/04/2025 σε όλες τις περιοχές

  1. Στο maps.gov.gr δίνεται η δυνατότητα να επιλέξεις (πάνω αριστερά εργαλείο επιλογής) πολλά γεωτεμάχια μαζί και να κάνεις λήψη αρχείου *.json . Έχω φτιάξει ένα λισπάκι το οποίο σου φορτώνει τα πολύγωνα στο Autocad. Μια σημείωση: το αρχείο *.json που σου δίνει το maps.gov.gr περιέχει τις συντεταγμένες των κορυφών των πολυγώνων με δύο δεκαδικά. Ανεβάζω το λισπάκι το οποίο φορτώνεται κατά τα γνωστά. jsonin.lsp
    5 points
  2. Αντε συνάδελφοι,ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα να αλλάξουμε επάγγελμα σιγά σιγά . Κατά τα άλλα δεν φταίει η κυβέρνηση αλλα το ΣΤΕ με τις αποφάσεις του.... Βέβαια τα πρόστιμα για την διαρροή των προσωπικών δεδομένων από την κυβέρνηση της ΝΔ το ΣΤΕ τα διέγραψε .Δλδ είναι δυνατόν αυτά που βγάλανε????????? Πέρα από τη μείωση των ορίων τα υπόλοιπα περί αρτιότητας ποιος νοήμων άνθρωπος τα σκέφτηκε
    5 points
  3. Μην απογοητεύεσαι τόσο εύκολα. Αν έχεις ικανότητες, θα τα καταφέρεις. Εμένα (σε εποχές πολύ παχιών αγελάδων), μου πήρε πολύ περισσότερο χρόνο να σταθώ ως ε.ε.. Στρ. υποχρεώσεις έχουμε εκπληρώσει όλοι, και μάλιστα σε εποχές δύσκολες. Κι ας είχαμε πιο σοβαρούς λόγους να μη θέλουμε να υπηρετήσουμε. Δες το απλώς σαν μιαν εμπειρία που δεν ξέρεις τι μπορεί να σου προσφέρει. Κι επειδή βλέπω να έχεις μια τάση να "φυγομαχείς", διάβασέ το προσεκτικά και κάνε το οδηγό σου.
    4 points
  4. Το ΤΕΕ είναι (στα χαρτιά) ο σύμβουλος της πολιτείας. Ουσιαστικά εισπράκτοράς της είναι, εκτοξεύοντας τα έσοδά του τα χρόνια των αυθαιρέτων. Άρα, ωφελημένοι όσοι ασχολούνται με την διοίκησή του, όσοι το χρησιμοποιούν ως εφαλτήριο κλπ. Ας μην περιμένουμε αντίδραση ουσίας. Με την (ουσιαστική) κατάργηση της εκτός σχεδίου δόμησης, απέμεναν οι οικισμοί. Κι αντί να επεκτείνουν τους οικισμούς, ώστε να απορροφήσει την ανάγκη δόμησης, την καταστρέφουν κι αυτήν. Τα θέματα πολεοδομίας, είναι πολιτικά θέματα. Είναι θέματα στρατηγικής. Οι εκάστοτε μελετητές, υλοποιούν πολιτικές εντολές - κατευθύνσεις. Το θέμα είναι πως αυτές οι υλοποιημένες πλέον αποφάσεις, με όχημα το ΣτΕ, καταστρέφουν την κοινωνία. Αφού το οικοπεδάκι για τα παιδιά του κάποιος, είναι άχρηστο. Το οικοπεδάκι για να πουλήσει και να ξεχρεώσει, είναι χωρίς αξία. Κι όλα αυτά την ίδια στιγμή που τα μεγαθήρια των 1000 ή 3000 κλινών, με τα λύματά τους, με τα σκουπίδια τους, με τις τεράστιες οχλήσεις τους, είναι επιτρεπτά και προωθούνται. Και στα δάση μέσα, μα και σε όποια περιοχή ( που όποιος έχει τους οικονομικούς πόρους) αποφασίσει. Αυτό όμως δεν λέγεται λειτουργία πολιτείας, μα κάτι υβριστικό. Κι οι μηχανικοί, είναι επίσης κύρια θιγόμενοι, αφού για τρίτη φορά (μετά το 2008) καταργούν το αντικείμενο της δουλειάς μας. Συμβαίνουν αυτά και στα λοιπά μεσογειακά κράτη;;; έτσι αντιμετωπίζουν τους ιθαγενείς, μα και την τουριστική ανάπτυξη;; {Οι λεπτομέρειες του νέου διατάγματος, είναι απλά για κουβεντούλα, για περιπτωσιολογία...}.
    4 points
  5. Επειδή μηχανικοί είμαστε όλοι εδώ, ας ξεχάσουμε δημοσιογράφους και πολιτικούς και, ας πάμε με δεδομένα τέχνης/επιστήμης/πείρας. Τα δεδομένα έχουν ως εξής : - Οι οικισμοί στη χώρα είναι πολλών ειδών (προ '23, μέχρι 2000 κατοίκων, στάσιμοι, ακτινικοί, αδιευκρίνιστοι, νεκροί, με ή χωρίς απογραφές, μεταφερμένοι, κατολισθαίνοντες κλπ), έως και 15.000 τεμάχια στη χώρα (κανείς δεν νομίζω να ξέρει ακριβώς). - Οι αναρμοδιότητες, οι λάθος μέθοδοι σχεδιασμού, τα προβλήματα και οι συνταγματικές απαιτήσεις για την πολεοδόμηση είναι γνωστά και εκπεφρασμένα από το συνταγματικό δικαστήριο ήδη από την περίοδο μετά το σύνταγμα του 1975 (50 έτη). Και όχι από το 2005 που σήμερα άκουσα τον Γ.Γ. να λέει... - Η προσπάθεια που άρχισε να γίνεται, για να (ή μήπως και) λυθούν τα προβλήματα με τα ΤΠΣ, περιλαμβάνει τα πάντα εντός-εκτός και οικισμούς εν γένει ή κοινώς τον πολεοδομικό σχεδιασμό της χώρας που έχει νομική εξουσιοδότηση και υποχρεωτικότητα από το 1923 (εδώ και 102 χρόνια). - Ο παραπάνω σχεδιασμός έχει ως προαπαιτούμενα οριοθέτηση των πάντων (κοινόχρηστου δικτύου, δασών, ρεμάτων, προστατευόμενων περιοχών, οικισμών κλπ). Δηλαδή θέλει ένα πολύ μεγάλο χρόνο προεργασίας, ακόμη και σε κανονικές χώρες. - Φορέας υλοποίησης όλων αυτών ανέλαβε να είναι το ΤΕΕ. - Η κύρια εργασία του πολεοδομικού σχεδιασμού με ΤΠΣ άρχισε με ένα χρονοδιάγραμμα τριών περίπου ετών. Στην πορεία προστέθηκε και άλλο συμβατικό αντικείμενο στους μελετητές (δρόμοι, ρέματα, οριοθέτηση κλπ) που δεν μπόρεσε να γίνει με ξεχωριστές αναθέσεις μελετών. - Λόγω χρονοδιαγραμμάτων όλες οι μελέτες μοιράστηκαν σε μελετητικά σχήματα και ξαναμοιράστηκαν για να μπορέσουν να υλοποιηθούν. Κάθε σχήμα σήμερα έχει περισσότερα από δύο ΤΠΣ να μελετήσει. - Αποτέλεσμα των διάφορων καθυστερήσεων ήταν τα αρχικά τρία έτη να μειωθούν σε λιγότερο από ένα. Πχ. του Δήμου που μένω είναι 11 μήνες. - Οι υπάρχουσες υπηρεσίες δεν μπορούσαν (και δεν είχαν και την όρεξη) να δώσουν στοιχεία στους μελετητές, οπότε τους παραδόθηκε ότι υπήρχε έτοιμο και σε όποιο βαθμό ήταν αυτό έτοιμο. Δηλαδή πολλές φορές σκουπίδια... - Για να αντιμετωπιστούν όλα τα παραπάνω αδιέξοδα, οι μελετητές οδεύουν σήμερα στην ολοκλήρωση των μελετών με κατευθυντήριες οδηγίες. Μια από αυτές είναι και το σχολιαζόμενο ΠΔ των οικισμών, το οποίο σαφώς λέει ότι δεν χρησιμοποιείται από τις ΥΔΟΜ (ή άλλους) μέχρι τα επερχόμενα ΠΔ του κάθε οικισμού. - Με τα παραπάνω, οι μελετητές πρέπει να παραδώσουν τα ΤΠΣ για εξόφληση (απορρόφηση πόρων Ταμείου Ανάκαμψης) μέχρι το Μάρτη του 2026, δηλαδή σε 11 μήνες. Όσοι δεν προκάνουν μέχρι τότε απεντάσσονται στην πορεία. Όσοι Δήμοι μείνουν τελικά απέξω θα χρηματοδοτήσουν τα ΤΠΣ με ίδιους πόρους, δηλαδή ποτέ. - Όσα από τα ΤΠΣ παραδοθούν μέχρι 2026, θα πάνε για ΠΔ. Μετά από όλα τα παραπάνω, με βάση το περιεχόμενο των μελετών ΤΠΣ (και την επεξεργασία των σχεδίων ΠΔ των ΤΠΣ στο ΣτΕ) θα είναι και τα τελικά ΠΔ στα ΦΕΚ, πρώτα των ΤΠΣ και μετά των οριοθετημένων οικισμών. Πόσα θα είναι τελικά τα πολεοδομικά σχέδια και ποιο ποσοστό της χώρας θα αφορούν, είναι ακόμη άγνωστο. Το ίδιο άγνωστο είναι και το έτος που θα γράφει το κουτάκι "ολοκλήρωση σχεδιασμού" στο σχετικό χρονοδιάγραμμα. Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει ...
    4 points
  6. Ευνομούμενη;;; αυτό το δόγμα, έχει προ ετών καταρριφθεί, όταν η θέληση της κοινωνίας αγνοείται, πετάγεται στα σκουπίδια. Μόνον ευνομούμενη δεν είναι. Κι οι νομοθετήσεις (τουλάχιστον) από το 2008 μέχρι σήμερα, έχουν καταστροφικό χαρακτήρα, επίσημα θεσμημένες. Δες ανεμογεννήτριες στα καμμένα, καταστροφή της εκτός σχεδίου, παρατημένα σχέδια πόλεων από το 1985, ουρανοξύστες στο Ελληνικό κι άλλα χίλια παραδείγματα, αντιφατικά, εκτός λογικής. Καταστρέφουν πλέον και το επάγγελμα του μηχανικού, αφού το χρησιμοποίησαν για είσπραξη των προστίμων αυθαιρέτων.
    3 points
  7. Καλημέρα συνάδελφοι. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά. Αυτά έχουν ήδη αναφερθεί στην 1η σελίδα του θέματος. Για να μη χαθούμε στο topic επειδή αναμένεται μεγάλη συμμετοχή, να κάνω μια παράκληση σε όλους να κοιτάζουμε τα προηγούμενα χάριν οικονομίας συζήτησης. https://www.michanikos.gr/forums/topic/74030-πδ-1942025-τα-κριτήρια-για-οριοθέτηση-όρους-και-περιορισμούς-δόμησης-χρήσεις-γης-σε-οικισμούς-κάτω-των-2000-κατοίκων/#findComment-1217002
    3 points
  8. Αναρτήθηκε, πασχαλιάτικος πασχαλιάτικος.
    3 points
  9. Εντωμεταξύ ότι και να βάλεις σαν νούμερο στο πεδίο της ισχύος δικτύου διανομής δεν αλλάζει τίποτα στα αποτελέσματα. Η ισχύς σου καθορίζει την τιμή που θα πάρεις για τον β.α. από τον πίν. 4.11. Just saying.
    3 points
  10. Ψηφισθηκε σημερα, περιμενουμε να παρει ΦΕΚ Άρθρο 212 Τέλος καθαριότητας και φωτισμού σε μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα - Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 222 ν. 4555/2018 1. Στην παρ. 2 του άρθρου 222 του ν. 4555/2018 (Α΄ 133), α) η λέξη «βεβαίωση» αντικαθίσταται από τη λέξη «στοιχεία», β) το δεύτερο εδάφιο διαγράφεται και η παρ. 2 διαμορφώνεται ως εξής: «2. Οφειλές από τέλη καθαριότητας και φωτισμού για ακίνητο, του οποίου η ηλεκτροδότηση έχει διακοπεί, σύμφωνα με στοιχεία του αρμόδιου διαχειριστή δικτύου και το οποίο, σύμφωνα με υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ή του νομίμου εκπροσώπου αυτού, δεν χρησιμοποιούνταν κατά το διάστημα αναφοράς, διαγράφονται ή παραλείπεται η βεβαίωσή τους. Ποσά που έχουν καταβληθεί δεν αναζητούνται.» 2. Σε περίπτωση προηγούμενης υπαγωγής της κατα- βολής των τελών του παρόντος σε ρύθμιση οφειλών, το ανεξόφλητο υπόλοιπο της ρυθμισμένης οφειλής, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, διαγράφεται με αίτηση του οφειλέτη προς τον οικείο Δήμο.
    3 points
  11. Κι αυτός ο "κακομοίρης" νέος ιδιοκτήτης που αγόρασε το διαμέρισμα (έκανε δηλαδή συμβόλαιο με α τ.μ.) πως θα διορθώσει τώρα το συμβόλαιό του για ν' αναγραφούν τα ορθά β τ.μ. σε αυτό; Ποιός θα επιβαρυνθεί το όποιο κόστος; Η΄μήπως δεν θα του το πει κανένας και θα το βρει μπροστά του αύριο που θα θελήσει να το μεταβιβάσει στο παιδί του; Y.Γ.1. Σε αυτό ακριβώς το σημείο εστίαζε η δική μου αρχική παρατήρηση, ανεξαρτήτως αν η συζήτηση πήγε αλλού.... Υ.Γ.2. Υπάρχει δε η πιθανότητα να έχει προηγηθεί ΣΟΙ ή οποία να χρειάζεται τροποποίηση κ.λπ.
    3 points
  12. @mariapiladidi Καλησπέρα. Είχα κάπως σχετική περίπτωση σε γήπεδο που ενέπιπτε σε δυο όμορες τοπικές κοινότητες. Στη μια κοινότητα ενέπιπτε κατά το μεγαλύτερο εμβαδόν του, στην άλλη κατά το μικρότερο. Κατόπιν αιτήσεως στο κτηματολόγιο μου απάντησαν να το δηλώνω ως να ανήκει στη μια Τ.Κ και όχι και στις δυο όπως αρχικά το είχα. Κατ' αναλογία με το δικό μου θέμα, η γνώμη μου είναι να ακολουθήσεις την εγγραφή του Κτηματολογίου.
    2 points
  13. 1) Θα υλοποιήσετε τα ενεργητικά & ενδεχομένως παθητικά μέτρα που αναφέρονται στις αντίστοιχες εγκεκριμένες μελέτες. 2) Αφου υλοποιηθούν τα μέτρα, θα κάνετε αιτηση στο e-adeies για χορήγηση πιστοποιητικού πυρασφάλειας, θα εκδώσετε τις απαραίτητες Υπ. Δηλώσεις των εμπλεκομένων ατόμων (μηχανικών και υπεύθυνων συνεργείων) στην υλοποίηση των μέτρων και θα αναρτήσετε στο e-adeies όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που αναφέρονται στη πλατφόρμα e-adeies και την Πυρ. Διάταξη 13/2021. Μεταξύ άλλων, θα πρέπει να πληρωθεί το ανταποδοτικό τέλος υπερ ΤΕΕ 20€ και το παράβολο 15€ για έκδοση του βιβλίου ελέγχου συντήρησης, για κάθε εγκατάσταση. 3) Μετά απο (ενδεχομένως) κάποια/ες παρατηρήσεις απο την Πυροσβεστική για συμπλήρωση ή διόρθωση κάποιων στοιχείων στα δικαιολογητικά που αναρτήσατε, θα εκδοθεί το πιστοποιητικό.
    2 points
  14. Θεωρώ ότι πλέον μιλαμε για αδόμητα οικόπεδα (αν υπάρχουν κτίρια δεν ισχύουν τα παρακάτω). Στο συμβόλαιο μεταβίβασης των 2 τεμαχίων θα αναγραφεί και η συνένωση (αν την επιθυμεί ο αγοραστής). 2 ΗΤΚ και 2 ΚΗΔ θα βγουν (ένα για κάθε ΚΑΕΚ). Μαζί με την αίτηση για καταχώρηση του συμβολαίου, θα γίνει και αίτηση γεωμετρική μεταβολής και προφανώς ΚΗΔ για ΔΓΜ. Κατόπιν καταχώρησης του συμβολαίου και μεταβολής της βάσης του κτηματολογίου (νέο ΚΑΕΚ ενιαίου), αίτημα στο ΤΕΕ για αρχειοθέτηση των 2 ΗΤΚ των οικοπέδων. Έτσι επιτυγχάνεις με τον συντομότερο και πλέον ανώδυνο τρόπο το επιθυμητό.
    2 points
  15. Δεν ξέρω τι συνθήκες περίμενες να βρεις, αλλά αυτή είναι η αγορά. Είναι λογικό να ζητάνε εκπληρωμένες στρ. υποχρεώσεις, μιας και κανείς δεν σε προσλαμβάνει για να φύγεις μετά από λίγο. Στο χρόνο που μεσολάβησε από τη λήψη του διπλώματός σου θα μποορύσες να έχεις ολοκληρώσει τη στρατιωτική θητεία ώστε να μην αποτελεί επαγγελματικό εμπόδιο. Παρουσιάσου τώρα για να μη χάνεις χρόνο, και πού ξέρεις? Μπορεί, κατά τη διάρκεια της θητείας σου να βρεις κάποιες "άκρες".
    2 points
  16. Δεν είναι στην αρμοδιότητα σου. Πήρε έγκριση από Υπηρεσία ΥΠ.ΠΟ.;
    2 points
  17. @dadabook 750 αν βλέπει στην Κανιούρα, 600 αν όχι.
    2 points
  18. Προς ενημέρωση τυχόν ενδιαφερόμενου, μου απάντησαν από το υπουργείο ότι με το ισχύον πλαίσιο, δεν μπορεί να υπολογισθεί στο Π.Ε.Α. η συμμετοχή σε ενεργειακή κοινότητα για Φ/Β που δεν είναι εγκατεστημένο στην οικοδομή. Αναμένεται αλλαγή στον νέο ΚΕΝΑΚ.
    2 points
  19. Για την υπαγωγή δεν εφαρμόζεις κανονισμούς όπως θα έκανες σε περίπτωση έκδοσης Ο.Α ή νομιμοποίησης. Παραθέτω σχετική αναφορά της εγκ. 3 Ν. 4178 για να μπεις στο νόημα της προηγούμενης απάντησής μου. Εγκ. 3. Ν. 4178/13/ Παράρτημα 1 Α2 Ως προς την κύρια χρήση χώρου για την υπαγωγή αυθαίρετης κατασκευής στο ν. 4178/13 λαµβάνεται υπόψη η εγκατεστηµένη προ 28-7-2011 κύρια χρήση, ανεξαρτήτως αν το ύψος του χώρου είναι µικρότερο από το οριζόµενο από τις ισχύουσες διατάξεις, διότι τα ύψη που ορίζουν κάθε φορά οι Οικοδοµικοί Κανονισµοί αφορούν σε νόµιµα κτίρια και µόνον. Ν. 4495/17: Άρθρο 107, Παρ. 6 τελευταίο εδάφιο (....) Η υπαγωγή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις των νόμων 3775/2009 (Α122), 3843/2010 (Α62), 4014/2011, 4178/2013 και του παρόντος δεν συνεπάγεται απαλλαγή αυτών των κατασκευών από άλλες προβλεπόμενες ή απαιτούμενες εγκρίσεις, όρους και προδιαγραφές που αφορούν τη λειτουργία της συγκεκριμένης χρήσης.
    2 points
  20. Version 1.0.0

    10 downloads

    Δημιουργεί Φάσμα Απόκρισης από δεδομένα Επιταχυνσιογραφήματος. Τρέχει με το Αρχείο ΦΑΣΜΑ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ dLL.xlsm και αντλεί δεδομένα από τα αντίστοιχα Επιταχυνσιογραφήματα π.χ. EQ_Kefalonia_LXR1_20140203\LXR1-20140203E.txt
    2 points
  21. Θυμάστε πριν διαδοθεί το internet, τότε που οι άνθρωποι πίστευαν ότι η αιτία της βλακείας ήταν η έλλειψη εύκολης πρόσβασης στην γνώση; Μαντέψτε. Τελικά δεν ήταν!
    2 points
  22. @sdtopo Συνεχίζουμε να διαφωνούμε😄 Η απόφαση του ΑΠ είναι σαφής και βασίζεται σε Συνταγματική επιταγή. Το συγκεκριμένο γεωτεμάχιο (2 όμορα άρτια και οικοδομήσιμα) περιγράφεται σύμφωνα με τη βούληση του ιδιοκτήτη. Επί πλέον, και λόγω της ΟΑ, έχει επέλθει συνένωση εκ των πραγμάτων. Το ότι στο Κτηματολόγιο αναφέρονται ως δύο (σύμφωνα με τους τίτλους) δεν εμποδίζει τον ιδιοκτήτη να εφαρμόσει το ανωτέρω δικαίωμά του. Διότι ουδείς είναι υπεράνω Συντάγματος και νόμων. Η "ενιαιοποίηση" στη β.δ. του Κτηματολογίου και η απόδοση ενός ΚΑΕΚ, θα επέλθει με την καταχώριση του νέου τίτλου.
    2 points
  23. Αρχαιολογικού ενδιαφέροντος είναι ολόκληρη η χώρα. Έγκριση εκσκαφών από την αρχαιολογία απαιτείται σε ΚΑΘΕ περίπτωση.
    2 points
  24. @APSP Μη υλοποίηση αντισεισμικού αρμού, σημαίνει ότι άλλαξε ο φέροντας οργανισμός του κτιρίου και αυτό δεν είναι κάτι, που τακτοποιείται με πληρωμή προστίμου. Αν εννοείτε ότι το κτίριο επεκτάθηκε "αρχιτεκτονικά" εντός του αντισεισμικού αρμού, τότα αυτό ίσως αποτελεί υπερβαση δόμησης, αν υπερβαίνει τα περί 2% ή μπορεί και να βολεύεται με κατηγορία 3, περ. ιειε που αφορά το 5%. Η διαπίστωση αυτού βέβαια, απαιτεί εξονυχιστικούς ελέγχους αφαιρουμένων των επικαλύψεων του κτιρίου και συνήθως δεν αξίζει αν μιλάμε για 5-10 εκ. Αυτός είναι και ο λόγος που επινοήθηκε η κατηγορία 3, περ. ιειε
    2 points
  25. Τα ΤΠΣ θα ορίσουν χρήσεις γης, θα καθορίσουν όρια οικισμών, θα οριοθετήσουν τα ρέματα, θα αναγνωρίσουν κοινόχρηστους δρόμους....τίποτα άλλο; Όλα αυτά μέσα σε 2 χρόνια; Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι με αυτά που έχουμε να δούμε. Κι εγώ πάντως άκουσα ότι μέχρι τέλος του 2025 πάνε για έγκριση όσα εκπονούνται. Το σχόλιο που έχω ως προς την παρ. 3 του Αρθ.9 είναι ότι αφορά όλες τις Ζώνες (Α-Β-Β1) συνεπώς αν γίνει συρρίκνωση των ορίων του οικισμού πάλι χάνονται σημαντικές περιουσίες. Αυτό γι' αυτούς που επαναπαύονται ότι όσα ήταν άρτια πριν την έκδοση του ΠΔ θα εξακολουθούν να είναι και μετά.
    2 points
  26. @ppanagMην το γράφεις φίλε μου αυτό το 100%! Το ίδιο έκανα κι εγώ παραπάνω κι ήρθε ο κόπανος και με κοκκίνισε....
    2 points
  27. @Alfani το απαιτούμενο ποσοστό συναίνεσης εξαρτάται από τον κανονισμό και όσα ορίζονται λεπτομερώς σε αυτόν. Διαφορετικά 100%
    2 points
  28. Aυτά που διαβάζεις αναφορικά με το υπόγειο ισχύουν μόνο στα επικλινή οικόπεδα. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις πας σύμφωνα με ΝΟΚ (υπερύψωση 1,20 μ). Παραθέτω και το σχετικό έγγραφο Εγγρ-11380/19-3-2012 Σχετικά με την υπερύψωση υπογείου σε οικισμούς κάτω των 2000 κατοίκων Σε απάντηση του Εγγρ-873/22-2-12 σας και λαμβάνοντας υπόψη τα σχετικά Εγγρ-2341/13-1-12 και Εγγρ-6193/14-2-12, σας γνωρίζουμε ότι με συστηματική ερμηνεία των οριζόμενων στην παρ.4 του Αρθ-1 του ΠΔ/4-11-11 προκύπτει ότι το τελευταίο εδάφιο της παρ.4 έχει εφαρμογή στα επικλινή οικόπεδα της υποπαρ.4β. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γενική Γραμματεία Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος Γενική Διεύθυνση Πολεοδομίας Διεύθυνση ΟΚΚ Τμήμα Β Για το δεύτερο ερώτημά σου έχει ανοίξει θέμα εδώ και θα βρεις απάντηση. Επιγραμματικά αναφέρω ότι ισχύει αυτό που ξέρεις μέχρι σήμερα . Παραμένουν σε ισχύ τα υπάρχοντα ΦΕΚ και οι σχετικές αποφάσεις οριοθέτησης.
    2 points
  29. ΟΚ... αν θέλεις, μπορείς να βγάλεις 2 ΠΕΑ, ένα για κάθε κατοικία με σύνολο 150τμ η κάθε μια. edit Το κάθε ΠΕΑ, πρέπει να βγει όσο είναι και η ΜΕΑ
    2 points
  30. Αν είναι μονοκατοικία, στα 250τμ μετράει το σύνολο των τμ. (ΘΖ + ΜΘΧ).
    2 points
  31. @ΚΑΝΑ Καλησπέρα Βασίλη, έχουν αλλάξει γιατί υπάρχει αναπροσαρμογή στις 20/1/2016, με αναδρομική ισχύ από 21-5-2015. https://minfin.gov.gr/wp-content/uploads/2024/01/antikim_ax_ak_2016.pdf Βέβαια κάποιες ίσως δεν έχουν αλλάξει. Καλή Ανάσταση και σένα!
    2 points
  32. Το ότι υπάρχει λειτουργούν Κτηματολόγιο , δεν λέει τίποτε. Για την αρτιότητα, θα πρέπει να έχεις πρόσωπο >=25 μ στον αγροτικό δρόμο, ο οποίος θα πρέπει να υφίσταται νομίμως (με διαπιστωτική πράξη, όπως ανέφερα). Συνεπώς, η σειρά ελέγχου είναι η εξής: - πρώτα ελέγχεις αν (αφαιρουμένων των δασικών) απομένουν >8000 μ² - κατόπιν ελέγχεις αν εξασφαλίζεις πρόσωπο >=25 μ σε κάθε επί μέρους τμήμα - τέλος, ελέγχεις τη νομιμότητα του αγροτικού δρόμου (προϋφιστάμενος του 1923 με διαπιστωτική πράξη) αν πληρούνται όλες οι ανωτέρω προϋποθέσεις, μπορείς να προβείς σε κατάτμηση
    2 points
  33. Με πιο κριτήριο θεωρείτε το ΔΔ σαν έκταση σας?
    2 points
  34. [ας υποθεσουμε οτι εχουν δημιουργηθει 6 οικοπεδα, με συνιδιοκτητες ολους - Κατ' αρχας, ελεγχεις εαν εχουν καταγραφει ολοι στην ΠΕ, ωστε να μην υπαρχουν "ορφανα" ποσοστα. - Εαν ειναι ετσι, θα δημιουργηθουν ομαδες -εστω 6- ωστε μετα απο ανταλλαγες ποσοστων μεταξυ τους, να βρεθουν- ανα ομαδα- συνιδιοκτητες σε ξεχωριστα οικοπεδα. Προφανως χρειαζεσαι το 100%. Δυσκολη αποστολή εως αδυνατη. Προφανως ο μηχανικος δεν γινεται να διαθεσει μηνες ολοκληρους απο τον χρονο του, προκειμενου να εξηγησει τα πώς και τα διοτι σε καθε εναν... Συνηθως αναλαμβανουν οι πιο επιμελεις συνιδιοκτητες...[που γρηγορα απογοητευονται] Την "τελευταια φορα" σε παρομοια περιπτωση, ηταν 8 οι δικαιουχοι και εφαγαν δυο χρονια συζητωντας.... - Αρχισαν με το "εγω θελω το απεξω, αλλα εχει φασαρια... εγω το γωνιακο... εγω το απο μεσα... εγω θελω και μεσα και παραμεσα..." Μεχρι να αποφασισουν ηρθε το 2011...μετα πεθαναν 3-4....ακομα μεχρι σημερα τα οικοπεδα χορταριαζουν κι ετσι θα μεινουν στους αιωνες... -Δεν υπαρχει κανενα θεμα χρησικτησιας.... Καλο κουραγιο.... .
    2 points
  35. Καθόλου απίθανο. Το έχω αντιμετωπίσει στο παρεθόν.
    2 points
  36. Εφόσον εγκρίθηκαν από την υπηρεσία η ευθύνη βαρύνει την υπηρεσία. Το μόνο που μπορεί να συμβεί αν και απίθανο κατά τη γνώμη μου είναι οι επόμενοι συντελεστές αναθεώρησης που θα εκδοθούν να είναι χαμηλότεροι από τους προηγούμενους με αποτέλεσμα εάν έχουν χρησιμοποιηθεί οι συντελεστές του Α 2022 ως προσωρινοί να χρειαστεί να επιστραφεί η διαφορά.
    2 points
  37. Κατ΄ αρχάς δεν είναι <Κεντρική αερόψυκτη Α.Θ.>, είναι <Τοπική αερόψυκτη Α.Θ> γιατί αφορά διαμέρισμα και όχι ΚΤΗΡΙΟ. Τώρα κατάλαβα τι εννοείς....εκεί βάζεις τα KW, απο το QΑΘ * η1 * η2 = ....
    2 points
  38. Καλησπέρα χρόνια πολλά. Απο τον πίνακα 4.11, επιλέγεις θερμοκρασία προσαγωγής νερού < 600C, για ονομαστική ισχύ της Α/Θ που έχεις.
    2 points
  39. Αρχικά δες μήπως το ακίνητο εμπίπτει εντός ορίων αρχαιολογικού χώρου. https://www.arxaiologikoktimatologio.gov.gr/ https://www.arxaiologikoktimatologio.gov.gr/el/search-data-map/?type=Space&id=165428 https://www.arxaiologikoktimatologio.gov.gr/el/monuments_info?id=165428&type=Space
    2 points
  40. Συνάδελφε καταρχάς καλωσήρθες στο φόρουμ. Θα σε συμβούλευα γενικότερα να δωσεις μεγάλη βαση στο διάβασμα και στη κατανόηση της νομοθεσίας αφού καλώς ή κακώς είναι το νούμερο 1 εργαλείο της δουλειάς μας σήμερα. Επίσης, αν έχεις τη δυνατότητα θα ήταν καλό να συνεργαστείς με κάποιον παλαιότερο συνάδελφο στις πρώτες σου δουλειές. Και φυσικά υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι εδώ στο φόρουμ με διάθεση να βοηθήσουν όπου μπορούν. Σχετικά με το θέμα της αλλαγής χρήσης να σου πω καταρχάς κάποια βασικά γιατί βλέπω ότι μάλλον τα έχεις λίγο μπερδεμένα. Υπάρχουν 3 βασικές περιπτώσεις αλλαγής χρήσης. α)Αλλαγή χρήσης από κύρια σε κύρια εφόσον δεν δημιουργείται υπέρβαση του συντελεστή δόμησης. π.χ. σε εντός σχεδίου περιοχή έχουμε μια κατοικία που έγινε κατάστημα. Η περίπτωση αυτή υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό. Δηλαδή καταγράφεις τις εργασίες που έγιναν για την αλλαγή της χρήσης στον πίνακα του παραρτήματος και ανάλογα με τον προϋπολογισμό που προκύπτει καταχωρείς 1 λοιπή παράβαση/15.000. Αν δεν έχουν γίνει εργασίες ή δεν είναι εύκολα υπολογίσιμες μπορείς να βάλεις 1 λοιπή παράβαση κατ' αποκοπη. β)Αλλαγή χρήσης από βοηθητική σε κύρια με υπέρβαση δόμησης. Στην περίπτωση αυτή καταχωρείς τα τετραγωνικά που λόγω της αλλαγής χρήσης δημιουργούν υπέρβαση της δόμησης και δεν τσεκάρεις το κουτάκι της αλλαγής χρήσης (1,4). π.χ. ισόγεια θέση στάθμευσης που κατά τη έκδοση της άδειας δεν υπολογίστηκε στη δόμηση και μετατράπηκε σε κατοικία. Καταχωρείς όλα τα τετραγωνικά με ΥΔ. γ)Αλλαγή χρήσης από κύρια σε κύρια η οποία δημιουργεί όμως υπέρβαση του επιτρεπόμενου συντελεστή δόμησης. Η περίπτωση αυτή συναντάται κατά βάση σε εκτός σχεδίου περιοχές επειδή εκεί έχουμε διαφορετικούς συντελεστές δόμησης ανάλογα με τη χρήση. π.χ. αν έχει βγεί άδεια για ένα κατάστημα 600τμ (που είναι η επιτρεπόμενη δόμηση εκτός σχεδίου για καταστήματα) και μετατράπηκε όλο σε κατοικία. Για την χρήση της κατοικίας η επιτρεπόμενη δόμηση είναι 200τμ. Επομένως υπολογίζεις με αναλυτικό προϋπολογισμό τα πρώτα 200τμ (περίπτωση α) και τα υπόλοιπα 400τμ τα καταχωρείς επιλέγοντας και το συντελεστή της αλλαγής χρήσης 1,4. Συμπληρωματικά: - Όπως διευκρινίστηκε και με την εγκύκλιο 3 του 4178 "∆εν προκύπτει υποχρέωση υπαγωγής αυθαίρετης αλλαγής χρήσης χώρων από κύρια χρήση (κατοικία, κατάστηµα) σε κύρια χρήση (κατοικία, κατάστηµα) προ 1.1.1983, δεδοµένου ότι η έννοια της αλλαγής χρήσης καθιερώθηκε µε το άρθρο 5 του ν. 1577/85. Εξαιρείται η εγκατάσταση αυθαίρετης αλλαγής χρήσης κύριων χώρων σε χρήση ειδικών κτιρίων υπολογιζοµένου του προστίµου σύµφωνα µε την παρ. 5β του άρθρου 18 του ν. 4178/13. Οι περιπτώσεις αυθαίρετης αλλαγής χρήσης βοηθητικών χώρων σε χώρους κύριας χρήσης προ 1.1.1983 υπάγονται στις διατάξεις της κατηγορίας αυτής και υποβάλλονται δηµόσια έγγραφα αποδεικτικά του χρόνου της αυθαίρετης αλλαγής χρήσης." -Σε περίπτωση που έχουμε αλλαγή χρήσης βοηθητικού χώρου ο οποίος όμως μέτρησε στη δόμηση τότε δεν προκύπτει υπέρβαση δόμησης για να υπολογιστεί με την περίπτωση β, οπότε υπολογίζεται όπως στην περίπτωση α με αναλυτικό (με την επιφύλαξη του γ). Ελπίζω να σε βοήθησα να τα ξεδιαλύνεις κάπως. Αν κατάλαβα καλά από την περιγραφή σου εσύ έχεις αλλαγή χρήσης από βοηθητικό σε κύριο ο οποίος όμως είχε μετρήσει στη δόμηση και άρα πας με αναλυτικό. Ο αναλυτικός συμφέρει από άποψη προστίμου σε κάθε περίπτωση.
    2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 59 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
    • Τα προγράμματα επιδότησης για ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών για το 2025
      Είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των ελληνικών κατοικιών είναι παλιά κτίρια κατασκευασμένα πριν το 1990, που έχουν φθαρεί από το χρόνο και χρειάζονται άμεσα ανακαίνιση.

      Όμως η πλειονότητα των ιδιοκτητών δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για να τα επισκευάσει και προσπαθεί να βρει τρόπους για να επιδοτηθεί για τις απαιτούμενες εργασίες. Αυτό μάλιστα δείχνει και το αυξημένο ενδιαφέρον των πολιτών για τα προγράμματά ανακαίνισης και «Εξ οικονομώ».

      Η πολιτεία στα πλαίσια αυτά δίνει τη δυνατότητα σήμερα στους ιδιοκτήτες ακινήτων να επιδοτηθούν με διάφορους τρόπους για τις κατάλληλες εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών τους.

      Ποιοι είναι οι τρόποι επιδότησης κατοικίας για ανακαίνιση;

      Οι τρόποι για να πετύχουμε ανακαίνιση με επιδότηση όπως ισχύουν σήμερα είναι οι εξής:

      Α. Ένταξη στο πρόγραμμα «Eξ’Οικονομώ2025» για ανακαίνιση και εξοικονόμηση ενέργειας μέσω ενεργειακής αναβάθμισης

      Β. Ένταξη στο πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»

      Γ. «Ανακαινίζω – Νοικιάζω»

      Δ. «Αναβαθμίζω το σπίτι μου»

      Ε. Ενεργειακή αναβάθμιση και έκπτωση του προστίμου από τακτοποιήσεις για κτίσματα, τα οποία είναι αυθαίρετα ή έχουν αυθαίρετες προσθήκες.

      Ποιες θεωρούνται ενεργειακές επεμβάσεις που επιδοτούνται;

      Μόνωση της ταράτσας




      Αν το νερό απειλεί εξωτερικούς χώρους του ακινήτου σας, όπως η ταράτσα, τότε πρέπει να γίνει μόνωση για να σταματήσετε την εισβολή της υγρασίας στις οροφές της κατοικίας. Αν δεν αντιμετωπίσετε την υγρασία στην πηγή της, δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε καμία εργασία ανακαίνισης στο εσωτερικό του σπιτιού.
      • 1 απάντηση
    • ΑΣΕΠ: 1Κ/2025- Η προκήρυξη για την πλήρωση 314 θέσεων στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ)- Ποιες ειδικότητες μηχανικών περιλαμβάνονται
      Στο Εθνικό Τυπογραφείο βρίσκεται για δημοσίευση η 1Κ/2025 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ η οποία αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας τριακοσίων δεκατεσσάρων (314) θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α.), σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν.4765/2021.

      Πιο συγκεκριμένα οι ειδικότητες Μηχανικών που θα ζητηθούν, άρα θα έχουν και το δικαίωμα να κάνουν αίτηση είναι οι παρακάτω: 

      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Περιβάλλοντος


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Ανάπτυξης


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Χημικών Μηχανικών


      ΠΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΠΕ Περιβάλλοντος


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Ηλεκτρονικών


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Μηχανολόγων Μηχανικών


      ΤΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΤΕ Περιβάλλοντος


      ΔΕ Τεχνικού Ειδ. ΔΕ Μηχανολόγων




       

      Οι λεπτομέρειες που αφορούν τον αριθμό και τις θέσεις της Προκήρυξης έχουν καταχωρισθεί στο παρακάτω αρχείο: https://info.asep.gr/sites/default/files/2025-02/Πίνακες κατανομής θέσεων 1Κ_2025.pdf
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.