Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/05/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Version X6.3
85.837 downloads
Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5167/24 (ΦΕΚ 207Α/20.12.2024) Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Προσθήκες N.5015/23 (ΦΕΚ 20Α/02.02.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)2 points -
1) Bλέπεις ανά τρίμηνο τις αποκλίσεις ή ετήσια ? Εχει σημασία. 2) Τα ξαναπερνάς όλα με ημερομηνια αναφοράς την 31-12-2018 και τα υποβάλεις με την επιλογή να διαγράψει τα παλαιά.2 points
-
εγω Συναδελφε, νομιζω οτι σιγουρα ειναι θεμα αδειας, την δειχνει, καταλαβα και ο πελατης ζηταει απλως την κατασκευη της απο διαφορετικα υλικα.... δικαιωμα του, , με το να το δει Μηχανικος απο κοντα... συμφωνω, , διοτι μπορει το μεγιστο υψος κτιριου.... ΄η οι οψεις να απαγορευουν να φτιαχτει περγκολα απο διαφορετικα υλικα, ή οι οψεις ή οι γειτονες και τελικα να εχει προβλημα. Καποιος Μηχανικος νομιζω πρεπει να το δει απο κοντα2 points
-
εφοσον ειναι ιδιοκτητης και των δυο μπορει ισως με μια δηλωση αν ο αρμοδιος μηχανικος ο οποιος ρυθμιζει τις αυθαιρετες κατασκευες κρινει οτι γινεται με μια. Λαμβανοντας υποψη τιτλους, οικοδομικα σχεδια, εξεταζοντας την κατασκευη, τα γνωστα στοιχεια που πρεπει να ελενξει. Νομιζω μια διαμερισματωση υπαρχει - εφοσον ορια ξεχωριστων ορ. ιδιοκτησιων στον ιδιο οροφο εχουν αλλαξει - και μια ΥΔ, απο τα συμφραζομενα. Ο Μηχανικος οφειλει να δει οτι πλαγιες αποστασεις, υψη , δεν υπαρχουν αλλες παραβασεις, λαμβανοντας υποψη τα στοιχεια που πρεπει να εξετασει. Επισης Μεγαλε ξεχασα το σημαντικοτερο, θα πρεπει να δει οτι οι αυθαιρετες κατασκευες ή οι αυθαιρετες αλλαγες χρησεις εχουν γινει προ 28 - νομιζω - Ιουλιου το 2011 καινα εχει τροπο, Δημοσιο Εγγραφο ή αεροφωτογραφια ή άλλο που να προβλεπεται απο την ισχυουσα νομοθεσια να το αποδειξει.2 points
-
Στην αρχη δεν το ειχα δει το νεκροταφειο πηγα το ειδα μ αρεσε μετα ειδα το νεκροταφειο, δεν νομιζω να το παρω απλα επειδη το βρηκα σε αρκετα καλη τιμη ειπα να το ψαξω λιγο παραπανω. Αυτο δεν το σχολιασα ουτε εγω2 points
-
Version μετά τον ΝΟΚ ...
108.493 downloads
Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)1 point -
Καλημέρα συνάδελφοι, Θεωρώ ότι πρέπει να γίνει μια λίστα από αιτήματα για την καλυτέρευσης της χρήσης του συστήματος e-Άδειες που να σταλεί στο ΤΕΕ και στο Υπουργείο. Ο χρόνος που απαιτείται για το ανέβασμα μιας άδειας είναι πάρα πολύς και αυτό καθαρά και μόνο λόγω του δύσχρηστου του συστήματος. Έχω συντάξει μια λίστα από θέματα που δεν είναι πλήρης ούτε ενδελεχής: Ανέβασμα πολλαπλών αρχείων Ανέβασμα αρχείων με σύρσιμο τους πάνω στην σελίδα ή σε τμήμα της σελίδας. Δυνατότητα αλλαγής τύπου αρχείου μετά το ανέβασμα Δυνατότητα αλλαγής κατηγορίας αρχείου μετά το ανέβασμα Δυνατότητα απομάκρυνσης αρχείων (πριν την υποβολή της αίτησης θα πρέπει να μπορεί ο διαχειριστής της αίτησης να αφαιρέσει αρχεία, μετά την υποβολή και πριν την έκδοση θα πρέπει να μπορεί να αφαιρέσει αρχεία μόνο ο υπάλληλος που μπορεί να εκδώσει την πράξη). Διασύνδεση του συστήματος αμοιβών με το σύστημα αναθέσεων και αυτόματη παραγωγή εγγράφων ανάθεσης και ανάληψης. Αν έχει κάποιος συνάδελφος επικοινωνία με κάποιον συντελεστή του συστήματος που μπορεί να απευθύνει και να του κοινοποιήσει τα αποτελέσματα του θέματος αυτού θα ήταν εξαιρετικά. Δυνατότητα μεταφόρτωσης όλων των έγκυρων αρχείων της αίτησης σε ένα συμπιεσμένο αρχείο. Ανεξάρτητα από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η αίτηση. Δυνατότητα εμφάνισης υπογράφοντως των αρχείων από τον πίνακα επισκόπησης. Δυνατότητα ομαδοποιημένης εμφάνισης των αρχείων ανά κατηγορία που ανήκουν (ένα dropdown πεδίο που να λειτουργεί ως φίλτρο με τις κατηγορίες). Μη απαίτηση αποδοχής συμμετοχής στο έργο από μηχανικούς των οποίων δεν αλλάζουν τα συνοδευτικά της αίτησης για τα οποία δεν έχουν ευθύνη. (πχ: ο Τοπογράφος δεν θα πρέπει να κάνει ξανά αποδοχή αν η παρατηρήσεις αφορούν στα αρχιτεκτονικά). Ο κάθε μηχανικός που συμμετέχει πρέπει να μπορεί να διαχειριστεί στην αντίστοιχη κατηγορία μελετών τα αρχεία του. Με αυτόν τον τρόπο άρετε η απαίτηση για αποδοχή συμμετοχής μηχανικού στο έργο. Η δυνατότητες του διαχεριστή της αίτησης δεν αλλάζουν. Ειδοποίηση με αποστολή email στον διαχειριστή της αίτησης όταν μια αίτηση μπαίνει "σε μεταβολή". Το ίδιο θα πρέπει να μπορεί να γίνει για τους υπαλλήλους των Υπηρεσιών Δόμησης αλλά δεν έχω εμπειρία από την μεριά τους. Βελτίωση διάδρασης και επίδοσης του συστήματος σε κινητά και tablet. (Μην γινόμαστε Ουγκάντα ενώ το παίζουμε ότι γινόμαστε Ελβετία.)1 point
-
τα συντάσσουμε και τα αναρτούμε ηλεκτρονικά είτε τα πάμε στη ΔΟΥ και τα σφραγίζουμε (αναλόγως με τα κέφια που έχουν )1 point
-
Δεν νομίζω ότι μπορείς με κανένα τρόπο να αποφύγεις το βάρος εκτός αν το επιτρέπει το έδαφος (π.χ. βραχώδες), μετά από σχετική στατική μελέτη. Η εναλλακτική λύση, αν δεν θέλεις / μπορείς να μεταφέρεις, είναι να σκυροδετήσεις επί τόπου.1 point
-
Μπορει να "ξεμεινε" η φορμα η αρχικη του 4178. Και, εάν δεν απαιτείται απο το συστημα τιτλος κυριοτητας, το ξανασυζηταμε για την χρησικτησια. εδιτ οσον αφορα τα ακινητα σε "κλεισμενα" κτηματολογια, αφου σου αποδιδουν κτηματολογικο φυλλο και αντιγραφο, που σε αναφερει σαν ιδιοκτητη, αυτα θα εχεις.1 point
-
@Athan πρόσεξε επίσης ότι το άρθρο 25 μειώνει τον σ.δ. 10%. Τα παραπάνω μπορείς να τα κατοχυρώσεις καταθέτοντας τοπογραφικό στην αρμόδια πολεοδομία ζητώντας βεβαίωση οικοδομησιμότητας.1 point
-
εφιστώ την προσοχής σας καθώς στο άρθρο 30 του ν. 4495/17 επιτρέπει πέργκολα 50τ.μ. σε ακάλυπτους χώρους, προκήπια και βεράντες ισογείων, εφόσον δεν απαγορεύεται από ειδικές διατάξεις που ισχύουν στην περιοχή... δεν αναφέρει το δώμα.... και δεν ξέρουμε και τις ειδικές διατάξεις της περιοχής σας, θα πρέπει να δει μηχανικός το τοπογραφικό της άδειας... Προσωπικά θα προτιμούσα να εφαρμοστεί η υπάρχουσα άδεια ... για το μετά κανείς δεν ξέρει τι θα μπορεί να κάνει χωρίς άδεια...1 point
-
Προσοχή, όποιος δεν έχει τίτλους ιδιοκτησίας ΔΕΝ μπορεί να υποβάλει Δήλωση Ν.4495/2017..... Πρώτα αποκτά τίτλους και μετά "...όλα τα υπόλοιπα".1 point
-
Επικρατεί η ψευδαίσθηση ότι στο (δυτικό) εξωτερικό είναι όλοι μεγάλα μυαλά και ότι αν τους διακτινίσεις μεμονωμένα (ατομικά) στην Ελλάδα θα τα κάνουν όλα αυτόματα καλύτερα. Στη Δύση όμως υπάρχουν ακραία χαμηλότεροι φόροι ή/και ακραία μεγαλύτερες αποδοχές ή/και ακραία καλύτερη αποδοτικότητα φόρων και σε ένα τέτοιο κλίμα και οι εκβιασμοί και οι γκρίνιες είναι αχρείαστες αφού και στους πιο ανήθικους είναι μικρό όφελος. Η Ελλάδα χρειάζεται χαμηλότερη φορολογία, υψηλότερες αποδοχές και ΚΥΡΙΩΣ καλύτερη αποδοτικότητα φόρων (πρακτικά κράτος που δεν σε ληστεύει). Επίσης ως σύγχρονο κράτος είμαστε σχετικά νέα χώρα (με την ψευδαίσθηση ότι είμαστε αρχαίο κράτος λόγω της αρχαίας Ιστορίας) και αυτό υπονοεί ότι και οι Δυτικοί έκαναν μέγαλα λάθη τα οποία διόρθωσαν νωρίτερα. Επίσης διαφέρει όταν έχεις φτωχούς γείτονες.1 point
-
Χωρίς πιστοποίηση πως θα ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι; Επιπλέον δεν μιλάει κανείς για την επαγγελματική ασφάλιση που στο εξωτερικό είναι από τα πιο σημαντικά θέματα και άπτεται της πιστοποίησης.1 point
-
Δυστυχώς κάποιες λάθος επισημάνσεις που κάνουμε για λάθος οδηγίες εισπράττονται διαφορετικά και γι'αυτό η τεχνογνωσία θεωρείται πολυτέλεια πλέον. Πλέον μπορούμε να ακολουθούμε την λάθος οδηγία. Και όχι ΙΑΣΩΝΑ δεν αναφέρομαι σε αυτό. Είναι πολύ πιο σοβαρά θα θέματα που τροποποίησε1 point
-
1 point
-
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι, τι εστί Meddle και τι Liverpool.1 point
-
Ο συντελεστής υπέρβασης δόμησης έχει να κάνει αποκλειστικά με τον συγκεκριμένο νόμο (ν4495) , ενώ η κατηγορία μιλάει γενικά για όλα τα αυθαίρετα στο ακίνητο. Άρα νομίζω ότι για τον συντελεστή θα πας με 10/70. Όσο για την κατηγορία εξαρτάται σε τι αφορούν τα 30,00τμ που τακτοποίησες με τον ν3843.1 point
-
Γιατί βρε @ΙΑΣΟΝΑΣ? Θα έχει και ησυχία !!! Τώρα για τον Δήμαρχο που αναφέρει ο @dimitris GM να υπενθυμίσω ότι πρόκειται για τον Ψινάκη ...1 point
-
Όπως πολύ σωστά σας απάντησε ο συνάδελφος, ο κατάλληλος μηχανικός για το θέμα σας είναι ο μηχανολόγος μηχανικός. Επειδή από το forum δεν επιτρέπεται να σας προτείνουμε κάποιον, θα πρέπει μόνος σας ή με τη βοήθεια κάποιου γνωστού σας, να βρείτε κάποιον μηχανολόγο που είναι κοντά στην περιοχή σας.1 point
-
Εφτιαξα το παρακάτω στην εικόνα με τα φίδια (θυμίζει το παιχνίδι φιδάκι) ενδεικτικά για τον Ιούνιο 2018 για να καταλάβω αν είναι αυτό που γράφεις. Αν ναι δυστυχώς δεν έχω κάτι πέραν του να επικοινωνήσεις με το ΚΕΦ της ΑΑΔΕ. Να υποθέσω ότι Η διόρθωση αποκλίσεων (Καταστάσεις προμηθευτών) είναι μέχρι τις 15/5 χωρίς πρόστιμο. Η διόρθωση αποκλίσεων (Καταστάσεις πελατών) ήταν μέχρι και την ημερομηνία εμπρόθεσμης υποβολής τους (με την παράταση ήταν έως 22-4-2019).1 point
-
1 point
-
Δυνατότητα μεταφόρτωσης όλων των έγκυρων αρχείων της αίτησης σε ένα συμπιεσμένο αρχείο. Ανεξάρτητα από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η αίτηση. Δυνατότητα εμφάνισης υπογράφοντως των αρχείων από τον πίνακα επισκόπησης. Δυνατότητα ομαδοποιημένης εμφάνισης των αρχείων ανά κατηγορία που ανήκουν (ένα dropdown πεδίο που να λειτουργεί ως φίλτρο με τις κατηγορίες). Μη απαίτηση αποδοχής συμμετοχής στο έργο από μηχανικούς των οποίων δεν αλλάζουν τα συνοδευτικά της αίτησης για τα οποία δεν έχουν ευθύνη. (πχ: ο Τοπογράφος δεν θα πρέπει να κάνει ξανά αποδοχή αν η παρατηρήσεις αφορούν στα αρχιτεκτονικά). Ο κάθε μηχανικός που συμμετέχει πρέπει να μπορεί να διαχειριστεί στην αντίστοιχη κατηγορία μελετών τα αρχεία του. Με αυτόν τον τρόπο άρετε η απαίτηση για αποδοχή συμμετοχής μηχανικού στο έργο. Η δυνατότητες του διαχεριστή της αίτησης δεν αλλάζουν. Ειδοποίηση με αποστολή email στον διαχειριστή της αίτησης όταν μια αίτηση μπαίνει "σε μεταβολή". Το ίδιο θα πρέπει να μπορεί να γίνει για τους υπαλλήλους των Υπηρεσιών Δόμησης αλλά δεν έχω εμπειρία από την μεριά τους. Βελτίωση διάδρασης και επίδοσης του συστήματος σε κινητά και tablet. (Μην γινόμαστε Ουγκάντα ενώ το παίζουμε ότι γινόμαστε Ελβετία.)1 point
-
1 point
-
Θα με συγχωρέσεις αλλά δε θα ήθελα να επεκταθώ και εδώ περί του αναγκαίου κακού (=καλού) των τοπογράφων. Το γνωστό αναγκαίο κακό του να κάνεις ΔΓΜ ή τοπογραφικό ή τέλος πάντων μια εργασία μηχανικού. Δεν διατύπωσα ποτέ ότι δεν λένε δικά τους βιώματα, αλλά φάνηκε να μην κατανοούν τα δικά μου λέγοντας ότι όλα αυτά του Δημήτρη και δικά μου είναι θεωρητικά(ενώ τα ζούμε δεκαετίες). Όταν κάποιος δεν έχει ασχοληθεί με τα επιπλέον πράγματα ενός αντικειμένου (για τα οποία λογικό είναι, αφού δεν είναι και καθόλα αρμόδιος), ίσως να νομίζει ότι είναι θεωρητικούρες. Όταν ακούω πχ ιστορίες για κτηριακά, άδειες, οπλισμούς, νόμους τακτοποιήσεων από αυτούς που ασχολούνται δεν λέω ότι αυτές οι ιστορίες είναι θεωρητικές. Αναγκαία είναι και αυτά, όχι αναγκαίο κακό, αλλά καλό και αυτό. Πόσες φορές ο συμβολαιογράφος βλέπει τις τακτοποιήσεις ως αναγκαίο κακό όταν ο Πολιτικός Μηχανικός βρίσκει διάφορες και δεν προχωράει το συμβόλαιο; Αν ήταν να μην υπήρχαμε: να έκαναν συμβόλαια όπως παλιά (βλέπε προηγούμενη σελίδα). Η να μην υπήρχαν ούτε οι συμβολαιογράφοι: να έκαναν τα συμβόλαια όπως στην αρχαία Ελλάδα. Να μην υπήρχαν ούτε οι δικηγόροι, ούτε οι γιατροί, ούτε οι δάσκαλοι. Μήπως να γυρίσουμε στην εποχή των Φλιντστόουνς; Αλλά και κει ήθελαν μηχανικό αυτοκινήτων ή μήπως όχι;1 point
-
@πετρος748 Έχουμε μία εγκύκλιο που καθορίζει προτεραιότητα εξόφλησης για οφείλες ίδιας ημερομηνίας λήξης (προσαυξήσεις-αναδρομικά 2017-αναδρομικά 2018- τρέχων έτος). Αυτό που έμενε ως ερωτηματικό (για το όποιο έκανα γραπτό ερώτημα αλλά μου απαντήσαν γενικά, ουσιαστικά σαν να μην απαντήσαν καθόλου), ήταν τι συμβαίνει σε περίπτωση κατάθεσης μεγαλύτερου ποσού. Δύο ενδεχόμενα (α) εξοφλεί τα αναδρομικά 2017-2018 άμεσα ασχέτως ημερομηνίας λήξης (β) τα βάζει στο πιστωτικό υπόλοιπο και τα τραβαέι όταν γίνει απαιτητή η οφειλή. Για το πιο ισχύει δεν έχουν απαντήσει και με δοκιμές προσπαθώ να καταλάβω, ώστε να δω εάν είναι δυνατή η εξόφληση 2017-2018. Δεν έχει για μένα καμία σημασία η ερμηνία του τι λέει η εγκύκλιος και ο νόμος, σημασία έχει πως τα εφαρμόζει το σύστημά τους. Επομένως παραθέτω γεγονότα. Μέχρι 12/4 έπρεπε να πληρώσω 178,95 (=2χ21,49+135,97). Πλήρωσα 221,93(=178,95+2χ21,49). Στις 18/4 στον λογαριασμό μου, στις καταβολές έδειχνε, όλο το ποσό ως καταβολή, και ότι έχει περιληφθεί όλο στην εξόφληση, πιστωτικό υπόλοιπο μηδέν. Δεν είχε κδοθεί ακόμα ειδοποιητήριο Μαρτίου 2019, στην αρχική οθόνη έδειχνε ακόμα τις οφειλές για 12/4. Στις εισφορές οι δόσεις 01 και 02 2019 έδειχναν ότι είχαν εξοφληθεί. Στην εκκαθάριση 2017-208 έδειχνε ως εξοφλημένες τόσο τις δόσεις 12/4 όσο και 30/4. Προχθές εκδόθηκε το ειδοποιητήριο 03/2019. Στην αρχική μου έβγαζε τα 71,50 και μηδενικά για 2017/2018. Από τα παραπάνω δείχνει (δεν είμαι σίγουρος) ότι για να δημιουργήσει πιστωτικό υπόλοιπο θα πρέπει να μην υπάρχει καμία απαίτηση του ταμείου. Όσο υπάρχουν απαιτήσεις (όπως αναδρομικά 2017-2018) ασχέτως ότι λήγουν μελλοντικά, και εφόσον υπάρχουν λεφτά, τα τραβάει για να εξοφλήσει ότι μπορεί. Βέβαια σε αυτό που δοκίμασα πλώρωσα μία περίοδο στο μέλλον των αναδρομικών, δηλαδή ούτως ή άλλως αφού εξόφλησα 01/02-2019, και αφού είχε περάσει πλέον η 12/4, και οι δόσεις στις 30/4 είναι απαιτητές. Οπότε για να σιγουρέψω τι κάνει ακριβώς, θα δοκιμάσω τώρα να βάλω 03/2019 και επί πλέον 4χ21,49, δηλαδή να έχει πλέον κατατεθεί ποσό που εκτός οφειλών για 30/4, να καλύπτει και αναδρομικά έως 28/6. Εάν πάλι δεν αφήσει πιστωτικό υπόλοιπο, και τις εξοφλήσεις, σημαίνει ότι μπορούν να εξοφληθούν εφάπαξ τα 2017-2018.1 point
-
1&2 Η διάταξη που επικαλούμαι εξακολουθεί να ισχύει. Γνώμη μου είναι ότι αν σήμερα ληφθεί η βεβαίωση, τότε από αυτή θα καθοριστεί ο επιτρεπόμενος συντελεστής δόμησης για κατοικία που επιτρέπεται να συνυπάρχει με τη βιοτεχνία και για την οποία θα ισχύουν οι όροι δόμησης του άρθρου 4. 3. Ο νόμος αναφέρει "Για αυθαίρετες αλλαγές χρήσεις από κύρια σε κύρια, όπως .... αυθαίρετη αλλαγή χρήσης από βιομηχανία για την οποία εκδόθηκε άδεια, κατά παρέκκλιση, σε εκτός σχεδίου περιοχή σε κατοικία, εκτός των τυχόν υπόλοιπων συντελεστών (εκτός σχεδίου, παλαιότητας) υπολογίζεται ο συντελεστής αλλαγής χρήσης σύμφωνα με το Παράρτημα Α για την επιπλέον της επιτρεπόμενης για τη νέα χρήση επιφάνεια." Θεωρώ ότι η "επιτρεπόμενη για τη νέα χρήση επιφάνεια", στην περίπτωση μικτής χρήσης, είναι αυτή που προκύπτει από εγγρ-3041/26-1-04 και ότι το παράδειγμα της εγκυκλίου 4 μπορεί να έχει εφαρμογή μόνο όταν το σύνολο του κτιρίου έχει αλλάξει χρήση. Οπότε κατά τη γνώμη μου σε όλες τις περιπτώσεις μικτής χρήσης που αναφέρεις θα υπολογιστεί συντελεστής αλλαγής χρήσης στο σύνολο της επιφάνειας που έχει αλλάξει αυθαίρετα χρήση και παραβιάζει τον συνολικό ισχύοντα σδ για τη συγκεκριμένη μικτή χρήση. Διαφορετικά θα προκύψει ακόμη ένα επιπλέον παράδοξο: όσο περισσότερες επιμέρους διαφορετικές χρήσεις εγκατασταθούν αυθαίρετα, τόσο μικρότερο θα γίνεται το πρόστιμο (αφού αν εξεταστεί κάθε μία με τα δικά της επιμέρους επιτρεπόμενα, όσο περισσότερες είναι οι χρήσεις, όλο και περισσότερα τμ θα προκύπτουν που θα υπολογίζονται με αναλυτικό).1 point
-
1 point
-
Εμπράγματο Δικαίωμα : Το δικαίωμα που παρέχει έννομη, άμεση, απόλυτη (αποκλειστική, εναντίον όλων) εξουσία πάνω σε πράγμα ή δικαίωμα, είτε καθολική είτε μερική. Τα εμπράγματα δικαιώματα είναι οι νομικές μορφές εξουσίασης του ανθρώπου επί των οικονομικών αγαθών, δηλαδή τα δικαιώματα που κατά τον κώδικα (Α.Κ. 973) παρέχουν εξουσία άμεση και κατά παντός επί του πράγματος. Εμπράγματα δικαιώματα είναι η κυριότητα, οι δουλείες, το ενέχυρο και η υποθήκη Διαφορές Εμπράγματων & Ενοχικών Δικαιωμάτων 1. Το εμπράγματο δικαίωμα παρέχει εξουσία σε πράγμα. Αντικείμενο του εμπράγματου δικαιώματος είναι το πράγμα ή ορισμένες φορές το δικαίωμα. Αντικείμενο ενοχικού δικαιώματος είναι η παροχή. 2. Το εμπράγματο δικαίωμα παρέχει εξουσία άμεση. Το ενοχικό δικαίωμα παρέχει έμμεση εξουσία. 3. Το εμπράγματο δικαίωμα είναι απόλυτο ενώ τα ενοχικά δικαιώματα είναι σχετικά. 4. Συνέπεια του άμεσου και απόλυτου χαρακτήρα των εμπράγματων δικαιωμάτων είναι η ύπαρξη κάποιων χαρακτηριστικών τους που δεν υπάρχουν στα ενοχικά δικαιώματα : α) Δύναμη δίωξης, β) Ιδιότητα παρακολούθησης, γ) Αποχωρισμός ή προτίμηση & δ) Αρχή χρονικής προτεραιότητας. ΔΙΑΠΛΑΣΤΙΚΑ δικαιώματα είναι εκείνα που παρέχουν στο φορέα τους την εξουσία να δημιουργεί να αλλοιώνει ή να καταργεί μια έννομη σχέση είτε με μονομερή πράξη του (πχ καταγγελία συμβάσεως) είτε με τη συνδρομή και άλλων προϋποθέσεων και τη μεσολάβηση της δικαστικής αρχής1 point
-
Συμφωνώ με το παντού και πουθενά, και με το ατακτοποίητα, αλλά λέω να τακτοποιηθούν όλα με διαφορετικές ρυθμίσεις, δηλώσεις συναίνεσης και ίδιο τοπογραφικό. Δεν λέω να μην τακτοποιηθεί κάποια αυθαιρεσία.0 points
-
Δεν ξέρει κανένας να δώσει μια σύντομη απάντηση?-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-