Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/07/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Το κράσπεδο είναι ορατό και κατανοητό για κάποιον που έχει επαρκή 3D όραση (δεν το λέω υποτιμητικά). Επίσης, το πλάτος του δεν χρειάζεται να είναι μεγαλύτερο, δεδομένου ότι θα μπορούσε να αποτελείται από απλή διαγράμμιση (ακόμη πιο φτηνή λύση, όπως συμβαίνει σε αρκετά parking της ίδιας εταιρείας). Επίσης, το μήκος κάθε θ.σ. φαίνεται να είναι επαρκές ώστε χωρέσει το μήκος του αυτοκινήτου. Αυτό που χρειάζεται τελικά, είναι να έχει ο οδηγός επαρκή γνώση των διαστάσεων του οχήματός του.3 points
-
Βρε συνάδερφοι, τι ερωτήσεις κάνουμε στον άνθρωπο και σε τι συμπεράσματα μπορούμε να καταλήξουμε μέσω ενός φόρουμ? Έστω ότι μας λέει πως μπήκαν Φ12/10, τι σημαίνει αυτό? Χωρίς την πραγματική εικόνα της κατασκευής, τα πραγματικά φορτία που έχουν εφαρμοστεί και χωρίς την εγκεκριμένη μελέτη τι έχουμε να πούμε επί του θέματος? Το μόνο που μπορώ να προτείνω στον φίλο είναι συνεργασία με έμπειρο δικηγόρο και μηχανικό ώστε να μην κάνει άσκοπες κινήσεις και "κάψει" την υπόθεσή του στις υπηρεσίες και στους εμπλεκόμενους φορείς με φλυαρίες και άσκοπες συζητήσεις. Και ακόμη καλύτερα να μην αναμειχθεί καν ο ίδιος σε συζητήσεις, ο καλύτερος ρόλος είναι αυτού που πληρώνει τις αμοιβές του διορισμένου δικηγόρου και μηχανικού χωρίς καμία άλλη εμπλοκή του στην υπόθεση. Διαφορετικά μέχρι το 2050 εδώ θα είμαστε να το συζητάμε.2 points
-
Συμφωνώ με @astrah. Και το επόμενο βήμα θα είναι ένα μεταπτυχιακό κυρίως στην Αγγλία που είναι η έδρα του μηχανοκινήτου αθλητισμού (αλλά μέχρι να τελειώσεις μπορεί να έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα)2 points
-
Ο ιδιοκτήτης απευθύνεται σε δικηγόρο, διότι η αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος γίνεται μόνο δικαστικά Ο δικηγόρος (εφόσον γνωρίζει τα σχετικά) θα καθοδηγήσει το μηχανικό, για το πώς πρέπει να είναι το διάγραμμα2 points
-
Φίλε μου αν μπορούσαν να βρίσκονται και να διορθώνονται τα προβλήματα μιάς εγκατάστασης στην Φωκίδα, από κάποιον μηχανικό στην Αθήνα ή στην Θεσσαλονίκη με το πληκτρολόγιο, νομίζω οι εγκαταστάτες - συνάδελφοί σου θα ήταν άνεργοι. Προφανώς υπάρχει κάποιο λάθος στις συνδέσεις, που θα πρέπει να βρείς και να διορθώσεις επί τόπου.2 points
-
Version μετά τον ΝΟΚ ...
108.475 downloads
Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)1 point -
1 point
-
1 point
-
Οι κόμποι είναι πλέον γνωστοί, το χτένι θα φτάσει εκεί σε 6 μήνες ... Δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ : Α) 2871Β/5.7.2019 "Διαδικασίες εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών και χρήσεων του Τμήματος Δ΄ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ του ν.4495/2017" Β) 2872Β/5.7.2019 "Διαδικασίες δειγματοληπτικού ελέγχου Δηλώσεων Αυθαιρέτων, ηλεκτρονικής κλήρωσης και έκδοσης των διοικητικών πράξεων του άρθρου 108 του ν.4495/2017" Διαδικασίες εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων.pdf Διαδικασίες δειγματοληπτικού ελέγχου.pdf1 point
-
Version 4
2.503 downloads
Το αρχικό αρχείο είναι του χρήστη panosf. Σε περίπτωση που μας ζητηθεί εκτυπωμένος ο αναλυτικός ή και για άλλες χρήσεις, θεώρησα βολικό και πρόστεσα στο αρχείο του Πάνου την απόκρυψη. Όταν μία γραμμή χρησιμοποιείται, η στήλη του εργαλείου παίρνει την τιμή 1, αλλιώς παίρνει 0. Μπορούν να φαίνονται τα 1 ή τα 0 ή όλα. Στην έκδοση 4, πρόσθεσα φύλλο για τον υπολογισμό του προστίμου των κλειστών χώρων όπου φαίνονται οι συντελεστές. Δεν ξέρω αν θα ζητηθεί στο μέλλον, γιατί προς το παρόν στην πλατφόρμα του ΤΕΕ, βάζουμε τις τιμές και βγαίνει μόνο του. Αν θα μας το ζητήσουν στις ΥΔΟΜ, με το αρχείο αντιγράφουμε τις τιμές από την πλατφόρμα και τις επιλογές (αναδυόμενες λίστες), όπου είναι πιο εμφανείς οι υπολογισμοί.1 point -
1 point
-
1 point
-
Συνάδελφε, με μεγάλο σεβασμό προς την εμπειρία σου,ομως, τα κάτω σίδερα είναι απαραίτητα με την λογική οτι κατά την κατακόρυφη συνιστώσα του σεισμού υπάρχει η πιθανότητα αναστροφής των ροπών και να χρειαστεί να ενεργοποιηθουν οι κάτω οπλισμοί. Αυτό συμβαίνει σε σεισμούς με μεγάλη κατακόρυφη επιτάχυνση και δεν ειναι θεμα εκφοβισμου ή παράλειψης, είναι καθιερωμενη πρακτική πλεον. Δεν φοβερίζουμε κανέναν, οι κανόνες αλλάζουν, οι γνώσεις αυξάνουν, οτι έγινε ορθώς έγινε όταν εγινε. Αν δεν κάνω λάθος παντως το θέμα το προέβλεπε ο κανονισμός (ελαχιστος κατω οπλισμος προβολων).1 point
-
Όχι. Ο "Οδηγός συμπλήρωσης εντύπου Ε3" που έχει εκδόσει πέρσι η ΑΑΔΕ και σύμφωνα με την τελευταία πρόσφατη (12-04-2019) ενημέρωσή του, αναφέρει: "Οι κωδικοί παραμένουν ανενεργοί για τις ατομικές επιχειρήσεις, ενώ για τα ΝΠ συμπληρώνονται από τον χρήστη ανά κατηγορία δραστηριότητας. Σύμφωνα με το Παράρτημα Γ του ν. 4308/2014 στον λογαριασμό 69 περιλαμβάνονται οι παρακάτω λογαριασμοί: 69 Φόρος εισοδήματος 69.01 Τρέχον φόρος (έξοδο) περιόδου 69.02 Αναβαλλόμενος φόρος (έξοδο) περιόδου 69.03 Προβλέψεις για διαφορές φορολογικού ελέγχου φόρου εισοδήματος"1 point
-
1 point
-
Κατά την ταπεινή μου άποψη οι ξένες εταιρείες ανοίγουν γραφεία σε χώρες όπου: α) υπάρχει "κενό" στην υπάρχουσα αγορά και συνεπώς υπάρχουν ευκαιρίες για κέρδος => κατασκευή & εκμετάλλευση. β) η φορολογία και οι μισθοί των υπαλλήλων είναι πολύ μικροί. Παίρνουν μελέτες με μικρή προσφορά, και δίνουν ένα τμήμα (κυρίως σχέδια) σε αυτά τα γραφεία για να βγάλουν κέρδος. γ) οι διαδικασίες είναι απλοποιημένες. Δεν υπάρχει η γελοία γραφειοκρατία της Ελλάδας που κοστίζει πριν ξεκινήσει ο άλλος τη διαδικασία, και παίρνει χρόνο όσο: "Ένας Θεός ξέρει.." Θα πρέπει το κέρδος να είναι τεράστιο για να το ανεχτεί αυτό ένας επενδυτής. δ) δεν κοστίζουν οι εισφορές ενός εργαζομένου όσο περίπου και ο μισθός του. Πιστεύω με τη κάποια εμπειρία που έχω αποκτήσει ως μηχανικός στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ότι είναι πιθανότερο στο επόμενο παγκόσμιο η εθνική Μογγολίας να βγει πρώτη, παρά να βρεθεί μεγάλη εταιρεία του εξωτερικού να επενδύσει στην Ελλάδα. Βάση των παραπάνω, αυτό που έχω ως εικόνα είναι πως αν γινόταν κάτι τέτοιο, αυτές οι εταιρείες θα έπαιρναν Έλληνες μηχανικούς, θα τους είχαν στο ΙΚΑ, και θα έκαναν σχέδια και μελέτες αφού τους εκπαίδευαν μηχανικοί απ' το εξωτερικό για τις συγκεκριμένες διαδικασίες και πρότυπα. Πέραν όμως αυτού, τόσοι Έλληνες υπάρχουν στις μεγάλες εταιρείες έξω που θα μπορούσαν οι ίδιες να τους κάνουν την πρόταση να μετακομίσουν στην Ελλάδα.1 point
-
Ειτε το θελουμε ειτε οχι η προσφατη "μαστορικη" ειναι μια αποτυχημενη ιστορια.Τα παραδειγματα εκατονταδες. Και οχι μονο. Το φταιξικο του συναφιου μας ειναι μεγαλο οταν -δυστυχως- δεχομαστε την "μαστορικη" ή "του ιδιοκτητη" υποβαθμιση της ασφαλειας (αστο ξερω εγω ή δε θελω να μου στοιχισει τοσο θα το φτιαξω φτηνοτερο.)1 point
-
Όχι, δεν είναι σωστό. Ακόμη και σε ιδιοκτησίες που δε διαθέτουν εγκατάσταση κεντρικής θέρμανσης (έστω εξαρτημένη από κοινόχρηστο λέβητα/καυστήρα), η νέα εγκατάσταση απαιτεί ΕΕΔΜΚ (29λ Ν. 4495/2017) στα δικαιολογητικά της οποίας -μεταξύ άλλων - απαιτείται "πλήρης μελέτη εγκατάστασης αυτόνομου (αφού αυτόνομο θα είναι) συστήματος θέρμανσης" (μελέτη απωλειών, μονοσωληνίου, κ.ο.κ.). Πριν από το Ν. 4495/2017 και τη σχετική ΥΑ για την ΕΕΔΜΚ που ακολούθησε, πολλές ΥΔΟΜ απαιτούσαν είτε έκδοση νέας ΟΑ είτε αναθεώρηση της υφισταμένης λόγω μεταβολής των Η/Μ μελετών και σχεδίων θέρμανσης και ύδρευσης. Τώρα, σε ό,τι αφορά στην τοποθέτηση της ΑΘ είτε στον εξώστη είτε στο δώμα, στην παράγραφο 2 του άρθρο 127 Ν. 4495/2017 -προσθήκη 7.- αναφέρεται (η περιπτωσή σας είναι ξεκάθαρα "αυτόνομο σύστημα θέρμανσης) : "...ο ιδιοκτήτης ...δικαιούται, με δική του δαπάνη, ευθύνη και επιμέλεια και κατά τρόπο που να μη θίγει τη θέρμανση των ιδιοκτησιών των λοιπών συνιδιοκτητών, ...να εγκαταστήσει σε αυτήν αυτόνομο σύστημα θέρμανσης κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 5. Ο απαιτούμενος εξοπλισμός εγκαθίσταται σύμφωνα με τις προδιαγραφές ασφαλούς λειτουργίας των εγκαταστάσεων, όπως ορίζονται από τις κείμενες διατάξεις κατά περίπτωση, και τοποθετείται εντός της αυτονομούμενης οριζόντιας ιδιοκτησίας ή σε χώρο που ανήκει στην κυριότητα ή στην αποκλειστική χρήση του ιδιοκτήτη. Οι σωληνώσεις της παροχής μπορεί να διέρχονται από την πρόσοψη του κτιρίου ή άλλους κοινόχρηστους χώρους σύμφωνα με τους όρους των κείμενων πολεοδομικών διατάξεων." Όπως βλέπετε, η ΑΘ μπορεί να τοποθετηθεί σε εξώστη του διαμερίσματος, καθώς αυτός αποτελεί χώρο αποκλειστικής χρήσης του ιδιοκτήτη (ακόμη και στη θέση στάθμευσης ή την αποθήκη). Το ίδιο όμως δεν μπορεί να γίνει και σε στέγη ή δώμα, παρ' ότι προβλέπεται αποκλειστική χρήση της συγκεκριμένης ιδιοκτησίας από τη σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας και τον κανονισμό της πολυκατοικίας γιατί -πολύ απλά- τα Η/Μ συστήματα των οποίων η τοποθέτηση επιτρέπεται στις στέγες σύμφωνα με το άρθρου 19 του ΝΟΚ (4067/2012) είναι: "Καπνοδόχοι, αγωγοί αερισµού, εγκαταστάσεις ηλιακών συστηµάτων µε τοποθέτηση του δοχείου σε άµεση επαφή µε την άνω στάθµη του δώµατος και τοποθέτηση του συλλέκτη πάνω από αυτό, πύργοι ψύξης - η ΑΘ δεν είναι πύργος ψύξης- και δοχεία διαστολής", "... σύστηµα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιµες πηγές ενέργειας"" σε απόληξη κλιμακοστασίου (δώμα), ."...φωτοβολταϊκά πανέλα και...η τοποθέτηση αλεξικέραυνου." Σε ό,τι αφορά τη συναίνεση για κοινόχρηστα/κοινόκτητα, ακόμη και αν αυτή υπάρχει, αφορά μόνο τη διέλευση των σωληνώσεων και όχι την τοποθέτηση μέρους του εξοπλισμού (ΑΘ, λέβητες παντός είδους, δοχεία διαστολής,, εναλλάκτες, κυκλοφορητές, κ.λ.π.). Εφ' όσον το νέο σύστημα είναι "αυτόνομο" (δηλαδή ατομικό) αφ' ενός απαιτείται η εξασφάλιση της σχετικής ΕΕΔΜΚ, αφ' ετέρου πρέπει να ακολυθηθούν οι σχετικές πολεοδομικές διατάξεις που σας παρέθεσα πιο πάνω. Δύσκολα τα πράγματα, αγαπητέ μου...1 point
-
Με την εντολή "match properties" νομίζω ότι είναι η διαδικασία που περιγράφεις, και όχι αντιγραφή.1 point
-
Εκπληρώνω την παραπάνω υπόσχεση που είχα δώσει στο Υ.Γ. ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ = 10.000 ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ/ΚΑΤΑΒΛΗΤΕΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ = 3.000 ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΕΙΣΦΟΡΩΝ, ΕΚΠΙΠΤΟΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙΣΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ, ΑΠΟ 1/1-31/12 = 1.500 ΛΟΙΠΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ εκπιπτόμενες = 1.000 ΠΡΟΣΤΙΜΑ, ΦΟΡΟΙ, ΤΕΛΗ = 500 Το πρόστιμο συνιστά μόνιμη διαφορά. Οι ασφαλιστικές εισφορές παρουσιάζουν προσωρινές διαφορές. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Αρα συμπληρώνοντας το Ε3 μία φορά και απλά αλλάζοντας τους κωδ. 006 & 007 πρέπει να πάρουμε τα παρακάτω απποτελέσματα: ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΩΣ ΕΛ. ΕΠΑΓΓ. = έσοδα μειον όλα τα εκπιπόμενα έξοδα = 10000-1500-1000 = 7500 ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΩΣ ΕΛ. ΕΠΑΓΓ. (περ. στ' παρ. 2 αρ. 12 ν.4172/13, φορολογικό μπλοκάκι) έσοδα μείον μόνο ότι ειαφορες πληρώθηκαν = 10.000-1500 =8500 Συμπέρασμα ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΩΣ ΕΛ. ΕΠΑΓΓ. (λαμβάνονται υπόψη οι πίνακες Ζ, Δ, Ε, Φορολογική αναμόρφωση και γίνονται οι πράξεις του πιν.ΣΤ) και με μόνη αλλαγή τους κωδ. 006 και 007 ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΩΣ ΕΛ. ΕΠΑΓΓ. (περ. στ' παρ. 2 αρ. 12 ν.4172/13, φορολογικό μπλοκάκι) (λαμβάνονται υπόψη οι ίδιοι πίνακες Ζ, Δ, Ε, Φορολογική αναμόρφωση και οι ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ οι πράξεις του πιν.ΣΤ) Οπότε και στις δύο περιπτώσεις μπορούμε να έχουμε και τα λογιστικά κέρδη (που δεν αλλάζουν, είναι τα ίδια είτε φορολογείσαι ως ελ. επαγγ. είτε φορολογείσαι ως ελ. επαγγ. μπλοκάκι) και να έχουμε: και πρακτικά τον πίνακα Β.6 των χρηματοοικονομικών καταστάσεων που πρέπει να φτιάχνουμε και τα φορολογικά κέρδη (τα οποία ενδιαφέρουν την ΑΑΔΕ) τα οποία είναι διαφορετικά (ανάλογα αν αντιμετωπίζεσαι φορολογικά ως ελ. επαγγ. ή ως ελ. επαγγ. φορολογικό μπλοκάκι) Και ακολουθούν συμπληρωμένοι ενδιάμεσοι πίνακες που δεν αλλάζουν και τα τα Ε3 σε pdf που με μόνη αλλαγή στους κωδ. 006 & 007 τροποποιείται ο τρόπος φορολόγησης. 00._Ε3_Ελ_Επαγγελματίας_Μπλοκάκι.pdf 00._Ε3_Ελ_Επαγγελματίας.pdf1 point
-
Συνάδελφοι, σχετικά με το: ιβιβ) αποθήκη μέγιστης επιφάνειας 15 τ.μ. και ύψους έως 2,50 μέτρα. Μπορώ να έχω δύο ή τρεις αποθήκες όπου ή κάθε μια να μην υπερβαίνει τα 15τμ? Ή πρέπει να έχω αποκλειστικά ΜΙΑ αποθήκη έως 15τμ? Σημειωτέον ότι στο νόμο αναφέρει: "Υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση, με την καταβολή παραβόλου ποσού διακοσίων πενήντα (250) ευρώ και χωρίς την καταβολή ειδικού προστίμου,οι εξής παραβάσεις, ανεξαρτήτως του αριθμού αυτών και υπό την προϋπόθεση ότι αυτές δεν περιλαμβάνονται στις διατάξεις του άρθρου 30 του παρόντος νόμου' Φαντάζομαι ότι το θέμα είχε λυθεί με τον 4178 γιατί υπήρχε και εκεί η παρούσα διάταξη. Επειδή όμως δεν μου είχε τύχει, βάζω το ερώτημα να υπάρχει και εδώ και για άλλους συναδέλφους. Ευχαριστώ1 point
-
και πες...πες καποιος ξεχασε τις μπριζολες στη φωτια του BBQ... κι "αρπαξαν"... καλο μεσημερι σε ολους... :-)1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-