Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/07/2020 in Δημοσιεύσεις
-
Γιατί κάποιοι άλλοι χάνουν το δικό τους στην υποτιθέμενη υποστήριξη των ανεμογεννητριών και δεν ξέρουν ούτε το πως η ΔΕΗ τιμολογεί καθημερινά την kWh. Και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι. Μια φορά μας είχε ποστάρει στις ειδήσεις ο engineer ένα άρθρο ενός οικολογικού εθνοσωτήρα που είχε μπερδέψει τα kW με τα Kwh. Και αν θες απάντησέ μου εσύ σε αυτό το ερώτημα: Δεν ενδιαφέρει καμία κυβέρνηση το ότι τα μισά νοικοκυριά στην Ελλάδα δεν έχουν εγκατεστημένους ηλιακούς θερμοσίφωνες, ούτε το γεγονός ότι εκατομμύρια τετραγωνικά τσιμεντένιων ταρατσών δεν αξιοποιούνται σε παραγωγή ενέργειας, στη χώρα με την μεγαλύτερη ηλιοφάνεια της Ευρώπης.3 points
-
Εννοείς προφανώς τον κεντρικό κρατικό σχεδιασμό. Ναι είναι τόσο δύσκολο και ακόμη δυσκολότερο. Γιατί αν αποφασίσει μια κυβέρνηση, η οποία υλοποιώντας τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει απέναντί στην Ε.Ε, ότι σε αυτά τα μέρη θα μπουν αεροτερατάκια και πουθενά αλλού, πρώτον περιορίζει το πεδίο κερδοφορίας των διεθνών αετονύχηδων και δεύτερον περιορίζει και τις μίζες τις δικές της. Άλλη τιμή έχει η μίζα σε περίπτωση πολιτικού κόστους, αντιδράσεων κλπ και άλλη σε ένα δεδομένο σχέδιο που σκάνε όλοι και το αποδέχονται. Αυτή είναι και μια απάντηση στο τρίτο ερώτημα που είχα θέσει. Διότι το Φ/Β και το ηλιακό, παρότι ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ είναι πάρα πολύ αποδοτικά δεν βγάζουν μίζα. Δεν ενδιαφέρει καμία κυβέρνηση το ότι τα μισά νοικοκυριά στην Ελλάδα δεν έχουν εγκατεστημένους ηλιακούς θερμοσίφωνες, ούτε το γεγονός ότι εκατομμύρια τετραγωνικά τσιμεντένιων ταρατσών δεν αξιοποιούνται σε παραγωγή ενέργειας.3 points
-
Για να το ξαναθυμηθούμε αυτό που πολύ σωστά επισημαίνει η Δανάη, υπήρχε ως οδηγία στο εγχειρίδιο χρήσης του συστήματος δηλώσεων ν. 4178/13 (Νοεμβριος 2013) αναφορικά με το πρόστιμο της διαμερισμάτωσης. 16. ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΣΗ (ν. 4178/13) Με βάση την παρ. 10 του άρθρου 23 Ν. 4178/2013, στην περίπτωση διαφορετικής διαμερισμάτωσης πληρώνονται 500 ευρώ πρόστιμο και όχι παράβολο. Όταν η διαμερισμάτωση είναι η μοναδική παράβαση, επιλέγετε το αντίστοιχο πεδίο του ΦΚ και κατά την υποβολή της δήλωσης εκδίδεται μόνο η πληρωμή του τέλους ανταπόδοσης. Μετά την εξόφλησή του, η εντολή πληρωμής του προστίμου θα εμφανιστεί κατά την προώθηση σε «Υπαγωγή». Σε περίπτωση διαφορετικής διαμερισμάτωσης μαζί με άλλες αυθαιρεσίες, καταβάλλεται το παράβολο που αντιστοιχεί στις υπόλοιπες αυθαιρεσίες και το πρόστιμο των 500 ευρώ για την διαμερισμάτωση, προστίθεται στο συνολικό πρόστιμο. Για να γίνει αυτό, η διαμερισμάτωση δηλώνεται ως 1 λοιπή παράβαση, χωρίς να κάνετε αναλυτικό προϋπολογισμό. Μπορείτε να δηλώσετε σε χωριστό ΦΚ τη λοιπή παράβαση της Διαμερισμάτωσης, αναγράφοντας στην περιγραφή του "ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΣΗ". Η διαμερισμάτωση αφορά το σύνολο του ορόφου, οπότε μπορεί να γίνει μια δήλωση από οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη. Εάν υπάρχει συναίνεση μεταξύ των ιδιοκτητών, μπορεί να δοθεί βεβαίωση μεταβίβασης και για άλλη ιδιοκτησία. Στη περίπτωση αυτή θα χρειαστεί να εκδώσετε χωριστή βεβαίωση, αναφέροντας στη τεχνική περιγραφή τον α/α της δήλωσης αυθαιρέτου που ρυθμίστηκε η διαμερισμάτωση. βλ. και Εγκύκλιο 3 του ΥΠΕΚΑ (1/10/2013), Παράρτημα 1, Διευκρινίσεις2 points
-
έντυσε μουσικά τα φιλμ της νιότης μας (και όχι μόνο) μετά από τόσο έργο, ήρθε η ώρα της ανάπαυσης... https://tvxs.gr/news/moysiki/pethane-o-thrylos-tis-kinimatografikis-moysikis-enio-morikone2 points
-
Γεια!Όχι,αυτό που περιγράφεις είναι παραβίαση πλαγίων αποστάσεων,δεν ισχύουν οι διατάξεις περί προκηπίου στην εκτός σχεδίου☺️Εκεί όμως,να προσέξεις να μην έχεις την παραβίαση >50% από την minimum απόσταση από άξονα οδού,που εμπίπτει στο άρθρο 89 στις απαγορεύσεις της παρ.2δ (ζώνη διάστασης) του Ν.4495.2 points
-
το 2010/11 είναι μόνο για Αττική. Στην υπόλοιπη Ελλάδα, για ότι δεν εμφανίζεται στο 2007/09 τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις το google earth. Επίσης υπάρχει και το https://zoom.earth της microsoft στο έχει υποτυπώδεις ημερομηνίες λήψεων (στο bing maps δεν φαίνονται) και το http://livingatlas.arcgis.com/wayback της Esri. (οι λήψεις είναι οι bold ασπρες γραμμές επάνω αριστερά, όλες οι ενδιάμεσες είναι ίδιες)2 points
-
Θα επαρκούσε ένα απλό δικό σου ….. οπς, δεν κατάλαβα καλά… ή τι θέλεις να πεις … κάτι απλό μεταξύ συνομιλητών…. Φτάνει και περισσεύει το συγνώμη αν σε πρόσβαλα διατηρώντας την προσβολή σου προς τον συνομιλητή σου τότε εύκολα με χαρακτηρισμούς δεν θα μπορούσε να γίνει αποδεκτό από κανένα συνομιλητή σου. Φυσικά αν έπρεπε συντονιστικά να παρέμβω στο κείμενο σου, δεν χρειαζόταν καν να σε ρωτήσω, θα είχε φάει σουτ και πιθανά θα είχες πάρει και ποινή…. Ας λήξει εδώ. Παίρνω πίσω και το “κρίμα” … στην ένταση μερικές φορές βοηθά να κατανοήσουμε τον άλλον καλύτερα. Ας συνεχίσει ο διάλογος επί της ουσίας.2 points
-
Στον δήμο πληρώνεις την εισφορά Δήμου και το ποσοστό εισφοράς ΚΗ που του αντιστοιχεί (συνήθως 75%) Στη ΔΟΥ πληρώνεις: ΕΙΣΦ. ΚΗ’ ΨΗΦ. (25%), ΕΙΣΦ. ΤΕΕ, Παράβολο Δημοσίου 5%, Χαρτόσημο επί ΤΕΕ – ΤΣΜΕΔΕ, Παράβολο Ν.1041/80 άρθ.77, ΟΓΑ Χαρτοσήμου Στο ΙΚΑ πληρώνεις την προκαταβολή με την απογραφή (1% ή 29,39€ κατ ελάχιστο) Μέσω Taxinet ο μηχανικός πληρώνει το ΦΕΜ επι της συμφωνηθείσας. Τα προγράμματα αμοιβών υπολογίζουν όλα τα παραπάνω. Αυτά που καταργήθηκαν είναι το ΤΣΜΕΔΕ(&ΕΜΠ) μηχανικού, ιδιοκτήτη και το 2,048% του ΤΕΕ (αντικαταστάθηκε με το ανταποδοτικό τέλος). Επίσης να ενημερώσεις τον ιδιοκτήτη πως θα πρέπει να πληρώσει και την αμοιβή ελεγκτών δόμησης καθώς και κόστος του ΣΔΑ (εγγυητική 0.5% επί του συνολικού προϋπολογισμού του έργου πριν τον αρχικό ελεγκτή συν το κόστος ανακύκλωσης ανά τόνο του διαχειριστή ΑΕΚΚ σε ότι προκύψει)2 points
-
η παραταση... Ν 4700/2020: Αρθρο375 Άρθρο 375 Παράταση προθεσμιών 1. Στις παρ. 1, 2 και 4 του άρθρου 13 του ν. 4623/2019 (Α’ 134), η ημερομηνία «30.6.2020» αντικαθίσταται από την ημερομηνία «31.8.2021». Ειδικά για το πιστοποιητικό πυρασφάλειας της περ. α’ της παρ. 1 του άρθρου 6 του π.δ. 99/2017 (Α’ 141), η προθεσμία παρατείνεται έως 31.10.2020. 2. Η προθεσμία του πρώτου εδαφίου της παρ. 2 του άρθρου 51 του ν. 4647/2019 (Α’ 204), η οποία παρατάθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 10 της από 11.3.2020 Π.Ν.Π., που κυρώθηκε με τον ν. 4682/2020 (Α’ 76), παρατείνεται από τη λήξη της, έως τις 31.8.2020. Ειδικά για τις περιπτώσεις που υπάγονται στην παρ. 1 του άρθρου 102 του ν. 4495/2017 (Α’ 167), η προθεσμία παρατείνεται έως τη λήξη της προθεσμίας που προβλέπεται στη διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 102 του ν. 4495/2017. Η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2 του άρθρου 222 του ν. 4555/2018 (Α’ 133) παρατείνεται από τη λήξη της έως 31.8.2020.2 points
-
Μανόλη θέλει σκέψη το πράγμα. Ενημέρωσέ μας το κτίριο πότε έχει κατασκευαστεί. Αν υποθέσουμε ότι το ελεύθερο ύψος των w.c ήταν 2.20 μ, ποια διαφορά θα είχε η βεβαίωση ότι ο εμφαινόμενος στο παρόν σχέδιο χώρος προορίζεται για φροντιστήριο και πληροί τις προυποθέσεις χώρου κύριας χρήσης, αφού και πάλι θα είχες χώρους βοηθητικής χρήσης που προορίζονται για να εξυπηρετούν την κύρια χρήση. Ας πάμε μετά στον αερισμό-φωτισμό. Λογικά τα w.c θα είναι "τυφλά". Αν δεν κάνω λάθος ο φορέας αδειοδότησης εγκρίνει τεχνητό αερισμό ή και φωτισμό σε βοηθητικής χρήσης χώρους. Γι αυτό λέω ότι θέλει σκέψη το πράγμα πριν το απορρίψουμε ή το δεχτούμε. Αποφ-3046/304/89 ΑΡΘΡΟΝ-8 (ΦΕΚ-59/Δ/3-2-89) ΚΤΙΡΙΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 1. ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΥΨΗ 1.1. Τα επιτρεπόμενα ελάχιστα ελεύθερα ύψη των χώρων των κτιρίων ορίζονται ως εξής: 1.1.1. Για κύρια χρήση 2,40 μέτρα. ( Οι χώροι κύριας χρήσης έχουν για τα κτίρια που κατασκευάζονται μετά τις 4-7-12-νοκ ελεύθερο ύψος τουλάχιστον 2,65 μ) 1.1.2. Για βοηθητικη χρήση 2,20 μέτρα και 1.1.3. Ανεξάρτητα από χρήση κάτω από δοκούς ή άλλα δομικά στοιχεία που προεξέχουν κάτ από τις οροφές ή τις ψευδοοροφές τους 2,00 Μ. 1.2. Τα παραπάνω επιτρεπόμενα ελάχιστα ελεύθερα ύψη των χώρων των κτιρίων μειώνονται σε 2,20 Μ, 2,00 Μ και 1,90 Μ αντίστοιχα, εφόσον έχουν διαμορφωθεί πριν από τις 30-9-55 (Ημέρα δημοσίευσης του από 9-8-55 Δ/τος "περί ΓΟΚ του Κράτους"). 2. ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΜΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΥΨΗ 2.1. Το πραγματοποιούμενο ελεύθερο ύψος χώρου κτιρίου ισούται με το λόγο του καθαρού όγκου του προς το εμβαδόν της επιφανείας του δαπέδου του. Για τον υπολογισμό τόσο του καθαρού όγκου, όσο και του εμβαδού της επιφανείας του δαπέδου, δεν λαμβάνονται υπόψη τα τμήματα του χώρου που έχουν ελεύθερο ύψος μικρότερο από 2,00 Μ. Για τον υπολογισμό του καθαρού όγκου λαμβάνεται υπόψη η κατώτατη επιφάνεια της οροφής ή της ψευδοροφής,όπως διαμορφώνεται με ή χωρίς κλίση και με ή χωρίς δοκούς ή άλλα δομικά στοιχεία. Σε περίπτωση, όμως, κατά την οποία η απόσταση ανάμεσα στις δοκούς (κενό) ή τα άλλα δομικά στοιχεία που τυχόν υπάρχουν κάτω από την οροφή ή την ψευδοροφή είναι μικρότερη από 1,50 μέτρα ή το ύψος του δομικού στοιχείου είναι μεγαλύτερο από το μισό της παραπάνω απόστασης, δεν προσμετράται στον καθαρό όγκο του χώρου, το τμήμα του που βρίσκεται ανάμεσα στα δομικά αυτά στοιχεία (κενό). 2.2. Το πραγματοποιούμενο ελεύθερο ύψος δοκού ή άλλου δομικού στοιχείου μετράται από το πιο χαμηλό σημείο του στοιχείου αυτού μέχρι το τελειωμένο δάπεδο του χώρου. "2.3. Προκειμένου για χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων , ισχύουν τα ελάχιστα ελεύθερα ύψη χώρων τα αναφερόμενα στα ειδικά για τους χώρους αυτούς Διατάγματα και δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του παραπάνω εδαφ.2.1". 3. Χώροι των υπόγειων ορόφων, που σύμφωνα με την παρ. 1Ββ του Αρθ-7 του Ν-1577/85 (ΓΟΚ) δεν προσμετρώνται στο συντελεστή δόμησης (σδ) που πραγματοποιείται, επιτρέπεται να έχουν ελεύθερο ύψος και μεγαλύτερο από 3,00 μέτρα, εφόσον χρησιμοποιούνται για: 3.1. Λεβητοστάσια, μηχανοστάσια ή ηλεκτρικούς υποσταθμούς που το ελάχιστο ελεύθερο ύψος τους καθορίζεται στις σχετικές διατάξεις του κανονισμού αυτού ή 3.2. Βοηθητικές χρήσεις που δεν εξυπηρετούν κατοικίες και το ελάχιστο ελεύθερο ύψος τους ορίζεται από το φορέα, που είναι αρμόδιος για τη λειτουργία της αντίστοιχης κατηγορίας ειδικής χρήσης που ανήκουν ή από τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ με απόφασή του, εφόσον δεν υπάρχει αρμόδιος φορέας. 4. Χώροι που χρησιμοποιούνται για τη συνάθροιση του κοινού (κατηγορία Γ) καθώς και αίθουσες διδασκαλίας έξι ή περισσοτέρων ατόμων που ανήκουν στην κατηγορία Δ απαιτείται να έχουν καθαρό όγκο, τόσο ώστε να αναλογούν 3 κ.μ. τουλάχιστον ανά άτομο του πληθυσμού τους. Ειδικά οι χώροι αναμονής ή οποιασδήποτε άλλης συνάθροισης όρθιων ατόμων απαιτείται να έχουν καθαρό όγκο, τόσο ώστε να αναλογούν 1,2 κ.μ. τουλάχιστον ανά άτομο του πληθυσμού τους.2 points
-
...δεν έχασαν τίποτε. Από τέτοια άρθρα έχουμε μπουχτίσει εδώ και 15 χρόνια. Να βάλουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους; Η μισή ιστορία για τις ανεμογεννήτριες γίνεται για τα κυκλαδίτικα νησιά. Κάποιους έχει ενοχλήσει εδώ και χρόνια η απόφαση για προστασία του παραδοσιακού των νησιών, που δεν επέτρεπε ούτε ηλιακούς θερμοσίφωνες. Σιγά - σιγά μπήκαν τα φωτοβολταϊκά από την κυρία Μπιρμπίλη (κυβέρνηση ΓΑΠ) και σήμερα ετοιμάζονται οι αεροκουμούτσες. Ως γνωστόν, ανεμογεννήτριες και παραδοσιακός τουρισμός (μόνο με αυτό το θέμα θα ασχοληθώ) δεν συνδυάζονται, εκτός αν ο συζητητής είναι ταχυδακτυλουργός. Το πρώτο ερώτημα που θέτω είναι το εξής: Έχει αποφασίσει το κράτος τι θα κάνει - για παράδειγμα - με τα νησιά των Κυκλάδων; Αν, ας πούμε, τα έσοδα από τον τουρισμό σε κάποια νησιά, είναι μικρότερα από την αξία του ρεύματος που θα δίνουν στο δίκτυο οι ανεμογεννήτριες, ας τα κάνει παραγωγικά, με πατατοκαλλιέργειες, κοπάδια και τυροκομία, ας κοτσάρει από 50 - 60 αεροκουμούτσες σε κάθε νησί και τέλος. Όποιος από τους κατοίκους, θέλει κάθεται, όποιος θέλει φεύγει. Μήπως το κράτος έχει σχεδιάσει να αφήσει μερικά από τα νησιά ως τουριστικά μέρη και κάποια άλλα να τα κάνει παραγωγικά; ...Σκοτάδι. Γιατί τόσα χρόνια δεν έχουν αξιοποιηθεί για εγκατάσταση ανεμογεννητριών, όσες ανατολικές ακριτικές βραχονησίδες έχουν καλό αιολικό δυναμικό, αλλά τα funds και οι μιζαδόροι δείχνουν Κυκλάδες; Ευκολάκι... Γιατί τα τελευταία 10 χρόνια όταν λέμε ΑΠΕ εννοούμε ανεμογεννήτριες; Ευκολάκι, αλλά κρύβει παγίδες... Αυτά και άλλα παρόμοια ερωτήματα, που ούτε ο κος Τάσιος μπορεί να απαντήσει στο άρθρο του, ούτε φυσικά ο κος Παπαχελάς στη φυλλάδα του.2 points
-
βρε τους ηρωες του ΔΥ. Που διορίστηκαν με το σπαθί τους και την αξία τους με καθόλα αξιοκρατικές διαδικασίες. Και καθημερινά με παρρησία προσέρχονται στην εργασία τους για να τιμήσουν το "ψωροκάμματό" τους. ΚΑι τώρα αντιδρούν για το δημόσιο συμφέρον....2 points
-
Επίσης μου φαίνεται περίεργο να έχουν ανακοινώσει 3 μηνες κ να δίνουν 4.5 χρόνια! 🤔🤔🤔 Μπουμπούνα άφοβα!1 point
-
Αυτό ότι ακόμα και για την παράταση πρέπει να μασήσουμε δαφνόφυλλα... Πάντως μόλις υπέβαλλα κατηγορία 5, χωρίς προσαύξηση.1 point
-
Πλωτά αιολικά. Δεν είναι κακή ιδέα, αλλά, θα συμφωνήσουν οι κάτοικοι Δωδεκανήσου, Επτανήσου, Βορείου Αιγαίου, Κρήτης και οι σκαφάτοι; Δεν θα προσβληθεί η αισθητική τους; Οι ψαράδες δεν θα χάσουν τις ψαριές τους; Δύσκολο το βλέπω, ακόμα κι αν αποκτήσουμε ΑΟΖ. μπρέιν στορμινγκ κοντίνιουζζζζζζζζζζζζ1 point
-
αφου τακτοποιείς "ολη" την οικοδομη "με συναινέσεις" αρα μαλλον προκειται να γινει τροποποιηση της συστασης, θες μία ξεχωριστη βεβαιωση για τα κοινοχρηστα αλλά και να ειναι τακτοποιημενο το 100%.1 point
-
Παιδιά το πρόβλημα είναι γνωστό από τον 4014 ακόμη. Γι αυτό και στις οδηγίες/εγκύκλιο δε θυμάμαι τώρα που ακριβώς, έλεγε ότι τικάρουμε το κουτάκι της διαμερισμάτωσης μόνο όταν αυτή είναι η μοναδική παράβαση (ωστε το σύστημα να ζητήσει μόνο τα απαιτούμενα λιγότερα δικαιολογητικά). Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση απλώς προσθέτουμε μια λοιπή παράβαση και αναφέρουμε στην τεχνική έκθεση ότι αφορά τη διαμερισμάτωση.1 point
-
Σου συνιστώ (έντονα) να επικοινωνήσεις μαζί του. Για πολλούς λόγους πέραν της δεοντολογίας. Και πρώτα απ’ όλα το «μπερδεγουέει» που έχει γίνει από τον ίδιο στον 4014/2011 να λυθεί με δική του ευθύνη και υπογραφές και όχι δική σου. Εσυ να ελέγχεις μη γίνουν πάλι πατατιές…. Ή «αβλεψίες» Μη ξεχνάς ότι θα πρέπει να μεταφερθεί πια η υπαγωγή στον εν ισχύ 4495 αφού αλλάζουν πολεοδομικά μεγέθη κλπ. κλπ.…. Δεν νομίζω πως μπορείς να λύσεις το πρόβλημα μόνο μιλώντας εδώ με εμάς και όχι με τον ίδιο και μετά με το ΤΕΕ για την διαδικασία Θέλει αρκετούς και λεπτούς χειρισμούς το όλο ζήτημα. Στο ξανα τόνισα.1 point
-
Γεια χαρά σε όλους.Θα ήθελα προτάσεις για κάποιο πρόγραμμα μελέτης ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων;1 point
-
στο ΕΤΕΑΕΠ όταν προπληρώσουμε, το ποσό πάει να αποπληρώσει τα αναδρομικά του 2017 και 2018, δεν μένει μέσα για την επόμενη δόση του τρέχοντα ή του επόμενου μήνα.1 point
-
Ας μη βιαζόμαστε με συνεχόμενες παραθέσεις. Προτείνω να αφήνουμε τον ερωτώντα να δώσεις τις διευκρινίσεις του να το ξανασκεφτεί και εδώ είμαστε πάλι. Δεν ανέφερε κανείς μας για "στραβά μάτια".1 point
-
Εμαθα οτι συμβαινει οταν εχεις και διαμερισματωση.εχει συμβει σε πολλους συνσδερφους.εχω μεταξυ των αλλων κατηγοριων και διαμερισματωση κι γω.ειναι αστοχια του συστηματος μαλλον1 point
-
Μπα, δεν είναι και σίγουρο. Ο κουμπαράς μου με το παλιό RF (προ επιλογής ΑΚ) παραμένει ως πιστωτικό υπόλοιπο χωρίς να έχει πιστωθεί σε καμία νέα οφειλή. Βέβαια δεν έχει γίνει και καμία εκκαθάριση πληρωμών με το νέο RF οπότε περιμένουμε. Πλέον το παρακολουθούμε καθαρά ως πείραμα και για διασκέδαση. Έχει ένα σασπένς το όλο θέμα, πως να το κάνουμε......1 point
-
Όχι. Άλλο οι πλάγιες αποστάσεις άλλο το προκήπιο. Εκεί θα βάλεις συντελεστή παραβίασης Δ αλλά δεν είναι υποχρεωτικά κατηγορία 5. Εξαρτάται κανονικά από τα ποσοστά υπέρβασης.1 point
-
Να υποθέσω δηλαδή ότι με το Συγνώμη σου εννοείς έμμεσα ότι το “κωμικά μιμίδια” δεν αφορά εμένα πια άλλα όσους εκλαμβάνουν απαντήσεις ως. Και συνοπτικά που δεν είναι απάντηση προς εσένα, κρίνω ότι όσο σημαντικό είναι η ανάπτυξη τεχνικών για παραγωγή Αιολική ή Ηλιακής ενέργειας, άλλο τόσο σημαντικό είναι και η διαδικασία οργάνωσης για την μετάδοση της στην κατανάλωση, αλλά το ίδιο σημαντικό με τα προηγούμενα 2 είναι και η ανάπτυξη τεχνικών μη σπατάλης της έχοντας πόλεις που δεν θα είναι βραστήρες τα καλοκαίρια π.χ. Υ.Γ. Καμία απαίτηση δεν σου έκανα ως συντονιστής. Ως συνομιλητής έγραψα. Με κόκκινο με πράσινο είναι συντονιστικές ενέργειες. Στην δική σου ευχέρεια να κάνεις ότι θέλεις. Ότι έγραφα πριν το αφαιρέσεις δεν το αναιρώ διότι εσύ δεν αναίρεσες την κρίση σου. Αλλα το αναίρεσες “σαν να στο απαίτησε” ο συντονιστής. Πραγματικά κρίμα….1 point
-
1 point
-
η συγνώμη δεν μπορεί να γίνει δεκτή όσο διατηρείς τα "κωμικά μιμίδια". Διάβασε τι έγραψα.... ακόμα νομίζεις ότι το "χάνουμε σε κατανάλωση" ισοδυναμεί με το = φωτοβολταϊκά .... αντί για εξοικονόμηση ενέργειας από την θερμοχωρητικότητα των υλικών στην πόλη. Κρίμα.....1 point
-
για τόσο ηλίθιο με περνάς? Πριν προσβάλλεις τον συνομιλητή σου διάβασε με προσοχή τι έγραψε.1 point
-
Η όψη της αδείας δεν έχει στάθμες. Και αν είδα καλά έχει συνολικό ύψος 7+1.8=8.8. Έχει τη σχέση του όγκου με το διαμ. έδαφος.Όπως είδα την αντίστοιχη πλαϊνή σου όψη αυτή δεν έχει αλλάξει. Επισυνάπτω ένα σκίτσο. Θεωρώ πως το διαγραμμισμένο είναι το έδαφος που έφυγε και έτσι αποκάλυψε τη μια όψη. Όταν βάζεις ξεμπάζωμα (γιατιί ξεμπάζωμα καταλαβαίνω ότι έχεις )δεν χρειάζεσαι και ΥΥ (δες άρθρο 100 παρ.11). Τώρα ουσιαστικά εσύ πρέπει να κάνει 2 πράγματα: 1. να επιβεβαιώσεις ότι το κτίριο έκατσε εκεί που πρέπει (δλδ ότι η στάθμη του υπογείου μπήκε εκεί που έπρεπε) 2. να δεις εάν ο νέος χώρος που θα πας με ΥΔ μπορεί να λάβει τον μειωτικό 0.3 ή 0.51 point
-
Τώρα το πρόβλημα είναι ακόμα πιο μεγάλο. Το συμβόλαιο είναι ακυρωτέο Ο Μηχανικός που έδωσε την Βεβαίωση θα έχει διοικητικό πρόστιμο από 30,000€ έως 100.000€ Οι πωλητές / αγοραστές μπορούν να του απαιτούν και αποζημιώσεις για το σφάλμα του (κι ας ήταν αυτοί που το ζήτησαν)... κλπ κλπ Σου εύχομαι να μη είσαι εσύ που το έκανες. Για να βρεθεί λύση (αν βρεθεί) θέλει λεπτούς χειρισμούς, όλοι οι εμπλεκόμενοι να συμφωνούν και επαφή με το Τ.Ε.Ε. για επαναφορά με διόρθωση της όποιας υπαγωγής και φυσικά διορθωτικές διαδικασίες απο μεριά συμβολαιογράφου.1 point
-
πολλάααααααααααα κι άλλα τόσα χάνουμε σε κατανάλωση με όλα τα πεζοδρόμια στις πόλεις να είναι πλάκες τσιμεντάκι.....1 point
-
Κι εγώ σε ευχαριστώ που ασχολείσαι με μένα, έστω και έτσι, και σε παρακαλώ, αφού εδώ είναι φόρουμ επιστημόνων να μου απαντήσεις στο παραπάνω ερώτημα. Και μάλιστα επειδή είσαι και εσύ επιστήμονας, θέλω να μου βρεις και πόσα εκατομμύρια kWh χάνονται ετησίως από την μη αξιοποίηση ταρατσών στην ηλιακή ενέργεια...Τη στιγμή που στη Δανία, υπάρχουν πάρα πολλά κτίρια πραγματικής μηδενικής κατανάλωσης και αξιοποιούν μέχρι και φυτά εσωτερικού χώρου.1 point
-
υποτιθεται..... Δεν ειμαι κατα τις παραγωγης απο ΑΠΕ ισα ισα , η επαγγελματικη μου ενασχοληση εχει να κανει κ με αυτου του ειδους την τεχνολογια.... ζηταω να μην φυτεβωντε ετσι αυθερετα στα βουνα μας κ οχι μονο , θελω πρωτα να δουμε ολες τις πιθανες κ απιθανες επιπτωσεις θετικες η αρνιτικες που θα δημιουργηθουν....Τοσο δυσκολο ειναι δλδ να εκπονησουμε περιβαντολογικες μελετες ?1 point
-
Κανονικά λειτουργεί ως κουμπαράς. Ό,τι μπει θα χρησιμοποιηθεί όταν χρειάζεται. Το αν το εμπιστεύομαι να μην κάνει ποτέ λάθος είναι άλλο ερώτημα βέβαια.1 point
-
Αντιδρούν, όχι γιατί η συγκεκριμένη περίπτωση αντίκειται στη νομοθεσία αλλά, γιατί θίγονται τα συμφέροντά τους. Γιατί (ενδεχομένως) αποδειχθεί ότι "ο βασιλιάς είναι γυμνός". Τουτέστιν, θα φανεί η ανικανότητα των στελεχών της δημόσιας διοίκησης να κουμαντάρουν τα του οίκου τους. Και αντίθετα με ότι ισχυρίζονται διάφοροι πολιτικάντηδες, δεν χρειαζόμαστε λιγότερο, αλλά καλύτερο Δημόσιο. Κι αυτό θα επιτευχθεί μόνο με την τοποθέτηση ικανών μάνατζερς σε θέσεις-κλειδιά.1 point
-
Συνάδελφε a.petroulaki Θα πρέπει να κάνεις επανεφαρμογή ορίων. Η μεθοδολογία που θα ακολουθήσεις εξαρτάται απο πολλούς παράγοντες. Θα βρεις στο φόρουμ εκτεταμένες αναφορές και συζητήσεις. Θα προσέξεις τον χρόνο και τρόπο της κατάτμησης και το τι ίσχυε. Είναι καίριο το ερώτημα του dimitris GM τι εννοείς ένταξη. Είναι μήπως σε οριοθετημένο οικισμό εντός της οριοθέτησης?? και εκκρεμεί η πολεοδομική μελέτη??? τότε δεν είναι εκτός σχεδίου. Θα πρέπει να δώσεις κάποια στοιχεία παραπάνω και διευκρινίσεις1 point
-
θα μπορούσε κανείς να καταγράψει τι απαιτείται σήμερα το 2020 να πληρωθεί για τα φορολογικά της αδείας? ΕΙΣΦ ΚΗ ΕΙΣΦ ΤΕΕ ΕΙΣΦ ΤΣΜΕΔΕ ΕΙΣΦ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΑΡΤΟΣΗΜΑ ΚΛΠ ΟΓΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΙΚΑ Τελικά ποιά ισχύουν και ποιά όχι?1 point
-
Συνάδελφοι όποιος μπορεί να βοηθήσει , επειδή πλέον εγώ σηκώνω ψηλά τα χέρια με τις διαδικασίες επιτροπών μετά και την συνεδρίαση του Τοπικού Συμβουλίου , που ανέβαλε τα θέματα μέχρι να διευκρινίσουν με ερώτημα αν έχουν αρμοδιότητα να γνωμοδοτούν : Έχω προηγούμενη έγκριση Τοπικού Συμβουλίου ( πριν την τροποποίηση των αρμοδιοτήτων ) που γνωμοδότησε θετικά για υπαγωγή αυθαιρέτου σε αρχαιολογικό χώρο ( τονίζω μόνο αρχαιολογικός χώρος χωρίς άλλο χαρακτηρισμό ). Το επόμενο βήμα είναι να το στείλω ΚΕΣΑ ή προχωράω σε οριστική υποβολή δήλωσης χωρίς άλλη επιτροπή ?1 point
-
δεν με διαβαζεις κ αυτο ειν κακο ζηταμε ολοκληρομενες περιβαντολογικες μελετες κ μετα ....το κουβεντιαζουμε, οταν ο κυνηγος χανει θηραματα σημενει οτι εξαφανιστηκαν χλωριδα κ πανιδα μην βαζεις ιδεες παντος εδω .....κατι δεν μου καθετε , γιατι εμεις δλδ σβουρους ?1 point
-
Αν θα αποφασιστεί να κοπεί το τμήμα εξώστη και να μείνει το τμήμα που είναι πάνω από τα 3 μ. το οποίο και θα πρέπει να τακτοποιηθεί ως κατηγορία 3 και μόνον και στη συνέχεια χορήγηση βεβαίωσης. Έτσι όπως είναι τώρα δεν τακτοποιεί.1 point
-
Όσον αφορά την ερώτηση του jbosdasα για τη βεβαίωση είναι πιστεύω αυτονόητο ότι δεν μπορεί να πάει με το 2β). Αυτό είναι για βεβαιώσεις σε περίπτωση που δεν υπάρχει κανένα αυθαίρετο - ούτε καν ρυθμισμένο - ή με μικρές αποκλίσεις. Και να το καθαιρέσεις πάλι δεν μπορεί να γίνει σύννομα μόνο με βεβαίωση.1 point
-
Κ εμένα μου έχει συμβεί. Εγώ ανέβασα ο,τι έλεγε ο νόμος καί όχι ο τι απαιτούσε το σύστημα.1 point
-
Πέρα απο τις άλλες πτυχές του θέματος που έχουν αναφερθεί, για μένα ακόμα σημαντικότερο είναι ότι απ'ότι καταλαβαίνω θα είναι επενδύσεις ιδιωτών και όχι δημόσιες.Απο τις επενδύσεις αυτές σε μερικά χρόνια όταν τα εργοστάσια με μαζούτ/λιγνήτη κλπ κλείσουν θα εξαρτώμαστε σε μεγάλο βαθμό και θα γίνουν όργανο πίεσης-εξυπηρέτησης προσωπικών συμφερόντων. Ναι απο εμένα στην αιολική ενέργεια, αλλά υπό προυποθέσεις στη χωροθέτηση και μόνο με δημόσιες επενδύσεις και διαχείρηση για να μην εξαρτώμαστε απο κανέναν. Αν δεν το αντέχουμε τώρα ως χώρα, ας το αναβάλουμε για λίγα ακόμα χρόνια. Καλύτερο απο να το ξεπουλήσουμε και αυτό.1 point
-
Μήπως έκανες κατά λάθος υπαγωγή, με άλλες κατηγορίες, και έχουν κλειδώσει τα απαιτούμενα;1 point
-
1 point
-
H λύση στο ενεργειακό πρόβλημα λέγεται πυρηνική ενέργεια. Σε κάθε διαφορετική περίπτωση το ρεύμα θα είναι ακριβό.1 point
-
κ ακομα καλα κρατει .......δεν λεμε οχι αυθερετα κ χωρις αιτιο , δεν μπορεις να μου γεμισεις τη καθε βουνοκορφη με σβουρους , εμενα σαν κυνηγο με ενοχλει, χανω θυραματα τον αλλον τον ενοχλει ο θορυβος καποιον αλλον η αισθητικη..... κατι αναλογο προσπαθησαν να γινει σε ακατοικητες ( απο ανθρωπους) βραχονισιδες στις κυκλαδες που ευτυχως δεν περασε ....δεν τα θυσιαζουμε ολα στο βωμο της αναπτυξης ........κ στο κατω ,κατω της γραφης επειδη ζω στη φυση θελω να βλεπω φυση . Manolis Klontzas 1 Ιουλίου στις 5:25 μ.μ. Η ανατροπή και η καταστροφή του Γεωπαρκου Σητείας είναι γεγονός απαράδεκτο που οι Λασιθιώτες δεν πρέπει να το αφήσουν να ολοκληρωθεί. Παράλληλα με την ανατροπή του γεωπάρκου ως θεσμό και κατάκτηση, ανατρέπεται και το "ιστορικό φυσικό τοπίο" ως μνημείο με την αρχαιολογική έννοια του όρου. Είναι μία μαχαιριά στο ίδιο μας το ΕΙΝΑΙ όπως αυτό αποτυπώνεται ιστορικά. Οι πολιτικές επιλογές αυτές που στοχοποιούν τον άνθρωπο δημιουργό αξιών, τη φύση και το ιστορικό φυσικό τοπίο δένει ως νύχι- κρέας με την απαξίωση από την Πολιτεία και από την τοπική διοίκηση της κορυφαίας σε διεθνές επίπεδο επιστημονικής έρευνας για την ανάδειξη του μνημειακού συνόλου στον Πετρά Σητείας. Δεν είναι καθόλου τυχαίο γεγονός πού τόσο η Πολιτεία όσο και η τοπική διοίκηση χρόνια τώρα από άποψη προβολής κάνουν πως δεν βλέπουν το σημαντικότατο Μινωικό αυτό ανακτορικό σύνολο. Σαν να μην υπήρχε... "Δεν (το) πρόσεξε κανείς Ήταν λέει ασθενείς" Stella Ailamaki : ΚΑΛΕΣΜΑ Την Κυριακή 5 Ιουλίου 2020, στα πλαίσια ευρύτερης πανελλαδικής διαμαρτυρίας, οργανώνεται από διάφορες συλλογικότητες (ορειβατικοί και πεζοπορικοί σύλλογοι κλπ) σε όλη την Κρήτη μία ακόμα δράση διαμαρτυρίας κατά του νέου περιβαλλοντικού νόμου και υπέρ της ουσιαστικής προστασίας της φύσης μας. Ο στόχος είναι να εκφραστεί η θέληση των κατοίκων και φορέων όλης της Κρήτης για την προστασία των περιοχών Natura και άλλων προστατευόμενων περιοχών, όπως το Γεωπάρκο Σητείας και οι βουνοκορφές, που κινδυνεύουν άμεσα από καταστροφικά έργα βιομηχανικού τύπου (αιολικά, φωτοβολταϊκά και ηλιοθερμικά πάρκα, λατομεία κλπ). Στα πλαίσια της παραπάνω δράσης, την Κυριακή 05.07.2020 στις 11.00 το πρωί, στην Τρούλα Σιτάνου (στην θέση Σελί απέναντι από τα πρώτα Φωτοβολταϊκά Πάρκα στον επαρχιακό δρόμο από Κατσιδώνι προς Καρύδι), στο σημείο δηλαδή όπου η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ προγραμματίζει να κατασκευάσει το Αιολικό Πάρκο «ΤΡΟΥΛΑ – ΧΑΛΚΙΑΣ – ΚΟΡΦΗ» του Υβριδικού Έργου Αμαρίου, διαδηλώνουμε με σύνθημα: “SAVE CRETAN MOUNTAINS” Καλούνται όλοι οι πολίτες της Σητείας καθώς και οι θεσμικοί παράγοντες του δήμου μας να συμμετάσχουν στην δράση διαμαρτυρίας. Προστατεύουμε τα βουνά μας, διατηρούμε τον φυσικό μας πλούτο. Για μια βιώσιμη ανάπτυξη μέσα στο γεωπάρκο Σητείας. ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ Τοπική Κοινότητα Ζάκρου Τοπική Κοινότητα Κατσιδωνίου Τοπική Κοινότητα Καρυδίου Μορφωτικός Σύλλογος Ζάκρου Πολιτιστικός Σύλλογος Καρυδίου Πολιτιστικός Σύλλογος Σιτάνου Πολιτιστικός Σύλλογος Κατσιδωνίου Φυσιολατρικός Ορειβατικός Σύλλογος Σητείας Επιτροπή Αγώνα κατά του Υβριδικού Έργου Αμαρίου1 point
-
Συστημικό πρόβλημα εδώ και χρόνια αυτό. Όταν σχεδιάστηκε το σύστημα μάλλον είχαν σκεφτεί μόνο την περίπτωση να υπάρχει αυθαίρετη επέκταση η οποία θα παραβίαζε την Δ. Έτσι για κακή μας τύχη, η παραβίαση Δ, δεν μπορεί να καταχωρηθεί (δηλαδή δεν υπολογίζεται το πρόστιμο) αν δεν βάλουμε στο αντίστοιχο κελί της ΥΔ ΚΧ την επιφάνεια του κτιρίου η οποία παραβιάζει την απόσταση αυτή. Άρα, επειδή η καταχώρηση αυτή γίνεται για καθαρά συστημικούς λόγους εφαρμογής υπολογισμού προστίμου και δεν υπάρχουν νέες αυθαίρετες επιφάνειες, θεωρώ ότι το σωστό είναι να μπαίνει ο συντελεστής 1 (ΥΔ<50%). Στην περίπτωση μιας τέτοιας παραβίασης Δ, το σημαντικό είναι να γραφεί στην τεχνική έκθεση ποια είναι η επιφάνεια αυθαίρετων χώρων κύριας χρήσης και ποια είναι η επιφάνεια που καταχωρείται για συστημικούς λόγους υπολογισμού προστίμου και δεν αποτελεί επιφάνεια αυθαίρετων κατασκευών και αυτό διότι στην πρώτη σελίδα του εντύπου της δήλωσης θα μας έχει αθροίσει το σύνολο της ΥΔ, οπότε πρέπει οπωσδήποτε να αναλυθεί στην ΤΕ για κάθε χρήστη της δήλωσης αυτής (πχ συμβολαιογράφος, ΔΕΗ κλπ), διαφορετικά δεν θα καταλαβαίνει και δεν θα δέχεται κανείς ότι η πραγματική επιφάνεια αυθαίρετων κατασκευών είναι μικρότερη από το αναγραφόμενο στη δήλωση νούμερο της πρώτης σελίδας ("αυθαίρετοι κύριοι χώροι).1 point
-
Στην Ελλάδα, το 80% των "καθηγηταράδων" είναι το χειρότερο στυλ δημόσιου υπαλλήλου. Μπήκαν μέσω κομμάτων, ωραία. Διδακτορικό με αναφορες ΄των επιβλεπόντων και των ιδίων. Ο νόμος τους υποχρεώνει ΜΟΝΟ 20 ώρες την εβδομαδα (!!!) παραμονή στο Πανεπιστήμιο. Καμία μέτρηση δημοσιεύσεων, ερευνητικών, παρουσίας, και ποιότητας φοιτητών. 4 μήνες ξαπλα λόγω διακοπων. Παραδόσεις ίδιες τα τελευταία 20 χρόνια. 8 ώρα καφεδάκι κυλικείο, 9-1 μμ "δουλειά" γραφείου και 2 μμ σπίτι για φασολάδα... Φυσικά, το 20 % δουλεύει...αλλά μην τυχόν δείξει ότι ξεπερνάει το 80%..Κ Α Η Κ Ε !!! ΥΔ μόνο καμματοκύνες...1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-