Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/04/2021 in Δημοσιεύσεις
-
2 points
-
Το δώμα είναι κοινόκτητο (δηλαδή ανήκει σε όλους) αλλά μπορεί να μην είναι κοινόχρηστο. Αρκεί να γίνει η σχετική πρόβλεψη στη σύσταση και στον κανονισμό. Προσωπικά, θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει κοινόχρηστη ανεμπόδιστη πρόσβαση στο δώμα για λόγους ασφαλείας. Ναι, η αποθήκη στο δώμα μπορεί να είναι παρακολούθημα της μεζονέτας.1 point
-
εντωμεταξύ με τόσα εναλλακτικά cad που υπάρχουν πλέον, μπορούμε κάθε μήνα να δοκιμάζουμε από ένα και να βγαίνει τζάμπα η χρονιά, χωρίς συνδρομές 😁😁1 point
-
Φίλε μου, ξαναδιάβασε τον Χωροταξικό. Τα έχεις μπερδέψει. Άρθρο 6, παρ. 5 5 α. Σε όλες τις περιοχές του άρθρου 5, η χωροθέ− τηση αιολικών εγκαταστάσεων πρέπει να πληροί τις ελάχιστες αποστάσεις από τις γειτνιάζουσες χρήσεις γης, δραστηριότητες και δίκτυα τεχνικής υποδομής που καθορίζονται στους πίνακες του Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας απόφασης. Παράρτημα ΙΙ : Ελάχιστη απόσταση : Α=7D, όπου D η διάμετρος της φτερωτής της ανεμογεννήτριας, τουλάχιστον 500μ. Η διάταξη είναι σαφέστατη και χωρά μόνο μια ερμηνεία. Λέει λοιπόν ακριβώς το ανάποδο από αυτό που λες. Ελάχιστη απόσταση 7D και σε κάθε περίπτωση μεγαλύτερη των 500μ. Οι κύκλοι με τις αποστάσεις έχουν να κάνουν με την οπτική επαφή, καμία σχέση με αυτό. Και είναι έτσι, όπως συμπλήρωσα πριν, για να καλύψει τις μικρές μηχανές που υπήρχαν ακόμη τότε και έβγαζαν 7D<500μ.1 point
-
Καλημέρα. Ήρθε και σε μένα το mail με την ΄΄αναγκαστική΄΄ μετατροπή του λογαριασμού μου σε Business BASIC. ''Αγαπητέ Πελάτη, Σας ενημερώνουμε ότι ο λογαριασμός σας Απλός Όψεως, από 14/05/2021,πρόκειται να μετατραπεί αυτόματα σε Business BASIC. Τα είδη λογαριασμών, Απλός και Διαχειριστικός Όψεως, θα πάψουν πλέον να διατίθενται, και σας καλούμε να γνωρίσετε το αναβαθμισμένο πακέτο Business BASIC, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει με ευέλικτες λύσεις τις τραπεζικές σας ανάγκες, με μηνιαίο κόστος €2.'' Έχουμε τα λεφτά μας σε ένα λογαριασμό που δεν δίνει ούτε ένα ευρώ τόκο, ήδη πληρώνουμε ανά συναλλαγή στο web, θεωρώ λοιπόν μεγάλη κοροϊδία τα 2€/ μήνα. Από ότι έχω καταλάβει πλέον δεν υφίσταται η υποχρεωτική διατήρηση του λογαριασμού μηχανικών στο ΤΕΕ, σωστά; Γιατί σκέφτομαι να την κάνω. Με βλέπω προς Alpha Bank, έχει και Apple Pay, δεν ξέρω βέβαια εκεί ως επαγγελματικό λογαριασμό αν τον δηλώσω τι θα γίνει. Εικόνα από Alpha Bank έχουμε;1 point
-
Κλασική περίπτωση βλάβης... Μου έχει συμβεί σε τουλάχιστον τρεις ελέγχους και το βρίσκω εξωφρενικό. Προσωπικά, μετράω από το dxf που ανεβάζουν στο σύστημα και κάνω μνεία στις παρατηρήσεις: Πρέπει να σημειωθεί πως στα αναρτηθέντα στο σύστημα e-adeies και θεωρημένα σχέδια της οικοδομικής άδειας (διάγραμμα δόμησης και κατόψεις) δεν αναγράφονται οι αποστάσεις του κτιρίου από τα όρια του οικοπέδου, οπότε η μέτρησή τους έγινε στο αναρτημένο αρχείο autocad στην οποία μέτρηση βασίστηκε ο έλεγχος. Εννοείται ότι κάνω και προφορική παρατήρηση στον επιβλέποντα.1 point
-
Ναι. Στην δική μου περίπτωση, εκτός από αυτά που μου είχαν προτείνει στο ΤΕΕ, ήθελα: - να ρυθμίσω το system local σε Ελλάδα - να ξετικάρω το Beta:use Unicode UTF-8 for worldwide language support αυτά έξτρα από το να τρέχω και εγκατάσταση και πρόγραμμα σαν admin και σε compatiblility-mode Windows XP SP3 ΥΓ. δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν φτιάχνουν πρόγραμμα με δικές του βιβλιοθήκες, αντί να τρέχουν τις βιβλιοθήκες της Microsoft και της VB, οι οποίες αλλάζουν συνέχεια με τις εκδόσεις των windows και των αναβαθμίσεών τους.1 point
-
Ούτε χάρακα ούτε κλιμακόμετρο θα χρησιμοποιήσεις. Πρέπει να καθορίζεται σαφώς στο σχέδιο του ξυλοτύπου η θέση των υποστυλωμάτων ως προς το οικόπεδο. Αυτό επιτυγχάνεται ως εξής: Σε κάθε υποστύλωμα ορίζουμε τη μία γωνία του ως σημείο αναφοράς (επισημαίνεται συνήθως με έναν κύκλο). Χρησιμοποιώντας δύο άξονες συντεταγμένων με αρχή το σημείο αναφοράς ενός στύλου (συνήθως του κάτω αριστερά στο σχέδιο), καθορίζουμε τη θέση των υπολοίπων ως προς αυτόν. Το μόνο που μένει να προσδιοριστεί είναι η θέση του σημείου αναφοράς του πρώτου υποστυλώματος σε σχέση με το οικόπεδο. Θα ζητήσεις νέο σχέδιο όπου θα αναγράφονται οι αποστάσεις από τις πλευρές του οικοπέδου για έναν τουλάχιστον στύλο. Επιπλέον πρέπει να προκύπτει σαφώς και η θέση των άλλων ως προς τον στύλο αναφοράς.1 point
-
Έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός για τον ενιαίο ψηφιακό χάρτη και όλα αυτά θα ενσωματωθούν σε μία πλατφόρμα, που προβλέπει και διαδικασίες ενημέρωσης, διόρθωσης κλπ. Για αυτό ίσως δεν ανανεώνεται πια.1 point
-
@johntt Το πατάρι πρέπει να είναι εξαρτώμενο από κάποιον υποκείμενο χώρο. Θέλεις να έχεις πατάρι συνεπίπεδο του ορόφου. Μπορεί να γίνει, αλλά πρέπει να υπάρχει κλίμακα που να το συνδέει με το ισόγειο. Δεν γίνεται να είναι προσπελάσιμο μόνο από το κεντρικό εσωτερικό κλιμακοστάσιο γιατί τότε λειτουργεί ως επέκταση του ορόφου και όχι ως πατάρι - παράρτημα του ισογείου. Στο τελευταίο ερώτημα η απάντηση είναι αρνητική. @lmarale Ο εσωτερικός εξώστης πρέπει να είναι ανοιχτός. Μπορεί να φέρει κλειστούς βοηθητικούς χώρους σε απόσταση ενός τουλάχιστον μέτρου από τα ανοικτά όρια. @1max Όχι, δεν μπορείς. Το 70% αναφέρεται στον υποκείμενο χώρο από τον οποίο εξαρτάται το κάθε πατάρι. @marykapsi Ναι, μπορεί να χαρακτηριστεί εσωτερικός εξώστης.1 point
-
@janna Το επιτρεπόμενο ύψος που αναλογεί σε κάθε όροφο είναι το 1/3 του συνολικού επιτρεπόμενου. Αφού υπερβαίνεται αυτή η τιμή τότε έχεις υπέρβαση ύψους (χωρίς υπέρβαση δόμησης) για όλες τις οριζόντιες ιδιοκτησίες. Οι προσθήκες κατ’ επέκταση υπερβαίνουν το επιτρεπόμενο ύψος του νομίμως υφιστάμενου ορόφου, επομένως έχεις και σε αυτές υπέρβαση ύψους (επιπλέον της υπέρβασης δόμησης).1 point
-
Η αντίστοιχη διατύπωση στην κατηγορία 2: "Αν στο ακίνητο ή στην αυτοτελή ιδιοκτησία υπάρχουν και άλλες αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσεις, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν ή εγκαταστάθηκαν μετά την 1.1.1983, τότε για τις επιφάνειες αυτές δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την υπαγωγή στην παρούσα κατηγορία και εντάσσονται στην Κατηγορία 4 ή 5 ανάλογα την υπέρβαση, ενώ στην Κατηγορία 2 εντάσσονται μόνο τα τμήματα των κατασκευών που προϋπήρχαν της 1.1.1983". Με τη φράση "για τις επιφάνειες αυτές" εννοεί τις επιφάνειες των μεταγενέστερων αυθαιρεσιών μόνο.1 point
-
@CivilKald Δεν αλλάζει η κατηγορία παλιών αυθαιρεσιών εξαιτίας μεταγενέστερων στο ίδιο ακίνητο. Ο περιορισμός των 20 εκατοστών εντός της πρασιάς αφορά μόνο την κατηγορία 4. Συνεπώς, τίποτα απ’ όσα περιγράφεις στο παράδειγμά σου δεν είναι κατηγορία 5.1 point
-
Τώρα πρόσεξα ότι η κήρυξη είναι του 2020 και όχι προηγούμενου έτους,οπότε η απάντηση μου δεν έχει νόημα στην περίπτωση σου... Αλλά η απάντηση είναι πάλι ναι,η κήρυξη είναι εντός του '20,άρα εμπίπτει στο 128.1 point
-
Καλησπέρα-Από την κεντρική σελίδα του συστήματος αντιγράφω: (Mε έγγραφο του ΥΠΕΝ διευκρινίζεται ότι στο πεδίο εφαρμογής της περίπτωσης ε της παρ. 1 του άρθρου 128 του ν. 4759/2020 για ακίνητα που βρίσκονται σε περιοχές, οι οποίες κηρύχθηκαν εντός του έτους 2020 σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας, εμπεριέχεται το σύνολο των περιοχών που βρισκόταν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κατά το έτος 2020, και όχι μόνο αυτές των οποίων η πράξη κήρυξης πραγματοποιήθηκε εντός του έτους 2020.) Άρα, σε ενδιαφέρει ότι η περιοχή Δ.Ε.Καλυβίων- Θορικού ήταν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης το 2020 και όχι πότε λήγει η κήρυξη. υ.γ.αυτό τουλάχιστον καταλαβαίνω εγώ1 point
-
Μήπως δοκίμασες διαφορετικές εκδόσεις (π.χ. Progecad 2017 και Ζwcad 2021) και έτρεχαν άλλη διανομή του intellicad; Κανονικά τα ίδια προγράμματα θα έπρεπε να είναι Πριν λίγο καιρό έβαλα την δοκιμαστική έκδοση του Progecad και θα έλεγα πως είναι ταχύτατο και χωρίς κολλήματα. Κάποιες δυστροπίες σε κάποιες εντολές συνάντησα που θεωρώ πως είναι κουσούρι όλων των intellicad κλώνων. Θα δοκιμάσω και το ZWcad πάντως από περιέργεια, αν και νομίζω πως είναι το ίδιο πράγμα με αρκετή διαφορά στην τιμή. Τα καλύτερα λόγια πάντως τα έχω ακούσει για το Bricscad (το οποίο βασιζόταν και αυτό στο intellicad παλιότερα, αλλά χρησιμοποιεί πλέον δικό του κώδικα)1 point
-
@desptsouk Μπορείς. Στο τοπογραφικό διάγραμμα θα βεβαιώνεις την οικοδομησιμότητα και την αρτιότητα και θα αναφέρεις ότι δεν έχει κυρωθεί η πράξη εφαρμογής. @Roy_Hobbs Βεβαίως μπορείς.1 point
-
Αφού δεν είσαι πιστοποιημένος δεν απαιτείται τίποτα από τα 2. Είτε σκοπεύεις να πιστοποιηθείς είτε όχι θα μπορούσες να αρχίσεις βέβαια να τα εφαρμόζεις από μόνος σου (πρωτόκολλο - εντολή ανάθεσης). Δε τα ανεβάζεις πουθενά, τα κρατάς στο αρχείο σου σε περίπτωση που σου ζητηθούν μελλοντικά. (για όσα κάνεις από τη μέρα της πιστοποίησης και μετά) Στον σύλλογο δεν υπάρχει πρότυπο εντολής ανάθεσης, μπορείς να δεις στα πρότυπα του 2016 τι πρέπει να περιέχει. Νομίζω και στο εγχειρίδιο που υπάρχει στο εκπαιδευτικό υλικό αναφέρει κάποια πράγματα.1 point
-
Μαθηματικά, φυσική και ειδικά εσύ Έκθεση (που πρέπει να έχει καλή ορθογραφία) Επικουρικά αν επενδύσεις στον εαυτό σου και ασχοληθείς από τώρα σιγά σιγά με το σχέδιο θα το έχεις πάντα ως ένα αβαντάζ στη ζωή σου (μπεις δεν μπεις Πολυτεχνείο).1 point
-
Είχα ακριβώς τις ίδιες σκέψεις με εσένα όταν τελείωνα με το φανταρικό μου στα 27, να πάω μηχανικός στα καράβια αλλά τελικά δεν πήγα. Θα το πρόσεχα πάρα πολύ το ζήτημα με τις ευθύνες στη βιομηχανία που έθεσε ο @GiorgosAsim . Αν η εταιρεία παίρνει το θέμα ασφάλεια σοβαρά τότε θα σου έλεγα προχώρα και μάζεψε προϋπηρεσία και εμπειρία. Θα διαφωνήσω όμως με τον @stayros και τη λογική του να στεριώσεις σε μία δουλειά. Σοβαρή αύξηση και σοβαρή προαγωγή θα πάρεις μόνο αν πας σε άλλη εταιρεία.1 point
-
Οταν λες υπευθυνος γραμμης παραγωγης σε χαλυβουργιο τι αφορα?Θα υπογραφεις κιολας θα κανεις επιβλεψη η τιποτα τετοιο? Απο αυτα θα εξαρτηθει ο μισθος.1000-1100 Επισης θελω να σου εφιστησω την προσοχη.Καθως δεν εχεις εμπειρια,εαν υπογραφεις και εισαι υπευθυνος για κατι να ξερεις οτι μπορει πολυ ευκολα και απο μια στιγμη στην αλλη να βρεθεις στα δικαστηρια κατηγορουμενος μεχρι και για φονο εξ αμελειας.Στο λεω γιατι τωρα ενας φιλος μου μηχανολογος τει ειναι στα δικαστηρια για αυτο το λογο.Και εαν εχεις λεφτα για δικηγορους ενταξει.αν δεν εχεις βραστα...παιρνουνε για υπευθυνους καποιους χωρις εμπειρια και τους βαζουν να υπογραφουν επιβλεψη για να γλιτωνουν λεφτα και να πληρωνουν οι αλλοι τα σπασμενα στο τελος.Προσεχε.Και εαν σου πουν για τεχνικος ασφαλειας προσεχε διπλα εσυ θα την πληρωνεις την νυφη και θα εισαι ο αυτοφορακιας1 point
-
1 point
-
Όταν γράφτηκε ο νόμος και δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (πριν την δημιουργία ηλεκτρονικού συστήματος αυτού),στο ΦΕΚ μπήκαν δύο Παραρτήματα.Το Παράρτημα Α είναι θεωρητικά το έντυπο υπολογισμού του προστίμου (δικαιολογητικό ια).Στο ηλεκτρονικό σύστημα δεν υπάρχει πεδίο "υποδοχής" τέτοιου αρχείου,γιατί ο υπολογισμός του ενιαίου ειδικού προστίμου είναι τα Φύλλα Καταγραφής της ίδιας της δήλωσης σου.1 point
-
@tony88^Δεν υπάρχει πρόβλημα, μπορείς να προχωρήσεις.1 point
-
@Σλάρτιμπαρτφαστ η διαμερισμάτωση είναι η αύξηση του εμβαδού της μιας ιδιοκτησίας του ορόφου εις βάρος της άλλης. Επομένως έχεις μία τέτοια παράβαση στον όροφο των δύο διαμερισμάτων.1 point
-
@gktpgeue Αφού είναι πιστωτική, το πρόστιμο εκπρόθεσμης είναι 100€. Λογικά θα φανεί στην προσωποποιημένη πληροφόρηση.1 point
-
όταν έγραφα την ανάρτηση, είχα κατά νου αυτόν που, αν ζούσε στην Ελλαδάρα, θα σκάλιζε ακόμη ρολόγια... και φυσικά αναφερόμουν στις εξαιρέσεις, γιαυτό και η αναφορά σε "λουλούδια στην έρημο" άλλωστε, όπως καλά γνωρίζουμε, το ράσο δεν κάνει τον παπά...1 point
-
Συνάδελφε, ο νόμος στον οποίο αναφερόμαστε είναι το ΠΔ 99/2018.1 point
-
Συνάδελφε, φυσικά και δεν είναι καλές τέχνες. Προσωπικώς διαφωνώ ριζικά με αυτή την άποψη. Σου απάντησα για τη νομοθεσία. Αναφέρει ότι υπάρχουν απλές αρχιτεκτονικές εργασίες αλλά δεν διευκρινίζει ποιες είναι αυτές.1 point
-
Η αλλαγή διαρρυθμίσεων είτε γίνει στο ισόγειο διωρόφου είτε στο ισόγειο τριωρόφου, τι διαφορά έχει; Ο νόμος δίνει την δυνατότητα υπογραφής για ανέγερση κτιρίου ύψους 2 ορόφων (σωστά ή όχι είναι άλλο ζήτημα) και κάνει λόγο για απλές αρχιτεκτονικές εργασίες χωρίς να διευκρινίζει ποιες είναι αυτές. Προφανώς οι διαρρυθμίσεις και η (μικρής έκτασης) επέκταση του ισογείου είναι πιο απλές εργασίες από την ανέγερση διωρόφου.1 point
-
Συνάδελφε, με τον όρο "αρχιτεκτονικά" ή "αρχιτεκτονική μελέτη" ενός κτιρίου εννοούμε τη μελέτη για την ανέγερσή του και όχι την αλλαγή διαρρυθμίσεων ή την επέκταση ισογείου. Αυτά μπορεί να τα υπογράψει και ας είναι το κτίριο τριώροφο. Οπότε στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό.1 point
-
@cendroid Οι διατάξεις για τα δικαιώματα υπογραφής αρχιτεκτονικών από τοπογράφους είναι αυτές που παρέθεσες στην πρώτη σου δημοσίευση. Δεν προκύπτει δυνατότητα υπογραφής για κτίριο με τρεις υπέργειους ορόφους. Θα έβρισκα τα σχέδια των μελετών γιατί εκεί μπορεί να υπάρχει υπογραφή πολιτικού ή αρχιτέκτονα μαζί με του τοπογράφου. Ο μόνος μηχανικός που αναφέρεται στο έντυπο της άδειας είναι ο τοπογράφος; Μου φαίνεται σχεδόν αδύνατον να έχει εκδοθεί άδεια και η ΥΔΟΜ να παρέβλεψε ποιος υπέγραψε τις μελέτες.1 point
-
Δεν νομίζω πως έχεις δίκιο. Εκτός κι αν το σκεπτικό σου έχει ως βάση τον περιορισμό του αντικειμένου εργασίας στην καθαρά γνωσιακή (βάσει σπουδών) υποδομή. Η Αρχιτεκτονική (υπό τη στενή έννοια του σχεδίου, και σε αντίθεση με άλλες ειδικότητες) είναι περισσότερο τέχνη, και λιγότερο επιστήμη. Είναι, περισσότερο ορθή αντίληψη του χώρου και των ανθρώπινων αναγκών, παρά εφαρμογή κανονισμών και διατάξεων. Και απαιτεί υψηλό επίπεδο αισθητικής, ώστε να μην παραχθούν εκτρώματα. Συνεπώς, δεν θεωρώ ότι υπάρχει ασυμβατότητα μεταξύ των δύο. Ας μην εμποδίσουμε κάποια λουλούδια να ανθίσουν, έστω κι αν είναι στην έρημο... εδιτ για να μη νομίζεις, ότι ισχύει μόνο για τους τοπογράφους "...αν οι τοίχοι περιέχουν μέσα τούβλα ή μπισκότα...", σε πληροφορώ ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αποφοίτων των "πιο ειδικών" σχολών, δεν έχει επισκεφθεί εργοτάξιο, και δεν γνωρίζει βασικά πράγματα της πράξης.1 point
-
Εχω πιστοποιηθεί και δουλεύω με Revit για 12 χρόνια.... Η άποψή μου είναι εντελώς διαφορετική. Υπήρξα ιδιαίτερα ενεργό μέλος σε όλα σχεδόν τα γνωστά φόρουμ και αυτό που έχω αποκομίσει είναι ότι η μεγάλη πλειοψηφία των χρηστών πιστεύει ότι η εξέλιξη ήταν ελάχιστη, ελεγχόμενη και με μηδενικό ενδιαφέρον στα αιτήματα των χρηστών. Οσο για τα families τα περισσότερα αντικείμενα είναι ενοχλητικά άσχημα.. και δυστυχώς η εγωιστική συμπεριφορά της Autodesk με την εμμονή της στις ελάχιστες δυνατότητες import/export δίνει τελικά ένα πρωτόγονο αποτέλεσμα. Η δυνατότητα generic modeling (π.χ. boolean operations, mesh subdivision κλπ) είναι άγνωστες λέξεις... Εντάξει, αυτό το καταλαβαίνω... ο προσανατολισμός είναι parametric modeler άρα είναι δύσκολο... Αλλά ακόμη και στα δομικά στοιχεία να μείνουμε το 3d είναι ιδιαίτερα φτωχό και λάθος. Για παράδειγμα η στέγη είναι απαράδεκτη, όχι μόνο στους κορφιάδες αλλά και στη περίμετρο... Ξέρουμε όλοι ότι το κεραμίδι δεν είναι μηδενικού πάχους... δεν θα έπρεπε να έχει ένα πάχος; Κάγκελα και σκάλες έχουν σημαντικά προβλήματα επίσης... Για να μη πω ότι αν έχεις κάποιο πρόβλημα θα πρέπει να αρχίσεις να σκέφτεσαι ΕΝΤΕΛΩΣ εκτός ΒΙΜ λογικής... Επειδή αναφέρεις τον φωτορεαλισμό, ΕΚΕΙ ειδικά είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ... δεν έχω δουλέψει με το 2021 αν και είδα πράγματα... αλλά σκέψου να παρουσιάσεις εσωτερικό φωτορεαλιστικό με έπιπλα από families του REVIT... Αποκλείεται να γίνει δεκτό από πελάτη... εκτός αν είναι φανατικός τoυ Minecraft... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ επίσης να έχεις μηδενική επιλογή για δέντρα, αυτοκίνητα κλπ ... εκτός από αυτά τα RPC που ανήκουν στη προηγούμενη δεκαετία... Αλλες άγνωστες λέξεις επίσης είναι UV mapping, Displacement, Normal mapping και όλα αυτά που θέλει ένας ελάχιστα αξιοπρεπής renderer. Αυτά στην ουσία δεν θα μπορέσουν ποτέ να μπούνε στο Revit λόγω δομής του αλλά τελικά μήπως να έβγαζαν και μια έκδοση χωρίς φωτορεαλισμό μπάς και αγοράσουμε πιο φτηνά και αξίζει το πρόγραμμα τα λεφτά που δίνουμε; Οσο για την αναφορά σου στο Vray το θεωρώ υπερβολή... Οποιον renderer και να βάλεις, αν το μοντέλο δεν έχει λεπτομέρεια και αν δεν έχεις μεγάλη βιβλιοθηκη αντικειμένων δεν υπάρχει περίπτωση να δείξει η εικόνα... ΑΝ βέβαια θες να κάνεις φωτορεαλισμό (photorealism) και όχι απόδοση υφής (rendering) Θεωρώ ότι το Revit σε σχέση με τα αντίστοιχα είναι το καλύτερο... αλλά ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΤΙΜΗ!!! Ακριβώς επειδή είναι απαγορευτικά ακριβό, θα πρέπει και να το κρίνουμε αυστηρά... Αλλιώς για τη μεζονετούλα και την απλή πολυκατοικία ΕΙΔΙΚΑ όταν εσύ σχεδιάζεις και εσύ αποφασίζεις είναι μια χαρά! Αν δοκιμάσεις - αυτό που έκανα εγώ τόσα χρόνια - να σχεδιάσεις για άλλους, δηλαδή άλλος να αποφασίζει για σκάλες, κάγκελα, κουφώματα, υλικά κλπ θα παίρνεις τη μία απογοήτευση μετά την άλλη. Τέλος, για να ξέρεις την ιστορία αυτού που σου μιλάει, είχα αγοράσει τη Autodesk Suite δηλαδή Revit - Autocad -3ds MAX... και έχω επιπλέον αγοράσει και δουλέψει για καιρό με Maxwell Render σε δίκτυο με 3 υπολογιστές... και Octane Render GPU renderer. Επίσης έχω δουλέψει με Cinema4D ενώ με κέρδισε το Blender από το οποίο και η εικόνα (resized) η οποία έγινε σε 2.5 λεπτά σε ανάλυση 2000Χ3000 Να συμπληρώσω επίσης για την αναφορά στο AutoCAD... ότι υπάρχουν αξιοπρεπέστατα Autocad clones βασισμένα στο IntelliCAD που απορώ γιατί κάποιος να ασχοληθεί... στο 1/5 του κόστους και λίγα λέω. Επίσης άριστες βιβλιοθήκες δωρεάν ή μη, πρόσθετα για αυτοματοποιημένη διαδικασία τομών - όψεων... Ετσι για να βλέπουν και οι νεότεροι συνάδελφοι και με ΚΑΜΙΑ διάθεση διαφήμισης (άλλωστε είναι διαφορετικές εταιρίες) δείτε το IntelliCAD, ProgeCAD, ACTCAD. αλλά και κάποια πιο ακριβά όπως GStarCAD kai BricsCAD Με την ευκαιρία στο BRICSCAD δείτε το BIM που είναι εντελώς σε περιβάλλον DWG... γιατί να μένουμε κολλημένοι; Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει και perpetual licence! Οσο για τα ΒIM προγράμματα θα έβλεπα τα VectorWorks, SPIRIT, Renga Architecture, Edificius... προφανώς δεν είναι Revit αλλά νομίζω ότι και το κόστος είναι φανερά μικρότερο και υπάρχουν perpetual licence!1 point
-
Βλέπω ότι δυστυχώς είμαστε λίγοι ακόμα. Χρησιμοποιώ το Revit περίπου 5 χρόνια, και οφείλω να ομολογήσω ότι η έκδοση του 2021 έχει εξελιχθεί αρκετά σε σχέση με παλαιότερες εκδόσεις. Ουσιαστικά για τους αρχιτέκτονες βοηθάει στην εξοικονόμηση χρόνου κατά δημιουργική διαδικασία για το αρχιτεκτονικό, γρήγορο 3d (ειδικά τώρα που υπάρχουν πολλά site με καλά families όπως το bimobject), και αξιοπρεπέστατα φωτορεαλιστικά, που με λίγο πείραγμα στο photoshop γίνονται αστέρια. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα μπορεί κάποιος να βάλει και vray. Επίσης είναι πολύ χρήσιμες οι λίστες που μπορείς να βγάλεις, για ποσότητες υλικών και προϋπολογισμούς. Το κακό είναι ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι (κυρίως πολιτικοί και μηχανολόγοι) ασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά με Autocad, και αναγκαστικά κάνω export και ολοκληρώνω τη δουλειά εκεί. Αυτό που έχω παρατηρήσει με αρκετούς συναδέλφους που δοκίμασαν να μπουν στον κόσμο των BIM, τους φάνηκε βουνό η διαδικασία εκμάθησης και τελικά κατέληγαν να συνεχίσουν δουλεύουν σε autocad και sketchup. Πλέον υπάρχουν πάρα πολλά tutorial και προτείνω να παρακολουθήσετε τον Balkan Architect στο youtube.1 point
-
Συμβόλαιο γίνεται. Τα δικαιολογητικά είναι ευθύνη του μηχανικού, δεν επηρεάζεται η δυνατότητα μεταβίβασης. Ναι, θα έχει ευθύνη ο μηχανικός αν δεν εκπονηθεί η μελέτη.1 point
-
Τα προγράμματα στατικής ανάλυσης που συνήθως χρησιμοποιούνται, προσομοιώνουν τη λειτουργία των τοίχων με στοιχεία μεγάλης δυσκαμψίας. Στην πραγματικότητα, η επίδραση στη συμπεριφορά του φορέα εξαρτάται και από την σύνδεση (σφήνωμα) των τοίχων με τις κολόνες και τα δοκάρια. Κάτι που, τις περισσότερες φορές, δεν λαμβάνεται υπόψιν στην επίλυση.1 point
-
Αίθουσα για 50 θεατές μάλλον θα έχει ήδη χρήση συνάθροισης κοινού. Εσύ θα δεις αν σου κάνει ο χώρος. Από κει και πέρα θα πρέπει να το δει μηχανικός πριν προχωρήσεις σε μίσθωση.1 point
-
@Χριστίνα Χριστοφή Αν ο χώρος που θα βρεις έχει χρήση συνάθροισης κοινού, δεν χρειάζεται τίποτα. Αν δεν έχει, πρέπει να γίνει αλλαγή χρήσης.1 point
-
Άρθρο 8 (μηχανοκίνητα οχήματα) (1) Οι διαστάσεις μηχανοκίνητων οχημάτων είναι αποφασιστικές για τον προσδιορισμό των στοιχείων οδού σε ευθείες και καμπύλες, του πλάτους των λωρίδων κίνησης οχημάτων, του στρογγυλεύματος διακοπών σε ισόπεδες οδούς, λωρίδων στροφής σε οδικούς κόμβους και περιοχών για κατεύθυνση της κυκλοφοριακής ροής. (2) Οι εφαρμοζόμενες διαστάσεις σχεδιασμού σχετικών τυποποιημένων οχημάτων για δημόσιες οδούς φαίνονται στον παρακάτω πίνακα: Σχετικά τυποποιημένα οχήματα Διαστάσεις οχήματος [m] Ακτίνα εξωτερικής καμπύλης [m] μήκος πλάτος ύψος Ιδιωτικό όχημα 4,70 1,75 1,50 5,80 Μικρό ιδιωτικό όχημα 3,80 1,60 1,40 5,30 Μεγάλο ιδιωτικό όχημα 5,15 1,90 1,60 6,00 Όχημα μεταφοράς προσώπων 4,70 2,10 1,70 5,80 Πολλαπλής χρήσης ιδιωτικό όχημα επιχείρησης κοινής ωφέλειας 5,00 2,10 2,30 6,20 Φορτηγό όχημα Μικρό φορτηγό όχημα 6,00 2,10 2,302 6,20 Διαξονικό Τριαξονικό 8,50 10,00 2,503 2,503 3,002 3,002 9,60 9,80 Φορτηγό όχημα με ρυμουλκούμενο Ρυμουλκούμενο, ελκυστήρας 16,00 16,50 2,503 2,503 4,00 4,00 12,50 12,00 Απορριμματοφόρο Διαξονικό 7,70 2,50 3,302 Τριαξονικό 10,50 2,50 3,302 Πυροσβεστική αντλία 6,80 2,50 2,802 9,25 Πυροσβεστική αντλία με σκάλα 12,0 2,50 3,50 10,50 Λεωφορείο I 11,00 2,503 2,95 10,25 Λεωφορείο II 11,50 2,503 2,95 11,00 Υπεραστικό λεωφορείο 12,00 2,503 3,10/3,454 11,40 Αρθρωτό λεωφορείο 18,00 2,503 2,95 12,00 Ελκυστήρας με ρυμουλκούμενο 9,20 1,80 3,50 4,50 1 Με οδηγό ή/και επιβάτη 2,0 m, 2 Ύψος θαλάμου οδηγού, 3 Με εξωτερικό καθρέφτη 2,95 m 4 Διώροφο λεωφορείο (3) Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος για μηχανοκίνητο όχημα ή συνδυασμό οχημάτων είναι 40 τόνοι. Το φορτίο του οχήματος δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το επιτρεπόμενο φορτίο των 10 τόνων ανά μονό άξονα των 16 τόνων, ανά διπλό άξονα και των 24 τόνων ανά τριπλό άξονα.1 point
-
Όχι της πλάκας. Της οροφής του υπογείου. Μπορεί να είναι η πλάκα, μπορεί το φελιζόλ, μπορεί η ψευδοροφή.1 point
-
Καλημέρα, γενικά να κοιτάς κάθε φορά τον χωροταξικό γιατί έχει τόσα μέσα που δεν γίνεται να τα θυμάσαι όλα. Δες το Παράρτημα 2 με τις ελάχιστες αποστάσεις από τις ασύμβατες χρήσεις. Λέει ξεκάθαρα στις αποστάσεις και για Ζώνη Α και για λοιπούς τόπους (ιστορικούς και πολιτιστικούς) ότι η απόσταση πρέπει να είναι 7D και τουλάχιστον 500μ. Οπότε αφού το 7D > 500m, προφανώς υπερισχύει αυτό. Δυστυχώς, έχει δίκιο ο αρχαιολόγος. Το 500 είχε μπει τότε (2008) για να καλύπτει και κάτι μηχανές τύπου V-52 κτλ που δεν υπάρχουν πια. Εκτός κι αν δεν φαίνεται η μηχανή.0 points
-
Eυχαριστώ πολυ, δεν το γνώριζα αυτό. Βέβαια τώρα που το ξανακοιτάω ούτε υποστήλωμα αναφοράς βλέπω, θα ρωτήσω μήπως μου διαφέυγει εμένα. Δηλαδή, ενώ υπάρχουν οι μεταξύ τους αποστάσεις με τον κύκλο που αναφέρεις δεν βλέπω κάποιο που συσχετίζεται με το περίγραμμα του οικοπέδου. Ούτε εκεί βλέπω με σαφήνεια κάτι, στο τοπογραφικό καμία πλαγια απόσταση μόνο μετράνε που είναι ο Δ με μια γραμμή που δεν είναι παράλλη με το κτίσμα. Και παρομοίως κάποιες αποστάσεις στο ΔΚ υπάρχουν αλλα επεδή δεν είναι το κτίσμα παράλληλο στο οικόπεδο, δεν υπάρχει σε κάθε γωνία μια μέτρηση ώστε να φανέι με ακρίβεια που είναι το περίγραμμα σε σχέση με το οικόπεδο.0 points
-
0 points
-
Ρε συ ειδικέ, αφού έχεις εσύ "εμπειρία" και γνωρίζεις τι ρωτάς; Στείλε μια επιστολή στην Εφορεία που να τους εξηγείς ότι έχουν άδικο. Και μην ξεχάσεις να μας ανεβάσεις την απάντησή τους εδώ να γελάσουμε όλοι μαζί. Πάρε και σκρινσοτ τώρα τον Χωροταξικό γιατί λες βλακείες. ΦΕΚ Β'2464 /3-12-2008 γιατί προφανέστατα δεν το έχεις διαβάσει ποτέ σου Λύσε και μια απορία σε εμένα τον άσχετο : Αφού το 7Δ είναι για κάποιες άλλες φανταστικές μηχανές που θες να καλύπτει, αν στις περιπτώσεις που 7Δ<500 και 7Δ>500, ισχύει έτσι κι αλλιώς η ελάχιστη απόσταση των 500μ , γιατί δεν γράφει ο νόμος απλά ελάχιστη απόσταση 500μ; Για ομορφιά το έχει το 7Δ; Άιντε σούργελο.-1 points
-
ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΝΟΜΟ. ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ. ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ!!!!! ΧΟΧΟΧΟΧΟ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΣΟΥ. ΠΑΡΕ ΕΝΑ REPORT ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΝΑ ΦΕΡΕΣΑΙ.-2 points
-
Αφού δουλεύεις και χρόνια, πραγματικά λυπάμαι για αυτούς που παίρνεις στον λαιμό σου με την καταφανέστατη ασχετοσύνη και ανοησία σου. Τελικά δεν μας είπες όμως, η ελάχιστη απόσταση 7D, αφού έτσι κι αλλιώς η ελάχιστη είναι 500, σε ποιές περιπτώσεις αναφέρεται; Δώσε μας λίγη από την γνώση σου και την εμπειρία σου. Κακό δεν είναι να μην γνωρίζεις κάτι, κακό είναι να έχεις λάθος και να επιμένεις κιόλας.-2 points
-
"Ελάχιστη απόσταση 7D και σε κάθε περίπτωση μεγαλύτερη των 500μ. " "Ελάχιστη απόσταση 7D και σε κάθε περίπτωση μεγαλύτερη των 500μ. " ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΟ. Δεν εχεις εμπειρια με τα αιολικά, οποτε δεν μπορεις να με βοηθησεις.\ Δεν ζητησα την προσωπικη ερμηνεια ενος νομου, που ειναι και λάθος. Σε ευχαριστω πολυ για τον χρόνο σου.-3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-